loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 428 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

محسن تنابنده بازیگر کاراکتر معروف نقی در سریال پایتخت با انتشار عکسی درباره حضورش در شبکه من و تو توضیحاتی ارائه کرد!

بازدید : 780 نفر

 

تکذیب حضور محسن تنابنده در شبکه من و تو

به تازگی اخباری مبنی بر حضور محسن تنابنده در شبکه من و تو بین شبکه های اجتماعی به سرعت در حال انتشار بود که بازیگر نقش نقی پایتخت این شایعات را تکذیب کرد.

این بازیگر ، کارگردان و نویسنده کشورمان با انتشار تصویری از خودش در کنار یکی از شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی "استیج" شبکه «منو تو» نوشت: «باور کنید این من نیستم. به خدا من نرفتم شبکه من و تو. دارن دشمنی می کنن.»

شباهت زیاد این شرکت کننده باعث دامن زدن به شایعه حضور محسن تنابنده در برنامه ماهواره ای شبکه من و تو بود.


محسن تنابنده ، اینستاگرام محسن تنابنده ، ‌ محسن تنابنده در من و تو

شباهت شرکت کننده شبکه من و تو با نقی معمولی

محسن تنابنده ، عکس جعلی از محسن تنابنده در شبکه من و تو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


محسن تنابنده | عکس جعلی از محسن تنابنده در شبکه من و تو

namnak.com/26648-محسن-تنابنده-در-شبکه-من-و-تو.html
محسن تنابنده و محسن تنابنده من و تو و عکس محسن تنابنده و اینستاگرام محسن تنابنده و ... سینما،تئاتر،تلویزیون > آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس ...

آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/02/.../آیا-محسن-تنابنده-به-شبکه-من-و-تو-ر...
۳ ساعت پیش - آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس محسن تنابنده بازیگر کاراکتر معروف نقی در سریال پایتخت با انتشار عکسی درباره حضورش در …
۳ ساعت پیش - محسن تنابنده بازیگر کاراکتر معروف نقی در سریال پایتخت با انتشار عکسی درباره حضورش در شبکه من و تو توضیحاتی ارائه کرد!

آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس | پگاه آنلاین ...

various.pegahonline.ir/.../آیا-محسن-تنابنده-به-شبکه-من-و-تو-رفت-عک...
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس محسن تنابنده بازیگر کاراکتر معروف نقی در سریال پایتخت با انتشار عکسی درباره حضورش در ...

آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../آیا-محسن-تنابنده-به-شبکه-من-و-تو-رفت-عک...
آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس محسن تنابنده بازیگر کاراکتر معروف نقی در سریال پایتخت با انتشار عکسی درباره حضورش در شبکه من و تو ...

تکذیب حضور محسن تنابنده در شبکه من و تو | زد ایکس ان

www.zxn.ir/تکذیب-حضور-محسن-تنابنده-در-شبکه-من-و-تو.html
۱ ساعت پیش - (تصویر) محسن تنابنده حضور اش در شبکه من و تو را تکذیب کرد. sedayiran.com/… ... آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! | نوروز 95.

آیا محسن تنابنده به ˝ استیج˝ شبکه من و تو رفته؟ | تنابنده

www.ghatreh.com/news/.../آیا-محسن-تنابنده-استیج˝-شبکه-رفته
۱۷ ساعت پیش - متفاوت ترین سلفی جشنواره+ عکس/خبر خوب فرهاد مجیدی برای استقلالی ها+عکس/محسن تنابنده تکذیب کرد؛ من به شبکه ی منو تو نرفته ام

آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! - اخبار روز

nchse.ir/آیا-محسن-تنابنده-به-شبکه-من-و-تو-رفت-عکس/
ارسال شده در تاریخ 2016/02/07 | مرتبط با : اخبار | تعداد بازدید : 0 | دیدگاه‌ها برای آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس بسته هستند. محسن تنابنده بازیگر ...

تکذیب حضور محسن تنابنده در شبکه من و تو | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../تکذیب-حضور-محسن-تنابنده-در-شبکه-من-و-تو/

۲ ساعت پیش - عکس-محسن-تنابنده-در-شبکه-من-و-تو- ۱ روز پیش - محسن تنابنده با انتشار پستی در. ... آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! | نوروز 95.

آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس | وطن

vatann.com › عمومي
۲ ساعت پیش - ... + عکس و فیلم · خانه / عمومي / آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس ... قبلی عکس های جالب از مسابقات فرمول یک ابوظبی ۲۰۱۵ · بعدی: مدل ...

جنجال حضور محسن تنابنده در شبکه غربی من و تو | مدل جدید 95 ...

modelmanto95.ir/2016/.../جنجال-حضور-محسن-تنابنده-در-شبکه-غربی-م...
۱۱ دقیقه پیش - آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! .... توضیحات سالار عقیلی درباره حضورش در شبکه من و تو +عکس به گزارش پرداد به نقل از … +عکس به ...

آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../آیا-محسن-تنابنده-به-شبکه-من-و-تو-رفت-عکس
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-km-aup-9410-1942.jpg- ...
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محسن تنابنده حضورش در شبکه‌ ماهواره‌ای «من‌ و تو» را تکذیب کرد. این بازیگر و کارگردان با انتشار تصویری از خودش در کنار یکی از شرکت‌کنندگان ...

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
مظنه اهدای تخمک به خانم‌هایی که بچه دار نمی‌شوند، در بازار چند؟! قابل توجه خانم‌های زیر ۳۳ سال، آیا درپی کسب درآمد هستید؟ حتما این خبر را .... رونالدو به استقبال تولد خود رفت + عکس ... عکس جالب محسن تنابنده و شرکت کننده مسابقه استیج من و تو ... آیا به مواد آرایشی حساسیت دارید؟ .... محسن تنابنده: به خدا من نرفتم شبکه من و تو!! + عکس ...
۱ روز پیش - محسن تنابنده: به خدا من نرفتم شبکه من و تو. ... تنابنده و رضاعطاران+عکس · سلفی محسن تنابنده و هدایت هاشمی در پرواز مشهد + عکس .... آیا تغذیه شما در یائسگی مناسب است؟ ..... همایون بهزادی هم رفت + عکس و زندگی نامه همایون بهزادی.

عصر ايران

www.asriran.com/
آیا قوم بنی اسرائیل بازگشته است؟ اسفند 94؛ انتخاباتی با حضور هم زمان کارگردانان و بازیگران سیاسی ... زود بیا تو کادر! ... شبکه گردی عصر ایران ... جنجال رفتار خشن محافظان اردوغان در سفر به اکوادور (+عکس) ..... شده که اگر وزارتخانه بخواهد از انتخابات کنار خواهد رفت اما کیست که نداد کفاشیان در دوره های گذشته هم چنین وعده ای داده .
ماجرای حضور محسن تنابنده در شبکه من و تو+عکس ماجرای حضور محسن تنابنده در ... محسن تنابنده در من و تو به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز محسن تنابنده با ...
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیشب در برنامه زنده استیج شبکه من و تو اتفاق عجیبی رخ داد و خواننده ای ... فیلم رقص سوشا مکانی هم لو رفت! .... ماجرای حضور محسن تنابنده در شبکه من و تو+عکس ... برچسب ها : manoto , آیا تهدید و افشاگری در برنامه من و تو صحت دارد؟

۳ ساعت پیش - به سادگی پوشه ی بدون نام بسازید آموزش · 15 بهمن 4 ... آیا محسن تنابنده به شبکه من و تو رفت! + عکس ... تولد بره عجیب با 3 چشم در هیرمند + عکس.

آیا مهران مدیری از محسن تنابنده شکایت کرده است؟ | سایت ...

beroznews.com/tag/آیا-مهران-مدیری-از-محسن-تنابنده-شکایت-ک/
فیلم رقص سوشا مکانی هم لو رفت! ... ماجرای حضور محسن تنابنده در شبکه من و تو+عکس ماجرای حضور محسن تنابنده در شبکه من و تو محسن تنابنده در من و تو به گزارش سایت خبری تفریحی ... بایگانی برچسب ها: آیا مهران مدیری از محسن تنابنده شکایت کرده است؟ ... محسن تنابنده در گفتگو با خبرگزاری میزان به این شایعه واکنش نشان داد.

عکس جالب و دیدنی محسن تنابنده با خانواده در مشهد! - مجله تو ...

tozibae.ir/2016/01/عکس-جالب-و-دیدنی-محسن-تنابنده-با-خانواد/
۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محسن تنابنده: به خدا من نرفتم شبکه من و تو!! + عکس محسن تنابنده: به خدا من نرفتم… گریم دیده ... تبریک احمد مهرانفر به محسن تنابنده و همسرش / نام همسر وی لو رفت + عکس تبریک احمد ... آیا عکس این بازیگر شبیه عکس صدام است؟
آیا سالار عقیلی به لندن مهاجرت و با شبکه «من و تو» گفتگو کرده است؟ + عکس ... بازیگر "نفس" برای سلفی روی میز رفت! ... ( عکس/محسن تنابنده در شبکه من و تو ؟ )) ...

محسن تنابنده: به خدا من نرفتم شبکه من و تو!! + عکس

f30t.ir/search/?...محسن+تنابنده%3A+به...منرفتم+شبکه+من...تو!!...
محسن تنابنده: به خدا من نرفتم شبکه من و تو!! + عکس. عکس جالب و دیدنی محسن ... و محسن تنابنده عکس محسن تنابنده صفحه شخصی محسن تنابنده اخبار مرتبط : آیا ...

تنابنده تکذیب کرد: به شبکه‌ "منوتو" نرفته‌ام+تصویر - آفتاب

aftabnews.ir/fa/.../تنابنده-تکذیب-کرد-به-شبکه‌-منوتورفته‌امتصوی...
۲۰ ساعت پیش - محسن تنابنده حضورش در شبکه‌ ماهواره‌ای «منوتو» را تکذیب کرد.به ... مسابقه‌ تلویزیونی "استیج" شبکه‌ «منو تو» نوشت: «باور کنید این من نیستم.
۱۳ ساعت پیش - محسن تنابنده حضورش در شبکه ماهواره‌ای «منوتو» را تکذیب کرد. به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر و کارگردان با انتشار تصویری از خودش در کنار ...

ساعت پخش پایتخت 4 + عکس های بازیگران سریال پایتخت 4

www.amazing.ir/.../interview-with-mohsen-tnabndh-about-making-capit...
ساعت پخش سریال پایتخت 4 عکس بازیگران پایتخت 4 داستان سریال پایتخت 4 ساخت ... محسن تنابنده در پاسخ به اینکه با حذف شخصیت بهبود در پایتخت ۴ تکلیف ... این سریال در ماه رمضان سال ۹۴ و از پنجشنبه ۲۸ خرداد ۹۴ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. ... براستی چرا از اون ماشیناو جنسای بی کیفیت تو کشور من زیاده ولی اینجا ...

پایگاه خبری تحلیلی شرق پرس | واکنش وزیر خارجه آمریکا به ...

www.sharghpress.com/...منتخب-اخبار/واکنش-وزیر-خارجه-آمریکا-به-خبر...
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش وزیر خارجه آمریکا به خبر خرید سلاح هسته ای توسط عربستان ... و آزادی زندانیان در ایران صحبت می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد عربستان برای حفظ توان ... محسن تنابنده هم به شبکه من و تو رفت ؟ ... جزئیات بازداشت حسن کردمیهن به دلیل حمله به سفارت عربستان+عکس 1277; یارانه کسانی که کارت ...

عکس:سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! - iranbanou.com

www.iranbanou.com/.../202355-عکس-سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-...
حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو ... واکنش مهناز افشار به حرکت نیروی انتظامی اهواز + عکس; نقش اول مجموعه«سنگ‌ پا» به محسن تنابنده رسید/ پایان نگارش ...

پنج پرسپولیسی با کیک به دیدار دایی رفتند +عکس .... آیا واقعا محسن تنابنده با یک بازیگر سینما ازدواج کرده است؟! تست گریم جالب هادی کاظمی,محسن تنابنده و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 7,799
  • بازدید سال : 72,433
  • بازدید کلی : 1,860,770