loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 462 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

 

پرسپولیس ، لیدرهای تیم پرسپولیس

یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس در اقدامی تعجب آور با لباس طلبگی در ورزشگاه آزادی حاضر شد و بازی تیم پرسپولیس و فولاد را تماشا کرد و به تشویق تیمش پرداخت.

بازدید : 427 نفر

 

یک از هواداران پرسپولیس در لباس طلبگی

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:10 روز جمعه و در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید. مهدی طارمی در دقیقه 13 برای پرسپولیس گلزنی کرد.

 

یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد.

پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که تا اوایل نیمه دوم با یک گل به سود پرسپولیس دنبال می شود. یکی از نکات جالب این دیدار حضور یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی بود. اتفاقی که تعجب همگان را برانگیخت.

هوادار پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی ، لباس طلبگی ، ورزشگاه آزادی

یک پرسپولیسی با لباس طلبگی در استادیوم آزادی + عکس


یک پرسپولیسی با لباس طلبگی در استادیوم آزادی + عکس

namnak.com/26932-یک-پرسپولیسی-با-لباس-طلبگی.html
یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس در اقدامی تعجب آور با لباس طلبگی در ورزشگاه آزادی حاضر شد و بازی تیم پرسپولیس و فولاد را تماشا کرد و به تشویق تیمش پرداخت.
۱ روز پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. به گزارش کاپ، پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار ...
۲۳ ساعت پیش - تمرین برفی آبی پوشان (عکس) ... یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از کاپ، پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که تا اوایل نیمه دوم با یک گل به سود پرسپولیس دنبال می شود. یکی از نکات جالب این دیدار ...

یک طلبه پرسپولیسی در استادیوم آزادی +عکس

ebay94.rozblog.com/.../یک-طلبه-پرسپولیسی-در-استادیوم-آزادی-عکس....
۵۹ دقیقه پیش - یک پرسپولیسی با لباس طلبگی در استادیوم آزادی + عکس یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس در اقدامی تعجب آور با لباس طلبگی در ورزشگاه آزادی ...

چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + ...

www.ghatreh.com/.../چهره-جالب-هوادار-پرسپولیس-تعجب-همگان-برانگی...
۵ ساعت پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس ... روز نو : " پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که ...

یک پرسپولیسی در لباس طلبگی+عکس - تابناک با تو

tabnakbato.ir/fa/news/27641/یک-پرسپولیسی-در-لباس-طلبگیعکس
دیداری که تا اوایل نیمه دوم با یک گل به سود پرسپولیس دنبال می شود. ... جالب این دیدار حضور یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی بود.
یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس در اقدامی تعجب آور با لباس طلبگی در ورزشگاه آزادی حاضر شد و بازی تیم پرسپولیس و فولاد را تماشا کرد و به تشویق تیمش پ.

کار عجیب لیدر پرسپولیس؛ حضور لیدر سرخپوشان با لباس ...

newsfile.ir/.../کار++عجیب+لیدر+پرسپولیس؛+حضور+لیدر+سرخپوشان...
یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... کار عجیب لیدر پرسپولیس؛ حضور لیدر سرخپوشان با لباس طلبگی در ورزشگاه آزادی عکس ... تماشاگر - 1 ساعت پیش; کاشی نژاد: پرسپولیس در خط حمله یک بازیکن ...

یک پرسپولیسی با لباس طلبگی در استادیوم آزادی + عکس ...

feedgah.com/lastnews/.../یک-پرسپولیسی-با-لباس-طلبگی-در-استادی...
۳ ساعت پیش - یک پرسپولیسی با لباس طلبگی در استادیوم آزادی + عکس یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس در اقدامی تعجب آور با لباس طلبگی در ورزشگاه آزادی ...

اخبار پارسیک - یک پرسپولیسی در لباس طلبگی

news.parseek.com/Url/?id=11970661
۱۰ ساعت پیش - یک پرسپولیسی در لباس طلبگی+عکس. ساعت 24- ... دیداری که تا اوایل نیمه دوم با یک گل به سود پرسپولیس دنبال می شود. یکی از نکات جالب این دیدار حضور یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی بود.

یک پرسپولیسی در لباس طلبگی عکس-ساعت 24|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=یک-پرسپولیسی-در-لباس-طلبگی-عکس...
۱۰ ساعت پیش - یکی از نکات جالب این دیدار حضور یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی بود. اتفاقی که تعجب همگان را برانگیخت.
۲۳ ساعت پیش - کار عجیب لیدر پرسپولیس؛ حضور لیدر سرخپوشان با لباس طلبگی در ورزشگاه آزادی+عکس. ... کی روش و دستیارانش تماشاگر ویژه دیدار پرسپولیس و فولاد+عکس ... پروژه شکست خورده پرس؛ هزینه یک میلیونی بیل برای هر بازی ...

یک پرسپولیسی در لباس طلبگی+عکس l yekparsمجله علمی ...

yekpars.com/2016/02/12/یک-پرسپولیسی-در-لباس-طلبگیعکس/
۱۹ ساعت پیش - دیداری که تا اوایل نیمه دوم با یک گل به سود پرسپولیس دنبال می شود. ... یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی بود.
۲۲ ساعت پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... ورزشی "جام نیوز"، پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که تا اوایل نیمه دوم با یک گل به سود پرسپولیس دنبال می شود.

روزنو - چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را ...

sahebkhabar.ir/.../چهره-جالب-یک-هوادار-پرسپولیس-تعجب-همگان-را-بران...
۴ ساعت پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس. یکی از لیدرهای ... پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند.
۲۱ ساعت پیش - چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس ... دو عاملی که باعث شد آزادی در روز بازی "پرسپولیس" - سپاهان پر شود ... + عکس. یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد.

خبرهای جام نیوز | خبر فارسی

khabarfarsi.com/جام_نیوز
چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس. +2 ... جالب این دیدار حضور یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی بود .
۲۲ ساعت پیش - یک پرسپولیسی در لباس طلبگی+عکس · ورود سامانه بارشی از فردا · کتابی که 15 سال ... تیم پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی بود.

یک پرسپولیسی در لباس طلبگی+عکس - کاپ - پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...یک+پرسپولیسی...لباس+طلبگی%2...
۲۳ ساعت پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد به گزارش کاپ پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار ...

یک پرسپولیسی در لباس طلبگی+عکس

news.sportfa.ir/1394/11/23/یک-پرسپولیسی-در-لباس-طلبگیعکس/
۲۲ ساعت پیش - پایگاه خبری تحلیلی کاپ. مرجع بروز اخبار فوتبال و سایر ورزش‌ها · ورود ثبت نام · آپلود ویدئو تبلیغات. درباره کاپ. درباره ما · تماس با ما · سیگنال.

یک پرسپولیسی در لباس طلبگی+عکس

persiafootball.com/news/یک-پرسپولیسی-در-لباس-طلبگیعکس/
۲۳ ساعت پیش - 18:25 یک پرسپولیسی در لباس طلبگی+عکس; 18:25 باقریان:صحبتی درباره تغییرکادر فنی نداشتیم/عقیلی هنوزدراختیار کادر است; 18:17 ...

چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + ...

saatsefr.com/.../چهره-جالب-یک-هوادار-پرسپولیس-تعجب-همگان-را-برانگی...
۲۱ ساعت پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس ... ورزشی "جام نیوز"، پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند.
۲۲ ساعت پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس ... ورزشی "جام نیوز"، پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند.

چهره جالب یه هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس

sport.chitva.com/.../چهره-جالب-یه-هوادار-پرسپولیس-تعجب-همگان-را-بران...
۲ روز پیش - دیداری که تا اوایل نیمه دوم با یک گل به سود پرسپولیس دنبال می شود. ... یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس با لباس طلبگی در استادیوم آزادی بود.

چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + ...

www.titremomtaz.ir/.../چهره%20جالب%20یک%20هوادار%20%22پرسپولی...
۲۲ ساعت پیش - چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس. یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... ورزشی "جام نیوز"، پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند.
۱۹ ساعت پیش - چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس. یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... ورزشی "جام نیوز"، پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند.
پلیس ملی هلند با یک شرکت آموزش به پرندگان به نام Guard From Above همکاری را آغاز کرده تا بتواند .... یک پرسپولیسی با لباس طلبگی در استادیوم آزادی + عکس.

اجتماعی - چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را ...

jazzservices.net/.../چهره_جالب_یک_هوادار_پرسپولیس_تعجب_همگان_را_ب...
۲۲ ساعت پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب همگان را برانگیخت + عکس ... ورزشی "جام نیوز"، پرسپولیس و فولاد امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند.

چهره جالب یک هوادار "پرسپولیس" تعجب ... - روتوس

www.rotos.ir/51452/چهره-جالب-یک-هوادار-quotپرسپولیسquot-تعجب-ه/
۲۲ ساعت پیش - یکی از لیدرهای سرخپوشان تهرانی امروز با لباس طلبگی در استادیوم حاضر شد. ... چهره جالب یک هوادار 'پرسپولیس' تعجب همگان را برانگیخت عکس جام نیوز-۱ ... طارمی" پرسپولیس با گلزنی مهدی طارمی ۳ امتیاز حساس را در آزادی ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 7,570
  • بازدید سال : 72,204
  • بازدید کلی : 1,860,541