loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 328 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)
گزارش‌هایی که خواب را از چشم ربود
در همین چند ماه قبل دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود؛ هر دو هم مربوط به دستگاههای دولتی بود.
گزارش اصفهان مربوط به محل سدّ است؛ مظهر فاصله و درّه بین وضع زندگی قشرهای فقیر و قشرهای دولتی. در آن‌جا خانه‌ها و ویلاهایی ساخته‌اند - البته بخش خصوصی هم هست، اما دولت هم در آن‌جا از این کارها کرده است- کنارشان هم مردم زندگی عادیای ندارند؛ نان ندارند که شکمشان را سیر کنند؛ دروازه هم گذاشته‌اند که کسی حق ندارد از آن‌جا عبور کند و به آن طرف برود! در یکی از جزایر بوشهر هم همین اتفاق افتاده و مربوط به یک بخش دولتی است. اینها اصلاً قابل قبول نیست. بنده خبر نداشتم؛
اما اگر اطلاع داشتم که میخواهند چنین جایی را در اصفهان و یا بوشهر بسازند، با این‌که بنا ندارم در کار اجرایی دخالت کنم، قطعاً به آن استاندار یا آن وزیر، کتباً و یا شفاهاً میگفتم شما حق نداری این کار را بکنی. به‌هرحال این کار را کرده‌اند؛(بیانات در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت‌ ۱۳۸۰/۰۶/۰۵)

گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود www.yjc.ir › سیاسی › دولت ۴ ساعت پیش - گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری( ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | مرجع ارتباطات و ... google.ref4.com/24545 ۲ ساعت پیش - گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود… گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | خبروان khabarone.ddns.net/news/415274 ۲ ساعت پیش - دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقیِ کلمه خواب را از چشم من ربود … گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | فيدگاه feedgah.com/lastnews/.../گزارش-هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربود/ ۳ روز پیش - گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. ... فارس. 4. 5:15. حذف تفکر انقلابی در سنگر مجلس خبرگان رهبری یکی از برنامه‌های دشمنان است ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | دانلود فیلم جدید ... neextfilm.ir/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربو/ گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. ۲۳ دی ۱۳۹۴ توسط info@yjc.ir. دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود. گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود صبح زود چهارشنبه ... khabarche.ir/خبر/3882638/گزارش-هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربود ۴ ساعت پیش - دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود... منبع باشگاه خبرنگاران چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | Yas Multi Search ... webse.ir/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربو/ گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. نویسنده info@yjc.ir Wednesday , 13 January , 2016 Uncategorized No comments. دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | Yas Portal yasportal.ir/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربو/ گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. نویسنده admin Wednesday , 13 January , 2016 Uncategorized No comments. دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - چیتوا www.chitva.com/news/.../گزارش-هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربود گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. مشاهده متن اصلی خبر در سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان · درباره ما; |; تماس با ما. تمامی اخبار توسط نرم افزار جستجوگر ... گزارش هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - خبر فارسی khabarfarsi.com/n/15484055 ۴ ساعت پیش - IR ) در خاطره ای از رهبر انقلاب آورد: - گزارش هایی که خواب را از چشم ربود - در همین چند ماه قبل دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای ...گزارش هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - صراط نیوز - ... khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...که+خواب...چشم+رهبری+ربود... ۲۳ دقیقه پیش - صراط پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری khamenei ir در خاطره ای از رهبر انقلاب آورد گزارش هایی که خواب را از چشم ربود در همین ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - جهان خبر www.jahanekhabar.com/news/410420 جهان خبر اخبار گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - بهترین های روز www.bestofday.ir/news_text/201601130251093278 ۴ ساعت پیش - دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ واژه خواب را از چشم من. دیوار نیوز - گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود www.divarnews.com/شرح-خبر/?...گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-... دیگر خبر ها در اخبار سیاسی. مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته/ سه شنبه 22 دی. امروز به وقت تهران جام نیوز · تمجید حاج منصور ارضی از کره شمالی/ قالیباف: برخی نمی ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | باشگاه خبرنگاران vista.ir/cdn/26462832/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربود ۳ ساعت پیش - دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - مجله خبری ای پارسی eparsi.com/1394/10/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربو/ ۳ ساعت پیش - دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود… گزارش‌هایی که خواب را از چشم ربود. در همین چند ماه قبل ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - سرخط www.sarkhat.com/fa/.../گزارش-هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربود-rvly... سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | Yas Daily News yasdaily.ir/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربو/ گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. نویسنده admin Wednesday , 13 January , 2016 Uncategorized No comments. دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | مرکز فضای مجازی ... shababpress.ir/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربو/ ۳ ساعت پیش - گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود به گزارش شباب پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | گردآورنده هوشمند ... www.khabartab.com/content/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربود سِرو الکل و قلیان‌های شیشه‌ای در رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها/ گزارش‌هایی که تکذیب نمی‌شوند · سپاه پاسداران ١٠ ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود · کشت متفاوت ...گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود : اجتماعی - ستاره نت setarenet.ir/intpage.php?p=news/1452626765par3r گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری( KHAMENEI. گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - پارس تلکس parstelex.ir/site/news/show/1214544 ۳ ساعت پیش - گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود... برچسب ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود | پورتال خبری ئاگرین news.agerinlawfirm.com/page.php?id=73882 ۳ ساعت پیش - دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود... گزارش‌هایی که خواب را از چشم ربود - khamenei.ir farsi.khamenei.ir/memory-content?id=24737 ۵ شهریور ۱۳۸۰ ه‍.ش. - گزارش‌هایی که خواب را از چشم ربود. در همین چند ماه قبل دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود؛ هر دو هم مربوط ... خاطراتی از رابطه رهبر انقلاب و آیت‌الله ملکوتی · فتنه کارخانه جنرال! گزارش هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - TitreAkhbar ... www.titreakhbar.com/search.aspx?...گزارش%20هایی%20که%20خواب%20... نتایج جستجو برای : گزارش هایی که خواب را از چشم رهبری ربود. معجزه شربت سیر و عسل قبل از خواب فردا اخبار مشابه ۱۳۹۴-۱۰-۲۳ ۰۰:۰۰|۶ ساعت پیش چربی های جمع شده ... گزارش هایی که خواب را از چشم رهبری ربود www.titreakhbar.com/view/32783291 ۴ ساعت پیش - IR ) در خاطره‌ای از رهبر انقلاب آورد: گزارش‌هایی که خواب را از چشم ربود در همین چند ماه قبل دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - واضح vazeh.com/n12819443/گزارش‌هایی-که-خواب-را-از-چشم-رهبری-ربود ۴ ساعت پیش - گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود... به گزارش ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - خبرگون ، آخرین ... www.khabargoon.ir/news.php?...گزارش‌هایی+که+خواب...چشم+رهبری+ربو... ۳ ساعت پیش - گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری( ... گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود - اراک arak24.ir/irannews/4125738 ۴ ساعت پیش - دو گزارش جداگانه از بوشهر و اصفهان به من رسید که به معنای حقیقىِ کلمه خواب را از چشم من ربود... ماهنامه سپهر چناران sepehr-chenaran.ir/category/اخبار-ایران-و-جهان/سیاسی/ ۳ ساعت پیش - نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی بر اساس تورم تعیین می‌شود/ افزایش جرائم رانندگی باعث کاهش جرم نمی‌شود گزارش‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربود ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 7,564
  • بازدید سال : 72,198
  • بازدید کلی : 1,860,535