loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 346 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش-فرهنگ.../475585-نفیسه-روشن-خداحافظی-کرد
۲ روز پیش - این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تصمیم دارم برای مدتی از رسانه ملی خداحافظی کنم، چرا که حضور زیادم در رسانه ملی، باعث سوتفاهم برای برخی‌ها ...

تکذیب خبر خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون - چیدنی

www.chidani.com › چهره‌ها و سوپر استارها
۸ ساعت پیش - چند روز پیش خبری مبنی بر خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد که نفیسه روشن این خبر را تکذیب کرد.

علت خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون - سایت پیکس یاب

www.pixyab.ir/علت-خداحافظی-نفیسه-روشن-از-تلویزیون.html
۲ روز پیش - روشن خاطر نشان کرد: قصد دارم در نقش و ژانری متفاوت در سینما ظاهر شوم، ... تلکس دولت بهار: خداحافظي نفيسه روشن از تلويزيون شنبه، 12 دی 1394 ...
۱۵ ساعت پیش - خبری که نفیسه روشن تکذیب کرد/ از دنیای بازیگری خداحافظی نکرده‌ام. نفیسه روشن، ... خداحافظی نفیسه روشن از بازیگری در تلویزیون + عکس ...
۲ روز پیش - نفیسه روشن از بازیگران مطرح و توانای کشورمان از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

نفیسه روشن از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد | بانک ...

www.dpacciclaim.in/1394/.../نفیسه-روشن-از-بازیگری-در-تلویزیون-خ...
۲ روز پیش - نفیسه روشن از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد. خداحافظی بازیگر زن از بازیگری در تلویزیون نفیسه روشن که یکی از بازیگران زن پرکار ...

نسیم آنلاین | خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون

nasimonline.ir/Content/Detail/.../خداحافظی-نفیسه-روشن-از-تلویزیون
۳ روز پیش - نفیسه روشن در گفتگو با خبرنگار فرهنگی "نسیم آنلاین" گفت: ... عکسی کمتر دیده شده از عملیات رمضان که خواننده مطرح پاپ بازنشر کرد + عکس ...

نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! - SPI News

spinews.ir/art/17552-نفیسه-روشن-خداحافظی-کرد.html
۲ روز پیش - به گزارش افکارخبر،نفیسه روشن گفت: تصمیماتی گرفتم و دیگر نمی خواهم تا مدتی در آثار تلویزیونی بازی کنم، چرا که در این مدت آثار زیادی داشتم ...

نفیسه روشن از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد · پاتوق ...

patogh-90.ir/2016/01/نفیسه-روشن-از-بازیگری-در-تلویزیون-خداح/

۱ روز پیش - نفیسه روشن که یکی از بازیگران زن پرکار تلویزیون است و در سریال های مناسبتی مختلفی بازی کرده است، از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد ...

 

خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون

minions2015.rozblog.com/post/65
۲ روز پیش - نفیسه روشن: دیگر نمی خواهم در تلویزیون کار کنم نفیسه روشن گفت: ... روشن خاطر نشان کرد: قصد دارم در نقش و ژانری متفاوت در سینما ظاهر شوم، چرا ...

خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون + علت - بلاگ سان

whitegoogle-pbg.blogsun.ir/.../خداحافظی-نفیسه-روشن-از-تلویزیون-+-...
۱ روز پیش - خداحافظی بازیگر زن از تلویزیون خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون ... روشن خاطر نشان کرد: قصد دارم در نقش و ژانری متفاوت در سینما ظاهر شوم، چرا ...

خداحافظی نفیسه روشن با بازی در تلویزیون!؟ - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/news/.../خداحافظی-نفیسه-روشن-با-بازی-در-تلویزیو...
۲ روز پیش - خداحافظی نفیسه روشن با بازی در تلویزیون! ... روشن خاطر نشان کرد: قصد دارم در نقش و ژانری متفاوت در سینما ظاهر شوم، چرا که نقش هایی که در ...

نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! | News File

newsfile.ir/news/نفیسه+روشن+خداحافظی+کرد؟!
نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تصمیم دارم برای مدتی از رسانه ملی خداحافظی کنم، چرا که حضور زیادم در رسانه ملی، باعث سوتفاهم ...
۳ روز پیش - خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون. دولت ۱۴۵ هیات تجاری را بدون هیچ برنامه مدونی به ایران دعوت کرد! شیخ سلمان: فوتبال باید از تجارت جدا شود.
۲ روز پیش - نفیسه روشن: خداحافظی با بازی در تلویزیون ... روشن خاطر نشان کرد: قصد دارم در نقش و ژانری متفاوت در سینما ظاهر شوم، چرا که نقش هایی که در ...
۲ روز پیش - نفیسه روشن از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد. خداحافظی بازیگر زن از بازیگری در تلویزیون نفیسه روشن که یکی از بازیگران زن پرکار ...
۲۲ ساعت پیش - خداحافظی نفسیه روشن از تلویزیون اخبار خداحافظی نفیسه روشن از ... روشن خاطر نشان کرد: قصد دارم در نقش و ژانری متفاوت در سینما ظاهر شوم، چرا که ...

پایش نیوز | نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! - پایش نیوز

payeshnews.net/21189/نفیسه-روشن-خداحافظی-کرد؟
۲ روز پیش - نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! به گزارش افکارخبر،. نفیسه روشن گفت: تصمیماتی گرفتم و دیگر نمی خواهم تا مدتی در آثار تلویزیونی بازی کنم، چرا ...

خداحافظی نفسیه روشن از تلویزیون. اخبار خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون. دلیل خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون. ماجرای خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون.

 

راحیل چت | چت روم فارسی | چت راحیل

rahilchat.in/
خداحافظی نفسیه روشن از تلویزیون. اخبار خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون. دلیل خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون. ماجرای خداحافظی نفیسه روشن از تلویزیون.
۱ روز پیش - نفیسه روشن تقریبا همیشه سریال های مناسبتی بازی کردم که آثار ... ای هم بوده اند که تکرار آنها زیاد پخش می شود و از دنیای تلویزیون خداحافظی کرد.

نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! - افکارنیوز - پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?pid...نفیسه+روشن+خداحافظی+کرد؟!...
۲ روز پیش - به گزارش افکارخبر نفیسه روشن گفت تصمیماتی گرفتم و دیگر نمی خواهم تا مدتی در آثار تلویزیونی بازی کنم چرا که در این مدت آثار زیادی داشتم و ...

نفیسه روشن از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد - دانلود ...

shabgard25.ir/2016/01/.../نفیسه-روشن-از-بازیگری-در-تلویزیون-خداح/
۲۰ ساعت پیش - خداحافظی بازیگر زن از بازیگری در تلویزیون نفیسه روشن که یکی از بازیگران زن پرکار تلویزیون است و در سریال های مناسبتی مختلفی بازی ...

خداحافظی نفیسه روشن از بازیگری در تلویزیون + عکس - هنره

honare.ir/.../خداحافظی-نفیسه-روشن-از-بازیگری-در-تلویزیون--عکس.h...
نفیسه روشن از بازیگران مطرح و توانای کشورمان از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

خبری که نفیسه روشن تکذیب کرد/ از دنیای بازیگری ... - خبرچه

khabarche.ir/.../خبری-که-نفیسه-روشن-تکذیب-کرد--از-دنیای-بازیگر...
۲ روز پیش - خبرچه خبری که نفیسه روشن تکذیب کرد/ از دنیای بازیگری خداحافظی نکرده‌ام ... 6 ساعت پیش نفیسه روشن: خداحافظی با بازی در تلویزیون.

نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! - لواشـــــــــــک

www.lavashak.net/524389/نفیسه+روشن+خداحافظی+کرد؟.html
نفیسه روشن خداحافظی کرد؟! این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تصمیم دارم برای مدتی از رسانه ملی خداحافظی کنم، چرا که حضور زیادم در رسانه ملی، باعث سوتفاهم ...
۲ روز پیش - خداحافظی بازیگر زن از بازیگری در تلویزیون نفیسه روشن که یکی از بازیگران زن پرکار تلویزیون است و در سریال های مناسبتی مختلفی بازی ...
۲۱ ساعت پیش - روشن خاطر نشان کرد: قصد دارم در نقش و ژانری متفاوت در سینما ظاهر شوم، چرا که نقش هایی که در تلویزیون داشتم به نوعی تکرار مکررات بوده است.

۲ روز پیش - نفیسه روشن: دیگر نمی خواهم در تلویزیون کار کنم ... روشن خاطر نشان کرد: قصد دارم در نقش و ژانری متفاوت در سینما ظاهر شوم، چرا که نقش هایی که در ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,982
  • بازدید ماه : 7,256
  • بازدید سال : 71,890
  • بازدید کلی : 1,860,227