loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 526 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از اتفاقات اخیر در برنامه استیج من و تو که یکی از شرکت کنندگان آن به نام سولماز در برنامه زنده دست به افشاگری در خصوص پشت پرده این شبکه زد، سالومه مجری من و تو در اقدامی قابل پیش بینی و کاملا ناشیانه مصاحبه ای اجباری با سولماز ترتیب داد و همان طور که انتظار میرفت در این مصاحبه سولماز با تغییر موضعی کاملا مبتدیانه، منظورش را از اتفاقات پشت پرده من و تو ری اکشن (عکس العمل) رضا روحانی (مربی اش) اعلام کرد!

سالومه و سولماز در این مصاحبه دستپاچه و غیرطبیعی بودند و سوال و جواب‌ها نیز کاملا ساختگی به نظر می‌آمد و با گفته های سولماز در برنامه‌ی زنده هیچگونه همخوانی نداشت. سولماز در قسمتی از این مصاحبه اجباری گفت که “به خاطر ری اکشن رضا روحانی شعرش رو یادم رفت!!!” این در حالی است که در پخش زنده زمانی که مجری برنامه استیج ، رها اعتمادی در مورد شعر از او پرسید سولماز صراحتا گفت “اولشو می‌دونم، انتهاشم می‌دونم”

صحبتهای ضد و نقیض رد و بدل شده در مصاحبه سولماز، خود مهر تائیدی بر صحت افشاگری این شرکت کننده و پشت پرده شبکه من و تو است

دانلود فیلم مصاحبه با سولماز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو ...

www.momtaznews.com/مصاحبه-سالومه-با-سولماز-من-و-تو/
۱۹ ساعت پیش - مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم. به اشتراک بگذارید. پس از اتفاقات اخیر در برنامه استیج من و تو که یکی از ...

ویدئو جدید سولماز پیمانی و افشای پشت پرده استیج من و تو ...

www.momtaznews.com/سولماز-پیمانی-پشت-پرده-استیح-من-و-تو-را/
۴ روز پیش - سولماز پیمانی ، یکی از شرکت کننده های مسابقه استیج من و تو که در ... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم پس از ...

فیلم افشاگری امیرحسین درمورد شبکه من و تو بعد از اقدام سولماز

www.momtaznews.com/فیلم-افشاگری-امیرحسین-درمورد-شبکه-من-و/
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم پس از اتفاقات اخیر در برنامه استیج من و تو که یکی از شرکت کنندگان آن به نام سولماز در برنامه ...

افشاگری سولماز از فساد اخلاقی در مسابقه استیج من و تو - ...

www.momtaznews.com/افشاگری-سولماز-از-فساد-اخلاقی-در-مسابق/
این افشاگری شرکت کننده شبکه من و تو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی ... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم پس از ...

حرف های پریسا سحرخیز مجری شبکه من و تو – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/حرف-های-پریسا-سحرخیز-مجری-شبکه-من-و-تو/
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم .... فیلم افشاگری امیرحسین درمورد شبکه من و تو بعد از اقدام سولماز بعد از افشاگری سولماز در ...

افشای پشت پرده برنامه “بفرمایید شام” شبکه من و تو - جدید ...

www.momtaznews.com/افشای-پشت-پرده-برنامه-بفرمایید-شام-شب/
ویدئو جدید سولماز پیمانی و افشای پشت پرده استیج من و تو سولماز پیمانی .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 11 ساعت قبل ...
بازیگر زن کشورمان در کنار شرکت کننده استیج من و تو + عکس .... ها در نشست خبری فیلم نفس · مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم ...
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم. پس از اتفاقات اخیر در برنامه استیج من و تو که یکی از شرکت کنندگان آن به نام سولماز در برنامه ...

Category ازدواج مجریان شبکه من و تو – جديدترين اخبار ايران ...

www.momtaznews.com/tag/ازدواج-مجریان-شبکه-من-و-تو/
چندی پیش اخباری در خصوص گرایش عوامل و مسئولان شبکه من وتو به همجنس گرایی ... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 8 ساعت قبل ...

تاریخ انتشار: ۳ February 2016 | 7:00 am عکسی توسط هنرجوی استیج من و تو .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 11 ساعت قبل ...

عکس دونفره از سالومه ( مجری من و تو ) و مهتاب کرامتی در تهران ...

www.momtaznews.com/عکس-دونفره-از-سالومه-مجری-من-و-تو-و-مهتا/
عکسهای مهتاب کرامتی در جشنواره فیلم کوتاه خورشید دسته بندی : عکس، عکس هنرمندان .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 4 ساعت ...

وقتی مجریان شبکه من و تو همجنس باز می شوند + تصاویر - ...

www.momtaznews.com/وقتی-مجریان-شبکه-من-و-تو-همجنس-باز-می-شو/
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم .... کریسمس پارتی مجریان من وتو با چاشنی ابتذال+تصاویر گردآوری شده توسط گروه وبگردی ...

علی کریمی و پوریا پورسرخ در پشت صحنه فیلم «آقای الف ...

www.momtaznews.com/علی-کریمی-و-پوریا-پورسرخ-در-پشت-صحنه-...
کریمی ادامه داد: «به نظر من و با توجه به اینکه این فیلم سه‌بعدی در ایران و توسط گروهی .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 10 ساعت ...

مصاحبه با محمدرضا پهلوی پس از ۳۵ سال /عکس – جديدترين ...

www.momtaznews.com/مصاحبه-با-محمدرضا-پهلوی-پس-از-۳۵-سال-عک/
سایت خبری ممتاز نیوز: خبرنگار شبکه خبر با حضور در پشت صحنه سریال معمای .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 10 ساعت ...

حضور گلاره عباسی و پانته آ پناهی ها در نشست خبری فیلم نفس

www.momtaznews.com/حضور-گلاره-عباسی-و-پانته-آ-پناهی-ها-در-ن/
۱۹ ساعت پیش - نشست رسانه ای فیلم سینمایی “نفس” با حضور نرگس آبیار .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 3 ساعت قبل ...
۳ روز پیش - بازیگر زن کشورمان در کنار شرکت کننده استیج من و تو + عکس .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 5 ساعت ...

عکس جنجالی بهارک صالح نیا، بازیگر کشف حجاب کرده از ...

www.momtaznews.com/عکس-جنجالی-بازیگر-کشف-حجاب-کرده-از-پش...
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم .... او همچنین تصاویری از حضور خود در پشت صحنه سریال در حال پخش «پشت بام ...

دستگیری سولماز نفر اول مسابقه رقص شبکه ماهواره ای! +عکس ...

www.momtaznews.com/دستگیری-سولماز-نفر-اول-مسابقه-رقص-شبکه/
سولماز نفر اول مسابقات رقص شبکه ماهواره ای “تی وی پرشیا” در بدو ورود به ایران به زندان ... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم پس از ...

عکسهای گلزار و الناز شاکردوست در فیلم تو من – جديدترين ...

www.momtaznews.com/عکسهای-گلزار-و-الناز-شاکردوست-در-فیلم-ت/
www.ebhamlinks.com | عکسهای گلزار و الناز شاکردوست در فیلم تو من .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 6 ساعت قبل; انتشار ...

فیلم / الناز شاکردوست در پشت صحنه “رسوایی” ده‌نمکی - جدید ...

www.momtaznews.com/فیلم-الناز-شاکردوست-در-پشت-صحنه-رسوای/

خبرنگار باشگاه خبرنگاران به همین منظور گزارشی را از پشت صحنه فیلم رسوایی .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 8 ساعت قبل ...

مصاحبه شبکه خبر سیما با «همایون شجریان» +فیلم - جدید ...

www.momtaznews.com/مصاحبه-شبکه-خبر-سیما-با-همایون-شجریان/
آواز خواندن استاد شجریان بر مزار استاد همایون خرم / فیلم بیوگرافی با استاد .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 7 ساعت قبل ...

گلوریا هاردی بازیگر نقش رها (آزاده) سریال کیمیا با ساعد ...

www.momtaznews.com/گلوریا-هاردی-بازیگر-نقش-رها-آزاده-سریا/
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم · ویدئو جدید سولماز پیمانی .... ازدواج گلوریا هاردی بازیگر نقش “آزاده” با ساعد سهیلی. گلوریا هاردی ...

جیسن استاتم در دنباله فیلم « مکانیک » با تامی لی جونز و ...

www.momtaznews.com/جیسن-استاتم-در-دنباله-فیلم-مکانیک-با/
جیسن استیتم در دنباله فیلم اکشن «مکانیک» با جسیکا آلبا، تامی لی جونز و میشله .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 6 ساعت ...

اصل ماجرای حمله اراذل به مهناز افشار پشت چراغ قرمز – ...

www.momtaznews.com/اصل-ماجرای-حمله-ارازل-به-مهناز-افشار-پش/
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بتازگی مطلبی با عنوان «حمله وحشیانه ۲ اراذل و اوباش امروز پشت چراغ قرمز .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 4 ...
در دیگر جاده های کشور وضعیت عادی بوده و با ترافیک روبرو نیستیم. .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 10 ساعت قبل; انتشار ...

واکنش بهزاد فراهانی به شایعه قتل گلشیفته – جديدترين ...

www.momtaznews.com/واکنش-بهزاد-فراهانی-به-شایعه-قتل-گلشیف/
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم .... ممتازنیوز: بهزاد فراهانی اظهار داشت: دروغ است چون همین دیشب با گلشیفته صحبت کردم، شاد و ...

تصاویری از مجریان شبکه BBC فارسی در پارتی شبانه - جدید ...

www.momtaznews.com/تصاویری-از-مجریان-شبکه-bbc-فارسی-در-پار...
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم .... کریسمس پارتی مجریان من وتو با چاشنی ابتذال+تصاویر گردآوری شده توسط گروه وبگردی ...

عکسهای بازیگران در شب یلدا 1393 – جديدترين اخبار ايران و ...

www.momtaznews.com/عکسهای-بازیگران-در-شب-یلدا-1393/
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم .... عکس های جشن روز ملی سینما با حضور بازیگران و هنرمندان (۲) گردآوری توسط گروه سینما و ...

سلام من آدم خیلی کم حرف و خجالتی ام .در جمع کمتر حاضر می شوم ...

www.momtaznews.com/سلام-من-آدم-خیلی-کم-حرف-و-خجالتی-ام-در-جم/
مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم .... خجالتی بودن و نداشتن اعتماد به نفس مشکل خیلی از آدم هاست با این حال به هیچ وجه مساله نگران ...

۴ روز پیش - تاریخ انتشار: ۲۳ January 2016 | 9:10 am بسیاری از مردم هنوز هم با .... مصاحبه ناشیانه سالومه با سولماز، مهر تائید پشت پرده من و تو + فیلم، 10 ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,966
  • بازدید ماه : 7,240
  • بازدید سال : 71,874
  • بازدید کلی : 1,860,211