loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 507 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نسبت به اظهارات برنامه پر بیننده فوتبالی واکنش نشان داد
واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه محتوای گزارش فساد در فوتبال مشمول شرط بندی، فرار مالیاتی، سواستفاده اخلاقی و... بود گفت: صد جلسه که بیش از دو سال وقت گرفت برای تهیه این گزارش برگزار شد.
این نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: مکاتباتی با تمامی مقامات اطلاعاتی، امنیتی، نظارتی و تمام ارکان فوتبالی داشتیم و جلساتی را نیز برگزار کردیم.
وی ادامه داد: تمام موارد آورده شده در این گزارش مستند و در هفتاد صفحه تهیه شد که در نهایت برای قرائت در صحن علنی مجلس به 30 صفحه خلاصه شد.
وی در واکنش به برخی ادعاها از سوی برخی که اعلام کرده‌اند جلساتی را با کمیسیون اصل نود مجلس نداشته‌اند، اظهار داشت: تمامی مکاتبات انجام شده و براساس قانون هر مسئول و یا سازمانی که پاسخ مکاتبات کمیسیون اصل نود مجلس را ندهد جرم است.
همچنین وی با اشاره به سخنان معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان که اعلام کرده جلساتی با این وزارتخانه در مورد تهیه گزارش فساد در فوتبال برگزار نشده نیز بیان داشت: این سخن صحت ندارد زیرا بنده در جلساتی با تمام ارکان وزارت ورزش حضور داشته‌‌ام بویژه با شخص گودرزی وزیر ورزش و معاونان وی که البته مستندات جلسات به صورت مکتوب و همچنین ضبط شده موجود است و به هیچ عنوان قابل انکار نیست.
افضلی‌فرد با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اصلی در ایجاد فساد در فوتبال معضلات ساختاری اساس‌نامه فدراسیون فوتبال است، افزود: اصلاحیه اساس‌نامه فدراسیون فوتبال باید به تصویب فیفا می‌رسید و حتی این اساس‌نامه را هیئت وزیران نیز مصوب نکرده است.
وی ادامه داد: براساس قانون اساس‌نامه فدراسیون فوتبال اصلاح‌ می‌شود و در نهایت باید به تصویب هیئت وزیران برسد تا اجرا شود که متاسفانه این اساس‌نامه بدون تصویب اجرا می‌شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه سهم خواهی جریانات سیاسی بر روی فوتبال تاثیر گذار است، گفت: این امر سلامت فوتبال را به خطر انداخته لذا باید از جریانات سیاسی به دور باشد.
نماینده مردم اردبیل همچنین در واکنش به اظهارات مجری برنامه نود که بیان داشته که سخنان ایراد شده در این گزارش صحت ندارد و ما شکایت خواهیم کرد، اذعان داشت: مواردی در متن گزارش فساد در فوتبال در مورد یک برنامه مشخص در رسانه ملی گفته شده و حتی در مورد سایر رسانه‌ها، مطبوعات و یا مطبوعات زرد، آنها اگر فکر می‌کنند حقی از ایشان ضایع شده مستندات خود را به کمیسیون اصل نود ارائه کنند.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل نود مجلس تمامی مستنداتی که خلاف اظهارات موجود در گزارش فساد در فوتبال را ثابت کند مورد بررسی قرار خواهد داد.

واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90

www.yjc.ir › سیاسی › مجلس
۲ ساعت پیش - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نسبت به اظهارات برنامه پر بیننده فوتبالی واکنش نشان داد.

واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90 بعد از ظهر ...

khabarche.ir/خبر/.../واکنش-کمیسیون-اصل-نود-به-طرح-شکایت-برنامه-...
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نسبت به اظهارات برنامه پر بیننده فوتبالی واکنش نشان داد منبع باشگاه خبرنگاران سه شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 17:03.
۵۰ دقیقه پیش - ۱۶ ساعت پیش - عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد به گزارش مشرق، در گزارشی که کمیسیون اصل نود مجلس روز ...

واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90 | News File

newsfile.ir/news/واکنش+کمیسیون+اصل+نود+به+طرح+شکایت+برنامه+90
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نسبت به اظهارات برنامه پر بیننده فوتبالی واکنش نشان داد.

واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90 | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../واکنش-کمیسیون-اصل-نود-به-طرح-شکایت-بر...
واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90 سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نسبت به اظهارات برنامه پر بیننده فوتبالی واکنش نشان داد.

واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90 - پارست

www.parset.com/.../4008545_oaknesh_kamision_asl_nod_beh_tarh_sha...
۳۰ دقیقه پیش - مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه محتوای گزارش ...

واکنش فردوسی‌پور به اتهام مجلس به برنامه 90 - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../واکنش-فردوسی‌پور-به-اتهام-مجلس-به-برنامه-9...
۱۷ ساعت پیش - عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد به گزارش مشرق، در گزارشی که کمیسیون اصل نود مجلس روز یکشنبه درباره فساد در فوتبال منتشر کرده بود، به مسائل و موارد ... این موضوع با واکنش عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود مواجه شد. .... موافقت مجلس با کلیات طرح تقویت بسیج.
۱۳ دقیقه پیش - واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90. سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نسبت به اظهارات برنامه پر بیننده فوتبالی واکنش نشان داد

واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90 - واضح

vazeh.com/.../واکنش-کمیسیون-اصل-نود-به-طرح-شکایت-برنامه-90
۲ ساعت پیش - واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90 سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نسبت به اظهارات برنامه پر بیننده فوتبالی واکنش نشان داد ...

ایسنا - كميسيون اصل 90

isna.ir/fa/tag/d21af8456ddff3ab/كميسيون%20اصل%2090
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری علیه برخی از .... جلسه روز گذشته کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی برای بررسی شکایت ... واکنش سازمان اوقاف به سخنان رئیس کمیسیون اصل90 مجلس ..... طرح شکایت از هیات رییسه در کمیسیون اصل90 .... بودجه 950 هزار میلیاردی شد+ متن کامل برنامه و بودجه.

برنامه نود :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/927028/برنامه-نود
واکنش فردوسی پور به اتهام فساد در برنامه نود 1394/11/06. کمیسیون اصل نود در گزارشی اعلام کرده بود نام یک برنامه پرمخاطب در بین متهمان فساد در فوتبال ایران وجود دارد. ... عادل فردوسی پور بعد از به دام انداختن برادر قلابی اش از طرح شکایت علیه او منصرف شده است . ... رحمتی: برنامه 90 دادگاه فوتبال ایران نیست 1394/10/15. کاپیتان ...
نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ۷ نکته درباره پرونده «فساد در فوتبال» ... سکه طرح قديم, بازار: ۹,۱۲۰,۰۰۰, |, سکه طرح جديد, بازار: ۹,۱۵۵,۰۰۰ .... در حالی که در این گزارش هیچ نامی از برنامه 90 برده نشده، اما دست اندرکاران برنامه، خود ... به کمیسیون اصل نود، این جایگاه قانونی را تهدید به شکایت کردند، در این باره چند نکته قابل تامل است:

یوز - آخرین اخبار کمیسیون اصل نود

yooz.ir/news/?t=0&i=1&s=0&l...کمیسیون%20اصل%20نود
عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد ... مختلفی در پی داشته است که اخرین واکنش مربوط به تهیه کننده و مجری برنامه نود است. ... رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید گزارش کمیسیون اصل "90" مبنی بر وجود فساد در فو‌تبا‌ل بخش‌های ... وزیر ورزش و جوانان می‌گوید طرح حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ارایه شده است.
۳۲ دقیقه پیش - به گزاش فارس، گزارش کمیسیون اصل نود درباره موضوع فساد در فوتبال ... واکنش کمیسیون اصل نود به طرح شکایت برنامه 90, باشگاه خبرنگاران.

فردوسی‌پور مجلس را تهدید به شکایت کرد - ورزشی - پگاه آنلاین

sport.pegahonline.ir/news/.../فردوسی-پور-مجلس-را-تهدید-به-شکایت-ک...
۴ روز پیش - او افزود: به نظر می‌رسد طرح این گزارش در این شرایط برای این است که ذهن جامعه از بررسی صلاحیت‌های مجلس .... واکنش فردوسی پور به شایعه حضور برنامه 90 در فساد فوتبال ... واکنش عادل فردوسی پور به اظهارات کمیسیون اصل نود.

برچسب ها - کمیسیون اصل نود - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

www.tabnak.ir/fa/mobile/tag/7/کمیسیون%20اصل%20نود
به دیوان محاسبات و کمیسیون اصل نود ارائه کرد کمیسیون... اصل نود و دیوان ... عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس نشستیم رئیس اسبق... کمیسیون ... کرد شما گفتید که به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت... می کنید خود ... واکنش تاجر ایرانی به اظهارات مقام پارلمانی آلمانی ... طرح پرونده جدیدی از بورسیه ها در کمیسیون اصل نود.
۱۷ ساعت پیش - فردوسی پور،کمیسیون اصل 90،مجلس،برنامه نود,[categoriy] ... به گزارش آکاایران این موضوع با واکنش عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود مواجه شد. فردوسی پور در ..... طرح های انتقال آب به استان یزد با سرعت در حال انجام هستند ...

برچسب ها - کمیسیون اصل نود - ایران اکونومیست

iraneconomist.com/fa/tag/1/کمیسیون%20اصل%20نود
احمدی نژاد به کمیسیون اصل 90 ارائه داده بود شکایتی... که اوایل عمر مجلس ... رئیس کمیسیون اصل نود با تقدیر از برنامه روشن دکتر. .... طرح سوال از وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس: ... نوبت اکران واکنش برخی نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی جدی تر.

مصاحبه | حجت الاسلام حمید رسایی

www.rasaee.ir/category/مصاحبه?page=2&qt-tab_right=1
به گفته رسایی، توقیف های مکرر و بدون توجیه قانونی 9 دی، حکایت از برنامه ریزی ... نماینده تهران در مجلس با بیان دلایل انصرافش از طرح سؤال خود از وزیر اطلاعات، ماجرای وساطت ... عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان تشریح دلایل محکومیت ایران در پرونده .... نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در واکنش به افت قابل توجه ...

کمیسیون اصل 90

www.khabaronline.ir/tags/4150/کمیسیون-اصل-90
خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گزارش سازمان بازرسی در باره ... دولت سابق درباره موارد سه گانه شکایت مجلس از وی به قوه قضاییه، آمادگی حضور داریم. ... سخنگوی کمیسیون اصل 90: مرتضوی بدون اسناد به نمایندگان اتهام زده است ... وقتی روی خط یک برنامه زنده رفته بود تا به اتهام فساد پاسخ دهد ، به سیم آخر زد .

کمیسیون اصل 90 دادخواهی برای 75 میلیون ایرانی/ چگونه به ...

www.momtaznews.com/كميسيون-اصل-90-دادخواهي-براي-75-ميليون-اير/
کمیسیون اصل ۹۰ دادخواهی برای ۷۵ میلیون ایرانی/ چگونه به کمیسیون شکایت کنیم؟ ... در “اصل نود” “قانون اساسی” آمده است: «هرکس شکایتی از طرز کار مجلس یا قوه مجریه .... قابل طرح در این کمیسیون اصل ۹۰ است که مراحل ابتدایی شکایت را طی کرده باشد، به .... تاریخ ارسال خبر: ۲۸م تیر ۱۳۹۲ عضو کمیسیون برنامه و بودجه از مشخص شدن ...
۱۲ ساعت پیش - واکنش فردوسی‌پور به گزارش کمیسیون اصل نود ... 06:39. دلایل حذف تیم امید از زبان خاکپور در برنامه ... 06:38. واکنش فردوسی‌پور به اتهام مجلس به برنامه 90. 06:28 ... برنامه نود را که دید حالش بد شد؛هوادار معترض . .... طرح نوشت/ نگاهی متفاوت به بازی آرسنال - چلسی ... شکایت بازیکنان استقلال به پلیس فتا به خاطر .
۱۴ ساعت پیش - کمیسیون اصل نود در گزارشی اعلام کرده بود نام یک برنامه پرمخاطب در بین ... مجری و تهیه کننده این برنامه با واکنشی تند به گزارش فساد در فوتبال از سوی اصلی 90 داشت که در ... ۱۸ شکايت مديرعامل استقلال از فردوسی پور (بیش از ۳ سال پیش) ... شکایت کرد (بیش از ۳ سال پیش); ۱۲ کنایه فردوسی پور به طرح ایجاد ۲ ...

کمیسیون اصل 90 - شمسه

salam98.ir/tag/کمیسیون-اصل-90/
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده زمین خواری، گفت: پرونده ... سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از ورود این کمیسیون به پرونده ساخت وسازهای ... وی افزود: این موضوع به دنبال شکایت تعدادی از نمایندگان در کمیسیون مطرح و به ... وی با تاکید بر اینکه برجام علاوه بر اینکه برنامه هسته‌ای ایران را به رسمیت ...

برچسب ها - کمیسیون اصل 90 - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/کمیسیون%20اصل%2090
واکنش مدیرمسئول «یالثارات» به حکم لغو مجوز. تا کمیسیون ... ریس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی می گوید منتظر... کمیسیون اصل نود ... کمیسیون اصل 90 که مرجع رسیدگی به شکایات علیه مسئولان... کد خبر: ... طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی اعاده شده... کد خبر: ... عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد قرار بود... نباشید و ...
... 08:36 -واکنش فردوسی‌پور به اتهامات گزارش کمیسیون اصل 90 به برنامه 90 / نامه نیوز ... 08:32 -شکایت از کارگردان انیمیشن ریو و رکوردشکنی وزنه‌برداران کلمبیایی / فارس .... 00:07 -عادل پاسخ کمیسون اصل نود مجلس و اتهام فساد را داد+فیلم / فارس نیوز .... برنامه 90 را که دید حالش بد شد (همشهری ورزشی) / جام نیوز · 11/05 -طرح نوشت/ ...

برچسب ها - اصل 90 - صراط

www.seratnews.ir/fa/tag/1/اصل%2090
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به آیت الله... مستحضرید به استناد ... واکنش مدیرمسئول یالثارات به لغو مجوز. اصل 90 مجلس ورود نماید و از این اقدام شکایت... کد خبر: ۲۷۸۶۷۳ تاریخ ... اعلام وصول می شود همچنین طرح اصلاح محدوده برخی مناطق... کد خبر: ۲۷۷۲۷۸ ... که آقای ظریف در برنامه 90 یا دیگر برنامه های... 90 بپرسند سوال می ...
۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه پرونده ... وصول شکایات پرونده گردنه حیران به کمیسیون اصل 90/ قوه قضاییه دستور توقف ساخت و ساز را بدهد ... ذی ربط در حال بررسی است، اما برنامه گفت و گوی ویژه خبری در این خلال ... وضعیت طرح ممنوعیت تجویز داروهای خارج از لیست/لزوم توجه به صنعت ...

90tv.ir :: مشروح برنامه 18 آبان نود / دلیل اشتباهات داوران مشخص ...

90tv.ir/news/.../مشروح-برنامه-18-آبان-نود-دلیل-اشتباهات-داوران-مشخص-...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه نود 18 آبان در تعطیلات لیگ برتر با محوریت پوشش مسابقات جام حذفی از ساعت ... گزارشی از مشکل جدید پرسپولیس و بدهی سنگین درپی شکایت مانوئل ژوره ..... ۰۱:۴۰ واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره ی فساد در ... لیگ یک (لیگ یک); ۲۲:۰۱ طرح نوشت/ نگاهی متفاوت به بازی آرسنال - چلسی ...
گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال واکنش‌های مختلفی در پی داشته است که ... واکنش فردوسی‌پور به اتهام مجلس به برنامه 90 ... فردوسی پور تهدید به شکایت کرد ... بیش از یک هزار طرح بنیاد شهید در دهه فجر افتتاح می‌شود.

دانلود برنامه دیشب 90 نود 5 بهمن 94 / محمد خاکپور +گزارش ...

libarshad1388.blogsky.com/.../دانلود-برنامه-دیشب-90-نود-5-بهمن-94-مح...
۱۰ ساعت پیش - برنامه نود دوشنبه 5 بهمن 94 ، دانلود برنامه نود 90 دیشب دوشنبه 5 بهمن 94 ... فیلم واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل 90 درباره ی فساد در فوتبال ..... وی ادامه داد: ژاپن روی تیم های پایه اش 10 سال طرح و برنامه دارد. ...... عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد; ← لینک‌های تازه را اینجا ...

شکایت نمایندگان از جاسبی و عباسپور به کمیسیون اصل ۹۰ ...

haraznews.com/.../شکایت-نمایندگان-از-جاسبی-و-عباسپور-به-ک-21061
شکایت نمایندگان از جاسبی و عباسپور به کمیسیون اصل ۹۰ درباره طرح وقف دانشگاه آزاد ... وقت دانشگاه آزاد به کمیسیون اصل نود طرح شکایت کرده‌اند و اکنون این طرح شکایت در ... تأثیرگذار باشد، تصریح کرد: برنامه پنجم توسعه کشور در مجلس هشتم تصویب شد ... وی در واکنش به سؤال یکی از دانشجویان که معتقد بود هیچ اصلاح‌طلبی در ...

برچسب ها - نایب رئیس کمیسیون اصل 90 - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/نایب%20رئیس%20کمیسیون%20اصل%2090
به طرح اصلی پرداخت و اظهار داشت طبق آمار دیوان... معاون رئیس جمهور ... حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل... 90 مجلس ... کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتقادات... زمانی که ... اصل 90 درباره عملکرد وی شکایت داشتند دبیرکل فدراسیون و... وی از جمله ... جنجال دوباره در برنامه ورزش از نگاه 2. این برنامه ...

برچسب ها - کمیسیون اصل 90 - هرمزگان

www.tabnakhormozgan.ir/fa/tag/1/کمیسیون%20اصل%2090
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در توضیح آخرین وضعیت پرونده. ... بررسی گزارشات در رسیدگی به شکایات کمیسیون اصل 90 است. ... ۱۳۹۴/۰۲/۲۰. واکنش به اقدام کمیسیون اصل 90 ... با آن مواجه شدند طرح اصلاح قانون مزبور در یکم. ... ریاست کمیسیون برنامه و وبودجه و علی مروی به جای. ... اصل نود که بررسی بخشی از پرونده های زمینخواری از.

برچسب ها - اصل نود - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/10/اصل%20نود
اجتماعی14نفر برنامه و بودجه41نفر اصل نود3نفر امنیت ملی و سیاست... کد خبر: ۲۱۷۹۹۷ ... آئین نامه داخلی مجلس بررسی اصلاح و تکمیل طرح ها... نتایج حاصله ... در تازه ترین اتفاق کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار برخورد. ... عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در واکنش. ... به جایی نرسید به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شکایت کردیم.
۲۹ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این برنامه نماینده شهرستان کبودراهنگ و رییس کمیسیون اصل نودم قانون ... پورمختار، رئیس کمیسیون اصل نود در واکنش به صحبت های نماینده ... در مجلس نهم نسبت به مجلس هشتم طرح های دو فوریتی 138 درصد افزایش داشته است. .... به عنوان یک شکایت از رئیس جمهور به کمیسیون اصل 90 آمده که برای او ارسال شده است.
۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شکایت نمایندگان از جاسبی و عباسپور به کمیسیون اصل 90 درباره طرح وقف دانشگاه آزاد ... از عباسپور و رئیس وقت دانشگاه آزاد به کمیسیون اصل نود طرح شکایت کرده‌اند ... تأثیرگذار باشد، تصریح کرد: برنامه پنجم توسعه کشور در مجلس هشتم .... وی در واکنش به سؤال یکی از دانشجویان که معتقد بود هیچ اصلاح‌طلبی در ...

شکایت دانشجویان بورسیه به کمیسیون اصل 90 - دلفان امروز

delfanemrooz.ir/.../%20%20پرداخت%20نیمی%20از%20حق%20دیه%20ب...
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... از حق دیه به جانباختگان منا/ شکایت دانشجویان بورسیه به کمیسیون اصل 90 ... برنامه‌های طرح جامع مسکن از جمله برنامه مسکن اجتماعی در قالب یک برنامه مشترک ..... فارس: تعدادی از شهروندان اصفهان در واکنش به سفر جک استراو، وزیر سابق امور .... شکایات این دانشجویان و ارسال پرونده ‌آنها از سوی کمیسیون اصل نود به قوه ...

این طرح ارتقای جایگاه کمیسیون اصل

quranblogging.ir/این-طرح-ارتقای-جایگاه-کمیسیون-اصل/
این طرح ارتقای جایگاه کمیسیون اصل,عکس این طرح ارتقای جایگاه کمیسیون اصل,تصاویر. دوست عزیز مطلبی برای عبارت " این طرح ارتقای جایگاه کمیسیون اصل ...
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس کمیسیون اصل نود مجلس معتقد است، گزارش برخی سفارت‌خانه‌ها از شکایات ... سفارت‌خانه‌ها در پی شکایت مطرح شده گفت: در حال حاضر کمیسیون اصل 90 فهرستی از ... و عدم توجه به وظایف محوله از جمله مواردی است که در طرح شکایات مشاهده می‌شود. ... واکنش بازیگران درمورد اهدای عضو ... برنامه دولت برای قیمت نان چیست؟

بقایی - پایگاه اطلاع رسانی دولت

www.dolat.ir/NSite/Information/?info=11&KeyCode=216467
بقایی با اشاره به تصویب آیین نامه مالی و معاملاتی مناطق آزاد ازسوی هیئت دولت نیز گفت: ... کمیسیون اصل 90 در دادگاه صالحه پاسخگوی تخلفات آشکار خود باشد. به ... علیه این کمیسیون و هم چنین رییس و سخنگوی کمیسیون مزبور اقدام به طرح شکایت قضایی نموده است ... واکنش معاونت اجرایی ریاست جمهوری به بیانیه کمیسیون اصل نود.
۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه پرونده تخلفات گردنه حیران ... واکنش نوبخت به انتشار پیش‌نویس برنامه ششم در رسانه‌ها ...

احمدی نژاد دادگاهی می شود؟ - فردا

www.fardanews.com/fa/news/198696/احمدی-نژاد-دادگاهی-می-شود
همین 4 روز پیش بود که دبیر کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی از شکایت ۲۱ ... علی لاریجانی به هیئت رئیسه ارسال شد تا این شکایت در یک قدمی کمیسیون اصل نود ... که مجلس هشتمی ها از شکایت خود درباره دولت را به کمسیون اصل 90 ارجاع می دهند. ... 53 قانون برنامه پنجم توسعه در خصوص شیوه ادغام وزارتخانه ها مورد شکایت نمایندگان ...
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش فدراسیون فوتبال به گزارش فساد در فوتبال کمیسیون اصل 90 ... به دنبال مصاحبه سخنگوی اصل نود مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده موسوم به فساد در فوتبال، ... 3-موضوع سوم طرح شده در مصاحبه فوق الذکر مربوط به انتصاب افراد سیاسی ... در فوتبال را به صورت کاملا قانونی و زیر نظر فیفا برنامه ریزی کرده و ...

شکایت مجدد دانشجویان بورسیه از وزارت علوم به کمیسیون ...

www.tasnimnews.com/.../شکایت-مجدد-دانشجویان-بورسیه-از-وزارت-علوم...
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شکایت مجدد دانشجویان بورسیه از وزارت علوم به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ... امروز با حضور در مجلس مجددا از وزارت علوم به کمیسیون اصل نود شکایت کردند. یکی از دانشجویان بورسیه از قول مساعدت رئیس این کمیسیون برای حل مشکلات ... نظارت‌ها بر برنامه هسته‌ای ایران منطبق بر قواعد اصولی پادمان و پروتکل الحاقی است.
... خواب سکوی المپیک را زیاد می‌بینم; AFC شکایت اردن علیه تیم داوری فغانی را رد کرد ... واکنش فردوسی پور به اتهام فساد در برنامه نود; نارضایتی فالکائو از کم بازی ... کهن،خواهش کردم به من کمک کند; واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل 90 ... طرح ساخت 150 شهرک غیر قانونی در فلسطین اشغالی تصویب شد; اگر کسی با ...

بررسی استیضاح وزیر راه در کمیسیون عمران

www.entekhab.ir/fa/.../بررسی-استیضاح-وزیر-راه-در-کمیسیون-عمران
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - *بررسی احکام ورشکستگی بدهکاران بانکی در کمیسیون اصل90 کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی طی جلسات هفته آینده خود در ... قضایی، سیاسی و نظامی نیز در جلسات خود شکایات واصله را رسیدگی می‌کنند. ... عملکرد وضعیت اعتبارات طرح های عمرانی به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس می رود.
-سخنگوی کمیسیون اصل 90 با اشاره به ایسنا. شکایت های رسیده به کمیسیون اصل نود گفت:یک. تاجر ایرانی ... واکنش به قانون ضدایرانی کنگره آمریکا درب اره. قانون روادید گفت: .... که قانونگذاران هر دو حزب آمریکا از ایجاد تغییرات جدید در برنامه روادید. آمریکا حمایت کرده .... باز هم دو طرح جدید علیه سپاه پاسداران انقالب اسالمی. در مجلس ...
۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دو ماه از زمان ثبت شکایت جدید کارگران در کمیسیون اصل 90 مجلس درباره ... در اعتراض به مصوبه افزایش حداقل دستمزد سال 92 مشمولان قانون کار و طرح این ... کار در دولت محمود احمدی نژاد نسبت به شکایت کارگران واکنش هایی را داشتند و آن را ... برنامه مشخصی ‌برای انتخابات دارند/نباید مجلس ششم تکرار شود/شورای نگهبان ...

آنچه در برنامه نود این هفته گذشت - صفحه نخست

lahzenews.ir/fa/news/24989/آنچه-در-برنامه-نود-این-هفته-گذشت
۸ ساعت پیش - برنامه 90 شب گذشته در شرایطی روی آنتن که فردوسی‌پور در صحبت‌هایی ... فردوسی پور تهدید به شکایت کرد ... در بخشی از گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی به موضوع فساد در رسانه های .... و پیشرفت آنها شیب بسیاری خوبی داشت و ما برای این موضوع طرح و برنامه داشتیم. .... واکنش بازیگر زن به درگذشت فروزان.

پرونده تولید بنزین در پتروشیمی‌ها روی میز کمیسیون اصل ...

tabibpress.com/news/دنیای+سیاست/469080/موج+جدید+تخلفات+
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پورمختار: حوزه فعالیت کمیسیون اصل 90 معطوف به طرح شکایت از طرز کار سه ... باشگاه خبرنگاران جوان: بگذارید برخی از پرونده های کمیسیون اصل نود در 4 سال ... جوان: پس از روشن شدن اقدامات بعدی زنجانی کمیسیون چه واکنشی داشت؟

مجلس و دفاع از حقوق شهروندي

www.meisami.net/htmls/111-116.htm
اشاره: كميسيون اصل نود قانون‌اساسي, براساس اصل 90 درخصوص حقوق ملت, شكايات ... مخالفت و واكنش نمايندگان را طبيعي دانسته و آن را منتسب به نامة امام در اين مورد مي‌نمودند. .... در غير اين‌ صورت امتياز مزبور شامل اين قبيل احزاب نشده و با طرح شكايت .... در همان زمان, برنامة اوليه را رايگان پخش نمايد و اين بار مالي داشته, لذا طرح كارشناسي ...

دوست سعید امامی و رسیدگی به تظلم خواهی مردم : روزآنلاین

www.roozonline.com/persian/archive/archivenews/.../-9f3e232f5d.html
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مجلس موظف است به این شکایات رسیدگی کند و پاسخ کافی دهد و در مواردی که ... این پاراگراف، اصل نود قانون اساسی جمهوری اسلامی را تشریح می کند. ... که "من نه برای ریاست کمیسیون اصل 90 تلاش می کنم و نه از مسئولیت فرار می کنم و ... علی مطهری در واکنش به این طرح و طراح اصلی آن یعنی حسینیان چنین گفت: "آقای ...
۱ روز پیش - به گزارش تراز ،در گزارش اخیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و در بخش رسانه های زرد اتهامات سنگینی به برنامه 90 وارد شده است که مسئولان ...
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مقرر شد هم دستگاه‌های دولتی و هم شرکت پدیده، ... به نقل از فارس نیوز سخنگوی کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: در بحث فروش سهام .... شاندیز با اشاره به اینکه پدیده تاکنون در هر یک از مراجع قضایی که طرح شکایت ..... خاطرنشان کرد: دادگاه مشهد نسبت به این پرونده واکنش نشان داده و آن را به دلیل طرح در ...

برچسب ها - برنامه نود

sadkhabar.ir/fa/tag/6/برنامه%20نود
احتمال شکایت امیر از عادل؛ ... از برنامه 90 تلویزیون عنوان کرد شب گذشته در برنامه. ... به کمیسیون اصل نود مجلس پرونده ای را باز کرده. .... نود نسبت به جدایی علی کریمی از دنیای فوتبال واکنش. ... طرح عادل فردوسی پور برای ویژه برنامه جام جهانی مورد.

ماجرا شکایت از رییس دولت اصلاحات به روایت رییس ...

sajednews.com/.../50074-ماجرا-شکایت-از-رییس-دولت-اصلاحات-به-روایت...
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - كميسيون اصل 90 اختيارات بسيار گستردهاي دارد و ميتواند همه مسئولان و از ... ماجرا شکایت از رییس دولت اصلاحات به روایت رییس کمیسیون اصلا نود ... رئيس كميسيون اصل 90 اعلام كرده است سه شكايت از آقاي احمدي‌نژاد به .... داعش ، رباتی که بر علیه برنامه ریزان خود بپاخواست ... واکنش به خبر قتل قهرمان بدنسازی ایران.
۶ ساعت پیش - فدراسیون فوتبال که این روزها به خاطر نرسیدن تیم امید به المپیک مورد ... عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد · الشراوی: امیدوارم برای رم مفید باشم · برنامه 90 - داستان تکراری نرسیدن به المپیک (94/11/5) · برنامه 90 ... برنامه ۹۰ حضور یافت و مطالبی را مطرح کرد که نیاز به پاسخگویی دارد.

عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد

www.shahrekhabarha.com/.../عادل-فردوسی-پور-کمیسیون-اصل-نود-مجل...
۹ ساعت پیش - عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد .... این موضوع با واکنش عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود مواجه شد.

مسئولین وزارت علوم حاضر به شرکت در این برنامه نشدند! +فیلم

iusnews.ir/.../قانونی-بودن-بورسیه‌ها-محرز-است%7C-مسئولین-وزارت-علو...
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قانونی بودن بورسیه‌ها محرز است/ مسئولین وزارت علوم حاضر به شرکت در این برنامه نشدند! ... وی با بیان اینکه به موازات این کار تعدادی از دانشجویان به کمیسیون اصل 90 شکایت ... زارعی گفت: در جلسه کمیسیون اصل 90 ، معاون پارلمانی وزیر علوم نیز ... کمیسیون اصل نود عملکرد مسئولان قبلی را مورد بررسی قرارداد و به ...

کمیسیون اصل 90: احمدی نژاد 3 پرونده دارد/ در حال رسیدگی به ...

www.beytoote.com › اخبار › اخبار سیاسی و اجتماعی
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرونده معاون اجرایی احمدی نژاد ,کمیسیون اصل 90,احمدی نژاد, تخلفات دولت ... احمدی نژاد و وزرایش در کمیسیون اصل نود گفت: پرونده های مربوط به احمدی نژاد ..... سال؛ جلوگیری از پخش مصاحبه ظریف و دعوت از حدادعادل در ویژه برنامه شب یلدا ... اجرای طرح ضد ایرانی کنگره تنها به دلواپسان در انتخابات آینده ایران کمک خواهد کرد ...
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حکمی که دیوان عدالت برای ... نمایندگانی که به انتصاب مرتضوی معترض بودند شکایت خود را به دیوان عدالت ارائه دادند. ... حجت الاسلام منتظری ریاست دیوان عدالت اداری در واکنش به این سخنان در جلسه هیات عمومی ... سازمان تامین اجتماعی در اجرای برنامه تحول نظام سلامت همراه دولت است.

ایران خبر - اخبار ویژه روزنامه های دوشنبه 4 آبان

www.irankhabar.ir/.../اخبار-ویژه-روزنامه-...
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ایران خبر، برخی خبرهای ویژه روزنامه های دوشنبه 4 آبان،به شرح ذیل است. .... فارس: تعدادی از شهروندان اصفهان در واکنش به سفر جک استراو، وزیر سابق امور خارجه .... شکایت دانشجویان بورسیه به کمیسیون اصل 90 .... با ایسنا گفت: برخی برنامه‌های طرح جامع مسکن از جمله برنامه مسکن اجتماعی در قالب یک برنامه ...

واکنش رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس

matlabhaa.ir/detail/ac1575a1bb931cc594f3525bfe38518b/article/10/
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ششم با بیان اینکه ممنوعzwnj التصویر ... آشنایی با کمیسیون اصل 90 قانون ،همشهری آنلاین کمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به شکایات عامه مردم از ... کمیسیون اصل نود قانون اساسی ،کمیسیون اصل نود یکی از کمیسیون‌های ... ایرنا طرح تشکیل دیوان اصل 90 در ،فیسبوک تویتر Google Cloob پورمختار ...

بررسی عملکرد قوه قضائیه

jpri.ir/Default.aspx?tabid=7169
بررسی عملکرد قوه قضائیه در خصوص گزارش های کمیسیون اصل 90 قانون اساسی ... 90 قانون اساسي، همچنين جايگاه حقوقي كميسيون اصل 90 در پيگيري شكايات واصله ... وظايف و چگونگي واكنش قوه قضاييه در قبال گزارشهاي ارسالي كميسيون اصل 90 اعم از ... مبحث چهارم: شیوه و چگونگی رسیدگی به گزارش‌های ارسالی از کمیسیون اصل نود.
۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: شکایت انحراف در انتخابات شورای شهر کرج به کمیسیون اصل نود شده و کمیسیون اصل نود صلاحیت اظهار نظر در این ... افضلی فرد در واکنش به سخنان دادگو: به این صحبت ها اهمیتی نمی دهیم ... کرج را تبدیل به استان کنند امیدواریم کمیسون اصل 90 اسامی متقلبان و متخلفان را اعلام کند ...
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس در حالی با یک فوریت طرح «اقدام متناسب و متقابل ... دو- پایه برنامه جامع اقدام مشترک بر همکاری و احترام متقابل قرار دارد و هر گونه .... کمیسیون اصل90 مجلس در سخنانی به عنوان دومین مخالفت دو فوریت طرح «اقدام .... کردید و در نتیجه بنده شکایت کردم که کمیسیون اصل نود هم حق را به من داد.
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بررسی ۲۷۰ پرونده شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ از ابتدای مجلس نهم ... تسنیم، با اشاره به عملکرد کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در دروه نهم مجلس اظهار داشت: از ... برچسب‌ها: مجلس، کمیسیون اصل نود، اقضلی فرد ... لایحه دولت، احکام است نه برنامه / باهنر:عنوان برنامه پنجساله در قانون اساسی ... تشریح آخرین وضعیت ۴ طرح پالایشی.

عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد

addit.ir/.../عادل-فردوسی-پور-کمیسیون-اصل-نود-مجلس-را-تهدید-به-شکا...
عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد. ... رسمی وینگر چلسی راهی مالاگا شد · واکنش تند فردوسی پور به حضور برنامه 90 در پرونده فساد در ...

نشست کمیسیون اصل 90 - نکسروب

nexrob.sargarmii.in/tnxt1638454_نشست+کمیسیون+اصل+90
مجلس شورای اسلامی و طرح استفساریه ماده 77 قانون و الوداع مهاجر الی الله در ... واریز یارانه خبر فارسی و رویایی به نام اپراتور چهارم و جلسه کمیسیون اصل 90 برگزار نشد ... رییس کمیسیون اصل نود مجلس در در نشست ادواری رییس کمیسیون اصل 90 قانون ... واکنش کمیسیون اصل 90 به پاسخ تند دهقان به رویانیان در برنامه ی 90 Duration.

مجری برنامه 90 در کمیسیون اصل نود/ بررسی فساد در فوتبال ...

diyarmirza.ir/1392/08/مجری-برنامه-90-در-کمیسیون-اصل-نود-بررسی-ف/
۲۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی ... مجری برنامه 90 در کمیسیون اصل نود/ بررسی فساد در فوتبال ... 100 شکایت از نمایندگان در هیات نظارت مجلس · بازیکن سابق استقلال: ... ۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.

یک بام و دو هوای گشت ارشاد - فرارو

fararu.com/fa/news/23662/یک-بام-و-دو-هوای-گشت-ارشاد
از شکایت آن حقوقدانان که ره به جایی نبرد، از نوشتاری که عمادالدین باقی منتشر کرد هم که ... همیشه 90 درصد به بالا مردم از آن رضایت دارند تابحال چندین بار موضع گرفته. .... چهل حقوقدان در نامه‌ای به کمیسیون اصل نود مجلس هفتم از نیروی انتظامی بدلیل .... این برنامه واكنش هر دو گروه طرفداران طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مخالفان این طرح را در ...

رییس کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی پرونده گردنه - موزیکس

mihan.musicss.in/tmusi1482860_رییس-کمیسیون-اصل-نود-مجلس-از-بر...
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرتال خبری واکنش. ... جدید ترین نسخه وین رار یکی از بهترین برنامه ای فشرده سازی جهان. ... کمیسیون اصل نود شکایت مجلس از وزارت اقتصاد و بانک بررسی دو اعتراض ... رییس کمیسیون اصل 90 مجلس و از طرف کمیسیون اصل نود به تا پرونده. ... کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به بروز زمین خواری در محدوده طرح هادی و ...
۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همچنین مدیر عامل ایران خودرو با توجه به ضرر های وارده از شرکت پژو اعلام کرد اصراری ... تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی، عدم اجرای برنامه مدون در راستای نجات صنعت ... برخی از مهمترین موارد طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت است. .... کمیسیون اصل نود مسئولین بانک مرکزی واریز بدهی بابک زنجانی به وزارت ...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش واحد تامین خبر یزدفردا: نگاه کمیسیون اصل90 به بابک زنجانی چندان ... وزارت نفت الان شکایتی ندارد و صرفا طرح بحث کرده است. .... بانک مرکزی: بابک زنجانی دروغ گفت / واکنش آموزش و پرورش به قصد خیر بابک زنجانی .... بابک زنجانی به کمیسیون اصل نود / لغو تحریم بانک ایرانی مستقر در تاجیکستان ...

جوابیه محجوب درباره نامه مرتضوی به کمیسیون اصل 90

titrnews.com/.../جوابیه-محجوب-درباره-نامه-مرتضوی-به-کمیسیون-اصل-9...
۲۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جوابیه محجوب درباره نامه مرتضوی به کمیسیون اصل 90 ... و گفت که مرتضوی از ترس شکایت نمایندگان اسامی نمایندگان دریافت‌کننده کارت هدیه را اعلام نمی‌کند. به ... در واکنش به انتشار نامه‌ای از سوی مرتضوی به رییس کمیسیون اصل نود به دریافت ... رییس هیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی با طرح این درخواست از ...
امیر خجسته، رئیس کمیته تحقیق و تفحص نیز اعلام داشت که 90 نفر از نمایندگان ... افضلی‌فرد، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ضمن اعلام تصویب طرح تحقیق و ... بنیاد شهید روی آنتن شبکه خبر آمد و با عصبانیت ضمن آنکه به مجری برنامه حمله کرده و ... و از نمایندگان پیگیر تحقیق و تفحص شکایت خواهد کرد و عنوان داشت که اظهارات ...

یکی به داد مشترکان ایرانسل برسد! +جوابیه ایرانسل - اعتدال

etedaal.ir/fa/news/.../یکی-به-داد-مشترکان-ایرانسل-برسد-جوابیه-ایرانس...
۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اما در ادامه رئیس کمیسیون اصل 44 قانون اساسی در پاسخ به این سوال که در اکثر موارد هزینه طرح شکایت و پیگیری اینگونه موادر که فقط ... جامعه را شمال می‌شود، کمیسیون اصل نود قانون اساسی است که همواره آماده رسیدگی به شکایت‌های مردمی بوده و هست. .... سیمکارت اگر 90 روز هیچ استفاده ای نشود قرنطینه می شود و 90 روز در ...
هرکس ذره‌ای انصاف و به قول خود نویسنده «خبر ویژه» ذره‌ای شعور داشته باشد ... نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای خبرگان اعلام شد / رد شده ها سه روز برای شکایت فرصت ... قرار داد به طرح موضوعی با عنوان ملاحظاتی درباره سخنرانی اخیر رییس جمهور پرداخت و ... مایلی‌کهن: مجری برنامه 90 شب گذشته خود کی‌روش بود/ فرار رو به جلو را نمی‌شناسم ...

چرا احمدی‌نژاد از جهانگیری شکایت کرد؟ | 55 آنلاین

55online.ir/news/چرا-احمدی‌نژاد-از-جهانگیری-شکایت-کرد؟
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر چند سایت نزدیک به احمدی‌نژاد (دولت بهار) دلیل آن را «اظهارات کذب جهانگیری درباره واردات ... دولت یازدهم از تخلفات مالی دولت‌های نهم و دهم دلیل اصلی این طرح شکایت است. ... مجلس عليه قانون‌شکني‌هاي دولت احمدي‌نژاد به کميسيون اصل 90 ارائه داده بود. شکايتي که اوايل عمر مجلس هشتم از سوي کميسيون اصل نود بايگاني شد.
تهران - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت طرح «ممنوعیت و ... شهرری ایرنا یادگار گرامی امام در واکنش به نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان ... تهران-ایرنا-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد ... نود مجلس شورای اسلامی در زمینه فوتبال گفت: نگاه به گزارش کمیسیون اصل 90 در ...
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - Rasa News :: خبرگزاری رسا - واکنش مجلس به اظهارات معاون برنامه ریزی ... های کمیسیون ها براساس ماده 236 و گزارش کمیسیون اصل 90 نیز به صورت جداگانه ... بر اساس این گزارش نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نیز با بیان اینکه متهم ... بسیاری از مسائل از قبیل گرانی نان و عدم حمایت از بازار بورس شکایت دارند.

شکایت از وزیر ارشاد به کمیسیون اصل 90 » 19دی آنلاین

www.19dey.com/.../52575_شکایت-از-وزیر-ارشاد-به-کمیسیون-اصل-90...
۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اعلام شکایت افراد ... سرانجام تایید کرد که ایران همه گام‌های لازم برای اجرایی شدن برنامه ج . ... به گزارش ایرنا، «مصطفی افضلی فرد» افزود: این گزارشات و شکایت در حوزه های هنر و مطبوعات است ... ررسی طرح تشکیل شورای عالی انتخابات مرکب از سه قوه در کمیسیون شوراها ...
وضعیت طرح ممنوعیت تجویز داروهای خارج از لیست/لزوم توجه به صنعت دارو. 11 ساعت پیش .... عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد. به گزارش ... واکنش فردوسی پور به شایعه حضور برنامه 90 در فساد فوتبال. مجری و تهیه ...
بر این اساس، علاوه بر طرح شکایت در کمیسیون اصل نود مجلس، اولین شکایت قضایی ... جلسه 90 نفر از شکات تعاونی مسکن مجلس هفتم در کمیسیون تلفیق + اتهام 2 نماینده ادوار و ..... 66- داوود گلشاهی (دبیر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس) ... به تشریح بخش دیگری از زوایای اقدامات متهمان پرداخت و خواستار واکنش مقامات قضایی ...
۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعتي بعد، دفتر معاون اول در اطلاعيه اي اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد ... مجلس عليه قانون شکني هاي دولت احمدي نژاد به کميسيون اصل 90 ارائه داده بود. ... کميسيون اصل نود به 10 مورد شکايت ما از رفتارهاي غيرقانوني احمدي نژاد، که ... ايشان و انحراف از برنامه چهارم و پنجم و تاخير در اجراي سياست هاي کلي نظام و .
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسئول هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری سخنان ... جلیلیان در پاسخ به بخشی از سخنان حجت الاسلام رسایی نایب رییس کمیسیون اصل 90 .... مبنی بر اینکه «بر اساس شکایت واصله به کمیسیون اصل نود بسیاری از آرای ... ها و اختیارات این شورا طرح این موضوعات سالبه به انتفاء موضوع می باشد ...
۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعتی بعد، دفتر معاون اول در اطلاعیه ای اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد ... مجلس علیه قانون شکنی های دولت احمدی نژاد به کمیسیون اصل 90 ارائه داده بود. ... کمیسیون اصل نود به 10 مورد شکایت ما از رفتارهای غیرقانونی احمدی نژاد، که ... ایشان و انحراف از برنامه چهارم و پنجم و تاخیر در اجرای سیاست های کلی نظام و .
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایشان مرا مورد اتهام قرار دادند که بنده نیز مجبور به شکایت شدم. ... اصرارهای رسایی برای طرح ادعا علیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی سرانجام واکنش فریدون را به دنبال داشت و او هنگام شرکت ... مجلس هشتم 30 تا 90 میلیون تومان از دولت نهم پول گرفته اند که برای رسیدگی به آن شکایتی به کمیسیون اصل نود تقدیم کرده ایم.

جهان نيوز - تعداد قابل توجهی از بورسیه‌ها حقشان ضایع شده ...

jahannews.com/.../تعداد-قابل-توجهی-بورسیه-ها-حقشان-ضایع-شده-نامه-ک...
۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس دیوان عدالت اداری در ارتباط با شکایت‌های طرح شده از مصوبات دولت ... نامه‌ کمیسیون اصل ۹۰ به وزیر علوم درباره بورسیه‌های تحصیلی .... و تهمت به دانشجویان ابراز ندامت کند چنانکه هم رییس کمیسیون اصل نود و ریاست ... به کمیسیون اصل 90 شکایت کردم که رای صادر کرد ولی وزیر محترم علوم زیر بار آن نمی روند.

متن گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال

www.mizanonline.ir/.../متن-گزارش-کمیسیون-اصل-90-درباره-فساد-در-...
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ... بر همین اساس، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در راستای انجام وظایف .... که به طور طبیعی پرونده‌های مورد شکایت، می‌تواند در مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار گیرد. ... تصویب گزارش های مالی و برنامه و بودجه سالیانه فدراسیون، توسط مجمع الزامی ...

هم پا جای پای «فرجی دانا - ندای اصفهان

nedaesfahan.ir/3603/فرهادی-هم-پا-جای-پای-فرجی-دانا-گذاش.htm
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از سوی دیگر با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ظلم صورت گرفته به دانشجویان بورسیه، عدم پذیرش آرای قانونی کمیسیون اصل نود برای وزارت علوم، نشان ... کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی نسبت به این سخنان وزارت علوم واکنش ... همان گونه که مستحضرید مساله برنامه ریزی شده مقابله با بورسیه های قانونی یکی ...

ArtOnlines - راهنمایی های اصولی و اولیه در مورد کشیدن طرح ...

www.artonlines.com/.../راهنمایی_های_اصولی_و_اولیه_در_مورد_کشیدن_ط...
گاهی اتفاق می افتد که یک طرح اولیه بیش از کلمات مبین هدف و برنامه ای است که طراح قصد ... کار طراحان محصول بستگی به موادی دارد که برای کشیدن طرح اولیه خود از آن .... در شرایطی روی آنتن که فردوسی‌پور در صحبت‌هایی پاسخ اتهام کمیسیون اصل 90 مجل. .... گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال واکنش‌های ...

دانلود برنامه دیشب 90 نود 5 بهمن 94 / محمد خاکپور + گزارش کامل

mahramzean94.blog.ir/.../دانلود-برنامه-دیشب-90-نود-5-بهمن-94-محمد-خا...
۹ ساعت پیش - فیلم واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل 90 درباره ی فساد در فوتبال ... گزارش کامل برنامه نود 5 بهمن 94 / حذف ابدی تیم ملی امید از المپیک ..... وی ادامه داد: ژاپن روی تیم های پایه اش 10 سال طرح و برنامه دارد. ...... عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد; ← لینک‌های تازه را اینجا ببینید .
۲ روز پیش - بر همین اساس، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در راستای انجام وظایف مصرح در قانون اساسی و متعاقب وصول شکایات و گزارش‌های متعدد در خصوص موضوع «نهادینه شدن ... بر این اساس کمیسیون اصل 90 در گزارش حاضر صرفاً به مفاد اساسنامه مورد .... تصویب گزارش های مالی و برنامه و بودجه سالیانه فدراسیون، توسط مجمع ...
۹ ساعت پیش - عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه اش واکنش تندی نیز به گزارش فساد در فوتبال از سوی اصلی 90 داشت که ... نظرسنجی برنامه نود اختصاص به دلیل ناکامی تیم ملی امید در راهیابی به المپیک داشت. ..... وی ادامه داد: ژآپن روی تیم های پایه اش 10 سال طرح و برنامه دارد. .... واکنش فردوسی‌پور به اتهامات گزارش کمیسیون اصل 90.

مشروح‌ مذاکرات‌ مجلس‌ شوراي‌ اسلامي‌ - جلسه ۳۶۷ - روزنامه رسمی ...

www.rrk.ir/Laws/ShowLaw.aspx?Code=5771
8 تصویب‌ طرح‌ تقاضای‌ یك‌فوریت‌ برای‌ لایحه‌ ساختار سازمانی‌ نظام‌ تأمین‌ اجتماعی‌. ... 1 گزارش‌ كمیسیون‌ اصل‌ (90) قانون‌ اساسی‌ درمورد رسیدگی‌ به‌پرونده‌ شماره‌ (4952 م‌) مربوط‌ ... آنچه‌ قالب‌ و چارچوب‌ یك‌ برنامه‌ را می‌سازد پاسخگویی‌ به‌ این‌موضوعات‌ است‌، به‌ .... جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ جناب‌ آقای‌ خاتمی‌ تقدیر وتشكر كنم‌ بخاطر واكنش‌ بسیار قوی‌ و ...

زریبافان؛ مردی دیگری از حلقه یاران نزدیک احمدی نژاد زیرِ تیغِ ...

namehnews.ir/.../زریبافان-مردی-دیگری-از-حلقه-یاران-نزدیک-احمدی-نژاد...
طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در حالی دستور کار این هفته نمایندگان مجلس است ... وی در پاسخ به این سوال که چرا آقای زریبافان این گونه به تحقیق و تفحص واکنش ... از نمایندگان به کمیسیون اصل نود نسبت به کارکرد و تخلفات بنیاد شهید شکایت ... و طویلی از شکایات خانواده شهدا و ایثارگران به کمیسیون اصل 90 آمده و ما از نزدیک ...
۱ روز پیش - به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، ساعت 13:30 دقیقه امروز نود و ... است و باعث می‌شود افرادی که مطالبی در موردشان گفته شده شکایت کنند. ..... وی گفت: قراردادهای نفتی در این هیأت مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجلس و کمیسیون اصل 90 نیز می‌تواند ... حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در خصوص طرح لایحه جرم سیاسی که ...

۳ ساعت پیش - واکنش فدراسیون به اظهارات مایلی‌کهن/یادتان رفته‌ چه پیشنهادی در مورد کروش دادید؟ ... برنامه این هفته نود به بررسی کامل و ریشه‌یابی علل ناکامی تیم ... گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان می‌گوید طرح حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ارائه شده است. .... کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گزارش تفصیلی خود درباره فساد در ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 436
  • باردید دیروز : 298
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,009
  • بازدید ماه : 5,283
  • بازدید سال : 69,917
  • بازدید کلی : 1,858,254