loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 369 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست آیا همچنان این سریال بدون تغییرات و با تیتراژ کنونی پخش خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»سریال معمای شاه به اندازه کافی غرق در حواشی بود که نیازی به یک حاشیه تازه نداشته باشد اما  امروز حاشیه‌ای تازه گریبان این سریال را گرفت.

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران که پیش از این موسیقی سریال معمای شاه را خوانده، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من‌وتو  رفت و در برنامه من‌وتوپلاس گفت و گو کرد.

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

عقیلی در این گفت‌وگو به برنامه کنسرت‌‌هایش در شهرهای مختلف انگلیس و همچنین کنسرت‌های بعدی‌اش در آمریکا اشاره کرد و از استقبال مردم اشاره کرد. این خواننده همچنین درباره چالش برگزاری کنسرت در خارج از ایران، گفت: در خارج از ایران هزینه برگزاری کنسرت بسیار بالا است. به عنوان نمونه در سالن برج میلاد، پیانویی است که می‌شود نواخت اما وقتی در اینجا خواستیم پیانو روی سن داشته باشیم، هزار و پانصد دلار هزینه اضافه طلب کردند.

عقیلی در این گفت‌و‌گوی دوازده دقیقه‌ای درباره نخستین اجرای حرفه‌ای‌اش در سال 1374 در فرهنگسرای شفق سخن به میان آورد و درباره تلاش‌‎هایش برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌های ایران و گستره فعالیت‌هایش نکاتی را مطرح کرد و در نهایت نیز این گفت و گو با اشاره مجدد به کنسرت‌های این خواننده در انگلیس به انتها رسید. در واقع این خواننده موسیقی سنتی ایران عمدتاً از این برنامه به عنوان فرصتی برای تبلیغ کنسرت‌هایش استفاده کرد.

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران، توضیحات لازم ارایه خواهد شد و در واقع مسئولان دفتر موسیقی بنا دارند تا بازگشت عقیلی به ایران و اخذ توضیحات از او، در این باره موضع گیری رسمی نداشته باشد.

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! + ... - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۱ روز پیش - در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این جریان ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو چه گفت؟

www.entekhab.ir/fa/news/.../سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-چه-گفت
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
۲ روز پیش - سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام. حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/502473/multimedia/picture
۲ روز پیش - سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده است.
۲ روز پیش - ... از سالار عقیلی(خواننده) در استودیو شبکه تلویزیونی "من و تو" منتشر ... ... هنوز هیچ خبری درباره صحت و یا دلایل این حضور سوال برانگیز منتشر ...

عکس:سالار عقیلی به شبکه "من و تو " رفت! - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../عکسسالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت
۲ روز پیش - حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو. ... عکس:افتتاح پل دهانه ۳ متری با حضور مسئولین محلی اندیمشک! فروش آلات مصرف ماری جوانا.
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای ... پس از پایان کنسرت سالار عقیلی, سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و ...

ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن و گفتگو با شبکه «من و تو»

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › موسیقی و هنرهای تجسمی
۲ روز پیش - یکی از نزدیکان سالار عقیلی درباره گفتگوی وی با شبکه «من و تو» توضیحاتی را ارائه داد.

«من و تو» و معمای سالار عقیلی - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › موسیقی و هنرهای تجسمی
۵ ساعت پیش - با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت این خواننده موکول کردند.

حضور عجیب سالار عقیلی در شبکه من و تو - پندار

pendar.news/2016/01/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو/
۲ روز پیش - بنا بر خبری که در سایت پارسینه و خبرآنلاین منتشر شده است، سالار عقیلی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای غیرمجاز حضور یافته و درباره ...

مصاحبه با "من و تو" کار دست سالار عقیلی داد - فرارو

fararu.com/fa/news/.../مصاحبه-با-من-و-تو-کار-دست-سالار-عقیلی-داد
۶ ساعت پیش - پس از حواشی اخیر حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو و انتشار عکس‌هایش با مجریان این شبکه و بی بی سی فارسی؛ این خواننده موسیقی ایرانی از ...

ماجرا حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو +تصاویر - سهامدار ...

www.sahamdarnews.ir/.../2706-majaraye-hozure-salar-aghili-shabake-ma...
۲ روز پیش - به گزارش پایگاه خبری سهامدار نیوز، سالار عقیلی، خواننده ی موسیقی سنتی ایرانی عصر امروز در شبکه ی ماهواره ای «من و تو» حضور پیدا کرد!!! برخی ...

حضور “سالار عقیلی” در شبکه من و تو! + عکس - نمناک

namnak.com/25912-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو.html
سالار عقیلی و سالار عقیلی در خارج و سالار عقیلی در شبکه من و تو و عکس سالار عقیلی در شبکه من و تو را در نمناک ببینید.
۳ ساعت پیش - سخنگوی وزارت ارشاد از حضور سالار عقیلی در شبکه‌ تلویزیونی «من و تو» ابراز تاسف کرد. چاپ. ۱۳۹۴/۱۱/۰۵. حسین نوش آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ ...
۱ روز پیش - به گزارش گروه هنر و موسیقی فرهنگ نیوز: روز گذشته سالار عقیلی هنرمند کشورمان در اقدامی غیر منتظره در استودیو شبکه ماهواره ای من و تو حضور پیدا ...

انصاف نیوز | حضور سالار عقیلی در شبکه ی «من و تو» +عکس ...

www.ensafnews.com/.../حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-ی-من-و-تو-عکس/
۲ روز پیش - سالار عقیلی، خواننده ی موسیقی سنتی ایرانی عصر امروز در شبکه ی ماهواره ای «من و تو» حضور پیدا کرد. به گزارش انصاف نیوز، این خواننده که کنسرت ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو/عکس - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش.../481792-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-تو-عکس
۲ روز پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی در شبکه من و تو حضور یافت.
به گزارش پارس ناز با حضور ناگهانی و تعجب برانگیز سالار عقیلی خواننده سنتی موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو،یعنی من و تو پلاس ، ادامه ...

مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من و تو برنامه منوتو پلاس - ...

www.aparat.com/.../مصاحبه_سالار_عقیلی_با_شبکه_من_و_تو_برنامه_...
۱ روز پیش - کانال روزانه حضور سالار عقیلی در برنامه منوتو پلاس شبکه من و تو و صحبت درباره کنسرت های تور اروپا مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من و تو ...
۱ روز پیش - مانی رهنما، خواننده و آهنگساز به حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو واکنش نشان داد.
۲ روز پیش - دانلود فیلم مصاحبه سالار عقیلی شبکه من و تو ماجرا عکس سالار عقیلی در ... هنوز هیچ خبری درباره صحت و یا دلایل این حضور سوال برانگیز منتشر ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو! - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/fa/news/1005113/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو
۱ روز پیش - سالار عقیلی در شبکه من و تو!، بازدید شبانه قالیباف از محله‌های جنوب شهر، حضور سردار در مراسم سالگرد یک شهید و ....ترافیک بالایی در فضای مجازی ...

عکس:سالار عقیلی به شبکه "من و تو " رفت! | حضور سالار - قطره

www.ghatreh.com/news/nn29954201/عکس-سالار-عقیلی-شبکه-رفت
۲ روز پیش - حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو -کلید واژه ها: سالار عقیلی - شبکه من و تو - شبکه.

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو +عکس - دانلود ...

libarshad1388.blogsky.com/.../ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-...
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
۲۳ ساعت پیش - 3 hours ago - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه ..... جنجال حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/344325/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-عکس
۲ روز پیش - سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده است.

سالار عقیلی در شبکه من و تو چه گفت؟ - آژانس خبری ایران

irannewsagency.ir/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-چه-گفت؟-2/
۲۱ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/301955/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-عکس
۲ روز پیش - سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده است.

حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو! + عکس - شرق پرس

www.sharghpress.com/...منتخب-اخبار/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-ماهو...
۲ روز پیش - انتشار تصویر حضور سالار عقیلی خواننده سنتی کشورمان در استادیو شبکه ماهواره ای من و تو تعجب مخاطبان را برانگیخت.
۲ روز پیش - دانلود کلیپ و فیلم و عکس از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر شده است که هنوز دلیل حضور سالار عقیلی در من و تو مشخص نشده ...

واکنش تهیه کننده‌ معمای شاه به حضور سالار عقیلی در شبکه‌ من ...

www.mashreghnews.ir/.../واکنش-تهیه-کننده‌-معمای-شاه-به-حضور-سالار-...
۸ ساعت پیش - واکنش تهیه کننده‌ معمای شاه به حضور سالار عقیلی در شبکه‌ من و تو. تهیه کننده «معمای شاه» تاکید کرد از حضور سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال در ...

دانلود فیلم مصاحبه سالار عقیلی در شبکه من و تو

a.downloadfreenew2.com/.../مصاحبه-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-ع...
۲ روز پیش - شبکه من و تو پندار سالار عقیلی در شبکه من و توعکس افکارخبر سالار عقیلی به «من وتو» رفت+ عکس خبرگزاری ایلنا حضورسالار عقیلی” در ...

نقشه شبکه ضد ایرانی من و تو برای سالار عقیلی + عکس

pop-music.biz/2016/01/.../نقشه-شبکه-ضد-ایرانی-من-و-تو-برای-سالار-...
۱ روز پیش - ۱۶ دقیقه پیش – سالار عقیلی خواننده سریال معمای شاه که این روزها برای اجرای کنسرتش در لندن به سر میبرد در شبکه بهایی من و تو حضور پیدا کرد و ...

طلوع خوزستان- ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

toloo-khz.ir/1394/11/04/ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو/
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس - ...

puyesh.net/.../حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-دردسرساز-شد-عک...
۳ ساعت پیش - در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این جریان ...

مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من و تو manoto + عکس

faro.ir/9352/فیلم-مصاحبه-سالار-عقیلی-با-شبکه-من-و-تو.html
۱ روز پیش - فیلم و کلیپ گفتگو و مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من و تو manoto فارسی ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو عکسهای سالار عقیلی در ...
۱ روز پیش - آذرقلم: سالار عقیلی، خواننده ی موسیقی سنتی ایرانی عصر امروز در شبکه ی ماهواره ای «من و تو» حضور پیدا کرد!به گزارش آذرقلم، برخی سایتها ...

واکنش یک خواننده پاپ به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

www.bornanews.ir/...شبکه.../365077-واکنش-یک-خواننده-پاپ-به-حضور...
۲۱ ساعت پیش - مانی رهنما، خواننده و آهنگساز به حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو واکنش نشان داد.

دانلود فیلم سالار عقیلی در شبکه من و تو +لینک مستقیم

ebay94.rozblog.com/.../دانلود-کلیپ-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو--ع...
۱ روز پیش - دانلود کلیپ و فیلم و عکس از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر شده است که هنوز دلیل حضور سالار عقیلی در من و تو مشخص نشده ...
۱ روز پیش - ایران آنلاین / در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی ضمن تکذیب این جریان گفت: سالار ...

عکس/ حضور سالار عقیلی در شبکه «من و تو» - گلستان ما

www.golestanema.com/.../26511-عکس-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-«...
۱ روز پیش - به گزارش گلستان ما به نقل از خبر ایرانی، سالار عقیلی که این روزها برای برپایی کنسرت در لندن به سر می‌برد ساعتی پیش در استودیو شبکه ماهواره ...
۵ ساعت پیش - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور سالار عقیلی در شبکه 'من و تو' توجیه پذیر نیست.
۱ روز پیش - با حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در ...

سالار عقیلی به شبکه "من و تو " رفت! + عکس - تهران نیوز

tehrannews.ir/سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت-عکس/
۲ روز پیش - تصویر حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو را در ادامه ببینید. به گزارش تهران نیوز ، به نقل از پارسینه؛ تصویر حضور سالار عقیلی در ...
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
۲۱ ساعت پیش - به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، چند سالی با سیاست تساهل و تسامح و به کار گرفته شده توسط مسئولین ذیربط سیر حضور هنرمندان و همینطور ...

حضور “سالار عقیلی” در شبکه من و تو! + عکس | دانلود رایگان ...

linkfreee-rzb.fetros.ir/page-72344.html
۵ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو. ... عکس/ قوهای سیبری در شالیزارهای سرخرود مازندران · مسئله اصلی خاورمیانه،جنگ شیعه–سنی یا مسئله .

حضور "سالار عقیلی" در شبکه من و تو نه قابل دفاع است نه ...

www.mizanonline.ir/.../حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-نه-قابل-د...
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: ابعاد این اتفاق در حال بررسی است پس از بازگشت علت و انگیزه وی در خصوص حضورش در این شبکه ضد انقلاب را جویا میشویم و در نهایت ...
حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار ...

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو +عکس - زمان

www.zamannews.ir/.../68302-ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-ت...
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

سالار عقیلی در شبکه ماهواره‌ای من و تو حضور یافت+عکس ...

https://news99.blog.ir/.../سالار-عقیلی-در-شبکه-ماهواره-ای-من-و-تو-حضور...
۱ روز پیش - سالار عقیلی در شبکه ماهواره‌ای من و تو حضور یافت سالار عقیلی در شبکه من و تو حضور یافت عکس سالار عقیلی در شبکه ماهواره‌ای من و تو آیا سالار ...

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو / عکس | راوی - آی‌ پسند

ravipress.ir/exchange/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-عکس
۲ روز پیش - گفته می شود سالار عقیلی خواننده مشهور ایرانی در استودیوی شبکه تلویزیونی من و تو حاضر شده است و قرار است ساعت 19 به وقت لندن برنامه مصاحبه ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس

rouydad24.ir/fa/news/3662/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-عکس
۲ روز پیش - سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده است.

سالار عقیلی در شبکه من و تو - میدان ۷۲

72sq.com/87344/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو
۲ روز پیش - سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده است. Image processed by CodeCarvings Piczard ...

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15584212
۱ روز پیش - تابناک: حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته های پیش ...

سالار عقیلی در شبکه manoto | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/01/23/سالار-عقیلی-در-شبکه-manoto/
۲ روز پیش - انصاف نیوز | حضور سالار عقیلی در شبکه ی «من و تو» +عکس … www.ensafnews.com/…/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-ی-من-و-تو-عکس/.
۱ روز پیش - سالار عقیلی در یکی از برنامه‌های شبکه من وتو حاضر شد. به گزارش ایلنا؛ سالار عقیلی ... دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرده است درباره حضور […]
۲ روز پیش - سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس. ... سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده است. آفتاب :.

سالار عقیلی در شبکه من و تو/عکس | پایگاه خبری شهر بیان

shnews.ir/arts/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-توعکس
۲ روز پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی در شبکه من و تو حضور یافت. ... اجرای کنسرتش در آمریکا و به دعوت شبکه من و تو در این برنامه حضور یافته است.
۲ روز پیش - سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس ... سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده است. چاپ خبر بالا -.
۸ ساعت پیش - گیل نگاه:سالار عقیلی خواننده صاحب نام ایران که به تازگی برای برگزاری کنسرت به لندن سفر کرده در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» حضور پیدا کرد و با ...

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - سایت تفریحی فان تایم

fun-time.ir/1394/11/04/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو/
حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار ...

حضور و اظهارات سالار عقیلی در شبکه من و تو + تصویر ...

www.tirpress.ir/حضور-و-اظهارات-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و/382625
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
۲۰ ساعت پیش - تاریخ نشر : یکشنبه 4 بهمن 1394n مشاهده : 5n سایر اخبار عکسn RSSn nn n جریان مهاجرت سالار عقیلی به هیچ وجه صحت ندارد. گفتنی است؛ ...

دانلود فیلم سالار عقیلی در شبکه من و تو | دانلود روزانه

dlroozane.ir/دانلود-فیلم-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو/
۱۸ ساعت پیش - دانلود فیلم سالار عقیلی در شبکه من و تو Manoto دانلود فیلم حضور سالار عقیلی در برنامه من و تو پلاس دانلود فیلم سالار عقیلی در شبکه من و تو ...

حضور سالار عقیلی در شبکه ضدایرانی من و تو - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=Lxq6_0rhBr0
۱۷ ساعت پیش - بارگذاری توسطDidban Iran
حضور سالار عقیلی در شبکه ضدایرانی من و تو ... مصاحبه شاد و دیدنی سالار عقیلی در برنامه خندوانه / Salar Aghili Khandevaneh full interview ...
۵ ساعت پیش - در پی حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو، واکنش های زیادی از سوی هنرمندان مختلف صورت گرفت.

ماجرا حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - مجله فارسی پرمگ

permag.ir › ... › اخبار رسانه و هنرمند › اخبار خوانندگان › خوانندگان داخلی
۱۸ ساعت پیش - سرویس خبر رسانه مجله فارسی پرمگ : حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده ...

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو و حذف وی از جشنواره

titrnews.com/.../حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-و-حذف-وی-از-جش...
۶ ساعت پیش - پس از حواشی اخیر حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو و انتشار عکس‌هایش با مجریان این شبکه و بی بی سی فارسی؛ این خواننده موسیقی ایرانی از ...

گذارنیوز | سالار عقیلی در شبکه من و تو چه گفت؟ - گذارنیوز

gozarnews.ir/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-چه-گفت؟/
۲۳ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
به گزارش لالی نیوز سالار عقیلی به تازگی با حضور در شبکه «من و تو» با عوامل این برنامه گفت و گو کرد که با اعتراض سایت‌‌های خبری و مخاطبان شبکه‌‌های اجتماعی ...
۱ روز پیش - به گزارش خدمت؛ در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ...
۱ روز پیش - روز گذشته بود که خبر حضور سالار عقیلی، هنرمند موسیقی کشور در یکی از شبکه های معاند نظام (شبکه من و تو) قوت گرفت و پس از ساعاتی این اتفاق ...

ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن و گفتگو با شبکه «من و تو ...

lenjanna.ir › غیرتولیدی › فرهنگ و هنر › نقلی
۱ روز پیش - به گزارش لنجان نا، در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ...
۱ روز پیش - سوء استفاده از جایگاه هنری هنرمندانی چون سالار عقیلی که سالهاست با تولید ... بر اساس قوانین طبیعتا حضور در شبکه ای همچون من و تو می تواند ...

حضور “سالار عقیلی” در شبکه من و تو! + عکس - Like

pajvak.com/main/article/.../حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-عکس
۱ روز پیش - سایت پارسینه تصویری از سالار عقیلی را منتشر کرد و از حضور این ... سالار عقیلی که گویا در کشور لندن کنسرت دارد به شبکه من و تو رفته است!

ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن و گفتگو با شبکه «من و تو ...

zarinnameh.ir/.../15076-ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-لندن-و-گفتگو-...
۱ روز پیش - به گزارش زرین نامه به نقل از باشگاه خبرنگارجوان؛ در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان ...
۱ روز پیش - عصر ایذه: یکی از نزدیکان سالار عقیلی درباره گفتگوی وی با شبکه «من و تو» توضیحاتی را ارائه داد. در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و ...
۱ روز پیش - به گزارش خبرگزاری ایلیا ؛ در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با ...
۵ ساعت پیش - سخنگوی ارشاد: حضور سالار عقیلی در شبکه «من و تو» توجیه پذیر نیست.
۱ روز پیش - گروه هنري: تابناک نوشت: حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه ...

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس ...

www.momtaznews.com/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-دردسرسا/
۱ روز پیش - در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این جریان ...
۱۳ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای .
۱ روز پیش - به گزارش پایگاه خبری شباویز ،در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با ...
۱ روز پیش - به گزارش مفتاح، روز گذشته سالار عقیلی هنرمند کشورمان در اقدامی غیر منتظره در استودیو شبکه ماهواره‌ای من و تو حضور پیدا کرد و دقایقی را به بیان ...
۴ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از حضور دوازده دقیقه‌ای سالار عقیلی در شبکه «منو تو» و انتشار عکس‌هایش با مجری بی‌بی‌سی فارسی و عوامل ...

ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن و گفتگو با شبکه «من و تو ...

www.saat24.com/.../ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-لندن-و-گفتگو-با-...
۱ روز پیش - در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این جریان ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس - آباد سبز

abadsabz.ir/6726/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو/-عکس/
سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس. سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده است. سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس.
حضور جنجالی سالار عقیلی در شبکه من و تو, جریان مهاجرت سالار عقیلی به هیچ وجه صحت ندارد. گفتنی است؛ البته باتوجه به ممنوعیت گفتگو با شبکه‌های خارجی این ...
۲۱ ساعت پیش - در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این جریان ...
۱ روز پیش - به گزارش پایگاه خبری اوشیدا" در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با ...
۴ روز پیش - حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو. سالار عقیلی. سایت پارسینه تصویری از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر کرده ...

ماجراي رفتن سالار عقيلي به شبکه من و تو + کلیپ مصاحبه

www.75download.ir/.../ماجراي-رفتن-سالار-عقيلي-به-شبکه-من-و-تو--...
برخی سایت ها تصویری از سالار عقیلی (خواننده) در استودیو شبکه تلویزیونی من و تو منتشر کرده اند. هنوز هیچ خبری درباره صحت و یا دلایل این حضور سوال برانگیز ...

سالار عقيلي در شبكه من و تو!؟ (عكس) - عکس و فیلم - پگاه ...

media.pegahonline.ir/news/.../سالار-عقيلي-در-شبكه-من-و-تو-عكس/
سالار عقیلی به شبکهمن و تو ” رفت! + عکس. تصویر حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو را در ادامه ببینید. نوشته سالار عقیلی به شبکهمن و تو ” رفت!
۱ ساعت پیش - سخنگوی وزارت ارشاد گفت: ابعاد این اتفاق در حال بررسی است پس از بازگشت علت و انگیزه وی در خصوص حضورش در این شبکه ضد انقلاب را جویا ...

اجتماعی » ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

www.khabar.pichak.net/.../ماجرای_حضور_سالار_عقیلی_در_شبکه_من_و...
حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار ...

کافه سینما - سالار عقیلی، در استودیوی شبکه "من و تو" حاضر ...

www.caffecinema.com/.../12168-سالار-عقیلی،-در-استودیوی-شبکه-من-...
۲ روز پیش - سالار عقیلی، در استودیوی شبکه "من و تو" حاضر شد+ تصویر ... حضور یک خواننده رسمی داخل کشور در تلویزیون من و تو حاشیه های زیادی ...
۲۳ ساعت پیش - اتحاد خبر: حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش ...

سالار عقیلی به «من وتو» رفت+ عکس | خبرگزاری ایلنا

www.ilna.ir/بخش-فرهنگ.../340737-سالار-عقیلی-به-من-وتو-رفت-عکس

۱ روز پیش - سالار عقیلی در شبکه من وتو حاضر شد. ... دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرده است درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 7,525
  • بازدید سال : 72,159
  • بازدید کلی : 1,860,496