loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 453 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

 

خطرناک ترین مرد جهان ، دونالد ترامپ

یک نشریه آلمانی با انتقاد شدید از سیاست های نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و خطرناک ترین فرد جهان یاد کرد.

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1394
بازدید : 187 نفر

 

خطرناک ترین مرد جهان شناخته شد

نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با عنوان یک آمریکایی آتش افروز یاد کرد که خطرناک ترین فرد جهان است.
در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ چیزی نمی تواند بیش از اینکه وی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، صلح جهانی را تهدید کند.رفتار ترامپ به حدی افراطی است که حتی به نظر می رسد که «جرج بوش» رئیس جمهور پیشین این کشور در مقایسه با ترامپ فردی منطقی است.

ترامپ خواهان آمریکایی بی رحم و حشی است

دونالد ترامپ ، دونالد ترامپ ، عکس دونالد ترامپ

دونالد ترامپ خطرناک ترین مرد جهان

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به هواداران گفته:«من را باور کنید. من شرایط را تغییر می دهم و ما بار دیگر مورد احترام خواهیم بود من نمی خواهم از واژه «ترسیدن» استفاده کنم.» اما آنچه ترامپ می خواهد این است که دیگران از آمریکا بترسند. تلاش برای ورود به کاخ سفید در واقع مبارزه ای برای تحقق آمریکایی بی رحم و وحشی است.
این نامزد انتخاباتی در ورای شعار «بار دیگر آمریکا را بزرگ خواهیم کرد!» این مفهوم را مد نظر دارد که این کشور دیگر به پیمان های جهانی، اقلیت های قومی با ایجاد استانداردهای مربوط به شایستگی اهمیت نمی دهد.
این نامزد 69 ساله انتخابات، مظهر نوع جدیدی از خشونت و توحش ذهنی و جسمی است.ترامپ اقدام زشتی را شروع کرده است؛ حرکتی مردمی از آمریکایی های محافظه کار سفید پوست که پس از هشت سال از ریاست جمهوری باراک اوباما تحرکات خود را شروع کرده اند. «دیوید الکساندر» مدیر مبارزات انتخاباتی اوباما به تازگی نوشت که وقتی اوباما پس از 8 سال این سمت را ترک کند، رای دهندگان ترجیح می دهند که فرد دیگری با دیدگاه های سیاسی و عادات و شخصیت متفاوت جانشین وی شود.
از نظر ترامپ همه مسایل به راحتی حل می شوند و در مقابل شعار اوباما : «بله ما می توانیم»، ترامپ می گوید که «بله من می توانم»
به این ترتیب آمریکا در معرض خطر گرفتار شدن در دست رئیس جمهوری قرار دارد که ارزش کمی برای مسایل دموکراتیک قائل است. با این همه کمی پیش از این انتخابات ایالتی اخیر نظرسنجی ها نشان می داد که ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان است وی در همه ایالت ها بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است.
اشپیگل نوشت که ترامپ می خواهد با به کارگیری همه فرصت هایی که در اختیار دارد از کشورش تصویری به نمایش بگذارد که در آن مردم می خواهند که پس از شکست بار دیگر موفق عمل کنند و در راس آنها هم مردی قوی قرار دارد.

خطرناک ترین مرد جهان ، عکس خطرناک ترین مرد جهان

معرفی

خطرناک‌ترین فرد جهان معرفی شد - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار سیاسی
۸ ساعت پیش - خطرناک‌ترین فرد جهان معرفی شد دونالد ترامپ. ... شدید از سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و خطرناک‌ترین فرد جهان یاد کرد. ... ژست های عجیب و غریب ترامپ +عکس.
۳ ساعت پیش - معرفی دونالد ترامپ به عنوان خطرناک ترین مرد جهان + عکس ... ریاست جمهوری آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و خطرناک ترین فرد جهان یاد کرد.

معرفی خطرناک ترین فرد جهان /عکس | یک نشریه آلمانی با انتقاد

www.ghatreh.com/news/.../معرفی-خطرناک-ترین-فرد-جهان-عکس
۷ ساعت پیش - یک نشریه آلمانی با انتقاد شدید از سیاست های دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و خطرناک ...
۴۱ دقیقه پیش - یک نشریه آلمانی با انتقاد شدید از سیاست های نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و خطرناک ترین فرد جهان ...

معرفی دونالد ترامپ به عنوان خطرناک ترین مرد جهان عکس | ...

newsfile.ir/.../معرفی+دونالد+ترامپ+به+عنوان+خطرناک+ترین+مرد+جهان+...
یک نشریه آلمانی با انتقاد شدید از سیاست های نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و خطرناک ترین فرد جهان یاد کرد.
نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با عنوان یک آمریکایی آتش افروز یاد کرد که خطرناک ترین فرد ...

اجتماعی » خطرناک‌ترین فرد جهان معرفی شد - اخبار - قالب وبلاگ

www.khabar.pichak.net/اجتماعی/خطرناک‌ترین_فرد_جهان_معرفی_شد
خبرگزاری فارس: نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه ... در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ‌چیزی نمی‌تواند بیش از اینکه ... حرف‌های درگوشی هنگامه قاضیانی با کارگردان مرد +عکس.

خطرناک ترین مرد جهان شناخته شد | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/02/04/خطرناک-ترین-مرد-جهان-شناخته-شد/
۵۲ دقیقه پیش - در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ چیزی نمی تواند بیش از ... دونالد ترامپ ، دونالد ترامپ ، عکس دونالد ترامپ ... سردار سلیمانی خطرناک ترین مرد جهان از دید مجله آمریکایی «وایرد» … .... ک مجله آمریکایی در تازه ترین گزارش شخصیت شناسی، به معرفی 13 شخصیت پرداخته است که ...
۶ ساعت پیش - در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ‌چیزی نمی‌تواند بیش از اینکه وی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، صلح ...

۷ ساعت پیش - معرفی خطرناک ترین فرد جهان /عکس. ... یک نشریه آلمانی با انتقاد شدید از سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از وی به عنوان ... در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که ...

خطرناک ترین فرد جهان معرفی شد - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15694957
۶ ساعت پیش - در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ چیزی نمی تواند بیش از اینکه ... اشپیگل: دونالد ترامپ خطرناک ترین فرد جهان است; باشگاه خبرنگاران جوان - چهارشنبه ۲۲:۵۰ ... در آرزوی یک روز بی درد+ عکس.
۴ ساعت پیش - ایستانیوز:یک نشریه آلمانی با انتقاد شدید از سیاست های دونالد ترامپ، نامزد ... آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و خطرناک ترین فرد جهان یاد کرد.
۷ ساعت پیش - خطرناک‌ترین فرد جهان معرفی شد +عکس یک نشریه آلمانی با انتقاد شدید از سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از وی به عنوان ... در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که ...

خطرناک ترین فرد جهان معرفی شد-پایتخت|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=خطرناک-ترین-فرد-جهان-معرفی-شد...
۶ ساعت پیش - خطرناک ترین فرد جهان معرفی شد-پایتخت|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از وی به عنوان ... در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ‌چیزی ... ۲. ظاهر عجیب حنیف عمران زاده و مهدی رحمتی در جشن تولد کاپیتان!/عکس.

یوز - آخرین اخبار فرد جهان

yooz.ir/news/?t=0&i=1&s=0&l=15&tid...tnm=فرد%20جهان
خطرناک‌ترین فرد جهان معرفی شد ... از سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا از وی به عنوان فردی ... /بازیگر GEM در جشنواره فجر+عکس.

خطرناک‌ترین فرد جهان

https://www.webgardha.com/tag/خطرناک‌ترین-فرد-جهان
نتایج جستجوی عبارت خطرناک‌ترین فرد جهان در سایت وبگردها. ... از سـیاسـت‌های دونالـد ترامـپ، نامزد جـمهوری‌خواه انتخابـات ریاست‌جـمهوری آمریکـا از وی به عـنوان ... مـردی را کـه در عـکـس مـشـاده می کنـید بـا یک کار عـجـیب عشـق خود را به یک دختر ثابت کرد. ... را بـرای فـوتـبـال سـاختـ؛ چهره هایی کـه در این گـزارش، به مـعـرفـی شان می پردازیم.

اصلاح‌طلبان بلاتکلیف‌اند/ رو نمایی از لیست جداگانه جبهه ...

boyernews.com/180099/اصلاح‌طلبان-بلاتکلیف‌اند-رو-نمایی-ا/
۱۵ ساعت پیش - عکس هایی که دقیقا به موقع گرفته شدند! ... مجلس/حمله سردار نقدی به قرارداد پژو با ایران/ فرمان برجام ۲ توسط روحانی/ معرفی خطرناک ترین مرد جهان!
۷ ساعت پیش - به گزارش بلاغ، نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ... در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ‌چیزی نمی‌تواند ... + عکس - اردوغان دومین دیکتاتور جهان شد! ... ریاست‌جمهوری آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و خطرناک‌ترین فرد جهان یاد کرد.

با دونالد ترامپ به عنوان خطرناک ترین مرد جهان اشنا شوید

ss-download.ir/post/.../meet-with-donald-tromp-danger-man-in-the-worl...
۱ ساعت پیش - با دونالد ترامپ به عنوان خطرناک ترین مرد جهان اشنا شوید نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی از «دونالد ... در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ چیزی نمی تواند بیش از ... دونالد ترامپ ، دونالد ترامپ ، عکس دونالد ترامپ .... دونالد ترامپ برای نامزدی دریافت جایزه نوبل معرفی شده است.

خطرناک‌ترین فرد جهان معرفی شد صبح پنجشنبه 15 بهمن 94 ...

khabarche.ir/خبر/4004755/خطرناک-ترین-فرد-جهان-معرفی-شد

۶ ساعت پیش - یک نشریه آلمانی با انتقاد شدید از سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از وی به عنوان فردی آتش افروز و ...

فرمان برجام 2 توسط روحانی/ واکنش حدادعادل به اظهارات هاشمي ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › سياسي
۲۱ ساعت پیش - ... هاشمي/حمله سردار نقدی به قرارداد پژو با ایران/ معرفی خطرناک ترین مرد جهان! ... حضور دارد و به هیچ عنوان لیست جدایی برای انتخابات پیش رو معرفی نمی‌کند، .... نشریه آلمانی «اشپیگل» با انتقاد شدید از سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد ...

خطرناک‌ترین فرد جهان معرفی شد | ایراتو

irato.ir/fa/news/2197930/خطرناک‌ترین-فرد-جهان-معرفی-شد/
۷ ساعت پیش - به گزارش بلاغ، نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی از «دونالد ترامپ» ... با عنوان یک آمریکایی آتش افروز یاد کرد که خطرناک‌ترین فرد جهان است.

عصر ايران

www.asriran.com/
سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی ... نزدیک شدن خطرناک جنگنده روسی و پهپاد ایرانی در سوریه (+فیلم) ... من به عنوان کسی که مسوولیت اجرای قانون اساسی را بر عهده دارم و قسم خورده ام که پاسدار ..... سن ابتلای زنان و مردان به پوکی استخوان ..... رد پای دونالد ترامپ تا یک روستای کوچک آلمانی (+عکس).

دمادم | خطرناک‌ترین فرد جهان را بشناسید

damadam.ir/.../title/عنوان-بهترین...جهان...به….../title/خطرناک‌ترین...جهان...
۱۲ ساعت پیش - به گزارش صبحانه، نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی از «دونالد ترامپ» نامزد ... در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که هیچ چیزی نمی ... کمک رضا صادقی به دختر ملی پوش راگبی ایران + عکس ... ۱۳ معرفی خاطیان قطع درختان سعدآباد به قوه قضائیه · ۱۴ فیلم: قهرمان «دوی برعکس» جهان!

خطرناک‌ترین فرد جهان را بشناسید - اخبار روز

tasna.ir/1394/11/14/خطرناک‌ترین-فرد-جهان-را-بشناسید.html
۲۲ ساعت پیش - به گزارش فرهنگ نیوز، نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی از «دونالد ... در این گزارش به ترامپ به عنوان رهبر جنبشی از نفرت اشاره شده است که ... بیانیه مطبوعاتی ال جب برای معرفی مدل بزرگتر سیستم مراقبت از لباس STYLER در CES 2016 ... به اتهام محاربه تحت تعقیب قضایی قرار گرفت + فیلم و عکس 376 ...

مرموزترین‌مرددنیا‌به‌روایت‌مجله‌آمریکایی/عکس

www.fardanews.com/fa/.../مرموزترین‌مرددنیا‌به‌روایت‌مجله‌آمریکاییعکس
۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یک مجله آمریکایی در تازه ترین گزارش شخصیت شناسی، به معرفی 13 شخصیت پرداخته است كه به ادعاي اين مجله خطرناك ترين چهره هاي جهان هستند. ... "حاج قاسم سلیمانی" است كه به عنوان خطرناک‌ترین و مرموزترین فرد در دنیا شناخته شده .... 30 وعده‌ عجیب دونالد ترامپ/ از بنا کردن دیواری عظیم تر از دیوار چین تا دادگاهی کردن ...

بالاترین: لینک‌های داغ

https://www.balatarin.com/links/popular
بسیاری از شبکه های خبری آمریکا تد کروز را برنده رقابت جمهوری خواهان معرفی می کنند. .... دونالد ترامپ خطرناک ترین مرد در جهان (عکس) ... یدک می کشد، بلکه به مدت ۵۵۰ سال هم به عنوان بلندترین سد در جهان ( The tallest dam in the world ) شناخته می شد.
محسن رضایی: آن هایی که به شورای نگهبان می گویند دست از نظارت بردار، دنبال جدایی ... تایید اجتهاد و یا احراز اجتهاد اخرین راه است ونباید به عنوان تنها ملاک و راه باشد. .... عکس: استقبال مردمی از «بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا ... درگذشت عضو دولت موقت درسالگرد معرفی مهندس بازرگان ... اشپیگل: دونالد ترامپ خطرناک‌ترین فرد جهان است.

عکس

www.zamannews.ir/
خطرناک ترین فرد جهان را بشناسید ... نقدی : تبدیل پیکان به پراید خروجی خودروسازی /اجرای قرارداد پژو غلط است ... عکس/ترکیب دونالد ترامپ با ماهی پوفر! ... نبود یا ضعف حافظه‌ی جمعی و تاریخی در میان افراد یک ملت یا یک گروه، عمدتاً با عنوان فراموشی تاریخی مورد اشاره قرار می‌گیرد. موضوعی ..... مسئله این است · آیا مرد‌‌‌‌‌‌ «ناشزه» هم د‌‌‌‌‌‌اریم؟

۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خطرناک ترین گلوله جهان! ... سالم ترین و فاسد ترین کشورهای جهان معرفی شدند ... سعید حدادیان و پسرش به جمع مدافعان حرم پیوستند+عکس ... ولادیمیر پوتین نیز به عنوان رییس جمهور روسیه تحریم‌های تحمیلی غرب به خاطر فعالیت ... هفته نامه تایم در مورد دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آتی آمریکا نیز نوشت: ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 7,568
  • بازدید سال : 72,202
  • بازدید کلی : 1,860,539