loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 659 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

| برنامه فوقالعاده نمایش زنده تلویزیون و ماهواره ایرانی

با محیط اینترفیس جدید و تغییر یافته | باز هم ادعا نمیکنیم فقط و فقط ثابت میکنیم

نسخه ۲٫۲٫۴ اپدیت گردید |بصورت رایگان در سایت درج گردید .

با برنامه رایگان GLWiZ شما قادر هستید کانال های تلویزیونی موسوم به irib و همچنین ۴۶ کانال تلویزیونی برون مرزی را مشاهده نمایید .توجه داشته باشید که این برنامه نیاز به اینترنت پــــــــــر سرعت دارد .

ویژگی ها GLWiZ:

دریافت همه کانال های تلویزیونی با کیفیت مناسب و قابل با اجرا با اینترنت های سرعت متوسط
دارای لیست کانال های مختلف
دارای ۴ نوع دسته بندی کانال ها
امکان ایجاد لیست علاقه مندی ها
امکان گوش کردن به صدای کانال های تلویزیونی ( در صورت کم بودن سرعت اینترنت )
استفاده از باتری به صورت متوسط

 

تغییرات در این نسخه :

۱٫ رابط کاربری جدید
۲٫ سازگاری بهتر برای دستگاه های مختلف ™ Android
۳٫ در دسترس بودن بسته های GLWiZ چندگانه
۴٫ کیفیت تصویر افزایش یافته است
۵٫ دسترسی سریع کانال
۶٫ فیکس باگ ها و رفع اشکالات
۷٫ اضافه شده بخش رفع مشکل

 

لیست شبکه های تلویزیونی :

Ti tv
Channel 1
MNerci
Ahdisheh
Omid e iran
B b c persian
Kahkeshan Tv
P ars TV
Live channel
V O A farsi
Tasvir e iran
Channel 2
ITC
Appadana
Farsi 1
PTV1
Iran Aryaee TV
GEM USA
TV Persia 1
Persian star 1
E4me TV
Asre emrooz
Time TV
MTC
PrrsianStare 2
Mohabat TV
PNG
Nejat vTV
Nlik sat
MITV
Persian Toon
Vatan
Salaam TV
Natinal Geographic
Didar TV
ZEmzemeh

لیست رادیو ها :

Radio F A r d a
Payam e dost
m ardom
Etehad
B B C PErsian
Mojdej
R A ng rang

GLWiZ | برنامه فوقالعاده نمایش زنده تلویزیون و ماهواره ایرانی

GLWiZ

تقریباً ۲٬۷۲۰٬۰۰۰ نتیجه(۰٫۵۹ ثانیه) 
دانلود GLWiZ 2.1.1 برنامه نمایش زنده تلویزیون و ماهواره ایرانی. ... ۲٫ سازگاری بهتر برای دستگاه های مختلف ™ Android .... با عرص سلام به مدیر محترم سایت اندرویدینا من از این پستی که نرم افزار Glwiz قرار داده بودید تو سایت دانلود کردم و نصب کردم ...
man o to android,من و تو - اندروید | manoto-android | بازی نرم افزار اندروید.

پخش زنده من و تو

gilvan.rozblog.com/tag/پخش+زنده+من+و+تو
با نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition 8.00 می توانید به بیش از 2000 شبکه تلویزیونی و بیش از 600 ... دانلود ChrisTV Online Premium Edition 8.00 – نرم افزار دریافت شبکه های تلویزیونی و رادیویی از طریق ا ... نرم افزار آندروید [35] ...

دانلود فیلتر شکن من و تو 1 لنترن برای کامپیوتر و اندروید ...

newsdownload.ir/2015/.../دانلود-فیلتر-شکن-من-و-تو-1-لنترن-برای-...
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن من و تو 1 لنترن برای کامپیوتر و اندروید ... شکن من تو دانلود رایگان فیلتر شکن از شبکه من و تو دانلود نرم افزار فیلتر شکن من ...

عکس جنجالی لو رفته از اتاق خواب مجری شبکه من و تو+ عکس

www.iranstyle.ir/عکس-جنجالی-لو-رفته-از-اتاق-خواب-مجری-شبک/
مجری شبکه جم: بهتر است آقای خلیلی که از سوی مدیریت من و تو تحریک شده، قبل از هرگونه .... بازی فکری برای اندروید , دانلود بازی فکری برای اندروید , بازی فکری , اندروید , ... دانلود نرم افزار ضبط صفحه نمایش Aiseesoft Screen Recorder 1.0.8.

دانلود فیلترشکن سایفون من تو رایگان - دانلود ها | نرم افزار ...

downloadhe1.r98.ir/1393/.../دانلود-فیلترشکن-سایفون-من-تو-رایگان/
... تو ساخته شده و توسط این سازمان…,دانلود فیلترشکن سایفون من تو رایگان,دانلود ها | نرم افزار, بازی, ... دانلود فیلتر شکن hostpotshield براید نسخه اندروید رایگان.
برچسب‌ها : برنامه جدید talk2, دانلود talk2, دانلود برنامه اندروید talk2, دانلود برنامه تالک تو, ...... من از این نرم افزار قبلا استفاده کردم و اکانت تلگرام ساختم ولی متاسفانه ...

دانلود نرم افزار Holaa! Caller ID :: بهترین برنامه های اندروید

apk20.blog.ir/post/5/دانلود-نرم-افزار-Holaa-Caller-ID
۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعدش وقتی کسی زنگ بزنه که شمارش ناشناس باشه اگه تو دیتابیس برنامه .... با سلام من برنامه رو دانلود کردم اما وقتی نصب میکنم قبول نمیکنه لطفا ...

دانلود فیلتر شکن سایفون من و تو برای اندروید – خرید سیسکو

drjohnking.co/tag/دانلود-فیلتر-شکن-سایفون-من-و-تو-برای-اند/
دانلود رایگان نرم افزار kerio vpn client دانلود فیلترشکن ultra دانلود فریگیت فری گیت رایگان و مستقیم دانلود فیلتر شکن برای آیفون 5 دانلود فیل شکن
با استفاده از نرم افزار Viber می توانید با هرکسی در جهان که این برنامه را بر روی ... دانلو کردن وایبر خیلی سخته ولی توی سایت شوما من خیلی راحت تو نستم وایبر ...
نرم افزار اندروید شهرخبر. ... چند ماهی میشه که سایت شهر خبر پاتوق من شده و با وجود این سایت دیگه تو سایت های ... اگه هم امکان داره نرم افزار رو با فرمت جاوا و سیمبین و. ... من گوشی گلکسی پاکت سامسونگ دارم نمی دونم با این نرم افزاری که دانلود کردم چه ...
برچسب ها Download Moon+ Reader Pro Android«برنامه جدید اندروید«برنامه ... من اینو نصب کردم و وقتی میخام فارسی بخونتش تو تنظیماتم زبان فارسی ندارم اما
نرم افزار QuickPic امکاناتی همچون تغییرنام عکس، نمایش دو بعدی تصاویر و .... سلام اقا امید من گالری گوشیم لود نمیشه ن میتونم عکس سیو کنم نه بفرستم از تو فایل ...

دانلود برنامه داب اسمش اندروید + مود Dubsmash 1.10.2

1001download.com › برنامه اندروید › پلیر و مولتی مدیا اندروید
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود برنامه داب اسمش اندروید Dubsmash با لینک مستقیم لینک دانلود Dubsmash ... من نمیتوانم تو قسمت انتخاب زبان فارسی رو پیدا کنم چرا. 0. 0.
MX Player یکی از بهترین نرم افزار های پخش ویدیو برای اندروید می باشد که ... دوستان برای دیدن نوع گرافیکشون به GSMARENA.com رفته و تو کادر سرچ چپ بالا ... سلام ادمین جان من این برنامه رو دانلود کردم و کدک arm v6 رو ریختم روش ولی فایل های ...
دانلود نسخه جدید نرم افزار دوست یابی و چت Frim ، Frim فریم به شما اجازه میدهد افرادی را که در نزدیکر شما زندگی میکنند را پیدا ... من خودم تو ادد لیستم تنها۹نفر بودن.

بازی ها و برنامه های اندروید را در رايانه اجرا کنید + دانلود نرم افزار

www.yjc.ir/.../بازی-ها-و-برنامه-های-اندروید-را-در-رايانه-اجرا-کنید-دانلود-...
با استفاده از این نرم افزار رایانه خود را مجهز به سیستم عامل اندروید کنید، بازی ها و نرم ... سلام من تو نصب این نرم افزار مشکل دارم تو پیام مشکل می گه این نرم افزار نمی ...

دانلود نرم افزار سایفون من و تو برای کامپیوتر

3io2012.ir/tag/دانلود-نرم-افزار-سایفون-من-و-تو-برای-کام
... خرید سیسکو · خرید فیلترشکن · خرید فیلترشکن ارزان · خرید وی پی ان · خرید کریو · دانلود · دسته‌بندی نشده · ساکس بدون قطعی · سرگرمی · سیسکو بدون قطعی ...

دانلود برنامه بازار 5.0.6 bazar گوشی اندروید/جدیدترین نسخه ...

www.jahangirieh.ir/دانلود-برنامه-بازار-گوشی-اندروید/
دانلود bazar جهت دریافت برنامه بازار بر روی لینک زیر کلیک کنید: لینک دانلود برنامه جدید بازار 5.0.6 ... من نصب کردم از تو موبایل فروشی اما نمیدونم چرا وصل نمیشه.

Aparat 3.5.1 دانلود نرم افزار موبایل آپارات | اندروید گذر

androidgozar.com › نرم افزار اندروید › رسانه و ویدیو
Aparat v3.5.1 نرم افزار رسمی آپارات برای دستگاه های آندروید می باشد. ... من هر وقت با موبایلم واسه دانلود کلیپ میرم تو سایت آپارات و گزینه ی دانلود و میزنم به جای ...

دانلود Twitter 5.92.0 نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی توئیتر ...

getandroid.ir/download/apps/internet/social-network/49-Twitter.html
دانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Twitter نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی ... من گوشیم اندروید 4.4 چرا توییترم وصل نمیشه شماره تلفن بهش میدم اصلا بعدی برام نمیزنه ... من هرکاری میکنم که این ورژن رو نصب کنم نمیشه ارور میده تو گوشی انگار اصلا ...

دانلود برنامه کم پلیر KMPlayer (Play, HD, Video) v1.6.8 ...

androidkade.com › نرم افزار های برتر
دانلود برنامه کم پلیر KMPlayer (Play, HD, Video) v1.6.8 اندروید – همراه تریلر .... من تو این km player یه موزیک ویدیو فول اچ دی اوردم هنگ میکرد تو bs روونه روون بود.
حجم کتاب : ۶٫۴ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۰٫۹ (کتابچه) – ۰٫۳ (ePub) – اندروید ۰٫۸ (APK). ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK ... تراویس اعتقادی به دوست دختر نداره و هیچ وقت تو زندگیش ، هیچ رابطه ی طولانی تر از یک .... دانلود رمان برای من بجنگ | Anna Banoo کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل).

دانلود Talk2 PH 2.0.10 تالک تو - دریافت رایگان شماره مجازی ...

apkfa.ir › نرم افزار اندروید › ارتباطات
رتبه: ۴٫۴ - ‏۴۴ رأی
دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار ورژن Talk2 PH: Free Calls & SMS شماره رایگان مجازی ... برنامه تالک تو با برنامه های نظیر تلگرام، واتس اپ و لاین کاملا تست شده و به صورت ... دانلود Insta Text Over On Photo 1.0.3 نرم افزار عکس نوشته اندروید .... من تست کردم و اکی شد و تونستم تلگرامم رو نصب کنم با این شماره مجازی که نرم افزار داد.
دانلود آخرین ورژن برنامه منو فارسی اندروید ۳٫۱ MoreLocale | رم افزار فارسی ساز ... سلام باید تو قسمت تنظیمات گزینه های برنامه نویس تیک اشکال زدایی رو فعال کنی ...
برنامه اندروید سایت موزیک ما به شما امکان دریافت لیست آخرین موزیک ها ، ویدئوها و آلبوم های سایت را میدهد. ... مثلا من اهنگ های امید جهانو میخوام که هیچ کدوم تو برنامه نیس

دانلود تلگرام Telegram v3.4.2 جدیدترین نسخه نرم افزار چت و ...

www.topinearth.com/.../دانلود-تلگرام-Telegram-v3-4-2-جدیدترین-نسخ...
شاید کم تر اسم این نرم افزار پیام رسان را شنیده باشید اما باید گفت Telegram یکی از امن ترین شبکه های گفتگو برای کاربران ... دانلود فایل نصبی اندروید .... من هرچی تو تلگرام ارسال میکنم ارسال نمیشه عرور میده مشکل چیع دلیت اکانتم کردم.

دانلود فیلتر شکن من و تو برای اندروید

csep1.ir/tag/دانلود-فیلتر-شکن-من-و-تو-برای-اندروید
دانلود رایگان فیلتر شکن قوی برای گوشی های اندروید, دانلود فیلتر شکن من و تو برای ... دانلود نرم افزار پیسی فون۳ برای ۷, دانلود فیلتر شکن من و تو برای اندروید, ...
"من به تو" وبسایتی است که بر پایه فروش و خرید آنلاین بنا شده است. فروشندگان کالاها میتوانند بدون محدودیت کالاهای خود را بر روی سایت جهت فروش قرار داده و.

نرم افزار تلگرام برای اندروید Telegram 3.4.2 • دانلود رایگان

patoghu.com › موبایل › نرم افزار آندروید
دانلود رایگان موبایل نرم افزار آندروید نرم افزار تلگرام برای اندروید Telegram 3.4.2 .... سلام من وقتی فایل رو دانلود می کنم فایلش rarو فایل apk نداره چه جوری تو گوشی ...
سلام بچه خوبین من تازه تو این سایت امدم الان تو ماه سوم بارداریم بهم دکتر گفته قند ... سلام من نمیتونم این نرم افزار و دانلود کنم همش خطا میده میگه مدیر دانلود را فعال ...
دانلود نرم افزار Viber وایبر با ورژن جدید 5.7.0.1900 برای اندروید با لینک ... من می دونم که گوشیشون اندروید هستش و نرم افزار وایبر رو دارن و شماره موبایل من هم تو ادد ...
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نرم افزار iRoot را از روی کامپیوتر اجرا کنید. ..... آقا من هروقت که میرم تو برنامه میگه گوشی شما روت نیست بعد میزنم مینویسه روته وبعدش همین آشه و ...

دانلود مستقیم و رایگان مستند شبکه من و تو

www.downloadha.com/.../دانلود-مستقیم-و-رایگان-مستند-شبکه-من-و-...
مطالبی که برچسب دانلود مستقیم و رایگان مستند شبکه من و تو را دارند . ... سنسور ژیروسکوپ باشد نیست و با همه گوشی های اندروید و IOS (آیفون) می توانید فیلم ها را با استفاده از هدست مشاهده کنید و از تجربه .... نرم افزار فشرده سازی WinRar 5.30 Final.
دانلود نرم افزار مسنجر ایمن تلگرام اندروید Telegram v1.6.1 آموزش نصب ... من با رابط کاربری تلگرام آشنایی ندارم , آیا می توانید بخش های مختلف نرم افزار را معرفی کنید ؟ .... بدون شک در آینده نزدیک محبوب ترین نرم افزار ارتباطی تو ایران می شه .

وبلاگ ها - من و تو

https://www.manototv.com/blogs
صفحه مورد درخواست شما در سایت موجود نمی باشد.از این لینک برای بازگشت به صفحه اصلی استفاده کنید. درباره ما تماس با ما برای تبلیغات جستجوی کار حفظ حریم ...
۲ روز پیش - شبکه خبری اجتماعی افسران جوان جنگ نرم. ... اندروید. در نرم افزار موبایل قابلیت اتصال به افسران و دسترسی و فعالیت در همه سرویس ها و امکانات برای شما فراهم شده است. .... از اندروید; پنج شنبه ۱ بهمن - ۱۲:۰۸ .... من عصبانی شدم با مشت تو پشتش زدم و گفتم مارو میزنند . .... دانلود صوت کربلا داریم میاییم+ شهید آوینی

دانلود نرم افزار محبوبDubsmash_v1.8.2 دابسمش ساخت ویدیو ...

androidstar.ir › برنامه ها › ویدیو و رسانه
مطالب مشابه. دانلود musical.ly_v4.4.9 نرم افزار موزیکال لی برای اندروید ... من صدا رو تو سوند بورد وارد کردم ولی نمیتونم تصویر بذارم باید چیکار کنم. زهرا در شنبه ...

فیلترشکن من و تو سایفون را دانلود کنید - خرید کریو

aiheconf2.ir/post/فیلترشکن-من-و-تو-سایفون-را-دانلود-کنید/
دانلود فیلتر شکن من و تو سایفون و طریقه ساختن اپل آیدی رایگان ... شکن حرفه ایی psiphone سرگرمی دانلود جدیدترین شکن ها را فیلترشکن من و تو دانلود شکن.

GO SMS Pro Premium 7.0 دانلود نرم افزار مدیریت اس ام اس ...

www.apktops.ir › نرم افزار های اندروید › ارتباطات
نرم افزار بی نظیر Go SMS Pro که یکی از برترین محصولات کمپانی Go Dev می باشد ... GO SMS Pro Premium 6.29 بهترین نرم افزار مدیریت اس ام اس و پیامک اندروید.

دانلود لاین قرمز آبی سبز سیاه بنفش آپدیت شد - MobiTek.ir

mobitek.ir/1331/دانلود-لاین-قرمز-آبی-سبز-برای-اندروید/
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توجه این لاینها با اندروید 5 سازگار نیستند اگر اندروید گوشی شما پنج ... سلام تو گوشی من اصلا لاین دیگ نصب نمیشه با هیچ شماره ای ولی تو ... یا برنامه شما سیستم نرم افزاریش به علت نصب برنامه های زیاد و حذف کمی بهم خورده.
۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود نرم افزار آهنگ برای اندروید دانلود نرم افزار ahaang برای اندروید .... سلام من میرم تو برنامه رادیو جوان اصلا چیزی نمیاره چی کار کنم سرعت نتمم ...
برچسب ها : kingo، اندرويد روت، دانلود نرم افزار، كينگ روت، نرم افزار روت ... به تبلت Galexy tab 3 7. t-211 آسیب میرسونه من خودم این کاررو کردم گوشی بالا نیومد تو ...

نرم افزار جامع برنامه سمت خدا

samtekhoda.tv3.ir/?option=com_content&view=article&id...
اين نرم افزار رو برا ماهايي كه ايفون داريمiOS تو سايتتون قرار نميديد ... من برنامه تون رو دانلود کردم با اجازه شما برنا مه رو به اشتراک میگذارم تا دوستان هم استفاده کنن ...
با دانلود اپلیکیشن دیوار بخرید و بفروشید؛ نصب آگهی بر روی این دیوار منع ... دیوار علاوه بر اپلیکیشن اندروید، از یک سرویس اینترنتی نیز برخوردار است که .... خرید اجناس دست دوم از بین بره و تو مستقیم اجناس رو با قیمت پایین تر تهیه کنی من ...
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اطلاعیه : نرم افزار اندروید بارسا نیوز جهت دریافت اخبار فوری آماده شده است . .... تو گوگل پلی استور قرار بدین، چون من فقط از اونجا دانلود میکنم، ممنون ...

موبایل - نرم افزار حسابداری پارمیس

parmisit.com/products/acconting-software/parmismobileacc
اگر آیفون یا آیپد دارید، کد زیر را اسکن کنید تا مستقیم به صفحه دانلود نرم افزار منتقل شوید. .... چون من هم از نرم افزار ویندوز استفاده میکنم و هم نرم افزار آندروید . ..... لطفا این قابلیت رو تو برنامه بزارید که بشه مثل بقیه نرم افزارهای حسابداری،.
برای دانلود اپلیکیشن اندروید نکس وان موزیک ( نسخه 1.6 ) اینجا کلیک کنید ... به نظرم اگه تو نسخه جدید اهنگایی ک قرار تو سایت بزارین رو هم نشون بده بهتر باشه ... عالیییییییییی بیست من خیلی وقته دنبال این برنامه میگردم ولی واقعا عالیه حتما ...
»دانلود بازی فکری به من نفت بده Feed Me Oil 2 V1.1.1, 0, 759, khazaee ... دانلود نرم افزار (ساخت نرم افزار های اندروید) بدون دانش برنامه نویسی ... برچسب ها : نرم افزار روح تو عکس, نرم افزار اندروید روح تو عکس, برنامه اندروید روح تو عکس, روح تو ...

من اینجام! تو کجایی؟ در کافه بازار برای اندروید

https://cafebazaar.ir/app/ir.jdroid.iamhere.main/?l=fa
من اینجام! تو کجایی؟ نرم‌افزار چشم‌انداز. دریافت برنامه. ۱۰۰۰ تومان. موضوع ... درضمن فایلهای نقشه روی کارت حافظه جانبی دانلود و نصب می‌شن پس اگه گوشی یا تبلت شما ...

نرم افزاری که اندروید را به کامپیوتر می آورد (با Andy اندورید ...

www.sakhtafzarmag.com › اخبار و مقالات › موبایل › گوشی موبایل
رتبه: ۴٫۵ - ‏۵۹ رأی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر از آن دسته افرادی هستید که به اندروید معتاد شده اید و یا علاقه وافری به نرم افزارهای ... من کلشو نصب کردم تو نرم افزار اندی ولی وقتی میخوام بازش کنم باز نمیشه و ... من برنامه رو دانلود کردم اما موقع باز کردن ارور میده و باز نمیشه .
پلتفرم : اندروید (Android 2.2 or later) ... دسته بندی : دانلود > :: بخش موبایل :: > موبایل : نرم افزار اندروید ... چرا قسمتهای صوتی دیکشنری تو گوشی من کار نمیکنه؟
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روش کامل و تست شده‌ی دانلود نرم افزار از گوگل پلی برای گوشی‌های ... که می‌]خواید رو از خود گوگل پلی دانلود و روی گوشی اندروید خودتون نصب کنید. ..... تو مرحله آخر وقتی وارد سایت گوگل پلی میشم همه منو ها هستن اما هیچ محتویاتی نداره.
دانلود آخرین ورژن نرم افزار Twitter توییتر برای اندروید / Twitter v5.27.0 . .... hamed : دریا باش تا دیگران از عمیق بودن تو لذت ببرند و بعضی دیگر که لایق آن ...
من تصمیم گرفتم برنامه اندروید رو شرو کنم که بعد از دو روز سایت شما رو پیدا کردم با توجه به نظراتش .... اینی که تو سایت شماست 32 بیتی نیست 86 بیتی هستش. ..... بله اگر با نرم افزارهای مدیریت دانلود (Download Manager) دانلود کرده باشید.

ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای ...

www.zoomit.ir/howto/.../2773-دانلود-اندروید-از-گوگل-پلی
۱۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همانطور که پیش‌تر در مقاله «چطور نرم افزار و بازی های اندروید را دانلود کنیم» ...... تو قسمتی ک باید آدرس ایمیل و پسورد بزنیم من هرچی میزنم با ارور ...
۸ ساعت پیش - دانلود Badoo 4.25.1 - برنامه چت و دوستیابی بادو اندروید! .... من تو نرم افزار بادو یه مشکل دارم ممنون میشم راهنماییم بکنید . تو قسمت چت هر پیغامی که ...

دانلود Internet Download Manager 6.25 Build 2 - نرم افزار ...

www.p30world.com › نرم افزار › اینترنت › مدیریت دانلود
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود منیجر IDM یک نرم افزار دانلود منیجر یا مدیریت دانلود قدرتمند است که میتواند سرعت ... دانلود Advanced Download Manager Pro v3.5.6 – دانلود منیجر اندروید · دانلود Internet ... من تو کامپیوترم نرم افزار دانلود منیجر رو ندارم.

آموزش روت کردن گوشی های اندروید به وسیله خود گوشی توسط ...

mobology.ir › آموزش ها و مقالات موبایل › آموزش ها › Android
۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعد از دانلود نرم افزار , آن را بر روی گوشی خود نصب کرده و اجرا کنید . .... از سال 89 درگیر سیستم عامل اندروید شدم و تو همون دوران توی یکی از انجمن های ... ببخشید تبلت من super suرو داره روت هم کردم ولی با بعضی از برنامه می گه که ...
۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانلود و نصب نرم افزار بادصبا 6.7 نسخه آندروید ( MB 4.9 ) ..... این نسخه ی زمستون خیلی باگ داره واسه گوشی من lg g4 ... شده و شما روی برخی فرعیات دارین کار میکنین مثلا((اطلاعیه ها)عوض اینکه تو زمینه اذان تقویتش کنین دارین برخی ...

فارسی سازی گوشی های اندرویدی با MoreLocale 2 v2.2.2

www.nabzesahar.ir/.../فارسی-سازی-گوشی-های-اندرویدی-با-morelocale-2...
این برنامه در اندروید 4 به بالا در گوشی های سونی و HTC به خوبی تست شده است و کار .... نرم افزار morelocal 2 را دانلود كرده و روي گوشی نصب کنید اگه زبان persian یا .... سلام لطفا کمکم کنید من گوشیم اس تو پلاسه این برنامه رو دانلود کردم ولی داخلش ...

دانلود برنامه SHAREit برای اندروید و ios و ویندوز آخرین ورژن+ ...

gtv-dl.ir/post/دانلود-برنامه-SHAREit-برای-اندروید-و-ios
در ضمن با استفادهاز این نرم افزار می توانید به لپ تاپ و حتی کامپیوتر فایل ... با سلام،تو کامپیوتر هایی که WIFI ندارن ولی با سیم به مودم وصل هستن میتونن .... سلام من گوشی ویندوز فون دارم با شریت میشه از گوشی اندروید تبادل اطلاعات کرد چگونه ؟

دانلود رایگان نرم افزار دانلود من و تو دانلود سایفون ... - خرید vpn

www.capc.asia/10938_دانلود-رایگان-نرم-افزار-دانلود-من-و-تو
6 روز پیش دانلود فیلتر شکن برای آیفون و آیپد – دانلود رایگان نرم افزار ۹۸ …. منو تو سایفون برای اندروید, دانلود من و تو سایفون برای اندروید, من و تو سایفون …

دانلود کنید : برنامه فارسی ساز منو تمام دستگاه های اندروید - آی ...

itradar.ir › مقالات › نرم افزار › معرفی اپ موبایل
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود کنید : برنامه فارسی ساز منو تمام دستگاه های اندروید ... ۴- و تو قسمت country بنویسید IR (دقت کنید دقیقا به هیمن شکل) ... ۲-نرم افزار morelocal 2.2.2 رو دانلود کنید و رو گوشی نصب کنید اگه زبان persian یا farsi داره که هیچ اگه ...

سریع دانلود

www.saridownload.org/
سریعترین سایت دانلود ایران سریع دانلود,دانلود آهنگ جدید93,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ... Black Cats - Naboode Toدانلود آهنگ جدید نبود تو از بلک کتس .... برنامه آندروید.

دانلود نرم افزار camfind برای گوشیهای سیستم عامل اندروید ...

baatoe.ir/دانلود-نرم-افزار-camfind-برای-گوشیهای-سیستم-ع/
۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود نرم افزار camfind برای گوشیهای سیستم عامل اندروید ... مثال میزنم دوستان من یک عکس از یک گل که در حال پزیرایی بود را به وسیله این نرم افزار گرفتم بعد از ... مثلً من یک عکس دختر بچه ای را که تو گوشیم بود به نرم افزار ...
پرهام مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ آموزش, آموزش نرم افزار, آموزش ويندوز و مك, آندروید, ترفند ... ارائه شده است که من امروز به یکی از انھا میپردازم یعنی نصب اندورید در ویرچوال باکس و اجرا ... بروی گزینه Nextکلیک نموده و ویرچوال را روشن کنید و فایل ایزو را که دانلود .... اقا چرا هم تو این برنامه هم بلو استک وقتی نرم افزار یابازی میریزم وارونه نشون میده؟
دانلود و اموزش تصویری کار با مسنجر Link ... 3.دانلود نرم افزار تانگو برای اندروید .... سلام ببخشید من یه ویدیو میخوام تو پست بزارم گزینه ای برای بارگذاری نیست ...
توسط: Delshad دراندروید, برنامه های اندروید, شبکه اجتماعی تیر ۲, ۱۳۹۳ ۵۶ دیدگاه 296,990 نمایش ... دانلود مسنجر بی تالک برای اندروید .... من وقتی تو یه گروه حرف میزنم باید همیشه بیام بیرون و دوباره وارد گروه شم تا بتونم پیامای ارسالی رو ببینم؟
نرم افزار اندروید پادکست رادیو گیک ... یک پله عمیق تر بشن و تو تقاطع تکنولوژی و جامعه، دغدغه‌های انسانی‌شون رو مطرح کنن. ... اگه شما هم مثل من از طرفداران این رادیو هستید و یک دستگاه اندرویدی دارید برنامه رادیو ... دانلود فایل نصب برنامه(نسخه 0.0.3) ...
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Frim 2.7.6 – مسنجر فریم اندروید ... ویژگی های نرم افزار Frim : ... دانلود .... میخوام بدونم تو فریم چت که کسی از نام وشماره من سؤء استفاده کنه میشه ...

غیرفعال کردن آپدیت خودکار در اندروید - علم فردا

www.elmefarda.com/غیرفعال-کردن-آپدیت-خودکار-اندروید/
۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر از دست پیامی های آپدیت خودکار برنامه های اندروید ذله شدین حتما این ... دانلود اپلیکیشن اندروید ... جان عزیزت تو کامنت ها قضیه رو سیاسی نکن ما خودمون اندازه کافی دردسر ... update کلیک کنید تا برید به صفحه تنظیمات آپدیت نرم افزار . .... سلام اندروید من داره خودکار بروز رسانی میشه چیکار کنم دکمه توقف هم نداره.
۱۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توجه کنید در اندروید دو نسخه متفاوت از این برنامه مجود است نسخه .... که تو عکسهای شما هست(remote control) اصلا تو نرم افزار من نیست.لطفا اگه ممکنه ورژن نرم افزار یکه رو کامپیوتر خودتون هست رو بگید تا برم همون رو دانلود کنم .ممنون.
۱۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما اینجائید:خانه » نرم افزار » دانلود نرم افزار(Android) » دانلود لاین ..... سلام من آخرین ورژن لاین بنفش و تست کردم تو آندروید ۵جواب نمیده لطفا ...
... دانلود, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ, دانلود فیلم, دانلود نرم افزار, عکس بازیگران, دانلود رمان, نرم‌افزار اندروید, دانلود بازی. ... دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام من یا تو.

نرم افزار : افراد نزدیک را با Nearby Live پیدا کنید ... - وینفون

winphone.ir/نرم-افزار-افراد-نزدیک-را-با-nearby-live-پیدا-کنی/
۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کافیست این برنامه را از استور دانلود و آن را نصب کنید تا بتوانید افراد نزدیک ..... در ضمن برای گوشیای آندروید وجود نداره ورژنش فعلا فقط تحت وب و ویندوز۸ و ... من که میخوام ثبت نام کنم تو نرم افزاره مگه اتصال خود را بررسی کنید !

آدرس بهترین کانال های تلگرام + معرفی رایگان کانال شما ...

dezfun.com › اخبار
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لینک آپدیت تلگرام برای اندروید و iOS .... آلات – رویدادهای مهم و جالب – هنری و اجتماعی – چیزهایی که باید بدونید رو تو این کانال می بینید . ... آدرس کانال من andeshmandan@ ..... دانلود ویژن | نرم افزار, بازی, آهنگ, فیلم, موبایل, عکس
دیدگاه علماء درباره فیلتر شکن سایفون تمام ورژن ها برای اندروید و کامپیوتر ... سایفون برای کامپیوتر دانلود دانلود نرم فیلترشکن آزادنت: دانلود فیلتر شکن ... شکن سایفون من و تو برای کامپیوتر رایگان خرید vpn دانلود سایفون اندروید خرید vpn ...
... فیلتر شکن فیس بوک خرید اکانت ساکس دانلود سایفون برای ویندوز دانلود فیلترشکن اندروید ... دانلود دانلود طریقه دانلود من و تو سایفون 3 برای کامپیوتر. خرید کریو ... دانلود مجانی وی پی ان و فیلتر و دانلود رایگان نرم افزار و بازی. فیلترشکن و ...

شروع کار برای برنامه نویسی اندروید

www.kamalan.com/1389/08/شروع-کار-برای-برنامه-نویسی-اندروید/
۱۴ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - کیت توسعه نرم افزاری (software development kit) اندروید قابل نصب بر ..... برنامه eclipse که من دانلود کردم با فیلم آموزشی که گذاشتی تو منو با هم ...
عنوان, پاسخ, بازديد, توسط. تاوان, 0, 5, GiLA KOooo. آخرین بی خوابی (ترسناک), 0, 4, GiLA KOooo. تاکی به تمنای وصال تو یگانه, 0, 5, GiLA KOooo. خواب آخر, 0, 4 ...

دانلود فیلتر شکن رایگان و قدرتمند منو تو سایفون Manoto1 ...

new94.ir/tag/دانلود-فیلتر-شکن-رایگان-و-قدرتمند-منو-ت/
۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای گوشی اندروید خرید vpn نرم افزار رایگان دانلود فیلتر شکن های قوی بایگانی جدیدترین دانلود فیلتر شکن قوی 64 بیتی دانلود فیلتر شکن ...

آموزش حل مشکل توقف برنامه ها در گوشی و تبلت های اندروید - ...

shabhayetanhayi.ir › آخرین های ترفند و اطلاعات عمومی › ترفندهای موبایل
۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود تمامی قسمت های سریال ایرانی و جذاب شهرزاد (قسمت 14) - 3,573 views · دانلود ... یا اینکه نرم افزار یا بازی نصب کرین و برای اجرا با این مشکل بر میخورید! .... من گوشی اس 3 دارم و الاان روی ارمه سامسونگ مونده میخاسم بدونم چطوری ...
فیلترشکن برای اندروید ... دانلود نرم افزار وی پی ن رایگان برای اندروید .... من تو آموزش خرید vpn انلاین خرید فیلترشکن پرسرعت کریو دانلود نرم افزار فیلترشکن

دانلود رمان دل من دل تو جاوا،اندروید،pdf،ایفون | نگاه دانلود

www.negahdl.com › دانلودرمان › دانلود رمان برای کامپیوتر
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رمان دل من دل تو جاوا،اندروید،pdf،ایفون دانلود رمان دل من دل تو - www.negahdl.com ... نرم افزارهای موردنیاز کاربران برای خواندن کتاب · کانون زبان.
۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 3- فایل زیر رو دانلود و پوشه MoreLocale-without-root رو از حالت فشرده خارج کنید. دانلود فایل. – نرم افزار morelocale-2-2-2-2.apk را روی گوشی خود نصب کنید ... آموزش فارسی کردن منو بدون نیاز به روت برای اندروید ۴٫۲ به بالا ... زبان گوشی فارسی هست البطه تو منوی زبان هرچی بگردی زبان فارسی نیست و وقتی به ...

دانلود رمان فقط من فقط تو برای موبایل – جاوا، اندروید، آیفون ...

www.ebookgeneral.ir/.../دانلود-رمان-فقط-من-فقط-تو-برای-موبایل.html
۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود رمان فقط من فقط تو برای موبایل – جاوا، اندروید، آیفون. موضوع: رمان .... دانلود نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v17.0.0.188 · 1kmplayer ...
نرم‌افزار Andy اندروید را در مک و ویندوز شبیه‌سازی می‌کند و امکان اجرای ... ببخشید ولی منم دانلود کردم ولی تو همون جایی که تو win rar رمز رو میزنم هنگ می کنه ... من برنامه رو نصب کردم اما موقعی که از پایین گوشه نوار صحفه گزینه START ANDY رو میزنم ...

چگونه اطلاعات پاک شده و یا از دست رفته گوشی های اندرویدی را ...

www.gsm.ir/.../چگونه%2Bاطلاعات%2Bپاک%2Bشده%2Bو%2Bیا%2Bاز%2...
1- در مرحله اول نرم افزار Wondershare Dr.Fone را دانلود و نصب می کنید. ... اندروید. 13 اپلیکیشن خطرناک از گوگل پلی استور حذف شدند. اندروید. لالیپاپ با سرعت و مارشمالو به ..... سلام من یه شماره که تو لیست تماس هام بوده پاک شده چطوری برش گردونم؟
یک نرم‌افزار کاربردی و جامع بارداری برای موبایل به زبان فارسی در تهیه این برنامه سعی شده ... حجم اپلیکیشن بارداری 4 مگابایت (نسخه اندروید) ... بود، اتفاقات خوش و شیرین این دوران رو میشه توش به صورت روزانه تو دفترچه خاطراتش وارد کرد. .... من برنامه بارداری رو دانلود کردم، قسمت هفته به هفته این اپلیکیشن بسیار جامع و مفیده.

سوال و جواب :: نصب نشدن هیچ برنامه اندروید

www.soja.ir › گروه بندی › موبایل › مشکلات موبایل
دیروز خود گوشی آپدیتش رو دانلود کرد و من نصب کردم. ... تو گوشیم هم هیچ برنامه ای ندارم ک بخواد رام یا حافظه داخلیمو پر کنه. .... گوشیم نوت 3 سامسونگ با اندروید 5. 0

دانلود نرم افزار ردیابی دوستان Find My Friends! 6.0.1

www.doostiha.ir/1392/07/05/find-my-friends-6-0-1.html
۵ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 6.0.1 این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد نرم افزار Find My ... با سلام من نرمافزار ردیابی را هم خریداری کردم والان هم که تو وب وسایتها می ...
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرمستی مجری شبکه من وتو از پخش رقص در تلویزیون! , متن آهنگ های آلبوم ... زنده من و تو اندروید پخش زنده من و تو گوگل پلاس پخش زنده شبکه من و تو با ... من و تو 1 پخش زنده اسکار من و تو پخش زنده اخبار من و تو نرم افزار پخش زنده من ...

دانلود نرم افزار آرایش صورت و چهره در عکس Beauty Guide 2.2.6

www.graphiran.com/12554-دانلود-نرم-افزار-آرایش-صورت-و-چهره-در-عک/
دانلود نرم افزار آرایش صورت و چهره در عکس Beauty Guide 2.2.6 .... با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید من یه مشگلی دارم تو این برنامه وقتی که کارامو تموم میکنم ...
BlueStacks نام نرم افزاری کم حجم و سبک با رابط کاربری آسان است که قادر است فایلهای با پسوند apk (بازی یا نرم افزارهای آندروید) را درون کامپیوتر یا تبلت اجرا. ... من اخرین بار تو رایانه یه کافینت دیدم و همچنین الان .ممنون. عسل خانومي گفته :

فارسي ساز جديد اندرويد بدون نياز به فلش كردن morlocale

andro98.ir/فارسي-ساز-جديد-اندرويد-بدون-نياز-به-فلش.html
فارسی ساز جدید اندروید بدون نیاز به فلش کردن morlocale · نرم افزار. فارسی ساز ..... سلام من برنامه رو دانلود کردم ولی فارسی به لیست اضافه نمی شه چیکار کنم .... چرا گوشی اس تو پلاس p باوجود اندروید ۴٫۲٫۲ این زبان راپشتیبانی نمیکند. پاسخ دادن.
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این برنامه دارای نسخه های ویندوز، مک، اندروید، iOS و ویندوز فون است که روز به روز ... حال نرم افزار تلگرام را دانلود کرده و روی آن دوبار کلیک می‌کنیم تا مراحل نصب آن آغاز شود. ... سلام من نمیتونم گروه درتلگرام لبتابم بسازم باید چیکار کنم ... تو چند تا گروه اد شدم چه زوری میتونم از این گروها خارج شم ممنون میشم جواب بدین.
سبز اندروید دانلود بازی و نرم افزار اندروید. اندروید را به معنای ... منظور از فایل فشرده دیتای همان بازی است که شما دانلود کرده اید. بعد از این که فایل ... من دیتا رو تو اندروید او بی بی کپی کردم کار نکرد اسم بازی tiny troops 2. پاسخ دادن. مدیر سایت.
نرم افزار واين, اپليكيشن vine, برنامه واين - ارسال ویدئو Vine اندروید,اشتراک ویدئو با Vine ,اپلیکیشن ... دانلود نرم افزار شبكه اجتماعي واين براي گوشي موبايل.

نرم افزار اندروید بیا 4 موزیک ... دانلود نرم افزار هک تلگرام صد در صد تضمینی ..... برچسب‌ها : آهنگ تو هم بیا با من اینجا حرارت نزدیک نقطه جوشه آهنگ تیتراژ ابتدایی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 7,608
  • بازدید سال : 72,242
  • بازدید کلی : 1,860,579