loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 886 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود فیلترشکن، خرید vpn، استفاده از vpn رایگان، خرید فیلترشکن

لطفا قبل از دانلود فیلترشکن، خرید vpn، استفاده از vpn رایگان، خرید فیلترشکن این مطلب را بخوانید

به گزارش فرهنگ نیوز، یکی از مواردی که به نظر می رسد در جامعه رایج شده است استفاده از اینترنت می باشد. اما ممکن است برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که صفحه ای را باز کنیم و با صفحه پیوندها مواجه شده باشیم. این بدان معنی است که این صفحه فیلتر شده است. اما برای دسترسی به آن عموما از سایت ها یا نرم افزارهایی که به نام فیلترشکن موسوم هستند استفاده می کنند. قصد داریم ضمن نگاهی به شرایط فقهی و حقوقی استفاده از فیلترشکن به راهکارهای بهتری نیز اشاره کنیم.

نظر مراجع عظام درباره فیلترشکن

پرسش: استفاده از فیلتر شکن ها با توجه به این نکته که قانونی نیستند، جهت ورود به سایت‌ها و کسب اطلاعاتی که نیاز است (زناشویی، خانواده، سیاسی و ..) مجاز است؟
پاسخ دفتر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای: تابع قوانين و مقررات مربوطه مى‌باشد.
پاسخ دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی: از قوانين و مقرّرات حکومت اسلامى تخلّف نشود.
پاسخ دفتر حضرت آیت الله سیستانی: حضرت آيت الله اجازه نمي دهند.
 
نظر مراجع در مورد استفاده از فیس بوک
 
سؤال: با توجه به این که وب سایت "فیس بوک" در ایران فیلتر شده است آیا ورود به چنین سایتی صرفاً برای ارتباط با دوستان و بدون هیچ فعالیت سوء علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اشکال دارد؟ 
حکم استفاده، بازدید و همچنین عضویت در شبکه‌های مجازی مثل "فیس بوک" چیست؟
آیت الله العظمی حسینی خامنه‏ای: به‌طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست؛ والا مانعى ندارد.
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: چنانچه این موارد برخلاف قوانین و مقررات باشد و مفسده داشته باشد جایز نیست.
آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی: به طور کلی استفاده از فضاهای مجازی برای جهات مشروع و صحیح که موجب فساد عقیده و اخلاق نشود بلکه بتوان از آن در جهت تبلیغ و ترویج معارف دینی استفاده کرد ‌مانعی ندارد بلکه مطلوب است؛ اما رفتن در سایت‌هایی که باعث سست‌شدن عقیده و فساد اخلاق و یا ترویج باطل باشد، حرام است.
آیت الله العظمی حسینی روحانی: عضویت در این قبیل سایت‏ها و شبکه های اجتماعی اگر موجب اعمال خلاف شرع و دین نگردد، بلامانع است.
 
مجازات های استفاده از فیلترشکن
 
بنا بر اعلام مسئولان قضایی همه‌روزه برخی سایت‌های کشور به دلیل عدم رعایت قوانین فیلتر و یا پالایش می‌شوند و در این میان برخی کاربران فضای مجازی برای دسترسی به تارنمای مورد نظر فیلترشکن‌های مختلفی را مورد استفاده قرار داده و به سایت مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنند.
 طبق ماده اول مبحث یکم قانون جرایم رایانه‌یی کشور هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سیستم‌های رایانه‌یی یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است، دسترسی یابد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
 
همچنین بر اساس ماده (۲۷) قانون جرایم رایانه‌یی در صورت تکرار جرم برای بیش از دو بار دادگاه می‌تواند مرتکب را از خدمات الکترونیکی عمومی از قبیل اشتراک اینترنت، تلفن همراه، اخذ نام دامنه مرتبه بالای کشوری و بانکداری الکترونیکی محروم کند.
 
در چنین شرایطی چنانچه مجازات حبس آن جرم نود و یک روز تا دو سال حبس باشد، محرومیت از یک ماه تا یک سال خواهد بود و اگر مجازات حبس آن جرم دو تا پنج سال حبس باشد، محرومیت از یک تا سه سال تعریف می شود.همنچنین چنانچه مجازات حبس آن جرم بیش از پنج سال حبس باشد، محرومیت از سه تا پنج سال اعمال خواهد شد.
 
 
نحوه ثبت نام و دریافت فیلتر شکن قانونی
 
مرکز ملی فضای مجازی در روزهای آینده با معرفی یک پرتال عمومی ثبت‌نام متقاضیان دریافت و خرید وی پی ان قانونی را آغاز می کند.
 
جامعه علمی، کاربران اینترنت می‌توانند برای دریافت خدمات قانونی vpn در روزهای آینده ثبت‌نام کنند.
 
مرکز ملی فضای مجازی در روزهای آینده با معرفی یک پرتال عمومی ثبت‌نام متقاضیان دریافت vpn قانونی را آغاز می کند.
 
در این ثبت نام اشخاص حقوقی مشخصات سازمان، دستگاه یا شرکت خود و IP را که از آن استفاده می کنند و اشخاص حقیقی مشخصات و IP خود را درج خواهند کرد. مدتی طول خواهد کشید تا این اسناد بررسی شود و به تدریج خدمات قانونی vpn داخل کشور ارائه خواهد شد.
 
مرکز ملی فضای مجازی خدمات قانونی vpn را به منظور ساماندهی فضای فیلترینگ کشور ایجاد می کند تا پس از آن خدمات غیرقانونی vpn اجازه فعالیت نداشته باشد.
 
اخوان بهابادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی در این خصوص گفت: یکی از تبعات خلأ قانونی برای ارائه خدمات vpn این بود که مردم برای دسترسی به بعضی از سایتهایی که به دلیل نبود امکانات کافی در کشور برای اعمال فیلترینگ به اشتباه فیلتر شده بود از ابزارهای فیلترشکن استفاده می‌کردند.
 
وی افزود: برای مثال یک خبرنگار نیاز دارد به انواع سایتهای خارجی دسترسی داشته باشد حال اگر این خدمت به صورت قانونی در کشور ارائه نشود مجبور است به صورت غیرقانونی به این هدف برسد.
 
اخوان بهابادی با اشاره به اینکه در بیشتر کشورها نوعی فیلترینگ اعمال می‌شود، گفت: هر کشوری بنا به شرایط خاص فرهنگی خود معیارهایی برای پالایش محتوا دارد و ما نمی توانیم اجازه دهیم که داخل کشور کودکان ما به یک محتوای مبتذل در اینترنت دسترسی داشته باشند.
 
وی افزود: فیلترینگ در کشور ما دارای نقصهایی است که باید برطرف شود و دلیل آن هم نحوه فیلترینگ داخل کشور است که در حال حاضر بر روی آدرس یا اصطلاحاً URL وجود دارد.
 
 گفت: به همین دلیل اگر داخل محتوای یک سایت که شاید صدها صفحه داشته باشد یک محتوای مجرمانه در یکی از صفحات آن باشد نرم افزار کل آن سایت اصلی را فیلتر می‌کند.
 
وی افزود: راه حلهایی برای این منظور پیدا شده است و ما در تلاشیم با کمک مردم و کاربران این نقص را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
 
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه می توان از vpn استفاده‌های مفیدی به ویژه در دور زدن بسیاری از تحریمها کرد گفت: برای مثال یکی از دانشگاههای برتر کشور مورد تحریم علمی قرار گرفت و دسترسی منابع علمی برای دانشجویان این دانشگاه محدود شد که با استفاده از این ابزار و با روشهای ایرانی توانستیم این تحریم را دور بزنیم.
 
با این اوصاف به نظر می رسد این مقوله از چند جنبه حائز اهمیت است:
1-  استفاده از فیلتر شکن  با توجه به استفتائات ذکر شده در بالا، خلاف قانون و خلاف شرع به حساب می آید. در نتیجه  لزوم توجه  اقشار مختلف مردمف نسبت به این امر ضروری می نماید . به عبارتی دیگر چنانکه توجه یک مسلمان به نماز و روزه و تکالیف دینی از مقدمات و ضروریات قبول دین می باشد،توجه به این امر نیز ضروری است. یکی از دلایلی که ممکن است عدم توجه به حلال یا حرام بودن آن را در پی داشته باشد، شرایط استفاده و اسباب دسترسی آن می باشد که به راحتی میسر می شود. در عین حال بهانه هایی همچون نیاز داشتن به یک مرجعی که فیلتر شده و ... توجیه مناسبی برای استفاده از فیلتر شکن نمی باشد.
2- در حال حاضر تعدادی از سایت ها به گفته رئیس مرکز ملی فضای مجازی به دلیل نبود امکانات کافی در کشور برای اعمال فیلترینگ به اشتباه فیلتر شده است که به همین دلیل مردم از ابزارهای فیلترشکن استفاده می کنند. از طرفی برای حل این معضل خدمات قانونی VPN مدتی است از طریق سایت به متقاضیان ارائه می شود که تا حدودی می تواند مشکلات این حوزه را بر طرف نماید. هر چند این روشها، روشهایی تثبیت شده و دائمی برای دسترسی ساماندهی شده به اینترنت نمی باشد که جا دارد دولت جدید که این روزها وزرایشان در حال گرفتن رأی اعتماد از مجلس هستند (خصوصا وزیر ارتباطات و فن آووری) شرایط مناسب تری را در این زمینه فراهم نمایند.
3- در کنار نظارت های مستمر و پویایی  که وجود آن نیز ضروری به نظر می رسد، برنامه ریزی برای ساماندهی بهتر فیلترینگ نیز یکی از مواردی است که حائز اهمیت است. در حقیقت یکی از دلایل اصلی استفاده از فیلترشکن و VPN های غیر قانونی سایت هایی است که بدون دلیل فیلتر شده اند. در روایات ما نیز به این موضوع اشاره شده است که الانسان حریص علی ما منع.. انسان به چیزی که از آن منع شود حریص است. هر چند این موضوع تناقضی با نظارت دقیق بر روی موضوع فیلترینگ ندارد.

 

دانلود نسخه جدید فیلترشکن سایفون 3 - کاوشگر - Sites

https://sites.google.com/.../antifilter/Download-the-new-version-of-Proxy...
دانلود فیلتر شکن قوی,filter shekan,vpn,فیلتر شکن رایگان,proxy,دانلود فیلتر ... برای دانلود سایفون 3 نسخه قابل نصب در آندروید(نسخه ویژه شبکه من و تو) اینجا را ...

فیلتر شکن برای اندروید | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/فیلتر%20شکن%20برای%20اندروید
دانلود فیلتر شکن قوی-رایگان/بدون نیاز به proxy,vpn ... ،برای خرید VPN ,فیلتر شکن,فیلتر شکن برای اندروید,فیلتر شکن اندروید, فیلتر شکن کلیک کنید.

دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید

www.appsnews.ir/.../دانلود+رایگان+جدیدترین+ورژن+فیلترشکن+سای...
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید با دیدن تیتر خبر متعجب یا این که شاد شده باشید، ولی دیدن و استفاده از کلمه "دانلود فیلترشکن رایگان" ...
دانلود رایگان فیلتر شکن تضمینی,فیلترشکن جدید,فیلتر شکن آندروید,فیلتر شکن,فیلترشکن قوی,دانلود فیلتر شکن 2015,دانلود فیلتر شکن پرسرعت,آنتی ...
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن سایفون و فری گیت - فیلتر شکن اندروید و فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر و آیفون و دانلود فیلتر شکن hotspot - فیلتر ...

دانلود فیلتر شکن سایفون و فری گیت - فیلتر شکن اندروید ...

https://breakergod.biz/دانلود-فیلتر-شکن-سایفون-آخرین-نسخه-ور/
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن سایفون رو امروز براتون آماده کردیم این فیلتر شکن روی اندروید ، ویندوز ، آیفون به خوبی جواب می دهد و با سرعت بالای این فیلتر ...

دانلود فیلتر شکن برای اندروید - ای پی کی نیوز

apknews.ir/tag/دانلود-فیلتر-شکن-برای-اندروید
UC Browser یک مرورگر بسیار پپرطرفدار در میان کاربران ایرانی اندروید می باشد . این مرورگر ، یک بروزر بسیار قدرتمند و پرسرعت می باشد و با بهینه سازی ...
دانلود Baidu Browser - محبوب ترین مرورگر آندروید در جهان ! .... با سلام و خسته نباشيد ،‌يه فيلتر شكن قوي مي خواستم ، امكانش هست در اين خصوص كمكي بهم بكنيد.
دانلود رایگان ومستقیم سایفون برای ویندوز و اندروید.

دانلود فیلتر شکن رایگان اپرا مینی opera mini برای موبایل ...

tehran-downloaders.ir/.../دانلود+فیلتر+شکن+رایگان+اپرا+مینی+oper...
danlod filter shekan,download filtershekan,خرید فیلتر شکن,دانلود رایگان ... رایگان اپرا مینی opera mini برای موبایل آندروید,دانلود نسخه جدید فیلترشکن سایفون ...

دانلود فیلتر شکن سایفون 3 برای اندروید - خرید کریو

aiheconf2.ir/post/دانلود-فیلتر-شکن-سایفون-3-برای-اندروید/
فیلترشکن فیلتر شکن سایفون فیلترشکن سایفون سایفون صدای آمریکا سایفون رادیو فردا. دانلود نسخه جدید فیلترشکن سایفون قابل نصب در آندروید Psiphon ...

دانلود فیلتر شکن سایفون برای اندروید - خرید کریو

aiheconf2.ir/post/دانلود-فیلتر-شکن-سایفون-برای-اندروید/
دانلود فیلتر شکن دانلود و فیلترشکن آزادنت. دانلود فیلتر شکن دانلود فیلتر شکن رایگان دانلود فیلتر شکن با حجم کم دانلود فیلترشکن. اغلب فایلهایی که از این ...

دانلود فیلتر شکن برای اندروید - خرید vpn,خرید کریو, خرید ...

aiheconf2.ir/post/دانلود-فیلتر-شکن-برای-اندروید/
۴ روز پیش - دانلود فیلتر شکن برای ویندوز دانلود فیلتر شکن اندروید سایفون دانلود فیلتر شکن. دانلود فیلتر شکن برای آندروید. دانلود فیلتر شکن پافین ...

دانلود فیلتر شکن قوی برای گوشی اندروید - عکس های جق زدن

csep1.ir/tag/دانلود-فیلتر-شکن-قوی-برای-گوشی-اندروید
سایفون من و تو اندروید۴, فیلتر شکن اپرا آبی, دانلود فیلتر شکن رایگان با سرور درست, فیلتر شکن برای یوتیوپ رایگان, فیلتر شکن برای کامپیوتر, دانلود ...

دانلود فیلتر شکن رایگان قوی برای اندروید جدید 2015 1393 ...

newsdownload.ir/2014/12/.../دانلود-فیلتر-شکن-رایگان-قوی-برای-اندر...
۱۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود رایگان فیلتر شکن قوی برای تبلت اندروید, دانلود رایگان فیلتر شکن قوی موبایل اندروید, دانلود رایگان فیلتر شکن قوی برای اندروید با ...

دانلود فیلتر شکن اندروید 4.2

ahangdoni.ir/music/tag/دانلود-فیلتر-شکن-اندروید-4-2/
دانلود فیلتر شکن اندروید 4.2 ... دانلود آهنگ جدید وانتونز و AFX چشمک · دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان کلی مکافت داروم · دانلود آهنگ جدید علیرضا کارآموز حس تنهایی ...
۴ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «فیلتر شکن اندروید» ثبت شده است - اپرا مینی با سرور سالم , دانلود فایل منیجر جاوا , دانلود یوسی بروزر با سرور سالم,دانلود یوسی بروزر با ...
۳۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اوشیدا:امروز می خواهم چند تا فیلتر شکن (Filter Breaker) برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنم صد در صد کار می کنه و ...

خرید,فیلتر,شکن,موبایل,قوی,بدون قطعی,اندروید,آیفون ...

https://www.youtube.com/watch?v=oo6XDuelf74
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطIran Port
این آدرس را در مرورگر وارد کنید: www.iran-port.net + فیلترشکن موبایل, موبایل,اندروید,آیفون,دانلود فیلترشکن اندروید,سایفون,نسخه جدید,رایگان ...

دانلود فیلتر شکن اندروید دانلود رایگان موبایل - SoftGozar ...

www.softgozar.com/.../SoftwareDescription.aspx?...دانلود%20فیلتر%2...
تعداد دانلود: امتیاز کاربران: از 5. امتیاز شما: 1, 2, 3, 4, 5. ناشر / تولید کننده: مجوز / هزینه دانلود: / تومان. سیستم عامل / حجم فایل: /. آخرین بروزرسانی: دسته بندی برنامه: ...

اویز چت شکن - مطالب ابر دانلود فیلتر شکن - تلگرام

www.avizchat.ir/post/tag/دانلود%20فیلتر%20شکن
دانلود فیلتر شکن,سایفون برای اندروید,بهنرین فیلتر شکن,فیلتر شکن برای کامپیوتر و موبایل,کامپیوتر,psiphon,siphon,sifon,فیلتر شکن موبایل ...

UC Browser Mini 10.6.0 دانلود مرورگر سبک و سریع یوسی ...

androidgozar.com › نرم افزار اندروید › ابزارها
مدیریت دانلود UC Browser یک راه هوشمند و سریع برای دانلود م. ... دانلود نرم افزار اندروید،فیلتر شکن اندروید،بازار اندروید،نرم افزار اندروید،دانلود بازی آندروید،برنامه ...

Download Free - download fqrouter2 free (android)

fqrouter2.en.uptodown.com › ... › Networksfqrouter2
download fqrouter2 android, fqrouter2 android, fqrouter2 android download free.

دانلود نسخه جدید فیلترشکن سایفون قابل نصب در آندروید ...

downloadspeed.ir/.../دانلود-نسخه-جدید-فیلترشکن-سایفون-قابل/
شما اینجا هستید : خانه » دانلود نسخه جدید فیلترشکن سایفون قابل نصب در آندروید. دانلود آهنگ محسن چاووشی به نام قلاش دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام عادت (ریمیکس) ...
فیلتر شکن برای آیفون Archives خرید vpn خرید کریو و دانلود فیلتر شکن برای آیفون archive و دانلود فیلتر .... خرید وی پی ان مخصوص موبایل ( اندروید،آیپد،ios).

دانلود فیلتر شکن سایفون جاوا

21sac-scu.ir/tag/دانلود-فیلتر-شکن-سایفون-جاوا
برچسب ها: دانلود انواع فیلتر شکن نوکیا، دانلود رایگان فیلتر شکن اندروید راحت، دانلود رایگان فیلتر شکنقوی، دانلود رایگان فیلترشکن نوکیا ۹۵، دانلود سریع ...
دیگه نگران فیلتر شدن لاین نباشین...اگه فیلترم شد اینهمه فیلتر شکن هست.. ب اشتراک بزارید همه بگیرن اینم لینک دانلود 6 تا فیلتر شکن برای اندروید ...

اندرویدینا | دانلود P.uffin Web Browser 4.1.0.1084 مروگر ...

androidina.net › برنامه اندروید › اینترنت
دانلود Puffin Web Browser 4.1.0.1084 مروگر قدرتمند و عالی پافین اندروید. ... لطفاچگونگی نصب فیلترشکن مناسب واسه گوشی۵۳۰۱بگید. سيدصالح می گوید: پاسخ ...

Orbot دانلود فیلتر شکن اندروید | تحميل التطبيقات المجانية

www.freefastapp.com/tag/orbot-دانلود-فیلتر-شکن-اندروید
تحميل متصفح orbot Proxy Tor اندرويد ,orbot شرح,orbot proxy with tor apk,the orbotix sphero,orbot تحميل,orbot تشغيل,orbot تصفح المواقع المحجوبة من هاتفك ...

دانلود فیلترشکن Hotspot Shield VPN اندروید - مارشال

biomarshal.ir/post/.../دانلود-فیلترشکن-hotspot-shield-vpn-اندروید.htm...
شما می توانید فیلترشکن Hotspot Shield VPN رو برای سیستم عامل اندروید در ادامه مطلب دانلود نمایید.,دانلود فیلترشکن Hotspot Shield VPN اندروید.

دانلود فیلترشکن سایفون من تو رایگان

downloadhe1.r98.ir/1393/.../دانلود-فیلترشکن-سایفون-من-تو-رایگان/
فیلترشکن سایفون فیلتزشکن سایفون یکی از نرم افزار های است که فیلترنیگ رادور میزند این نرم ... دانلود فیلتر شکن hostpotshield براید نسخه اندروید رایگان.

دانلود فیلتر شکن رایگان برای اندروید بایگانی | گرند روید

www.grandroid.ir/tag/دانلود-فیلتر-شکن-رایگان-برای-اندروید/
Opera Mini web browser پرسرعت ترین مرورگر اندروید در جهان می باشد. از نظر سرعت، اپرا جزء یکی از پر سرعت ترین و کارآمد ترین مرورگر برای اندروید است که ...

دانلود فيلتر شکن سايفون براي اندرويد

2b20.me/4720.html
۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - می دانید علامت فیلترشکن از کجا آمده؟ – خرید فیلترشکن شمایی که سال‌هاست از ایمیل استفاده می‌کنید، دلیل وجود علامت فیلترشکن را می‌دانید؟

دانلود فیلترشکن برای - فیلترشکن جدید

iransecuritytraining.blogspot.com/p/all.html
لیست فیلترشکن جدید. دانلود فیلترشکن برای اندروید. http://iransecuritytraining.blogspot.com/p/only-android. دانلود فیلترشکن برای ویندوز.
برای ارتباط با بهترین فیلترشکن های اندروید ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. ... جهت دانلود سریع لینک را کپی و پس از قطع فیلتر شکن دانلود کنید.

دانلود فیلتر شکن و proxy - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir/fa/news/5342539/دانلود-فیلتر-شکن-و-proxy
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن و اینفوگرافی آن در دنیای مجازی یکی از مباحث مهم روز است.

صفحه دانلود سایفون ۳ - s3.amazonaws.com

https://s3.amazonaws.com/0ozb-6kaj-r0p8/fa.html
سایفون ۳ یک ابزار فیلترینگ از شرکت سایفون است که با استفاده از وی پی .... برای دانلود شما باید دردستگاه اندروید خود نصب برنامه های non-market را فعال سازید.

دانلود فیلتر شکن uc browser برای آندروید | جدید دانلود 94

downloadnewha.com/2014/.../دانلود-نرم-افزار-uc-browser-برای-آندروید...
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن uc browser برای آندروید فیلتر شکن یوسی بروزر نسخه جدید کاملا رایگان جدید 2015. دانلود نرم افزار UC Browser Mini 800 ...

دانلود فیلتر شکن سایفون اندروید | تی وی چت

tvpchat.ir/دانلود-فیلتر-شکن-سایفون-اندروید/
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلترشکن عالی برای اندروید · فیلتر شکن فعال · دانلودسایفون برای لب تاب · قیمت پارچه مخمل لباسی · عکس امیزش خرها · دانلود اهنگ هابی ...

فیلترشکن آزادنت

hpip.blogspot.com/
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلترشکن - مبارزه با فیلترینگ اینترنت. ... عبور از فیلترینگ. نسخه 5.1.5 قابل استفاده در ویندوز، ویندوز فون، اندروید، مک، آیفون و آیپد.
۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همه با هم : امروز می خواهم چند تا فیلتر شکن (Filter Breaker) برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها ...
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با برنامه super vpn که یکی از پرسرعت ترین فیلترشکن ها می باشد می توانید به آسانی به وبگردی بپردازید همچنین از گوگل پلی با سرعتی بالا ...
۶ روز پیش - ۱ day ago – دانلود فیلتر شکن جدید vpn رایگان · خرید vpn برای موبایل اندروید · دانلود فیلتر شکن خوب برای … مشکل سراسری قطعی OPENVPN ...
امروز می خواهم چند تا فیلتر شکن (Filter Breaker) برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنم صد در صد کار می کنه و تضمینی است و کاملا ...

دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید

mogharrabin.ir/.../دانلود+رایگان+جدیدترین+ورژن+فیلترشکن+سایفو...
دانلود آخرین نسخه فیلتر شکن سایفون X دانلود بهترین مرورگر فیلتر شکن X آخرین نسخه فیلتر شکن سایفون برای اندروید X آخرین نسخه فیلتر شکن سایفون ...

دانلود فیلترشکن آندروید بایگانی - مجله سرگرمی فور فان وب

https://4funweb.ir/tag/دانلود-فیلترشکن-آندروید/
... برچسب"دانلود فیلترشکن آندروید". دانلود جدیدترین ورژن سایفون ۷۹ اندروید (Psiphon 79) ... دانلود جدیدترین ورژن Puffin Web Browser 4.1.2.1212 اندروید. اسف۲۶ ...
مطلب دانلود نسخه قدیمی سایفون برای اندروید جدید · دانلود دانلود مجموعه آمریکن پای ... مطلب دانلود ورژن جدید فیلتر شکن اختصاصی سایت · دانلود دانلودفیلتر شکن ...

دانلود فیلتر شکن kerio برای اندروید – خرید سیسکو

drjohnking.co/tag/دانلود-فیلتر-شکن-kerio-برای-اندروید/
تست سرعت خرید اکانت آپدیت nod32 خرید فیلتر شکن برای کامپیوتر دانلود ف ی ل ت ر شکن رایگان اکانت vpn رایگان برای آیفون خرید vpn برای گوشی android

دانلود رایگان برنامه فیلتر شکن برای گوشی اندروید | وب‌ ...

mehrdadm.com/tag/دانلود-رایگان-برنامه-فیلتر-شکن-برای-گو/
بایگانی برچسب ها : دانلود رایگان برنامه فیلتر شکن برای گوشی اندروید ... دانلود رایگان برنامه “ترفند شب امتحان بهمراه فیلم” اندروید. ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ یک نظر · ir.mori.

دانلود فیلتر شکن برای اندروید با لینک مستقیم – خرید vpn ...

gregorymusantry.me/tag/دانلود-فیلتر-شکن-برای-اندروید-با-لینک-م/
دانلود فیلتر شکن جدید فری گیت فروش فیلتر شکن با سرعت زیاد دانلود سایفون 3 برای اندروید آموزش استفاده از کریو vpnچیست خرید اکانت وی پی ان کریو
تاریخ : چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت 1393 ساعت 12:39 توسط : کمیل شهید. 85226728444425173021 دانلود فیلتر شکن رایگان برای اندروید. نرم افزار فیلتر ...

دانلود از گوگل پلی بدون فیلتر شکن بایگانی | اندرویدکده

androidkade.com/tag/دانلود-از-گوگل-پلی-بدون-فیلتر-شکن
دانلود از گوگل پلی تاکنون هیچگاه به این آسانی نبوده است! برای اولین بار در میان سایت های اندروید تنها با دو کلیک می توانید برنامه و بازی مورد نظر خود را از گوگل ...
امروز می خواهم چند تا فیلتر شکن (Filter Breaker) برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنم صد در صد کار می کنه و تضمینی است و کاملا ...

جستجو برای "دانلود فیلترشکن اندروید" · کافه بازار ...

https://cafebazaar.ir/search/?q=دانلود%20فیلترشکن%20اندروید&l=fa
جستجو برای "دانلود فیلترشکن اندروید". والپیپرها (دانلود والپیپر). رایگان · دانلود از اینستاگرام. رایگان · اینستاگرام دانلود + متن. رایگان · دانلود با سرعت نور.

اندروید | دانلود مجانی وی پی ان و فیلتر شکن

https://downloadfreevpn.wordpress.com/category/اندروید/
یک وی پی ان مجانی است جهت کمک به دانلود سریعتر و امن در دنیای اینترنت و فضای مجازی ، دارای سرعت مناسبی است و در ضمن دارای قابلیت مخفی سازی آی پی را دارد و ...

فیلتر شکن قوی و پرسرعت رایگان 2015 Filter Breaker

redmaster.ir/فیلتر-شکن-قوی-پرسرعت-بدون-نیاز-پروکسی.html
دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت رایگان 2015 Filter Breaker فیلترشکن جدید دانلود جدیدترین فیلتر شکن رایگان کامپیوتر مخصوص اندروید گوشی پرسرعت ...

فيلتر شکن hotspot android بایگانی - خرید vpn دانلود ...

metrologyday.ir/tag/فيلتر-شکن-hotspot-android/
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فيلتر شکن آيفون ۵ هات اسپات شيلد دانلود دانلود سایفون منوتو اندروید دانلود فيلتر شکن هات اسپات شيلد ۳ براي کامپيوتر دانلود نرم افزار ...

دانلود فیلتر شکن سایفون آندروید

3io2012.ir/tag/دانلود-فیلتر-شکن-سایفون-آندروید
... خرید سرویس سیسکو · خرید سرویس پی ام 9 · خرید سرویس کریو · خرید سیسکو · خرید فیلترشکن · خرید فیلترشکن ارزان · خرید وی پی ان · خرید کریو · دانلود ...

دانلود فیلتر شکن فری گیت برای گوشی اندروید - خرید vpn ...

glcmums.ir/post-7307__دانلود-فیلتر-شکن-فری-گیت-برای-گوشی-ان...
۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن جدید vpn رایگان · خرید vpn برای موبایل اندروید · دانلود فیلتر شکن خوب ... دانلود فیلتر شکن فری گیت برای گوشی اندروید ...

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان برای اندروید | جدید دانلود 94

downloadder.ir/2014/10/.../دانلود-فیلتر-شکن-قوی-جدید-رایگان-برای-...
۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلتر شکن اندروید hotspot, hotspot shield دانلود فیلتر شکن برای اندروید, مرورگر فیلتر شکن اندروید برای فیس بوک, فیلتر شکن اندروید ...

دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای ...

bia4music.com/tag/دانلود-رایگان-جدیدترین-ورژن-فیلترشکن/
دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک ویدیو,متن آهنگ,موزیک ویدئو,اهنگ جدید,دانلود آلبوم,بیا ... نرم افزار اندروید بیا 4 موزیک ... دانلود نرم افزار هک تلگرام صد در صد تضمینی.
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن اندروید جدید 2016 , دانلود فیلتر شکن برای اندروید پافین بروزر , دانلود فیلتر شکن اندروید فری گیت , دانلود فیلتر شکن ...
خرید فیلتر شکن , خريد دانلود سایفون 5برای کامپیوتر خرید آنلاین وی پی ان خرید , دانلود سایفون 6 انروید , دانلود سایفون برای اندروید 2 3 6 دانلود آهنگ جدید ,

دانلود 0098 | دانلود رایگان » فیلترشکن اندروید

www.download0098.com/tag/فیلترشکن-اندروید/
برنامه Opera Mini browser یکی از بهترین و سریع ترین مروگرهای سیستم عامل اندروید است که بیش از 300 میلیون طرفدار در سرتاسر جهان دارد. این مروگر بسیار امن و ...
۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن هات اسپات برای اندروید ۲٫۳. رمزگذاری Hotspot Shield VPN امنیت گشت وگذاری شما را در اینترنت تضمین می کند،Hotspot Shield ...

دانلود فیلتر شکن سایفون 6 برای اندروید و کامپیوتر ویندوز 7

5downloadnew2016.ir/.../دانلود-فیلتر-شکن-سایفون-6-برای-اندروید-...
۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن سایفون 6 برای اندروید و کامپیوتر ویندوز 7 8 64 بیتی 32 بیتی pc دانلود رایگان فیلتر شکن سایفوندانلود سایفون 6 برای ...

دانلود نرم افزار فیلتر شکن hotspot shield برای اندروید | ...

6downloadnew2016.ir/.../دانلود-نرم-افزار-فیلتر-شکن-hotspot-shield-...
۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن Hotspot Shield دانلود آخرین ورژن نرم افزار hotspot shield vpn برای اندروید Safe & Private VPN for $249 دانلود Hotspot Shield ...

دانلود نسخه جدید hotspot shield برای اندروید قوی فیلتر شکن ...

gadimdownload.ir/دانلود-نسخه-جدید-hotspot-shield-برای-اندروید-قوی-ف/
دانلود فيلتر شکن رايگان قوي براي اندرويد جديد ۲۰۱۵ ۱۳۹۳ … دانلود فيلتر شکن hotspot shield اندرويد دانلود نسخه جديد فيلترشکن Hotspot Shield براي عبور دانلود ...

دانلود فیلتر شکن برای موبایل اندروید آخرین ورژن جدید 2015

film.freedownloadnewr.com/.../دانلود-فیلتر-شکن-برای-موبایل-اندروی...
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلتر شکن برای موبایل و هک شدن فایل های شخصی توسط هکرها ۲۰۱۶. دانلود فیلتر شکن برای موبایل اندروید آخرین ورژن جدید ۲۰۱۵. دانلود فیلتر ...

دانلود فیلتر شکن سایفون برای اندروید ۴٫۱٫۲

tassc.ir/347.html
۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن برای اندروید ۴٫۱٫۲,دانلود فیلتر شکن اندروید ۴٫۱٫۲,فیلتر شکن اندروید ۴٫۱٫۲ … فیلتر شکن سایفون Psiphone 3 برای اندروید.
دانلود فیلتر شکن جدید سایفون و فری گیت - فیلتر شکن رایگان free gate و فیلتر شکن قوی و فیلتر شکن اندروید و فیلتر شکن برای کامپیوتر و آیفون.

دانلود فیلتر شکن هات اسپات hotspot shield | تیتر دانلود

downloadtitle.ir/دانلود-فیلتر-شکن-هات-اسپات-hotspot-shield/
دانلود رایگان فیلتر شکن قوی برای گوشی های اندرویددانلود فیلتر شکن هات اسپات hotspot shield. آموزش دیدن فیلم در دانلود فیلتر شکن برای اندروید

دانلود فیلتر شکن هات اسپات شیلد برای اندروید - خرید کریو ...

fpconf.ir/452.html
۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن هات اسپات برای ویندوز سونتاندارد از PC شما محافظت می نماید، نه از فعالیت های شما در وب.به همین دلیل توصیه میکنیم از Hotspot ...

دانلود فیلتر شکن هات اسپات اندروید

3b14.asia/619.html
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - May 17, 2015 That's why AnchorFree is pleased to offer Hotspot Shield. … Hotspot Shield security software is free to download, employs the ...

خرید vpn | خرید فیلتر شکن | خرید کریو - maxspeed

monaseb.asia/
دانلود رایگان وی پی ان برای اندروید بدون نیاز به روت. كارمند بنياد شهيد وی پی ان های فیلترشکن راه بيمارستان جان باخت ماموران با حضور وی پی ان های فیلترشکن اداره ...

دانلود فیلتر شکن اندروید | خرید vpn,خرید ساکس,خرید کریو

sali.asia/tag/دانلود-فیلتر-شکن-اندروید
این نوشته در خرید فیلتر شکن با برچسب دانلود فیلتر شکن اندروید،دانلود فیلتر شکن اندروید hotspot،دانلود فیلتر شکن اندروید رایگان با لینک مستقیم،دانلود ...

دانلود فیلتر شکن اندروید جدید | خرید vpn,خرید ساکس,خرید ...

sali.asia/دانلود-فیلتر-شکن-اندروید-جدید.html
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن اندروید جدید — فیلترشکن لنترن - manoto1دانلود فیلترشکن سایفون 3 برای اندروید : دانلود فیلتر شکن اندروید فریگیت، ...

۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلتر شکن اندروید سایفون - archive. ... تعرفه فیلترشکن پرسرعت کریو ، سیسکو ، سرویس هوشمند. اکانت یک ماهه. » بازكردن كليــه سايتها ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 554
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,008
  • بازدید ماه : 7,282
  • بازدید سال : 71,916
  • بازدید کلی : 1,860,253