loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 501 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)
پرطرفدارترین اینستاگرام جهان ، عکس پرطرفدارترین اینستاگرام جهان

پرطرفدارترین اینستاگرام جهان را در پنجمین سالروز تولد اینستاگرام معرفی کردند. رویترز 5 نفر اول در میان صاحبان پرطرفدارترین صفحه اینستاگرام دنیا را از بین ستاره های هالیوودی نام برد.

5 نفر از پرطرفدارترین های اینستاگرام جهان

اینستاگرام این روزها 5 ساله شد.میلیون ها عکس و فیلم در صفحات شخصی هنرمندان و افراد مشهور منتشر شد و صدها هزار فالوور در زیر عکس های چهره های مشهور لایک زدند و کامنت گذاشتند اما یک سوال و انهم اینکه پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام در جهان متعلق به چه کسانی است؟ وب سایت بیزینس اینسایدر اسامی 5 فرد پرطرفدار اینستاگرامی را منتشر کرد.بازهم زنان طرفداران بیشتری را به خود اختصاص دادند به خصوص خواننده های پاپ که طرفدارانی میلیون در شبکه های اجتماعی دارند.

 براساس گزارش رویترز در حدود 85 درصد از طرفداران هریک از این ستاره های مشهور زیر 35 سال سن دارند.ملیت طرفداران خواننده های مشهور اینستاگرامی از تمام نقاط دنیا ثبت شده است و 75 درصد از انها هم خارج از ایالات متحده آمریکا سکونت دارند.

تیلور سوئیفت علاوه بر قرار گرفتن در لیست صاحبان پربازدیدترین صفحات اینستاگرامی در جهان ، در کشور اندونزی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

 5 چهره با پرطرفدارترین چهره های اینستاگرام جهان

1. تیلور سوئیفت با 49.6 میلیون فالوور

خواننده مشهور هالیوودی بعد از لقب گرفتن به عنوان یکی از پردرامدترین خواننده های زن در دنیا حالا در لیست پرطرفدارترین اینستاگرام جهان نفر اول شناخته شد.

پرطرفدارترین اینستاگرام جهان ، عکس پرطرفدارترین اینستاگرام جهان ، پرطرفدارترین صفحه اینستاگرام

 
2.کیم کارداشیان با 48.1 میلیون فالوور 
دور از انتظار نبود که یکی از این 5 نفر صاحب پرطرفدارترین اینستاگرام جهان کیم کارداشیان باشد.
 
کیم کارداشیان  ، پرطرفدارترین صفحه اینستاگرام ، اینستاگرام
 
3. بیانسه با 47.2 میلیون فالوور 
بیانسه برخلاف توقعات هوادارانش در بین پرطرفدارترین اینستاگرامی های جهان بعد از تیلور سوئیفت قرار گرفت آن هم با اختلاف دو رتبه .
 
بیانسه ، اینستاگرام ، پرطرفدارترین اینستاگرام جهان
 
4. سلنا گومز با 45.9 میلیون فالوور 
سلنا گومز جوان هم با داشتن بیش از 45 میلیون فالوور و حمایت خاص از سوی هوادارانش در بین پرطرفدارترین اینستاگرامی های جهان قرار گرفت.
 
سلنا گومز ، پرطرفدارترین اینستاگرام جهان ، عکس پرطرفدارترین اینستاگرام جهان
 
5. آریانا گراندی با 44.6 میلیون فالوور 
این خواننده تقریبا نوظهور به دلیل متنوع بودن عکس های اینستاگرامش با رکوردی باورنکردنی از فالوورها در میان پرطرفدارترین اینستاگرام جهان و ستاره ها قرار گرفته است.
آرایانا گراند ، پرطرفدارترین اینستاگرام جهان ، عکس پرطرفدارترین اینستاگرام جهان
 جالب است بدانید که این 5 ستاره زن چهره هایی همچون کری رونالدو ، لیونل مسی و لیدی گاگا را از لیست 5 نفر اول پرطرفدارترین صفحات اینستاگرامی دنیا حذف کردند.

پرطرفدارترین اینستاگرام جهان ، 5 هالیوودی زن پرطرفدارترین اینستاگرام جهان

 

پرطرفدارترین های اینستاگرام در جهان امسال متعلق به کیست؟

namnak.com/26334-پرطرفدارترین-اینستاگرام-جهان.html
پرطرفدارترین اینستاگرام جهان و پرطرفدارترین صفحه اینستاگرام بازیگران و خواننده های مشهور و پرطرفدارترین اینستاگرام زنان خارجی و پرطرفدارترین ...
5 نفر از پرطرفدارترین هایاینستاگرامجهان اینستاگرام این روزها 5 ساله شدمیلیون ها عکس و فیلم.

پرطرفدارترین های اینستاگرام در جهان امسال متعلق به کیست ...

feedgah.com/lastnews/.../پرطرفدارترین-های-اینستاگرام-در-جهان-امسا/
پرطرفدارترین های اینستاگرام در جهان امسال متعلق به کیست؟ پرطرفدارترین اینستاگرام جهان را در پنجمین سالروز تولد اینستاگرام معرفی کردند. رویترز 5 نفر اول در ...

پر طرفدارترین اینستاگرام ایرانی متعلق به کیست؟/چرا ...

www.shafaf.ir/.../پر-طرفدارترین-اینستاگرام-ایرانی-متعلق-به-کیست...
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه اجتماعی افراد سرشناس در سراسر دنیا مورد توجه مردم و رسانه ها قرار می گیرد به طوری که رفتار این افراد در شبکه های اجتماعی مورد تحلیل های ...

پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر – جديدترين ...

www.momtaznews.com/پرطرفدارترین-ستاره-های-اینستاگرام-تص/
جدید ترین اخبار ایران و جهان ممتاز نيوز. سرخط مهمترین اخبار .... 150156 1531 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر. اما در میان چهره های .... جنجالی ترین صفحه های اینستا متعلق به کدام چهره هاست؟ ... طعنه دوباره پیام صادقیان به کیست؟ گردآوری ...

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
علی ضیا از زندگی کاری اش و نقد هایی که به او شده می گوید ! ... عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (28) ... علت کشف حجاب و مهاجرت بازیگران زن چیست ؟ .... افتتاحیه جشنواره فیلم فجر امسال با سه مجری ... سایر خبرهای سینمای ایران و جهان ..... توهین جدید کرار جاسم در اینستاگرام با انتشار عکس یک سگ +عکس ...

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی در اینستاگرام | 55 آنلاین

55online.ir/news/پرطرفدارترین-خواننده-های-ایرانی-در-اینستاگرام
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «اینستاگرام» به عنوان شبکه ای مجاز و البته محبوب در سطح جهان، ... انداخته ایم به فعالیت های خواننده های پاپ داخلی و پرطرفدارترین خواننده ها در غول ... جایگاه دوم لیست ما متعلق به «بابک جهانبخش» است. .... تور کنستر های اروپایی خواجه امیری اردیبهشت و خرداد امسال در کشورهای .... قاتل کامپیوترهای ارزان‌قیمت کیست؟

اصلاح‌طلبان باید از طرفداران خود بخواهند که به ... - اخبار روز

nchse.ir/اصلاح‌طلبان-باید-از-طرفداران-خود-بخوا/
پرطرفدارترین های اینستاگرام در جهان امسال متعلق به کیست؟ ... اصلاح‌طلبان باید از طرفداران خود بخواهند که به اصولگرایان میانه‌رو و معتدل رای دهند. ارسال شده در تاریخ ...

ارائه درس ورزش به طور مختلط در دانشگاه زنجان+سند - اخبار روز

nchse.ir/ارائه-درس-ورزش-به-طور-مختلط-در-دانشگاه-ز/
پرطرفدارترین های اینستاگرام در جهان امسال متعلق به کیست؟ ... در اقدامی عجیب از سوی مسئولان دانشگاه زنجان درس ورزش یک به طور مختلط در این دانشگاه ارائه شده است.

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/
عنوان محبوب‌ترین بازیگر آمریکا به كدام هنرپيشه رسید؟ ... همراه با تبلیغ کاندیداها باشد · رسیدگی ۱۰ روزه به درخواست رد صلاحیت‌شدگان خبرگان؛ از فردا ... عکس های بازیگران زن در جشن 30 سالگی فروشگاه عطر میثم · عکس های ..... آرم خودروهای لوکس دنیا نشانه چیست؟+تصاویر .... این دختر کوچولو ستاره ی مد در اینستاگرام است! +عکس.

اخبار سینما - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
واکنش صدف طاهریان و کاربران به رابطه اش با بازیگر مرد ترکیه +عکس ... بازیگر زن خارجی کیمیا در کنار همسرش +بیوگرافی ... عروسی آزاده نامداری در دی 94 و عکس حلقه های ازدواجشان .... نذری پزان گلزار و مهناز افشار در اربعین امسال + عکس ... تکذیب یک شایعه در اینستاگرام آزاده نامداری + عکس ... عجیب ترین زایمان جهان (+عکس).
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از تاریخ ۸ بهمن هیچ فعالیتی در اینستاگرام نداشته است. .... "رند"ترین شماره های موبایل به چه قیمتی و در دست کیست؟ خطرناک ترین زد و خوردهای ... افتتاح 17 طرح دهه فجر امسال در اشنویه ... کليه حقوق اين سايت متعلق به باشگاه خبرنگاران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است. طراحی و ...
روزی که امام(ره) با تاکسی به منزل برگشت/ شهید بهشتی حتی یک ... رسانه های منطقه از تصمیم عربستان سعودی مبنی بر برگزاری مانورهای نظامی با مشارکت ..... علت انتشار پیام‌های تند اینستاگرامی هاشمی چیست؟ ... واردات ۳۶ هزار خودرو در ۱۰ ماهه امسال.

دسته فن‌آوری اطلاعات، - برسام

barsam.ir/archive/category/archive/sections/it/
نزدیک به نیمی از دستگاه‌های دیجیتال فروخته شده در کریسمس امسال متعلق به شرکت اپل بوده است فروشنده برتر دیجیتالی، بازار کریسمس امسال کیست؟ به… ... های سری Exynos توانسته است خود را به عنوان یکی از کمپانی های پیشرو در زمینه ساخت این قطعات در جهان مطرح… ... چگونه در اینستاگرام به صورت تاثیرگذار تبلیغ کنیم؟

بهترین عکس‌های کمدی حیات‌وحش سال 2015 + تصاویر | خط برتر

www.khatebartar.com/.../بهترین-عکس-های-کمدی-حیات-وحش-سال-2015-ت...
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «جوایز سالیانه بهترین عکس‌های کمدی حیات وحش» برندگان امسال خود را شناخت. ... که از حیوانات توسط عکاسان حیات وحش در سرتاسر جهان ثبت شده‌اند تعلق می‌گیرد. ... عکس های جدید رامبد جوان و نگار جواهریان وقتی دو نفره به دیدن نمایش می روند! ... و یکم · صفحه‌ی پرطرفدار «طلبه تودی» در اینستاگرام متعلق به کیست؟

بهترین بابای دنیا كیست؟ - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/valedeyn-m/best2-daddy-iworld.html
او می‌گوید: به نظر من ترسناك‌ترین كار دنیا عوض كردن لباس یك نوزاد تازه به دنیا آمده است. ... زیرا زنان باردار و نوزادان یك سایز خاص لباس می‌پوشند كه فقط متعلق به یك دوره خاص است و بعد از آن بی‌مصرف خواهد بود در حالی كه هنوز كاملا نو هستند. ... میخوای عید امسال همسرت را غافلگیر کنی؟ ... در اینستاگرام فیلم های جذاب و دیدنی ببینید.

«طلبه تودی» در اینستاگرام متعلق به کیست؟+عکس | پگاه ...

art.pegahonline.ir/news/.../طلبه-تودی-در-اینستاگرام-متعلق-به-کیست-...
۶ روز پیش - «طلبه تودی» در اینستاگرام متعلق به کیست؟ ... پگاه آنلاین - آخرين اخبار ايران و جهان ... نظرسنجی وبسایت harrispollonline به عنوان محبوب‌ترین ستاره سینما در آمریکا انتخاب شد. ... دپ امسال در درام جنایی “عشاء ربانی سیاه” (Black Mass) نقش جیمز ... ٣٧ سال از وقوع انقلاب اسلامي مي گذرد و در اين روزها و بعد از تلاش های ...
اینستاگرام مدیر وبگاه هواداران کریستیانو رونالدو ... رونالدو امسال آمار گلزنی درخشانی نداشته اما تبدیل به شوتزن ترین بازیکن ... در شرایطی که صحبت های دونالد ترامپ کاندید ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، خشم گروه های بسیاری از مردم جهان را بر ..... ولی فکر می‌کنم بعضی افراد متعلق به سرزمینی که در آن زندگی می‌کنند نیستند.".

صفحه قبل

atraknews.com/tag.aspx?tag=ترین&page=3
پر طرفدارترین اینستاگرام ایرانی متعلق به کیست؟ ... عجیب‌ترین کالاهایی که امسال وارد کشور شد ... این نوزاد 8 ماهه شاید یکی از باکلاس ترین نوزاد های جهان باشد.
ایشالا 1000ساله بشم ایشالا امسال هم تیزهوشان قبول بشم ایشالا یه روز امبری رو از نزدیک ببینم ایشالا به همه ی آرزوهای کوچیک و بزرگم برسم ... تهران متعلق به کیست ... بیوگرافی بهترین گروه ها و خواننده های رپ ایرانی – جهان زیر خاک ۷ مه ۱۹۸۵ … ... اینستاگرام 2015/11/5 22:11 218 قسمت چهار نمیدونی بدون از بهترین رپر دنیا کیست؟

vareshnews | پایگاه خبری تحلیلی وارش

www.vareshnews.ir/
زندانی مازندرانی الاصل آزاد شده توسط امریکا کیست؟ ... امسال سبزه عید نکارید ... سخنگوی اورژانس مازندران از حمله پلنگی به چوپان گله در آلاشت شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: ... میانگین عمر اجرای طرح ها در مازندران : طرح های ملی ۲۲ سال ، طرح های کوچک ۱۲ سال ... در تاریخ ورزش جهان هم دو قلوهایی بودند که با درخشش در مسابقات بین‌المللی، ...

lahzenews.ir

lahzenews.ir/
لحظه نیوز: گزارش های دریافتی حاکیست آلمان قرار است بین ایران و عربستان میانجیگری کرده و از طرفین بخواهد به تنش های موجود پایان دهند. منتشر شد؛ .... جهان در آستانه اپیدمی آلزایمر · سریع تر لاغر شوید! ... صفحه اینستاگرام طارمی هک شد ... ۱۸ کیلومتر از بزرگراه گناوه - دیلم امسال افتتاح می‌شود ... دلیل خط خوردن آرش برهانی چیست؟

زمان

www.zamannews.ir/
اخبار ایران،جهان،مذاکرات هسته ای،تغذیه،سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،اخبار ورزشی،اخبار ... صالحی: اگر همکاری روسیه نبود برجام به نتیجه نمی‌رسید .... دندان درآوردن نوزاد و چگونگی راه کاهش دادن درد دندان درآوردن کودک چیست؟ .... تحلیگران می گویند پیشروی های اخیر ارتش سوریه انقلاب بزرگی در موازنه قدرت به سود حکومت سوریه به وجود آورده ...

بهترین شدن حق رحمتی بود - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش-ورزشی-7/468380-بهترین-شدن-حق-رحمتی-بود
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حق او بود که بهترین شود و جا دارد که به او تبریک بگویم. ... دروازبانی که امسال به جمع آبی های خوزستانی پیوست و با نمایش درخشانش بعد از 13 .... الگوی دروازه بانی فرناندو خسوس چه کسی است و کدام گلر را در حال حاضر بهترین دروازه بان جهان می داند؟ به ... صفحه‌ی پرطرفدار «طلبه تودی» در اینستاگرام متعلق به کیست؟

زیباترین پرستشگاه های جهان +تصاویر - تی نیوز

tnews.ir/news/106648773516.html
زیباترین پرستشگاه های جهان +تصاویر. ... پر طرفدارترین اینستاگرام ایرانی متعلق به کیست؟ + تصاویر · لیست نهایی کاندیدای تأیید صلاحیت شده انتخابات نظام ...
۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود، به قتل ... می کنم به فضای غیر واقعی شکل گرفته در برخی رسانه های غیر رسمی و .... بهترین راه جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای چیست. .... تعداد آنها سال گذشته بالغ بر 80 هزار واحد مسکونی بوده که امسال این عدد به نصف کاهش یافته است.
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله فوربس به رسم هر سال خود فهرستی از پولسازترین زنان و مردان ... بولاک در آن سال به خاطر بازی در فیلم های «The Blind Side» و پیشنهاد چنین درآمدی را دریافت کرده بود. در فهرست امسال فوربس نام جنیفر لاورنس با 34 میلیون دلار درآمد، به عنوان .... جام جم سیما © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی ...

آفتاب

aftabnews.ir/
اگر حضور مردم در خرداد 92 نبود، پیروزی هسته‌ای را تجربه نمی‌کردیم/نباید به صندوق‌ رای ... عکس:زنی که مترجم روحانی در ایتالیا شد،کیست؟ .... 20 سند همکاری به ارزش 33 میلیارد دلار، هواپیماهای غول آسای جدیدِ جهان، توتال و پژو در ... شمار کشته های حملات تروریستی زینبیه دمشق به 45 نفر رسید +تصاویر ... عیدی امسال کارمندان چقدر است؟
مقام آمریکایی در اولین واکنش واشنگتن به خبر بازداشت ۹ آمریکایی توسط .... بزرگ خواهد بود و مسئولان کشور نیز به درستی تشخیص می‌دهند که دشمن اصلی آنها کیست. ... گرم برای کاربران شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام در سراسر جهان خبر داد. .... خبر داد و گفت: امسال میزان ذخیره‌سازی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواج + تصاویر ...

www.talab.ir/.../interview-with-laleh-eskandari-and-his-wife-2-days.html
واکنش ستاره های ایرانی به ماجرای جنجالی فاطمه معتمدآریا ... با این وصف بی‌دلیل نیست که به یک مهندس خوب مهربان که او هم به نوعی در کار هنرهای تجسمی فعالیت دارد، ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 7,506
  • بازدید سال : 72,140
  • بازدید کلی : 1,860,477