loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 573 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

داستان فیلم من سالوادور نیستم+زمان اکران و بازیگران www.kolbenews.ir/post/93/من-سالوادور-نیستم.html ۲۱ ساعت پیش - داستان فیلم من سالوادور نیستم, فیلم من سالوادور نیستم,زمان اکران فیلم من سالوادور نیستم, بازیگران فیلم من سالوادور نیستم,عکس از فیلم من… دانلود رایگان فیلم من سالوادور نيستم با لینک مستقیم ... www.cooldownload.ir/free-download-i-am-not-salvador.html دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید «من سالوادور نيستم» بدون تگ و یا آرم ... با توجه به حضور یک بازیگر زن خارجی در فیلم و حساسیت هایی که همین امر در زمان ... اعلام زمان اکران«من سالوادور نیستم» - سینما خبر www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=91278 کد خبر : 91278 زمان انتشار : 25 آبان 1394 13:49:00 ... مرد فوتبال جهان در سال 1999 و کارول ویدوتی، بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم هستند. در خلاصه داستان «من سالوادور نیستم» آمده: ناصر و خانواده اش به واسطه کار خیری که انجام داده اند توسط آژانس ... اعلام زمان اکران"من سالوادور نیستم" - سینما خبر www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=89237 ۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکران فیلم «من سالوادور نیستم» از اواسط آبان آغاز می شود. ... به حضور یک بازیگر زن خارجی در فیلم و حساسیت هایی که همین امر در زمان نمایش می تواند ... در خلاصه داستان «من سالوادور نیستم» آمده: ناصر و خانواده اش به واسطه کار خیری که ... نشست خبری و اکران خصوصی فیلم سینمایی «من سالوادور ... www.yjc.ir › فرهنگی هنری › سینما و تئاتر ۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نشست خبری فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی، ... در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، سوگل محرابی ... در خلاصه داستان «من سالوادور نیستم» آمده است: ناصر و خانواده‌اش به واسطه ... زمان اکران فیلم من سالوادور نیستم | سایت خبری تفریحی به ... beroznews.com/tag/زمان-اکران-فیلم-من-سالوادور-نیستم/ خانه » آرشیو برچسب: زمان اکران فیلم من سالوادور نیستم ... از نکته های قابل توجه فیلم من سالوادور نیستم که در آن کارول ویدوتی بازیگر زن بزریلی نقش نامزد رضا عطاران را بازی می کند حضور ریوالدو .... داستان زندگی هُپ بچه دو ساله آفریقایی+عکس. پوستر فیلم جدید رضا عطاران: من سالوادور نیستم! + خلاصه ... tozibae.ir/2016/02/پوستر-فیلم-جدید-رضا-عطاران-من-سالوادور/ ۶ ساعت پیش - خلاصه داستان فیلم من سالوادور نیستم. بنا بر اعلام حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان اکران «من سالوادور نیستم» به عنوان یکی از فیلم های ... تاریخ جدید اکران "من سالوادور نیستم" تکذیب شد khabargozarisaba.ir/.../تاریخ-جدید-اکران-من-سالوادور-نیستم-تکذیب-ش... ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حالی که تهیه‌کننده فیلم "من سالوادور نیستم" اعلام کرده بود این فیلم بعد از چند ... انجام دهد، حرف او به هیچ عنوان صحت ندارد و من شدیدا این موضوع را تکذیب می‌کنم." فرجی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره زمان اکران این فیلم در شورای ... نمایش موارد بر اساس برچسب: من سالوادور نیستم - مووی مگ مجله ... moviemag.ir › ... › نمایش موارد بر اساس برچسب: من سالوادور نیستم کارگردان فیلم سینمایی«من سالوادور نیستم»، به تعویق افتادن زمان اکران فیلمش ... در خلاصه داستان «من سالوادور نیستم» آمده: ناصر و خانواده اش به واسطه کار خیری که ... پروین حسینی گفت: رضا عطاران یک بازیگر بی نظیری است که به تنهایی در جذب ... عکس‌های جدید رضا عطاران در «من سالوادور نیستم - تی وی پلاس ... plus.ir/sport/1779/عکس-های-جدید-رضا-عطاران-در-من-سالوادور-نیستم تدوین فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» که به لحاظ پروداکشن در ژانر کمدی یکی از ... داستان من و حبیب خیلی فرق دارد/سالن کنسرت محسن یگانه خالیِ خالی بود! ... ویدئویی از جشن تولد بازیگر زن سینما در شبی که مهدی پاکدل گفت فیلمش را برای تمام ... اختصاصی از اکران خصوصی فیلم «فردا»؛ اولین تجربه کارگردانی مهدی پاکدل.

داستان فیلم من سالوادور نیستم+زمان اکران و بازیگران

آن‌طور که گفته می شود اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در تهران و مشهد آغاز می‌شود.

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم هستند و حضور ریوالدو بازیکن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال ۱۹۹۹ در این فیلم سینمایی از نکات قابل توجه آن است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر (عطاران) و خانواده‌اش به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند که آنجا دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه می‌گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نمایش «من سالوادور نیستم» شاید وقتی دیگر ... - Instagram

https://www.instagram.com/p/_SO-i9mYw9/
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نمایش «من سالوادور نیستم» شاید وقتی دیگر حبیب اسماعیلی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره زمان دقیق اکران فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» گفت: «با توجه…” ... #filmnews1 #بازیگر #بازیگران #بازیگران_ایرانی #هنرمند #هنرمندان ... در خلاصه داستان «من سالوادور نیستم» آمده: ناصر و خانواده اش به واسطه ...

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم ...

nasemfun.blogsky.com/.../دانلود-رایگان-فیلم-من-سالوادور-نیستم-با-ل...
۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان فیلم جدید «من سالوادور نیستم» بدون نیاز به خرید اشتراک ... یک بازیگر زن خارجی در فیلم و حساسیت هایی که همین امر در زمان نمایش می ...

رويکرد - "من سالوادور نیستم"اولین فیلم اکران نوروزی

rooykard.ir/fa/doc/news/.../سالوادور-نیستم-اولین-فیلم-اکران-نوروزی
۲ ساعت پیش - اکران عمومی "من سالوادور نیستم" به عنوان اولین فیلم نوروزی از ۵ اسفند در ۳۰ ... و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم به ... در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده‌اش به سفری سیاحتی به ...

اعلام زمان اکران من سالوادور نیستم - مطالب مرتبط

aftabnet.lastblog.ir/post/اعلام+زمان+اکران+من+سالوادور+نیستم
به گزارش ویکی سینما، فیلم سینمایی «من سالوادور نيستم» به کارگردانی منوچهر هادی از ماه آینده با ... عکسهای بازیگران در اکران خصوصی فیلم این سیب هم برای تو .... فیلمنامه آن را خود جی کی رولینگ خواهد نوشت و داستانی مجزا بر مجموعه هری پاتر دارد.

خبر تحریم من سالوادور نیستم شایع است - ایران

www.ion.ir/News/25171.html
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهیه کننده فیلم سینمایی من سالوادور نیستم خبر تحریم این فیلم ... وی افزود: با توجه به دریافت پروانه نمایش، فیلم من سالوادور نیستم در زمان اکران خود ... در کنار بازیگران برزیلی کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ ناصر و خانواده اش به وسیله آژانس ...

مجمل نیوز | آغاز اکران "من سالوادور نیستم"

mojmalnews.ir/?pn=farhang&num=829
منصور سهراب پور گفت: نمایش فیلم سینمایی " من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی رضا ... زمان ارسال خبر 1394/11/24 ، ساعت 16:37 ... از میان بازیگران برزیلی نیز کارول ویدوتی و بری فیوکا در این اثر حضور دارند. بنابر گزارش برنا، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات ...

ماجرای جالب نامزد برزیلی “رضا عطاران” | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/02/21/ماجرای-جالب-نامزد-برزیلی-رضا-عطاران/
۱۹ ساعت پیش - رضا عطاران | عکس “رضا عطاران” در فیلم من سالوادور نیستم ... داستان فیلم من سالوادور نیستم+زمان اکران و بازیگران.

حضور نیلوفر امینی فر در اکران من سالوادور نیستم - خبر ...

iruni.ir/search/?q=حضور+نیلوفر...فر...اکران+من+سالوادور+نیستم
در «من سالوادور نيستم» رضا عطاران و يکتا ناصر بازيگران اصلي هستند که ... نشست خبري و اکران خصوصي فيلم سينمايي «من سالوادور نيستم» .... باشگاه خبرنگاران جوان: «من سالوادور نيستم» با وجود دریافت پروانه نمایش و زمان تعیین ... «من سالوادورنيستم» داستان يک ايراني در برزيل است که کارش ذبح اسلامي براي رستوران ها است.

ثبت قرارداد اکران 4 فیلم جدید/«من سالوادور نیستم ... - سی نت

www.cinetmag.com/News/Show.asp?ArticleID=5279
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم «من سالوادور نیستم» نوشته رضا مقصودی و کار منوچهر هادی داستان ناصر و ... ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دانلود فیلم ایرانی جدید من سالوادور نیستم بایگانی - یاس ...

yascamp.ir/tag/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید-من-سالوادور-نی
دانلود رایگان فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی ۷۲۰p ... صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دانلود فیلم من سالوادور نیستم - یاس کمپ |مرجع دانلود همه چی

yascamp.ir/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم.html
دانلود رایگان فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی ۷۲۰p ... صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دلیل اکران نشدن فیلم «من سالوادور نیستم» | جستجو | ...

atuo-link.ir/list.php?key=دلیل+اکران...فیلممن+سالوادور+نيستم»
دانلود رایگان فيلم جدید «من سالوادور نیستم» بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip ... عکسهای بازیگران در نشست خبری فيلم من سالوادور نیستم .... فيلم را آغاز کردیم، متأسفانه نام فيلم برای اکران اعلام نشده که احتمالا این موضوع علت خاصی دارد.

نسخه نهایی «زاپاس» برای جشنواره فجر آماده می‌شود : سینماتیکت

cinematicket.org/?p=newsdet&nid=2638
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهیه‌کننده فیلم «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد اعلام کرد نسخه نهایی این ... «من سالوادور نیستم» را به شورای صنفی نمایش داده ام، اما همچنان منتظر هستم تا زمان ... همچنین در خلاصه داستان فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» آمده است: ناصر و ... تصاویر اکران خصوصی «پایان خدمت» با حضور بازیگران و عوامل فیلم ...

آغاز اکران "من سالوادور نیستم" از 1 اسفند - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/.../372839-آغاز-اکران-من-سالوادور-نیستم-از-اسفند
منصور سهراب پور گفت: نمایش فیلم سینمایی " من سالوادور نیستم" به کارگردانی ... از میان بازیگران برزیلی نیز کارول ویدوتی و بری فیوکا در این اثر حضور دارند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات رویایی ... مرکزی: شهادت می دهم تیم مذاکره کننده شب و روز نداشت و در همه زمان های در حال تلاش بودند.

اکران «من سالوادور نیستم» بعد از جشنواره فجر - سینمای ایران ...

icinema.ir › خبر و گزارش › سینمای ایران
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما اکران این فیلم به دلایل ناگفته‌ای به تعویق افتاد تا این‌که بالاخره منصور ... با این‌حال منصور سهراب‌پور که فیلمش با بازی پولسازترین بازیگر سال‌های اخیر سینما، یعنی رضا عطاران روی پرده خواهد رفت، درباره این زمان اکران که تا نوروز ... درباره داستان «من سالوادور نیستم» آمده است: ناصر و خانواده اش به واسطه آژانس ...

نشست خبری فیلم سینمایی«من سالوادور نیستم» برگزار می‌شود

press-online.org/news.php?7605
زمان نیوز:نشست خبری فیلم سینمایی«من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و ... این اکران، اولین نمایش این اثر به شمار می‌رود و برای نخستین بار اهالی رسانه و منتقدین به ... در این فیلم بازیگرانی نظیر رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، سوگل ... در خلاصه داستان «من سالوادور نیستم» آمده است: ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس ...

رضا عطاران | عکس “رضا عطاران” در فیلم من سالوادور نیستم

namnak.com/27327-نامزد-رضا-عطاران.html
۲۰ ساعت پیش - فیلم من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی و بازی “رضا عطاران” ، یکتا ناصر ، مهدی ... آن طور که گفته می شود اکران «من سالوادور نیستم» به عنوان یکی از فیلم های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در تهران و مشهد آغاز می شود. ... در خلاصه داستان من سالوادور نیستم: ... یکتا ناصر و رضا عطاران در کنار بازیگر خارجی فیلم.

دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم - هکس دانلود

hexdownload.com › مالتی مدیا › فیلم و سریال › فیلم ایرانی
رتبه: ۵ - ‏۳ رأی
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود, فيلم, ايراني, من سالوادور نیستم, دانلود فيلم من سالوادور نیستم, ... نات سالوادور] در برزیل صورت گرفته و رضا عطاران و یکتا ناصر بازیگران ...

خبرگزاری فارس - در گفت‌وگو با فارس مطرح شد «من سالوادور ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940412000456
۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری فارس: «من سالوادور نیستم» در نوبت اکران شهریور ... فارس در ارتباط با زمان اکران فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» گفت: پیش بینی ... فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» داستان یک ایرانی در برزیل است که کارش ذبح ... در فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» رضا عطاران به عنوان بازیگر حضور دارد و ...

نسیم آنلاین | منوچهر هادی: وضعیت اکران "من سالوادور نیستم ...

nasimonline.ir/.../منوچهر-هادی-وضعیت-اکران-من-سالوادور-نیستم-نامعلوم-...
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سهراب پور خاطرنشان کرد: پیرامون موضوع اکران فیلم این نکته را باید بیان کنم که ما از زمان فیلمبرداری این فیلم در برزیل در حال برنامه ریزی برای اکران آن در این کشور بودیم. ... همین به تاخیر افتادن اکران فیلم "من سالوادور نیستم! ... این فیلم باید به این نکته اشاره کنم که بداهه پردازی این بازیگر خوب و توانا آنقدر ...

اکران من سالوادور نیستم از 23 بهمن - مدیا تاپ : مدیا تاپ

www.mediatop.in/2015/12/10/اکران-من-سالوادور-نیستم-از-23-بهمن/
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکران من سالوادور نیستم از 23 بهمن , آخرین تصاویر از من سالوادور نیستم٬ ... در خلاصه داستان فیلم سینمایی آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات ... ژیلا صادقی، سوگل محرابی، کارول ویدوتی، بری فیوکا بازیگران فیلم هستند. ... داستان فیلم من سالوادور نیستم, دانلود آنونس, دانلود آنونس من سالوادور نیستم, ...

پوستر فیلم جدید رضا عطاران: من سالوادور نیستم! + خلاصه ...

www.salarafun.ir/.../پوستر-فیلم-جدید-رضا-عطاران-من-سالوادور-نیستم...
بنا بر اعلام حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان اکران «من سالوادور نیستم» به عنوان یکی از ... محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم هستند و حضور ریوالدو بازیکن ... در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده‌اش به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، ... تاریخ : دوشنبه 03 اسفند 1394 زمان : 13:25.

تعجب همسر یکتا ناصر از عدم اکران «من سالوادور نیستم»

www.niksalehi.com/learn/archives/243161.php
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هادی از دغدغه‌اش برای ساختن فیلم «من سالوادور نیستم» گفت: اگر فیلم‌های من را دنبال کنید ... به سمت علایق و سلایق خودش می‌رود یعنی من نمی‌توانم فیلمی خنثی و بدون حرف و نقد اجتماعی بسیازم. ... عطاران و یکتا ناصر و بازیگر خارجی در من سالوادور نیستم + عکس ..... طولانی شدن زمان عقد تا عروسی، خوب، بد یا زشت؟

دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم تاریخ اکران ...

biographysaz.ir/فیلم.../فیلم.../من-سالوادور-نیستم/دانلود-فیلم-سینما...
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروز براتون یه پست جنجالی از فیلم سینمایی من سالوادور نیستم به بازیگری رضا عطاران ... زمان اکران من سالوادور نیستم اکران جوایز و افتخارات از فیلم سینمایی من ... مطلب قبلیعکس ها و بیوگرافی بازیگر زن ایرانی نیکی کریمی.

دانلود تیتراژ فیلم سینمایی من سالوادور نیستم بایگانی ...

biographysaz.ir/tag/دانلود-تیتراژ-فیلم-سینمایی-من-سالوادو
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم تاریخ اکران ... تاریخ جدید اکرانمن سالوادور نیستم” تکذیب شد ادامه مطلب یادتون نره ... بیوگرافی ساز گالری به روز عکس بازیگران میباشد که در تاریخ ۵ آذر ماه ۱۳۹۴فعالیت خود را با هزینه های ...

«من سالوادور نیستم» با اهداف حوزه هنری انطباق دارد؟ - اخبار ...

cinemapress.ir/news/.../من-سالوادور-نیستم-با-اهداف-حوزه-هنری-انطباق-دار...
۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «من سالوادور نیستم» پنجمین فیلم سینمایی منوچهر هادی است که براساس این ... اما شاکله اصلی کمدی و موقعیت های طنز فیلم بر اساس شغل ناصر - شخصیت اصلی داستان - که در ابتدا معلم ... عهده دار مسئولیت هستند در آن زمان مدیران حوزه هنری را برای اکران فیلم «مرد ... انتقادمردم به تیپ‌های«بَرَره‌ای» برخی بازیگران+عکس ...

عکس های رضا عطاران و آنجل نامزد برزیلی اش! - بروزترین

beroztarin.com/post/3746.html
از نکته های قابل توجه فیلم من سالوادور نیستم که در آن کارول ویدوتی بازیگر زن بزریلی ... فیلم من سالوادور نیستم در برزیل فیلم برداری شده است و در داستان آن آمده است که ناصر ... زمان اکران فیلم من سالوادور نیستم. گفته می شود اکرانمن سالوادور نیستم” به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه ۵ اسفند در تهران و مشهد آغاز می‌شود.

اکران مبهم «من سالوادور نیستم» با بازی عطاران و ریوالدو

www.entekhab.ir/fa/news/239255
۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در پی ابراز گلایه تهیه‌کنندگان فیلم «من سالوادور نیستم» نسبت به وضعیت ... تاریخی را برای اکران اعلام نکرده‌اند، در واقع آنها مشکل سرگروه دارند و این موضوع ... صورت گرفته و رضا عطاران و یکتا ناصر بازیگران اصلی آن هستند.

عده ای از سینماگران نمی خواهند «من سالوادور نیستم» اکران شود ...

news.tamashagar.com/.../عده-ای-از-سینماگران-نمی-خواهند-من-سالوادور-نی...
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حبیب اسماعیلی در نشست رسانه‌ای عوامل فیلم «من سالوادور نیستم»: ... حضور تهیه‌کنندگان منصور سهراب‌پور و امیر پروین‌حسینی و بازیگران یکتا ناصر، ... درباره موضوع اکران فیلم این نکته را باید بیان کنم که ما از زمان فیلمبرداری ...

شرایط اکران "من سالوادور نیستم" مهیا نشده است - صبا

www.rooznamehsaba.ir/.../شرایط-اکران-من-سالوادور-نیستم-مهیا-نشده-ا...
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در خلاصه داستان فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» آمده است: ناصر و خانواده اش ... کارول ویدوتی و بری فیوکا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

چهار فیلم سینمایی جدید اکران می شود - پویش

puyesh.net/fa/news/62958/چهار-فیلم-سینمایی-جدید-اکران-می‎شود
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم «من سالوادور نیستم» نوشته رضا مقصودی و کار منوچهر هادی داستان ناصر و ... ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ثبت قرارداد اکران 4 فیلم جدید - خبرگزاری دانشجویان ایران ...

www.isna.ir/page/news-mobile.xhtml;jsessionid...?newsCode...fa...
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش قرارداد اکران 4 فیلم ثبت شد. ... به گفته فرجی؛ قرارداد فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» نیز در گروه ماندانا ثبت ... یزدانبخش، محمد بحرانی، فراز مدیری و ستاره اسکندری بازیگران این فیلم هستند. فیلم «من سالوادور نیستم» نوشته رضا مقصودی و کار منوچهر هادی داستان ناصر و ...

شروع اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان اولین فیلم اکران ...

tnews.ir/news/9a2458157098.html
شروع اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان اولین فیلم اکران نوروزی. زمان دریافت خبر : دوشنبه 03 اسفند 1394 ساعت 14:15 ... رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم به کارگردانی ... در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش به سفری سیاحتی به ...

حوزه هنری:من سالوادورنیستم تحریم نیست - رسانه ی خبری ...

ion.rasanetv.ir/page-607174.html
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهیه کننده فیلم سینمایی من سالوادور نیستم خبر تحریم این فیلم ... وی افزود: با توجه به دریافت پروانه نمایش، فیلم من سالوادور نیستم در زمان اکران خود ... در کنار بازیگران برزیلی کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ ناصر و خانواده اش به وسیله آژانس ...

اکران خصوصی فیلم وروجک ها - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=اکران+خصوصی+فیلم+وروجک+ها
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در «من سالوادور نیستم» رضا عطاران و یکتا ناصر بازیگران اصلی هستند که ... اکران فيلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی از هفته آینده آغاز می‌شود. ... در خلاصه داستان این فيلم آمده است: «این فيلم نگاهی‌ است گذرا به پاره‌ای از ... با نزدیک شدن به مراسم سی و چهارمین جشنواره فيلم فجر زمان اکران و نام سالن های ...

"من سالوادور نیستم" اسفند اکران می شود - پایگاه خبری دیباچه

diibache.ir › رسانه ها
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - منصور سهراب پور گفت: نمایش فیلم سینمایی " من سالوادور نیستم" به ... از میان بازیگران برزیلی نیز کارول ویدوتی و بری فیوکا در این اثر حضور دارند. برنا نوشت: در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس ...

نشست خبری و اکران خصوصی فیلم سینمایی «من سالوادور ...

www.bultannews.com/.../نشست-خبری-و-اکران-خصوصی-فیلم-سینمای...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نشست خبری فیلم سینمایی«من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و ... در این فیلم بازیگرانی نظیر رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، سوگل ... در خلاصه داستان «من سالوادور نیستم» آمده است: ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس ...

فیلمهای جدید در نوبت اکران - ستاره سینما | عکس جدید بازیگران

setarehcinema.ir › اخبار سینما › اخبار سینمای ایران
۷ روز پیش - وی درباره اکران فیلم‌های «من سالوادور نیستم» و «نزدیک‌تر» که گفته می‌شد به زودی ... سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین درباره زمان شروع اکران نوروزی فیلم‌ها ... به گفته صادق صادق دقیقی کارگردان آن؛ داستان این فیلم که مهدی فقیه، ...

اکران من سالوادور نیستم با بازی رضا عطاران - بیست ستون

www.bistsotoon.com/p/اکران-من-سالوادور-نیستم-با-بازی-رضا-عطاران
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم سینمایی من سالوادور نیستم در گیشه موفق می شود ... از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به رضا عطاران، یکتا ... در خلاصه داستان " من سالوادور نیستم " آمده است : ناصر و خانواده اش ... مناسب ترین زمان برای رابطه جنسی · > ...

"من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی در زمان اکران خود ...

news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=7&id=32533
۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی در زمان اکران خود رکورد فروش گیشه را می‌شکند ... در جذب مخاطب موفق است، اما این بازیگر تنها دلیل جذابیت فیلم نیست، ... در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 7,362
  • بازدید سال : 71,996
  • بازدید کلی : 1,860,333