loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 549 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

 

شکنجه کودک ، قتل

مادری دیوانه عادت به شکنجه کودکش داشت. در نهایت همدستی مادر بی رحم و ناپدری خشن موجب قتل پسربچه بیگناه شد.

تاریخ انتشار : 13 بهمن 1394
بازدید : 280 نفر

 

شکنجه کودک به دست پدر و مادرش

دنیل پلکا توسط ناپدری و مادر خود آنقدر شکنجه شد که به علت جراحات وارده به قتل رسید.

شکنجه پسربچه بیگناه ، قتل ، مرگ کودک

شکنجه کودک بیگناه او را به کام مرگ کشید

ماجرای شکنجه کودک بیگناه و قتل پسربچه به دست مادر و ناپدری اش

این پدر و ماد روانی وقتی او در منزل بود او را به شدت مورد ضرب و جرح قرار میدادند و حتی با آزار رساندن به او و خبر کردن دیگری به خود افتخار می کردند به طوری که در یکی از پیام هایی که در گوشی همراهشان بود مادر به همسرش پیامی حاوی اینکه «من او را تقریبا در آب غرق کردم» پیدا شد.
به گزارش گاردین، این والدین بی رحم، حتی به او اجازه نمی داند به اندازه کافی غذا بخورد و اگر او از میزان غذایی که به او داده می شد، بیشترمی خورد، والدینش او را مجبور می کردند تا آب نمک بخورد تا باعث شود حالش به هم خورده و محتویات معده اش خالی شده تا درس عبرتی شود برای او شود.

 ناپدری بیرحم ، مرگ کودک ، مرگ دردناک

شکنجه کودک به دست ناپدری بی رحم

هنگامی که این پسر بچه بیچاره به مدرسه می رفت از فرط گرسنگی سطل های زباله را برای تکه ای غذا جست وجو می کرد و ساندویچ های همکلاسیانش را می دزدید تا سیر شود اما مسئولان مدرسه او را تنبیه می کردند و به شاگردان می گفتند که از او فاصله بگیرند، به جای اینکه دلیل اینکار او و یا علت لاغری بیش از حد او را جویا شوند و دلیل زخم های روی صورتش را بپرسند.

این والدین سنگ دل در هوای سرد او را در اتاق کوچکی که بسیار سرد هم بود زندانی می کردند و حتی به در خواست او برای دستشویی رفتن پاسخ رد می دانند و او در همان اتاق زندگی می کرد که حتی دستگیره در نداشت که نشان دهنده این بود که دنیل بینوا چقدر تلاش کرده بیرون برود اما موفق نشد.

 مادر بی رحم ، مرگ دردناک ، شکنجه

شکنجه کودک بیگناه توسط مادر روانی

یک یا هر دوی والدین با ضرباتی که به سر او وارد کرده بودند باعث قتل این کودک شدند. این والدین همین بلا ها را بر سر برادر دنیل نیز می اوردند. طوری که جنازه دنیل را کنار برادرش قرارداده بودند. وقتی که نیروی امداد برای کمک به دنیل به محل رسید خیلی دیرشده بود و او به دلیل خونریزی و تورم مغزی جان خود را از دست داد. هنگامی که امدادگران دنیل را پیدا کردند وزن او تنها 9.5 کیلو بود یعنی وزن یک نوزاد 18 ماهه که این نشان دهنده میزان سوء تغذیه این کودک بود. آن ها در دادگاه یکدیگر را مسئول این اتفاقات می دانستند که دادگاه آن ها را به 30 سال حبس محکوم کرد.

مرگ دردناک کودک زیر شکنجه های پدر و مادرش! + تصاویر 5/5 4
منبع : باشگاه خبرنگاران /ن

مرگ دردناک کودک زیر شکنجه های پدر و مادرش! + تصاویر - نمناک

namnak.com/26369-شکنجه-کودک.html
۲ ساعت پیش - شکنجه کودک و شکنجه کودک توسط مادر و شکنجه کودک توسط ناپدری و ماجرای شکنجه کودک و قتل پسربچه بیگناه و.

مرگ دردناک کودک زیر شکنجه های پدر و مادرش! + تصاویر

nchse.ir/مرگ-دردناک-کودک-زیر-شکنجه-های-پدر-و-مادر/
مرگ دردناک کودک زیر شکنجه های پدر و مادرش! + تصاویر. ارسال شده در تاریخ 2016/02/02 ... در نهایت همدستی مادر بی رحم و ناپدری خشن موجب قتل پسربچه بیگناه شد.

برچسب ها - شکنجه کودک - عصرایران

www.asriran.com/fa/tag/1/شکنجه%20کودک
60 روز شکنجه دردناک کودک ۹ ساله در زابل! (+عکس) ... شکنجه فجیع پسر 5 ساله توسط پدر و مادرش! تن پیمایی از ... مرگ کودک خردسال زیر شکنجه‌های زن کولی. می زدم تا ...

مرگ دردناک بیمار زیر ضربات مشت پزشک - مجله شاپرک

shaparakmag.ir/1394/10/مرگ-دردناک-بیمار-زیر-ضربات-مشت-پزشک/
پزشک قاتل و پزشکی که بیمار را کشت و عکس پزشک قاتل روسیه و تصویر کشتن بیمار به ... مرگ دردناک بیمار زیر ضربات مشت پزشک دوربین های مدار بسته بیمارستانی در روسیه لحظات ... نامادری ، سنگدلی ،ضرب و شتم ، قتل کودک,مرگ دردناک یک کودک زیر مشت‌های نامادری+ عکس. .... قتل دختر ۱۷ ساله توسط پدر و مادرش – بوشهرنیوز.
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نوزاد پنج ماهه که مورد شکنجه والدین خود قرار گرفته بود، پس از انتقال ... مرگ نوزاد 5 ماهه بر اثر شکنجه وحشیانه پدر و مادر در تهران ... بررسی های ماموران نشان می داد، این نوزاد توسط زوج جوانی به بیمارستان ... تصاویری از شکنجه کودک در دخمه معتادان ..... قتل دردناک جوان ایرانی در ناگویای ژاپن/ شکایت مادر در دادسرای جنایی ...
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... استرالیا ... بود (عکس) · مرگ یک مادر و دو کودک زیر ضریح در قم ... عکس های دردناک ضرب و شتم و مرگ دختر 2 ساله توسط پدرش. ..... Dec 31, 2012 - روش هایی از جمله تجاوز جنسی و بیرون آوردن رحم و زندانی کردن و شکنجه و قتل و جنایت .

مرگ پسر بچه 5 ساله در استخر تهران + عکس :: تهران نیوز - دی 94

tehrannews.blog.ir/1394/05/.../مرگ-پسر-بچه-5-ساله-در-استخر-تهران-ع...
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غرق شدن پدر ودختر با هم در استخر · پسر . ... جزئیات دردناک مرگ کودک قمی بعد از گیر کردن در خودرو · جسد جوان مست در استخر خانه بازیگر زن (عکس) · مرگی دردناک و . ... 3 روز پیش دختر 5 ساله زیر شکنجه های مادرش جان داد +تصاویر.
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این کودک با یک تیر هم پدر و هم مادر خود را در اتاق هتل محل اقامتشان در ... کودک دو ساله مادر خود را کشت + عکس · دختر 10 ساله‌ ای که فاجعه‌ آفرید‌ + عکس · مرگ دردناک کودک ۴ ساله زیر چرخ کامیون · مرگ پسر بچه بوشهری در شکنجه‌ های مادر ...

کودک آزاری وحشیانه در یکی از مهدکودک های کشور! - آپارات

www.aparat.com/.../کودک_آزاری_وحشیانه_در_یکی_از_مهدکودک_های_کش...
۱۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حمید خان ویدئویی که دست به دست در اینترنت میچرخد تصاویری رابه نمایش ... شبکه های اجتماعی منتشر میشود که مربوط به کودک آزاری به شدت دردناک در یکی ... پدرومادر بچه اگه پدر مادر بودن بچه یک ساله رو مهد کودک نمیفرستادن واقعا ...
۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مجموعه ای از تصاویر برگزیده با موضوعات متنوع .... کودک 4 ساله مرگ دردناک پسربچه 4 ساله در زیر شکنجه های وحشیانه ... پناهگاه زندگی می کرد اما مسئولان نفهمیدند بهتر است او با مادرش در یک پناهگاه باشد تا با پدرش در یک خانه اعیانی.

اخبار حوادث,روزنامه حوادث,حوادث روز - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_1041.html
عکس های کودکی تا بزرگسالی زیباترین زنان مدل در جهان · آموزش دخول و انواع حالتهای ... مرگ دلخراش بر اثر ریزش دیوار در دارآباد +عکس .... قتل دردناک خواهر عروس در مراسم عروسی · شهرام ناظری و گروهش تصادف کردند + تصاویر · ورزشکار مشهور همسرش را زیر مشت و لگد کشت ! + عکس ... جنجال رابطه جنسی این دختر با پدر و مادرش + تصاویر.

مرگ دردناک بیمار زیر ضربات مشت پزشک - بهترینها

behtarinha.nasrblog.com/.../مرگ-دردناک-بیمار-زیر-ضربات-مشت-پزشک
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Images for مرگ دردناک بیمار زیر ضربات مشت پزشک مرگ دردناک .... اگر محل کوفتگی و کبودی دارای وضعیت های زیر بود به پزشک مراجعه کنید: مرگ دردناک یک کودک زیر .... www.drshariati1329.blogfa.com/ Cachedدستگیری ، شکنجه ، مرگ ... قتل-دختر-17-ساله-توسط-پدر-و-مادرش Cached Similarبا انتقال جسد عباس ...
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آدم ربایی کودک 9 ساله , پیکر نیمه جان , شکنجه مرگبار , مرگ دردناک , کودک بی ... راز قطرات روغن زیر میکروسکوپ + تصاویر .... ای ناشناس با ارسال پیامکی به پدر این کودک از ربودن وی اطلاع داده و درخواست مبلغ زیادی پول کرده بودند. ... قربانی شدن کودکان بی‌گناه در شکنجه گاه مادر بی‌رحم / پیدا شدن اجساد در فریرز.
۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کودک 9 ساله به دست والدین · مرگ دردناک کودک یک ساله در حمام · قربانی شدن کودکان بی‌گناه در شکنجه گاه مادر بی‌رحم / پیدا شدن اجساد در فریرز ...

قتل دختر 17 ساله توسط پدر و مادرش - بوشهرنیوز

www.bushehrnews.com › صفحه نخست › سياسي
حادثه ای تلخ و دردناک برای 4 دانشجو · حمله با کلاشینکف به هتل+تصاویر · روغنی که .... ترس كودك از تاريكي و فريادهاي او و مادرش باعث شد مرد جوان به تصور اينكه عده‌اي به ... یک جنایت دیدند و شنیدند كه دختر جوان با وارد شدن 8 ضربه چاقو تسلیم مرگ شده است. .... زن جوان که گریه‌اش شدت گرفته بود، گفت: چاقو را زیر گلویم گذاشته بودند.

مجله خبری - جذاب

www.jazzaab.ir/news_cats_5.html
کشیدن نقاشی های بی نظیر با یک دست +تصویر · ازدواج رمانتیک پلیس ... قتل فجیع مادر به دست دختر به روش داعشی ها · مدلهای طراحی ناخن عروس ..... شکنجه و تعرض به دو زن در تاکسی + عکس ... مرگ دردناک پسر جوان در مهمانی شبانه ... قتل 3 کودک با ضربات چاقوی پدر بخاطر فقر + عکس .... اولین رستوران زیر آبی جهان در مالدیو +تصاویر.
عکس های جنجالی مرگ بیمار در بیمارستان زیر مشت و لگد ... مرگ یک مادر و دو کودک زیر ضریح در قم ... عکس های دردناک ضرب و شتم و مرگ دختر 2 ساله توسط پدرش.

برچسب ها - شکنجه کودک

www.fardanews.com/fa/tag/1/شکنجه%20کودک
نسبت به کودک آزاری و ایراد ضرب و جرح عمدی... این کودک اقدام کرده و ضربه های وارده به مغز... ایسنا فائزه به جرم نداشتن مادر با شکنجه های نامادری. ... آشنایان سپرده شده بود زیر شکنجه های پسر 14 ساله. ... شکنجه دختر 8 ساله تا حد مرگ توسط ناپدری ... آزاریها نیست شدت آزار و شکنجه او به قدری دردناک. ... شکنجه كودك 22 ماهه توسط پدرش.

نمناک - همه - خبر ایرونی

iruni.ir/source/74/نمناک-همه
۱۴ دقیقه پیش - افشار با انتشار عکس زیر. ... رونمایی از جدیدترین مدل کادیلاک در نمایشگاه نیویورک + تصاویر .... مرگ دردناک کودک زیر شکنجه های پدر و مادرش!
۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در میدان آتن · صحبت های دردناک نوجوان 14 ساله پس از 10 سال شکنجه/ زندگی در میان ... داعش بیش از 100 ... مرگ دردناک دو کودک به خاطر مادر معتاد عکس · تصاویر آزار ... تجاوز بی‌شرمانه به دختر زیر 12 سال در جنگل ! ... تجاوز نوجوان 14 ساله ... دستگیری کثیف‌ترین پدر و مادر دنیا/ کودکانی که بیش از یک سال ... دستگیری ...

مجله خبری روز - که

www.irannaz.com/news_cats_19.html
کودک سرطانی که به آرزوی پلیس شدنش رسید (عکس) · جزئیات و تصاویر دستگیری ضربتی شاه مازندران · انسان های خوش شانسی که از مرگ نجات یافتند (عکس) · ماجرای خروج رضا صادقی .... فوت دردناک معلم ابتدایی بخاطر سرمای زیاد (عکس) · صادر شدن کیفرخواست ... قاتل ایرانی که 20 نفر به علاوه پدر و مادرش را کشته است. 1 2 3 … 52 ».

جزئیات قتل زن جوان مازندرانی از زبان قاتلان+تصاویر

www.shomalnews.com/.../جزئیات-قتل-زن-جوان-مازندرانی-از-زبان-قاتلا...
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این هنگام دوستم چند ضربه چاقو به او زد، سرش را زیر صندلی کرده و به سمت .... و اون كودك دو ماهه كه چقدر زود طعم بي مادري رو داره مي چشه ...... ولي يه احساس بدي هم به آدم دست ميده وقتي انواع و اقسام شكنجه ها و مرگ هاي دردناك كه براي قاتلين آرزو شده رو ... فقط یک لحظه خودت رو بزار جای همسر پدر و مادر خانواده مقتول و طفل دو ماهه ای ...

همدستی مادر بی‌رحم با ناپدری برای قتل پسر بچه بی‌گناه ... - ...

newsfile.ir/.../همدستی+مادر+بی‌رحم+با+ناپدری+برای+قتل+پسر+بچه+ب...
مرگ دردناک کودک زیر شکنجه های پدر و مادرش! تصاویر مادری دیوانه عادت به شکنجه کودکش داشت. در نهایت همدستی مادر بی رحم و ناپدری خشن موجب قتل پسربچه بیگناه ...

مرگ دردناک بیمار زیر ضربات مشت پزشک | زد ایکس ان

www.zxn.ir/مرگ-دردناک-بیمار-زیر-ضربات-مشت-پزشک.html
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرگ دردناک بیمار زیر ضربات مشت پزشک دوربین های مدار بسته بیمارستانی در روسیه لحظات ... مرگ دردناک پسربچه 2 ساله با کابل +تصاویر. .... مرگ دردناک یک کودک زیر مشت‌های نامادری+عکس – نیک صالحی .... دستگیری ، شکنجه ، مرگ دردناک و دفن در گمنامی … ... قتل دختر 17 ساله توسط پدر و مادرش – بوشهرنیوز.

دانلود فیلم قتل وحشیانه بیمار زیر مشت و لگد پزشک ...

www.pixyab.ir/دانلود-فیلم-قتل-وحشیانه-بیمار-زیر-مشت-و-لگد-پزش...
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پزشک قاتل با یک مشت بیمار را کشت رسانه های روس می گویند این ... تصاویر برای مرگ دردناک بیمار زیر ضربات مشت پزشکگزارش تصاویر .... نامادری ، سنگدلی ،ضرب و شتم ، قتل کودک,مرگ دردناک یک کودک زیر .... دستگیری ، شکنجه ، مرگ دردناک و دفن در گمنامی . ... قتل دختر 17 ساله توسط پدر و مادرش - بوشهرنیوز.

مرگ دردناک کودک 7 ساله در - نکسروب

weblog.nexrob.in/tsar1700028_رفع-انسداد-مجاری-یا-توقف-شیر
پدر نیکوکار به 70 کودک یتیم و و عکس های دردناک از شکنجه دختر 8 .... مادر کودک در تحقیقات به مرگ دردناک موتورسوار زیر مرگ تلخ کودک 3 ساله بر اثر. قتل دردناک ...

جاده کاشمر به شادمهر حادثه آفرید مرگ دردناک کودک 4 ساله زیر ...

www.ghatreh.com/.../جاده-کاشمر-شادمهر-حادثه-آفرید-مرگ-دردناک-کودک-...
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جاده کاشمر به شادمهر حادثه آفرید مرگ دردناک کودک 4 ساله زیر چرخ های کامیون در کاشمر ... پاسگاه پلیس راه بوده است، خاطرنشان کرد: پدر و مادر این کودک در حاشیه این جاده و ... تصاویر:شایعات جنجالی و تازه درباره پسر جوان بکهام و این دختر 17 ساله ... محاکمه مردی که 5سال پیش همسرش را در برابر چشمان فرزندانش شکنجه کرد ...
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کشتن جنجالی این پسر بخاطر دفاع از خواهرش · دردناک ترین و تاسف انگیزترین . .... 13:21. 6 کشته و زخمی در سانحه رانندگی صبح امروز جاده مرگ +تصاویر . .... پسر خشمگین در جنایتی هولناک پدر و مادرش را هدف چاقو و گلوله تفنگ شکاری قرار داد. ..... پسر بچه بی‌گناه زیر شکنجه های پدر سنگدل به کما رفت (عکس) ...
+تصاویر. نجات معجزه آسای یک نوزاد از سوختگی 60 درصد با روغن! نوزادی که پس از سوختگی ... به گفته پلیس مشخص نیست که این کودک 11 ساله. .... زیر گذر کاج در عظیمیه کرج سوراخ شد سوراخ شدن زیر گذر کاج در عظیمیه کرج! ... این مادر روانی 20 ساله سر نوزاد 3ماهه اش را برید! ... مرگ دردناک 3 نفر بر اثر سقوط درب های ضریح در قم!
فائزه به جرم نداشتن مادر با شکنجه‌های نامادری حدود چهار سال است، به جای رفتن به مدرسه ..... در میان رنج زندگی و آسودگی مرگ به نظاره نشسته و نگاره گر این واقعه دردناک و جگر ... فلاش دوربین ها، شکارکننده تصاویر نازیبا از شکنجه طفلی معصوم و بی گناه می ... در حالی که به موجب ماده 1210 قانون مدنی کودکان زیر سن بلوغ شرعی می توانند با ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 101,820
  • بازدید کلی : 1,890,157