loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 621 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)
دانشجوی حسود برای انتقام از دوست درسخوان خود، عکس‌های شخصی او را پس از دستکاری در تلگرام منتشر کرد.

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،روزهای پایانی آذر امسال دختر دانشجویی با حضور در پلیس فتای غرب استان تهران با طرح شکایتی گفت:
 
نمی‌دانم چه کسی عکس‌هایم را از صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام سرقت کرده و پس از دستکاری، این عکس‌ها را در تلگرام منتشر کرده و در زیر عکس‌ها شماره تلفن همراه مرا به عنوان فردی که دچار مشکلات اخلاقی است، درج کرده است. از آن زمان مردان متعددی با تلفن همراه من تماس گرفته و مزاحمم می‌شوند.
 
همزمان با تشکیل پرونده قضایی و با دستور اصغر احمدی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی آغاز شد تا این که ردپای دختری جوان در این پرونده به دست آمد و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد.
 
متهم جوان که دانشجوست، با انتقال به پلیس فتا بازجویی و مدعی شد که شاکی را نمی‌ شناسد و نمی‌داند چه کسی او را به دردسر انداخته است .
 
در حالی که دختر جوان هرگونه اتهامی را انکار می‌کرد، شاکی برای مواجهه حضوری با متهم جوان به پلیس فتای غرب استان تهران فراخوانده شد.
 
او زمانی که با متهم پرونده روبه‌رو شد، وی را شناخت و گفت که این دختر جوان همکلاسی و دوست صیمی‌ام بود؛ اما مدتی پیش دعوایمان شد و ارتباط دوستی‌مان قطع شد. او برای انتقام دست به این کار زده است.
 
متهم پرونده وقتی هیچ راهی برای نجات خود نیافت، به‌ناچار سکوت خود را شکست و گفت: من و شاکی در دانشگاه با هم آشنا شده و دوستان خوبی بودیم، اما مدتی بعد به او بخاطر این که نمره‌هایش خوب بود و دیگر همکلاسی‌ها و استادهایمان به او احترام می‌گذاشتند، حسادت کردم.
 
همین موضوع باعث شد با هم اختلاف‌هایی پیدا کنیم و مدام دعوایمان شود. سرانجام هم درگیری‌هایمان بالا گرفت و با هم قهر کردیم.
 
بعد از آن تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. بنابراین نقشه‌ای را طراحی کردم و طبق آن عکس‌های شاکی را که در اینستاگرامش بود، برداشتم و با دستکاری، آنها را در تلگرام منتشر کردم.
 
اصغر احمدی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با هشدار به مردم از آنها خواست در نگهداری تصاویر خصوصی‌شان بیشتر مراقب باشند.
 
حتی اگر قصد حضور یا عضویت در هر یک از شبکه‌های اجتماعی یا اینستاگرام را دارند، از قراردادن عکس‌های خصوصی خود در این فضای عمومی خودداری کنند.
 
همچنین به هنجارشکنانی که اقدام به سرقت و سوء‌استفاده از تصاویر و مشخصات شخصی افراد در فضای مجازی می‌کنند نیز هشدار می‌دهیم مراجع قضایی قاطعانه با آنها برخورد می‌کند و دو سال حبس مجازات این‌گونه مجرمان است .
 
 
منبع:جام جم
انتهای پیام/

انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام

www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
۵ ساعت پیش - انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام. دانشجوی حسود برای انتقام از دوست درسخوان خود، عکس‌های شخصی او را پس از دستکاری در تلگرام ...

انتقام گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام - باشگاه ...

khabarfarsi.com/n/15769629
۵ ساعت پیش - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،روزهای پایانی آذر امسال دختر دانشجویی با حضور در پلیس فتای غرب استان تهران با طرح شکایتی ...

انتقام گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام | تلگرام

33talayehdar.ir/انتقام-گیری-عجیب-دختر-دانشجو-از-دوستش-د/
۲ روز پیش - به گزارش جام جم آنلاین، روزهای پایانی آذر امسال دختر دانشجویی با حضور در پلیس فتای غرب استان تهران با طرح شکایتی گفت: نمی دانم چه کسی ...


انتقام گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام.

انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام صبح ...

khabarche.ir/.../انتقام-گیری-عجیب-دختر-دانشجو-از-دوستش-در-تلگرام
۵ ساعت پیش - صبح جمعه بیست و سوم بهمن ماه 1394 خبر انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام.

انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام | News File

newsfile.ir/.../انتقام‌گیری+عجیب+دختر+دانشجو+از+دوستش+در+تلگرام
قطره - 7 ساعت پیش; انتقام گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام به گزارش جام جم آنلاین، روزهای پایانی آذر امسال دختر دانشجویی با حضور در پلیس فتای غرب ...

انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../انتقام-گیری-عجیب-دختر-دانشجو-از-دوستش-در...
انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگراماین نوشته انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام برای اولین بار در مجله راگا منتشر شده است از این ...

انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام - |راحیل ...

rahilchat.org/انتقام‌گیری-عجیب-دختر-دانشجو-از-دوستش/
۵ ساعت پیش - انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام - |راحیل دانلود| ...

انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام - تفریحی

tafrihy.net/.../22048-انتقام‌گیری+عجیب+دختر+دانشجو+از+دوستش+در+تل...
۵ ساعت پیش - 16 دقیقه قبل انتقامگیری عجیب دانشجو از دوستش در تلگرام ی حسود برای انتقام از دوست درسخوان خود، عکسهای شخصی او را پس از دستکاری در ...

انتقام گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام

shahrekhabari.com/2016/.../انتقام-گیری-عجیب-دختر-دانشجو-از-دوستش...
۱ ساعت پیش - انتقام گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام ... جوان ،روزهای پایانی آذر امسال دختر دانشجویی با حضور در پلیس فتای غرب استان تهران با طرح ...

چکوتیک - انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام

www.chekotik.com/.../-انتقام‌گیری-عجیب-دختر-دانشجو-از-دوستش-در-ت...
دانشجوی حسود برای انتقام از دوست درسخوان خود، عکس‌های شخصی او را پس از دستکاری در تلگرام منتشر کرد. | چکوتیک.

انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام - واضح

vazeh.com/.../انتقام‌گیری-عجیب-دختر-دانشجو-از-دوستش-در-تلگرام
۱۸ ساعت پیش - انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام-دانشجوی حسود برای انتقام از دوست درسخوان خود، عکس‌های شخصی او را پس از دستکاری در تلگرام ...

عجیب ترین مشاغل دنیا - فرارو

fararu.com/fa/news/262033/عجیب-ترین-مشاغل-دنیا
۵۷ دقیقه پیش - انتقام‌گیری دختر دانشجو از دوستش در تلگرام ... عجیب ترین مشاغل دنیا ... همین دوروبر خودمان آدم هایی زندگی می کنند که صاحب مشاغلی عجیب هستند.
دانشجوی حسود برای انتقام از دوست درسخوان خود، عکس‌های شخصی او را پس از دستکاری در تلگرام منتشر کرد.

ذاکرنیوز :: zakernews

www.zakernews.ir/
دانشجوی پزشکی نیجریه ای به نام حنیفه آدم نوع باحجابی از عروسک باربی را به نام حیجاربی طراحی کرده است. ... انتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام.
اقدام عجیب برای باکره نگه داشتن دختران در آمریکا +عکس · عکس های زیباترین زنان ... جزئیات خودکشی یک دانشجو در مشهد بخاطر اذیت استاد · ماجرای درگیری خونین در ... قتل هولناک در خزانه به خاطر تلگرام + عکس ... پسر 19 ساله با کمک دوستش از آدمربایی نجات یافت · 5 کیلومتر از .... عاقبت انتقام گیری دختر از بستگان خواستگارش !

هشدار روسیه درباره وقوع جنگ جهانی - لسان

lesannews.com/هشدار-روسیه-درباره-وقوع-جنگ-جهانی/
۴ ساعت پیش - مطلب قبلیانتقام‌گیری عجیب دختر دانشجو از دوستش در تلگرام مطلب بعدیزارع فرد: وضعیت شغلی مددکاران با شرایط ایده آل فاصله دارد ...

ماجرای عجیب شبح دختر در تصاویر تاریخی | پورتال خبری

www.myfreeweb.irHome › اخبار › اقتصادی
۷ روز پیش - سلامتی · Home اخبار اقتصادی ماجرای عجیب شبح دختر در تصاویر تاریخی ... انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از دوستش انتقام تلگرامی دختر ...

انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از همکلاسی اش

morix.ir/search/?q=انتقام+تلگرامی+دختر+دبیرستانی+از...اش
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از همکلاسی اش ... دست به انتقام‌گیری زده و عکس‌های خصوصی دختر 12 ساله را در تلگرام .... عکس های متفاوت و عجیب ترین دختر دنیا با نام دختر مصنوعی ... خودسوزی هولناک دختر دانشجو در يزد سناریوی خودکشی در یزد هنوز هم ادامه دارد . ... مردی که دوستش را به دلیل تجاوز به همسرش کشت!

کانال تلگرام مادر و دختر - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=کانال%20تلگرام%20مادر%20و%20دختر&page=5
... خود را اجرا کند، دست به انتقام‌گیری زده و عکس‌های خصوصی دختر 12 ساله را در تلگرام منتشر کرد. .... انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از دوستش ... و تشحیص آن عاجز می مانند اولیویا فرانس ورثِ هفت ساله دچار نوعی اختلال عجیب و کروموزومی است که .... دختر و پسر دانشجو به جرم داشتن روابط نامشروع در \"آچه\" اندونزی در ملاءعام شلاق خوردند.

تلگرام دختر برای دوستی - نازنین ها

www.nazaninha.ir/search/?q=تلگرام++دختر+برای+دوستی
به گزارش همشهری، او صفحه‌ای در تلگرام راه‌اندازی كرد و با انتشار عكس‌های خصوصی دوستش دست به انتقام‌جویی زد.شروع این ماجرا به چند هفته پیش برمی‌گردد. وقتی دختر ...

تلگرام دختر برای دوستی - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q=تلگرام++دختر+برای+دوستی
... در تلگرام راه‌اندازی كرد و با انتشار عكس‌های خصوصی دوستش دست به انتقام‌جویی زد. .... دختر 21 ساله ای که صورت نداردشرایط عجیب صورت دختری هندی که از یک سندرم نادر رنج ... به انتقام‌گیری زده و عکس‌های خصوصی دختر 12 ساله را در تلگرام منتشر کرد. ... این اقدام جالب به گزارش ایران ناز منبع درامد دانشجویان دختر و مردم محلی شهری در ...

بازبودن چشمای دختری درقبر

www.khabareruz.ir/search/?q=بازبودن+چشمای+دختری+درقبر
در اتفاقی عجیب دختر 28 ساله ای قربانی اشتباه دوستش شد . ... به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «دیوید لاگرکرنتس» نویسنده‌ای که پس از ..... انتقام‌ گیری اینترنتی از عروس و داماد .... توضیحات پسری که عکس هایش در تلگرام پخش شده.

دختری درقبر

www.khabareruz.ir/search/?q=دختری+درقبر
در اتفاقی عجیب دختر 28 ساله ای قربانی اشتباه دوستش شد . ... به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «دیوید لاگرکرنتس» نویسنده‌ای که .... انتقام‌ گیری اینترنتی از عروس و داماد .... کلیپ توضیحات پسری که عکس هایش در تلگرام پخش شده.

انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از همکلاسی اش! - اخبار حوادث

event.pegahonline.ir/.../انتقام-تلگرامی-دختر-دبیرستانی-از-همکلاسی/
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روایتی از ضرب و شتم 40 دانشجوی دختر محجبه مقابل وزارت نفت! .... دختر 12 ساله ایران پسر نوجوان زمانی که نتوانست نقشه شیطانی خود را اجرا کند، دست به انتقام گیری زده و عکس های خصوصی دختر 12 ... انتقام تلخ یک مرد از دوستش که دختر7ساله او را مورد آزار قرار داده بود ! .... فیلم انتقام عجیب بازیکن از خطای شدید.
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاري دانشجو ... snn.ir/print/271401 پدیده انتقام گیری با کمک اینترنت خصوصاً در شبکه‌های اجتماعی خارجی مانند . .... انتقام عجیب و دردسرساز دختر دانشجو از همکلاسی اش !+عکس ..... برای این کار با دوست دختر دوستش، پانی ، دوست می شود ولی اتفاقاتی می افتد . .... اموزش ساخت ربات تلگرام امروز 25 مرداد 94

انتقام‌گيري - شیر کاکائو

cacao-milk.cofeblog.ir/tag/انتقام‌گيري
۶ روز پیش - انتقام‌گيري سايبري زن بدبين از هووي خيالي - تابناک با تو | مجله اينترنتي 1 . انتقام‌گیری سایبری زن ... دردسرهای هک تلگرام هوو توسط زن جوان + عکس - بهترینها ... انتقام زنانه اینترنتی زنی که برای انتقام گرفتن از دوستش عکس‌های او را در اینترنت ... شباهت عجيب اردوغان به يک موجود خيالي + عکس – چه خبر .
وقتی بین ۲ دختر دبیرستانی اختلاف افتاد و دوستی‌شان تبدیل به دشمنی شد، یکی از آنها نقشه…,دختر,آیس پک. ... انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از همکلاسی‌اش.

وقتی یک دختر ….وقتی یک پسر – جديدترين اخبار ايران و ...

www.momtaznews.com/وقتي-يک-دختر-وقتي-يک-پسر/
وقتی یک دختر حرفی نمیزند میلیونها فکر در سرش می گذرد ♥وقتی یک دختربحث ... ♥وقتی یک پسر به تو میگوید دوستت دارم دفعه اولش نیست (آخرش هم نخواهد بود) ... و به بهانه پارک کردن خودروی یک دختر دانشجو، وقتی پشت فرمان خودرو دختر جوان قرار ... انتقامجویی از پدر باربودن کیاناکوچولو ۲ مرد در نقش پلیس و برای انتقامگیری از ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 101,948
  • بازدید کلی : 1,890,285