loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 523 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید


سرقت در تهران ، تهران

دادستان تهران گفت: از پلیس خواسته ایم تمام محکومان سرقت در تهران که قریب به17 هزار نفر هستند، تا آخر سال جاری دستگیر شوند.

تاریخ انتشار : 28 بهمن 1394
بازدید : 161 نفر

دستگیری محکومان سرقت در تهران

عباس جعفری دولت آبادی در ادامه غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با انتقاد از عدم ابلاغ برخی احکام دادگاه ها، به بیان مشکلات دادسرا از جنبهٔ ارتباط با محاکم پرداخت و از عدم ابلاغ برخی دادنامه ها به دادستان انتقاد کرد و گفت: دادستان باید از آرا مطلع شود تا حق خود بر اعتراض را اعمال کند.

منع اقدامات خنثی کننده دادگاه ها نسبت به دادسرا
جعفری دولت آبادی سپس از خنثی کردن برخی اقدامات دادسرا از سوی دادگاه ها گلایه کرد و گفت: بسیار پیش آمده که دادسرا در اجرای وظایف ذاتی خود یعنی حمایت از حقوق عامه و سلامت و بهداشت عمومی، برخی اماکن متخلف را پلمپ کرده و دادگاه بلافاصله دستور رفع پلمپ داده است.
وی با تایید اقدامات قانونی دادگاه ها بر رفع اثر از اقدامات دادسرا در مواردی که منطبق با قانون نباشد، در مقابل از وضعیتی گلایه کرد که متهم با توسل به شیوه های مختلف، موفق به خنثی نمودن اقدامات دادسرا از طریق محاکم شده است.
دادستان عمومی تهران بر ضرورت برخورد با مته مان تاکید کرد و از جلسات مفصلی که دادسرای عمومی تهران با ضابطان در موضوعات مهم مانند سرقت، پیشگیری از وقوع جرم، سلامت و بهداشت عمومی و زمین خواری برگزار کرده یاد کرد و نتیجه این جلسات را چنین ارزیابی کرد: احساس می شود پیگیری­های و مطالبات اجتماعی از مراجع ذی­صلاح موثر بوده است. از جمله از پلیس خواسته ایم تمام محکومان سرقت در تهران که قریب به هفده هزار نفر هستند، تا آخر سال جاری دستگیر شوند.
جعفری دولت آبادی در تبیین اقدامات دادستانی پیرامون آسیب های اجتماعی به برگزاری جلساتی میان دادسرا و شهرداری و پلیس و برخی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: در خصوص زنان ویژه، کودکان خیابانی، معتادان متجاهر و کارتن خواب ها برنامه­ های مفیدی در دستور اجرا قرار گرفته است اگر چه برخی مشکلات در این زمینه هنوز پا بر جاست.
وی با گلایه از کمبود نیروی قضایی و اداری، از رییس کل دادگستری استان تهران خواست ضمن مقایسه وضعیت دادسرا و دادگاه ها از جنبه نیروی انسانی، در جهت تعدیل این وضعیت تدبیر کند و در تبیین مشکل نیروی انسانی دادسرا، به بازنشستگی تعداد زیادی از کارمندان طی سال جاری اشاره کرد و پیرامون حذف کارمندان ناکارآمد گفت: حاضر به معرفی کارمندان ناکارآمد بدون نیاز به نیروی معوض به دادگستری استان هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب تهران سپس به مشکل نیروی قضایی پرداخت و با اشاره به اینکه بیش از سیصد قاضی دادسرا بین ده تا پانزده سال سابقه خدمتی دارند و شایسته ارتقا بوده و درخواست انتقال به محاکم را کرده اند، خروج یک باره این عده را آسیبی به دادسرای عمومی تهران و مردم دانست و ضمن اعلام آمادگی برای موافقت تدریجی با خروج این قضات، به منظور رفع مشکل، پیشنهاد انتصاب این قضات به سمت مستشاری دادگاه تجدیدنظر یا ریاست دادگاه بدوی و اعطای ماموریت هم زمان به دادسرای عمومی تهران را ارائه داد.

تشویق نیروی انسانی
جعفری دولت آبادی به مساله تشویق قضات و کارکنان اداری توجه کرد و با تاکید بر ضرورت تشویق همکاران به منظور تقویت انگیزهٔ خدمتی آنان، از رییس کل دادگستری استان خواست بودجه لازم را در این خصوص تامین کند.
وی هم چنین کمبود امور رفاهی برای دادسرا شامل وام، خانه­ های سازمانی و بهره وری را مورد اشاره قرار داد و ضمن اینکه اختصاص کارانه ویژه برای رسیدگی به پرونده های مهم را خواستار شد، از اختصاص بهره وری به نواحی دادسرا بدون اطلاع دادستان انتقاد کرد و اظهار داشت: بهره وری دادسرا باید از طریق دادستان بین نواحی تقسیم شود تا امکان مدیریت دادستان بر نواحی فراهم شود.

ضرورت تغییر نگاه به دادسرای تهران
دادستان تهران با تاکید بر ضرورت نگاهی متفاوت به سازمان و ساختار دادسرا و انتقاد از مقایسه دادسرای عمومی تهران با دادسرای دیگر استان ها، در توجیه این ضرورت اظهار داشت: تهران شهر بسیار بزرگی است و هر ناحیه دادسرا به اندازه یک استان پرونده دارد.
وی هم چنین به تعداد قضات دادسرا اشاره کرد که بیشتر از شمار قضات بسیاری از استان ها است و بر این اساس مقایسه دادسرای عمومی تهران با دادسرای دیگر شهرستان را قیاس مع الفارق خواند و گفت: به ما حق دهید که بخواهیم نگاه ها به دادسرای عمومی تهران تغییر کند.
جعفری دولت آبادی پیشنهاد کرد که دادگستری استان اختیار برخی امور را به دادسرا تفویض کند و بسط اختیارات دادسرا در برخی حوزه ها مانند امور مالی، پیشگیری از وقوع جرم و امور آموزشی را موثر خواند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه از ضرورت وجود مشاور برای دادستان به ویژه در حوزه های اقتصادی و فضای مجازی در ساختار دادسرا صحبت نمود و گفت دادستان کلان شهری مانند تهران، باید از مسائل مطرح در تمام حوزه های کاری آگاه باشد.

انتقاد از واگذاری امر پیشگیری از وقوع جرم به دادگستری استان
جعفری دولت آبادی ضمن انتقاد از واگذاری موضوع پیشگیری از وقوع جرم به معاونتی در دادگستری های استان، اظهار داشت: اولاً، اعتباری برای اقدامات دادسرا در راستای پیشگیری از وقوع جرم به دادسرای تهران اختصاص نیافته است و ثانیاً آثاری و نقشی از اقدامات از این معاونت استانی مشهود نیست.
تامین حفاظت فیزیکی ساختمان های دادسرا و نوسازی تاسیسات و تجهیزات از دیگر مطالبات دادستان تهران بود که در تبیین ضرورت توجه دادگستری استان تهران به این مشکلات، اظهار داشت: شرف و اعتلای دادستانی بیش از آن است که دست نیاز به سوی برخی دستگاه های اجرایی دراز کند.
وی تاکید کرد که همواره از معاونان دادسرا خواسته است که این کمبود ها مانع از انجام وظیفه آن ها به نحو احسن نشود.
در ادامه این جلسه، معاونان دادسرا و سرپرستان نواحی آن به بیان مشکلات و کمبودهای موجود در ناحیه تحت تصدی خود پرداختند و متعاقباً رییس کل دادگستری استان تهران نیز با قبول بسیاری از مشکلات موجود، اظهارات را در چند محور ارائه کرد.

استقبال دادگستری از جلسات مشترک با دادسرا
غلامحسین اسماعیلی با استقبال از استمرار این جلسات اظهار داشت این مشکلات و درد و دل ها برای اینجانب که نیروی دادسرایی هستیم، ملموس است و هدف این است که در رفع مشکلات گام بر داشته و پیگیری مجدانه کنیم.
وی با اعلام تاکید بر ضرورت رعایت نظم و انضباط از سوی کارکنان و توجه خاص دادگستری استان بر سلامت کادر اداری و قضایی، با اعلام اینکه طی یکی دو سال اخیر گام هایی رو به جلو برداشته شده، تاکید کرد: باید پیشرفت های بیشتری داشته باشیم.
رییس کل دادگستری استان تهران قائل به افزایش آمار جرایم از جمله جرایم ارتکابی از سوی برخی قضات نبوده و رصد مطلوب جرایم و تعقیب بهتر مجرمان را موجب افزایش شمار پرونده ها دانست و اظهار داشت: به عنوان مثال در حوزه زمین خواری معتقدم موارد زمین خواری افزایش نیافته بلکه رصد این جرایم و تعقیب زمین خواران مطلوب تر شده است.
اسماعیلی هم چنین از احداث ساختمان هایی برای دادگاه های تجدیدنظر استان تهران و مجتمع قضایی اطفال و نوجوانان خبر داد و با اشاره به در پیش رو بودن سفر رییس قوه قضاییه به دادگستری استان تهران، برای این سفر برکات زیادی را پیش بینی کرد.

دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید

دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید - نمناک

namnak.com/27131-سرقت-در-تهران.html
۳ ساعت پیش - سرقت در تهران و دستگیری سارقان تهران و دستگیری سارق و سارقان تهران را در نمناک بخوانید.
۳ ساعت پیش - دادستان تهران گفت: از پلیس خواسته ایم تمام محکومان سرقت در تهران که قریب به17 هزار نفر هستند، تا آخر سال جاری دستگیر شوند.


دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید | عکس های ...

kosmodisk.ir/دستگیری-17-هزار-محکوم-سرقت-در-تهران-قبل-ا/
۱۳ ساعت پیش - دادستان تهران گفت: از پلیس خواسته ایم تمام محکومان سرقت در تهران که قریب به17 هزار نفر هستند، تا آخر سال جاری دستگیر شوند. میهن دانلود.

دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید - جدیدترین ها

mixfott.rozblog.com/اجرای-حکم-17-هزار-پرونده-سرقت-در-تهران.html
۲ روز پیش - اجرای حکم 17 هزار پرونده سرقت در تهران دستگیری محکومان سرقت در تهران عباس جعفری دولت آبادی در ادامه غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری ...

دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید

new4news.rozblog.com/دستگیری-17-هزار-محکوم-سرقت-در-تهران-قبل-...
۳ ساعت پیش - تقریباً ۲۴۴٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۷ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیددستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید ...

دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید | مدل جدید ...

modelmanto95.ir/.../17/دستگیری-17-هزار-محکوم-سرقت-در-تهران-قبل-ا...
۲ ساعت پیش - دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید - نمناک namnak.com/27131-سرقت-در-تهران.html ۱ ساعت پیش - سرقت در تهران و دستگیری ...

دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../دستگیری-17-هزار-محکوم-سرقت-در-تهران-قبل...
دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید دادستان تهران گفت: از پلیس خواسته ایم تمام محکومان سرقت در تهران که قریب به17 هزار نفر هستند، تا آخر سال جاری ...

دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../دستگیری-17-هزار-محکوم-سرقت-در-تهران-قبل-از-عی...
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-aup-9410-687.jpg- ...

اجرای حکم 17 هزار پرونده سرقت در تهران | زد ایکس ان

www.zxn.ir/اجرای-حکم-17-هزار-پرونده-سرقت-در-تهران.html
۳ ساعت پیش - دستگیری محکومان سرقت در تهران عباس جعفری دولت آبادی در ادامه غلامحسین اسماعیلی رئیس کل ... دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید.

دادستان تهران: بخش های بعدی پرونده بابک زنجانی در دست ... - ...

newsfile.ir/.../دادستان+تهران%3A+بخش+های+بعدی+پرونده+بابک+زنجان...
آرمان کرمان - 1 ساعت پیش; دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید دادستان تهران گفت: از پلیس خواسته ایم تمام محکومان سرقت در تهران که قریب به17 هزار ...
۲ ساعت پیش - آیت‌الله کاظم صدیقی نماز جمعه این هفته تهران را در مصلای امام خمینی(ره) اقامه می‌کند. خبرگزاری ... دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید.

مسافرکش شیطان صفت تهران دستگیر شد + تصاویر

www.download-ahang-jadid.sar3damusic.ir/مسافرکش-شیطان-صفت-ته...
۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 9 hours ago - مسافرکش شیطان‌ صفت تهران دستگیر شد و عکس عدم نظارت پدر و مادر بر نحوه ...... دستگیری 17 هزار محکوم سرقت در تهران قبل از عید

اجرای حکم 17 هزار پرونده سرقت در تهران - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اجتماعی
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دادستان تهران آمار پرونده های سرقت در اجرای احکام دادسراهای تهران را ۱۷هزار فقره اعلام کرد و بافرض این که درهر پرونده تنها یک محکوم باشد، تکلیف ...
۲ روز پیش - با اعتراف سارق جوان به سرقت طلاجات، وی که سابقه سرقت های دیگر را . ... دادستان تهران: 17 هزار حکم محکومیت سارقان تهرانی اجرا نشده است دادستان ...

اجرای حکم 17 هزار پرونده سرقت در تهران | پگاه آنلاین - آخرین ...

social.pegahonline.ir/news/.../اجرای-حکم-17-هزار-پرونده-سرقت-در-تهران/
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اجرای حکم 17 هزار پرونده سرقت در تهراندادستان تهران آمار پرونده های ... محکوم باشد، تکلیف پلیس به جلب این تعداد سارق را قابل توجه خواند. ... اعترافات متهم متهم پس از دستگیری صراحتا به سرقت از منزل شاکیه اعتراف و انگیزه خود را انتقام گیری ! .... دقایقی قبل طلافروشی خیابان خزانه از سوی سارقان مسلح مورد سرقت ...

آزادی ده‌ها هزار نفر از زندان با حکم رهبر انقلاب - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../آزادی-ده‌ها-هزار-نفر-از-زندان-با-حکم-رهبر-انقلا...
موافقت با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان به مناسبت عید فطر ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ... ١- سرقت مسلحانه یا مقرون به آزار یا سارقینی كه میزان محكومیت حبس آنان بیش از ۵ سال ..... جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد شماره 89/11186/ع/8 مورخ 17/5/89 كمیسیون ..... 4- باقيمانده محكوميت زنانى كه قبل از بيست و دوم بهمن امسال سرپرستى حداقل يك ...
محکومیت بیش از یک میلیاردی برای 5 پرونده قاچاق در آذربایجان غربی ... خودرو حامل 30 هزار نخ سیگار قاچاق به مقصد نرسید ... کشف سوخت قاچاق به ارزش 5/4 میلیارد ریال در غرب استان تهران ... دستگیری دامادی که از حساب اینترنتی پدر زن اش پول برداشت می کرد/سرقت برای یک میلیون ... 17 شهید در پی حملات جنگنده های عربستان به یمن.

ایسنا - تهران

isna.ir/fa/tag/5554cfd26e011aef/تهران
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به سرقت از جوانان ... آن‌گونه که نتایج یکی از تحقیقات در شهر تهران نشان داده است، پنج هزار متکدی در تهران ... /شادمانه عید انقلاب/ ..... 1452531471988_hamid amlashi -17. .... مختلف ایران و شیعیان برخی کشورها با تظاهرات این اقدام دولت عربستان را محکوم کردند.

ذخیره‌سازی صد هزار تن گوشت مرغ برای تنظیم بازار شب عید ...

vista.ir/.../ذخیره‌سازی-صد-هزار-تن-گوشت-مرغ-برای-تنظیم-بازار-شب-عی...
۳ ساعت پیش - چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ / Wednesday, 17 February, 2016 ... ذخیره‌سازی صد هزار تن گوشت مرغ برای تنظیم بازار شب عید/توزیع مرغ منجمد در صورت لزوم .... ۱۷ هزار محکوم سرقت تهران تا پیش از نوروز دستگیر می‌شوند - دادستان تهران ...

اجرای احکام محکومین سرقت/نظارت بر موسسه های مالی و اعتباری

www.ghatreh.com/.../اجرای-احکام-محکومین-سرقت-نظارت-موسسه­-های-مالی-...
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نشست اقدامات مشترک دادسرا و پلیس برای دستگیری محکومین سرقت ... دولت آبادی، آمار پرونده های سرقت در اجرای احکام دادسراهای تهران را 17 هزار فقره ... محکومیت در رابطه با مواد مخدر، سنگینی وظیفه مراجع قضایی و پلیس در ... عضو مجمع اصولگرایان اصفهان: ایام عید می توانست فرصت خوبی برا جاری شدن زاینده رود باشد ...
۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پیامدهای روحی و روانی ‌قربانیان سرقت، احتمالا چنان جدی است که به گفته ... 4سال پیش طلاهای همسرم و موبایلهایمان از منزلمان سرقت شد،چندی بعد سارق دستگیر شد ولی به سرقت از منزل ما .... 17. پاسخ. خدا رو شکر تو ایران اصلا از این چیزا نیست!!!!! محمدي ... چهار سال پیش در عید نوروز دزد خانه ما را زد هنوز بچه هایم می ترسند به ...
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شش سارق 'طایفه ف' که با ... مالباخته خاطر نشان کرد: در زمان بررسی محتویات داخل پلاستیک متوجه شدم که 800 هزار تومان پول و عابر ... و آخرین بار نیز در سال 87 به اتهام سرقت مسلحانه به 17 سال حبس محکوم شده که پس .... جسد گمشدۀ سیل 7 ماه قبل، پیدا شد (+عکس).
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در بازرسی از سارق دستگیر شده،17 میلیون و. 100 هزار تومان وجه نقد و اسلحه پالستیکی و ... این خبر گفت: این زن30 ساله که8 روز قبل .... ا و ماده 16 قانون نحوه اجراي محکومیت مالي 5 )1394- انتقال مال به دیگري به .... سازمان ثبت اسناد و امالک کشور اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران. شماره م/الف 163304. عید نزد.
میوه‌ها از نیاز شب عید بیشتر است/هیچ کمبودی در اقلام خوراک نداریموزیر جهاد کشاورزی با ... صدای بوق بنزی در جاده مخصوص پیچید/ قرار داد ایران خودرو و بنز نهایی شدنمكين مديرعامل شركت ... سارق سابقه دار قطعات خودرو در شهریار دستگیر شد .... 17 دقيقه پيش ... ثبت نام 150 هزار زائر در عتبات نوروزی سال 95/مهلت پیش‌ثبت نام تمدید ...

ثبت سوءسابقه برای چه جرائمی اعمال می‌شود؟

www.yjc.ir › اجتماعی › حقوقی قضایی
۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در موردی که شخصی به علت اتهام سرقت یا اعتیاد چند روزی به زندان رفته باشد تا ... به عنوان سوء پیشینه یا محکومیت موثر در پرونده سجل کیفری وی ثبت خواهد شد ... به اهمیت حذف سوءپیشینه گفت: قانون‌گذار جمهوری اسلامی ایران، در چارچوب ... وی ادامه داد: در كشور ما تا قبل از اصلاح قانون مجازات اسلامي، معمولا ارتكاب هر نوع ...

روزنامه ایران | شماره :5923 | تاریخ 1394/2/17

iran-newspaper.com/Newspaper/Page/5923/11/63058
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نسخه موبایل. ایران واقعیت افزوده (آوا). شماره : 5923 / ... ایران زمین. 20. بین الملل ..... 4 مرد از قاتلان فرخنده به اعدام محکوم شدند پرینت. ویژه نامه | آرشیو.

خبرگزاری تسنیم - آغاز شماره‌گذاری دو مدل جدید از اتوبوس ...

www.tasnimnews.com/.../آغاز-شماره-گذاری-دو-مدل-جدید-از-اتوبوس-اسکان...
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فعلاً قصدی برای متوقف کردن ۵ هزار اتوبوس اسکانیا نداریم. ۰۹ ارديبهشت ... ۱۷ هزار محکوم سرقت تهران تا پیش از نوروز دستگیر می‌شوند · کنکور ...

دستگيري سارقان مسلح بانک

www1.jamejamonline.ir/newstext2.aspx?newsnum=100825268692
دوشنبه 24 مهر 1391 - ساعت 17:07 ... جام جم آنلاين: جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری سارقان مسلح بانک کشاورزی کرج که با استفاده از یک ...

دستگیری سارقان پلیس‌نما در تهران+تصاویر - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/.../دستگیری-سارقان-پلیس‌نما-در-تهرانتصاویر
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شش سارق 'طایفه ف' ... در زمان بررسی محتویات داخل پلاستیک متوجه شدم که 800 هزار تومان پول و عابر ... شده و آخرین بار نیز در سال 87 به اتهام سرقت مسلحانه به 17 سال حبس محکوم شده ... قذافی لحظاتی قبل از مرگ/تصاویر دیده‌نشده‌ ... عیدی مدیران دولتی چقدر است؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 380
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,079
  • بازدید ماه : 2,889
  • بازدید سال : 67,523
  • بازدید کلی : 1,855,860