loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 484 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

 

هشدار نظامی ایران به عربستان ، هشدار نظامی

هشدار نظامی ایران به عربستان؛ ... این هشدار پس از اعزام جنگنده های سعودی مطرح شد و همچنین پس از آنکه روسیه خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به جبهه مقابل گوشزد کرد.

تاریخ انتشار : 26 بهمن 1394
بازدید : 452 نفر

 

جزئیات هشدار نظامی ایران به عربستان

هشدار سردار جزایری به عربستان در مصاحبه با شبکه العالم، انعکاس گسترده ای در رسانه هایی چون خبرگزاری فرانسه (AFP)، سی ان ان (CNN)، تایمز اسرائیل (Timesofisrael)، آروتز شوا (Israelnationalnews)، دیلی استار (Dailystar)، گلوبال پست (Gobalpost) و... داشته است.

 این گزارش ها که عمدتا زیر عنوان «ایران درباره مداخله عربستان سعودی در سوریه هشدار داد» تنظیم و منتشر شده، اظهارات سردار «مسعود جزایری» معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در برنامه «من طهران» شبکه خبری العالم را منعکس کرده است. 

رسانه های انگلیسی زبان نوشتند: ریاض با هواپیماهای جنگی خود، جبهه ترکیه را تقویت کرده و ایران هم حمایت های بیشتری را برای حکومت اسد ارسال کرده است.

 در ادامه گزارش این رسانه ها آمده است: یک فرمانده ارشد ایرانی روز یکشنبه به عربستان سعودی هشدار داد. این هشدار درمورد اعزام سرباز توسط عربستان به سوریه مطرح شده و پس از آن می باشد که پادشاهی حاشیه خلیج [فارس]، هواپیماهای جنگی خود را به ترکیه اعزام کرده است. 

سردار جزایری تاکیده کرد: قطعا اجازه نخواهیم داد وضعیت سوریه مطابق خواسته کشورهای شرور پیش برود و در وقت لازم تصمیمات مقتضی را خواهیم گرفت.

سردار جزایری ، هشدار نظامی ، هشدار سردار جزایری

سردار جزایری معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران

 معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: تروریست هایی که امروز در سوریه می جنگند، آدم های عربستان سعودی یا آمریکایی ها و ایادی ارتجاع منطقه هستند؛ این تروریست ها از کجا به سوریه رفت و آمد می کنند، به جز ترکیه؟ ازکجا حمایت می شوند، به جز کشورهای مرتجع عرب؟ این تعداد تروریست از کجا وارد سوریه شده است؟ لذا آنچه در شرایط امروز و همزمان با پیشروی و پیروزی نیروهای مردمی و ارتش سوریه مطرح می شود که قصد دارند نیروی نظامی وارد کنند، به نظر من یک بلوف سیاسی و یک جنگ روانی است و به نظر می آید که دولت و مردم سوریه و مقاومت تصمیم خودش را گرفته و در برابر اینگونه هجمه های روانی عقب نشینی نمی کند.

وی می افزاید: عربستان هرآنچه در توان داشته است در میدان سوریه به کار گرفته و هم اکنون نه تنها در سوریه بلکه در یمن نیز با شکست و ناکامی مواجه شده است و سعودی ها اگر می توانستند تا به حال نیروهای خود را به سوریه وارد کرده بودند؛ عربستان فاقد چنین توانی است و البته اگر بیش از این بخواهد در مساله سوریه ورود پیدا کند، بیش از امروز دچار شکست و ناکامی خواهد شد.

 سردار جزایری به برخی گزارش های ادعایی غربی ها درمورد اختلاف ایران و روسیه درمورد سوریه نیز اینگونه واکنش نشان داده است: خوشبختانه هماهنگی کاملی میان دو کشور بزرگ ایران و روسیه هم در مسایل سیاسی و هم در مسایل نظامی در مورد سوریه وجود دارد و ما از حضور روس ها در سوریه حمایت می کنیم و این را نقطه قوتی برای پیروزی های آینده دولت و ملت سوریه می دانیم.

 هشدار ایران به عربستان پس از آن مطرح شده که روسیه به آمریکا و متحدانش درباره احتمال آغاز جنگ جهانی سوم درصورت اعزام نیروی زمینی به سوریه هشدار داد.

 «دیمیتری مدودیف» نخست وزیر روسیه نسبت به عواقب اینگونه عملیات خارجی وتهاجم نظامی به سوریه هشدار داده و از آن به عنوان زمینه بروز جنگ جهانی سوم یاد کره است.

ماجرای هشدار نظامی ایران به عربستان

ماجرای هشدار نظامی ایران به عربستان - نمناک

namnak.com/27010-هشدار-نظامی-ایران-به-عربستان.html
۴ ساعت پیش - هشدار نظامی ایران به عربستان و هشدار نظامی ایران و هشدار سردار جزایری و دخالت های عربستان را در نمناک بخوانید.


ماجرای هشدار نظامی ایران به عربستان | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/02/15/ماجرای-هشدار-نظامی-ایران-به-عربستان/
۲ ساعت پیش - جزئیات هشدار نظامی ایران به عربستان هشدار سردار جزایری به عربستان در مصاحبه با شبکه العالم، انعکاس گسترده ای در رسانه هایی چون خبرگزاری ...
۳ ساعت پیش - هشدار نظامی ایران به عربستان؛ ... این هشدار پس از اعزام جنگنده های سعودی مطرح شد و همچنین پس از آنکه روسیه خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به جبهه مقابل ...
۱ ساعت پیش - X جزییات هشدار نظامی ایران به عربستان X جزییات هشدار نظامی ایران به عربستان95 X جزییات هشدار نظامی ایران به عربستان2016 X ماجرای هشدار ...

ماجرای هشدار نظامی ایران به عربستان | عکس های داغ جدید

kosmodisk.ir/ماجرای-هشدار-نظامی-ایران-به-عربستان2016-02-15/
۱۲ ساعت پیش - هشدار نظامی ایران به عربستان؛ … این هشدار پس از اعزام جنگنده های سعودی مطرح شد و همچنین پس از آنکه روسیه خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به جبهه مقابل ...

یک روزنامه بلژیکی فاش کرد: ماجرای هشدار ایران درباره آغاز ...

www.momtaznews.com/يک-روزنامه-بلژيکي-فاش-کرد-ماجراي-هشدار/
یک روزنامه بلژیکی فاش کرد: ماجرای هشدار ایران درباره آغاز حمله نظامی به سوریه ... می نویسد: ایران به ترکیه، آمریکا، عربستان و قطر درباره حمله به سوریه هشدار داده است.

عربستان هم ایران را تهدید به حمله نظامی کرد: قدرت نظامی ما را ...

www.entekhab.ir/.../عربستان-هم-ایران-را-تهدید-به-حمله-نظامی-کرد-قدرت...
ما به انها هشدار دادیم و زمانی که برای بار سوم این قضیه تکرار شد، ما هواپیماهای انها را زدیم ... سفیر عربستان سعودی در مصر، در ادامه ، تلویحاً ایران را تهدید به حمله نظامی می ...

ماجرای هشدار نظامی ایران به عربستان - سئوی چت روم | طراحی ...

www.goldtarh.ir/2016/02/15/ماجرای-هشدار-نظامی-ایران-به-عربستان/
۲ ساعت پیش - هشدار نظامی ایران به عربستان؛ ... این هشدار پس از اعزام جنگنده های سعودی مطرح شد و همچنین پس از آنکه روسیه خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به جبهه مقابل ...

جزئیات هشدار نظامی ایران به عربستان | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/02/.../جزئیات-هشدار-نظامی-ایران-به-عربستان/
۱۴ دقیقه پیش - ماجرای هشدار نظامی ایران به عربستان - نمناک namnak.com/27010-هشدار-نظامی-ایران-به-عربستان.html ۴ ساعت پیش - جزئیات هشدار نظامی ایران به ...

ایران به عربستان هشدار نظامی داد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=ایران-به-عربستان-هشدار-نظامی-داد...
ایران به عربستان هشدار نظامی داد-9صبح|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون · سواستفاده تلگرامی از عنوان پلیس · مارکو روبیو: ... دسترسی شما به سایت به دلیل ارسال ورودی های غیر مجاز مسدود شده است ...
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - منابع سعودی فاش کردند که این کشور ۱۵۰ هزار نیرو برای دخالت نظامی در سوریه آماده می‌کند که قرار است مرزهای ترکیه ... واکنش به این تصمیم عربستان در ایران هم سخت و جدی است. ... تحلیل معاون سپاه از ماجرای حمله به سفارت عربستان.

هشدار روسیه به آذربایجان درباره جنگ با ایران - دیپلماسی ایرانی

irdiplomacy.ir/fa/.../هشدار+روسیه+به+آذربایجان+درباره+جنگ+با+ایران.ht...
وزیرامور خارجه روسیه نسبت به هر گونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد و گفت: حمله ..... تامل کرد و به واقعیت ماجرا فکر کرد ما قدرت این را داریم چون سرزمین ظهور در ایران ...

واقعیت ماجرای تهدید نظامی عربستان با انتشار تصویر حمله ...

www.mashreghnews.ir/.../واقعیت-ماجرای-تهدید-نظامی-عربستان-با-انتش...
۲۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واقعیت ماجرای تهدید نظامی عربستان با انتشار تصویر حمله به برج میلاد +عکس ... بتازگی تصویر زیر به عنوان تهدید نظامی عربستان علیه ایران از سوی برخی سایت‌ها منتشر و در شبکه‌های اجتماعی .... هشدار بسیج مردمی عراق به آل سعود.

جهان نيوز - هشدار صریح سردار جزایری به آمریکا و عربستان ...

jahannews.com/.../هشدار-صریح-سردار-جزایری-آمریکا-عربستان-درباره-...
اگر مردم یمن به حضور نظامی ایران نیاز داشته باشند، به آن عمل خواهیم کرد. ... هشدار صریح سردار جزایری به آمریکا و عربستان درباره کشتی ایرانی .... ائتلاف عربی مواجه نیستیم، بلکه علاوه ارتجاع عرب، ارتجاع منطقه هم در این ماجرا با شدت و حدت حضور دارد.
۲۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بتازگی تصویر زیر به عنوان تهدید نظامی عربستان علیه ایران از سوی .... 5 کیلومتر در ثانیه ینی قبل از اینکه هشدار موشک به رادارهای ضد هوایی ...

هشدار ایران، روسیه، عراق و سوریه به عربستان/ با ورود اعراب به ...

www.ghatreh.com/.../هشدار-ایران-روسیه-عراق-سوریه-عربستان-ورود-اعرا...
۳ روز پیش - هشدار ایران، روسیه، عراق و سوریه به عربستان/ با ورود اعراب به سوریه جنگ جهانی ... نیروی زمینی به سوریه، مانند هرعملیات نظامی دیگر، اقدامی پرخطر است، اما به محض ... متحمل خواهد شد و با اعزام نیرو خود را گرفتار ماجرای بزرگی خواهد کرد.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هشدار جزایری به عربستان و آمریکا درباره کشتی ایران .... عربی مواجه نیستیم، بلکه علاوه ارتجاع عرب، ارتجاع منطقه هم در این ماجرا با شدت و حدت حضور دارد. ... اگر مردم یمن به حضور نظامی ایران نیاز داشته باشند، به آن عمل خواهیم کرد

صفحه ویژه: روابط ایران و عربستان - BBC Persian - BBC.com

www.bbc.com/persian/indepth/cluster_iran_saudi_arabia_relations
سخنگوی وزارت خارجه ایران، گفت که هواپیماهای نظامی عربستان سعودی به سوی ... با وجود هشدار وزارت کشور ایران گروهی از معترضان در مقابل سفارت عربستان تجمع کردند. .... رییس‌جمهور ایران به وزیر فرهنگ و ارشاد دستور داده در کنار وزارت خارجه ماجرای ...

جنوب نیوز

jonoubnews.ir/
توضیحات اژه‌ای درباره پولی‌ که مرتضوی به‌ برخی نمایندگان‌ مجلس داده، بنرهای .... ایران به عربستان هشدار نظامی داد ... ماجرای عکس نوه عراقچی و نشان دادن آن به شرمن.

نمر باقر النمر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/نمر_باقر_النمر
محمدرضا نقدی در واکنش به این حکم اعلام کرده‌است: «اگر نمر اعدام شود، عربستان را به ... بسیاری از نهادهای حکومتی و نظامی ایران حمله به سفارت عربستان را محکوم کردند و ...

هشدار فرمانده نیروی زمینی ارتش به عربستان - فرارو

fararu.com/fa/news/.../هشدار-فرمانده-نیروی-زمینی-ارتش-به-عربستان
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی از دستاوردهای جدید این نیرو خبر داد. ... من به عنوان یک نظامی توصیه می‌کنم که ارتش عربستان دست از تجاوز خود بردارد زیرا قطعا شکست .... (تصاویر) ماجرای دو نوزادی که در بیمارستان جابجا شدند.

ماجرای تهدید حمله نظامی عربستان به ایران و نابودی برج میلاد + ...

ss-download.rozblog.com/.../ماجرای-تهدید-حمله-نظامی-عربستان-به-ایران...
۲۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای+تهدید+حمله+نظامی+عربستان+به+ایران+و+نابودی+ب. ..... همه کسانی که می خواهند سربازان ما را تحریک کنند هشدار می دهیم و تدابیر نظامی اضافی .
پيام به ۶ كشور مذاكره‌كننده و هشدار به عربستان ... عدم پذيرش محدوديت در توسعه و تحقيق، عدم پذيرش تحقيق از مراكز نظامي و امنيتي، عدم اعتماد به طرف‌هاي مقابل و ... به گزارش بی‌بی‌سی رهبر معظم ایران اظهار داشت تنها توافقی را که فورا همه تحریم‌هاي اقتصادی را در ... سعودی‌ها در این ماجرا قطعاً ضربه خواهند خورد و بینی آنها به خاک مالیده خواهد شد.

عصر ايران

www.asriran.com/
برگزاری بزرگ ترین مانور نظامی منطقه در عربستان با حضور 20 کشور ... محسنی اژه ای: پرونده تعرض به سفارت عربستان در حال رسیدگی است/ 7 شاکی در ..... ملی نیاورد و همان طور که شان معاون وزیر ورزش است گفت که در مورد کلیت ماجرا توضیح می دهد.
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کُردهای سوریه به ترکیه هشدار دادند؛ با دخالت نظامی مقابله می‌کنیم · بیمه رایگان .... به گزارش رجانیوز سپاه پاسداران ١٠ نفر نظامی آمریکایی را که با دو فروند ... این دو شناور که به صورت غیرقانونی وارد ابهای ایران در حوالی جزیره فارسی شده ... ما با عزيزان در وزارت امور خارجه و آقاي ظريف در تماس بوديم و شرح ماجرا داشتيم.
در حالی که ماجرای لیست های انتخاباتی اصلاح طلبان در برخی استان ها و شهرستان ها به معضل بزرگی برای ... اينديپندنت: ایران و روسیه پیروز بحران سوریه هستند/ترکیه و عربستان به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند ..... ایران به عربستان هشدار نظامی داد ...
۲۹ دقیقه پیش - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، هشدار سردار جزایری به عربستان در مصاحبه با شبکه العالم، انعکاس گسترده ای در رسانه هایی چون ...
۳ ساعت پیش - ایران به عربستان هشدار نظامی داد. ... هشدار فرانسه به فیس‌بوک ..... سپاه در پخش واقعیت های ماجرای دستگیری تفنگداران آمریکایی، نجابت به خرج داد/ ...

ایسنا - عربستان

isna.ir/fa/tag/23c92ce1633f94d5/عربستان
کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق نسبت به برگزاری مانورهای نظامی نیروهای مسلح عربستان در نزدیکی مرز با این کشور هشدار داد و از وزارتخانه‌های خارجه و دفاع خواست ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 474
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 7,815
  • بازدید سال : 72,449
  • بازدید کلی : 1,860,786