loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 986 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

ثروت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چقدر است؟ + تصاویر

 

ثروت پوتین ، ثروت ولادیمیر پوتین

ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه ثروت عظیمی دارد. یک کشتی تفریحی شخصی لوکس تنها بخشی از ثروت پوتین است.

تاریخ انتشار : 7 بهمن 1394

میزان ثروت پوتین چقدر است؟

ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی تفریحی لوکس 57 متری را نیز رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، به او هدیه داده نیز از جمله این دارایی هاست. این ادعایی است که در یک مستند جدید دربارۀ او مطرح شده است.
ثروت پوتین ، ثروت ولادیمیر پوتین ، پوتین
 
به گزارش تلگراف، رومن آبراموویچ قایقی 35 میلیون دلاری به او هدیه داده و این یکی از چندین انتقال مالکیتهایی که پوتین در جمع آوری پنهانی ثروتش کمک کرده است. این اتهامات سنگین در حالی مطرح می شود که یک مسئول ارشد آمریکایی به تازگی آشکارا پوتین را به فساد، پارتی بازی و دست اندازی به منابع دولتی متهم کرده است. در حالی که سالهاست، ادعاهای فراوانی پیرامون ثروت شخصی پوتین و فساد او مطرح می شود، اما مدارک کمی برای حمایت از این اتهامات ارایه شده است.
 
ثروت پوتین ، پوتین ، آبراموویچ
 
پوتین در پاسخ به این ادعاها دربارۀ ثروتش، آنها را "چرند محض" خوانده است. اما یک قسمت تازه از برنامۀ مستند پانوراما که بناست امشب در بی بی سی پخش شود، جزییاتی از سیستم پیچیدۀ "آموزش و اقدام در جهت پنهان کردن شخصی" که پوتین به کار بسته را افشا خواهد کرد.
 
از جملۀ این جزییات، چگونگی تصاحب المپیا، یک قایق تفریحی 57 متری، توسط پوتین است. دیمیتری اسکارگا، رییس سابق شرکت حمل و نقل دولتی روسیه به نام "سووکومفلوت" گفته است که این قایق هدیه ای از سوی آقای آبراموویچ بوده که توسط یک واسطه به رییس جمهور منتقل شده است.
ثروت پوتین ، آبراموویچ ، خانه پوتین
 
 
آقای اسکارگا به پانوراما گفته است: "این حقیقت دارد که آقای آبراموویچ از طریق یکی از کارکنانش مالکیت قایق تفریحی را به آقای پوتین منتقل کرده است." آقای اسکارگا همچنین گفته است که این قایق با وجود اینکه در مالکیت آقای پوتین قرار دارد، به هزینۀ دولت روی آب است و نگهداری می شود.
 
آدام سزوبین، مسئول نظارت بر تحریم ها در خزانه داری آمریکا، آشکارا در گفتگو با این برنامه گفته است که باور دارد آقای پوتین "فاسد" است و ایالات متحده "سالهای سال" است که از اختلاسهای او خبر دارد.
 
سزوبین در گفته هایی که امشب از برنامۀ پانوراما پخش خواهد شد، گفته است: "ما شاهد بودیم که دوستانش و متحدان نزدیکش را ثروتمند کرده و کسانی را در زمرۀ دوستانش نمی بیند از استفاده از دارایی های دولتی محروم کرده است. چه پای ثروث انرژی روسیه در میان باشد و چه پای قراردادهای دولتی وسط باشد، او اینها را به سمت کسانی سوق می دهد که باور دارد در خدمتش هستند و دیگران را عملاً از رقابت محروم می کند. این موضوع برای من عین فساد است."
 
عکس پوتین و دخترانش ، خانه پوتین ، دارایی پوتین
 

پوتین و دخترانش در داخل کشتی تفریحی شخصی و بخشی از ثروت پوتین

 اگرچه آقای سزوبین رقمی را در مورد میزان ثروت آقای پوتین اعلام نکرده، اما گفته است که میزان دریافتی سالانۀ رییس جمهور روسیه که به طور رسمی منتشر می شود، "به صورت درست میزان ثروت او را نشان نمی دهد." در سال 2007، استانیسلاو بلکووسکی، یک تحلیلگر سیاسی روس، مدعی شد که پوتین از طریق سهامهایی که در سه شرکت انرژی روسیه در اختیار دارد، ثروتی 40 میلیارد دلاری جمع آوری کرده است.
 سال گذشته، بیل برودر، یک مدیر صندوق سرمایه گذاری و از منتقدان پرسروصدای پوتین، مدعی شد که ثروت رییس جهمور روسیه 200 میلیارد دلار است. رقمی که اگر حقیقت داشته باشد، او را با فاصلۀ بسیار زیاد در صدر میلیاردرهای جهان قرار می دهد.
 
ثروت پوتین ، دارایی پوتین ، ثروت پوتین
نمایی از داخل کشتی المپیا
 
در سال 2014، دولت ایالات متحده اعلام کرد که پوتین در بخش انرژی به صورت پنهانی سرمایه گذاری کرده است، اما ارزش آنها را تعیین نکرد و علناً او را به فساد متهم نکرد. مدارک بسیار اندکی تاکنون در تایید این ادعاها ارایه شده و سخنگوی آقای پوتین آنها را "چرند محض" خوانده است. کرملین به بی بی سی گفته است که این اتهامات نیازی به پاسخگویی ندارند، "چرا که داستان سرایی محض هستند." وکلای آقای آبراموویچ ادعاها در رابطه با قایق اهدایی را "غیرمستدل" خوانده اند.
ثروت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چقدر است؟ + تصاویر 3.3/5 3

منبع : فرادید


۳۹ دقیقه پیش - ثروت پوتین و ثروت شخصی پوتین و ثروت افسانه ای پوتین و ثروت پوتین رئیس جمهور روسیه و میزان ثروت پوتین و تصاویر کشتی تفریحی ...
۲ ساعت پیش - ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی تفریحی ... اعلام نکرده، اما گفته است که میزان دریافتی سالانۀ رییس جمهور روسیه که به طور ...

سایت جماران - ثروت مخفی پوتین/ ثروت پوتین چقدر است؟

www.jamaran.ir/.../ثروت_مخفی_پوتین__ثروت_پوتین_چقدر_است؟
۲۲ ساعت پیش - وزارت خزانه داری آمریکا به بی بی سی گفته است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را از نظر مالی فاسد می داند. ... ثروت مخفی پوتین/ ثروت پوتین چقدر است؟ صفحه اصلی .... عکاسی خانم دیپلمات خارجی از رییس جمهور +تصویر ...

ثروت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چقدر است؟ + ...

feedgah.com/lastnews/.../ثروت-ولادیمیر-پوتین-رئیس-جمهور-روسیه-چق...
۸ دقیقه پیش - ثروت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چقدر است؟ + تصاویر ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه ثروت عظیمی دارد. یک کشتی تفریحی شخصی ...

ولادیمیر پوتین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ولادیمیر_پوتین
ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین (متولد ۷ اکتبر ۱۹۵۲ (به روسی: Владимир Владимирович Путин )) رئیس جمهور روسیه است. او دومین و چهارمین رئیس جمهور روسیه بعد از ...

ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است؟! تصاویر | News File

newsfile.ir/news/ثروت+ولادیمیر+پوتین+چقدر+است؟!+++تصاویر
تصاویری از قایق لوکس رییس جمهوری که به فساد متهم می شود ثروت پوتین چقدر ... بی سی گفته است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را از نظر مالی فاسد می داند.

ثروت پوتین چقدر است؟ - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/283384
۵ ساعت پیش - به گزارش دیلی میل، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ثروتی 25 میلیارد پوندی دارد و بخشی از آن هدیه ویژه‌ای است که مالک باشگاه ... به من گفتند که کشتی المپیا به آقای پوتین اهدا شده است. ... چالش ناهنجار پرستاران ایرانی+تصاویر.

فرادید: Faradeed

faradeed.ir/
ثروت پوتین چقدر است؟ گمانه‌زنی‌ها از ثروت پوتین. ثروت پوتین چقدر است؟ ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی تفریحی لوکس 57 متری را ... تصاویر/ دیدار روحانی با پاپ در واتیکان ... پژوهشگران آکادمی روسیِ دانشمندان مسکو می‌گویند که زباله‌ها یک «خطر ویژه نظامی» ... عکس/ استقبال واتیکان از رییس جمهور ایران ...

دستمزد ولادیمیر پوتین

quranblogging.ir/دستمزد-ولادیمیر-پوتین/
حساب سرانگشتی ثروت ولادیمیر ... روحانی چقدر شبیه احمدی نژاد شده! ... کاخ کرملین اعلام کرد که دستمزد ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۱۳ کمتر از دستمزد نخست وزیر، ... بنا بر این گزارش، رئیس جمهوری روسیه یک آپارتمان به مساحت ۷۷ متر، یک قطعه زمین به مساحت ... در دولت نیز تنها سه وزیر هستند که درآمد آن‌ها از درآمد پوتین کمتر است که آن‌ها ...
۲۲ ساعت پیش - بر اساس این گزارش ، پوتین همانند یک مرد فوق ثروتمند زندگی می کند. ... اطلاعات اندکی درباره زندگی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه وجود دارد ، اما بی بی سی در گزارشی تلاش کرده تا میزان ثروت وی ... رییس جمهور روسیه همچنین دارای یک کلکسیون ساعت های گرانقیمت است. ... هدیه عجیب پوتین به امیر قطر + تصاویر.

ثروتمند‌ترین سیاست مدار اروپا کیست؟+تصاویر - شفاف

shafaf.ir/fa/news/.../ثروتمند‌ترین-سیاست-مدار-اروپا-کیستتصاویر
انتخاب شدن به‌عنوان رئیس‌جمهور برای سومین بار اتفاق کمی نیست. تمام تبلیغات رسانه‌های دنیا به کنار، پوتین یکی از محبوب‌ترین سیاستمداران در بین مردم روسیه است. ... بعد از ۲ دوره ریاست‌جمهوری و سپس یک دوره نخست‌وزیری، ولادیمیر پوتین، مامور ... نوشت: «ثروت نخست‌وزیر روسیه بیش از ۴۰میلیارد دلار است و وی ثروتمند‌ترین فرد ...

ثروت پوتین چقدر است؟ + عکس بعد از ظهر سه شنبه 6 بهمن 94 ...

khabarche.ir/خبر/3956744/ثروت-پوتین-چقدر-است----عکس
۲۲ ساعت پیش - ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی تفریحی لوکس ... ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بالغ بر 200 میلیارد دلار ثروت دارد.
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هواپیمای بی نظیر و مجلل ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه. ... آیا در بررسی صلاحیت ها، مرّ قانون رعایت شده است؟ ..... ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است؟! + تصاویر ...
۲۰ ساعت پیش - "لیودمیلا پوتین،" همسر سابق "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، با ... ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است؟ ... این دختر ولادیمیر پوتین است + عکس.

نگاهی تخمینی به ثروت شناخته شده ترین مرد اروپا "ولادیمیر ...

www.tarafdari.com/.../نگاهی-تخمینی-به-ثروت-شناخته-شده-ترین-مرد-ار...
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگاهی تخمینی به ثروت شناخته شده ترین مرد اروپا "ولادیمیر پوتین" · نگاهی تخمینی به ثروت ... البته واضح است که دارایی او به عنوان رئیس جمهور کشور پهناور روسیه بیشتر از اینها است . اما چقدر؟ گمانه زنی درباره ثروت ... 00. 12/03/2015 - 13:37. http://www.tarafdari.com/sites/all/modules/sticker/images/1/milk.png.

ثروت مخفی پوتین چقدر است؟ - اخبار گوناگون - پگاه آنلاین

various.pegahonline.ir/news/.../ثروت-مخفی-پوتین-چقدر-است/
نوشته ازدواج همسر سابق پوتین با جوانی ۳۷ ساله+ تصاویر اولین بار در مجله راگا ..... ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه اظهار داشت روسیه در امور داخلی سوریه دخالت ...

میزان ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است؟ - صدای ایران

sedayiran.com/fa/news/47165/میزان-ثروت-ولادیمیر-پوتین-چقدر-است
۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میزان ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است؟ ... بیل برودر مدعی شد که رییس جمهوری روسیه این دارایی را در بانک های ... (تصاویر) درخت سیب معروف نیوتن.

ثروت پوتین چقدر است؟ + عکس - پارست

www.parset.com/FaNews/4008208_srot_potin_chaghadr_ast؟___aks.html
۷ ساعت پیش - به گزارش جام نیوز، ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک ... اما گفته است که میزان دریافتی سالانۀ رییس جمهور روسیه که به طور رسمی ...

پوتین رئیس جمهوری فاسد است - صابرنیوز

www.sabernews.com/shownews.php?idnews=74852
۱ روز پیش - ... است «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، فردی فاسد بوده است. ... خزانه داری آمریکا ادامه داد: اینکه اینها ثروت انرژی روسیه است یا اینکه قراردادها با ... از نظر من این تصویر کاملی از فساد است. ... دستمزد سال ۹۵ کارگران چقدر است؟
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در پیامی برای شرکت کنندگان. ... ثروت پوتین چقدر است؟ به گزارش قانون ولادیمیر پوتین علاقه زیادی به انتشار تصاویر.

سلفی پوتین با نظامیان زن روسی – جديدترين اخبار ايران و ...

www.momtaznews.com/سلفی-پوتین-با-نظامیان-زن-روسی/
پرتال خبری ممتاز نیوز: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حال انداختن عکس سلفی با گروهی از نظامیان زن این کشور. منبع این ... کاخ خصوصی پوتین+تصاویر گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز کاخ خصوصی ... ثروت رئیس جمهور روسیه چقدر است؟

ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است؟

www.afghanpaper.com/nbody.php?id=40770
۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین علاقه زیادی به انتشار تصاویر خود و خلق "کیش ... روسی، معتقد است که دارایی های رئیس جمهوری روسیه بالغ بر ۷۰ میلیارد دالر است.

حساب سرانگشتی ثروت ولادیمیر پوتین +تصاویر - مشهدسر

mashhadsar.ir/p-17384-حساب-سرانگشتی-ثروت-ولادیمیر-پوتین-+ت...
۲۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته واضح است که دارایی او به عنوان رئیس جمهور کشور پهناور روسیه بیشتر از اینها است . اما چقدر؟ گمانه زنی درباره ثروت ولادیمیر پوتین در مدت ...

ایسنا - ثروتمند‌ترين سياست‌مدار اروپا

isna.ir/fa/print/91022716794/ثروتمند-ترين-سياست-مدار-اروپا
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - افشای ثروت پوتین در شرایطی بود كه پیروزی حزب روسیه متحد در ... ولادیمیر پوتین پس از مدرسه به اینجا برمی‌گشت تا به گفته خودش با بچه‌های محل مشت بازی كند. ... رئیس‌جمهور معرفی شود در سالن‌های ورزشی دیده می‌شد: "واقعیت این است كه بدون ورزش ... شد، بار دیگر نشان داد كه این رئیس‌جمهور كوتاه قد، چقدر طرفدار دارد.

ثروت مخفی پوتین چقدر است؟

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3286452
ثروت مخفی پوتین چقدر است؟ ... وزارت خزانه‌داری آمریکا به بی‌بی‌سی گفته است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را از نظر مالی ... سلین دیون عزادار شد+تصویر.

ثروت مخفی پوتین چقدر است؟

https://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=729299
۱۱ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - قانون، ولادیمیر پوتین علاقه زیادی به انتشار تصاویر خود و خلق "کیش شخصیت" ... است که دارایی های رئیس جمهوری روسیه بالغ بر ۷۰ میلیارد دلار است.

سفر پوتین به ایران چقدر طول کشید - خبر

khabargozari.xyz/search/?q=سفر+پوتین+به+ایران+چقدر+طول...
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هواپیمای پوتين، هتلی کم نظیر+تصاویر نمای داخلی هواپیمای پوتين مانند یک هتل مجلل است. ... خبرگزاری ایتارتاس گزارش داد: ولادیمیر پوتين، رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه گفت .... تله داعش برای جذب نیرو ثروت داعش چقدر است؟
۰۸ سیاسی - تحلیلی Comments Off on ثروت پنهانی پوتین چقدراست؟ ... نگاران تلاش کرده اند تا به میزان ثروت ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه پی ببرند.

پوتین با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد + تصاویر

sibouyeh.com/news/پوتین-با-رهبر-معظم-انقلاب-دیدار-کرد-تص/
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس جمهوری روسیه با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و هیأت همراه دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. اخبار سیاست ... ثروت داعش چقدر است؟ روحانی در دیدار ...
۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین (متولد ۷ اکتبر ۱۹۵۲) رئیس جمهور روسیه است. او دومین و چهارمین رییس جمهور روسیه بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ...

دريافت فايل مطلب - جهان نيوز

www.jahannews.com/getc41qim2bqi18.ala2.html
... در گزارشي درباره ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه، آورده است: انتخاب شدن به عنوان ... افشای ثروت پوتین در شرایطی بود كه پیروزی حزب روسیه متحد در انتخابات چهارم ... چند سال پیش كه تصاویر پوتین با شلوار ارتشی و بدون پیراهن در حال ماهیگیری بود منتشر شد، بار دیگر نشان داد كه این رئیس جمهور كوتاه قد، چقدر طرفدار دارد.
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظريه پردازان توطئه با بررسي تصاوير شبيه به رئيس جمهور روسيه، ... همين موضوع به فرضيه جاودانه بودن رئيس جمهور روسيه دامن زده است و بر همين اساس، برخي مي گويند ولاديمير پوتين بيش از 63 سال دارد! ... پوتین چقدر ثروت دارد؟

عکس: شباهت پوتين به سرباز سابق ارتش روسیه! - پارسینه

www.parsine.com/fa/.../عکس-شباهت-پوتين-به-سرباز-سابق-ارتش-روس...
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اين موضوع باعث شده است برخي مدعي شوند تصاوير مذکور، متعلق رئيس جمهور روسيه است. برخي مي گويند ولاديمير پوتين همان ولاد سوم – ولاد به ميخ ...
۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته واضح است که دارایی او به عنوان رئیس جمهور کشور پهناور روسیه بیشتر از اینها است . اما چقدر؟ گمانه زنی درباره ثروت ولادیمیر پوتین در مدت ...

ثروتمند ترین سیاست مدار اروپا کیست ؟ - آفتاب

www.aftabir.com/articles/.../ثروتمند-ترین-سیاست-مدار-اروپا-کیست
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور برای سومین بار اتفاق کمی نیست تمام تبلیغات رسانه های دنیا به کنار، پوتین یکی از محبوب ترین سیاستمداران در بین مردم روسیه است. ... ولادیمیر پوتین، مامور مخفی سابق شوروی، بار دیگر به ریاست جمهوری ... شد، بار دیگر نشان داد که این رئیس جمهور کوتاه قد، چقدر طرفدار دارد.

ثروتمندترین رهبران جهان در سال 2013 + جدول رتبه بندی و عکس

bijanzadmehr.blogfa.com/.../ثروتمندترین-رهبران-جهان-در-سال-2013-جد...
۲۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ثروتی بالغ بر 40 میلیارد دلار، ... نیز اشاره کرده است تا نشان دهد شکاف ثروت میان او و مردم کشورش چقدر است.

دلیل محبوبیت پوتین چیست - یو دایرکت

udirect.ir/p/d1357cb961ff810e021abed3857e5c1204
کارمندان و کارگران چقدر عیدی می گیرند؟ ... "لُینترپرتر" در گزارشی به تحلیل محبوبیت "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه پرداخت. .... + تصاویر ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است؟ ... + تصاویر تیپ همسر رئیس‌جمهور ایتالیا در استقبال از روحانی!

چه کسانی حلقه قدرت در روسیه را تشکیل می‌دهند +تصاویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../چه-کسانی-حلقه-قدرت-در-روسیه-را-تشکیل-می‌...
۱۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین بی‌شک از چهره‌های مقتدر در میان رهبران کشورهای جهان محسوب ... به گمان بسياري از منتقدان در روسيه توزيع ثروت در اين كشور بسيار ناعادلانه است و در دوران پوتين .... با پیروزی پوتین، مدودف در ژوئن 2000 به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور ..... این حرفها رو ول کن لباس بچه چقدر گرون و بی کیفیت است تقاضای من ...

بالاترین: ثروت پوتین چقدر است؟ / تصاویر

https://www.balatarin.com/permlink/2016/1/26/4081961
۱۳ ساعت پیش - ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی تفریحی لوکس ۵۷ متری را نیز رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، به او هدیه داده نیز از جمله ...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آشنایی با پسر جوان و خوش تیپی که مدیر تلگرام است. ... حالا اینترنت تحت نظارت مستقیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قرار دارد و او اینترنت ...
ممکن است که روسیه در حال حاضر وانمود کند قصد دارد به طور جدی‌تر مواضع داعش را مورد حمله ... حضور ولادیمیر پوتین در تهران و ملاقات وی با رهبر و رئیس جمهور ایران، لزوم نگاهی مجدد ... و فاصله نگرفتن از تصویر اتحاد جماهیر شوروی سابق یا امپراتوری روسیه است. ... فرمان آغاز همکاری هسته ای روسیه با ایران را امضا کرد · ثروت داعش چقدر است؟

ثروت پوتین چقدر است؟/عکس - صدای قزوین

sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-760086.aspx
این ادعایی است که در یک مستند جدید درباره او مطرح شده است. قایق المپیا به گزارش فردا به نقل از فرادید، ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی ...

مرگ سوال برانگیز مشاور رسانه ای پوتین در واشنگتن

www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرگ سوال برانگیز مشاور رسانه ای پوتین در واشنگتن ... چهره های سیاسی به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در هتلی در واشنگتن درگذشته است. ... از ریاست گازپروم مدیا و ثروت این چهره نزدیک به رییس جمهور روسیه سوالاتی را ایجاد کرده بود، از ... چه كساني هستند وچه نسبتي با پوتين دارند مقدار در آمد آنها چقدر است ؟

دلیل محبوبیت ولادیمیر پوتین یست؟ - فریدونشهر - پایگاه ...

pounezar.ir › اخبار بین الملل › غیرتولیدی › نقلی
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... گزارشی به تحلیل محبوبیت «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه، پرداخت. ... برقراری قانون، توزیع عادلانه ثروت ملی و افزایش نقش دولت در اقتصاد بوده است. ... و مهمترین اکتشافات سال ۲۰۱۶+تصاویر · کافه بازار چقدر درآمد دارد؟
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، چندی پیش اعلام کرد به دلیل رکود اقتصادی کشورش، از ... تصاویر: بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلا ... به گزارش العربیه، اما حقوق پوتین در مقایسه با دیگر رهبران جهان چقدر است؟ ... واکنش اوباما به قتل یکی از مخالفان اصلی پوتین · میزان ثروت اوباما اعلام شد · شادترین و ...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محل اقامت "پوتین" و همراهانش +تصاویر ... برگزار شد که در راس آن حضور پوتین رییس جمهور روسیه و همراهان دیپلماتش یکی از ... این در حالی است که بعد از اتمام فاز اول هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد با ورود ... گشتی در هواپیمای 90 میلیون دلاری ولادیمیر پوتین+ تصاویر ... تغییر زودهنگام شاه سعودی چقدر محتمل است؟

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار سیاسی
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری میزان: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که برای شرکت در نشست سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز به کشورمان سفر کرده است، ...

دلیل محبوبیت ولادیمیر پوتین چیست؟ - آناج

www.anaj.ir/News/30353/دلیل-محبوبیت-ولادیمیر-پوتین-چیست؟/?id...
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... به تحلیل محبوبیت "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه پرداخت. ... قانون، توزیع عادلانه ثروت ملی و افزایش نقش دولت در اقتصاد بوده است.

رئیس جمهوری که بخاطر عشق دوم بوتاکس می‌کند! +عکس

www.tabnakyazd.ir/.../رئیس-جمهوری-که-بخاطر-عشق-دوم-بوتاکس-می‌کن...
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نیویورک پست؛ "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، هفته گذشته در مرکز تجارت جهانی مسکو نطق سالانه خود را در ... بوتاکس‌های فراوان و جراحی‌های زیبایی است که رئیس جمهور روسیه بر روی صورت و پوست خود انجام داده است. ... پیراهن موش کور مکزیک، 2 ایرانی را ثروتمند کرد! ... شهرنشینان ایرانی چقدر تفریح می‌کنند.

اقتصاد روسیه - شمسه

salam98.ir/tag/اقتصاد-روسیه/
اما سوال اینجاست که مگر او درمقایسه با روسای جمهور سایر کشورها چقدر حقوق دریافت می‌کند؟ ... به گزارش ایسنا، در شهر زادگاه ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه که در دوران. ... اخبار بین الملل – تصاویر جنجالی از رییس جمهور مجرد دنیا او جودوکاری ماهر است، ... هاي صنفي · چگونه در محیط کار کسب احترام نماییم · ثروت شیخ نور‌ چقدر‌ است؟
رفع آلودگی آب آشامیدنی روستا ها نیازمند اقدامات جدی است ... پایگاه خبری توفارقان– آذرشهر , گوگان , ممقان: رییس مجلس شورای اسلامی از احضار ... به گزارش مهر به نقل از النشره، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه امروز سه. ... ثروت مخفی پوتین ... متعلق به مردم است; سلام در تصاویر ارسالی خبرنگار توفارقان از موکب های بین راهی …

فوربس» +تصاویر - سولدوز خبر

sulduzkhabar.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=10&pageid=365...
۱۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله فوربس برای دومین سال متوالی ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را قدرتمندترین فرد جهان معرفی کرد. این مجله آمریکایی ، اسامی ۷۲ نفر از ...
۲۱ ساعت پیش - ثروت مخفی پوتین چقدر است؟ ... وزارت خزانه‌داری آمریکا به بی‌بی‌سی گفته است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را از نظر مالی فاسد می داند.

خرص و ولع بن سلمان برای رسیدن به پادشاهی + تصاویر

www.afkarnews.ir/.../481800-خرص-ولع-بن-سلمان-برای-رسیدن-به-پادش...
۴ روز پیش - خرص و ولع بن سلمان برای رسیدن به پادشاهی + تصاویر ... و دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بود که رسانه‌ها قصد بن سلمان از این سفر را تلاش برای ... پادشاهی در عربستان، در اختیار داشتن شاهرگ اقتصادی و ثروت این کشور یعنی نفت است، بن سلمان ... ابتکار چقدر برای مصاحبه های سیاسی وقت صرف می کند؟
۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هزینه نگهداری بچه این روزها چقدر است؟ .... +عکس عصر ایران: سیاست های ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در قبال . ... و سازمان بازرسی و حمایت از کودکان ولادیمیر پوتین مراجعه کرده اما تا کنون به جوابی نرسیده است. ... 10 ثروتمند بزرگ دنیای ورزش/ پردرآمد‌ترین مربیان و بازیکنان دنیا به گزارش جهان به نقل از دنیای .
۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفته می‌شود ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دارای کاخی مجلل در سواحل دریای سیاه است. آیا پوتین یک مولتی میلیاردر است؟ به گزارش خبرآنلاین ...

«پوتین» یکی از قدیمی‌ترین نسخ خطی قرآن کریم را به ...

mehrezanjan.ir/.../«پوتین»%20یکی%20از%20قدیمی‌ترین%20نسخ%2...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش مهرزنجان «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بعدازظهر امروز (دوشنبه) با ... در سوریه از راه سیاسی و مذاکره است/ باید جلوی این کار را گرفت/ پوتین: ایران، متحدی مطمئن و قابل تکیه ... مراحل پایانی ساخت بزرگترین تلسکوپ دنیا + تصاویر ... بابک زنجانی چندمین ثروتمند جهان است؟میزان دارایی او چقدر است؟
۱۷ ساعت پیش - خزانه داری امریکا پرونده فساد مالی علیه پوتین گشود/گزارشی که ثروت مخفی پوتین را 40 میلیارد دلار… ... علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به راه افتاد اکنون محافل امریکایی به ... آدام زوبین در ادامه ادعاهایش گفته است: "ما شاهد بوده ایم که او با استفاده از ... قیمت هواپیماهای مسافربری ایرباس فرانسه چقدر است؟

حقوق سالانه رهبران جهان چقدر است؟ - فوت و فن

www.footofan.com/fa/contents/.../حقوق-سالانه-رهبران-جهان-چقدر-است؟/
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، چندی پیش اعلام کرد به دلیل رکود اقتصادی کشورش، از ۱۰ درصد حقوق سالیانه‌اش ... بیل گیتس صدرنشین لیست ۴۰۰ آمریکایی ثروتمند ... اما حقوق پوتین در مقایسه با دیگر رهبران جهان چقدر است؟
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... صفوی، بازیگر، نامه‌ای خطاب به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در ... ببينيد چقدر راحت ميريم كربلا پس ايران امروز يك ايران قدرتمند است و در ...

حکم بازداشت بین‌المللی خودوروکوفسکی، منتقد پوتین صادر ...

www.bbc.com/persian/world/2015/.../151223_l03_khodorkovsky_warra...
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دادگاهی در روسیه حکم غیابی بازداشت میخائیل خودروکوفسکی، سرمایه‌دار ... با رد این اتهام، حکم دادگاه را دارای انگیزه سیاسی توصیف کرده است. وی بر ادامه مخالفت با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، و حمایت از تلاش‌های ... را در دولت روسیه به دست آورد و همچنین وارد فعالیت‌های تجاری شد و ثروت هنگفتی را کسب کرد.
در واکاوی اتهام سنگین چند نماینده مجلس عضو پایداری به رئیس جمهور؛ آن زمان که .... ایران: استقرار عدالت اجتماعی از اهداف سیاست های اقتصادی کشور است · تصاویر قدیمی از شانزه‌لیزه ی تهران! ... ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است؟ ... هدیه روحانی به پاپ فرانسیس · ساعت هوشمند جدید با قابلیت مکالمه · زمان تسهیل صدور ویزا میان ایران و روسیه ...

ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است تصاویر-پرشین وی|ایران ان پی

www.irannp.com/.../in_persianv.comr5.lpreviewr5.l323790.php_ts1_ثر...
۲۰ ساعت پیش - ثروت ولادیمیر پوتین چقدر است تصاویر-پرشین وی. MENU. صفحه اصلی ... پرطرفدارترین بافت و پالتوهای زمستانی بین خانمهای تهرانی+ تصاویر ...
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... مورد هویت دختران «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، منتشر شده بود ... و اغلب به ثروت زیادی رسیدند برای مثال پوتین در ماه آوریل اعلام کرد که ...

عطر پوتین در فروشگاه های مسکو | 55 آنلاین

www.55online.ir/news/عطر-پوتین-در-فروشگاه-های-مسکو
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عطر "لیدرز نامبر وان" با طراحی رئیس جمهور روسیه در فروشگاه های مسکو ... تصویر ولادیمیر پوتین نیز روی بطری سیاه رنگ این عطر هک شده است.
هر آنچه باید درباره دختر میلیاردر "پوتین" بدانید + عکس خبرگزاری "رویترز" در گزارش مفصل و تازه خود به زندگی یکی از دختران "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه پرداخته و ااز او به عنوان یک میلیاردر جوان یاد کرده است. ... رویترز با اشاره به ثروت افسانه ای پوتین و اعضای حانواده اش می نویسد:"در ماه آوریل، پوتین اعلام کرد که درآمدش ...
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که برای شرکت در نشست سران مجمع ... سفر کرده است، ساعتی پیش با یک فروند هواپیمای اختصاصی ساخت روسیه ...

پوتین به ایران می آید - اصفهان

www.tabnakesfahan.ir/fa/news/116786/پوتین-به-ایران-می-آید
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از سوی دیگر همزمان با دعوت رسمی ایران از رئیس جمهور روسیه به منظور حضور و مشارکت ... ناظر این مجمع جهانی گاز برای حضور در اجلاس سران در تهران ارسال شده است. ... همچون ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزولا، ... تصویر اولین زن محیطبان مسلح ایران ... بدهی دولت به بانک‌مرکزی چقدر است؟

پوتین شیعه | سایت تفریحی فان کده - Part 10

funkade.in/post/پوتین-شیعه/page/10/
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثروت پوتین چقدر است Bourse News. به گزارش قانون ولادیمیر پوتین علاقه زیادی به انتشار تصاویر خود و خلق کیش شخصیت دارد اما. ... در مستند رئیس جمهور ولادیمیر پوتین کریمه را حق تاریخی روسیه می خواند و می گوید تحریم.

ثروت پوتین چقدر است؟/عکس - kodoom.com - Kodoom

news.kodoom.com/iran-politics/ثروت-پوتین-چقدر-است.../5525765/
۲۳ ساعت پیش - این ادعایی است که در یک مستند جدید دربارۀ او مطرح شده است. به گزارش فردا به نقل از فرادید، ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی ...

روسیه سزاوار رئیس جمهوری بهتر از پوتین است - خبرگزاری ...

www.tasnimnews.com/.../روسیه-سزاوار-رئیس-جمهوری-بهتر-از-پوتین-ا...
۲۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - و همچنین همین اندک ثروت هم بیشتر در دست عده ای قلیل از افراد قدرتمند و فاسد است. سرمایه ها ... پوتین وجهه بین‌المللی روسیه را چقدر تقویت کرده است؟

احترام آزادی: پوتین چقدر ثروت دارد؟

ehterameazadi.blogspot.com/2015/04/blog-post_991.html
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیل برودر مدعی شد که رییس جمهوری روسیه این دارایی را در بانک های سوییس نگهداری می کند. بنابر این گزارش، بدین ترتیب دارایی ولادیمیرپوتین به مراتب بیشتر از بیل گیتس با ۷۹ میلیارد دلار است. ... پشت پرده داعش · تجمع ارامنه تهران، مقابل سفارت ترکیه (تصاویر) · ایران «هفتمین کشور سانسورکننده» ...

دارایی ها و درآمد پوتین چقدر است؟ - شیطونک

www.sheitoonak.com/دارایی-ها-و-درآمد-پوتین-چقدر-است؟--38147.html
دفتر ریاست جمهوری روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پوتین در سال گذشته میلادی 5 ... تصاویری از نشست نقد و بررسی برنامه تلویزیونی ماه عسل ... می گویند رییس جمهوری روسیه صاحب میلیارد ها دلار ثروت مخفی در داخل و خارج روسیه است. ... دارایی ها و درآمد پوتین میزان دارایی ها و درآمد پوتین رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین.

اقتصاد آنلاین - اقتصاد کلان

www.eghtesadonline.com/fa/service/economy
اولین تصویر واقعی از آیفون 5se را ببینید ... بودجه 95 چقدر به واقعیت نزدیک است؟ ... معاون اجرایی رئیس جمهور اطلاعات بدست آمده از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را چراغ راه ... بیشتر از ایران و پر کردن خلا گردشگران روسی و آلمانی را آغاز کرده است. ... ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی تفریحی لوکس 57 متری ...

موضع نگیر، سالار خسته است - Powered by Web RSS

www.webrss.com/get_mysite.php?mysiteId=38596
اما او گفت که رئیس جمهور روسیه به طور مخفیانه درحال ثروت اندوزی بوده است. ... آقای اسکارگا می گوید که المپیا سپس از طریق یک شرکت خارج از روسیه به ولادیمیر پوتین منتقل شد. او سپس ... دستگیر و فیلم مذکور که دارای مجوز ساخت هم بود توقیف شد و هنوز تصاویر و صداهای نهایی شده فیلم به او بازگردانده نشده است. ...... چقدر پست مدرن!

عکس نظامیان زن - چهارپایه

4paieh.ir/news/عکس-نظامیان-زن
نشانگر آن است که از هر سه زن در ارتش امریکا یکی هدف تجاوز به عنف نظامیان قرار ... عکس سلفی پوتین و نظامیان زن - دبلیو خبر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ...

نمایشگاه نقاشی‌های «جرج دبلیو بوش» رئیس‌جمهور سابق ...

www.9ktenews.com/...تصویری/59872-نمایشگاه-نقاشی‌های-جرج-دبلیو-...
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما گویاترین تصویری که بوش از سیاستمداران جهان کشیده است تصویر «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه است. به گفته کریستین کپ منتقد ...

چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟(قسمت دوم ...

abasmanesh.com › مقالات › دانلود رایگان
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قانون ثروتمند شدن در تمام طول تاریخ یکی بوده است. .... موفق ترین فرد یزد از نظر من آقای رضایی نژاد رئیس هیأت مدیره و موسس ...... آمدیم مجسمه ی سرباز هخامنشی را برای به تصویر کشیدن عظمت و شکوه آن .... دوستان: چقدر به سرو لباس خود اهمیت میدید، چقدر رو مد هستید، یک رایحه خوش چقدر براتون مهمه؟ .... ولادیمیر پوتین

ثروت داعش چقدر است؟

khabarduni.ir/news/3705
در گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام شده است که داعش در مناطق تحت تصرف خود در ... بقای داعش و قدرت آن با وجود حملات هوایی ائتلاف تحت امر آمریکا و روسیه می‌پردازد. ... روحانی: فرصت‌های جدیدی در توسعه روابط ایران و روسیه به وجود آمده/ پوتین: روسیه آماده سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد .... هواپیمای بی نظیر و مجلل پوتین در سفر به تهران + تصاویر.
برخی تصویربرداران می گویند که مقامات آنها را وادار کردند تا تصاویر حادثه را از ...... برچسب ها : پوتین ,جمهور ,رئیس ,روسیه ,سوریه ,تروریسم ,رئیس جمهور ... وزیر خارجه عربستان پس از رایزنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با حضور ... آگاه نوشت که میزان ثروت عباس اخیرا بسیار افزایش یافته و این در حالی است که بر اساس ...
با انتشار اين تصاوير، رسانه هاي سعودي و ديگر رسانه هاي عربي که مدعي حضور حاج .... در برابر کاخ ریاست جمهوری ترکیه است؛ این اتفاق یعنی اردوغان همه چیز ترکیه را در ...... سفر «ولادیمیر پوتین» به کریمه با انتقاد «پترو پوروشنکو» رئیس جمهور ..... منبع : ایران فرهنگقدرتی که برای بارزانی هم ثروت داشت و هم بی‌آبرویی/ از دست رد ...
کاش می دانستی چقدر دلم از این روزهای سرد بی تو بودن گرفته ... ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که 40 کشور از داعش حمایت مالی می‌کنند که ... این تصاویر مربوط به استان نینوا می باشد که موصل مرکز این استان همچنان در تصرف داعش است.

اخبار ایران و جهان|سامانه اطلاع رسانی سراج۲۴ | برچسب ها › پوتین

seraj24.ir/fa/tags/پوتین/&page=9
دارایی ها و درآمد پوتین چقدر است؟ ... می گویند رییس جمهوری روسیه صاحب میلیارد ها دلار ثروت مخفی در داخل و خارج روسیه است. ... «پوتین که رئیس جمهور یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است، در این تصویر بر خلاف ... (سنا) روسیه، امضای این قانون برای اجرایی شدن با استقبال ˈولادیمیر پوتینˈ رییس جمهوری این کشور مواجه شد.

محبوبیت بی سابقه پوتین در روسیه - ساعت24

www.saat24.com/news/103762/محبوبیت-بی-سابقه-پوتین-در-روسیه
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... رئیس جمهوری روسیه به بالاترین میزان خود تاکنون رسیده است. ... نشان می‌دهد که میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور از ... (تصاویر)تلاش خرس قطبی برای به تن کردن یک شلوار لی کوچک! ... ثروت داعش چقدر است؟

چرا ولادیمیر پوتین همچنان محبوب است؟ - تایبادخبر

taybadkhabar.ir/چرا-ولادیمیر-پوتین-همچنان-محبوب-است؟/
بررسی صورت گرفته توسط مرکز مستقل روسی لوادا شواهد کمی از اعتراضات مردمی ... این حال ۳ دسامبر پوتین بار دیگر سخنرانی سالانه اش به عنوان رئیس جمهور را انجام داد و ... برعکس کرملین، یکی از سه نهادی است که روس ها به آن اعتماد زیادی دارند (ارتش ۶۴ ... در مقابل ۵۸ درصد)، توزیع عادلانه ثروت ملی (۴۹ درصد در مقابل ۳۷ درصد) و افزایش ...

12 نفری که ترکیه را به باد دادند (+عکس)

www.khouznews.ir/fa/news/.../12-نفری-که-ترکیه-را-به-باد-دادند-عکس
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از زمانی او که بر مسند قدرت در کاخ مجلل ریاست جمهوری نشسته و از آنجا حزبش در .... به علاوه ثروت شخصی بسیاری جمع آوری کرد که توسط پارلمان به خاطر فساد مالی تحت ... اما برعکس برای ارزیابی اینکه چقدر سریع می‌توان به وحشیگری‌های دوران ... دیمیتری مدودف برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه هیچ کاره است.
کیا ولادیمیر پوتین امروز وارد آستانه پایتخت جمهوری قزاقستان شد. چند روز پیش نیز ... موضوع : قیمت مسکن در گرانترین محله کرج چقدر است؟ | بیرون راندن داعش از ...

ثروت مخفی پوتین چقدر است؟ > سامانه خبری - تحلیلی ...

www.30a30.ir/Default.aspx?tabid=2573&articleType=ArticleView...
۱۳ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کاری را که تصور کنید یک رئیس جمهوری می تواند در اوقات فراغت انجام دهد، انجام می دهد؛ از ... ولادیمیر پوتین علاقه زیادی به انتشار تصاویر خود و خلق "کیش ... معتقد است که دارایی های رئیس جمهوری روسیه بالغ بر ۷۰ میلیارد دلار است.

آقای رئیس جمهور و دوتا دخترش +عکس » پایگاه خبری راک نیوز

raaknews.com/14446-آقای-رئیس-جمهور-و-دوتا-دخترش-+عکس.html
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و 2 دخترش. ... کاربر محترم شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس ایمیل info@raaknews.com ارسال فرمایید تا در وب سایت قرار گیرد. ... روحانی خطاب به پوتین · پوتین و همسرش از هم جدا شدند +عکس · ثروت پوتین چقدر است؟ ... آیا تعداد زیاد کاندیداهای انتخابات تأسف بار است؟
ولادیمیر پوتین طی فرمان نهم اوت ۱۹۹۹ رییس جمهوری، به مقام معاون اول ریاست دولت رسید. ... پوتین یكی از محبوب ترین سیاستمداران در بین مردم روسیه است. ... ثروت افسانه ای پوتین یك روزنامه انگلیسی در تازه ترین گزارش خود نوشت: ثروت ... حال ماهیگیری بود منتشر شد، بار دیگر نشان داد كه این رئیس جمهور كوتاه قد، چقدر طرفدار دارد.
خبرگزاری مشهور فرانسوی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و ابوبکر بغدادی ... تصویر زیر غرفه فروشگاهی در شهر "لویو" در اوکراین است. ... تصاویری از فخرفروشی و جولان بچه‌ پولدارهای سرمستِ ثروت ... اعضای شورای شهر چقدر حقوق می‌ گیرند؟

١٢ نفری که ترکیه را به باد دادند (تصاویر) - Bourse24.ir ...

bourse24.ir › اخبار › خبرهای غیر بورسی
از زمانی او که بر مسند قدرت در کاخ مجلل ریاست جمهوری نشسته و از آنجا حزبش در .... به علاوه ثروت شخصی بسیاری جمع آوری کرد که توسط پارلمان به خاطر فساد مالی تحت ... اما برعکس برای ارزیابی اینکه چقدر سریع می‌توان به وحشیگری‌های دوران اوجالان ... وزیر همانند دیمیتری مدودف برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه هیچ کاره است.

سیاسی - آیا پوتین با چمدان اتمی به ایران می‌آید؟+ تصاویر

nashrkhabar.com/.../آیا_پوتین_با_چمدان_اتمی_به_ایران_می‌آید_تصاویر...
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در آستانه سفر رئیس جمهور روسیه به ایران، گمانه‌زنی‌ها درمورد چمدان اتمی ... فیلم / کلِّ ثروت استاد علی اکبر رائفی پور چقدر است ؟ ... به گزارش اترک نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، دوشنبه ...

کشف جسد دستیار پوتین در واشنگتن +عکس

ostan24.ir/showpage.aspx?id=180669&title=کشف-جسد...پوتین...
عیدی امسال کارگران چقدر است؟ عکس/ بازگشت ... رسانه‌های روسیه می‌گویند جسد دستیار رسانه‌ای پیشین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در هتلی در واشنگتن، پیدا شده است. ریا نووستی و ... سال گذشته، سناتور راجر ویکر، خواهان تحقیق درباره آقای لسین شده بود و گفته بود ثروت او "سوال‌های جدی را برانگیخته است." سناتور ویکر، در ...

کرملین رییس جمهور روسیه امروز با وزیر دفاع عربستان ...

an.arifun.in/p1496600_کرملین-رییس-جمهور-روسیه-امروز-با-وزیر-دفاع-ع...
الف روس ها بی میل نیستند بحران و و الف تصاویر قبرستان بقیع قبل از ... قوای حوزه مرکزی روسیه به امر وزیر دفاع روسیه کاملا اماده محاربه گردیده است این. ... با سرویس های اطلاعاتی شوروی سابق و روسیه امروز چقدر اشنایی دارید چرا روسیه یکی از. ... ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به روی جونز امریکایی قهرمان سابق بوکس جهان ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از زمانی او که بر مسند قدرت در کاخ مجلل ریاست جمهوری نشسته و از آنجا حزبش در ... او در مدت تصدی‌اش بسیار ثروتمند شد و دانشگاه‌ها و بنیادهای خیریه‌ای را وقف کرد. ... اما برعکس برای ارزیابی اینکه چقدر سریع می‌توان به وحشیگری‌های دوران اوجالان ... دیمیتری مدودف برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه هیچ کاره است.

ظهور نزدیک است ، دیگر نباید خفت اسپیناد

espinad.com/blog/12khabar
به نقل ازسایت ته لام؛ دولت آرژانتین طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد رئیس جمهور این کشور ..... روز یکشنبه رسانه‌های وابسته به مخالفان مسلح دولت سوریه با انتشار تصاویر و ...... وبلاگ ' خیز بلند بن سلمان برای سیطره بر منابع قدرت و ثروت ' به صورت ...... اسد و پوتین در حال فراهم شدن است - پوتین ,روسیه ,ولادیمیر پوتین ,جمهوری روسیه.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 7,723
  • بازدید سال : 72,357
  • بازدید کلی : 1,860,694