loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 402 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

داماد ۱۶ ساله: در کنار همسرانم احساس خوشبختی می کنم

پسر ۱۶ ساله ای که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده است با گذشت دو هفته از این عروسی اکنون از زندگی مشترک با دو عروس احساس خوشبختی می کند.این داماد نوجوان همراه با همسرانش در خانه پدری زندگی می کند و برای هر عروس اتاق جداگانه ای در نظر گرفته است.این پسر ۱۶ ساله در روستای دهمیان در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست و مراسم عروسی مفصلی برای دو نوعروسش تدارک دید.

این پسر ۱۶ ساله به نام محمد مدتی پیش در روستای دهمیان در مرز کاشمر و نیشابور عاشق دختر همسایه اش شد در حالی که خانواده ها دختر عمه اش را برای او نامزد کرده بودند که قرار بود با دختر عمه اش به نام فاطمه ازدواج کند.

این پسر نوجوان وقتی موضوع ازدواج با دختر همسایه را در خانواده اش مطرح کرد با مخالفت شدید آنها روبه رو شد، چون در سنت آنها رسم بود که حتماً پسر جوان با دختر یکی از بستگان ازدواج کند. ضمن اینکه از بچگی خانواده ها قرار ازدواج این پسر دایی و دختر عمه را گذاشته بودند.

محمد وقتی مخالفت خانواده اش را برای ازدواج با دختر همسایه دید آنها را تهدید کرد که اگر این دختر را برایش نگیرند، روستا و خانواده را برای همیشه ترک می کند و قید ازدواج با دختر عمه اش را می زند.به این ترتیب خانواده ها موافقت کردند محمد با دختر عمه برای رعایت سنت خانوادگی و با دختر همسایه به خاطر عشق و علاقه ازدواج کند. 

داماد نوجوان بالاخره به خواسته اش رسید و شب عروسی هر دو عروس در کنارش نشستند و عاقد خطبه عقد را خواند. هر دو عروس بله را گفتند و محمد لبخند بر لبانس نقش بست چون به آرزویش رسیده بود و نوعروسشان کنارش نشسته بودند. اکنون که حدود دو هفته از عروسی این نوجوان با دو عروس می گذرد وی از زندگی اش راضی است.

او می گوید: من سربازی نرفته ام. امیدوارم حالا با داشتن دو عروس بتوانم معاف شوم چون باید خرج زندگی دو نفر را تامین کنم. در واقع مرد دو خانواده هستم.

 

منبع: عصر ایران

پسری که همزمان با دو دختر بر سر سفره عقد نشست – ...

www.momtaznews.com/پسری-که-همزمان-با-دو-دختر-بر-سر-سفره-عقد/
پسری که همزمان با دو دختر بر سر سفره عقد نشست. به اشتراک بگذارید. تاریخ انتشار: ۸ February 2016 | 1:21 pm. ازدواج همزمان یه پسر 16 ساله با دختر همسایه و دختر ...


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پسر ۱۶ ساله ای که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده است با ... این پسر ۱۶ ساله در روستای دهمیان در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست و مراسم عروسی مفصلی برای دو .... ظ .خاک بر سر اون دوتا دخترا که قبول کردن.

ازدواج پسر 16 ساله ایرانی با دو دختر در یک شب + عکس - خماری

khomari.com/ازدواج-پسر-16-ساله-ایرانی-با-دو-دختر-در-یک/
پسر ۱۶ ساله ایرانی که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده، با گذشت دو هفته از ... محمد در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست و با حمایت مالی خانواده‌اش، مراسم ... خاک تو سرت با این پیشنهادت خاک تو سر اون دخترهای گیج که زنت شدن.

بازداشت عروس و داماد سر سفره عقد! - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
دقایقی بعد همزمان با برهم خوردن مراسم دختر و پسر که آرزوهایشان را بر باد رفته ... در پارک لاله با ساناز آشنا شدم و با گذشت زمان هر دو به قدری به هم علاقه‌مند شدیم که ...

شرط عجیب برای ازدواج دختر - فان سیتی

f30t.ir/search/?...ازدواج+دختر++++++++++++++++++++++++
یک جوانبطور همزمان با دو دختر مورد علاقه خود در یک روز ازدواج کرد. ... این ازدواج زمانی رخ میدهد که این جوان 16 ساله ابتدا با دختر عمه خود ازدواج کرده و ... این پسر 16 ساله در روستای دهمیان در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست ... آکایران :ازدواج یک دختر و پسر عاشق در سرمای منفی 40 درجه در فضای مجازی سر و صدای زیادی بپا کرده است.

ازدواج دختر بچه با مرد سی پنج ساله - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=ازدواج+دختر+بچه+با+مرد+سی+پنج+ساله
این ازدواج زمانی رخ میدهد که این جوان 16 ساله ابتدا با دختر عمه خود ازدواج کرده و بعد به ... ای که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده است با گذشت دو هفته از این ... این پسر 16 ساله در روستای دهمیان در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست و ... و بلوغ فکری برسند سر سفره عقد می نشینند و زندگی و سرنوشت آنها تباه می شود.

عمه - فیس نوین - جستجو در پست ها

facenovin.com/search/posttag:%23عمه
پسر 16 ساله ایرانی که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده، با گذشت دو ... محمد در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست و با حمایت مالی خانواده‌اش، مراسم ... و پنج درصد از مرگ گرگ‌ها بر سر درگیری‌‌ برای بدست آوردن قلمرو اتفاق می‌افتد.

تعدد زوجات - جذابترین ها

taadodzojat.blogfa.com/category/16?p=4
پسر ۱۶ ساله ای که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده است با گذشت دو هفته از ... این پسر ۱۶ ساله در روستای دهمیان در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست و مراسم .... من هم به خانه مجلل هوویم رفتم و از او خواستم که دست از سر شوهرم بردارد.

۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شوهر را نخواســت آن عقد اول باطل می شود. ... بودند و از قضا همزمان با هم باردار می شــدند ... که دو تا برادر دارای دختر و پســر می شدند، از. تــا زمان ... غروب جلوی آيينه می نشســت و بزکی می کرد ... يا ران جوجه را به سيخ می کشيدند و سر سفره.

خاطرات خواندنی یک عاقد سر سفره های عقد ! - تالار گفتگوی هم ...

forum.hammihan.com › ... › داستان و داستان نویسی › داستانهای متفرقه
۲۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 15پست - ‏2 نویسنده
داستان را دختری که با من درد دل می کند از اینجا شروع می کند: درخوابگاه ... داماد برای طلاق آمده بود ، پس از عقدی که روز پنج شنبه دو روز قبلش ... و طلاق آنان دید از هم جداشدند تا ازین پس این زن و شوهر دختر عمو و پسر عمو . ... گردنبند را بست و رفت نشست. ... حکایت نگاه متعجبش سر سفره عقد را آنگاه دریافتم که گفت : شما ...

برچسب ها - سفره عقد - بورس نیوز

www.boursenews.ir/fa/tag/1/سفره%20عقد
آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد / جزئیات عجیب + سند. حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس... کد خبر: ... کردند سجاد پس از آزادی پای سفره عقد نشست و... با ۱۴ ... کرد بیش از سه سال پیش این دو پای سفره... عقد ... خود سفره عقد را بچیند و همزمان بعد از خطبه. ... ازدواج ۷۵ دختر و پسر کمتر از ۱۰ سال در استان تهران در یک سال.

کلاهبرداری عجیب دختر جوان: ده بار پای سفره عقد برای ...

www.khabaronline.ir/(X(1)S(yugpez3cynyseioyqtwswldq))/detail/.../events
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دختر جوان بخوبی می‌دانست چگونه در مدتی کوتاه پسر جوان را فریب دهد. دو هفته‌ای از این آشنایی نگذشته بود که دختر جوان خواست با هم عقد کنند، پسر ... دختر شیاد نداشته‌اند و وی ادعا می‌کرد با هیچ‌کس سرسفره عقد ننشسته است، بازپرس ..... حتما باید بطور همزمان روی چند کیس کار میکرده و آنها را توی نوبت گذاشته بوده.

آداب عقد

vista.ir/content/110909/آداب-عقد/
رو به قبله سفره سفيدى پهن مى‌کنند، آينه‌اى که داماد فرستاده 'آينه بخت' بالاى ... دو کله قند که در موقع خواندن خطبه آدم (دعائى که در موقع عقد مى‌خوانند) بالاى سر ... پس از انجام مراسم عقد کاسهٔ آب را مى‌ريزند به سر عروس و با کفش‌هاى او شمع‌ها را خاموش مى‌کنند. ... هنگامى‌که عروس را به خانه داماد مى‌برند پسر نابالغى به کمرش نان و پنير مى‌بندند و ...

خاطرات خواندنی یک عاقد سر سفره های عقد ! [بایگانی] - انجمن ...

persian.persiantd.com › ... › بخش شعر و ادبیات › رمان و داستانهای کوتاه
۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 64پست - ‏1 نویسنده
داستان را دختری که با من درد دل می کند از اینجا شروع می کند: درخوابگاه دانشگاه ... داماد برای طلاق آمده بود ، پس از عقدی که روز پنج شنبه دو روز قبلش ... واگویی حقیقت این دوزن اعتراف کردند که پسر و دختر به دفعاتمتعدد در ... گردنبند را بست و رفت نشست. ... تجربه یک عاقد : اینگونه چیزی سر سفره عقد هیچوقت ندیده ام.

ازدواج ده باره دختر شياد در دو سال! - ساعت24

www.saat24.com/news/53267/ازدواج-ده-باره-دختر-شياد-در-دو-سال
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دختر جوان به‌خوبی می‌دانست چگونه در مدتی کوتاه پسر جوان را فریب دهد. دو هفته‌ای از این آشنایی نگذشته بود که دختر جوان خواست با هم عقد کنند، پسر ثروتمند ابتدا ... هیچ اطلاعی از ازدواج‌های قبلی دختر شیاد نداشته‌اند و وی ادعا می‌کرد با هیچ‌کس سر سفره عقد ننشسته ... ازدواج باور نکردنی و همزمان پسر 16 ساله با 2 دختر!
تعداد فرزندان او آن‌قدر زیاد بود که برای انتخاب نام آنها با مشکل روبه‌رو شده بود. ... نام حاجعلی را می‌توانید روی سر در این مسجد که بخش‌هایی از آن هنوز نیمه‌کاره مانده ببینید». .... به هر حال خرج خانه‌ای که در آن 12 هوو، 195 پسر و دختر و بیش از 200 نوه و نتیجه ... بود که آن زمان 14 سال بیشتر نداشت؛ «وقتی پدرمان می‌خواست این دو زن را به عقد خودش ...
به سر کوچه ای ورود ممنوع رسیدم و دیدم ماشین وارد شده و راه خانمی را بسته و انگار نه انگار ... چند لحظه ای توقف کردم که دیدم راننده ی خلافکار با هیکل بزرگ و سبیل کلفت از ... گفتم این دختر به درد من نمی خورد، اما پدرش بعد از دوسه روز زنگ زد و گفت ما پسر .... من را دوباره عقد کند، اما می گوید او را هم می خواهم عقد دائم کنم و دو نفرتان باید همزمان ...

جزئیات پرونده تجاوز به پسر نوجوان در قهوه خانه - مجله شاپرک

shaparakmag.ir/1394/10/جزئیات-پرونده-تجاوز-به-پسر-نوجوان-در-قه/
۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مالک یک قهوه خانه نقشه ای شوم برای دو پسر جوان داشت که منجربه .... سجاد پس از آزادی پای سفره عقد نشست و با ۱۴ سکه شاکی پرونده را به عقد دائم خود درآورد. در حالی … این دختر نوجوان به بازپرس نیک‌صفت گفت: وقتی با سجاد آشنا شدم به بهانه اینکه .... او را به بیابان‌های اسلامشهر برد و همزمان با تجاوز به این پسر نوجوان ...

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روایتی از دیدار رهبرِ جانباز انقلاب اسلامی با جانبازهای قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد. ... ۴۹نفره‌ی جانبازهای قطع‌ نخاعی و بالای ۷۰درصد -که هم‌زمان چشم‌ها و یک یا دو عضو بدن خود را ... آقا به پسرِ کوچکی اشاره می‌کنند که یکی دو ساله به نظر می‌آید. ..... از مهریه م رو سر سفره عقد بخشیدم که شاید بتونم ذره ای خوشحالتون کرده باشم.

خاطرات تلخ و شیرین زندگی - خاطرات عاقد فسمت چهارم

esfahan0ziba.blogfa.com/post-5.aspx
با سنگینی فضا دریافته بودم که عروس وکالت را در مرحله اول با بله قبول میکند و ادامه نمی دهد. ... وقتی آمدند دفتر تلاش فراوان دختر را دیدیم که حق طلاق می خواست و پسر بعد از رفت و آمد ... اشتباه نکنید قرار نبود یک مرد دو عروس همزمان اختیار کند. ... سر سفره های عقد دو جمله "عروس رفته گل بچینه" و " عروس رفته گلاب بیاره " به طور معمول ...

دختر شیاد طی دو سال ۱۰ بار ازدواج کرد؛ احضار ۱۰ داماد فریب‌ خورده

www.hamshahrionline.ir/details/289355
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دختر جوان به‌خوبی می‌دانست چگونه در مدتی کوتاه پسر جوان را فریب دهد. دو هفته‌ای از این آشنایی نگذشته بود که دختر جوان خواست با هم عقد کنند، پسر ثروتمند ابتدا ... اطلاعی از ازدواج‌های قبلی دختر شیاد نداشته‌اند و وی ادعا می‌کرد با هیچ‌کس سر سفره عقد ننشسته است، .... اَبَرماه خونین در آسمان؛ هم‌زمان با ماه‌گرفتگی کامل.

خاطرات خواندنی یک عاقد سر سفره های عقد ! [بایگانی] - انجمن ...

www.iranpardis.com › ... › بخش ادبیات › داستان
۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏1 نویسنده
داستان را دختری که با من درد دل می کند از اینجا شروع می کند: درخوابگاه دانشگاه ... لزوم واگویی حقیقت این دوزن اعتراف کردند که پسر و دختر به دفعاتمتعدد در ... گردنبند را بست و رفت نشست. ... تجربه یک عاقد : اینگونه چیزی سر سفره عقد هیچوقت ندیده ام. ..... اشتباه نکنید قرار نبود یک مرد دو عروس همزمان اختیار کند.
پسر 16 ساله ای که در یک شب و به طور همزمان با دو دختر ازدواج کرده است با گذشت دو هفته ... این پسر 16 ساله در روستای دهمیان در یک شب با دو دختر به پای سفره عقد نشست و مراسم عروسی مفصلی برای دو نوعروسش تدارک دید. .... آپارات باربارا استن سر.

خاطرات خواندنی یک عاقد سر سفره های عقد ! - صفحه 30 - نودهشتیا

www.forum.98ia.com › ... › شعر و ادبیات › داستان های کوتاه و حکایات
10پست - ‏2 نویسنده
با هر ترفندی که وارد شدم، دختر و پسر قانع نمی شدند کمی عقد را به تعویق بیاندازیم. ... داماد دوست برادر عروس است و انگار که برادر عروس دیگر از خواهر سر خانه خسته شده و به هر .... دو ساعتی استراحت می کردم تا طعم دعای جوشن کبیر و به سر گرفتن قرآن با خمیازه ... نمی دانم بینشان چه گذشته که پدر همزمان با سایر مهمانان می آید و می نشیند.

تالار در مشهد

aghdooneh94.lineblog.ir/post/1
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وضع اجتماعی بیرجند در زمان سخن ما با سال های بعد تفاوت بسیار دارد . .... پس از نامزدی هنگامی که دو خانواده ی دختر و پسر برای انجام مراسم عقد آماده می شدند ، برای ... روی این مجمعه ها سفره مانند هایی زینتی یا قلمکار می انداختند که درون آنها دیده نشود . .... عروس وقتی که روی تخت می نشست یک پارچه توری نازک فاخر روی سر و ...

مرداد 1388 - خاطرات یک عاقد

1aghed.blogfa.com/8805.aspx
۳۱ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - دو دسته گل هم فراهم کرده ام که اگر یکی یا هردو آنان فوت کرده اندبه جای ... بله این از جمله موارد اندکیست که پسر به عنوان شاهد عقد مادر ، اسمش در ... تجربه یک عاقد : عروس خانم ها کانون توجه بر سر سفره عقدند. ... روز عقد دختر با چادر سفیدی که بر سر کشیده بود کنار من نشست و شما ما را عقد کردید. .... چهار بخت بازشده همزمان!

گلوریا هاردی و همسرش با لباسی ساده در جشنواره فیلم فجر ...

irato.ir/.../گلوریا-هاردی-و-همسرش-باباسی-ساده-در-جشنواره-فیلم-فجر-...
در حالی که جشنواره فیلم فجر چند سالی است که بیشتر به یک فشن شو شباهت یافته و ..... راحت شود ☑ پسری که همزمان با دو دختر بر سر سفره عقد نشست ☑ او کیست!
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های جدید رامبد جوان و نگار جواهریان درحالی که دو نفری باهم به دیدن نمایش طنز .... پسری که همزمان با دو دختر بر سر سفره عقد نشست، 17 ساعت قبل ...

الف - کلاهبرداری عجیب دختر جوان

alef.ir/vdcgnx9xuak93u4.rpra.html?262757

۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دختر جوان بخوبی می‌دانست چگونه در مدتی کوتاه پسر جوان را فریب دهد. دو هفته‌ای از این آشنایی نگذشته بود که دختر جوان خواست با هم عقد کنند، پسر ثروتمند ابتدا نپذیرفت اما چند .... همین که در ازدواجهای بعدی ادعا کرده که قبلاً با کسی سر سفره عقد ننشسته نشانه فریب است. ..... نشست شورای امنیت با دستور کار سوریه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 424
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,878
  • بازدید ماه : 7,152
  • بازدید سال : 71,786
  • بازدید کلی : 1,860,123