loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 2786 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

روش باز کردن قفل دستگاههای اندرویدی بدون رمز

 

باز کردن قفل اندروید ، روش باز کردن قفل اندروید

هر چه گذاشتن رمز برای تبلت و گوشی های پیشرفته متفاوت تر می شود امکان فراموش کردن و قفل شدن آنها نیز بیشتر می شود. راهکارهای مختلفی وجود دارد که می توانید قفل دستگاههای اندرویدی را بدون رمز باز کرده و ارد شوید.

روش باز کردن قفل اندروید در تبلت و موبایل

کاربرانی که معمولا نگران انتشار فایلهای موبایل هستند معمولا رمز های سختی را برای ورود به گوشی و یا تبلت خود انتخاب می کنند.با پیشرفته شدن این گجت ها روش رمز گذاری نیز پیشرفت کرده است.اما گاهی اتفاق می افتد که الگوی رمز و یا پسورد را فراموش کرده و با چالش سختی رو به رو شوند.بهترین راه حل یادگیری روشهای دور زدن و باز کردن قفل اندروید بدون رمز است.

اما متاسفانه هیچ یک از این راهکارها، قابل استفاده برای هر نوع دستگاه نخواهند بود. در صورتی که مشخصات نام کاربری جی میل و رمز عبور این حساب را داشته باشید، در همان وهله اول می توانید وارد گوشی شوید اما در غیر این صورت، فرایند بازکردن قفل، کمی پیچیده تر خواهد بود.در ادامه سعی خواهیم کرد راهکارهایی متنوع را به شما آموزش دهیم تا بتوانید از یک یا چند راهکار به منظور بازکردن قفل دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید.

استفاده از سیستم مدیریت دستگاه های اندرویدی
برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی جدید سرویسی به نام Android Device Manager یکی از بهترین راهکارهای موجود در این زمینه است. در صورتی که در دستگاه اندرویدی خود وارد حساب کاربری گوگل شده باشید، می توانید با استفاده از هر دستگاه هوشمند و یا رایانه ای، از طریق مراجعه به این لینک به سرویس یادشده دسترسی داشته باشید. حالا کافی است بر روی گزینه Lock کلیک کنید تا سرویس مدیریت دستگاه های اندرویدی با دستگاه شما ارتباط برقرار کند. در صورتی که این سرویس در یافتن دستگاه شما مشکل دارد کافی است چندبار روی دکمه رفرش مرورگر خود کلیک کرده تا در صورت سازگاری، ارتباط با دستگاه شما برقرار شود.
پس از کلیک بر روی گزینه Lock باید درخواستی به منظور واردکردن یک گذرواژه جدید مشاهده کنید. درخواستی که جایگزین الگو، پین یا گذرواژه فراموش شده شما خواهد شد. با وارد کردن دو مرتبه ای گذرواژه جدید، مجددا روی گزینه Lock کلیک کنید تا فرایند به پایان برسد.
 
روش هک و باز کردن قفل گجت های اندروید ، روش باز کردن قفل اندروید ، هک دستگاههای اندروید
روش هک و باز کردن قفل گجت های اندروید ، هک دستگاههای اندروید ، هک گوشی اندروید
 
استفاده از سرویس Find My Mobile سامسونگ
 
در صورتی که از دستگاه های اندرویدی شرکت سامسونگ استفاده می کنید، راه حل مشابهی با راهکار پیش، اما این بار در قالب سرویس Find My Mobile پیش روی شما قرار خواهدگرفت. کافی است به وب سایت سامسونگ رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. متاسفانه در صورتی که حساب کاربری سامسونگ نداشته باشید، این راه حل قابل استفاده نخواهد بود. با ورود به حساب کاربری، کافی است روی گزینه Lock My Screen در قسمت سمت چپ صفحه کلیک کنید. در این قسمت کافی است یک پین جدید را در کادر اول وارد کنید و روی گزینه Lock در قسمت پایین صفحه نمایش کلیک کنید. با گذشت یک تا دو دقیقه، گذرواژه شما مطابق با پینی که وارد کرده اید تغییر خواهد کرد تا از آن در بازکردن قفل دستگاه خود استفاده کنید.
 
روش هک و باز کردن قفل گجت های اندروید ، هک گوشی اندروید ، هک تبلت اندروید
استفاده از قابلیت Forgot Pattern
 
در صورتی که دستگاه شما اندروید 4.4 یا نسخه های پایین تر دارد، می توانید از قابلیت Forgot Pattern استفاده کنید. پس از 5 بار تلاش برای بازکردن قفل دستگاه اندرویدی، پیغامی مبنی بر "مجددا پس از گذشت 30 ثانیه تلاش کنید" را شاهد خواهید بود. در مدت زمان نمایش این پیام، گزینه Forgot Pattern در قسمت پایین صفحه نمایش را لمس کنید. در این قسمت کافی است گزینه Enter Google account details را انتخاب کنید (بسته به برند دستگاه اندرویدی شما ممکن است مستقیما به این گزینه ارجاع داده شوید) حالا کافی است آدرس حساب جی میل و گذرواژه خود را وارد کنید تا گوگل ایمیلی به همراه الگوی بازکردن قفل صفحه را برای شما ارسال کند و یا اینکه بتوانید این الگو را تغییر دهید.
 
روش هک و باز کردن قفل گجت های اندروید ، هک تبلت اندروید ، مدیریت دستگاه اندروید
بازگشت به تنظیمات کارخانه
 
اگر نیاز به ورود سریع به دستگاه اندرویدی خود دارید و نگران از دست رفتن اطلاعات موجود روی گوشی هوشمند خود نیستید، بسته به نوع دستگاه اندرویدی خود می توانید به روش های متفاوتی وارد رابط کاربری در قالب ریکاوری شوید. در بسیاری از گوشی ها کافی است پس از خاموش کردن دستگاه، کلیدهای روشن شدن و کاهش صدا را باهم نگه دارید تا منوی بوت لودر اندروید در مقابل شما ظاهر شود. با انتخاب گزینه Recovery Mode که معمولا با استفاده از کلید کاهش صدا می توانید در منو پیمایش کنید و با استفاده از کلید افزایش صدا یا پاور، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از ورود به منوی ریکاوری، کافی است گزینه Wipe data/factory reset را انتخاب کنید تا با اتمام فرایند (که البته اطلاعات موجود روی دستگاه شما را نیز از بین خواهد برد)، قفل دستگاه شما باز شود. حالا کافی است گزینه Reboot System Now را انتخاب کنید تا گوشی شما مجددا راه اندازی شود و قفل آن پاک شود.
 
روش هک و باز کردن قفل گجت های اندروید ، مدیریت دستگاه اندروید ، فراموش کردن رمز اندروید
 
استفاده از ADB به منظور حذف فایل گذرواژه
 
استفاده از این راهکار تنها در صورتی کاربردی خواهد بود که پیش از این گزینه USB debugging را در منوی گوشی خود فعال کرده باشید ( و یا با استفاده از فرامین adb بتوانید این منو را از طریق فست بوت فعال کنید) حالا کافی است گوشی خود را با کابل یو اس بی به رایانه متصل کرده و پنجره خط فرمان را در همان پوشه ای که adb را نصب کرده اید، بازکنید (با جستجویی ساده می توانید تمامی مراحل نصب و راه اندازی adb را مشاهده کنید.) حالا کافی است فرمان زیر را تایپ (یا کپی) کرده و کلید Enter را بزنید.
 
adb shell rm /data/system/gesture.key
 
حالا با راه اندازی مجدد گوشی، این قفل غیرفعال خواهد شد. فراموش نکنید که این غیرفعال شدن قفل، موقتی بوده و باید یک الگو یا گذرواژه را پیش از راه اندازی مجدد وارد کنید.
در صورتی که دستور یادشده کار نکرد می توانید از مجموعه دستورات زیر در خط فرمان استفاده کنید:
 
روش هک و باز کردن قفل گجت های اندروید ، فراموش کردن رمز اندروید ، نحوه باز کردن قفل اندروید
 
راه اندازی مجدد در حالت Safe Mode
 
در صورتی که قفل دستگاه اندرویدی شما از طریق یک برنامه جانبی (و نه خود سیستم عامل اندروید) تنظیم شده، ساده ترین راه برای دورزدن این قفل، راه اندازی گوشی در حالت Safe Mode خواهد بود. در اکثر گوشی های اندرویدی می توانید از طریق منوی پاور (خاموش و روشن کردن گوشی)، با نگه داشتن طولانی مدت انگشت روی گزینه Power Off، در پاسخ به پرسش راه اندازی در حالت Safe Mode، گزینه OK را لمس کنید.
با راه اندازی مجدد گوشی در حالت Safe Mode می توانید با استفاده از گزینه Clear Data برای آن برنامه یا حذف کامل نرم افزار مشکل ساز، راه اندازی مجدد به منظور ورود به حالت عادی را سازمان دهی کنید.
 
روش هک و باز کردن قفل گجت های اندروید ، نحوه باز کردن قفل اندروید ، باز کردن قفل اندروید بدون رمز
 
خراب کردن عمدی رابط کاربری قفل صفحه نمایش
 
در صورتی که دستگاه شما رمزگذاری شده و از سیستم عامل اندروید نسخه 5.0 یا 5.1.1 استفاده می کند راهکار دیگری برای دور زدن قفل صفحه نمایش (تنها در صورتی که از کلمه رمز در رابط قفل گوشی استفاده کرده باشید نه از الگو) در اختیار خواهید داشت. به منظور استفاده از این راهکار کافی است گزینه Emergency Call روی قفل صفحه نمایش را لمس کنید و از رابط کاربری شماره گیر برای وارد کردن 10 ستاره پشت سر هم استفاده کنید. حالا با دوبار لمس این کادر، محتویات وارد شده را انتخاب و گزینه Copy را لمس کنید. این محتویات را در همین کادر به کرات جایگذاری کنید تا تعداد کاراکترهای واردشده، دوبرابر شوند. این روند را آنقدر تکرار کنید تا این کادر دیگر امکان های لایت کردن کاراکترها را به شما ندهد.
 
حالا مجددا به قفل صفحه نمایش بازگردید و میان بر دوربین را اجرا کنید. این این جا و از طریق منوی پایین رونده روی آیکون تنظیمات لمس کنید تا پنجره ای به منظور واردکردن گذرواژه پیش روی شما قرارگیرد. با نگه داشتن طولانی مدت انگشت، گزینه Paste را انتخاب کنید. این روند را بارها و بارها تکرار کنید. پس از واردکردن تعداد کافی از این کاراکترها، قفل صفحه نمایش با مشکل مواجه خواهد شد و از کار می افتد تا بتوانید به رابط کاربری گوشی دسترسی پیدا کنید.
 
روش هک و باز کردن قفل گجت های اندروید ، باز کردن قفل اندروید بدون رمز ، باز کردن قفل اندروید
 

 

روش باز کردن قفل دستگاههای اندرویدی بدون رمز 5/5 1

منبع : آی تی ایران

 

 

۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طریقه شکستن و حذف پسورد و پترن ورود فراموش شده گوشی های اندوریدی ... این روش که بر روی اغلب گوشی و تبلت های اندرویدی جواب میدهد در زمانی که دستگاه .... گوشی ریستارت شود به تنظیمات اولیه بدون Password و Pattern بازگردد.

روش باز کردن قفل دستگاههای اندرویدی بدون رمز - نمناک

namnak.com/25648-روش-باز-کردن-قفل-اندروید.html
باز کردن قفل اندروید و باز کردن قفل اندروید بدون رمز و روش باز کردن قفل دستگاههای اندروید و هک گوشی اندروید و هک دستگاههای اندروید و هک اندروید را در نمناک ...
۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این آموزش نحوه بازکردن قفل الگو صفحه یا پترن (Pattern lock) ... حفظ حریم خصوصی گوشی و تبلت خود از قفل الگو صفحه (Pattern lock) یا رمز عبور استفاده می کنند. ... این روش نیاز به اینترنت دارد، پس در هنگام بازیابی الگو نیاز است که ... این گزینه و بدون نیاز به پیشنیاز های بالا، قفل صفحه خود را باز کنید.

باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل ... - بیتوته

www.beytoote.com/computer/mobile/android-patterns2-forget.html
کامپیوتر و اینترنتموبایل ، لپ تاپ و تبلتباز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) ... روش دیگر و راحتر بدون از دست دادن اطلاعات: پیدا کردن ...
آموزش باز کردن قفل گوشي هاي اندرويد در صورت فراموشي رمز. در مواقعي ممکن ... روش ديگر و راحتر بدون از دست دادن اطلاعات: ... تبلت جديد ايسوس معرفي شد 1394/04/07.
11 - ‏قبلی - ‏12 - ‏13

نرم افزار باز کردن قفل اندروید بدون حذف اطلاعات - آچارچی

acharchi.ir/نرم-افزار-باز-کردن-قفل-اندروید-بدون-حذف/
آموزش باز کردن قفل بدون حذف اطلاعات: شاید شما هم زیاد رمز اشتباه وارد کرده باشید و ... اما متاسفانه با این روش کلیه اطلاعات شخصی شما پاک خواهد شد و دستگاه به حالت ...

چگونه الگو (Pattern) دستگاه اندروید خود را پاک کنیم ، ...

www.radpardazesh.com/How-to-reset-your-Android-screen-lock-securit...
اگر الگو (Pattern) تبلت یا موبایل خود را فراموش کردید ، نگران نباشید ، می توانید ... این مدل رمز گذاری، (علاوه بر ابتکاری و جذاب بودن آن) این است که امکان فراموش کردن رمز ... می دهیم که بدون نیاز به Reset کردن یا Flash نمودن موبایل خود، قفل آن را باز کنید. ... عیب ها: متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود.

چطور قفل گوشی را باز کنید اگر پسورد گوشی را فراموش ...

www.bigetek.com/باز-کردن-پسورد-گوشی-فراموش-شده/
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - (توصیه می کنیم تنظیمات این روش را روی دستگاه اندرویدی خود پیاده سازی کنید.) ... این روش راحت ترین و سریعترین روش باز کردن پسورد گوشی تان است. ... مرحله رمز گوشی شما از کار افتاده است و گوشی شما مثل روز اول بدون رمز است.

چگونه بدون قفل pattern و پین کد، گوشی های آندرویدی را آنلاک ...

sahel94.ir/چگونه-بدون-قفل-pattern-و-پين-کد،-گوشي-هاي-آندر/
در این پست همه روش های باز کردن قفل صفحه نمایش اندروید رو به طور کامل توضیح دادم ..... می توانید یا گفتن رمز خود و بدون لمس گوشی قفل دستگاه را باز کنید.

چگونه پین کد یا قفل الگویی (پترن) گوشی‌های اندروید را باز ...

technolog.ir/4282/باز-کردن-گوشی-های-اندرویدی-قفل-شده/
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از فقل شدن صفحه گوشی اندروید راه های زیادی برای باز کردن گوشی باقی ... 2; بدون دیدگاه ... در ادامه به آموزش مرحله به مرحله و تصویری این روش خواهیم پرداخت. ... مجددا اشاره می‌کنیم که قفل صفحه نمایش دستگاه شما می‌تواند الگو یا ...

راهنمای اندروید: اگر رمز گوشی اندرویدی را فراموش کردیم، چطور ...

www.gsm.ir/.../راهنمای-اندروید%3A-اگر-رمز-گوشی-اندرویدی-را-فراموش-...
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در صورت فراموش کردن رمز گوشی اندرویدی، این امکان وجود دارد تا با وارد کردن نام ... برای استفاده از این روش باید اکانتتان را از قبل در گوشی وارد کرده باشید. ... برای باز کردن قفل گوشی از این طریق باید گزینه Allow remote lock and ... 2- در صفحه بازشده، دستگاه موردنظرتان را انتخاب و سپس روی Lock کلیک کنید.
آموزش باز کردن قفل گوشي هاي اندرويد در صورت فراموشي رمز ... اگر الگو قفل گوشي اندرويدي خودرا فراموش کرده ايد ديگر نگران اطلاعات خود نباشيد چون به روشي آسان مي ...

باز کردن رمز عبور گوشی اندروید - اندرویدخانه

www.androidkhane.com/.../باز-کردن-رمز-عبور-گوشی-اندروید.html/
لیست پردازنده گوشی های آندرروید; باز کردن یک فایل یا برنامه بدون برنامه های مدیریت .... قفل گوشی شما با یکی از ۳ روش بالا حتما باز خواهد شد حالا نوبت آن است که تا ... می کنید دستگاه قبول نمی کند این مشکل با این روش قابل حل است ( این یک باگ در ...
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این پست همه روش های باز کردن قفل صفحه نمایش اندروید رو به طور کامل توضیح دادم . ... هیچکس دوس نداره که کسی بدون اجازه به گوشی یا تبلتش دست بزنه بنا ... گوشی یا تبلت اندرویدی شماست اما بازم روش الگو یا Pattern و روش رمز ...

فراموشی رمز های اندروید و مشکلات نظیر ان(راه حل) - انجمن ...

forum.androidha.com › انجمن › عمومی › آموزش های تخصصی اندروید
۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با راه و روش هایی که در این تاپیک قرار میگیره کمک خواهیم کرد بدون نیاز به فلش ... یکی از قابلیت*هایی که در گوشی*ها و تبلت*های با سیستم عامل اندروید ... به دلایل مختلفی ممکن است شما نوع اتصال این ۹ خانه برای باز کردن گوشی خود را ... یک روش دیگر برای پیدا کردن پسورد که نیاز به دقت و وقت زیادی دارد و 90% ...
شدن و باز کردن صفحه قفل (Lock Screen) دستگاه های اندروید (گوشی،تبلت و. ... در این روش ممکن است اطلاعات حافظه داخلی گوشی و تنظیمات آن از بین برود و .

سوزاندن رمز گوشی آیفون - باز کردن قفل آیفون 5 (سیستم ...

www.findword.ir/dsdsyjvcnrnmctdqnxndsdcncrctdndf.html
باز کردن قفل آیفون 5 (سیستم عامل iOS 6.1) بدون داشتن پسوردبه تازگی یک مشکل امنیتی ... میخوام روش تغییر رمز وای فای رو از طریق گوشی برام توضیح بدید. ... چگونگی تغییر زبان در دستگاه اندرویدی یا آیفون - بیتوتهمثال بزنم تا متوجه منظورم ...
در این مطلب روش برداشتن الگوی پترن و یا رمز کد دار گوشی را آموزش خواهیم داد. .... تنها روش باز کردن قفل گوشی های اندرویدی همین است، و گوشی نیز به تنظیمات کارخانه ... یا تبلت بکاپ کرفته باشیم فکر میکنم بشه مثل کامپیوتر بدون از دست رفتن ...
۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازکردن خیلی راحت قفل اندروید ۴ گوشی یا تبلت در چند ثانیه (پیغام تلاش های ... اگر که شما رمز گوشی یا تبلت اندرویدی ورژن ۴ دارید که رمز انرا فراموش کرده اید یا ... توجه توجه ما در اینجا با دو روش این کار را عملی میکنیم (که هر کدام با توجه به ... اول نرم افزار بینظیر کم حجم بدون نیاز به نصب را از اینجا دانلود کنید.

چگونه قفل الگویی صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی را باز و ...

parsrah.com/how-to-lock-or-unlock-pattern-screen-android-device-reset/
۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - و چگونه میتوان رمز گوشی اندرویدی یا تبلت اندرویدی خود را بازگشایی کنیم ؟ قفل ... باز کردن قفل صفحه بدون نیاز به اطلاعات حساب Google:.

Knock Lock Pro - اندروید گذر

androidgozar.com › نرم افزار اندروید › ابزارها
فقط کافیست یکبار امتحان کنید و نتیجه اعجاب انگیز این روش را نظاره گر باشید ... Knock Lock Pro – AppLock Screen 4.4.1 Patched دانلود نرم افزار قفل دستگاه و ... برنامه انقلابی است که دستگاه شما را بدون آشکار کردن رمز عبور شما باز می کند.
آموزش باز کردن قفل گوشي هاي اندرويد در صورت فراموشي رمز ... اگر الگو قفل ... فراموش کردن رمز pattern تبلت اندرویدی - نقد بررسی و مقالات محصولات ... فراموش ... کردن lock ... آنلاک کردن گوشی های گلکسی سامسونگ بدون نیاز به پین کد و پترن لاک.
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صفحه‌ی قفل اندروید از انواع گوناگونی از روش‌های باز کردن پشتیبانی ... رمز عبور. من را به خاطر بسپار. گذرواژه خود را فراموش کرده‌اید؟ ... سازنده‌ای را با گوشی خود داشته باشید و بدون نیاز به باز کردن قفل به برخی از قابلیت‌ها دسترسی داشته باشید. ... به سمت راست نیز می‌توانید به دوربین دستگاه دسترسی پیدا کنید.

آموزش شکستن قفل اندروید | 98 آموزش

98amoozesh.ir/2015/07/09/آموزش_شکستن_قفل_اندروید/
۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش هک و باز کردن رمز ترسیمی گوشی و تبلت اندروید – عکس .... ایران پرمیوم – آموزش باز کردن قفل پترن گوشی های اندروید بدون نیاز به …

اموزش پیدا کردن رمز و الگوی گوشی اندروید

sar3damusic.ir/news/.../اموزش-پیدا-کردن-رمز-و-الگوی-گوشی-اندروید.ht...
۱۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش باز کردن قفل گوشي هاي اندرويد در صورت فراموشي رمز .... فراموش کردن رمز pattern تبلت اندرویدی - نقد بررسی و مقالات . ..... آموزش پیدا کردن و برداشتن قفل پترن (pattern)و یوزر کد بدون نیاز به فلش و پاک ... و کشف قفل پترن ...
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در گوشی اندروید,پیدا کردن قفل گوشی اندروید بدون از دست رفتن اطلاعات. ... بازکردن خیلی راحت قفل اندروید 4 گوشی یا تبلت در چند ثانیه ... 6 Jul 2014 - اگر که شما رمز گوشی یا تبلت اندرویدی ورژن ۴ دارید که رمز انرا فراموش کرده ...

نحوه بازکردن Pattern قفل اندروید با استفاه ازADB - آپارات

www.aparat.com/.../نحوه_بازکردن_Pattern_قفل_اندروید_با_استفاه_از...
۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نحوه بازکردن Pattern قفل اندروید با استفاه ازADB. ۲,۲۷۹. اطلاعات بیشتر و ... فعال کردن Wifi دستگاه اندرویدی در حالت قفل بودن دستگاه · راد پردازش.
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر پسورد دستگاه iOS قفل شده (IPod، IPhone، IPad) فراموش شود، تنها راه ورود، . ... باشید، میتوانید رمز عبور را بدون باز کردن قفل گوشی، ریست کنید. ... برای .... آموزش باز کردن قفل گوشی های اندروید در صورت فراموشی رمز .
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش باز کردن قفل پترن تبلت ها و گوشی های اندروید چینی با نرم افزار Multi tool ... برچسبMulti tool آموزش اندروید باز برداشتن پترن تبلت ها چینی ها رمز قفل قفل پترن ... آموزش روت تبلت لنوو Lenovo A3300gv بدون کامپیوتر.

اموزش باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق

unlock.iran.sc/
آموزش های ارائه شده کامل بوده و بدون کوچکترین سانسور می باشد حتی آموزش ساخت وسایل ... این ابزار شما را در فهمیدن تکنیک ها و رمز هایی که بیشتر .... کردن دستگاه اندرویدی,روت کردن گوشی موبایل اندرویدی,باز کردن قفل اندروید,روت ... مجموعه آموزشی ...

چگونه قفل هوشمند را در اندروید 5.0 فعال کنیم؟-آی‌تی‌رسان

itresan.com/51890/چگونه-قفل-هوشمند-را-در-اندروید-5-0-فعال-کن.html
۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نسخه 5.0 سیستم عامل اندروید که فعلا برای دستگاه‌های معدودی منتشر شده است، ... می‌کنند و بدون این که کاربر متوجه شود، قفل باز شده و وارد صفحه اول (خانه) می‌شود. ... دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید تا رمز گوشی توسط آن باز یا قفل گشایی شود. از این پس دیگر نیازی نیست تا برای باز کردن قفل گوشی زمان زیادی را ...
۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بدون نیاز به فعال بودن GPS گوشی شما و طرف مقابل ... دانلود نرم افزار باز کردن قفل گوشی با شیوه هایی جالب برای آندروید ... این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل ... رمز فایل: www.apktops.ir.
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونه دستگاه اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانیم؟ ☻ بازکردن قفل الگوی صفحه فراموش شده در اندروید بدون ازدست دادن اطلاعات

باز کردن قفل گوشی با اس ام اس در کافه‌بازار برای اندروید ...

https://cafebazaar.ir/app/com.ramin.application.resettpassword/?l=fa
شما به سادگی و با ارسال متنی که از قبل انتخاب کردید میتونید رمز گوشی رو غیر فعال بدون این که به ... گزینه ی فعال کردن رو بزنید و در صفحه ای که باز میشه Active رو بزنید. ... در قسمت بعد شما متن پیامکی را که میخواهید با آن رمز خود را پاک کنید را وارد ... دسترسی کامل به اینترنت; یافتن حساب‌ها در دستگاه; دریافت پیام‌های نوشتاری ...
شدن و باز کردن صفحه قفل (Lock Screen) دستگاه های اندروید (گوشی،تبلت و. ... در این روش ممکن است اطلاعات حافظه داخلی گوشی و تنظیمات آن از بین برود و .

آپدیت جدید گوگل، موبایل های اندرویدی را به صورت خودکار ...

digiato.com/article/2015/03/.../آپدیت-جدید-گوگل،-موبایل-های-اندرویدی-...
۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرض کنید که بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود، هیچگونه رمز یا پترن ... اما درست زمانی که دستگاه برای دقایقی بدون حرکت در جایی ثابت بماند، .... رسه / یکی دیگه از روش های باز کردن قفل اندرویید با ساعت های هوشمند بود که خیلی ...

آموزش بازگردانی رمز فراموش شده اسمارت فون - اندروید

androidiha.com/help/آموزش-بازگردانی-رمز-فراموش-شده-اسمارت/
۲۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا تا به حال رمز گوشی یا تبلت خودتون رو فراموش کردید؟ ... در این آموزش ما اسانترین و بهترین روش های بازکردن قفل گوشی رو به شما آموزش میدیم. ... ۳- اگه گوشی تونست بدون مشکل به اکانت جی میل شما وارد بشه، شما میتونید رمز ...

پاک کردن رمز عبور Lock Screen گوشی ها و تبلت های هوشمند

gsm.itpro.ir/.../پاک-کردن-رمز-عبور-lock-screen-گوشی-ها-و-تبلت-های-هو...
Lock Screen یکی از قابلیت هایی که در گوشی ها و تبلت های هوشمند اندروئیدی وجود دارد امکان ... دقت داشته باشید که در این روش اطلاعات حافظه داخلی دستگاه پاک خواهند شد که به این کار اصطلاحا فلش کردن دستگاه می گویند. ... نکته: حذف نرم افزار پیشفرض برای باز کردن فایل های خاص یا همان Open With ... همه بحث ها · بحث های بدون ارسال.

آموزش هک و باز کردن رمز ترسیمی گوشی و تبلت اندروید

www.wikijavan.com/tag/آموزش-هک-و-باز-کردن-رمز-ترسیمی-گوشی-و-تب
آموزش باز کردن قفل رمز و پترن موبایل اندروید. امروز می خواهیم روشی بدون هزینه برای باز کردن کد فراموش شده ای که روی گوشی اندرویدی خودتان وارد کرده اید را آموزش ...
باز کردن قفل الگوی صفحه فراموش شده گوشی های اندروید ... است که افرادی رمز عبور خود را فراموش کنند، دراین صورت چه کار باید کرد آیا باید قید همه چیز را زد یا هنوز امیدی هست که به اطلاعات دسترسی داشته باشیم؟ ... روش راحت بدون از دست دادن اطلاعات:.

بازکردن قفل گوشی‌های اندرویدی در صورت فراموش کردن رمز ...

www.ictnews.ir/.../بازکردن-قفل-گوشی‌های-اندرویدی-در-صورت-فراموش-...
بازکردن قفل گوشی‌های اندرویدی در صورت فراموش کردن رمز ... در این‌صورت آیا راهی برای ورود به تلفن‌ همراه بدون متوسل شدن به بازگرداندن دستگاه به تنظیمات ... برای استفاده از این روش ابتدا باید تا پنج مرتبه رمز یا الگوی خود را اشتباه وارد کنید؛ پس ...
شدن و باز کردن صفحه قفل (Lock Screen) دستگاه های اندروید (گوشی،تبلت و. ... در این روش ممکن است اطلاعات حافظه داخلی گوشی و تنظیمات آن از بین برود و .
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر یک روز رمز و یا روش کشیدن طرح برای باز کردن صفحه اصلی گوشی ... اندازی مجدد دستگاه، به محتویات آن بدون داشتن قفل، دسترسی داشته باشید.

باز کردن قفل های پین یا الگو و .... برای تمام دستگاه های ...

partelmobile.comانجمن کامپیوتر و IT › نرم افزارها و ترفندهای مربوطه
۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک امکان جالب که در این برنامه میباشد این است که شما میتوانید بدون از دست دادن اطلاعات خودتون قفل دستگاه رو بازگشایی کنید. امکانات ... در نهایت مشاهده میکنید که هر الگویی یا عددی رسم کنید گوشیتون باز خواهد شد 9. ... باز کردن قفل گوشی و تبلت ها با نرم افزار Shuame ... سلام این فایل رمز فایل زیپ چیه؟
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر به هر دلیلی رمز یا الگوی گوشی اندرویدی خود را فراموش کرده باشید، کار بسیار سختی پیش رو خواهید داشت! رمز گوشی آموزش تصویری باز کردن گوشی بدون دانستن رمز آن ... به سادگی و از طریق منوی مخصوص ریکاوری گوشی اقدام به باز کردن قفل آن کنید. ... اگر دستگاه شما گلکسی S6 نیست، اصلا ناراحت نباشید!
8آموزش ریست گوشی در صورت فراموشی pattern یا قفل گوشی - اولی ها باز کردن قفل گوشی بدون فلش. قفل لمسی یا همان Pattern Lock در گوشی های موبایل اندرویدی، جزو ...

تظیمات امنیتی - Nexus راهنما - the Google Help Center

support.google.com › Nexus راهنما › SettingsSecurity settings
Nexus Imprint: اگر دستگاهتان دارای حسگر Nexus Imprint است، می‌توانید از اثر انگشتتان برای بازکردن قفل دستگاه و مجاز کردن خریدها استفاده کنید. روش تنظیم ...
بازکردن قفل گوشی های اندروید(روش دوم با استفاده از نرم افزار),وشی باز کردن قفل الگوی صفحه ... در برخی موارد شما نام کاربری و رمز عبور حساب گوگل خود را به یاد دارید ولی هر چه وارد می کنید دستگاه قبول نمی کند ... ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

چگونه به باز کردن تلفن آندروید / قرص - Yet Another Cleaner

www.yac.mx/fa/pc-tech-tips/.../how-unlock-android-phone-tablet.html
با این حال، اگر به شما در تنظیم یک PIN یا رمز عبور به جای الگو یا قفل چهره، شما ممکن است ... اگر شما با استفاده از یک دستگاه در حال اجرا آندروید 2.2 به آندروید 4.0، موفقیت ... برای انجام یک تنظیم مجدد سخت بدون باز کردن قفل گوشی یا رایانه لوحی، شما ...

آموزش باز کردن قفل گوشی بدون نیاز به (باکس،دیباگینگ ...

donyait.blog.ir/.../آموزش-باز-کردن-قفل-گوشی-بدون-نیاز-به-باکس،دی...
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروز با آموزش باز کردن قفل از جمله (پین،الگو،رمزعبور،جیمیل) بدون ... نکته: اگه دستگاه شما mtk بود،وقتی ریکاوری رو رایت کردین به حالت ریکاوری برین و با ... اگه قفل دستگاه الگو باشه شما هر الگویی روی گوشی بکشین باز میکنه و اگه پین و یا رمز باشه کلا برداشته میشه. ... دانلود نرم‌افزار اندرویدی دنیا آی‌تی.

باز کردن قفل گوشی اندروید - بهترین مرجع بازی وبرنامه اندروید

androidn.blogsky.com/1392/11/22/post.../باز-کردن-قفل-گوشی-اندروید
۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - و شاید هم برخی مواقع هم گوشی به حالتی رفته باشه که دیگه از شما رمز رو نمی پرسه و فقط ... قفل گوشی شما با یکی از ۳ روش بالا حتما باز خواهد شد حالا نوبت آن است که تا ... قدم هفتم : یک اکانت گوگل و یا جیمیل را به دستگاه معرفی کنید . ... [ بدون عنوان ] · بدون برق گوشی اندرویدی خود راشارژکنید · باز کردن قفل گوشی ...

باز کردن قفل گوشی های اندروید - خرید vpn,خرید کریو, خرید ...

aiheconf2.ir/post/باز-کردن-قفل-گوشی-های-اندروید/
۱ روز پیش - باز کردن قفل گوشی های اندروید فراموشی قفل الگوی صفحه مجموعه موبایل لپ تاپ و تبلت. نرم افزار iZip فایل های فشرده را در گوشی مدیریت کنید.
سامسونگ گلکسی,اطلاعاتی در مورد تبلت پیدا کردن مدل گوشی,موبایل گوشی,تلفن همراه ... ترفند مخفی کردن فایل ها بدون نرم افزار در اندروید ... باز کردن قفل گوشیهای اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) ... رمز عبور تلفن های همراه را حذف كنید + ترفند.

آموزش باز کردن قفل گوشي هاي اندرويد در صورت فراموشي رمز

www.goodsearching.ir/cycnqcscyqrnjdsdsncvndnsdcacyctdqnjrctcdcj.html
نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می ... آموزش باز کردن قفل گوشي هاي اندرويد در صورت فراموشي رمزدر مواقعي ممکن است که افرادي رمز عبور ...

برنامه اندرویدی باز کردن قفل با اثر انگشت از طریق دوربین ...

techera.ir/.../so-this-android-app-lets-you-do-a-fingerprint-unlock-with-y...
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نام کاربری. رمز عبور. ورود. عضویت در سایت · فراموشی رمز عبور ... برنامه اندرویدی باز کردن قفل با اثر انگشت از طریق دوربین عقب ... می کند، اگر چه بدون شک، عملا این روش باز کردن قفل اثر انگشت کم اتفاق می افتد و موضوع حفاظت از این تصاویر اثر انگشت در دستگاه شما، توسط توسعه دهنده پشتیبانی نشده است.

باز کردن رمز گوشی اندروید فراموش شده؟ - پایگاه اطلاع رسانی ...

www.karavansara.ir/1392/.../باز-کردن-رمز-گوشی-اندروید-فراموش-شده؟/
۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باز کردن رمز گوشی اندروید فراموش شده؟ این آموزش تنها برای قفل ۹ خانه (lock pattern) در گدجت های آندرویدی قابل ... عیب ها: متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود. ... برجام بدون شروط ۹ گانه، یک قرارداد استعماری است ... برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در شهر راور حادثه ساز شد+تصاویر.

اُاُجوو (OojoO) - هک پسوردهای گوشی های اندروید

www.oojoo.ir/posts/هک%20پسوردهای%20گوشی%20های%20اندروید
آموزش هک و باز کردن رمز ترسیمی گوشی و تبلت اندروید - ویکی جوان. بایگانی برچسب ... در این تاپیک با روشی جدید می خواهیم قفل پترن گوشی آندرویدی رو باز کنیم. ... قابل استفاده برای تمام گوشی های موبایل و تبلت ها بدون نیاز به نصب نرم افزار.
باز کردن قفل گوشی اندرویدی با روشی بسیار ساده و آسان,اگر الگو قفل گوشی ... تازه های ... برای بازیابی رمز یا الگوی (pattern) فراموش شده گوشی و تبلت خود ، ابتدا از . ... روش پیاده کرد لطفا راهنمایی کنید بدون اینکه اطلاعاتم پاک شه چیکار کنم .

Pattern lock فراموش شده دستگاه خود را باز کنید + آموزش ...

www.yjc.ir/.../pattern-lock-فراموش-شده-دستگاه-خود-را-باز-کنید-آموزش-...
۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر شما هم بر روی دستگاه اندرویدی خود، از قفل الگو صفحه (Pattern lock) استفاده می کنید و به دلایلی آن رمز را فراموش کرده اید حتما این گزارش را تا انتها بخوانید. ... برای باز کردن قفل الگو صفحه راه های متعددی مانند استفاده از حساب gmail ... لمس این گزینه و بدون نیاز به پیشنیاز های بالا، قفل صفحه خود را باز کنید.

باز کردن پترن قفل صفحه نمایش اندروید بدون حساب کاربری ...

cgr.ir/blog/باز-کردن-پترن-قفل-صفحه-نمایش-اندروید-بد/
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این روش شما را به چگونه باز کردن پترن قفل صفحه نمایش دستگاه اندروید و تنظیم مجدد پترن قفل ،درصورتی که رمز خود را فراموش کرده اید کمک می ...

فراموش کردن رمز pattern تبلت اندرویدی - دیجی کاتالوگ

www.dgcatalog.comBlog › مقالات آموزشی
۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بدون محصول .... این آموزش تنها برای قفل ۹ خانه (lock pattern) در تبلت های آندرویدی است ... به دلایل مختلفی ممکن است شما نوع اتصال این ۹ خانه برای باز کردن ... عیب ها: متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود
۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اموزش حذف رمز پترن فراموش شده در گوشی و تبلت اندرویدی ... وقتی شما برای رهایی از این قفل گزینه ریست کردن گوشی را انتخاب می کنید تمامی مخاطبان .... آموزش تصویری آموزش باز کردن قفل پترن تمام گوشی های اندرویدی بدون باکس ...

رمز موبایل سامسونگ خود را فراموش کرده اید؟! راه حل اینجاست ...

toranji.ir/رمز-موبایل-سامسونگ-خود-را-فراموش-کرده-ا/
۱۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت بدون حسگر اثرانگشت به امریکا می روند - دی ۲۵, ۱۳۹۴ - ۱۹: ... روش اول: باز کردن قفل دستگاه از طریق حساب کاربری گوگل ... برچسب ها: find my phone سامسونگباز کردن قفل موبایل اندرویدیباز کردن قفل ...
آموزش باز کردن قفل گوشي هاي اندرويد در صورت فراموشي رمز. ... برای بالابردن امنیت و حفظ حریم خصوصی گوشی و تبلت خود از قفل الگو صفحه (Pattern lock) یا رمز عبور ...چگونه ... چگونه بدون قفل pattern و پین کد، گوشی های آندرویدی را آنلاک کنیم؟
به عبارتی اگر کسی به هر عنوان روش باز کردن این قفل را بداند میتواند به طور نامحدود به کلیه اطلاعات موجود در گوشی یا تبلت دست یابد و این چیزی است که خوشایند هیچ کاربری نیست. ... برنامه ها، پیامک ها و تنظیمات دستگاه؛ این برنامه پس از نصب از شما یک رمز عبور و یک آدرس ..... هرگونه کپی برداری از مطالب بدون اجازه قبلی ممنوع است.

باز کردن قفل گوشی های اندروید در صورت فراموش کردن رمز ...

www.computerforoosh.com/.../باز-کردن-قفل-گوشی-های-اندروید-در-صو...
باز کردن قفل گوشی های اندروید در صورت فراموش کردن رمز ... این صورت آیا راهی برای ورود به تلفن همراه بدون متوسل شدن به بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ... اگر اندروید شما 4.4 یا پایین تر از آن است، یک روش داخلی و کاملا رسمی برای عبور از سد ...

روش باز کردن قفل اندروید | نازخاتون - مدل لباس

www.nazkhatoon.net/روش-باز-کردن-قفل-اندروید
البته این کلمات و رمز ها ضرویست و امنیت ما را تا اندازه ای تامین می کند اما در مواقعی ... اگر الگو قفل گوشی اندرویدی خودرا فراموش کرده اید دیگر نگران اطلاعات خود نباشید چون به روشی آسان می توان آن را باز کرد. ... روش دیگر و راحتر بدون از دست دادن اطلاعات: ... مشاهده دستان خود از زیر تبلت · هدفون Revols شبیه گوش · کنترل رایانه به کمک ...
۲۳ ساعت پیش - خوشبختانه روش‌های متفاوتی برای ورود به گوشی‌ها یا تبلت‌های اندرویدی قفل ... در صورتی که مشخصات نام کاربری جی‌میل و رمز عبور این حساب را داشته ... پس از 5 بار تلاش برای بازکردن قفل دستگاه اندرویدی، پیغامی مبنی بر "مجددا پس از گذشت 30 ثانیه تلاش کنید" را شاهد خواهید بود. .... خودرو بدون راننده فورد در برف.
برای باز کردن بانک شماره ها از نرم افزار ۷zip استفاده نمایید. ... برچسب ها:هک تلگرام،هک تضمینی تلگرام،روش های هک تلگرام،برنامه هک تلگرام،هک در 4 ... که قصد باز کردن قفل گوشی شما را داشته باشد و رمز گوشی را اشتباه وارد کند، عکس می گیرد. .... دلیل عمده ی کاهش سرعت و هدر رفت باتری دستگاه های اندرویدی کم بودن فضای آزاد رم و ...

بازکردن قفل الگوی صفحه فراموش شده در اندروید - شهر ...

www.parandinfo.com/.../1516-بازکردن-قفل-الگوی-صفحه-فراموش-شده...
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکثر کاربران دستگاه های اندرویدی ، برای بالابردن امنیت و حفظ حریم خصوصی گوشی و تبلت خود از قفل الگو صفحه پترن یا رمز عبور استفاده می کنند. ... آموزش بازکردن قفل الگوی صفحه پترن فراموش شده با استفاده از حساب جیمیل: ... با لمس این گزینه و بدون نیاز به پیشنیاز های بالا، قفل صفحه خود را باز کنید.
۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هک وایفای با گوشی اندروید, آموزش هک Wifi, آندروید رایگان , فروشگاه ... طرز باز کردن قفل درب خانه و غیره در مواقع اضطراری با وسایل ساده هک ... برچسب ها: هک واتساپ، خواندن پیام های واتساپ بصورت افلاین، نحوه هک واتساپ، واتساپ بدون نیاز به ... ساخت دستگاهی برای باز کردن قفل خودرو تنها با صرف هزینه ی 30 دلار 24 ...
باز کردن قفل گوشی اندرویدی با روشی بسیار ساده و آسان,اگر الگو قفل گوشی ... پیدا کردن الگوی صفحه در گوشی اندروید,پیدا کردن قفل گوشی اندروید بدون از دست ... که افرادی رمز عبور خود را فراموش کنند، دراین صورت چه کار باید کرد آیا باید قید همه چیز را ... عیب ها: متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود.

باز کردن قفل گوشی از طریق صدا

hitna.ir/fa/news/12121/باز-کردن-قفل-گوشی-از-طریق-صدا
۲۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... است می توانید یا گفتن رمز خود و بدون لمس گوشی قفل دستگاه را باز کنید. ... در حال حاضر این قابلیت فقط در گوشی هایی که به اندروید 4.4 مجهز می ...
متخصصین موبایل مرکز تخصصی ترمیم بوت گوشی - اموزش باز کردن قفل ... سراغ دارم كه به راحتي ميتونين قفل پترن گوشي هاي اندرويدي رو باز كنيد بدون اينكه چيزي ... و رمز عبور حسابگوگل خود را به یاد دارید ولی هر چه وارد می کنید دستگاه قبول نمی ...

باز کردن قفل گوشی های اندروید بدون پاک شدن اطلاعات

1and1.rzb.ir/.../باز+کردن+قفل+گوشی+های+اندروید+بدون+پاک+شدن+اط...
دانلود برنامه بازکردن قفل گوشی های اندروید - سری 2, 2, 439, robot. دانلود رام اندروید 5 برای گلگسی s3 ... باز کردن قفل سامسونگ اندروید بدون پاک شدن اطلاعات برای اولین بار در ایران به ساده ترین روش ممکن. شما می توانید با ترفند های ... دانلود برنامه برداشتن قفل تمامی گوشی ها و تبلت های چینی [ 10141 ] · رام اندرويد 5 براي Samsung ...
۱۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی از راه های خوب حفاظت از اطلاعات گوشی شما استفاده از Pattern lock می باشد . ... شما قبل از قفل شدن فعال شده باشد در غیر این صورت قادر به باز کردن آن نمی باشید ! ... برام sygic نصب کنه بعد بدون اینکه ازم بپرسه با یه روش پترنمو باز کرد. ... من تبلت دارم پترن رو یکی از دوستام ۱۵ بار اشتباه زد بعد فقط میتونم ...

چگونه میتوانم قفل هوشمند Smart Lock را در اندروید 5 Lollipop ...

cafehdanesh.ir/.../چگونه-میتوانم-قفل-هوشمند-smart-lock-را-در-اندرو/
بهمن ۲, ۱۳۹۳ آرزو یاربی آموزش بدون دیدگاه · techzoom.ir تک‌زوم : اگرچه وارد کردن یک کد به طور مداوم برای باز کردن قفل گوشی کمی آزار دهنده ... البته جهت فعال شدن این ویژگی اول از هر چیز باید موبایل یا تبلت شما با یک دستگاه ... روش دیگر دسترسی به این منو این است که مستقیم به قسمت تنظیمات بروید و ... apple-id-no-password ...

برداشتن قفل اندروید

www.bargozideha.com/tag/برداشتن-قفل-اندروید
بازکردن قفل تبلت چینی بدون پاک شدن ... از این گزارش بخوانید؛ کارآیی‌های جالب آخرین نسخه اندروید روش ارائه اندروید ۵، آبنبات چوبی توسط گوگل کمی .... کارت گوشی خود رمز می گذارند تا کسی نتواند بدون وارد کردن رمز عبور به این اطلاعات دست یابد.
مخفی کردن فایل های شخصی در اندروید بدون. ... اگر گوشی اندرویدی شما با پین ،پسورد و یا الگو محافظت میشود و نگران این هستید که در زمان ... اگر شما یک گوشی یا تبلت با یک نسخه جدیدتر اندروید دارید مجبور به استفاده از روش های جدیدی هستید . ... با لمس آن صفحه ای باز میشود که از شما یوزر ( یا جیمیل ) و پسورد اکانت گوگلی که قبلا ...
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونه دستگاه اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانیم؟ ☻ بازکردن قفل الگوی صفحه فراموش شده در اندروید بدون ازدست دادن اطلاعات
۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولي من اينجا ميخوام فقط امكان باز كردن قفل گوشي ها بدون از دست دادن اطلاعات رو آموزششو ... وقتی گوشی یا تبلت رمز داره چطوری روتش کنیم عزیز ؟
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط مدیر سایت
۱۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نبود رمز عبور، نبود کد عبور کاربران یک دستگاه واحد برای باز کردن قفل ... و لذا قفل دستگاه می تواند بدون اطلاع از کد عبور و یا رمز عبور، باز شود .

روش وصل شدن به WiFi بدون دانستن پسورد آن از طریق موبایل ...

baido.ir/.../روش+وصل+شدن+به+WiFi+بدون+دانستن+پسورد+آن+از+طری...
دانلود نرم افزار هک پسورد WiFi برای اندروید Hack WiFi Password. اکنون با دانلود نرم افزار هک پسورد دستگاه های WiFi به نام Hack WiFi Password برای اندروید با نام ... رمز عبور وای فای شکن به شما خواهد گفت که امنیت شکستن رمز عبور وای فای که در ...
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما از یک رمز عبور برای قفل کردن صفحه گالاکسی اس ۶ استفاده کرده اید و ... متناوبا سامسونگ نیز سرویس مدیریت دستگاههای خود از راه دور را دارد. ... بر روی گزینه Screen Lock Type در بالای صفحه بفشارید و یک روش جدید قفل کردن و باز کردن قفل را انتخاب کنید. ... مهندس قفل گوشیمو باز کردم بدون نیاز به این کارا.
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش برداشتن قفل پترن آموزش پیدا کردن و برداشتن قفل پترن و یوزر کد *** رایگان برای تمامی بازدیدکنندگان سایت *** بدون نیاز به فلش و پاک شدن اطلاعات دقت. ... انواع گوشی و تبلت های چینی از شما دریافت می کنند ... و کافیست این پترن را در گوشی مد نظرتان بکشید تا با باز شدن گوشی حیرت زده شوید …

روش‌های بازیابی پسورد فراموش شده تلفن همراه / آموزش - بلاغ

www.bloghnews.com/.../روش-های-بازیابی-پسورد-فراموش-شده-تلفن-هم...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ادامه به آموزش چگونگی باز کردن دستگاه اندرویدی که قفل آن را فراموش کرده‌اید توجه ... بدون توجه به پیام در این مرحله گزینه Next را انتخاب کنید.

باز کردن قفل کامپیوتر با روش اسمارت فون - که

www.irannaz.com/unlock-the-computer-using-smartphones.html
به همین سادگی، بدون اینکه حتی نیازی به روشن کردن صفحه گوشی باشد، قفل مک باز خواهد ... باز کردن قفل مک توسط اسمارت فون اندرویدی و هر دستگاه بلوتوثی دیگر.

اندرویدینا | Smart App Protector (app lock+) v4.3.0 قفل ...

androidina.net › برنامه اندروید › امنیتی
Smart App Protector (app lock+) v4.3.0 قفل کردن برنامه ها و قسمتهای مهم. ... اموزش نصب بازی ها و نرم افزار های اندروید | How to install Android apps ... بدون نیاز به فعال بودن GPS گوشی شما و طرف مقابل ... اضافه شدن محافظ به مدیریت دستگاه ... رمز آن را فراموش کرده نمی دانم چیکار کنم گوشی ام از کار افتاده فقط با رمز باز میشود چطور رمز ...
دانلود برنامه اندروید باز کردن قفل گوشی های سامسونگ گالاکسی S4 ... میدهد بدون عوض کردن گوشی تان، قفلی که اپراتور روی دستگاه شما قرار میدهد را باز کنید. ... ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای باز کردن قفل گوشی تان استفاده از یک ... اگر ما به هر عنوان نتوانستیم کد باز کردن قفل گوشی شما را برایتان ارسال کنیم بدون ...
توسط: صوفیتاریخ: مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ In: آموزشبدون نظر ... کنید – مانند وارد کردن رمزعبور، الگو و یا پین به هنگام باز کردن قفل دستگاه می‌باشد- ... بنابراین اگر گوشی شما خاموش باشد و کسی رمز عبور را نداند نمی‌تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. ... رمزگذاری دستگاه آندرویدی یک طرفه است، یعنی بعد از فعال کردن، گزینه ای برای ...

آموزش باز کردن قفل گوشی های اندرویدی - دانلود اسپید

downloadspeed.ir › موبایل › آموزش موبایل
... چند بار این الگو را وارد کنید و دستگاه از شما اکانت تعریف شده، ایمیل گوگل شما را درخواست کند و پسورد آن را نیز به خاطر نداشته باشید. در این مطلب روش برداشتن الگوی پترن و یا رمز کد دار گوشی را آموزش خواهیم داد. ... برچسب‌ها : آموزش باز کردن قفل گوشی HTC آموزش باز کردن قفل گوشی Huawi آموزش باز کردن قفل ... بدون دیدگاه.

آموزش شکستن قفل نوکیا - سایت موبایل اسکای

mobilesky.ir/tag/آموزش-شکستن-قفل-نوکیا/
توسط این دستگاه براحتی می توانید از اطلاعات سیم کارت خود نظیر شماره تلفن ها ... بازیابی پسورد گوشی های نوکیا بدون فلش کردن و بصورت رایگان ... آموزش باز کردن کد قفل گوشی (lock code) گوشی های نوکیا را آماده کرده ایم که با ... بررسی تبلت.

هک کردن گوشی های اندرویدی با وارد کردن یک کلمه عبور بسیار ...

www.sokanacademy.com/blog/هک-کردن...اندرویدی-با...کردن.../موبایل
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همانگونه که همه ما می دانیم باز کردن قفل گوشی، نیاز به یک رمز عبور دارد ولی راهی وجود دارد که می توان با استفاده از آن و بدون نیاز به دانستن رمز عبود، وارد صفحه اصلی گوشی ... اگر چه این روشِ هک اندکی وقت گیر است، ولی با این وجود می توان آن را به ... چه زمانی این پچ برای دستگاه های اندرویدی که توسط سامسونگ، ال جی و .

بازکردن رمز عبور گوشی های اندروید(بدون دانستن رمز!!!!)

delpatogh.arisfa.com/بازکردن+رمز+عبور+گوشی+های+اندروید(بدون+دان...
۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این مطلب قصد دارم آموزش باز کردن قفل گوشی های اندروید بدون دانستن پسورد آن را آموزش بدهم! این آموزش برای کسانی ک قفل گوشی(شامل الگو رمز پین و… ) ... دارید ولی هر چه وارد می کنید دستگاه قبول نمی کند این مشکل با این روش قابل ...
۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داشتن ویجت برای باز یا قفل کردن راحتر فایل ها ... نکته ۱: برای باز کردن AppLock پس از مخفی کردن آیکن کافیست تا #+رمز را شماره گیری کنید بطور مثال اگر ... دانلود MyAndroidTools Pro 1.2.7.6 برنامه ابزارهای کاربردی برای دستگاه های اندرویدی ... دانلود فایل آپ (ارسال بدون محدودیت فایل در واتس آپ) ۳ آذر ۱۳۹۳.

راه های هوشمند باز کردن قفل گوشی - لرن روت

learnroute.ir/articles/راه-های-هوشمند-باز-کردن-قفل-گوشی/163
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به غیر از باز کردن قفل گوشی با کد و یا یک الگو(Pattern) راه های هوشمندتری ... از طریق تنظیمات این بخش می توانید گوشی خود را بدون وارد کردن کد امنیتی و یا ... اگر شما اخیرا گوشی یا تبلت اندرویدی خود را با گوشی دیگری از طریق ...
کلمات کلیدی : آیفون 5، باز کردن قفل آیفون 5، روش دور زدن قفل آیفون، باز کردن ...باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) - بیتوته باز کردن قفل گوشی اندرویدی ... یکی از راه‌های نصب برنامه‌های کرک شده، باز کردن قفل دستگاه یا اصطلاحا . ... که برای باز کردن گوشی خود و همچنین به جای استفاده کردن به عنوان رمز .
باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) ... که افرادی رمز عبور خود را فراموش کنند، دراین صورت چه کار باید کرد آیا باید قید همه چیز ... روش دیگر و راحتر بدون از دست دادن اطلاعات: ... باز کردن قفل پترن(الگوی صفحه) گوشی اندرویدی ... فون ۸ · چگونگی نصب و استفاده از فلش پلیر روی دستگاه‌های اندرویدی · خاموش کردن ...

از امروز می‌توانید گوشی اندرویدی خود را از راه دور با پسورد ...

farnet.ir/.../lock-your-android-device-with-custom-password-with-androi...
اما از امروز با این سرویس گوگل قادر خواهید بود تا دستگاه اندرویدی خود را از راه دور با پسوردی ... سلام من گزینه پاک کردن و لاک رو زدم گوشیم خاموش شد الان دیگه روشن نمیشه یعنی ... چه اتفاق دیگه ای بعد از قفل شدن گوشی میفته بعد از قفل میتونن گوشی باز کنن؟ ... چگونه بدون هیچ نرم‌افزاری یک فولدر واقعا مخفی و پنهان در ویندوز بسازیم ...
چگونه قفل گوشی اندروید خودرا باز کنیم بدون از دست رفتن اطلاعاتمان ... رمز گوشی های سامسونگ کربی برای قفل کردن · باز کردن قفل گوشی عجیب و غریب نوکیا ... کوتاه در گوشی های نوکیا است عینا صدای دستگاه تلگراف به هنگام زدن کلمه sms است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 12,990
  • بازدید سال : 99,016
  • بازدید کلی : 1,887,353