loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 1727 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

بابایی از زبان همسر
خانم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی، درباره اوصاف اخلاقی شوهرش چنین می گوید: «بابایی یک شیعه واقعی بود و در امور مذهبی، حتی از «مکروهات» نیز دوری می کرد. در ایام ماه مبارک رمضان که گاهی روزانه 8 ـ 9 ساعت پرواز می کرد، حتی دستورات کتبی و شفاهی فرماندهانش نیز نمی توانست او را وادار کند که روزه نگیرد. به نماز اول وقت فوق العاده اهمیت می داد و غالبا در موقع نماز و در هنگام راز و نیاز با خداوندْ عاشقانه می گریست. به مظاهر مادی دنیا ابدا دل بستگی نداشت و برای حفظ این خصلت، جدا ریاضت می کشید و به زندگی مجلل و خانه بزرگ و وسایل لوکس و مدرنْ هرگز بها نمی داد. در مورد اموال بیت المال خیلی احتیاط و هرگز از وسایل و امکانات اداری، در امور شخصی استفاده نمی کرد».
من نمی توانم پرواز کنم

شهید بابایی با وجود این که در سال های آخری که به شهادتش انجامید، در سمت های فرماندهی خدمت می کرد و از پرواز معاف بود، ولی بیشترین ساعات پرواز و خطرناک ترین مأموریت های جنگی را به خود اختصاص می داد. هنگامی که مسؤولان و فرماندهان بالاتر وی، که وجود او را برای حفظ و برتری نیروی هوایی و تقویت جبهه های جنگ ضروری می دیدند، از او می خواستند که از پرواز خودداری کند، بابایی که در مقابل انقلاب و خانواده های شهیدان و مردم ایثارگرکشورش، بیش از این ها احساس وظیفه می کرد، در برابر این توصیه ها می گفت: «من نمی توانم پرواز نکنم و باید پرواز کنم.» او همیشه با دلایل گوناگون، فرماندهان و مسؤولان رده های بالاتر را برای شرکت در مأموریت های جنگی قانع می کرد.

گریستن در سحرگاهان
سرهنگ خلیل صراف، یکی از هم رزمان شهید بابایی، در ضمن بیان خاطراتی از ایشان می گوید: “بنده به عنوان مسؤول حفاظت قرارگاهْ رعدْ به نگهبانان دستور داده بودم تا شب ها پس از خاموشی، برای ورود و خروج به قرارگاه ایست شبانه بدهند. یکی از شب ها نگهبانی سراسیمه مرا از خواب بیدار کرد و گفت: در ضلع جنوبی قرارگاه، شخصی هست که فکر می کنم برایش مشکلی پیش آمده. پرسیدم: مگر چه کار می کند؟ گفت: او خودش را روی خاک ها انداخته و پیوسته گریه می کند. من بی درنگ لباس پوشیدم و به همراه آن سرباز به طرف محلی که نشان داده بود، رفتیم. صدا به نظر آشنا بود. نزدیک تر که رفتم، او را شناختم؛ تیمسار بابایی فرمانده قرارگاه بود. آری، او در دلِ شب آن چنان غرق در مناجات و راز و نیاز به درگاه خداوند بود که هیچ توجهی به اطراف خویش نداشت”.

فلسفه لباس ساده
یکی از هم رزمان شهید بابایی می گوید: “از زمان دانشجویی، نوع لباس پوشیدن عباس بابایی که همیشه ساده و بی پیرایه بود، برای من شگفتی داشت و همواره در جست و جوی پاسخی مناسب برای آن بودم. سرانجام روزی در این باره از او سؤال کردم. او پس از مکثی کوتاه گفت: انسان باید غرور و خودپسندی های خود را از میان بردارد و نفسش را تنبیه کند و از هر چیزی که او را به رفاه و آسایش مُضر می کشاند و عادت می دهد، پرهیز کند تا نفسش پاک شود. هم چنین تزکیه و سرکوبی هوای نفس، موجب خواهد شد تا انسان برای کارهای سخت تر و بالاتر، آمادگی پیدا کند”.

یاور درماندگان
روحیه دستگیری از محرومان و درماندگان، از صفات بارز شهید بابایی بود. یکی از دوستان ایشان در این باره می گوید: “عباس همیشه در فکر مردم بی بضاعت بود. در فصل تابستان به سراغ کشاورزان و باغبانان پیری که ناتوان بودند و وضع مالی خوبی نداشتند می رفت و آنان را در برداشت محصولشان یاری می کرد و زمستان ها وقتی برف می بارید، پارویی بر می داشت و پشت بام های خانه های درماندگان را که توانایی این کار را نداشتند، پارو می کرد. یکی از روزها، عباس را دیدم که معلولی را که از هر دو پا عاجز بود و توانِ حرکت نداشت، بر دوش گرفته و در حال عبور از خیابان بود. پیش رفتم و از او پرسیدم: این معلول را کجا می بری؟ او که با دیدن من غافل گیر شده بود، اندکی ایستاد و گفت: پیرمرد را برای استحمام به گرمابه می برم. او کسی را ندارد و مدتی است که به حمام نرفته است”.

بابایی در کلام مقام معظم رهبری
مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، درباره شخصیت شهید بابایی چنین می فرماید: “این شهید عزیزمان، انسانی مؤمن و متقی، وسربازی عاشق و فداکار بود و در طول این چند سالی که من ایشان را می شناختم، همیشه بر همین خصوصیاتْ ثابت و پابرجا بود … . شهید بابایی، در زمینه امور رزمی و پروازی، نیرویی متخصص و ماهر، و از جمله کسانی بود که بیشترین ساعات پرواز را داشت. او هیچ گاه به مصالح خود فکر نمی کرد و تنها مصالح انقلاب و اسلام را مد نظر داشت. او فرمانده ای بود که با زیردستان بسیار فروتن و صمیمی، اما در مقابل اَعمال بد و زشت، خیلی بی تاب و سخت گیر بود”.

غذای فرمانده
سرهنگ خلیل صرّاف، در خاطره ای زیبا از ایثار و منش اخلاقی شهید بابایی، این چنین نقل می کند:  “زمانی که در قرارگاه رعد بودیم، بنابر ضرورت های پروازی و موقعیت های ویژه جنگی، شهیدبابایی دستور داد تا برای خلبان های شکاری، غذای مخصوص پخته شود؛ ولی خود جناب بابایی با توجه به این که بیشترین پروازهای جنگی را انجام می داد، از غذای مخصوص خلبانان استفاده نمی کرد و همان غذای معمولی را می خورد. ایشان در پاسخ به اعتراض ما در این مورد می گفت: یک فرمانده باید حتما از غذایی که همگان استفاده می کنندْ بخورد، تا آن سربازی که در خط مقدم است، نگوید غذای من با غذای فرمانده ام فرق دارد”.

تواضع و فروتنی
سرهنگ عطایی، یکی از یاران هم رزم شهید بابایی، درباره تواضع و فروتنی او چنین می گوید: “شهید بابایی، مسلمانی بسیار متواضع و بدون تکبر بود. بارها دیده می شد که به کارگران ساده پایگاه، مثل باغبان ها، نظافت چی ها و… کمک می کرد. او در آن زمانی هم که فرمانده پایگاه بود، در روزهای عاشورا و ایام سوگواری، عضو ثابت مراسم عزاداری بود. بابایی با پای برهنه در جلوی صف های عزاداران حسینی حرکت می کرد و به نوحه خوانی و مرثیه سرایی می پرداخت. این رفتار و سیره عملی او، باعث شد که شاگردان بسیار خوبی تربیت و به جامعه نیروهای هوایی کشور تقدیم کند”.

 

ویژگی های اخلاقی شهید عباس بابائی

music-q.fardblog.com/qq
بابایی از زبان همسر خانم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی، درباره اوصاف اخلاقی شوهرش چنین می گوید: «بابایی یک شیعه واقعی بود و در امور مذهبی، حتی از «مکروهات» ...

ویژگی های اخلاقی و خاطرات شهید عباس بابائی - مرجـع مطالـب ...

matalbfarhangi.blogsky.com/.../ویژگی-های-اخلاقی-و-خاطرات-شهید-عباس-...
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بابایی از زبان همسر خانم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی، درباره اوصاف اخلاقی شوهرش چنین می گوید: «بابایی یک شیعه واقعی بود و در امور مذهبی، ...

زندگینامه شهید عباس بابایی - آسمونی

www.asemooni.com › بیوگرافی › زندگینامه شهدا
شهید عباس بابایی، بزرگ مردی که در مکتب شهادت پرورش یافت ؛ مجاهدی که زهد و .... چند سالی که من ایشان را می شناختم ، همیشه بر همین خصوصیات ثابت و پابرجا بود .
۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - از كوچكی دارای روحی بزرگ و ایده های والائی بود مهربانی و بخشندگی زیادی داشت بطوریكه هر چه داشت درمیان دوستانش تقسیم می نمود و این خصوصیات ...
شهید سرلشگر خلبان ، عباس بابایی در هنگام شهادت 37 سال داشت. .... فکر کردم شوخی می کند؛ ولی آقای صادقی که بیشتر از من با خصوصیات اخلاقی او آشنا بود گفت:.

شهید عباس دوران - Aviny.com

www.aviny.com/News/82/04/30/05.htm
همسر شهید عباس دوران در گفتگو با « مهر » :طی این سال ها کسی چندان به موضوع ... همسر عباس دوران با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهید تصریح کرد : عباس دوران ...

خصوصیات اخلاقی شهید بابایی | دانلود مستند و کلیپ و مداحی ...

www.zahra-media.ir/خصوصیات-اخلاقی-شهید-بابایی/
خصوصیات اخلاقی شهید بابایی ... عاشق شهید بابایی هستم ….. [پاسخ]. محمد پاسخ در تاريخ آذر ۱۳ام, ... واقعا باید به شهید عباس بابایی افتخار کنیم. [پاسخ]. Reply.

ویژگی های شهید بابائی از زبان مردم | پرواز آخر

parvazakhar.ir/ويژگي-هاي-شهيد-بابائي-از-زبان-مردم/
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شهید عباس بابایی یک بسیجی فداکار و شجاع و دلیر و زرنگ بود / هاجر آذر از مشهد ... بابایی فرمانده ای اخلاق گرا و اهل عمل بود / امیر سیفی.
به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، خانم حکمت همسر ... در طی این سالها شهید بابایی بر اساس خصوصیت خاص اخلاقی که داشتند همیشه مرا به ...
شهید سرلشگر خلبان ، عباس بابایی در هنگام شهادت 37 سال داشت. .... فکر کردم شوخی می کند؛ ولی آقای صادقی که بیشتر از من با خصوصیات اخلاقی او آشنا بود گفت:.
۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - «صديقه حكمت» همسر خلبان شهيد عباس بابايي در مورد آخرين ديدار و چگونگي ... وي در رابطه با خصوصيات اخلاقي شهيد بابايي اذعان كرد: متانت، وقار و ...

ویژگیهای شهید بابایی - راسخون

rasekhoon.net/article/show/202180/ویژگیهای%20شهید%20بابایی/
۱۷ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گفتگو با سرتيپ خلبان سيروس باهري، همرزم شهيد عباس بابايي و مدير ... كه از شاگردان خيلي كوچك شهيد بابايي بودم و درس معرفت، اخلاق، شجاعت و ...

شهید بابایی در قامت یک همسر(1) - راسخون

rasekhoon.net/.../شهید%20بابایی%20در%20قامت%20یک%20همسر(1)/
۱۷ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عباس که پسر عمه ام بود 14 آذر 1329 به دنيا آمد و من هم اول خرداد 1337 در .... خانم حکمت؛ شهيد بابايي خصوصيات اخلاقي و اعتقادي بارزي داشت که به ...
سایت رسمی شهید عباس بابایی در نظر دارد به مناسبت سالگرد شهادت این شهید ..... شهيد صياد درباره ايشان پرسيد و من گفتم از نظر اخلاقي و اعتقاد ديني و تعهد در حد ...... این چند سالی که من ایشان را میشناختم همیشه بر همین خصوصیات ثابت و پابرجا بود.
وبلاگ شهید بابایی در نظر دارد مسابقه ای با موضوع دلنوشته هایی برای شهید عباس .... آن نخ آن مرزبندی و مشاهده اخلاق و رفتار عباس آنچنان در روحیهی آن شخص تاثیر .... ايران بود و اين خصوصيات مي تواند يك افسر مومن براي ارتش جمهوري اسلامي ايران بسازد.
14- قسمتی از وصیت نامه یا خاطره اي از شهید عباس بابایی را توضیح دهید. هر چه می خواهی در ... 15- در مورد خصوصیات اخلاقی شهید عباس بابایی توضیح دهید. وي براي ...
۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کتاب چهل حدیث، روایت ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید بابایی در ... شیر جبهه و شهید سعید امام خمینی (ره) سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی است.

زندگینامه و خصوصیات اخلاقی شهید حاج غلامحسین بسطامی ...

revolution.shirazu.ac.ir › ... › 2)4)2) شهيد حسين بسطامي
۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - زندگینامه و خصوصیات اخلاقی شهید حاج غلامحسین بسطامیدانشجوی دانشگاه امیرکبیر، فرمانده سپاه سوسنگرد و دانشجوی پیرو خط امام. زندگینامه و ...
صفحه رسمی سر لشکر خلبان شهید عباس بابایی shared Ana Hita's photo. June 26 .... پرسش یکی از کابران سایت شهید بابایی درمورد خصوصیات اخلاقی شهید.
رفتار و اخلاق سرلشگر عباس بابایی ... نقش شهید عباس بابایی در جنگ تحمیلی ... شهید عباس بابایی ، بزرگ مردی که در مکتب شهادت پرورش یافت مجاهدی که زهد و ... این چند سالی که من ایشان را می شناختم ، همیشه بر همین خصوصیات ثابت و پابرجا بود .

ویژگی های اخلاقی و خاطرات شهید عباس بابائی - reza

reza15261379.avablog.ir/.../ویژگی+های+اخلاقی++و+خاطرات+شهید+عباس...
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بابایی از زبان همسر خانم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی، درباره اوصاف اخلاقی شوهرش چنین می گوید: «بابایی یک شیعه واقعی بود و در امور مذهبی، ...
۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - همشهری آنلاین - محمد ملاحسینی: سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی ... پس از شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی که معاونت عملیات نیروی هوایی را عهده دار بود، شهید ... وظیفه شناسی، دلاوری، شجاعت و دیگر خصوصیات ویژه این شهید ...

برخی از مدارک شهید بابایی - Shahid-Babaei.com

www.shahid-babaei.com/مستندات/برخی-از-مدارک-شهید-بابایی/
۲۹ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شهید عباس بابایی مدرک فارغ التحصیلی پرواز با F-5 .... کنم دوم اینکه به نظر من این فیلم خیلی ضعیف بود خصوصیات اخلاقی که بارز بود و من فقط ...

معاون رییس جمهوری با خانواده شهید خلبان عباس بابایی دیدار کرد

nahad.govir.ir/.../home/?.../معاون%20رییس%20جمهوری%20با%20خانواده...
۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همسر شهید عباس بابایی ضمن خیرمقدم به معاون رییس جمهوری و هیات همراه ... و اخلاقی شهدا به نسل سوم و چهارم انقلاب گفت: شهدا در خصوصیات اخلاقی یک ...
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یادواره سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی با حضور مسئولان کشوری و استانی ... این مقام مسئول با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید بابایی تصریح ...
شهيد عباس بابايي، بزرگ مردي كه در مكتب شهادت پرورش يافت، مجاهدي كه زهد و تقوايش .... به گفته بزرگ ترهاي خانواده، اصغر از همان کودکي رفتاري سنجيده و آرام و اخلاقي ... تکلیف می‌کنند و درباره سابقه و خصوصیات او با شهید رجایی صحبت می‌کنند.

شهید عباس بابایی.سال ومحل تولد.مسولیت ها.قسمتی ازوصیت ...

blogreader.ir/.../شهید+عباس+بابایی.سال+ومحل+تولد.مسولیت+ها.قسمتی...
شهید عباس بابایی.سال ومحل تولد.مسولیت ها.قسمتی ازوصیت نامه خصوصیات اخلاقی شهید عباس بابایی. مطلبی یافت نشد. با عرض پوزش مطلبی با این محتوا یافت ...

شهید مهدی باکری - مردان بی ادعا

mardanebieddea.persianblog.ir/tag/شهید_مهدی_باکری
مهدی باکری یک سری خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های بارزی داشتند که در ابعاد مختلف می‌توان آنها را مطرح کرد از جمله از بُعد نظامی، اجتماعی، سیاسی، عبادی و اخلاقی، ...

بیو گرافی شهید عباس بابایی - مذهبی - پارسی بلاگ

aminnavak.parsiblog.com/Pages/Bio+of+Shahid+Abbas+Babaei+graph/
بیو گرافی شهید عباس بابایی - به نام آن وجودی که وجودم ز وجودش شده موجود . ... آیت الله هاشمی نیز این خصوصیات سرلشکر بابایی را این چنین تأیید می‌کنند: ... نداشت حتی اخلاق ، رفتار و سکناتش بعدها گفتند او همان تیمسار بابایی است ، باور نکردم ...

شهدا - خصوصیات اخلاقی شهدا

shohada33omidali.blogfa.com/tag/خصوصیات-اخلاقی-شهدا
شهدا - خصوصیات اخلاقی شهدا - اهداف و خصوصیات شهدا - شهدا. ... بیوگرافی سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی · خصوصیات ... خصوصیات اخلاقی شهید محمدرضا زاده علی.

آمادگی دفاعی نهم

defaee94.probloger.ir/
12- زندگی نامه (سال و محل تولد) شهید عباس بابایی را بنویسید. در سال 1329 در ... 15- در مورد خصوصیات اخلاقی شهید عباس بابایی توضیح دهید. وي براي پیشرفت ...

ایبنا - شهید بابایی از روایت همسر تا «پروازی بر فراز خیال»

www.ibna.ir/fa/doc/report/.../شهید-بابایی-روایت-همسر-پروازی-فراز-خیا...
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به این مناسبت مروری داریم بر چند کتاب درباره شهید عباس بابایی. .... کوتاهی از زندگینامه شهید، خاطرات، منش و خصوصیات اخلاقی، عزت نفس، ارتباط ...

وصیت نامه شهید بابائی + عکس + خاطرات رهبری - تالار ...

forum.ghorany.com › فرهنگی و هنری › وصیت نامه شهدا
۱۸ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - وصیت نامه ی شهید « تیمسار خلبان عباس بابائی » + عکس + خاطرات رهبری .... ولی از آن‌جایی که اخلاق شهید بابایی را می‌‌دانستم، او را معرفی نکردم.
شهید همت - ویژگی های اخلاقی شهید همت... - ... ويژگي هاي اخلاقي: ... شهيد عباس كريمي مي گويد:((او واقعا به امر ولايت اعتقاد كامل داشت و حاضر بود در اين راه جانش را بدهدكه ...

گفت و گو با همسر شهید بزرگوار سرلشکر خلبان عباس بابایی

www.hawzah.net/.../گفت-و-گو-با-همسر-شهید-بزرگوار-سرلشکر-خلبا...
اینجانب صدیقه حکمت متولد سال 1337، همسر شهید حاج عباس بابایی هستم. m چه چیز ... از افراد مسن خانواده و اطرافیان خصوصاً احترام به پدر و مادر از خصوصیات بارز ایشان ... خواندن نماز اول وقت، تلاوت قرآن و رعایت شؤونات اخلاق اسلامی داشتند، ورزش زیاد و ...

زندگینامه سرلشكر خلبان شهید بابايي

www.ashoora.ir/دفاع.../86-زندگینامه-سرلشكر-خلبان-شهید-بابايي.htm...
سرلشكر خلبان عباس بابايي تولد : 14 آذر 1329. ... درباره زندگی نامه و ویژگی اخلاقی و وصیت نامه مسئولیت هاش ............. :eek: ..... اخلاق شهیدان برای ما اسوه است .

سربازان امام خامنه ای - ماجرای شهادت شهید عباس دوران، مرد آسمانها

kerachi.blogfa.com/post/48/ماجرای-شهادت-شهید-عباس-دوران،-مرد-آسمانها
حال اگر بخواهم از خصوصیات اخلاقی شهید دوران بگویم یک مسئله را باید متذکر شوم و آن اینکه ایشان آدم بسیار ساکتی بود اما بسیار با دل و جرات. بگونه ای که هر نوع ...
شهدا - ويژگيهاي اخلاقي شهید مهدی زین الدین - شهدا شر منده ایم - شهدا. ... ويژگيهاي اخلاقي از خصوصيات بارز او شجاعت و شهامت بود. ... محرم · شهدا · دفاع مقدس · عکس شهدا · خاطرات شهیدعباس بابایی · خاطرات شهید آوینی · خاطرات شهید مهدی باکری · خاطرات ...

شهید حسین خرازی - ویژگی های اخلاقی :: همسفر شهدا

hamsafarshohada.blog.ir/1394/06/.../شهید-حسین-خرازی-ویژگی-های-اخلاق...
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خصوصیات برجسته شهید شهید خرازی با قرآن و مفاهیم آن مأنوس بود و قرآن را با ... شهید خلبان عباس بابایی .... شهید حسین خرازی - ویژگی های اخلاقی.

خاطرات دختر شهيد بابايي از پدر - صفحه اصلي

www.ravayatgar.org › ايثار و شهادت › خاطرات موضوعي
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گفتگو با سلما بابايي، دختر سرلشكر خلبان، شهيد عباس بابايي ... به نظر من هر يك از خصوصيات اخلاقي و اجتماعي بابا، در جاي خود بارز و مورد توجه ...
شاید مهمترین خصوصیت شخصیت مسعود در این سریال تغییر تدریجی دیدگاه او در طول ... *بدون تردید معتقدم که شهید عباس بابایی شخصیتی والا و خصوصیات اخلاقی ...

خبرگزاری تسنیم - آخرین روایت‌های «مادر شهید بابایی» از ...

www.tasnimnews.com/.../آخرین-روایت-های-مادر-شهید-بابایی-از-عقاب-تی...
۲۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... خوئینی، مادر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی از اخلاق و ویژگی‌های ... است سخن گفته و به گوشه‌ای از خصوصیات رفتاری فرزندش اشاره کرده است.

ترجمه انگلیسی کتاب زندگی سرلشکر شهید «عباس بابایی» ...

www.forum.98ia.com › ... › فرهنگی و هنری › اخبار کتاب
در این کتاب مطالبی همچون بیان کوتاهی از زندگینامه شهید، خاطرات، منش و خصوصیات اخلاقی، عزت نفس، ارتباط با اشخاص مختلف، تقوا، توسل به امامان معصوم، ساده ...
۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رهبر معظم انقلاب ویژگی های اخلاقی آن شهید بزرگوار را در چند جمله به صورت موجز و جامع بیان داشته اند و گفته اند «ایشان خصوصیات اخلاقی داشت که ...

[PDF]دانلود سوال

gama.ir/teacher/downloadTestFile/6344/1
در ﻣﻮرد ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت اﺧﻼﻗﯽ ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻬﺪي ﺑﺎﮐﺮي ﺗﻮﺿﯿﺢ دﻫﯿﺪ . 12. -. زﻧﺪﮔﯽ ﻧﺎﻣﻪ. (. ﺳﺎل و ﻣﺤﻞ ﺗﻮﻟﺪ. ) ﺷﻬﯿﺪ ﻋﺒﺎس ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ را ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ . 13. -. ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﻫﺎي ﺷﻬﯿﺪ ﻋﺒﺎس ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ﺑﯿﺎن ﮐﻨﯿﺪ؟ 14. -. ﻗﺴﻤﺘﯽ از وﺻﯿﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﯾﺎ ...

شهید بابایی در والیبال حریف نداشت - صاحب نیوز

sahebnews.ir › خواندنی › معراجی ها › مقاومت
۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درست است عباس بابایی ورزشکار با تعریف مشخص نبود اما در ورزش هم تنها به ... به ورزش جزء یکی از ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی او به شمار می رفت.

به بهانه سالروز پرواز ملکوتی شهید عباس بابایی ، عباس ...

www.aerocenter.ir › ... › موضوعات جانبی و گفتگو ازاد › دفاع مقدس
۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 6پست - ‏2 نویسنده
ولادت و تحصیلات شهید عباس بابایی، در روز چهاردهم آذرماه سال 1329، در شهر قزوین و در خا. ... خانم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی، درباره اوصاف اخلاقی شوهرش چنین ... من ایشان را می شناختم، همیشه بر همین خصوصیاتْ ثابت و پابرجا بود .

شهید عباس بابایی - ورود

defae9.dl-irani.ir/page-647664.html
تیمسار عباس بابایی صبح روز پانزدهم مرداد ماه سال 1366 مصادف با روز عید قربان ... خصوصیات اخلاقی شهید : او با روحیه شهادت طلبی به همراه شجاعت و ایثاری که در طول ...

خصوصیات اخلاقی شهید عباس حیدری اردکان کوشکنو

atrimblog.ir/.../خصوصیات+اخلاقی+شهید+عباس+حیدری+اردکان+کوشکنو
فرمایشات امام خا منه ای مدظله العالی درباره شهيد عباس بابایی : ... بود و در طول این چند سالی که من ایشان را می شناختم ، همیشه بر همین خصوصيات ثابت و پا برجا بود .
۱۴ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شهیدعباس بابایی. نویسنده: .... شهید بابایی در بیانات مقام معظم رهبری : ... که من ایشان را می شناختم ، همیشه بر همین خصوصیات ثابت و پابرجا بود .
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شهید عباس بابایی یک بسیجی فداکار و شجاع و دلیر و زرنگ بود . بابایی حقیقتی ... بابایی فرمانده ای اخلاق گرا و اهل عمل بود. پرنده ی عاشقی که ...
۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جلیلی صفت با بیان اینکه شهید عباس بابایی از دوران کودکی همه کارهای ... وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید بابایی خاطرنشان کرد: ایشان در انجام ...

shahid-dowran.ir » شهید عباس دوران

shahid-dowran.ir/tag/شهید-عباس-دوران/feed/
امیررضا دوران فرزند شهید عباس دوران با بیان اینکه یکی از بارزترین خصوصیت اخلاقی پدر شجاعت و پاکی ایشان بوده است، عنوان کرد: مهم‌ترین ویژگی اخلاقی پدر که ...

بی اعتنایی شهید بابایی نسبت به ارزش‌های آمریکایی با حفظ ...

shakhesnews.com/بی-اعتنایی-شهید-بابایی-نسبت-به-ارزش‌ه/
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... خبری تحلیلی شاخص، مراسم گرامیداشت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی ... وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید بابایی تصریح کرد: ... آراسته با اشاره به خصوصیات رفتاری شهید بابایی خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار ...

سه خصلتی که از عباس شهید بابایی ساخت - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../353941-سه-خصلتی-که-از-عباس-شهید-بابایی-ساخ...
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱۵ مردادماه، سالگرد شهادت سرلشگر عباس بابایی سرداری با صفات متعددی چون ... و سربازی عاشق و فداکار بود و همیشه بر همین خصوصیات نیز پابرجا ماند ". ... استان قزوین در رابطه با ابعاد اخلاقی شهید بابایی معتقد است که ایثارهای وی ...
از دیگر خصوصیات اخلاقی ایشان رعایت حقوق و قوانین حتی در جزئی‌ترین موارد از جمله عبور ... به شهید سرافراز عباس بابایی ارادت بسیار فراوانی داشت و حتی با دیدن ...
جريان شهادت عباس دوران از کمک خلبان كابين عقب ايشان در آخرين ماموريت ... حال اگر بخواهم از خصوصيات اخلاقي شهيد دوران بگويم يك مسئله را بايد متذكر شوم و آن اينكه ...
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۵ داستان از زندگی شهید عباس بابایی(ره) .... اول فکر کردم شوخی می کند؛ ولی آقای صادقی که بیشتر از من با خصوصیات اخلاقی او آشنا بود گفت:.

وبلاگ شهید عباس بابایی

shahidbabaei.persianblog.ir/
شهید عباس بابایی و زندگی نامه. ... کردم که حال ایشان را داشته باشم واز خدا می خواستم که این اخلاق متواضعانه ایشان را به من بدهد. ... ویژگی های شهید بابایی از زبان مردم.

شهید عباس بابایی | تودی - rss

defae9.tudi.ir/page-558934.html
تیمسار عباس بابایی صبح روز پانزدهم مرداد ماه سال 1366 مصادف با روز عید قربان ... خصوصیات اخلاقی شهید : او با روحیه شهادت طلبی به همراه شجاعت و ایثاری که در طول ...

نسخه چاپي

kongrehlorestan.ir/fa/print_news/130/
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی با تأکید بر اینکه عباس بابایی را اخلاص، شهید بابایی کرد گفت: ... وی در وصف خصوصیات اخلاقی شهید بابایی تصریح کرد: شهید بابایی ...

عباس دوران 4 ماه ديگر متولد مي‌شود! - جوان

javanonline.ir/fa/news/606684/عباس-دوران-4-ماه-ديگر-متولد-مي‌شود
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اميررضا دوران تنها فرزند شهيد عباس دوران به مدرسه رفت، در دانشگاه پذيرفته ... آنها مي‌گفتند آن زمان شايد فقط احساس مي‌كرديم دوران خصوصيات اخلاقي ...

شهید بابایی

msfbook.com/index.php?route=product/product&product_id=132
شهید بابایی. توضیحات; خصوصیات; نظرات (0). چکیده زندگینامه رفتار و اخلاق سرلشگر عباس بابایی درس هایی از زندگی شهید بابایی مردمداری شهید عباس بابایی
شهدا زنده اند - خصوصیات اخلاقی شهدای دفاع مقدس - فرهنگ ایثار و شهادت شهدا اسلام - شهدا زنده اند. ... 10- در هنکام حرکت بسوی عملیات به همرزمان خود قول می دادند که هرکدامشان شهید شد دیگری را در آن دنیا شفاعت کند ... مختصری از زندگینامه عباس بابایی.
۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 10پست - ‏3 نویسنده
خلبانی بود که رفت در بمباران مراکز بغداد شرکت کرد، بعد هم شهید شد. او جزو همان خلبان‌هایی بود که از اول با نظام ناسازگاری داشت. شهید عباس بابایی ...

شهید بابابی با سکوت فریاد می زد - سایت جامع دفاع مقدس

www.sajed.ir/detail/84133
۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شهید عزیز بابایی انسانی بود که با سکوت خود بالاترین فریاد را سر می داد ... خلبان دکتر حسین خلیلی از یاران و شاگردان شهید عزیز عباس بابایی، از او می گوید ... ایشان به دوستان کرّاراً توصیه داشت که «با اخلاق و رفتار نهی از منکر ...
زندگی نامه : عباس بابایی، در سال ۱۳۲۹ در شهرستان قزوین دیده به جهان گشود. ... خصوصیات اخلاقی شهید : او با روحیه شهادت طلبی به همراه شجاعت و ایثاری که در طول سال‌ها، ...
۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ... ایران با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید بابایی، گفت: شهید بابایی ... عباس بابایی که در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهید رجایی برگزار شد، ...

خصوصیات اخلاقی شهید مهدی باکری

toplord.rozblog.com/post/163/خصوصیات-اخلاقی-شهید-مهدی-باکری.html
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانم باکری لطفاً در ارتباط با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی شهید باکری به ویژه در ارتباط با ..... واقعا باید به شهید عباس بابایی افتخار کنیم.

خصوصیات اخلاقی شهید بابایی - ثامن الائمه ع شهرستان بشرویه

www.samen-al-vahdbsyj-city-bosh.r98.ir/373
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خصوصیات اخلاقی شهید بابایی ,ثامن الائمه شهرستان بشرویه(دبیرستان امام رضا«ع») ... مستند نیمه پنهان ماه / همسر شهید عباس دوران / قسمت اول.
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شوق پرواز-شهید عباس بابایی - امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون ... وی در ادامه با اشاره به همکاری دونخبه برتر نیروی هوایی ارتش –شهیدان عباس بابایی و منصور ... های بارز اخلاقی و شخصیتی شهید سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی اظهار ... نکته ی مهم در مورد خصوصیات بارز شهید بابایی ثابت قدم بودن وی در ...

وصيت نامه شهدا - قنبر صالحي

www.mobarakcity.gigfa.com/index.php?option=com_content...
شهید رضایی در زمان عظیمت خود به جبهه دارای پنج فرزند بود . .... مادر شهید در مورد خصوصیات اخلاقی و اعتقادی ایشان چنین می گوید : شهید عباس برای ما هم پدر بود هم پسر ...

[DOC]دانلود : zendeghi_ckand_shahid.doc

mazandaran.selection.behdasht.gov.ir/.../236_552_zendeghi_ckand_sha...
از ويژگي هاي اخلاقي شهيد همت برخورد دوستانه او با بسيجيان جان برکف بود. به بسيجيان ..... همسر عباس دوران با اشاره به خصوصیات اخلاقى شهید مى گوید: عباس دوران ...

تالار گفتگوی بیداری اندیشه - شهادت شهید بابایی ویک سوال

forum.bidari-andishe.ir › ... › مهدویت › دفاع مقدس و شهدا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام ،من به شدت به خصوصیات اخلاقی شهید بابایی علاقه دارم وهمیشه به خاطر ... عباس بابایی در سن ۳۷ سالگی و پس از ۶۰ ماموریت جنگی موفق و پس از ...
شهیدعباس بابایی · دفاع مقدس · همسفر شهدا ... معلم تعلیمات دینی وی در خصوص ویژگی های اخلاقی علی اکبر می گوید:«اخلاق اسلامی و رفتار جوانمردانه او نشانه هایی از خصوصیات جوانی میرزا کوچک خان را مجسم می کرد». در سال آخر دبیرستان جهت یافتن کار ...
خصوصیات اخلاقی امام حسن مجتبی .... زندگینامه شهید عباس بابایی. شهيد عباس بابايي، بزرگ مردي كه در مكتب شهادت پرورش يافت مجاهدي كه زهد و تقوايش بسان دريايي ...
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 12- زندگی نامه (سال و محل تولد) شهید عباس بابایی را بنویسید. ... 15- در مورد خصوصیات اخلاقی شهید عباس بابایی توضیح دهید. وي براي پیشرفت ...

خصوصیات اخلاقی شهید چمران - لینک گردی

linkgardi.ir/news/خصوصیات-اخلاقی-شهید-چمران
زندگینامه و خصوصیات اخلاقی شهید حاج غلامحسین … شهید حاج غلامحسین بسطامی در ... ویژگی های اخلاقی شهید عباس بابائی - - معرفی انواع موسیقی و...احکام آن در اسلام.

سرلشگر خلبان عباس بابایی / Major General Abbas ...

www.aerospacetalk.ir/vb/showthread.php?t=52418&page=7
۹ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پاسخ : سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی ، معاونت عملیات نیروی هوایی .... هر دلیل عقایدی مخالف ما دارند توهین کرد این از خصوصیات ایرانیان نیک سرشت ... بارز اخلاقی و شخصیتی شهید سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی اظهار کرد: ...

ماجرای حمله به محل اختفای «رجوی» توسط شهید بابایی | موسسه ...

mfpa.ir/article/ماجرای-حمله-به-محل-اختفای-«رجوی»-توسط-شهید-بابایی
سرلشکر شهید «عباس بابایی» خلبان با کفایت نیروی هوایی ارتش، چهره نام‌آشنای ... بر این اساس و برای شناخت بیشتر خصوصیات شهید سرلشکر بابایی، با امیر ... فنی و یا اخلاقی به وی داده باشم؛ او بسیار منظم و اهل مطالعه و علاقه‌مند به پرواز بود.
در مورد خصوصیات اخلاقی او باید گفت که تواضع و فروتنی بیش از حدش خیلی از ..... در طی همین سه سال، اردستانی به همراه سرلشکر خلبان شهید "عباس بابایی"، در ...

ابتکارات شهید بابایی در دوران جنگ تحمیلی عامل موثری در ...

www.momtaznews.com/ابتكارات-شهيد-بابايي-در-دوران-جنگ-تحمي/
امیر سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: تدابیر شهید بابایی در استفاده از جنگنده‌های ... اشاره به ویژگی‌های بارز اخلاقی و شخصیتی شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی ... بدهکار آنها می‌دانست، نکته مهم دیگر خصوصیات بارز شهید بابایی، سرسختی در ... برگ برنده ایران در حوزهٔ نظامی/ احترام ژنرال آمریکایی به شهید عباس بابایی کد خبر: 418204
۱۵ آذر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - شهید دوران به همراه شهید خلبان عباس بابائی .... حال اگر بخواهم از خصوصيات اخلاقي شهيد دوران بگويم يك مسئله را بايد متذكر شوم و آن اينكه ايشان آدم ...
۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عباس با استعفا از مسئولیتش در سپاه كاشان راهی كردستان شد و پس از ..... خصوصیات اخلاقی و مبارزات روحانی شهید حاج حسین صنعتكار می باشد.

خصوصیات اخلاقی شهید بابایی - ثامن الائمه ع شهرستان بشرویه

www.samen-bosh.ir/post/373
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود,خصوصیات اخلاقی شهید بابایی. ... بهبهان|چت روم آقاجاری|چت روم خمینی شهر|چت روم بندر عباس|چت روم بند لنگه|چت روم کیش|چت روم تهران|انواع ...
خانم باکری لطفاً در ارتباط با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی شهید باکری به ویژه در ارتباط با خانواده بگویید؟ ..... واقعا باید به شهید عباس بابایی افتخار کنیم.

عشق اول؛ پرواز / ماجرای نماز شهید بابایی در اتاق ژنرال ... - فردا

www.fardanews.com/.../عشق-اول-پرواز-ماجرای-نماز-شهید-بابایی-در-اتاق...
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همین گزارش‌ها برای عباس بابایی دردسر ایجاد کرد. بخصوص که ... شهید بابایی نقل می‌کند که وقتی وارد دفتر ژنرال شد، پرونده‌اش روی میز او بود... ... زمانی که به آمریکا اعزام شد، همین روحیات متعالی و اخلاق اسلامی باعث شد تا از مظاهر بی‌بند و بار دنیای غرب فراری باشد. ... گرچه این تمام خصوصیت عباس بابایی نیست.
۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امروز 15 مرداد سالگرد شهادت سرلشکر خلبان "عباس بابایی" معاون عملیات نیروی هوایی ارتش است. ... در پرواز، دارای سجایای اخلاقی بی‌نظیر و روحیات جوانمردانه خاص بود. ... خصوصیات شهید بابایی را می‌توان از زوایای مختلف نگاه کرد.
سردار شهيد حاج بصير عزيز در 45 سالگي، در دوم ارديبشت 1366 و در عمليات ... مقابل آن همه كرامت و بزرگواري و سجاياي اخلاقي، چيزي به شخصيت بزرگش نمي افزايد! .... والدينش نذر كردند كه اگر او زنده بماند او را غلام حضرت عباس كنند و خليل به لطف خدا زنده ماند . .... آنروز غمي عجيب پيچيده بود در سينه ي کوچک زهرا علمدار،که مي ديد باباي او ...
۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرد به وسیله دوستان و افراد جامعه و با قضاوت آنان، به خصوصیات اخلاقی و استعدادهای خود پی می برد و در ارتباط با جامعه، آداب و رسوم اجتماعی را می آموزد ...

بابایی ناشناس آمد و ناشناس رفت - سپاه نیوز

www.sepahnews.com/shownews.Aspx?ID=c71a44c3-f0ac-4768-a83e...
۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی ادامه داد: شهید بابایی قبل از شهادت، به تکامل در عرصه دینی و معنوی و ... در تمامی عرصه ها جزء ویژگی های جدایی ناپذیر شهید عباس باباییبود که ... انسانی مؤمن، متقی و همسری عاشق بود که همیشه بر خصوصیات اخلاقی خود ثابت قدم ماند.
۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از دیگر خصوصیات اخلاقی ایشان رعایت حقوق و قوانین حتی در جزئی‌ترین ... به شهید سرافراز عباس بابایی ارادت بسیار فراوانی داشت و حتی با دیدن ...

به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان ...

basij.irib.ir/.../-/به-مناسبت-بیست-و-هفتمین-سالگرد-شهادت-سرلشکر-خ...
امیر سرتیپ حسین خلیلی از شاگردان سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی گفت: ... و گفت: عباس بابایی آن قدر شایستگی دینی، مکتبی و اخلاقی داشت که نیروهای .... حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خصوصیت دوم عمل به وظیفه در باب ماندگاری انقلاب را ایجاد ...

بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد عروج شهید بابایی | ...

nodezhnews.ir/بزرگداشت-بیست-و-هفتمین-سالگرد-عروج-شهی/
۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شهید سرلشگر عباس بابایی درسال ۱۳۲۹ در قزوین به دنیا آمد و در ۱۵ مرداد سال ... نصیری به ویژگی های بارز اخلاقی شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی ...
انقلابی, تقوای شهید بابایی, جهان, جوان, عباس بابایی در آمریکا, عباس بابایی در ... به همین مناسبت جوان انقلابی گوشه ای از کرامات اخلاقی فرزند ایشان را که در دامان ...

شهدا زنده اند

groupattestation.blogtop.ir/
**خصوصیات اخلاقی بسیاری از شهدا قبل از شهادتشان شبیهه هم بود . ... عباس بابایی (1329 -1366) سرلشکر خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت‌کننده ...

معرفی کتاب

navideshahed.com/uploaded_files/vijehnameh/3/.../Ketab.html
نویسنده: حسین بهزاد، گلعلی بابایی ... این کتاب به شرح زندگانی «شهید عباس کریمی» فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله(ص)(متولد روستای قهرود در نزدیکی کاشان) ...

شهدا - کوهبنان

www.kouhbanan.com/index.aspx?siteid=1&pageid=270
شهيد رضا اميدوار فرزند اكبر، در سال 1338 در بخش كوهبنان در خانواده‌اي مستضعف و مذهبي و متدين ديده به جهان گشود. .... از ديگر خصوصيات بارز اخلاقي اين شهيد سعيد مي‌توان به صداقت، شجاعت، ... 2- شهيد جواد بابايي ... 14ـ شهيد سيد عباس روح‌الاميني.
شهید بابایی همیشه خود را با سرباز برابر می دانست/ خانه اش را با راننده عوض کرد ... تيمسار عباس بابايي دانست و گفت: بابایی فرمانده پايگاه هشتم شكاري نيروي هوايي ... هايش پيرامون زندگی شهيد بابايي و خصوصیات اخلاقی این بزرگ مرد ياد مي كرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 566
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 1,236
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,256
  • بازدید ماه : 14,944
  • بازدید سال : 100,970
  • بازدید کلی : 1,889,307