loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 526 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

بریدن سر فرزند 10 ساله به شیوه داعش!


بریدن سر ، داعش

رسانه های سعودی از جنایت هولناک بریدن سر پسر بچه 10 ساله به شیوه ای کاملا شبیه گروه تروریستی تکفیری داعش خبر دادند.

تاریخ انتشار : 28 بهمن 1394
بازدید : 442 نفر

بریدن سر پسربچه 10 ساله به روش داعش

رسانه های سعودی خبر جنایت یک شهروند سعودی در بریدن سر فرزندش را منتشر کردند.
بر اساس گزارش عکاظ، یک شهروند سعودی، فرزند 10 ساله اش را با چاقو سر برید، این جنایت در استان احد المسارحه در منطقه جازان در جنوب غربی عربستان رخ داده است.
البته رسانه های رژیم سعودی مطابق معمول برای گمراه سازی افکارعمومی از همان ترفند و شگرد همیشگی یعنی متهم کردن جانی به داشتن بیماری های روانی برای تبرئه فرقه وهابیت وافکار ویرانگر آن در بروز چنین جنایاتی استفاده کردند، افکاری که سبب افزایش میزان جرم و جنایت و خشونت در جامعه عربستان شده است.
بر اساس گزارش رسانه های سعودی، پدر قاتل، فرزندش را پس از پایان کلاس هایش از مدرسه محل تحصیلش به نقطه ای در نزدیکی منزلشان در شهر احد المسارحه برد و سپس با چاقو او را سر برید.
نیروهای امنیتی سعودی در حالی کودک سربریده شده را پیدا کردند که کتاب های مدرسه اش در کنارش بود، البته پدر قاتل خود را به دستگاه های امنیتی سعودی تسلیم کرده است.
رسانه های سعودی برای توجیه این جنایت که کاملا شبیه جنایات گروه تروریستی تکفیری وهابی داعش است، مدعی شدند برخی از همسایگان پدر قاتل گفته اند وی از مشکلات روانی رنج می برد که در حرکات و رفتارش نمایان است.
این جنایت خشم شهروندان سعودی را برانگیخته است که نگرانی و وحشت خود را در شبکه های ارتباط اجتماعی از چنین اقدامات خشونت آمیزی ابراز کرده اند.
بیماران روانی بهترین حربه رسانه های رسمی سعودی برای گمراه کردن افکارعمومی و توجیه جنایات هولناکی که در جامعه سعودی رو به افزایش است، این رسانه ها در توجیه افزایش موج خشونت، بیماران روانی را عامل آن دانسته و ادعا می کنند بیماران روانی که حمایت نمی شوند، هم خود و هم دیگران را اذیت می کنند و گاهی حتی به استفاده از سلاح سرد هم روی می آورند که گاهی به مرگ منجر می شود.
سرتیپ عثمان المحرج مدیر امنیت کل سعودی هم با رسانه های سعودی برای منحرف کردن افکارعمومی از تاثیرات افکار وهابی بر جامعه سعودی همراه شد، وی مراکز بهداشتی و ادارات تابع وزارت بهداشت عربستان را به سبب درمان کردن بیماران روانی که به پدیده ای در عربستان سعودی طی سال های اخیر تبدیل شده، متهم کرده است.
خاطر نشان می شود پیروان وهابیت، سربریدن مخالفان عقاید خود را با تکیه بر فتاوای تکفیری ضد اسلامی مبلغان و مفتیان وهابی حلال می دانند که این جنایات ضد بشری هولناک به کرات از سوی تروریست های تکفیری داعشی و جبهه النصره و دیگر گروه های مورد حمایت آل سعود در جهان اسلام علیه مسلمانان و مسیحیان و پیروان ادیان دیگر صورت گرفته است.
اقدامات خشونت آمیز و جرم و جنایت در عربستان سعودی روند صعودی به خود گرفته است، تنها چند روز پیش بود که یک معلم سعودی که عنوان رشته تدریسش، تربیت اسلامی بود، با در دست گرفتن سلاح گرم به سوی کارکنان یک مرکز آموزشی تیراندازی کرد که در نتیجه آن دست کم هفت نفر کشته شدند، رسانه های سعودی این جنایت را هم به ناآرامی ها و مشکلات روانی مرتبط دانسته و آن را توجیه کردند.

بریدن سر فرزند 10 ساله به شیوه داعش!

بریدن سر فرزند 10 ساله به شیوه داعش! - نمناک

namnak.com/27135-بریدن-سر-فرزند.html
۳ ساعت پیش - رسانه های سعودی از جنایت هولناک بریدن سر پسر بچه 10 ساله به شیوه ای ... بر اساس گزارش عکاظ، یک شهروند سعودی، فرزند 10 ساله اش را با چاقو سر ...

بریدن سر پسربچه 10 ساله به روش داعش | زد ایکس ان

www.zxn.ir/بریدن-سرسربچه-10-ساله-به-روش-داعش.html
۲ ساعت پیش - بریدن سر پسربچه 10 ساله به روش داعش رسانه های سعودی خبر جنایت یک شهروند سعودی در بریدن سر فرزندش را منتشر کردند. بر اساس گزارش عکاظ، ...


۲ ساعت پیش - بریدن سر ، داعش رسانه های سعودی از جنایت هولناک بریدن سر پسر بچه 10 ساله به شیوه ای کاملا شبیه گروه تروریستی تکفیری داعش خبر دادند.

بریدن سر فرزند 10 ساله به شیوه داعش! | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../بریدن-سر-فرزند-10-ساله-به-شیوه-داعش/
بریدن سر فرزند 10 ساله به شیوه داعش! رسانه های سعودی از جنایت هولناک بریدن سر پسر بچه 10 ساله به شیوه ای کاملا شبیه گروه تروریستی تکفیری داعش خبر دادند.

بریدن سر پسربچه 10 ساله به روش داعش - تفریحی

tafrihy.net/post/25975-بریدن+سرسربچه+10+ساله+به+روش+داعش
۱ ساعت پیش - 57 دقیقه قبل رسانه های سعودی از جنایت هولناک بریدن پ بچه 10 ساله به ... داعش خبر دادند تاریخ انتشار : 28 43 دقیقه قبل فرزند 10 به شیوه داعش!
خالد شروف، یکی از ۹ مرد مسلمانی است که در سال ۲۰۰۷ میلادی به جمع آوری مواد مورد نیاز برای ساخت بمب و طراحی حملات تروریستی در شهرهای سیدنی و ملبورن متهم شده ... تقلید کودکان عربستان سعودی از سر بریدن داعش + تصویر ... قویترین و بی ضرر ترین محصولات لاغری در 10 سال گذشته .... آموزش الفبا به کودکان زیر ۷ سال درست است؟

ماجرای سر بریدن سپهر کوچولو زیر بازارچه تهران | مدل جدید 95 ...

modelmanto95.ir/2016/02/.../ماجرای-سر-بریدن-سپهر-کوچولو-زیر-بازار...
۲ ساعت پیش - بریدن سر فرزند 10 ساله به شیوه داعش ... ماجرای سر بریدن سپهر کوچولو پسر 10 ساله زیر بازارچه تهران + تصویرقتل پسر 10 ساله در زیر بازارچه ...

کودک 10 ساله در صف جلادهای داعش - ایلام

www.tabnakilam.ir/fa/news/175890/کودک-10-ساله-در-صف-جلادهای-داعش
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروه تروریستی داعش در تازه‌ترین فیلم منتشرشده، یک کودک خردسال سیاهپوست را در حال سر بریدن یک گروگان به نمایش در آورد.
۳ ساعت پیش - بریدن سر فرزند سعودی به شیوه داعش. ... ترکیه در 10 کیلومتری سوریه منطقه امن تاسیس می‌کند + نقشه. - میزان. گردهمایی مدیران نظارت و ارزشیابی ...

جزییات دستگیری قاتل پسر بچه 10 ساله+ تصاویر

www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عامل جنایت پرونده قتل پسر 10 ساله در خیابان وحدت اسلامی تهران، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. ... سر و صدای بچه ها از داخل کوچه باعث شد تا عصبانی شوم اما زمانیکه به کوچه آمدم ، بچه ای را در .... ماجرای سر بریدن سپهر کوچولو زیر بازارچه تهران + تصویر ..... اون مرد از داعش هم بدتره اون رو بابد مثل سپهر باید بکشن

آموزش سر بریدن و استفاده از اسلحه به کودکان در دبستان داعش ...

www.samatak.com/.../learning-and-using-a-weapon-to-decapitate-fertiliz...
داعش به تازگی یک دبستان تاسیس کرده است و به کودکان خردسال آموزش نظامی می دهد در این مدرسه که در شهر ... ماجرای اخاذی زن 50 ساله از پسران جوان در مشهد پسر عاشق پیشه تصور نمیکرد دختر جوانی که زمزمه های ..... خواهر و برادری که 10 سال زن و شوهر بودند.

برچسب ها - سر بریدن - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/سر%20بریدن
سر بریدن یک مرد به دست جلاد نوجوان داعش + فیلم(18+). در این فیلم سر بریدن یک ... کودک 10 ساله در صف جلادهای داعش. خردسال سیاهپوست را در حال سر بریدن یک گروگان به... خردسال .... عکس/ آموزش سر بریدن به کودکان 10 سال یا بالا. آموزش سر بریدن ...
سربریدن. ... بازداشت یک‌سعودی به سبب نمایش سربریدن فرزند + فیلم ... 11/10/2015 7:37:30 PM. کودکان ایزدی که از اردوگاه های داعش گریخته اند نکات تکان دهنده ای از وضعیت 700 کودک تحت آموزش داعش در شهرهای سلوک، تل ... این مادر ایزدی می گوید در اردوگاه به کودک 4 ساله او چاقویی داده بودند تا به وسیله آن سر مادرش را از بدن جدا کند.
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... سعودی، به سبب انتشار فیلمی از نمایش سر بریدن گردن فرزندش به ... این فیلم که بین بیست تا سی سال سن داشتند، همگی بازداشت شدند. ... داعش سر یک اسیر روس را برید+فیلم (18+) ... قاتل پسر 10 ساله: صدایی گفت او را بکش!

سر بریدن | پایگاه خبری ریشه

rishe.ir/tag/keyword/4205/سر-بریدن
گروه تروریستی داعش یک مرد مصری را به شیوه ای فجیع اعدام کرد. ... عامل سر بریدن سپهر کوچولو: دوست دارم اعدام شوم ... "سر بریدن" پسر 10 ساله برای شفای بیمار! ... کردن یک انسان، فرزند بیمار او شفا پیدا می کند اعتراف به قتل پسری جوان کرد.

انفجار 3 مرد به جرم جاسوسی به‌دست کودک داعشی + فیلم(18+ ...

parsicon.ir/2016/02/11/انفجار-3-مرد-به-جرم-جاسوسی-به‌دست-کودک-د/
۶ روز پیش - ۲ ساعت پیش – انفجار 3 مرد به جرم جاسوسی به دست کودک داعشی + فیلم(18+). ... استخدام آموزش و پرورش سال … انفجار 3 مرد به جرم .... داعش فیلم تکان دهنده بریدن سر یک گروگان توسط کودک 10 ساله سیاه پوست داعشی جهان … به اقدامات ...
کودک 10 ساله در صف جلادهای داعش. خردسال سیاهپوست را در حال سر بریدن یک گروگان به... کند و پیش ... به همراه همسر و شش فرزندش به گروگان گرفته شد... اما همراهان وی ...
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پلیس آگاهی تهران بزرگ تصاویری از عامل سربریدن کودک ۱۰ ساله در خیابان وحدت‌اسلامی، همراه با ... کشف جسد پسربچه ای 10 ساله در خیابان وحدت اسلامی- خیابان بازارچه شاپور به کلانتری 113 بازار اعلام شد. .... بجای آموزش دادن و کار کشیدن ازشون انگار آموزش دزدی و فروش مواد مخدر و. ...... باید این قاتل بدنش دست داعش.

برچسب ها - سر بریدن - فرارو

fararu.com/fa/tag/1/سر%20بریدن
داعش فیلمی از مهاجمان پاریس منتشر کرد. این افراد در حال سر بریدن زندانیان و انجام آموزش... شباهت زیاد به ... هستند عربستان معمولاً حکم اعدام را به روش سر بریدن... اعدام برای قتل ... عامل قتل فجیع کودک 10ساله: بیمارم، معتادم، یادم نمی‌آید. اشکان عامل قتل ...

آموزش بریدن سر به کودکان داعشی - رسانه ی خبری وبلاگی

aparat.rasanetv.ir/page-727298.html
آموزش بریدن سر به کودکان داعشیآموزش بریدن سر به کودکان داعشی تصویری از کودک داع. ... سرباز سوری (جنایت جدید داعش به سبک 17 نوامبر 2014 کلیپ سر بریدن همزمان ... تجاوز وحشتناک به دختر 10 ساله و بریدن سر او (عکس) هفیان پرتال 3 دسامبر ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مادر کودک 10 ساله به نام سپهر وقتی از خانه بیرون آمد با جسد غرق خون ... اعلام کرد قتل بسیار خشن انجام شده و سر کودک تا مهره‌های گردن بریده شده است.
۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش · علم و فناوری · وبلاگستان · سرگرمی ... آمریکا اعدام دومین خبرنگار خود را به دست داعش محکوم کرد در پی انتشار تصاویری از بریده شدن سر دومین خبرنگار آمریکایی گروگان ... داعش فرزند القاعده است و القاعده هم مولود سازمان سيا در افغانستان. .... من یه دختر 10 ساله دارم که متوجه صحنه سازی این کلیپ شد تا جایی که ...

برچسب ها - بریدن سر - ناطقان

nateghan.ir/fa/tag/1/بریدن%20سر
عامل جنایت سربریدن پسر 10 ساله در جنوب تهران پس. ... ناطقان برای گروه تروریستی داعش مهم نیست که سربازانش کودک... باشند یا نوجوان مهم ... سربریدن به سبک داعش در فرانسه! هویت مردی ... ناطقان ابوهریره 24 ساله فرزند احمد سلیم المیقاتی یک سرکرده... شده است ... شبیه یک سریال چندین قسمتی است راه رفتن قربانیان شیوه... آب دریا ...
... و همسرداری · اتومبیل های دیدنی · علمی و دانستنی · ادبیات شعر داستان · آشنایی با شهرهای ایران · آموزش موبایل · آموزش کامپیوتر · مذهبی ... دختر 16 ساله مادرش را به روش داعش اعدام کرد +عکس .... مادر معتاد در حال توهم شیشه ای سر فرزندش را برید + عکس ... قتل دو دانش آموز 10 ساله به دست یک معلم ... پیاده روی مرد هندی با سر بریده همسرش !

فیلم: آموزش سر بریدن به کودک 3 ساله! - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار سیاسی
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروه تروریستی داعش پیش از این ابتدا فیلم هایی از آموزش سربریدن به کودکان و نوجوانان 10 سال یا بیشتر در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشت ...

سر بریدن پسر ۱۰ساله جستجو در خبرچه | خبرچه

khabarche.ir/جستجو/سر+بریدنسر+۱۰ساله/صفحه/5/
2 ماه پیش انتقام‌گیری داعش از عملیات اخیر آمریکا با سر بریدن 4 پیشمرگ کرد. تروریست‌های ... 3 ماه پیش خود را فرزند تئاتر می‌دانم/ برای بازی در «مختار نامه» ویزای 10ساله گرفتم. ابراهیم آبادی ... 9 ماه پیش توافق هسته‌ای ایران منصفانه است/باید در برنامه 10ساله به اقتدار اقتصادی . ... 10 ماه پیش سر بریدن یک پسربچه به شیوه داعش!

مسئول رسانه ای داعش تسلیم شد | News File

newsfile.ir/news/مسئول+رسانه+ای+داعش+تسلیم+شد
بریدن سر فرزند 10 ساله به شیوه داعش! رسانه های سعودی از جنایت هولناک بریدن سر پسر بچه 10 ساله به شیوه ای کاملا شبیه گروه تروریستی تکفیری داعش خبر دادند.

دردسر مادر برای پوشاندن لباس 4 کودک خردسال فیلم - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=دردسر+مادر+برای+پوشاندن+لباس+4...خردسال...
این فيلم از دردسر یک مادر براي پوشاندن لباس به چهار کودک خردسال خود، در کمتر از ... با کودک 10 ساله سیاهپوسیت داعش که سر می برد آشنا شوید. 5 روز پیش اخبار ساعت24 6. گروه تروریستی داعش فيلمی از یک کودک خردسال ساهپوست در حال سربریدن یک .... هنرمند چینی تصویر کودک خردسال سوری آیلان کردی را به شیوه‌ خود بازسازی ...

جزئیاتی از جلادِ 10 ساله گروه تروریستی داعش - پایش

payeshonline.com/.../جزئیاتی-از-جلادِ-10-ساله-گروه-تروریستی-داعش
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروه تروریستی داعش در تازه‌ترین فیلم منتشرشده، یک کودک خردسال سیاهپوست را در حال سر بریدن یک گروگان به نمایش در آورد. سر بریدن, جلاد ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 465
  • باردید دیروز : 624
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 1,089
  • بازدید سال : 102,874
  • بازدید کلی : 1,891,211