loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 1132 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)
 
1-آیا برای خارج شدن از طرح ترافیک توسط دوربین ها جریمه می شوم؟
برای خروج از طرح مشکلی نخواهید داشت و جریمه نمی شوید.دوربین های خروجی تنها کسانی را که به صورت خلاف از خروجی ها وارد طرح می شوند را جریمه می کنند.
2- ساعت شروع و پایان طرح ترافیک چه زمانی است؟
طرح ترافیک از 6:30 صبح آغاز می شود و در ساعت 17 عصر پایان می یابد.
طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح آغاز می شود و در ساعت 19 عصر به اتمام می رسد.
همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر می باشد.
3- محدوده طرح ترافیک کجاست؟
مرز محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و هفده شهریور می باشد.
4- محدوده طرح زوج و فرد کجاست؟
ضلع شرقي محدوده زوج و فرد بزرگراه امام علي (ع)، ضلع جنوبي بزرگراه بعثت، ضلع غربي بزرگراه نواب و چمران و ضلع شمالي آن بزرگراه همت است.
5- ساعت کار پارکینگ لاله را بیان کنید؟
ساعت کاری پارکینگ طبقاتی لاله در خیابان فاطمی ازساعت 6صبح تا 12 شب می باشد.
6- برای اعلام خرابی چراغ های راهنمایی و رانندگی باید چکاری انجام دهیم؟
با شماره پنج رقمی 87500 تماس گرفته و با وارد نمودن کد چراغ راهنمایی مورد نظر نوع مشکل را پس از شنیدن صدای بوق به صورت شفاهی بیان کرده و سپس کلید ستاره را فشار دهند. لازم به ذکر که چراغ های راهنمایی هوشمند هر یک دارای کد اختصاصی می باشند که بر روی آن ها نصب شده است.
7- برای اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه باید به چه شماره ای پیامک بزنم؟
شهروند گرامی برای آگاهی از رسیدن اتوبوس بعدی، کد ایستگاه اتوبوسی را که در آن قرار دارید از روی تابلوی ایستگاه بخوانید و آنرا به شماره 2000111 ارسال نمایید، تا به طور دقیق از زمان انتظار برای رسیدن اتوبوس بعدی مطلع شوید.
8- نرم افزار موبایلی نقشه ترافیک شهر تهران را از کجا تهیه کنم؟
شما می توانید این نرم افزار را از سایت شرکت کنترل ترافیک بخش خدمات (دانلودها) دریافت نمایید.
9- قیمت طرح روزانه و انواعش به چه صورت است؟
سه نوع مجوز طرح ترافیک برای شما وجود دارد :
مجوز روزانه نوع 1 (مجوز ورود در تمام ساعات روز) 312000ریال
مجوز روزانه نوع 2 (مجوز ورود پس از ساعت 10 صبح) 234000ریال
مجوز هفتگی (مجوز ورود در تمام ساعات روز) 1092000 ریال
جهت دریافت اطلاعات بیشتر به بخش خدمات قسمت طرح ترافیک مراجعه فرمایید.
10- روال خرید آرم طرح ترافیک از طریق موبایل به چه صورت می باشد؟
شهروند گرامی برای تهیه مجوز طرح روزانه صرفاٌ می توانید از طریق تلفن همراه  با شماره گیری کد #1*3*137* اقدام نمایید.
11- آیا از عابر بانک ها می توانیم طرح روزانه تهیه کنیم؟
عابر بانک های اقتصاد نوین و آینده این خدمات را ارائه می دهند.
12- محدوده طرح ترافیک محدوده مرکزی شهر رادربرگرفته چرا از حجم این محدوده کم نمیشود؟ تکلیف ما که ساکن محدوده طرح هستیم چیه ؟
جواب: قانون محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک مصوب شورای انقلاب بوده و تعیین مرز محدوده و زمان اجرای آن بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی ترافیک می باشد.
بدیهی است این شرکت در تعیین این محدوده دخالتی نداشته و هرگونه تغییر در مرز های قانونی محدوده به عهده شورای عالی ترافیک می باشد.
13- میزان سرعت مجاز در بزرگراه های شهر تهران چقدر است؟
۱۵ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ماه رمضان فقط طرح زوج و فرد 1 ساعت کم میشود (شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 18 ..... یا طرح و ساعتی خرید کنم؟ ... اگر تغییر داره تا چه ساعتی است؟
2- ساعت شروع و پایان طرح ترافیک چه زمانی است؟ طرح ترافیک از ... همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر می باشد. 3- محدوده طرح ...

ساعات طرح ترافیک - ساعات طرح زوج و فرد - انجمن انیاک - نرم ...

forum.learninweb.com › اخبار و تازه ها › حوادث و اخبار دیگر
۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 1 پست
طرح زوج و فرد همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 6.5 تا 19 برقرار است ... طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر می باشد.

نقشه و ایام محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/نقشه-و-ایام-محدوده-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فر/
ترافیک پایتخت امروز تغییری نکرده است این خبر در تاریخ ۱۳م آذر ۱۳۹۱ بە ... وی ادامه داد: محور چالوس از میدان امیر کبیر کرج تا تونل کندوان دارای ترافیک سنگین است. ... وضعیت اجرای طرح زوج و فرد در ایام نوروز فرمانده راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ...
سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که طرح جدید زوج و فرد از روز ... طرح زوج و فرد در محدوده جدید که ۵۰ کیلومتر مربع بیشتر از محدوده قبلی است، از ... و فرد گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته ساعت اجرای زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ تا ...

ایسنا - کاهش ساعت طرح زوج و فرد در پایتخت

isna.ir/fa/news/94032313146/کاهش-ساعت-طرح-زوج-و-فرد-در-پایتخت
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعت اجرای طرح زوج و فرد نیز از ساعت 6:30 صبح تا 18 خواهد بود و در روز ... ثبت تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد نیز بازنگری شده است.

زمان طرح «زوج و فرد» یک ساعت کاهش می یابد - خبرگزاری مهر ...

www.mehrnews.com/news/.../زمان-طرح-زوج-و-فرد-یک-ساعت-کاهش-می-یا...
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳ خواهد بود. ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی اضافه کرد: برهمین اساس ساعت اجرای طرح ترافیک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت و ساعات طرح زوج و فرد از همین ... دو طرح 6:30 بوده و ساعت پایان آن نیز 13 است بنابراین در هر دو نیمه از سال همین ...

طرح زوج و فرد تا چه ساعتی است تهران - یک لحظه آرامش - رز ...

aramesh.rozblog.com/post/.../طرح-زوج-و-فرد-تا-چه-ساعتی-است-تهران.ht...
۱۷ ساعت پیش - در ماه رمضان فقط طرح زوج و فرد 1 ساعت کم میشود (شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 18 ..... یا طرح و ساعتی خرید کنم؟ ... اگر تغییر داره تا چه ساعتی است؟
۱۶ ساعت پیش - ترافیک پایتخت امروز تغییری نکرده است این خبر در تاریخ ۱۳م آذر ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ... وضعیت اجرای طرح زوج و فرد در ایام نوروز فرمانده راهنمایی ...
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دوربین‌های ثبت تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد از امروز آغاز به‌کار می‌کنند تا ... وي پيش‌بيني كرد كه تا اواخر خردادماه تمام دوربين‌هاي ثبت تخلف تردد غيرمجاز در ... شهيد چمران و نواب صفوي و از جنوب به بزرگراه بعثت محدود شده است.

ساعت طرح زوج و فرد 94 | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2015/08/16/ساعت-طرح-زوج-و-فرد-94/
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آنا | ساعت طرح زوج و فرد تا پایان تابستان یک ساعت کاهش … .... سردار رحيمي گفت: هزينه ورود به محدوده طرح زوج و فرد براي هر يك ساعت 13 هزار تومان است. ... راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد
۱ ساعت پیش - طرح زوج و فرد تا چه ساعتی است تهران 1-آیا برای خارج شدن از طرح ترافیک توسط دوربین ها جریمه می شوم؟ برای خروج از طرح مشکلی نخواهید داشت و ...

محدوده و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران - پارس تیونینگ

www.parstuning.com › مباحث عمومی › سایر مسائل مرتبط خودرویی
۱۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شنبه تا پنجشنبه - ممنوعیت تردد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ جمعه ها و تعطیلات رسمی – آزاد. طرح زوج و فرد: .... طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است.

خبرگزاری تسنیم - طرح ترافیک و زوج‌‌وفرد روز پنجشنبه تا ...

www.tasnimnews.com/.../طرح-ترافیک-و-زوج-وفرد-روز-پنجشنبه-تا-س...
۱۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به گزارش تسنیم طرح محدودیت تردد خودروها در تهران در حال اجرا است و براساس آن محدوده طرح ترافیک تا محدوده زوج و فرد گسترش یافته و براساس آن تنها ...
۱۵ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ماه رمضان فقط طرح زوج و فرد 1 ساعت کم میشود (شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 18 ..... یا طرح و ساعتی خرید کنم؟ ... اگر تغییر داره تا چه ساعتی است؟

جزییات اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اجتماعی
۲ روز پیش - بنابراین صبح فردا خودروهای دارای پلاک فرد تا زمان پایان اجرای طرح زوج و فرد، اجازه تردد در هیچ ... سه شنبه تصمیم قطعی گرفته نشده است، افزود: اگر تصمیم بر اجرای طرح در روز سه شنبه باشد خودروهایی .... اجرای طرح تا چه ساعتی هست؟
طرح زوج و فرد تا چه ساعتی است تهران. 1-آیا برای خارج شدن از طرح ترافیک توسط دوربین ها جریمه می شوم؟ برای خروج از طرح مشکلی نخواهید داشت و جریمه نمی شوید.

طرح ترافیک تا چه ساعتی ؟ - عکس جدید

page-authority.ir/طرح+ترافیک+تا+چه+ساعتی
imageha.ir طرح ترافیک تا چه ساعتی است محدوده طرح ترافیکی تهران از چه ساعتی شروع تا چه ساعتی ... محدوده ، نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران …

طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است - وجدان

www.vojdan.ir/.../طرح-زوج-و-فرد-ترافیک-تهران-تا-چه-ساعتی-است.htm...
طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است. ساعت دقیق طرح ترافیک و زوج و فرد تهرانساعت دقیق طرح ترافیک و زوج و فرد تهران اطلاعات بیشتر سلام الان دقیقا ...
این روزها صحبت از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد و خرید مجوز روزانه و هفتگی ورود به این محدوده ها نقل محافظ خبری است. ... که خیابان های شهر در امن و امان از هجوم بی وقفه خودروها باشند و صدای بوق های مکرر، تا هفت آسمان بالا نرود. ... 5- چه ساعتی جریمه خواهید شد؟ ... احتمالا این را می دانید که برای زوج و فرد رقم آخر پلاک زا سمت راست ملاک است.

ساعتی ٢٠ هزار تومان، جریمه ورود به طرح ترافیک

www.entekhab.ir/fa/.../ساعتی-٢٠-هزار-تومان-جریمه-ورود-به-طرح-ترافی...
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حسینی افزود: نزدیک به ۵۰‌درصد ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج و فرد بنا بر آماری ... با اعلام این‌که طرح زوج و فرد ۲ منظوره است، گفت: این ممنوعیت تردد هم برای ... تا جایی که بنده اطلاع دارم، کیفیت صدور مجوز ورود به طرح ترافیک در‌ سال ...

پایان طرح زوج و فرد

00060.ir/+پایان+طرح+زوج+و+فرد
نقشه محدوده طرح ترافیک زوج و فرد تهران اخرین ساعت پایان طرح زوج و فرد چه ساعتی است تا پایان هفته طرح زوج و فرد از در منازل اجرا می شود/از ... (پایان طرح زوج و فرد) ...

تغییر طرح زوج و فرد در تهران - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/17189/تغییر-طرح-زوج-و-فرد-در-تهران
۳ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی افزود: تاکنون طرح زوج و فرد از شرق از اتوبان باقری بود که با گشایش ... اجرای طرح زوج فرد بدون تغییر از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 19 است.

طرح ترافیک روز پنجشنبه تا چه ساعتی است

andishko.xyz/+طرح+ترافیک+روز+پنجشنبه+تا+چه+ساعتی+است/
محدوده ، نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران … ایسنا - رییس راهور تهران: طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه ... ساعت طرح ترافیک تو روز پنجشنبه چند تا ...

پنجشنبه دهم دی طرح زوج و فرد تا چه ساعتی است - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=پنجشنبه+دهم+دی+طرح+زوج...فرد+تا...ساعتی+است
به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، آمریکا مدعی شد، مقام های روسیه باور دارند که بمب ساعتي علت سقوط هواپیمای مسافربری این کشور در مصر بوده است. - بر اساس ...
اين مقام پليس تهران تصريح كرد: زمان آغاز طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح تا 19:00 و ... گفت: هزينه ورود به محدوده طرح زوج و فرد براي هر يك ساعت 13 هزار تومان است.
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لازم به ذکر است دوربین ها و افسران راهنمایی و رانندگی در این محدوده ها قرار ... در ماه رمضان فقط طرح زوج و فرد ۱ ساعت کم می شود (شنبه تا چهارشنبه تا ...
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - الان دقیقا طرح ترافیک و زوج و فرد تا چه ساعتیه؟ پنج شنبه چطور؟ (برای هردو plz). - این سوال بسته شده است. ... 5 شنبه ها از ساعت 6 تا 13.5 جمعه ها آزاد

ساعت طرح ترافيك و زوج و فرد در ماه رمضان

shomanews.com/.../ساعت-طرح-ترافيك-و-زوج-و-فرد-در-ماه-رمضان
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد. سرهنگ حسن عابدی ؛ با اشاره به تغییر ساعت اتمام طرح زوج و فرد در ... ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

طرح زوج و فرد از چه ساعتی تا چه ساعتی است | نتیجه جستجو ...

www.avval.ir/search/-/طرح-زوج-و-فرد-از-چه-ساعتی-تا-چه-ساعتی-است
نتایج جستجوی طرح زوج و فرد از چه ساعتی تا چه ساعتی است در فهرست مشاغل، دایرکتوری مشاغل و بانک اطلاعات شهر کتاب اول، Tehran yellow pages .چه گل ، گل چه ...

طرح ترافیکی LEZ ( ال ای زد ) به جای طرح زوج یا فرد - اروند پلاک

arvandplak.ir › اخبار خودروهای داخلی › راهنمایی و رانندگی
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تا در روزهای آینده برای مثال به مدت دو یا سه روز طرح زوج یا فرد اعمال شود. ... همین اگر منشا آلودگی خودروها نباشند اجرای طرح زوج و فرد بی فایده است.
از کاهش بودجه شهرداری تهران تا اجازه انتشار اوراق مشارکت برای ساخت مترو ... محدوده طرح ترافيك بر اساس آخرين اعلام پليس راهور ناجا ساعتي 20هزار تومان است با احتساب ... طرح زوج و فرد در سال 1384 با هدف محدوديت تردد و كاهش حجم ترافيك كه دليل اصلي ...

طرح ترافیک و طرح زوج و فرد - PHalls تالارهای پارسی پی‌هالز

www.phalls.com › ... › بحث هاي كلي در مورد اتومبيل › خودرو و زندگی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 13پست - ‏3 نویسنده
سلام دوستان چنتا سوال داشتم 1 - محدوده طرح ترافیک از چه ساعتی تا چه ساعتیه ... فرد است (چون پلاك منتهي به صفر نداريم) و بنابر اين شانس آنكه زوج ...

طرح زوج و فرد تا چه ساعتی است تهراندانلود - سایت دانلود فیلم ...

tinyfun.ir/2016/01/18/طرح-زوج-و-فرد-تا-چه-ساعتی-است-تهران/
۱۸ ساعت پیش - در ماه رمضان فقط طرح زوج و فرد ۱ ساعت کم میشود (شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۸ ….. یا طرح و ساعتی خرید کنم؟ … اگر تغییر داره تا چه ساعتی است؟

ساعات طرح ترافیک چطوریه؟؟؟ | انجمنهای پرشین تولز

forum.persiantools.com › انجمن › موضوعات عمومی › گفتگوی آزاد
۱ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
سلام دوستان طرح زوج و فرد و همچنین طرح ترافیک از چه ساعتی تا چه ساعتیه ؟؟؟
در کمیته کاهش آلودگی هوای استان تهران مصوب شد که طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی در شهر تهران از در منازل اجرا شود و فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است. ... ازچه ساعتي شورع وبه چه ساعتي خاتمه مي يابد؟! مريم. 14:54 شنبه ...
۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش ساعت طرح زوج و فرد در ... روز پنج شنبه طرح اصلي و همچنين طرح زوج وفرد تا چه ساعتي است.

طرح زوج و فرد رمضان یک ساعت کم می‌شود - فرارو

fararu.com/fa/news/236591/طرح-زوج-و-فرد-رمضان-یک-ساعت-کم-می‌شود
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... به گزارش مهر، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به تغییر ساعت اتمام طرح زوج ... ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.
برای خرید موبایلی طرح ترافیک روزانه فقط به یک کارت بانکی (مهم نیست چه ... طرح ترافیک روزانه از ساعات اولیه روز یعنی از ۰۰:۰۰ بامداد تا ساعت ۱۷ است. ... همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر پایان می‌یابند.

حذف طرح زوج و فرد در تهران تا پایان فصل بهار - خبر نو

khabareno.com › اخبار روز › خبر روز عمومی
اقبال شاکری با اعلام خبر حذف طرح زوج و فرد در تهران تا پایان فصل بهار اذعان کرد: معاونت حمل ... مرکزی شهر در این طرح استثناء است و همواره به عنوان منطقه ای که خودروهای آلاینده اجازه ورود به آن را ندارند با آن برخورد می شود. ... اینستاگرام ساعتی در راه است.

طرح زوج و فرد تا چه ساعتي است - لینک گردی

linkgardi.ir/news/طرح-زوج-و-فرد-تا-چه-ساعتي-است
"سر یک زن" پیشکش البغدادی به عروس داعشی! سرکرده گروه تروریستی داعش دستور داد تا یک زن را گردن ...
شما اینجایید : خانه » برچسب ها » طرح زوج و فرد تا کی ادامه دارد؟ ... باشید مطمئناً انتخاب مسیر سفر یک چالش سخت است؛ چرا زنگ تفریح اروپایی‌ها را امتحان نمی‌کنید؟
۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با گشایش بزرگراه امام علی (ع) طرح زوج و فرد در ضلع شرقی محدوده ... ساعت اجرای طرح زوج فرد بدون تغییر از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 19 است.

مجله اینترنتی میکی: ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه

shapir.ir/ساعت-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-پنجشنبه/
مواد لازم به اندازه سه تا چهار وعده : خمیر آماده مخصوص پیتزا به قطر ۲۰ سانتی متر .... طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است, پلاک زوج و فرد چیست, محدوده طرح .

ساعت طرح زوج و فرد پنجشنبه - top site 2015

topest.hostik.ir/ساعت-طرح-زوج-و-فرد-پنجشنبه.html
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعت طرح زوج و فرد پنجشنبه,طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح آغاز می شود و ... ساعت طرح زوج و فرد, طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است, ...

طرح ترافيك و طرح زوج و فرد در تهران روز 5 شنبه - صفحه 1 - ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏4 نویسنده
چه صبحانه‌ای برای دانش‌آموزان مناسب است؟ ... طرح ترافيك و طرح زوج و فرد در تهران روز 5 شنبه تا چه ساعتي هست ؟ فَاللّهُ خَيْرٌ ... كدومش عزيز تا يكه ؟طرح ...

طرح زوج فرددر پنجشنبه ها تا چه ساعتی است

avabarane.toskablog.ir/search.php?...طرح+زوج+فرددر...تا...ساعتی+است
۱۲ ساعت پیش - امروز پنجشنبه است و چی بهتر از زیارت خانم توی روز پنجشنبه. ..... 16- طرح زوج فرد در تاريخ 2910 94 17- اجرای امیرحسین دراستیج 18- دانلود آهنگ ...
این مشکل از پنج سال پیش مسئولان مشهدی را بر آن داشت تا با اجرای طرح ترافیک و اعمال ... با روزهای زوج و فرد، امکان‌پذیر است و در غیراین صورت تردد در این محدوده از‌ساعت 7 صبح تا 22 ممنوع است. ... طرح زوج و فرد خودروها در مرکز شهر مشهد و اطراف حرم مطهر در حالی بزودی اجرایی می‌شود که زائران و .... عربستان به بمب ساعتی تبدیل شده است.

طرح زوج و فرد یعنی چه - فارسی 98

farsi98.ir/news/طرح-زوج-و-فرد-یعنی-چه
طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است, پلاک زوج و فرد چیست, محدوده طرح زوج و ...

اخرین ساعت پایان طرح زوج و فرد چه ساعتی است - واضح

vazeh.com/k-712818-اخرین%20ساعت%20پایان%20طرح%20زوج%20و%...
اخرین ساعت پایان طرح زوج و فرد چه ساعتی است-سردار رحیمی خبر داد: کاهش ساعت طرح زوج و فرد خودروها در تهران عصر ... دختر خانمها ، هفت قدم بردارید تا ترشیده نشوید! ... كاهش طرح زوج و فرد سرهنگ سيد هادي هاشمي رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران .
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار مرتبط: حذف طرح زوج و فرد تا پایان فصل بهار در تهران ... آزاده نامداری با عکس زیر اعلام کرد یک هفته است زندگی مشترکش را با همسرش شروع ...

کاهش یک ساعتی طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان | رییس

www.ghatreh.com/news/.../کاهش-ساعتی-طرح-زوج-فرد-ایام-ماه-مبارک-رم...
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاهش یک ساعتی طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان ... صدا و سیما گفت: ساعت پایانی طرح زوج و فرد از ساعت 19 در ایام ماه مبارک رمضان به ساعت 18 تغییر می کند تا روزه ... آموزش مهارت های زندگی و انجام مشاوره قبل از ازدواج ضروری است ...

خرید طرح ترافیک روزانه با موبایل - دیجیاتو

digiato.com/article/2015/04/.../راهنمای-خدمات-الکترونیک-خرید-طرح-ترا...
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ابتدای این هفته، محدوده طرح زوج و فرد تهران، توسط دوربین های نصب ... #1*3*137* را از طریق یک موبایل ساده یا هوشمند شماره گیری کنید تا به ... پس از انتخاب طرح، باید دوشماره سمت راست پلاک که بالای آن کلمه ایران ذکر شده است را ارسال کنید. .... ندارم چرا نمیشه ساعتی طرح خرید و وارد خونه ام بشم لطفا راهنماییم کنید.
۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی درباره اینکه آیا در روزهای پایانی سال ساعت ورود به محدوده زوج و فرد تغییر ... تا ۱۹ عصر است و در این ایام تغییری در ساعت زوج و فرد نخواهیم داشت.

ساعات طرح زوج و فرد پنجشنبه

www.bargozideha.com/tag/ساعات-طرح-زوج-و-فرد-پنجشنبه
ساعت طرح تردد زوج و فرد در ماه رمضان اعلام شدجانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ... پلاک سمت راست آن‌ها زوج است تنها مجاز به تردد از در منازل تا داخل محدوده زوج و فرد هستند. ... تغيير ساعت رسمي كشور اما با يك تغيير ساعتي ديگر همزمان شده است.

جریمه ورود به طرح ترافیک ، ساعتی 20 هزار تومان - پرتال جامع ...

www.iranecar.com/.../جریمه-ورود-به-طرح-ترافیک-،-ساعتی-20-هزار-توما...
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... به محدوده زوج و فرد درهمه روزها درحال حاضر داشتن مجوز طرح ترافیک است. ... روزانه بین 150 تا 200 هزار ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد انجام می‌شود و ...

خرید اینترنتی آرم طرح ترافیک - طرح ترافیک

trafficcontrol.blogfa.com/tag/طرح-ترافیک
مهر: مشاور معاون شهردار تهران از تمدید مهلت ارائه مدارک طرح ترافیک تا 23 بهمن خبر داد. ..... سمت راست آن‌ها زوج است تنها مجاز به تردد از در منازل تا داخل محدوده زوج و فرد هستند. ... شماره در سامانه ثبت نشده و این فرد به ازای هر ساعتی که در طرح است جریمه می‌شود.

طرح زوج و فرد پنج شنبه ها تا چه ساعتی است؟ | مرجع پاسخگویی

www.iresearch.ir/Default.aspx?...طرح_زوج_و_فرد...تا_چه_ساعتی_است؟...
طرح زوج و فرد پنج شنبه ها تا چه ساعتی است؟ ... هر سوالی تو ذهنت داری (در مورد هر موضوعی) به (مرجع پاسخگویی 3000777) پیامک کن تا سریع جوابش برات پیامک بشه !

ممنوعيت تردد با جريمه ساعتي - تبیان

www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=198557
ممنوعیت تردد با جریمه ساعتی ... تاكسی‌های غیر پلاك تهران به داخل محدوده طرح ترافیك و زوج و فرد به میزان قابل توجهی كاهش یافته است افزود: ... عمومی پایتخت نیز باید نظارت ویژه‌ای بر فعالیت این خودروها داشته باشند تا در روزهای واپسین سال شهروندان ...

طرح زوج و فرد پنج شنبه ها تا چه ساعتی است؟ | دستان هوشمند

www.idastan.ir/Default.aspx?...طرح_زوج_و_فرد...تا_چه_ساعتی_است؟...
طرح زوج و فرد پنج شنبه ها تا چه ساعتی است؟ 4 از 10 - 624 رای. جهت دریافت پاسخ اینجا را کلیک کنید · دستان هوشمند (گوگل پیامکی) پاسخگوی هوشمند به تمام سوالات ...
۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاهش یک ساعتی طرح زوج و فرد در ماه رمضان ... پلیس در ماه مبارک رمضان است و پوشش ترافیکی مراسم فرهنگی و مذهبی در بوستانهای 21 گانه ... زوج و فرد در ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش یافته و از ساعت 6:30 تا 18 اجرا و طرح ترافیک ...

طرح ترافیک تا چه ساعتی است

posthaa.ir/detail/طرح-ترافیک-تا-چه-ساعتی-است/article/98/
کوزه طرح ترافیک تا چه ساعتی است،محاسبات ترافیکی ترافیک یکی از عوامل مهم در ... طرح زوج و فرد سراسری تا اطلاع ،طرح زوج و فرد سراسری تا اطلاع ثانوی در تهران ...

زمان طرح «زوج و فرد» یک ساعت کاهش می‌یابد - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/.../291933-زمان-طرح-زوج-فرد-یک-ساعت-کاهش-می-یاب...
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصرف هر گونه مواد، اعتیاد آور است ... جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

اخرین ساعت پایان طرح زوج و فرد چه ساعتی است

lea-n.com/اخرین-ساعت-پایان-طرح-زوج-و-فرد-چه-ساعتی-است/
محدوده و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران. طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است ساعت پایان طرح زوج و فرد پنجشنبه ها. بیشتر.
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اثر بخشي پتانسيل بالقوه سربازان،ضامن امنيت کشور است ... بزرگ از کاهش يک ساعتي زمان ممنوعيت تردد در محدوده زوج و فرد پايتخت همزمان با ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پايان طرح زوج و فرد در روزهاي پنج‌شنبه تا ساعت 13 خواهد بود.

ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه - مجله اینترنتی میکی

rebornclan.ir/ساعت-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-پنجشنبه/
مواد لازم به اندازه سه تا چهار وعده : خمیر آماده مخصوص پیتزا به قطر ۲۰ سانتی متر .... طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است, پلاک زوج و فرد چیست, محدوده طرح .

جهان نيوز - تجهیز ۷۰ نقطه محدوده زوج و فرد به دوربین

jahannews.com/fa/doc/news/.../تجهیز-۷۰-نقطه-محدوده-زوج-فرد-دوربین
به گفته وزیری، آن دسته از شهروندانی که در محدوده طرح زوج و فرد ساکن هستند، تنها مجاز ... وزیری تاکیدکرد: زیرساخت ها فراهم شده تا چنانچه تردد غیرمجاز خودرو در محدوده طرح زوج و فرد با گذشت یک ساعت از ... وی ادامه داد: با تجهیز تمامی دوربین ها در ۷۰ نقطه مذکور جریمه ساعتی نیز عملیاتی خواهد شد. ... فروش آرم طرح ترافیک همچنان متوقف است ...

طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود؟ - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش.../469707-طرح-زوج-فرد-از-درب-منازل-اجرا-می-ش...
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همه ساله با تشدید آلودگی شهر تهران در فصول سرما طرح زوج و فرد از درب منازل ... گزارش آژانس تا ساعتی دیگر منتشر می‌شود · شکست مفتضحانه داعش مقابل ... دنبال چاره اندیشی باشند تا بتوانند با اتخاذ تصمیماتی مانع از افزایش شدت ... اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل گرفته نشده است و قرار نیست این طرح اجرایی شود.

طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است - لینک های داغ

addit.ir/hot/طرح-زوج-و-فرد-ترافیک-تهران-تا-چه-ساعتی-است
طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است. ساعت دقیق طرح ترافیک و زوج و فرد تهرانساعت دقیق طرح ترافیک و زوج و فرد الان دقیقا طرح ترافیک و زوج و فرد تا چه ...

اقتصاد آنلاین - طرح زوج و فرد رمضان یک ساعت کم می‌شود

www.eghtesadonline.com/fa/.../طرح-زوج-و-فرد-رمضان-یک-ساعت-کم-می‌...
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت همزمان ... سرهنگ حسن عابدی با اشاره به تغییر ساعت اتمام طرح زوج و فرد در ... ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

زمان تردد در طرح «زوج و فرد» تغییر کرد - جوان

javanonline.ir/fa/news/722857/زمان-تردد-در-طرح-زوج-و-فرد-تغییر-کرد
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... سرهنگ حسن عابدی ؛ با اشاره به تغییر ساعت اتمام طرح زوج و فرد در ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

پرشین خودرو | زمان طرح زوج و فرد کاهش می یابد

www.persiankhodro.com/show.../زمان-طرح-زوج-و-فرد-کاهش-می-یابد
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳ خواهد بود. ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

طرح زوج و فرد یک ساعت کم می‌شود - صدای ایران

sedayiran.com/fa/news/65353/طرح-زوج-و-فرد-یک-ساعت-کم-می‌شود
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... به گزارش مهر، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به تغییر ساعت اتمام طرح زوج ... ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

جریمه روزانه‌ طرح‌ ترافیک چقدر است ؟ - زمان

www.zamannews.ir/بخش.../19840-جریمه-روزانه-طرح-ترافیک-چقدر-است
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جریمه روزانه‌ طرح‌ ترافیک در‌تهران چقدر است ؟ ... ورود به محدوده طرح ترافیک بر اساس آخرین اعلام پلیس راهور ناجا ساعتی 20هزار تومان است ... طرح زوج و فرد در سال 1384 با هدف محدودیت تردد و کاهش حجم ترافیک که دلیل اصلی آلودگی ... دوران کودکی تا جوانی باید به افراد در این مورد آموزش داد تا زمانی که فرد وارداجتماع می‌شود ...

زمان تردد در طرح «زوج و فرد» تغییر کرد - جمهوریت

www.jomhouriat.ir/fa/.../زمان-تردد-در-طرحزوج-و-فرد»-تغییر-کرد
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... سرهنگ حسن عابدی ؛ با اشاره به تغییر ساعت اتمام طرح زوج و فرد در ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

ساعتی 20 هزار تومان جریمه ورود به طرح ترافیک - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/.../ساعتی-20-هزار-تومان-جریمه-ورود-به-طرح-ترافیک/
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حسینی افزود: نزدیک به ۵۰‌درصد ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج و فرد بنا بر آماری ... با اعلام این‌که طرح زوج و فرد ۲ منظوره است، گفت: این ممنوعیت تردد هم برای ... تا جایی که بنده اطلاع دارم، کیفیت صدور مجوز ورود به طرح ترافیک در‌ سال ...

بازده - جریمه های زوج و فرد ثبت دوربینی می شوند

www.bazdeh.org/.../3008-جریمه‎های-زوج-و-فرد-ثبت-دوربینی-می‎شوند.ht...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تا ۲۰۰ هزار ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد توسط دوریبن‌ها ثبت می‌شد، اظهار ... به ازای هر یک ساعتی که متخلفان در محدوده طرح زوج و فرد حضور داشته و ترددشان ... و رانندگی جابجایی مسافر از سوی خودروهای شخصی خلاف است و پلیس در ...

ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها | زد ایکس ان

www.zxn.ir/ساعت-طرح-ترافیک-تهران-پنجشنبه-ها.html
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2- ساعت شروع و پایان طرح ترافیک چه زمانی است؟ طرح ترافیک از 6:30 صبح ... همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر می باشد. 3- محدوده طرح ...... طرح ترافیک پنج شنبه ها تا چه ساعتی است – وجدان.

طرح زوج و فرد ماه رمضان چند ساعت کم می شود؟ - عصر بانک

asrebank.ir/news/54662/طرح-زوج-و-فرد-ماه-رمضان-چند-ساعت-کم-می-شود؟
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳ خواهد بود. ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است. /مهر.

زمان تردد در طرح «زوج و فرد» تغییر کرد | 55 آنلاین

55online.ir/news/زمان-تردد-در-طرحزوج-و-فرد»-تغییر-کرد
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... سرهنگ حسن عابدی ؛ با اشاره به تغییر ساعت اتمام طرح زوج و فرد در ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است - ایران گوگل

شيراز-شمالي.iran-google.ir/.../طرح-زوج-و-فرد-ترافیک-تهران-تا-چه-ساع...
شما اولین نفر باشید که با عبارت کلیدی "طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است" آکهی و یا مطالب خود را به صورت رایگان و یا ویژه در " ایران گوگل" درج می نماید ...
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته وزيري آن دسته از شهرونداني که در محدوده طرح زوج و فرد ساکن هستند‌، ... وي ادامه داد: با تجهيز تمامي دوربين‌ها در 70 نقطه مذکور جريمه ساعتي نيز ...
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمدحسن واحدی با تأکید بر استمرار اجرای طرح محدودیت ترافیکی زوج و فرد در هسته مرکزی مشهد اظهار داشت: تخلف ورود به محدوده این طرح با پیامک ... مشهد اختصاص یافته است که ضمن تکمیل تجهیزات محدوده طرح ترافیک فعلی، ... بجای طرح ترافیک فعلی (زوج و فرد) از طرح ترافیکی ساعتی (صبح و عصر) استفاده شود .
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وي گفت: همکاري بيش از پيش مردم در اجراي طرح زوج وفرد کرج به روان سازي ترافيک و ... ندارد و اگر اين طرح ضرئري باشد حداقل ساعت آن باي بين 16 تا 20 مي بود ساعتي که همه کرجي ها مي دانند پر ترافيک است بنظر اين طرح نه تنها موجب ...
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیانیه ایران و ۱+۵ درباره اجرای برجام تا ساعتی دیگر منتشر می‌شود ... داشت: البته اجرای دقیق طرح زوج و فرد خودروها نیازمند زیرساخت‌های اساسی است ...
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون حمل ونقل وترافيك شهرداري اصفهان عنوان كرد: تا پايان مهر ۲۰۰ اتو بوس به ... نقش موثري داشته است،عنوان كرد :ترافيك ۱۵ تا ۲۵ در صد كاهش يافته است. ... صلواتي به كاهش يك ساعتي زمان محدوده طرح زوج و فرد ترافيك در مهر ماه اشاره ...
۱۲ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - برای رهایی از ترافیک انبوه پایتخت چندسالی است که طرح زوج و فرد، در ... را انجام دهم تا جریمه ساعتی نشوم، اگر پارکینگ مناسبی وجود داشت حتماً ...

بالاخره زوج است یا فرد ؟! - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/143187/بالاخره-زوج-است-یا-فرد-
۲۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ساعتی بعد مسئول دیگری اعلام می‌کند که طرح امروز اجرا می‌شود و 2ساعت بعد مسئول اولیه ... همین مسئول روز جمعه اعلام کرد که طرح تا شنبه ادامه می‌یابد و روز ... سردار رحیمی که با اجرای طرح زوج یا فرد برای مدت طولانی مخالف است، در این‌باره ...

ساعت طرح ترافیک در ماه رمضان - فان پاتوق

www.funpatogh.com/ساعت-طرح-ترافیک-در-ماه-رمضان.html
وی در ادامه بیان کرد: اما ساعت طرح زوج و فرد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 صبح تا 19 بوده که از امروز یک ساعت کاهش یافته و از ساعت 19 به 18 رسیده است.
در ش ه ر. ته ران در هفته گذش ته )10 تا 16 مرداد( برای دومی ن هفته متوالی ... ساعتی دما تغییر در سرعت باد و رطوبت نسبی را به همراه داشته است و به. دنبال آن ...

طرح زوج و فرد تا چه ساعتي است - موتور جستجوی خبری

bings.ir/tag/طرح-زوج-و-فرد-تا-چه-ساعتي-است-291773
طرح زوج و فرد تا چه ساعتي است · محدوده زوج و فرد تا پایان سال مجهز به دوربین می شود. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: محدوده زوج و فرد تا پایان سال ...

اعمال جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد از اول دی‌ماه

www.sedayebamdad.ir/.../اعمال-جریمه-ورود-غیرمجاز-محدوده-طرح-زوج-فرد-ا...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعمال جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد از اول دی‌ماه ... تهران بزرگ تصریح کرد: از 22 فروردین امسال تا امروز قبوض جریمه صادرشده و قصد صورت ارشادی بوده و بالغ بر یک میلیون و 400 هزار برگ جریمه ارشادی برای رانندگان صادر شده است. .... ​ظریف و موگرینی دیدار کردند/ انتشار گزارش آمانو تا ساعتی دیگر.

خبرهای اجتماعی | خبر فارسی

khabarfarsi.com/اجتماعی
... خرید خود را کاهش دهد. تلاش شده است تا این کارت اعتباری به طور گسترده بین اقشار مختلف توزیع شود . .... «تعطیلی مدارس» و «طرح زوج و فرد» بر کاهش آلودگی هوا تأثیر داشت؟ برخورد 2 ... هواپیمای جدید ایرباس 319 تا ساعتی دیگر در مهرآباد می نشیند.

عصر خودرو - ثبت دوربینی جریمه‌های "زوج و فرد" از دی

www.asrekhodro.com/.../ثبت-دوربینی-جریمه-های-quot-زوج-و-فرد-quot...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تا 200 هزار ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد توسط دوریبن‌ها ثبت می‌شد، اظهار ... هر یک ساعتی که متخلفان در محدوده طرح زوج و فرد حضور داشته و ترددشان توسط ... و رانندگی جابجایی مسافر از سوی خودروهای شخصی خلاف است و پلیس در ...

قیمت Audi در تهران اعلام شد - تفریحی

tafrihy.net/post/1214-قیمت+Audi+در+تهران+اعلام+شد
۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... با حضور جمعی طرح زوج و فرد ترافیک تهران تا چه ساعتی است, پلاک زوج و فرد چیست, محدوده طرح زوج و آلوده ترین نقطه تهران مشخص شد تابناافزود.
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت ... در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳ خواهد بود. ... پیش‌بینی نشده و زمان اتمام ممنوعیت طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

ساعت طرح زوج و فرد در تهران تابستان 94 جستجو در خبرچه ...

khabarche.ir/جستجو/ساعت+طرح+زوج+و+فرد+در+تهران+تابستان+94
2 روز پیش قدیمی ترین ساعت تهران از ۶۰ سال پیش خواب است/عکس ... 7 ماه پیش زمان اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد در پایتخت تا پایان تابستان یک ساعت کاهش یافت ... در تابستان سال جاری با کمبود ۳۰۰ ساعتی تولید برق در کشور مواجه خواهیم بود.

زوج و فرد یک ساعت کاهش یافت عصر شنبه 23 خرداد 94 | خبرچه

khabarche.ir/خبر/2534533/زوج-و-فرد-یک-ساعت-کاهش-یافت
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ممکن است از سایت منبع حذف شده باشد! ... 7 ماه پیش زمان اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد در پایتخت تا پایان تابستان ... جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت همزمان با ...

خرید از شوش - انجمن نوعروس

www.nowaroos.com › حاشیه های عروسی › جهیزیه › ظرف و ظروف

۱۲ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - والا ماهروقت خواستیم بریم خرید همش بابام میگه طرح ترافیک،5شنبه ها که ... (۱۳-شهريور-۱۳۹۱ ۰۲:۱۲ عصر)خانومی نوشته است: من هنوز خیلی از خریدام مونده ... شوش طرح زوج و فرد شروع میشه،پنجشنبه ها هم تا 1 بیشتر طرح نیست،و مغازه های ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 101,971
  • بازدید کلی : 1,890,308