loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 470 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

آیا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟

برخی از رسانه‌های عربی و صهیونیستی از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر داده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «جروزالم پست»؛ برخی از رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند «سید حسن نصرالله،» دبیرکل حزب‌الله لبنان چندی قبل برای درمان بیماری سرطانش به ایران آمده است.

بر اساس ادعای این رسانه‌ها، سید حسن نصر‌الله - دبیرکل حزب‌الله لبنان - پس از آنکه در بیمارستانی در ایران بستری شده، بوسیله پزشکان از روسیه و کره‌شمالی تحت درمان اولیه قرار گرفته است.

چندی قبل برخی از رسانه های سعودی نیز از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر داده بودند که صحت آن تأیید نشد.

در سایه انتشار چنین ادعایی، جمعی از احزاب مخالف دبیرکل حزب‌الله لبنان اقدام به انتشار شایعاتی درباره فوت سید حسن کردند. این درحالی است که انتظار می‌رود سید حسن نصرالله همانند سا‌ل‌های گذشته در روز یادواره شهدای حزب‌الله سخنرانی ویژه‌ای داشته باشد.


انتهای پیام/

آیا «سیدحسن نصرالله» برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟

www.yjc.ir/.../آیا-سیدحسن-نصرالله-برای-درمان-سرطانش-به-ایران-آمده-اس...
۴۹ دقیقه پیش - چندی قبل برخی از رسانه‌های سعودی از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر داده بودند، که صحت آن تأیید نشد.

آیا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟

www.tahapakhsh.ir/.../آیا-سیدحسن-نصرالله-درمان-سرطانش-ایران-آمده.htm...
۳۲ دقیقه پیش - سیدحسن نصرالله، درمان، بین الملل، سعودی، رسانه های عربی، سرطان، ایران سیدحسن نصرالله sayyed hassan nasrallah درمان treatment بین الملل ...

آیا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران آمده است ...

khabarfarsi.com/n/15804416
۱۹ دقیقه پیش - برخی از رسانه های عربی و صهیونیستی از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر داده اند. - به گزارش شفاف، باشگاه ...
۱۰ دقیقه پیش - سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: برخی از رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند «سید حسن نصرالله،» دبیرکل حزب‌الله لبنان چندی قبل برای درمان ...
آیا «سیدحسن نصرالله» برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟ دوشنبه ، 15 فوریه; 1 views; bigfun; 0 دیدگاه. چندی قبل برخی از رسانه‌های سعودی از تشدید بیماری سید ...

آیا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران آمده است ...

www.toranjnews.com/آیا-سیدحسن-نصرالله-برای-درمان-سرطانش-ب/
۲۲ دقیقه پیش - برخی از رسانه‌های عربی و صهیونیستی از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر داده‌اند. به گزارش گروه بین الملل باشگاه ...
۲۵ دقیقه پیش - آیا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟ برخی از رسانه‌های عربی و صهیونیستی از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ...

آیا «سیدحسن نصرالله» برای درمان سرطانش به ایران آمده است ...

elat.ir/1394/11/آیا-سیدحسن-نصرالله-برای-درمان-سرطان/
۳ روز پیش - به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری علت به نقل از «جروزالم پست»؛ برخی از رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند «سید حسن نصرالله،» دبیرکل حزب‌الله ...

آیا «سیدحسن نصرالله» برای درمان سرطانش به ایران آمده است ...

feedgah.com/lastnews/.../آیا-سیدحسن-نصرالله-برای-درمان-سرطانش-به/
آیا «سیدحسن نصرالله» برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟چندی قبل برخی از رسانه‌های سعودی از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر ...
212.16.76.92/news/a99457736604.html
۸ دقیقه پیش - چندی قبل برخی از رسانه های سعودی از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر داده بودند، که صحت آن تأیید نشد.

یوز - آخرین اخبار درمان سرطانش

yooz.ir/news/?t=0&i=0&s=0&l=15&tid...درمان%20سرطانش
ایا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران امده است؟ ... رسانه‌های عربی و صهیونیستی از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر داده‌اند.

سید حسن نصرالله مبتلا به سرطان است و در ایران به سر می برد!

mahdi.cc/.../سید-حسن-نصرالله-مبتلا-به-سرطان-است-و-در-ایران-به-سر-...
۱ روز پیش - سید حسن نصرالله مبتلا به سرطان است و در ایران به سر می برد! مهدی پرس: ... سعودی ها این روزها به هر بهانه ای به دنبال جنگ روانی علیه حزب الله و مقاومت هستند. ... آیا فاجعه دیروز منا همان واقعه منتهی به ظهور است که در روایت نبوی آمده ؟

اصولگرایان برای رسیدن به موفقیت باید حول یک محور حرکت ...

lesannews.com/اصولگرایان-برای-رسیدن-به-موفقیت-باید-ح/
۴ ساعت پیش - آیا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟ ... باید حول یک محور حرکت کنند چرا که اتحاد و وحدت رمز موفقیت است و ما قطعا باید از

فارس - دشمن از رویارویی آشکار با ایران ناتوان شده است ...

sahebkhabar.ir/news/.../دشمن-از-رویارویی-آشکار-با-ایران-ناتوان-شده-اس...
۲۵ دقیقه پیش - آیا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟ ... به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جمشید قاسمی عصر دوشنبه در مجمع عمومی بسیج ...

خبر

www.4rah.news/News/28147743/خبر
۲۱ دقیقه پیش - ... شمال کشور · آیا سیدحسن نصرالله برای درمان سرطانش به ایران آمده است؟ ... ایران به اتباع همه کشورها به جز 9 کشور در فرودگاه روادید اعطا می کند ... در جریان سفری که به اصفهان داشته اعلام کرده که قرار است ایران ویزای 30 روزه فرودگاهی ...

می‌گویند ایران یمن را اشغال کرده؛ این بزرگ‌ترین دروغ است - ...

www.mashreghnews.ir/.../می‌گویند-ایران-یمن-را-اشغال-کرده-این-بزرگ‌ت...
سید حسن نصرالله در سخنرانی خود با تاسف برانگیز خواندن حمله عربستان به یمن گفت مردم فلسطین ... آیا موضوع به اشغال در آمده شدن یمن توسط ایران حقیقت دارد؟
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم روزجهانی قدس با تاکید بر اینکه ... به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دبیر کل حزب الله عصر روز جمعه (۱۹ سرطان) در ... ایران تنها کشوری است که اسرائیل را تهدید می‌کند و برای همین که (اسرائیل) همه جهان را ... راه انداخته‌اند هیچ زیانی برایش ندارد بلکه برای نابودی عراق، سوریه و یمن آمده است.

نظر سید حسن نصراله در خصوص واکنش ایران به تجاوز ...

haraznews.com/.../نظر-سید-حسن-نصراله-در-خصوص-واکنش-ایران-ب-43...
دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس به رژیم ... مختلف تاکید کردند که فرصت مناسبی برای قضیه فلسطینی پیش آمده است که باید از آن ... سید حسن نصرالله گفت: ایران با وجود تمامی توطئه‌ها قدرتمند است و به آرمان‌های خود ... علیه ایران تشدید یافت اما امام خمینی ایستاد و گفت که اسرائیل غده سرطانی است که ...
سرطان خون بیماری است که هم بزرگترها و هم کودکان ممکن است به آن مبتلا شوند. ... پلاکتها بخشها و تکه های ریزی هستند که از شکستن سلولهای مغز استخوان بوجود آمده اند . ... بعدها احتمال افزایش سرطان خون را بالا می برد که این مورد سالها پس از درمان می تواند روی دهد. ..... 09:37 -سید حسن نصرالله مبتلا به سرطان است و در ایران به سر می برد!
۲۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انقلابی, پیام رهبری برای سید حسن نصرالله, پیام رهبری به دبیر کل ... در پیام رهبرمعظم انقلاب به نصرالله آمده است: «از خداوند متعال می‌خواهم که شما را ... واکنش‌های جالب اعراب به اقدام رئیس جمهور ایران / روحانی مچکریم! ..... نامه رسایی به سید حسن خمینی: آیا دوگانگی برخورد این جماعت با ..... درباره سرطان کبد چه می دانید؟

ادعاي رسانه‌هاي اسرائيلي تکذيب شد/ سيد حسن نصرالله در ...

www.parsine.com/.../ادعاي-رسانه‌هاي-اسرائيلي-تکذيب-شد-سيد-حسن-نص...
ارتش ایران هشتمین ارتش بزرگ جهان است ... چرا سرطان مری و معده در کشور شیوع دارد؟ ... در ادامه اين گزارش آمده است: براساس رسم هر ساله «سيد حسن نصرالله» قرار است در روز 24 مي (3 خرداد) و ... اکنون با توجه به خبر منتشر شده سرنوشت اين سخنراني مي‌تواند مشخص کند که آيا شايعات اخير حقيقت دارد يا نه. ... درمان کم‌خوابی با دمنوش بنفشه.

دیدار وزیر بهداشت با سید حسن نصرالله | «حسن قاضی زاده ...

www.ghatreh.com/news/.../دیدار-وزیر-بهداشت-سید-حسن-نصرالله
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان روز چهارشنبه با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب اللÙ.

سید حسن نصر الله: نیروی زمینی عربستان کجاست؟ - زمان

www.zamannews.ir/.../18455-سید-حسن-نصر-الله-نیروی-زمینی-عربس...
۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قهوه و جلوگیری از سرطان پروستات · زمان آغاز آتش بس در سوریه اعلام شد · فیلم / غش ... سید حسن نصرالله با بیان اینکه حمله به یمن ثابت کرد که اسرائیل برای کشورهای .... آیا خطر اسرائیل را که دارای یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان است را حس نکردید؟ ... دلیل وشاهدی که نشان دهد یمن به اشغال ایران در آمده چه بوده است؟

تاریخی ترین و شدیداللحن ترین سخنان سید حسن نصرالله ...

boyernews.com/144806/تاریخی-ترین-و-شدیداللحن-ترین-سخنان-سید/
۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود که بصورت ... بزرگترین دروغ، «اشغال یمن توسط ایران»/ حماس به عربستان گفته اگر ... پس چنین شجاعتی و قاطعیتی از کجا آمده است؟ ... وضعیت یمن دهها سال است که اینگونه است آیا این ملت کاری کرده که الان ..... ۶ راه کلیدی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان.
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هیچ چیزی در لبنان ارتباطی با پرونده هسته‌ای ایران ندارد نه مسئله انتخاب رئیس ... سید حسن نصرالله با خوش‌آمدگویی به میهمانان گرامی‌داشت شهدای قنیطره، سخن ... آنها در پاسخ به تهدیدات دشمن اعلام می‌کنند: آیا با مرگ مرا تهدید می‌کنی. .... گرفتن مسئولیت پاسخ به تجاوز قنیطره برسر «اسرائیل» آمده است، در حالی‌‌که این ...
پدر سکوت کرد و دیگر برای درمان سرطانش هزینه نکرد و پس از دو ماه درگذشت! ... آیا گمانتان این است که باید با غده ای سرطانی سازش کرد؟ .... را می شناختند، گمان می کردند او یک ایرانی است که در ایر ان به دنیا آمده و نام و پاسپورت ایرانی دارد. ... بودند و امرز حضرت آقا و جناب سید حسن نصرالله هستند) که هر بار آن‌ها را می‌بینی به‌یاد خدا می افتی.

از جزئیات اجرای حکم علاءالدین تا سرطان کارتر - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../از-جزئیات-اجرای-حکم-علاءالدین-تا-سرطان-کا...
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا ... کشتن سید حسن نصرالله یکی از اهداف آنها از به راه انداختن این جنگ بود. ... و ایرلاین‌ها به وجود آمده است، به طوری که در فرودگاه مهرآباد به صورت تعمدی ... پیش‌تر دو خواهر، یک برادر و پدر کارتر به سبب ابتلا به سرطان لوزالمعده درگذشته‌اند.

صد خبر

sadkhabar.ir/
محصولاتی که شما را نابارور می‌کنند + درمان طبیعی ... فیسبوک علیه سیدحسن نصرالله .... مسکن بیش از 34 درصد هزینه های خانوار ایرانی را در سال گذشته به خود اختصاص داد . ... افزایش نرخ بیکاری به ۱۰.۶درصد و کسری ۱۵.۹میلیارد دلاری تراز حساب جاری در این گزارش آمده است. .... آیا تنها با خواندن نماز و روزه مشکلات انسان حل می شود؟
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا مطالبه افزایش حقوق بازنشستگان پیش از موعد به حق است؟ ... از زمانی که دو قلاده ببر سیبری برای احیای ببر مازندران به ایران آورده ... راهی برای درمان مصرف شیشه ... سید حسن نصرالله مبتلا به سرطان است و در ایران به سر می برد!

آیا بورس گلیم خود را از آب بیرون کشیده است؟ - اخبار بورس

radiosaham.ir › اخبار بورسی و اقتصادی › اخبار بورس
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش رادیوسهام،ریزش شاخص بورس در معاملات روز دوشنبه، زمینه‌ساز نوعی مقایسه ... سوئیفت، انتظارات عقلایی در بازار به وجود آمده که این موضوع منجر به جلوگیری از ... سید حسن نصرالله مبتلا به سرطان است و در ایران به سر می برد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 7,719
  • بازدید سال : 72,353
  • بازدید کلی : 1,860,690