loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 482 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دید در شب ، دید در شب رشید پور

رضا رشیدپور در بیست و یکمین برنامه دید در شب خود میزبان بهاره افشاری بازیگری شد که اخیرا حواشی بسیاری برای ازدواجش با بنیامین در فضای مجازی به راه افتاده بود.بهاره افشاری از رد دعوت احمدی نژاد تا مراسم عروسی برادرش و زندگی کاری خود گفتگو کرد.

بازدید : 443 نفر

 

مصاحبه بهاره افشاری در برنامه دید در شب

بیست و یکمین مهمان رضا رشید بور در هاردتالک دید در شب ، خانم بهاره افشاری بازیگر زن سینما و تلویزیون بود که مانند دیگر برنامه های دید در شب گفتگوی جالب و متفاوتی شد و وی از زندگی شخصی خود و کار حرفه ای در سینما و مهاجرت اخیر بازیگران زن صحبت کرد.

 گفتگوی بهاره افشاری در برنامه دید درشب ، دید در شب رشید پور ، دید در شب بهاره افشاری

گزیده ای از صحبت های بهاره افشاری را در ادامه می خوانیم:

خیلی خجالتی و کم حرفم

کاش زمانی برسه که حرف هایی که می خوام به مردم رو بگم، بگم…

ازدواج با بنیامین بهادری توسط فن پیج شایعه شد!

طراح لباس خواننده محبوب علیزاده بودم

خبرگزاری تسنیم خبر شایعه را گسترش داد!

هیچ فوتبالیستی را از فاصله 3 متری ندیدم!

برای حریم شخصی خودم احترام قائلم، مرموز نیستم.

سینمای ایران فاسد نیست، معلومه که نه.

فساد ممکن است در همه جای جامعه وجود داشته باشد.

شبکه جم در حدی نیست که در این برنامه در موردش صحبت کنیم.

سال 90 تا 93 ممنوع الکار بودم.

آقای ظریف گفتمان را آموزش داد.

من در عروسی برادرم یک ساعت نشستم، چون نمی خواستم دیگران را معذب کنم.

بابک افشاری با دختر آقای سهیلی صبا سهیلی ازدواج کرده است.

نقش من در "او یک فرشته بود” خاص من بود.

لیلا حاتمی الگوی من از نظر رفتار و منش و… است.

اصولا توی ایران باید حقتو بگیری.

به من گفتند این همه سال پول در آوردی حالا بشین تو خونه خرجش کن دیگه…

بنده را سه دفعه به افطاری آقای احمدی نژاد دعوت کردند و نرفتم.

فیلم پایان نامه یک فیلم اکشن پلیسی محسوب می شد و بازی کردم.

باید 80 میلیون می دادم تا صحنه بازی را ترک می کردم ؛ این قراردادی بود که آقای شمقدری تهیه کننده "پایان نامه” با من بسته بود.

من آدم معتقدی هستم.

طراحی صحنه کار دوم من و یک نوع سرگرمی است. بعد از فیلم "او یک فرشته بود” سه فیلم بازی کردم که همه توقیف شدند!

کیانوش عیاری: الهی براشون بمیرم، ایشون عامل ورود من به دنیای حرفه ای بودند؛ ایشون به من یاد دادند بازیگری یعنی آهسته و پیوسته و با علم و دانش حرکت کردن.

گلشیفته فراهانی: تا قبل از رفتنشون از ایران، به نظرم بازیگر بسیار مستعد، با اخلاق بودند؛ (در مورد رفتنشون) انتخابشه دیگه.

حسن جوهرچی: یکی از متین ترین و جنتلمن ترین بازیگرانی که دیده ام.

لیلا حاتمی: باعث افتخار ایران.

رابعه اسکویی: کاری به انتخابش ندارم، ایشالا همیشه شاد باشه در زندگیش.

دونالد ترامپ (کاندیدای جمهوری خواهان آمریکا): نمیشناسمش!

خانم کاویانی: پارتنر خوبی بودند.

سید احمد خاتمی: نمیشناسمشون.

هدیه تهرانی: عزیزم… فکر می کنم میلیون ها ایرانی عاشقشن و فکر می کنم نبض مخاطب دستشونه.

الهام چرخنده: انتخابشونه

بنیامین بهادری: متفاوت و باهوش!

امیدوارم مردم دنیا هر جا که هستند علی الخصوص مردم کشورم، شاد و خوشحال و حال خوب داشته باشند.

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 در شاهرود و طراح لباس و بازیگر است.
بهاره افشاری یک برادر دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد. بهاره افشاری فعالیت هنری اش را سال ها پیش با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و تصمیم گرفت تا برای همیشه از دنیای  بازیگری کنار برود. اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این  بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.
افشاری در این کار در دو نقش بازی می کند و پس از آن یک پیشنهاد ناب و جدید سومین کار هنری او رارقم زد. نقش فرشته برای او به قدری خاص بودکه برای لوث شدنش حاضر نیست هر نقش دیگری را بپذیرد. بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال 1381 وارد عرصه سینما شد. او پس از آن در فیلمهای صد سال به این سالها و تسویه حساب به ایفای نقش پرداخت.
او در سال 1392 در فیلم معراجی ها به ایفای نقش پرداخت. معراجی ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده نمکی و محصول سال 1392 است. بهاره افشاری در سال 1393 در سریال آخرین بازی به کارگردانی حسین سهیلی بازی کرده است.
داستان سریال درباره پسری به اسم قباد است که مانی نوری آن را بازی میکند. قباد آخرین بازی در عالم رویا و توهمات خودش سیر می کند و دوست دارد به سرعت ستاره ای مطرح بشود و ره صد ساله را یک شبه طی کند.

 

دید در شب | بهاره افشاری به رضا رشیدپور چه گفت؟ + مشروح ...

pendar.news/2016/01/همه-آن‌چه-بهاره-افشاری-در-دید-در-شب-گفت/
۲ روز پیش - رضا رشیدپور برنامه دید در شب خود را با اعلام این خبر آغاز کرد که ... برنامه گفتگو با بهاره افشاری پیش از آغاز، با مجموعه‌ای از عکس‌های این .... رشیدپور می‌گوید در میان کارهای تلویزیونی شما او یک فرشته بود کار متفاوتی بوده است.

دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری در ... - بهترین

behtarin.nasrblog.com/دانلود-برنامه-دید-در-شب-با-حضور-بهاره-افشاری....
۳ روز پیش - دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب ... شب بهاره افشاری مصاحبه متفاوت زندگی شخصی بهاره افشاری گفتگو دانلود فیلم .
۳ روز پیش - متن مصاحبه بهاره افشاری برنامه دید در شب فیلم مهمان برنامه دید در شب بهاره ... بهاره افشاری در پایان مصاحبه خود با رضا رشید پور بعد از دیدن عکس های ...

دانلود دید در شب بهاره افشاری + لینک مستقیم آپارات / مصاحبه ...

libarshad1388.blogsky.com/.../دانلود-دید-در-شب-بهاره-افشاری-لینک-مس...
۲ روز پیش - دانلود قسمت 21 برنامه دید در شب, دانلود مصاحبه رشیدپور با افشاری آپارات,. دید در شب رضا رشیدپور بهاره افشاری لینک مستقیم آپارات,دید در شب ...

دید در شب | گفتگوی متفاوت رضا رشید پور با بهاره افشاری ...

namnak.com/26249-گفتگوی-متفاوت-رضا-رشید-پور-با-بهاره-افشار...
رضا رشیدپور در بیست و یکمین برنامه دید در شب خود میزبان بهاره افشاری بازیگری شد که اخیرا حواشی بسیاری برای ازدواجش با بنیامین در فضای مجازی به راه افتاده ...

دانلود دید در شب بهاره افشاری + لینک مستقیم آپارات / مصاحبه ...

avangha.blog.ir/.../دانلود-دید-در-شب-بهاره-افشاری-لینک-مستقیم-آپارا...
۳ روز پیش - مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری , دانلود قسمت 21 برنامه دید در شب, ... دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب ..... مصاحبه ایی متفاوت با سحر قریشی که ابعاد تازه ایی از زندگی شخصی و حرفه ایی وی را .
۵ ساعت پیش - اخبار فرهنگی و هنری - رضا رشیدپور در بیست و یکمین برنامه دید در شب خود میزبان بهاره افشاری بازیگری شد که اخیرا حواشی بسیاری برای ازدواجش ...
۳ ساعت پیش - دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب ..... مصاحبه ایی متفاوت با سحر قریشی که ابعاد تازه ایی از زندگی شخصی و حرفه ایی ...

دانلود مصاحبه بهاره افشاری در برنامه دید در شب - عکس و فیلم

aksofilm.rozblog.com/.../دانلود-مصاحبه-بهاره-افشاری-در-برنامه-دید-در-...
۲ روز پیش - مصاحبه متفاوت بهاره افشاری در برنامه دید در شب + فیلم - تازه . ... دانلود مصاحبه جنجالی بهاره افشاری با رضا رشید پور در برنامه دید در شب.

دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری در ... - ایبای 94

ebay94.rozblog.com/.../دانلود-مصاحبه-بهاره-افشاری-در-برنامه-دید-در-ش...

۳ روز پیش - دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری در برنامه دید در شب آپارات با لینک مستقیم و 4 ... دانلود دید در شب بهاره افشاری با کیفیت 720p - لینک مستقیم آپارات .... Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز.

ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ بهاره افشاری در ﺩﯾﺪ ﺩﺭ ﺷﺐ اپارات - آر کمپ

www.rcamp.ir/2016/01/29/ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ-بهاره-افشاری-در-ﺩﯾﺪ-ﺩﺭ-ﺷ.html
۳ روز پیش - دانلود مصاحبه جنجالی اکبر عبدی با رضا رشید پور در برنامه دید در شب … ... در شب بهاره افشاری مصاحبه متفاوت زندگی شخصی بهاره افشاری گفتگو ...

دانلود مصاحبه بهاره افشاری در برنامه دید در شب - فال روزانه - رز ...

archives.rozblog.com/.../دانلود-مصاحبه-بهاره-افشاری-در-برنامه-دید-در-ش...
۲ روز پیش - دانلود مصاحبه جنجالی بهاره افشاری با رضا رشید پور در برنامه دید در شب. ... دید در شب فیلم مهمان برنامه دید در شب سحر قریشی مصاحبه ایی متفاوت ...

دید در شب بایگانی - دید در شب

www.diddarshab.com/tag/دید-در-شب/
بهاره افشاری بازیگر نقش شیطان امشب در برنامه دید در شب .... رضا رشیدپور با اعلام این خبر در اینستاگرامش در مطلبی با عنوان سلفی من و رییس نوشت: “کنار خیابان منتظر تاکسی .... یک گفتگوی متفاوت در باره ی فعالیت های شخصی و اجتماعی شان .
مصاحبه متفاوت بهاره افشاری در برنامه دید در شب + فیلم - تازه نو ... دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری در برنامه دید در شب ... دانلود مصاحبه جنجالی بهاره افشاری با رضا رشید پور در برنامه دید در شب. ... 10 hours ago - دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب دانلود مصاحبه برنامه دید در شب با حضور بهاره ...
۴ ساعت پیش - 4 hours ago - دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب ... در شب بهاره افشاری مصاحبه متفاوت زندگی شخصی بهاره افشاری گفتگو دانلود فیلم . ... دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری در برنامه دید در شب.
۳ روز پیش - دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب ... شب بهاره افشاری مصاحبه متفاوت زندگی شخصی بهاره افشاری گفتگو دانلود فیلم .
دانلود برنامه دید در شب با حضور بهاره افشاری - تکتا مووی. www.taktamovie.com/دانلود-برنامه-دید-در-شب-با-ح. ... مصاحبه متفاوت بهاره افشاری در برنامه دید در شب + فیلم - تازه نو ... دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری در برنامه دید در شب.
دانلود مصاحبه جنجالی بهاره افشاری با رضا رشید پور در برنامه دید در شب. ... دید در شب بهاره افشاری مصاحبه متفاوت زندگی شخصی بهاره افشاری گفتگو دانلود فیلم .

گفتگوی رشیدپور با محمود شهریاری، مجری رکورددار ممنوع ...

saraneh.com/special/گفتگوی-رشیدپور-با-محمود-شهریاری،-مجری/
وی همچنین درباره چهره های مختلف نظرات متفاوتی عنوان کرد. ... تمام گفتگوهای پیشین رضا رشیدپور در دید در شب را می توانید با مراجعه به لینک های زیر تماشا یا دانلود کنید. گفتگوی رضا .... دید در شب با حضور بهاره افشاری، بازیگر نقش شیطان ...

ویدیو - مصاحبه جنجالی رضا رشیدپور با سحر قریشی در دید در ...

2oorbin.ir/tag/ویدیو-مصاحبه-جنجالی-رضا-رشیدپور-با-سحر/

دید در شب قسمت 13 – مصاحبه جنجالی رضا رشیدپور با سحر قریشی .... 21 بیست و یکم – مصاحبه جنجالی با بهاره افشاری؛ فن پیج بنیامین خبر ازدواجم با بنیامین رو منتشر کرد ... بهمن 9, 1394; شباهت خیره کننده دو دختر زیبا از دو کشور متفاوت!

گفتگوی متفاوت رضا رشید پور با بهاره افشاری در دید در شب ...

newsfile.ir/.../گفتگوی+متفاوت+رضا+رشید+پور+با+بهاره+افشاری+در...
رضا رشیدپور در بیست و یکمین برنامه دید در شب خود میزبان بهاره افشاری بازیگری شد که اخیرا حواشی بسیاری برای ازدواجش با بنیامین در فضای مجازی به راه افتاده ...

گفتگوی متفاوت رضا رشید پور با بهاره افشاری در دید در شب ...

feedgah.com/lastnews/.../گفتگوی-متفاوت-رضا-رشید-پور-با-بهاره-اف...
گفتگوی متفاوت رضا رشید پور با بهاره افشاری در دید در شب اخبار فرهنگی و هنری رضا رشیدپور در بیست و یکمین برنامه دید در شب خود میزبان بهاره افشاری ...

دانلود برنامه دید در شب بهاره افشاری | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/01/28/دانلود-برنامه-دید-در-شب-بهاره-افشاری/
۳ روز پیش - دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری در برنامه دید در شب ... دانلود مصاحبه جنجالی بهاره افشاری با رضا رشید پور در برنامه دید در شب. ... دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب دانلود برنامه دید در شب با حضور بهاره افشاری ..... متن مصاحبه متفاوت سحر قریشی در برنامه دید در شب + فیلم.

مصاحبه جنجالی رضا رشیدپور با بهاره افشاری در برنامه دید در ...

https://www.youtube.com/watch?v=FTWWK1aw3Sc
۳ روز پیش - بارگذاری توسطPERSIANTUBE
دید در شب با بهاره افشاری امشب راس ساعت ۲۲. ... مصاحبه جنجالی رضا رشیدپور با بهاره افشاری در برنامه دید در شب - آنونس. PERSIANTUBE.
۲ روز پیش - دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب دانلود برنامه دید در شب با حضور بهاره افشاری دانلود مصاحبه برنامه دید در…,دانلود ...
مصاحبه متفاوت بهاره افشاری در برنامه دید در شب + فیلم - تازه نو ... دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با بهاره افشاری در برنامه دید در شب ... دانلود مصاحبه جنجالی بهاره افشاری با رضا رشید پور در برنامه دید در شب. ... 10 hours ago - دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب دانلود مصاحبه برنامه دید در شب با حضور بهاره ...

گفتگوی متفاوت رضا رشید پور با بهاره افشاری در دید در شب

nchse.ir/گفتگوی-متفاوت-رضا-رشید-پور-با-بهاره-افش/
رضا رشیدپور در بیست و یکمین برنامه دید در شب خود میزبان بهاره افشاری بازیگری شد که اخیرا حواشی بسیاری برای ازدواجش با بنیامین در فضای مجازی به راه افتاده ...

دانلود برنامه دید در شب با حضور بهاره افشاری - نوا فیلم

navafilm.ir/دانلود-برنامه-دید-در-شب-با-حضور-بهاره-اف/
۳ روز پیش - گردنبندی زیبا با ظاهری متفاوت. نمادی از عشق ... دانلود قسمت ۲۱ برنامه اینترنتی دید در شب با گفتگویی بهاره افشاری و رضا رشیدپور. دانلود برنامه ...

دانلود مصاحبه بهاره افشاری در برنامه دید در شب

pixlove.ir/tag/دانلود-مصاحبه-بهاره-افشاری-در-برنامه-دید-در-شب
دانلود گفتگو رضا رشیدپور و بهاره افشاری در برنامه دید در شب دانلود برنامه دید در شب با حضور بهاره افشاری دانلود مصاحبه برنامه دید ... دانلود مصاحبه برنامه دید در شب با حضور بهاره افشاری ... Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز.

دانلود برنامه دید در شب با حضور بهاره افشاری با لینک ...

www.cubisme.ir/.../دانلود-برنامه-دید-در-شب-با-حضور-بهاره-افشاری.htm...

۳ روز پیش - دانلود برنامه دید در شب بهاره افشاری با سه کیفیت, 0, 2, cubisme ... بهاره افشاری, دانلود مستقیم گفتگویی بهاره افشاری در برنامه دید در شب رضا رشیدپور, بهاره افشاری دید در شب با . ..... دانلود دید در شب سیروان خسروی رضا رشید پور+لینک مستقیم آپارات ... Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,841
  • بازدید ماه : 7,115
  • بازدید سال : 71,749
  • بازدید کلی : 1,860,086