loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 669 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

 

بهنوش بختیاری ، لیلا حاتمی

“بهنوش بختیاری” که با فیلم من و با کاراکتری کاملا متفاوت در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد با انتشار پستی در اینستاگرامش از عوامل این فیلم قدردانی کرد.

بازدید : 469 نفر

 

بهنوش بختیاری و لیلا حاتمی در فیلم من 

فیلم من با بازی کاملا متفاوت بهنوش بختیاری و لیلا حاتمی در حالی در کاخ جشنواره نمایش داده شد که با استقبال بی نظیری روبرو شد.

بهنوش بختیاری بازیگر این فیلم هم در واکنش به استقبال حاضران کاخ جشنواره از فیلمش در تازه ترین پست اینستاگرام خود نوشت: 

 از آنجا که بازار اخبار مربوط به جشنواره این روزها حسابی داغ شده است بازیگران هم از صفحات شخصی خود برای تبلیغ فیلم هایشان استفاده می کنند.

یکی از این بازیگران سینمای ایران بهنوش بختیاری است که با بازی در فیلم "من" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده است.

بهنوش بختیاری و لیلا حاتمی  ، لیلا حاتمی ، ‌ آنونس فیلم من

بهنوش بختیاری و لیلا حاتمی در فیلم من

بختیاری درباره این رویداد نوشت: امروز در سالن شهر قصه، سینما آزادی آنقدر از فیلم من استقبال شده که عده ای از مردم نازنین روی زمین نشستن.. و به سانس فوق العاده هم رسیده. به همین خاطر برای اون دسته از افرادی که پشت در بسته ماندن فردا چهارشنبه چهاردهم بهمن ترتیبی داده شد که در سالن اصلی سینما آزادی ساعت پنج عصر بتونن فیلم رو تماشا کنن. آخ الهی قبونتون برم که فیلمو دوست داشتید. خدایا شکرت. از نویسنده و کارگردان فیلم سهیل بیرقی بازم ممنون که فیلم به این قدرت و باحالی ساخته. بازیگران: لیلا حاتمی، بهنوش بختیاری، امیر جدیدی، مانی حقیقی، علیرضا استادی، علی منصور و سعید عطائیان.....یاعلی.

اینستاگرام بهنوش بختیاری ، ‌ آنونس فیلم من ، حجاب بهنوش بختیاری

اینستاگرام بهنوش بختیاری

«من» اولین فیلم بلند سینمایی سهیل بیرقی است که سعید سعدی و سعید خانی مشترکا آن را تهیه کرده اند. لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطاییان و مانی حقیقی از بازیگران این فیلم هستند. خلاصه داستان: «ما رو نرقصون آذر!».

در ادامه میتوانید آنونس فیلم سینمایی من با بازی بهنوش بختیاری و لیلا حاتمی را ببینید.

بهنوش بختیاری ، فیلم آواز خواندن بهنوش بختیاری در فیلم من

حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی +عکس - شهدای ایران

shohadayeiran.com/fa/.../حجاب-بهنوش-بختیاری-در-حال-آواز-خوانی-عکس
۲ ساعت پیش - بهنوش بختیاری تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تبلیغ فیلمی اختصاص داد که این روزها با بازی او در جشنواره فجر حضور دارد.

بهنوش بختیاری | فیلم آواز خواندن “بهنوش بختیاری” در ... - ...

namnak.com/26506-بهنوش-بختیاری-در-جشنواره-فجر-.html
آواز خوانیبهنوش بختیاری” در جشنواره فجر + عکس و فیلم ... “بهنوش بختیاری” که با فیلم من و با کاراکتری کاملا متفاوت در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد با ...


۴۵ دقیقه پیش - بهنوش بختیاری” که با فیلم من و با کاراکتری کاملا متفاوت در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد با انتشار پستی در اینستاگرامش از عوامل این ...
۲ ساعت پیش - یکی از این بازیگران سینمای ایران بهنوش بختیاری است که با بازی در فیلم "من" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده است. بختیاری درباره این رویداد ...

آواز خوانی “بهنوش بختیاری” در جشنواره فجر عکس و فیلم ... - ...

newsfile.ir/.../آواز+خوانی+“بهنوش+بختیاری”+در+جشنواره+فجر+++عکس...
بهنوش بختیاری” که با فیلم من و با کاراکتری کاملا متفاوت در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد با انتشار پستی در اینستاگرامش از عوامل این فیلم قدردانی کرد.

آواز خوانی “بهنوش بختیاری” | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/02/04/آواز-خوانی-بهنوش-بختیاری/
۲۲ دقیقه پیش - ۸ ساعت پیش – حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی +عکس. بهنوش ... لیلا حاتمی و …آواز خوانیبهنوش بختیاری” در جشنواره فجر + عکس و فیلم

حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی عکس-جام نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=حجاب-بهنوش-بختیاری-در...آواز-خوانی-عکس...
۸ ساعت پیش - بهنوش بختیاری تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تبلیغ فیلمی اختصاص داد که این روزها با بازی او در جشنواره فجر حضور دارد. بهنوش بختیاری ...

حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی عکس-شهدای ایران|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=حجاب-بهنوش-بختیاری-در...آواز-خوانی-عکس...
۲ ساعت پیش - حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی عکس-شهدای ایران|خبرپو, مرجع اخبار و ... فیلمی اختصاص داد که این روزها با بازی او در جشنواره فجر حضور دارد.
۸ ساعت پیش - بهنوش بختیاری تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تبلیغ فیلمی اختصاص داد که این روزها با بازی او در جشنواره فجر حضور دارد.

حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی +عکس - irctr

irctr.ir/news/1454530972dchik
۸ ساعت پیش - بهنوش بختیاری تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تبلیغ فیلمی اختصاص داد که این روزها با بازی او در جشنواره فجر حضور دارد.

حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی/عکس - لواشـــــــــــک

www.lavashak.net/.../حجاب+بهنوش+بختیاری+در+حال+آواز+خوانیعکس.ht...
... بختیاری در حال آواز خوانی/عکس. بهنوش بختیاری تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تبلیغ فیلمی اختصاص داد که این روزها با بازی او در جشنواره فجر حضور دارد.
۲ ساعت پیش - آواز خوانیبهنوش بختیاری” در جشنواره فجر + عکس و فیلم ... امروز; هفته; ماه. تصاویر حاشیه ای بازیگران در روز سوم جشنواره فیلم فجر! آزاده نامداری و ...
۷ ساعت پیش - گشت امنیت اخلاقی پلیس با حضور در جشنواره فیلم فجر مودبانه، محترمانه و در کمال اقتدار با برخی از ... حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی +عکس.

اخبار سینما - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
... مدلهای لباس عروس و مجلسی دخترانه · عاشقانه ترین متن های تبریک ولنتاین · پلیس اهواز آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد +عکس · طرز تهيه قيمه ريزه نخودچی ... تیپ مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر 94 و سانسور حرفهایش +عکس .... بهنوش بختیاری بخاطر آلودگی هوا بیمار شد +عکس ... مهراوه شریفی نیا در حال خواندن وصیت مادرش + عکس.

عکس جالبی از لباس متفاوت مهمان جشنواره فیلم فجر

www.javaneirani.com/.../361148-جالبی-لباس-متفاوت-مهمان-جشنواره-فیلم
عکس جالبی از لباس متفاوت مهمان جشنواره فیلم فجر - عکس جالبی از لباس ... تصاویر اینستاگرامی بهنوش بختیاری .... فیلم: از آواز خوانی تا جودوکاری آقای پوتین.

فیلم/آواز خواندن حمید فرخ نژاد در برنامه خندوانه | فیلم/آواز - قطره

www.ghatreh.com/news/.../فیلم-آواز-خواندن-حمید-فرخ-نژاد-برنامه-خندوا...
۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم/آواز خواندن حمید فرخ نژاد در برنامه خندوانه. ... و بهنوش بختیاری در خیابان؛ «ایستگاه» به معرفی «من» فیلم متفاوت جشنواره فجر ... +عکس/عکس هایی از حاشیه جشنواره فیلم فجر ... خانواده شهید مدافع حرم در جشنواره فیلم فجر+عکس ...

بهنوش بختیاری کمپین کتابخوانی راه‌ انداخت+عکس

www.mizanonline.ir/.../بهنوش-بختیاری-کمپین-کتابخوانی-راه‌-انداختع...
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری میزان - بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کمپین کتاب‌خوانی را برای علاقه‌مندان در اینستاگرام راه‌اندازی ... خانه هنرمندان هر روز میزبان دو مستند جشنواره فیلم فجر است ... آوازخوانی امیر مردانه در نهمین شب آواز ایرانی ...
۱۸ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - محمدرضا فروتن در بخشي از فيلم "شب يلدا" به ياد دخترش آواز خواني و گريه مي کند ... در مراسم افتتاحیه فیلم فجر+عكس · عکس/ سلفی بهنوش بختیاری با تیپ متفاوت ... ستاره اسکندری با تینا پاکروان و حامد بهداد در افتتاحیه فیلم فجر + عکس ... پوشش متفاوت گلوریا هاردی بازیگر کیمیا و همسرش در جشنواره فجر!

اجرای زیبای سیروان خسروی دررالی ایرانی و اشکهای بهنوش..

www.aparat.com/.../اجرای_زیبای_سیروان_خسروی_دررالی_ایرانی_و_اش...
۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... اجرا کرده بود ک با خوندنش بهنوش بختیاری گریش میگیره زیباس ببنید . ... داغ‌ترین‌ها: افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ... آواز خوانی الناز شاکردوست.

آواز خوانی هنگامه قاضیانی در تالار وحدت حاشیه های کنسرت وی ...

www.persianv.com/pic/view/012119.php
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های جدید بازیگران در اولین روز جشنواره فیلم فجر ، از گلوریا هاردی و ملیکا شریفی نیا تا پژمان بازغی و همسرش ...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گردنبند زیبای آمین در سریال شهرزاد + عکس ! ... حرمت‌شکنی عاشورا با آوازخوانی زن+ عکس ... جشنواره فیلم فجر / کدام چهره ها درخشیدند؟ بازیگران معروف در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ..... تیپ متفاوت بهنوش بختیاری +عکس ...
جشنواره فجر,جشنواره موسیقی فجر,خوانندگان جشنواره فجر,خوانندگان زن جشنواره,پری ملکی ... از برپایی کنسرت هایی با خوانندگی زنان و انتشار فیلم آن در شبکه های اجتماعی و سایت های .... آکاایران: عکس جدید بهنوش بختیاری با چادر مشکی در مشهد!

آواز خوانی خوانندگان زن در جشنواره فجر +عکس - پرداد

www.pardad.ir/N_آواز-خوانی-خوانندگان-زن-در-جشنواره-فجر-عکس_9182.aspx
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آواز خوانی خوانندگان زن در جشنواره فجر +عکس ... بارها دلسوزان فرهنگی کشور از برپایی کنسرت هایی با خوانندگی زنان و انتشار فیلم آن در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف ابراز .... خواستگاری شرم آور سیفعلی از بهنوش بختیاری!
۸ ساعت پیش - بهنوش بختیاری تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تبلیغ فیلمی اختصاص داد که این روزها با بازی او در جشنواره فجر حضور دارد.

تیپ آزاده نامداری در فرش قرمز جشنواره فیلم فجر + عکس | ...

various.pegahonline.ir/.../تیپ-آزاده-نامداری-در-فرش-قرمز-جشنواره-فی/
افتتاحیه جشنواره سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد ..... نقاشی جالب بهنوش بختیاری از چهره صبا راد + عکس. بهنوش بختیاری بازیگر پر انرژی و شاد سینما ..... افشاگری خواننده استیج من و تو و انصراف از خواندن آواز/فیلم. این بار شرکت کننده ...

حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی +عکس - اخبار ...

feed.tpanel.ir/culture/.../حجاب-بهنوش-بختیاری-در-حال-آواز-خوانی-عکس/
۶ ساعت پیش - عکس زیبای بهنوش بختیاری برای صفحه شخصی خود[لحظاتی پیش] ... تبلیغ فیلمی اختصاص داد که این روزها با بازی او در جشنواره فجر حضور دارد.
۷ ساعت پیش - حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی +عکس · عکس/ لحظه شهادت .... تصاویر/ بازیگران زن در اولین روز جشنواره جشنواره فیلم فجر · خلاف کردن جلو ...

از اشک‌های شیلا خداداد تا آوازخوانی اصفهانی+تصاویر

www.nazweb.ir/11302-sheila-tears-to-the-god-given-singing-esfahani-pi...
عکس های سالن زیبایی بهنوش بختیاری در تهران ... گریه عجیب فاطمه معتمد آریا در جشنواره فیلم فجر (عکس) ... از اشک‌های شیلا خداداد تا آوازخوانی اصفهانی+تصاویر.

تذکر محترمانه پلیس به بدحجاب های فرهنگ دوست! +عکس - ساتور

www.satoor.ir/.../2526711-تذکر-محترمانه-پلیس-به-بدحجاب-های-فرهنگ...
۷ ساعت پیش - گشت امنیت اخلاقی پلیس با حضور در جشنواره فیلم فجر مودبانه، محترمانه و در کمال اقتدار با برخی از ... حجاب بهنوش بختیاری در حال آواز خوانی +عکس.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,202
  • بازدید ماه : 3,012
  • بازدید سال : 67,646
  • بازدید کلی : 1,855,983