loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 628 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

نشان ندادن ظاهر سگ علت کشتن دختر بچه 7 ساله بود. مقتول که به همراه خواهر 11 ساله اش در حال بازی بودند به ضرب گلوله کشته شد.

تاریخ انتشار : 19 بهمن 1394
بازدید : 818 نفر

 

کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر همسایه

ماکایالا دیر 7 ساله در حال بازی با خواهر 11 ساله و پسر همسایه و دیگر دوستانشان بودند. در حین بازی آن ها در مورد سگ کوچک شان صحبت می کردند تا این که این پسر که در طبقه اول خانه نشسته بود از آن ها خواست تا سگ شان را به او نشان دهند اما آن ها از این کار خودداری کردند.

کشتن دختر بچه ، قتل ، قتل دختر بچه

کشتن دختر بچه توسط پسر همسایه

به گزارش گاردین، این پسر از این موضوع به شدت عصبانی شده و تفنگ 12 میلیمتری را برمی دارد. او به آن ها می گوید که تفنگی در دست دارد اما ماکایالا می گوید تفنگش اسباب بازیست و واقعی نیست.
پسر برای آنکه ثابت کند تفنگش واقعیست به سمت او نشانه رفته و به او شلیک کرده و او را می کشد و دخترک درجا جانش را از دست می دهد.
این پسر 11 ساله به جرم قتل از نوع درجه یک قرار است تا سن 19 سالگی در تنسی در بازداشت بماند. به گفته قاضی دادگاه قرار است با این کودک طوری رفتار و مجازات شود که چنین موردی دیگر در جامعه رخ ندهد.
قاضی ادامه داد، چون او کودک است قرار نیست به راحتی آزاد شود و در این جامعه زندگی کند.

کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس - نمناک

namnak.com/26684-کشتن-دختر-بچه-7-ساله.html
۶ ساعت پیش - کشتن دختر بچه و کشتن دختر بچه همسایه و ماجرای کشتن و قتل دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله در نمناک.
۲ ساعت پیش - قاتل 11 ساله، دختربچه 7 ساله را به ضرب گلوله کشت+عکس www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی ۷ ساعت پیش - پسر 11 ساله به خاطر یک سگ به ...


۴ ساعت پیش - پسر 11 ساله به خاطر یک سگ به دختر 7 ساله شلیک کرد.

کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس

www.pixyab.ir/قاتل-11-ساله-دختربچه-7-ساله-را-به-ضرب-گلوله-کشت...
۴ ساعت پیش - دختربچه 7 ساله به ضرب گلوله کشته شد+عکس کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس نشان ندادن ظاهر سگ علت کشتن دختر بچه 7 ساله ...
۱ ساعت پیش - دختربچه 7 ساله به ضرب گلوله کشته شد+عکس کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس نشان ندادن ظاهر سگ علت کشتن دختر بچه 7 ساله .
۷ ساعت پیش - پسر 11 ساله به خاطر یک سگ به دختر 7 ساله شلیک کرد. ... قاتل 11 ساله، دختربچه 7 ساله را به ضرب گلوله کشت+عکس. پسر 11 ساله به خاطر یک سگ .
۴ ساعت پیش - پایگاه خبری ریشه: ماکایالا دیر 7 ساله در حال بازی با خواهر 11 ساله و پسر همسایه و دیگر دوستانشان بودند. در حین بازی آن‌ها در مورد سگ کوچک‌شان ...
نشان ندادن ظاهر سگ علت کشتن دختر بچه 7 ساله بود. مقتول که به همراه خواهر 11 ساله اش در حال بازی بودند به ضرب گلوله کشته شد.

کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر همسایه | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../کشتن-دختر-بچه-7-ساله-به-دست-پسر-همسایه/
۵۴ دقیقه پیش - اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس - نمناک ...

قاتل 11 ساله، دختربچه 7 ساله را به ضرب گلوله کشت+عکس ...

event.pegahonline.ir/.../قاتل-11-ساله-دختربچه-7-ساله-را-به-ضرب-گل/
کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس. نشان ندادن ظاهر سگ علت کشتن دختر بچه 7 ساله بود. مقتول که به همراه خواهر 11 ساله اش در حال بازی بودند به ضرب ...

قاتل 11 ساله، دختربچه 7 ساله را به ضرب گلوله کشت+ ... - ...

khabarche.ir/.../قاتل-11-ساله--دختربچه-7-ساله-را-به-ضرب-گلوله-کشت...
۹ ساعت پیش - قاتل 11 ساله، دختربچه 7 ساله را به ضرب گلوله کشت+عکس. پسر 11 ساله به خاطر یک سگ به دختر 7 ساله شلیک کرد. منبع باشگاه ... او به آن‌ها می‌گوید که تفنگی در دست دارد اما ماکایالا می‌گوید تفنگش اسباب بازیست و واقعی نیست. پسر برای ... 1 روز پیش بازی با توله سگ منجر به کشتن دختر 8 ساله شد. پسر 11 ...

کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../کشتن-دختر-بچه-7-ساله-به-دست-پسر-11-ساله...
کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس نشان ندادن ظاهر سگ علت کشتن دختر بچه 7 ساله بود. مقتول که به همراه خواهر 11 ساله اش در حال بازی بودند به ضرب ...

قتل دختر 17 ساله توسط پدر و مادرش - بوشهرنیوز

www.bushehrnews.com › صفحه نخست › سياسي
قتل بعد از قطعی برق، اعدام عامل تجاوز به زنان خانه دار، قتل دختر 17 ساله توسط ... به جريان افتاده بود، شكايت مشابه ديگري در همان منطقه به دست ماموران رسيد. .... ساعت 11 شب چهارشنبه 16 فروردين خانواده پسر بچه هشت ساله اي با مراجعه به .... 7. پاسخ. واقعا که بیچاره الهه که چنین پدر و مادر سنگدلی داشته درسته که کارش خیلی اشتباه بوده
قاتل 11 ساله، دختربچه 7 ساله را به ضرب گردالی کشت+عکس. دوشنبه ، 8 فوریه; 1 views; bigfun; 0 دیدگاه. پسر 11 ساله به خاطر یک سگ به دختر 7 ساله شلیک کرد. ... او به آن‌ها می‌گوید که تفنگی در دست دارد اما ماکایالا می‌گوید تفنگش اسباب بازیست و ...

عکس دختر بچه ساله ک بدست مادرش کشته شد - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=عکس+دختر+بچه+ساله+ک+بدست+مادرش+کشته+شد
دختر بچه 9 ساله ناپدری شیطان صفت را لو داد + عکس - دختر 9 ساله اهل " امریکا " که مورد ... دختر 11 ساله موفق به به دنیا آوردن نوزاد مادرش شد "کایتلین بورک" 11 ساله تنها کسی ... مأموران در جریان بررسی‌ها پی بردند که دختر قربانی با پسر جوانی ارتباط دوستی .... مدل پیراهن مجلسی برای دختر بچه های 3 تا 7 ساله را در این بخش از مدل لباس و ...

مجله خبری روز - که

www.irannaz.com/news_cats_19.html
کوچک ترین میمون جهان اندازه یک کف دست (عکس) · خبر جنجالی بچه دار شدن دختر و پسر دبستانی · زن مواد فروش که دکتر 28 ... جنجال تجاوز به دختر دوشیزه 22 ساله در دفتر کارش (عکس) · گریه های علی دایی در ... جوانی که بخاطر تفاله چای کشته شد (عکس) · پدری که بخاطر عکسهای ... جسد کودک 2 ساله در چمدان پس از 7 سال پیدا شد (عکس).

کشتن دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس - سئوی ...

www.goldtarh.ir/.../کشتن-دختر-بچه-7-ساله-به-دست-پسر-11-ساله-عک...
۳ ساعت پیش - کشتن دختر بچه ۷ ساله به دست پسر ۱۱ ساله + عکس. نشان ندادن ظاهر سگ علت کشتن دختر بچه 7 ساله بود. مقتول که به همراه خواهر 11 ساله اش در حال ...

پسری 7 ساله که به دختر 18 ساله تجاوز کرد!! - تاپ ناز

www.topnaz.com › مطالب خواندنی و اخبار › اخبار حوادث
پسر کوچک شروری که به دختر 18 ساله تجاوز می کرد, داستان عجیب پسر 7 ساله شرور, من که ... وقتی سه ساله شد آنقدر مادرم را اذیت کرد که او هم از دست بچه من خسته شد. باورتان نمیشود، بچه سه ساله با پرت کردن قاب عکس به طرف مادرم باعث شد که او بینایی یک چشم خود را از دست بدهد. .... خبر تلخ کشتن نوعروس 16 ساله با بیل توسط پدرش!

اخبار حوادث

www.nazweb.ir/news_cats_49.html
... 23 ساله در شیراز · دختر بچه ای با یک جمله مرگ خود را رقم زد ! ... هولناک ترین تنبیه این معلم زن برای دانش آموز 7 ساله (عکس 18-) · اسامی جدید ... کسی که بدلیل عکس سلفی گرفتن جانش را از دست داد (عکس) ... را کشتند! تجاوز گروهی به یک دختر 11 ساله در تهران (عکس) · ضرب و شتم وحشتناک این پسر بخاطر صحبت با یک دختر (عکس).

اخبار حوادث,روزنامه حوادث,حوادث روز - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_1041.html
دختر 16 ساله مادرش را به روش داعش اعدام کرد +عکس · دردسر هک تلگرام زن ... قتل فجیع نوزاد یکماهه مشهدی بدست پدربزرگش ... ظاهر عجیب پسر بچه فارسی زبان با فشنگ در سرش + عکس .... مادری پس از زایمان نوزادش را از طبقه 7 به بیرون پرت کرد !+ عکس.

عکس الاته تناسلی دختر چهارده ساله

www.khabareruz.ir/search/?q=عکس+الاته+تناسلی+دختر+چهارده+ساله
یک پسر 11 ساله در ایالت تنسی آمریکا به ظن کشتن یک دختر هشت ساله ... و او را اذیت می‌کرد و برای مدتی از این کار دست برداشت و ناگهان روز شنبه به او شلیک کرد. ... دختر بچه ای که به نظر می رسید مدتی است به همراه پدرش در انتظار دیدن سرمربی .... کادو 77 میلیون دلاری پدری برای دختر 7 ساله اش/ گران ترین الماس دنیا به ژوزفین رسید!
حوادث روز,اخبار داغ ایران و جهان,خبر تجاوز,قتل,قاتل,مقتول,قصاص,تجاوز به زن شوهردار,اخبار جدید,روز خبر,داغ ترین اخبار. ... خودکشی پس از قتل یک مادر و دختربچه 7 ساله‌اش! ... بازداشت پسری که با دختران مختلف عکس می گرفت ... خرد کردن دست همسر با ساطور توسط شوهرش +تصویر ... قتل دردناک دختر 3 ساله توسط کودک 11 ساله +عکس.

قتل دختر 7 ساله توسط ناپدری

https://www.webgardha.com/tag/قتل-دختر-7-ساله-توسط-ناپدری
نتایج جستجوی عبارت قتل دختر 7 ساله توسط ناپدری در سایت وبگردها. ... پسر بچه 11 ساله ، جان دوستش را گرفت ... بـه گـفـتـه پلـیس مـشـخص نـیسـت کـه این کـودک 11 سالـه چگـونه اسلحه 22 مـیلیمتری را بـدست آورده‌است و درنتیجـه سهل انگاری و بی‌دقتی والدین این قتل به وقوع ... آرایش پسری 8 ساله و تبدیل او به دختری جوان (4 عکس).

قتل

www.khabaronline.ir/tags/2622/قتل
ایران نوشت:نیمه شب روز یکشنبه 11 بهمن ماه 94 در تماسی از سوی مسئولان ... مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان مرگ پسر جوانی روی تخت بیمارستان قرار ... ایران نوشت:اسفند ماه سال 92 دختر جوان زمانی‌که از مدرسه به خانه بازگشت با چهره ... شهروند نوشت: مظنون اصلی جنایت آتشین بازار پس از ٥ماه به داستانسرایی‌های معمایی دست زد.
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14. انهدام باند «چنگیز» در عملیات شبانه پلیس + عکس .... تعرض وحشیانه پسر شیطان صفت به دختر 12 ساله/ فریب دختربچه بی گناه با وعده هدیۀ ... پدر زیر بار درخواست پسرش برای پول نرفت،به دست او کشته شد.
اخبار حوادث. کودک 1 ساله ای که از سقوط ساختمان 11 طبقه جان سالم به در برد! ... سالم به در برد. در متن زیر عکس این کودک بهمراه گزارش کامل این حادثه رو براتون گذاشتم.

دو روز تجاوز وحشیانه جنسی به دختر 7 ساله/ عکس – جديدترين ...

www.momtaznews.com/دو-روز-تجاوز-وحشیانه-جنسی-به-دختر-7-ساله/
به نقل از واشنگتن پست، در پی گزارش والدین دختر بچه ۷ ساله مبنی بر گم شدن آن به ... سر او (عکس) گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز رفتار وحشیانه پسری با ... پیش از این اعلام شده بود که این دختر در جریان خودکشی جانش را از دست داده است. به .... انقلاب/۱۴۷ نفر دیگر می توانند به رد صلاحیتشان اعتراض کنند، 11 ساعت قبل ...
پسر 11 ساله در ایالت تنسی آمریکا هنگامی که با ممانعت دختر بچه 8 ساله و خواهرش برای دیدن توله سگشان مواجه شد، با شلیک گلوله ای وی را به قتل رساند. ... تاریخ نشر : یکشنبه 18 بهمن 1394; مشاهده : 7; سایر اخبار حوادث · RSS ... قتل کودک 9 ساله به دلیل خوردن کیک تولد +عکس .... تزریق چربی به صورت ، دست ، سینه ، باسن + عکس.

کشتن دختر بچه ساله بدست پدرش - نازنین ها

nazaninha.ir/search/?q=کشتن+دختر+بچه+++ساله+بدست+پدرش
یک پسر 11 ساله در ایالت تنسی آمریکا به ظن کشتن یک دختر هشت ساله بازداشت شده ... مرگ مغزی نگار 2 ساله به خاطر ضرب و شتم پدرش (عکس) نگار دوساله که از سوی ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 826
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 826
  • بازدید ماه : 8,167
  • بازدید سال : 72,801
  • بازدید کلی : 1,861,138