loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 588 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

تغییر در شیوه و روش پرداخت یارانه های نقدی


پرداخت یارانه ، یارانه

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از ادامه اجرای هدفمندسازی یارانه ها و پرداخت یارانه نقدی در سال آینده خبر داد و گفت: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می کند. همچنین طرح هدفمندسازی یارانه ها تا سال 99 تمدید شد.

تاریخ انتشار : 27 دی 1394
بازدید : 265 نفر

تغییر شیوه پرداخت یارانه های نقدی

در حالی پنجاه و نهمین مرحله یارانه نقدی هم بامداد امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده که با توجه به کاهش قیمت نفت و حرکت طلای سیاه بر مدار سقوط که پیش بینی می شود ادامه داشته باشد و به دنبال آن کاهش حجم درآمدهای نفتی کشور، دولت توان پرداخت یارانه های نقدی را ندارد. درآمدهای نفتی دولت آنچنان کاهش یافته که اکنون مجبور است بیش از آن هر ماه یارانه نقدی پرداخت کند و بارها و بارها اعضای کابینه دولت یازدهم از پرداخت نقدی یارانه گله کرده و از آن به عنوان مصیبت عظما یاد می کند.

قانون هدفمند سازی یارانه ها از روز 28 آذر سال 1389 و با فرمان احمدی نژاد آغاز و اجرایی شد و اکنون این طرح وارد سال ششم خود شده است. امسال، سال پایانی اجرای قانون پنج ساله هدفمندسازی یارانه ها است و مدت 5ساله پرداخت یارانه نقدی براساس قانون به پایان رسیده است، البته پرداخت یارانه در سالجاری طبق بودجه 94 مشکل قانونی ندارد و هر ساله در بودجه های سنواتی به آن اشاره شده است، اما دولت باید تکلیف پرداخت یارانه نقدی در برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده را مشخص کند؛ این در حالی است که در این پنج سال بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان یعنی رقمی بیشتر از بودجه عمومی سالانه کشور به طور نقدی بین مردم توزیع شد.

در حال حاضر درآمد ماهانه نفتی کشور با احتساب صادرات روزانه یک میلیون بشکه نفت با قیمت 25دلار در هربشکه، روزانه 25 میلیون دلار و ماهانه در حد 750میلیون دلار می شود که با احتساب دلار 3600 تومانی، درآمد ریالی دولت از صادرات نفت برابر 2700 میلیارد تومان است؛ در حالی که دولت هر ماه حدود 3400میلیارد تومان بابت پرداخت یارانه نقدی پرداخت می کند.

یارانه نقدی افراد فاقد کارت ملی از بهمن قطع می شود

بر اساس قانون بودجه امسال 42 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها پیش بینی شده است که دولت می تواند فقط تا سقف 37 هزار میلیارد تومان صرف پرداخت یارانه نقدی کند و 5هزار میلیارد آن صرف بخش های دیگر از جمله تولید و سلامت شود؛ البته دولت می تواند 10درصد از درآمدهای حاصل از آزادسازی قیمت ها را جابه جا کند یعنی عملاً می تواند همان 42 هزار میلیارد تومان را به عنوان یارانه نقدی به خانوارها پرداخت کند.

در قانون بودجه امسال دولت موظف و ملزم است با توجه به بند «ح» تبصره 20، یارانه خانوارهای پردرآمد را بر اساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار و محل سکونت و میزان درآمد قطع کند؛ البته هیات وزیران در روزهای آخر اسفند 93، در مورد حذف یارانه پردرآمدها، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را متولی این اقدام کرد و کلاً این اختیار به این وزارتخانه داده شد.

براساس قانون بودجه امسال، دولت برای تأمین منابع لازم می بایست حدود 6میلیون نفر را از مجموع 76میلیون نفری که یارانه دریافت می کنند، حذف کند؛ تا کنون یارانه نقدی 3میلیون نفر از افراد پُردرآمد کشور حذف شده و شمار حذف شدگان به نصف رقم 6میلیونی که در قانون بودجه آمده رسیده است؛ اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چند روز گذشته اعلام کرد: براساس ماده 4 آیین نامه اجرایی از ماده 7 قانون هدفمند سازی یارانه ها، تمامی هموطنان بیشتر از 18 سال سن که دارای شماره ملی بوده، اما تاکنون کارت ملی خود را دریافت نکرده اند، موظفند حداکثر تا تاریخ 15 بهمن سال جاری اقدامات لازم را برای دریافت کارت ملی انجام دهند، درصورت عدم تعیین تکلیف وضعیت کارت ملی مربوطه، پرداخت یارانه این افراد از بهمن سال جاری متوقف می شود.

براساس آخرین آمار سازمان ثبت احوال، حدود 3میلیون نفر در کشور کارت ملی ندارند و این افراد تا تاریخ 15 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به دریافت کارت ملی اقدام کنند که در غیر این صورت پرداخت یارانه نقدی آنها قطع می شود که با این اقدام و حذف یارانه نقدی سه میلیون نفر دیگر، قانون بودجه 94 در این خصوص اجرایی خواهد شد.

وضعیت پرداخت نقدی یارانه ها در سال آینده این هفته روشن می شود

موضوع اصلاح نحوه پرداخت یارانه نقدی در ماه های اخیر حاشیه های فراوانی داشته است و باید منتظر ماند و دید که دولت تدبیر و امید چه تصمیمی برای ادامه هدفمندسازی یارانه ها و پرداخت نقدی آن خواهد گرفت که در هفته جاری با ارائه لایحه بودجه 95 و برنامه ششم تصمیم دولت مشخص خواهد شد که یا افراد یارانه بگیر و دهک های بالای جامعه حذف می شوند و یا روی به افزایش قیمت حامل های انرژی برای تامین منابع هدفمندسازی یارانه می آورد، البته این مجلس است که تصمیم آخر را می گیرد به هر حال باید منتظر ماند تا لایحه بودجه و برنامه به مجلس برود و پیشنهاد دولت و تصمیم مجلس مشخص شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور 12 دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی از ابتدا همراه با استدلال اقتصادی نبود و برخی که در گذشته به دنبال افزایش محبوبیتشان بودند، آن را طرح کردند، گفته بود: مطابق آخرین تصمیمات، هدفمندسازی یارانه ها و پرداخت یارانه در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت و دولت در مورد قطع یارانه نقدی مردم به جمع بندی نرسید و به همین دلیل واریز یارانه به حساب سرپرستان خانوار سال آینده ادامه خواهد یافت. مردم روی این پول حساب کرده اند و ما این واقعیت اجتماعی را درک کرده و در تصمیم گیری های خود آن را لحاظ می کنیم، بنابر این نتوانستیم تصمیم بگیریم که یارانه نقدی را پرداخت نکنیم.

این درحالی است که پیش از آن سخنگوی دولت گفته بود: دولت تمایل ندارد هدفمندی یارانه ها به رویه ای که تاکنون اجرا شده، ادامه پیدا کند.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود: با توجه به ناتمام ماندن اجرای قانون، بر اساس سیاستهای کلی برنامه ششم توسعه، دولت با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در برنامه ششم نیز با رویکرد افزایش قدرت تولید و رفاه اجتماعی حرکت خواهد کرد، اما این هدفمندی یارانه ها با آنچه از ابتدا اجرا شد، متفاوت خواهد بود.

* شیوه پرداخت یارانه تغییر می کند، منتظر تصمیم دولت و مجلس هستیم

اکبر ایزدی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها در گفت و گوی کوتاه با خبرنگاان ردر مورد آینده اجرای هدفمندسازی یارانه ها در برنامه ششم و بودجه 95، اظهار داشت: هنوز به نتیجه نرسیدم، اما اجرای هدفمندسازی یارانه ها و پرداخت یارانه نقدی در سال آینده ادامه پیدا می کند.

وی افزود: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می کند که باید به نتیجه برسیم؛ البته به تصمیم مجلس نیز بستگی دارد. امسال تکلیف شده بود که یارانه نقدی ثروتمندان و پُردرآمدها حذف شوند که این کار را انجام دادیم.


طرح هدفمندسازی یارانه ها تا سال 99 تمدید شد

در بند نهم لایحه برنامه ششم توسعه که دقایقی قبل از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد آمده به منظور ارتقاء عدالت اجتماعی، افزایش بهره وری در مصرف آب و انرژی و هدفمند کردن یارانه ها در جهت افزایش تولید و توسعه نقش مردم در اقتصاد به دولت اجازه داده می شود قیمت آب و حامل های انرژی و سایر کالاهای و خدمات یارانه ای را با رعایت ملاحضات اجتماعی و اقتصادی و حفظ مزیت نسبی و رقابتی برای صنایع و تولیدات، بتدریج تا پایان 1399 با توجه به مواد (1) و (2) و (3) قانون هدفمند کردن یارانه ها اصلاح و از منابع حاصل به صورت هدفمند برای افزایش تولید، اشتغال، حمایت از صادرات غیرنفتی، بهره وری، کاهش شدت انرژی، کاهش آلودگی هوا و ارتقای شاخص های عدالت اجتماعی و حمایت های اجتماعی از خانواده های نیازمند و تامین هزینه های جاری و سرمایه گذاری شرکت های ذی ربط در چارچوب بودجه های سالانه اقدام لازم را به عمل آورد.

آنطور که در قانون هدفمندی یارانه ها آمده دولت باید این قانون را تا پایان برنامه پنجم توسعه اجرا کند و از آنجایی که سال 94 سال پایانی برنامه پنجم می باشد ابهاماتی درباره سرنوشت این قانون بوجود آمده بود.

البته محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در ارتباط با ابقاء هدفمندی یارانه ها و ادامه پرداخت های نقدی در سال 95 گفته بود "قانون هدفمندی یارانه ها مربوط به برنامه پنجم توسعه است که سال 94 سال پایانی آن است و این که در برنامه ششم تکرار خواهد شد پس از بررسی ها مشخص می شود چون هنوز برنامه ششم به جمع بندی نرسیده است".

اما با ابلاغ مقام معظم رهبری ابهامات در این خصوص تمام شد چراکه امام خامنه ای در سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعه بر تحقق کامل هدفمندسازی یارانه ها در جهت افزایش تولید، اشتغال و بهره وری، کاهش شدت انرژی و ارتقاء شاخص های عدالت اجتماعی در این برنامه تأکید کرده اند.

بنابر این همانطور که در متن ابلاغی سیاست های برنامه ششم از سوی امام خامنه ای آمده، دولت باید هدفمندی سازی یارانه ها را به منظور افزایش تولید، اشتغال و بهروه وری و ... به صورت کامل در برنامه ششم اجرا کند.

از همین رو باید گفت که دولت کماکان باید اجرای هدفمندسازی یارانه ها را در دستور کار خود داشته باشد اما اینکه در زمان اجرای این قانون در طول اجرای برنامه ششم توسعه پرداخت های نقدی به شکل و سیاق فعلی در دولت ادامه داشته باشد یا خیر منوط به بودجه های آتی می باشد.

ازآنجایی که دولت برای پرداخت یارانه نقدی با مشکلات کمبود نقدینگی مواجه است و بارها تأکید کرده قادر به ادامه پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و بر همین اساس حذف دهکهای بالای درآمدی را در دستور کار قرار داده است، می توان احتمال بسته شدن پرونده پرداخت های نقدی در سال های آتی را پررنگ تر از سایر سناریوها برشمرد.

تغییر در شیوه و روش پرداخت یارانه های نقدی

تغییر در شیوه و روش پرداخت یارانه های نقدی 1.3/5 4

منبع : تسنیم

۸ ساعت پیش - موضوع اصلاح نحوه پرداخت یارانه نقدی در ماه های اخیر حاشیه های فراوانی داشته ... وی افزود: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند که باید به ...
۲ ساعت پیش - گروه اقتصادي: مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از ادامه اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی در سال آینده خبر داد و گفت: البته شیوه و روش ...

روش پرداخت نقدی یارانه تغییر می‌کند

news.toskablog.ir/?id=618401&weblogid=113677
۱ ساعت پیش - ۹ ساعت پیش - وی افزود: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند که .... تغییر روش پرداخت یارانه نقدی به مردم یارانه نقدی،حذف یارانه ها،هدفمندی ...
۴ ساعت پیش - تلکس دولت بهار: شيوه پرداخت يارانه تغيير مي‌كند ... و پرداخت يارانه نقدي در سال آينده خبر داد و گفت: البته شيوه و روش پرداخت يارانه تغيير ... باشد و به دنبال آن كاهش حجم درآمدهاي نفتي كشور، دولت توان پرداخت يارانه‌هاي نقدي را ندارد.
زمان دقیق واریز یارانه نقدی تیر ۹۳. ... مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح شیوه پرداخت یارانه نقدی به مشمولان این قانون از تیر امسال آغاز خواهد شد. ... وی عنوان کرد: اصلاح ساختار اقتصادی، مدیریت مصرف حامل های انرژی در کشور، توزیع عادلانه ثروت، کاهش ...
۸ ساعت پیش - شیوه پرداخت یارانه‌نقدی تغییر می‌کند/ حذف یارانه‌نقدی سه‌میلیون نفر دیگر ... و گفت: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند و ما منتظر تصمیم دولت ... موضوع اصلاح نحوه پرداخت یارانه نقدی در ماه های اخیر حاشیه های فراوانی داشته ...
۳ ساعت پیش - شیوه پرداخت یارانه نقدی تغییر می کند. ... خبر داد و گفت: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند و ما منتظر تصمیم دولت و مجلس در این باره هستیم. ... آن کاهش حجم درآمدهای نفتی کشور، دولت توان پرداخت یارانه‌های نقدی را ندارد.

شیوه پرداخت یارانه تغییر می کند - بورس پرس

boursepress.ir/news/21926/شیوه-پرداخت-یارانه-تغییر-می-کند
۱۲ ساعت پیش - مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت :شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند ... اما اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی در سال آینده ادامه پیدا می‌کند. ... اجازه ورشکستگی به شرکت ها داده می شود/ راه کارهای خروج صنایع از رکود ...

pransespink - روش پرداخت نقدی یارانه تغییر می‌کند

www.pransespink.blogfa.com/.../روش-پرداخت-نقدی-یارانه-تغییری‌کن...
وی تاکید کرد: این سبد کالا قرار نیست جایگزین پرداخت یارانه نقدی باشد اینکه شیوه هدفمندی یارانه ها و نحوه پرداخت به چه صورت اصلاح و بر اساس آن یارانه توزیع شود ...
توسط مصباحي مقدم غلامرضا
پژوهش کاربردي حاضر با استفاده از روش تحقيق پيمايشي که براي جمع آوري اطلاعات ... به بررسي و آسيب شناسي تغيير شيوه فعلي پرداخت يارانه ها و نقدي کردنشان و ...
۶ ساعت پیش - موضوع اصلاح نحوه پرداخت یارانه نقدی در ماه های اخیر حاشیه های فراوانی داشته ... وی افزود: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند که باید به ...

تغییر در نحوه پرداخت نقدی یارانه ها!؟

www.qomefarda.ir/news/43080
۱۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قم فردا: معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با تایید سخنان اخیر علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص تغییر نحوه و میزان ...

عضو كميسيون تلفيق خبر داد: پيشنهاد دولت براي تغيير ...

home.abrarnews.com/2391-عضو-كميسيون-تلفيق-خبر-داد--پيشنهاد-د...
... مقاطع پرداخت يارانه نقدي تغيير كند تا از اين محل نيز منابعي به هدفمندي يارانه ها ... عضو كميسيون تلفيق همچنين گفت: دولت اعلام كرده با استفاده از روش هاي موجود مي ... با ارجاع تبصره 21 لايحه بودجه 94 كه مربوط به شيوه اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها ...
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجلس در حالی به اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی اصرار دارد که دولت سناریوهای ... ادامه پرداخت یارانه نقدی به روش فعلی این روزها مورد انتقاد شدید مجلس ...
درعین حال طی روزهای اخیر معاون رییس جمهور به کسری بودجه پرداخت یارانه ها اشاره ای ... را که در قانون هدفمندی یارانه ها ذکر شده است، با استفاده از روش های پرداخت نقدی و .... دولت یازدهم عنوان کرده که باید نحوه پرداخت یارانه ها تغییر کند بنابراین تاخیر در ...

ایسنا - هدفمندي يارانه‌ها

isna.ir/fa/tag/9cc9d5cd13d10bbe/هدفمندي%20يارانه‌ها
"هدفمندی یارانه‌ها" 5 ساله شد/مصیبتی به نام پرداخت یارانه نقدی ... حذف کامل یارانه‌ها به ویژه یارانه‌های انرژی و صرف بودجه آن برای زیرساخت های شهری، حمل و نقل، پیشگیری و درمان، آموزش و ... گزارشی از چگونگی عملکرد و نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارائه شد. .... مهلت ثبت اعتراض به حذف یارانه تغییر کرد.

برچسب عدم واریز مبلغ یارانه نقدی - یارانه و راهنمایی یارانه

yarane.blogsky.com/tag/عدم-واریز-مبلغ-یارانه-نقدی
این روش درمانی دارای سابقه چند هزار ساله میباشد که پزشکان از زمانهای دور با شیوه های سنتی در ... آمورش نحوه ثبت نام برای مرجله دوم هدفمندی یارانه ها. ... نیوز، پرداخت یارانه نقدی عطف به ماسبق نخواهد شد بدین ترتیب یارانه ماه های گذشته به ... معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در خصوص افرادی که قصد تغییر بعد خانوار را ...
۲۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اصلاح قانون هدفمندی در مجلس کلید خورد/ نحوه پرداخت یارانه نقدی سال ٩٣ ... تغییر در نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها هستند و دولت برای پرداخت یارانه ...

نحوه جدا کردن یارانه نقدی از خانواده :: پلیس+10

https://police10.blog.ir/.../نحوه%20جدا%20کردن%20یارانه%20نقدی%20ا...
۳ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «نحوه جدا کردن یارانه نقدی از خانواده» ثبت شده است - News epolice ... خانوارهائی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت مینمایند و متقاضی تغییر ... هدفمند سازی یارانه ها پس از پایان مهلت مقرر ثبت نام,موظف به پرداخت یارانه نقدی به ...

سناریوی جدید دولت برای اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی - خبر

boyernews.com/137669/سناریوی-جدید-دولت-برای-اصلاح-نحوه-پردا/
۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه‌های دو جناح برای انتخابات آتی مجلس، مذاکرات هسته‌ای و سناریوی جدید دولت برای اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی، دیگر مطالب مهم روزنامه‌های ...

[PPT]هدفمند کردن یارانه ها

wamp.tavanir.org.ir/getFile/?id...
5- بر اساس نحوه پرداخت: یارانه نقدی، غیر نقدی یا ترکیبی از این دو ... شیوه پرداخت یارانه انرژى باید تغییر یابد، این تغییر در جهت هدفمند کردن یارانه‌ها خواهد بود، ... های آسیب پذیر) 2- روش اصلاح قیمت( شامل اصول و مبانی، تفکیک کالایی، شیوه ...

تغییر روش پرداخت یارانه‌ها درسال 93 / پیش بینی کاهش تورم ...

www.mashreghnews.ir/.../تغییر-روش-پرداخت-یارانه‌ها-درسال-93-پیش-ب...
۱۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تغییر روش پرداخت یارانه‌ها درسال 93 / پیش بینی کاهش تورم در سال آینده به ۲۱ درصد ... را بیان کرد افزود: اینکه شیوه پرداخت یارانه ها به مردم در سال 93 تغییر می .... یارانه های نقدی را حذف کنیدو در طرحهای عمرانی و توسعه ای سرمایه گذاری ...
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره شیوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال 92 گفت: با ... ضرورت تغییر روش پرداخت یارانه نقدی، در چالش سیاست به تاخیر افتاده است ...

نحوه پرداخت و رقم یارانه نقدی در سال 94 به چه صورت است؟ - ...

www.dustaan.com/نحوه-پرداخت-و-رقم-یارانه-نقدی-در-سال-94-به/
۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه های نقدی در سال 94 یارانه 94 تغییر میکند میزان یارانه در سال 94 مجله انلاین دوستان : محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت گفت: یارانه نقدی بدون ...
۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قبلاً دبیرستادهدفمندی یارانه‌ها از تأمین منابع یارانه مردادماه توسط دولت دهم خبر داده و به ... روحانی هم اعلام کرده فعلاً تصمیمی برای تغییر در شیوه پرداخت یارانه‌ها ندارد. ریشه یارانه‌های نقدی برمیگردد به اواخر دهه ۱۳۸۰ و زمانی که احمدی نژاد استارت ... البته تمام کاندیداها بر ادامه اجرای هدفمندی تأکید داشتند اما با یک روش جدید.
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... دوم هدفمند سازی یارانه ها با تغییر در شیوه پرداخت از نقدی به غیر نقدی ،هدفمند سازی واقعی را اجرا کند و هرگز قصد قطع پرداخت یارانه نقدی در دستور کار دولت نیست. ... خلیلی خواه، نقش آموزش و پرورش را در اجرای مرحله دوم هدفمند سازی مهم ...
موضوع اصلاح نحوه پرداخت يارانه نقدي در ماه هاي اخير حاشيه هاي فراواني داشته است و بايد ... وي افزود: البته شيوه و روش پرداخت يارانه تغيير مي‌کند که بايد به نتيجه ...

شیوه پرداخت یارانه تغییر می کند - tsenews

tsenews.com/شیوه-پرداخت-یارانه-تغییر-می-کند/
۱۰ ساعت پیش - روز اجرای برجام و لغو تحریم ها رسما" آغاز شد/ متن کامل بیانیه ... وی افزود: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند که باید به نتیجه ... امسال تکلیف شده بود که یارانه نقدی ثروتمندان و پُردرآمدها حذف شوند که این کار را انجام دادیم.

توصیه های این سه نفر را جدی بگیرید - رمز عبور

ramzeobour.ir/توصيه-هاي-اين-سه-نفر-را-جدي-بگيريد.html
گفت و گو با اساتید اقتصاد درباره فاز دوم هدفمندی یارانه ها ... به نظر من این شیوه یعنی پرداخت نقدی یارانه‌ها به‌طور کل از ابتدا غلط و نادرست بوده است و تبعات منفی .... فکر می‌کنید استدلال‌های دولت برای تغییر شیوه هدفمندی، استدلال‌های منطقی‌ای است ؟ ... همانطور که می‌‌دانید دولت قرار است با روش‌های گوناگون تعداد یارانه بگیران را کاهش دهد.

[DOC]اصل مقاله

es.mefa.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=c3445aa3-0a9a-40be-944d...
بخش عمده ای از یارانه های اعطایی دولت به انواع حامل های انرژی پرداخت می شود که این امر خود منجر ... صرفاً از طریق تشویق و یا کاربرد روش های غیر قیمتی امکان پذیر نخواهد بود . ... برای مثال پرداخت های نقدی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی تحت ... پرداخت یارانه به این شیوه به فرد یا خانوار این امکان را می دهد که سبد مصرفی خود را ...
به نظر می رسد دولت در پرداخت نقدی یارانه ها روش آزمون و خطا را در پیش گرفته که این ..... های حمایتی ، تغییر در نحوه دریافت کمک های بین خانواری و اثرات این تغییرات ...
ﺳـﺖ ﺗـﺎ ﺑـﺎ اﺳـﺘﻔﺎده از روش. ﭘﻴﻤﺎﻳـﺸﻲ. در. ﺟﻤﻊ. آوري اﻃﻼﻋﺎت و داده. ﻫﺎ. و. روش. ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧـﻪ. اي و ﻣـﺼﺎﺣﺒﻪ ﺑـﺎ ﺧﺒﺮﮔـﺎن. ، ﺑـﻪ ﺑﺮرﺳـﻲ و. آﺳﻴﺐ. ﺷﻨﺎﺳﻲ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺷﻴﻮه. ﻓﻌﻠﻲ ﭘﺮداﺧﺖ ﻳﺎراﻧﻪ. ﻫﺎ و ﻧﻘﺪي. ﻛ. ﺮدن. آن.
۲۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بنابراین مرحله ی اول اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها که تغییر شیوه از ... درستی درباره ی تغییر روش پرداخت یارانه ی غیرنقدی به نقدی نداریم.

ابهام در سرنوشت یارانه‌های ۹۵ - همشهری آنلاین

www.hamshahrionline.ir/details/318111/Economy/nationaleconomy
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سخنگوي دولت در حالي نسبت به شيوه نادرست اجراي قانون هدفمندي از ابتدا ... امكان اصلاح جزئي در شيوه پرداخت يارانه نقدي و حذف يارانه 6ميليون نفر ...

روش شناسایی خانوارها برای پرداخت یارانه نقدی - فرارو

fararu.com/fa/news/.../روش-شناسایی-خانوارها-برای-پرداخت-یارانه-نقدی
۲۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روش عملی شناسایی خانوار‌هايي که استحقاق دریافت یارانه را دارند همراه با ... بروز انگیزه ارائه اطلاعات نادرست و تغییر رفتار توسط افراد شود. ... هاي جنسي و خدمات- و در موارد استثنایی همراه با پرداخت‌هاي نقدی- به شيوه خودگزيني است.
۱۰ ساعت پیش - بررسی گزارش های کدال ۲۶ دی ۹۴ ... وی افزود: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند که باید به نتیجه برسیم؛ البته به تصمیم مجلس نیز بستگی دارد. امسال تکلیف شده بود که یارانه نقدی ثروتمندان و پُردرآمدها حذف شوند که این ...

آمادگی برای خواندن غزل خداحافظی یارانه نقدی؟! - پایگاه خبری ...

seydnews.ir/آمادگی-برای-خواندن-غزل-خداحافظی-یاران/
۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حالی که سال جاری طبق قانون هدفمندی یارانه ها، آخرین سال اجرای این ... خواهد کرد و از هرگونه تغییر در روند فعلی که به نفع نظام پرداخت های دولت باشد، حمایت می‌کند. ... برای ادامه پرداخت یارانه نقدی به شیوه فعلی یا به روش های دیگر است.
۶ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - رییس مرکز آمار ایران درباره چگونگی پرداخت یارانه نقدی نوزادان اظهار ..... این تغییرات یارانه زمانی که دست کافی نت ها بود هر روز بر سر قیمتش که ...

شیوه پرداخت یارانه تغییر می‌کند | News File

newsfile.ir/news/شیوه+پرداخت+یارانه+تغییری‌کند
شیوه پرداخت یارانه تغییر می‌کند منتظر تصمیم دولت و مجلس هستیم مدیرعامل ... نقدی در سال آینده خبر داد و گفت: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند و ما ... عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می گوید متاسفانه هدفمندی یارانه ها کشور را با ...

در ایران - سازمان هدفمندسازی یارانه ها

www.hadafmandi.ir/index.php/2013-02-26.../2013-02-26-00-44-55
۸ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این میان، سابقه پرداخت نقدی یارانه ها برای اولین بار به دولت ... شیوه پرداخت یارانه انرژى باید تغییر یابد، این تغییر در جهت هدفمند کردن یارانه‌ها ...
در اغلب سيستم هاي اقتصادي، پرداخت يارانه و كمك هاي مالي به اقشار مختلف جامعه مهمترين ... يكي از دلايل عمده روي آوردن به اين روش بالا رفتن قيمت نفت و افزايش تقاضا براي ... تغيير الگوي مصرف و ايجاد تحول در شيوه زندگي مردم چين كه با افزايش درآمد ... كرده و به چند دهك كم‌درآمد جامعه، بخشي از يارانه‌ها را به صورت نقدي پرداخت كرده است.
۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نسیم آنلاین: مراحل و مدارک تغییر سرپرست خانوار منتشر شد . ... طلاق؛ زوج یا زوجه متقاضی نیازمند دریافت یارانه نقدی می‌تواند با در دست داشتن ... قیمومیت و مواردی از این قبیل، کمافی‌السابق در کلیه فرماندری های سراسر کشور انجام ...

تغيير شيوه پرداخت يارانه نقدی - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/shownews/7964/تغيير-شيوه-پرداخت-يارانه-نقدی/
۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برگمولر · های چند · تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه, ... تغيير شيوه پرداخت يارانه نقدی ... شيوه پرداخت يارانه فرقي ندارد.
۲۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما در شرایطی اصلاح شیوه پرداخت یارانه نقدی یک امر ضروری به شمار می رود ... نقدی اشاره کرده و تاکید می کند برابر ماده (7) قانون هدفمندسازی یارانه ها ...

نحوه تعيين سقف درآمدي براي دريافت يارانه نقدي

www.magiran.com/npview.asp?ID=2912768
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نحوه تعيين سقف درآمدي براي دريافت يارانه نقدي ... تجديدنظر در نحوه پرداخت يارانه نقدي به سرپرستان خانوار يکي از مهمترين تغييرات در شيوه اجراي مرحله ... وي افزود: رقم درآمدي که براي دريافت يارانه اعلام مي شود در استان هاي مختلف ...

برچسب ها - یارانه نقدی - شفاف

shafaf.ir/fa/tag/1/یارانه%20نقدی
اجرایی از ماده 7 قانون هدفمند سازی یارانه ها تمامی... تعیین تکلیف وضعیت کارت ملی مربوطه پرداخت یارانه این افراد... طی سال جاری یارانه نقدی شش میلیون از افراد پُردرآمد ...

فرمول دولت برای حذف یارانه نقدی پردرآمدها - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اقتصادی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرمول دولت برای حذف یارانه نقدی پردرآمدها حذف یارانه ها،یارانه نقدی. ... بررسی‌ عملکرد طرح پرداخت یارانه نقدی به خانوارها پس از اصلاح بازار انرژی، ... دامنه گروه‌های مشمول دریافت یارانه (به‌عنوان ابزار حمایتی دولت)، باید از شیوه فعلی یعنی ... هزينه‌هاي مديريتی: شامل هزينه‌های «جمع‌آوري اطلاعات» مانند انجام روش آزمون ابزاري از ...
۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرنوشت قانون هدفمندسازی یارانه ها واجرای فاز دوم ، در بودجه 1393 نخستین چالش ... روش فعلی ،درباره نقدی بودن یا نبودن پرداخت یارانه تصمیم‌گیری کند. ... سال 93 رسماً اعلام کرد که شیوه پرداخت یارانه‌های نقدی فعلی تغییر نخواهد کرد.
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ادامه روش فعلی پرداخت یارانه ها منابعی برای پروژه های عمرانی باقی نمی ... فعالیت های عمرانی باید شیوه پرداخت یارانه ها نقدی هر چه زودتر تغییر کند.

شیوه پرداخت یارانه تغییر می کند | خبرخوانی متفاوت

elim.ir/fa/news/654407/شیوه-پرداخت-یارانه-تغییر-می-کند/
۱۱ ساعت پیش - مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت :شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند که ... روز اجرای برجام و لغو تحریم ها رسما" آغاز شد/ متن کامل بیانیه ... ابم، اما اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی در سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

15‌‌میلیون نفر از طبقه متوسط در معرض حذف یارانه نقدی

www.sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?Src=Main&News...
«دکتر حسین راغفر» یکی از اقتصاددانان منتقد شیوه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها ... ‌پس چگونه می‌شود افرادی که مستحق دریافت یارانه نیستند را شناسایی کرد؟ ... هیچ جای دنیا اتفاق نیفتاده که منابعی توزیع شود و روش توزیع صددرصد درست و .... در جمع خبرنگاران گفت: دولت مصمم است که یارانه‌های نقدی را به فردی پرداخت کند که نیاز دارد.

سرنوشت یارانه های نقدی در سال 93 چه میشود ؟

www.amazing.ir/1392/09/11/what-is-the-cash-subsidies-fate-in-93-years/
البته صبح امروز رئیس جمهور رسماً اعلام کرده بود که شیوه پرداخت یارانه‌های نقدی فعلی تغییر نخواهد کرد؛حسن روحانی رئیس جمهوری با حضور در مجلس به بیان ...
هر گونه تغییر در شیوه پرداخت یارانه نقدی و یا افزایش قیمت حامل‌های انرژی تبعات ... برچسب‌ها: اصلاح الگوي مصرف, بنزين, طرح تحول اقتصادي, هدفمند كردن يارانه ها, ...

علت قطع یارانه و تلفن تماس جهت اعتراض حذف یارانه های نقدی ...

axahang.rozblog.com/.../علت-قطع-یارانه-و-تلفن-تماس-جهت-اعتراض-حذ...
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه نقدي 47 تایی شد نحوه ثبت نام جدید برای یارانه ها شماره تلفن راهنمایی و . ... و نه می‌تواند پرداخت یارانه نقدی را به یک‌باره قطع کند و نه می‌تواند به رویه کنونی ادامه دهد. ... هنگامی که تلفن به یک ... آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال 94 | «ای استخدام» .... آرشیو-يارانه نقدي ارديبهشت ٩٤ - آموزش نصب دزدگیر.

هزینه اعتماد مردم به دولت بیش از یارانه ها ارزش دارد - اقتصاد ...

www.ireconomy.ir/.../هزینه+اعتماد+مردم+به+دولت+بیش+از+یارانه+ها+ارز...
۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - محمد حسین شریف زادگان از راه های تامین هزینه های پرداخت یارانه نقدی می گوید ... برای خروج ازاین بن بست مطرح می شود مثل افزایش یارانه حامل های انرژی یا تغییر شیوه پرداخت و استفاده از ... تا پیش از این روش،شیوه پرداخت همگانی بود.

گمانه زنی ها درباره رقم جدید/یارانه نقدی 53 هزار تومان می شود

www.beytoote.com › اخبار › اخبار سیاسی و اجتماعی
۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها یارانه ها زمان پرداخت یارانه ها,یارانه نقدی,افزایش یارانه ها,مبلغ واریزی یارانه ها. ... هدفمندی یارانه ها همچنین نحوه تغییر یا افزایش شیوه پرداخت نقدی یارانه ... با این روش چربیهای موضعی را کاملا ازبین ببرید.

سایت ثبت نام یارانه - تکناز

www.taknaz.ir/news_detail_6827.html
به گفته وی از ۲۰ اردیبهشت ثبت نام های جدید متقاضیان دریافت یارانه نقدی توسط ... از افراد متمکن با استفاده از شیوه خود انصرافی از دریافت یارانه منصرف شوند. ... می کند، بخشی از این هزینه هم ناشی از تغییر در قیمت کالاهایی است که به طور مستقیم به ... فرزین اذعان داشت: تمام پرداخت های دولت در این بخش کاملاً نقدی وبا سه روش یارانه ...

وبلاگ یوز - پرداخت یارانه نقدی - موتور جستجوی یوز

www.yooz.ir/?q=پرداخت%20یارانه%20نقدی&st=2&%23038;s...
رییس سازمان هدفمندی یارانه ها درباره چگونگی اقدام زوجهای جوانی که بعد از ثبت نام مجدد م ... جزییات توقف شیوه فعلی پرداخت یارانه نقدی توقف شیوه فعلی پرداخت یارانه ... برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از توقف پرداخت یارانه نقدی به روش فعلی خبر داد.

استدلال موافقان و مخالفان حذف یارانه - شبکه خبر

irinn.ir/news/31934/استدلال-موافقان-و-مخالفان-حذف-یارانه
۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حذف یارانه سه دهک بالای درآمدی از دریافت یارانه نقدی و در واقع قطع یارانه .... ازطرفی دولت می تواند نحوه پرداخت یارانه ها را تغییر داده و از شیوه های غیر نقدی استفاده کند به طور مثال ... ادامه روش گذشته به زیان تهیدستان و مستضعفان است.
۲۳ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - احتمال تغيير در شيوه پرداخت يارانه نقدي ... چند سال گذشته سهم توليد را پرداخت نكرده و از طرفي هم براي پرداخت يارانه نقدي به روش‌هاي خارج ... سوال اين است كه دولت يازدهم هم براي پرداخت يارانه‌هاي نقدي بر شكستن ديوارهاي قانون پا‌فشاري ...
IR - ثبت نام برای دریافت یارانه ها - تازه ترین های خبری ایران از هدفمند کردن یارانه ها ... از افراد متمکن با استفاده از شیوه خود انصرافی از دریافت یارانه منصرف شوند. ... کند، بخشی از این هزینه هم ناشی از تغییر در قیمت کالاهایی است که به طور مستقیم به ... فرزین اذعان داشت: تمام پرداخت های دولت در این بخش کاملاً نقدی وبا سه روش یارانه ...
۱۵ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وضعیت فعلی قانون هدفمندی یارانه ها را در شرایط کنونی چطور ارزیابی می ... دولت می تواند نحوه پرداخت یارانه ها را تغییر داده و از شیوه های غیر نقدی ...

نحوه ثبت نام یارانه نوزاد

www.bargozideha.com/tag/نحوه-ثبت-نام-یارانه-نوزاد
جزییات ثبت نام دریافت یارانه معاون رئیس جمهور درباره زمان آغاز توزیع پرسشنامه های مربوط به متقاضیان دریافت یارانه نقدی و مدت دریافت این پرسش نامه ها گفت: بر ...
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت یارانه از جمله راههای انتقال درآمد است که عمدتاً به منظور حمایت از ... معادلات تقاضای این کالاها براساس روش رگرسیون به ظاهر نامرتبط و با استفاده از بسته نرم افزاری micro Fit. ... 3) اثرات تغذیه ای تغییر قیمت فصل چهارم: نتایج بحث 4. ... حذف یارانه 13 شیوه های حمایت از اقشار کم در آمد 13 پرداخت نقدی یارانه ها 14 ...

[DOC]نكاتي پيرامون لایحه‌ی پیشنهادی دولت در مورد هدفمند کردن یارانه‌ها

maslahat.ir/.../نكاتي%20پيرامون%20لایحه‌ی%20پیشنهادی%20دولت%20...
نكاتي پيرامون لایحه ی پیشنهادی دولت در مورد هدفمند کردن یارانه ها ... با این حال نتیجه تنظیمات سیاسی در اقتصاد، پرداخت یارانه را علیرغم جنبه های ... این طرح ها هم تغییرات درآمدی در بردارند هم توزیعی، که آثار توزیعی آن بستگي به شیوه تأمین مالی یارانه ها دارد. .... درآمد اضافی ناشی از دخالت در درآمد (پرداخت نقدی) در مقایسه با سایر روشهای ...

[DOC]دانلود فايل : 06.doc

islamicec.ir/uploads/06_64211.doc
پژوهش کاربردی حاضر با استفاده از روش تحقیق پیمایشی که برای جمع آوری اطلاعات .... و آسیب شناسی تغییر شیوه فعلی پرداخت یارانه ها و نقدی کردن آن و ارائه طرحی ...

راه حل ۶ مشکل مشمولان یارانه نقدی/ازدواج،طلاق،فوت،تولد،شماره ...

www.momtaznews.com/راه-حل-۶-مشکل-مشمولان-یارانه-نقدیازدوا/
یارانه ها به حساب سرپرستان خانوار واریز شد یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ازای هر نفر ... زمان واریز یارانه نقدی شهریور ماه تغییر کرد پرداخت یارانه نسبت به ماه های ...

یارانه، حذف یارانه ها، رداخت های نقدی و غیرنقدی

www.kmsco.ir/news/detail/یارانه-نقدی-هم-حذف-می-شود/1242/view/
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: به هر حال بسیاری بر این عقیده اند که شیوه پرداخت یارانه اصل است ... اما در اجرای روش ها اشتباهاتی داشتیم و تمام یارانه را محدود به یارانه نقدی ...

شیوه پرداخت یارانه تغییر می کند

iranboursenews.ir/news/1394/10/27/772161/
۸ ساعت پیش - وی افزود: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر می‌کند که باید به نتیجه ... امسال تکلیف شده بود که یارانه نقدی ثروتمندان و پُردرآمدها حذف شوند که این کار را انجام دادیم. ... روز اجرای برجام و لغو تحریم ها رسما" آغاز شد/ متن کامل بیانیه ...
۴ ساعت پیش - دولت بهار: مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از ادامه اجرای هدفمندسازی یارانه ها و پرداخت یارانه نقدی در سال آینده خبر داد و گفت: البته شیوه و روش ...
در اغلب سیستم های اقتصادی، پرداخت یارانه و کمک های مالی به اقشار مختلف جامعه مهمترین ... یکی از دلایل عمده روی آوردن به این روش بالا رفتن قیمت نفت و افزایش تقاضا برای ... تغییر الگوی مصرف و ایجاد تحول در شیوه زندگی مردم چین که با افزایش درآمد ... و به چند دهک کم‌درآمد جامعه، بخشی از یارانه‌ها را به صورت نقدی پرداخت کرده است.
برهمین اساس از آن سال‌ها اقتصاددانان درباره تبعات منفی این روش پرداخت یارانه هشدار دادند. ... جمهوری در کنفرانس اقتصاد ایران درباره نحوه اجرای هدفمندی و پرداخت یارانه نقدی .... وی افزود: نرخ رشد منفی اقتصادی در سال های گذشته موجب کاهش قدرت خرید مردم ...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی به مردم پنج سال پیش بینی شده بود و شش ساله شد ‌و امسال هم ... شورای اسلامی در گفتگو با اکونیوز ضمن انتقاد از نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها ... کرده و از حالت انفعالی تغییر شکل داده و به سمت تولید و عمران هدایت شود.

پیامک پاسخگویی به سوالات هدفمندی یارانه ها

www.amoodsms.com/.../113-پیامک-پاسخگویی-به-سوالات-هدفمندی-یارا...
رییس سازمان هدفمندی یارانه ها درباره اعلام تغییر اطلاعات خانوار ها گفت: تغییر ... مرادی گفت: در صورت هر گونه تغییر در میزان و نحوه یارانه نقدی دولت مکلف است این ... مرادی گفت: همه کسانی که از طریق سامانه ۳۰۰۰۲۵ پیامک مربوطه را دریافت کرده اند، باید ...

اطلاعیه اصلاح اطلاعات یارانه - لینک نما

linknama.ir/اطلاعیه-اصلاح-اطلاعات-یارانه/
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در سال‌جاری، در صورت اعتراض ... ۲٫ کمیسیون موضوع ماده ۱۰ قانون هدفمندکردن یارانه ها اعتراض افراد را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به طور مجدد برقرار خواهد شد. روش تغییر اطلاعات یارانه خانوار ... بودجه ۹۳ دولت یازدهم تصمیم به بازنگری در شیوه پرداخت یارانه نقدی در سال جاری گرفت و ...

اصلاح یارانه 94

00060.ir/+اصلاح+یارانه+94
تغییر نحوه پرداخت یارانه نقدی از سال 94 | تراز اس ام اس پیامک متن تبریک عید نوروز 94 دوراهی ... نام یارانه نقدی سال 94 در سایت رفاهی,خود اظهاری یارانه ها,ثبت نام .

پیشنهاد دولت برای تغییر زمان واریز یارانه‌ ها - چمران نیوز

chamrannews.ir/fa/news/.../پیشنهاد-دولت-برای-تغییر-زمان-واریز-یارانه‌...
۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... دولت خبر داد و گفت: دولت مایل است زمان واریز یارانه نقدی تغییر کند. ... همچنین گفت: دولت اعلام کرده با استفاده از روش های موجود می تواند یارانه 2 ...

Fars News Agency : عدم تغییر در شیوه پرداخت یارانه نقدی ...

www.farsnews.com/printable.php?nn=13920908000557
۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عدم تغییر در شیوه پرداخت یارانه نقدی/ اخبار خوش از خرید هواپیما/ ماجرای ... را از جمله اظهارنظر معاون رئیس‌جمهور در خصوص شیوه پرداخت یارانه‌های نقدی، دلیل استعفای ... رضا حمزه‌ای با انتقاد به نحوه پرداخت یارانه در ایران، روش مناسب برای ...
۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - به نظر می رسد دولت در پرداخت نقدی یارانه ها روش آزمون و خطا را در پیش ..... در دیگر نظام های حمایتی ، تغییر در نحوه دریافت کمک های بین خانواری و ...

روش پرداخت یارانه ها - لینک گردی

linkgardi.ir/news/روش-پرداخت-یارانه-ها
جام نیوز :: JamNews - روش پرداخت یارانه‌ها تغییر می‌کند/ حاضریم دندانه کلید روحانی ... دیگر، اصلاح شیوه پرداخت سهم خانوارها و یارانه نقدی است تا از این رهگذر در منابع ...

یارانه این افراد قطع می شود | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160117/8519/یارانه-این-افراد-قطع-می-شود/
شیوه پرداخت یارانه تغییر می‌کند/منتظر تصمیم دولت و مجلس هستیم ... و پرداخت یارانه نقدی در سال آینده خبر داد و گفت: البته شیوه و روش پرداخت یارانه تغییر ... عکسهای جدید بازیگران و افراد مشهور دی 94 بازیگران و چهره های محبوب و مشهور با منتشر ک ...
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - احتمال تغییردرمیزان پرداختی یارانه های نقدی/حذف پولدارها امکان پذیر نیست! ... که بر اساس پیشنهادی ادامه اجرای هدفمندی به شیوه فعلی تا پایان خرداد سال 93 ادامه ... که صحبت نمایندگان از پایان یافتن این نوع روش در پرداخت یارانه ها خبر می دهد ... همچنین بر اساس این مصوبه پرداخت یارانه نقدی از محل اصلاح قیمت های کالاها و ...
یارانه عبارت است از پرداخت های انتقالی بلاعوض نقدی و غیرنقدی دولت ،که به صورت ... افزايش مقاومت در برابر تغيير و مشكل تر شدن اصلاح نظام پرداخت يارانه‌ها؛; افزايش ... 2- روش اصلاح قیمت ( شامل اصول و مبانی، تفکیک کالایی، شیوه اصلاح، اعم از ...

هدفمندی یارانه ها (مزایا و معایب) - سامانه صدای مشاوره تحصیلی

www.ssmt.ir/view/16444/مقالات/هدفمندی+یارانه+ها+(مزایا+و+معایب)
با توجه به تعاریف فوق روش های پرداخت یارانه ها در سه گروه قابل طبقه بندی است : - یارانه مستقیم نقدی : یارانه ایی که بصورت پرداخت نقدی و به منظور افزایش درآمد ... که این اثرات توزیع درآمد را به ضرر طبقه های آسیب پذیر ( گروه های هدف ) تغییر می دهد چرا ... الگوی مصرف اشاره کرد و گفت: شیوه پرداخت یارانه ها به جای ترویج اصلاح الگوی ...
توسط راغفر - ‏2011 - ‏مقالات مرتبط
:ﻫﺎ. ﭘﺮداﺧﺖ ﭘﻮل ﻧﻘﺪ در ﺷﺮاﻳﻂ ﻧﺎﺑﺮاﺑﺮي اﻃﻼﻋﺎﺗﻲ روش ﻣﻨﺎﺳﺒﻲ ﺑﺮاي ﺗﻮزﻳﻊ ﻳﺎراﻧﻪ ... ﺋﺔ اﻃﻼﻋﺎت ﻧﺎدرﺳﺖ و ﺗﻐﻴﻴﺮ رﻓﺘﺎر ﺗﻮﺳﻂ اﻓﺮاد ﺷﻮد . ﺑﺤﺚ. : در ﺷﺮاﻳﻂ ﻧﺎﺑﺮاﺑﺮي اﻃﻼﻋﺎﺗﻲ ﻣﻨﺎﺳﺐ. ﺗﺮﻳﻦ ﺷﻴﻮه. ﻫﺎي ﭘﺮداﺧـﺖ ﻳﺎراﻧـﻪ اﻳـﻦ ﺷـﻴﻮه داراي اﻳـﻦ. ﻣﺰﻳﺖ اﺳﺖ ﻛﻪ از ﭘﺮداﺧﺘﻬﺎي ﻧﻘﺪي ﻳﻜﺴﺎن ﺑﻪ ﻫﻤﻪ اﻓﺮاد در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻳﺎراﻧﻪ ﻧﻘﺪي ﺟﻠﻮﮔﻴﺮي ﻣﻲ.
۲۶ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دولت شیوه پرداخت یارانه نقدی را تغییر می دهد ... این هفته گزارشی از نحوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در بودجه ۹۰ به مجلس ارائه کند، خاطرنشان کرد: ...

کارت سهمیه تنها برای خانوارهای ساکن در شهرهای بزرگ ...

www.attorneytehran.com/کارت-سهمیه-تنها-برای-خانوارهای-ساکن-در-شهرها...
دولت باید با سازوکاری نحوه پرداخت یارانه در شهرهای بزرگ را تغییر داده اما همچنان ... با این یارانه‌های نقدی زندگی‌شان را می‌گذرانند بنابراین نباید شیوه پرداخت یارانه در ... در شهرهای بزرگ باید روش جایگزینی به جای پرداخت یارانه نقدی پیش‌بینی کرد که ...
لذا پرداخت نقدی یارانه ها تنها باید به اقشار آسیب پذیرپرداخت شود که قادر به کار ... از انصراف یارانه نقدی ، به بهبود نظام بهداشت و درمان ، آموزش و تقویت زیرساخت های ... اما آیا در یک برنامه ملی و بسیار مهم همچون هدفمندی یارانه ها ، این تغییرات بزرگ در حوزه ی ... اجرای فاز دوم هدفمندی به شیوه فعلی همچون مرحله اول است و دولت باید اطلاعاتی که ...

روش اطلاع از دریافت و یا اعتراض به عدم دریافت یارانه ها

www.atrack.ir/.../7603-روش-اطلاع-از-دریافت-و-یا-اعتراض-به-عدم-دریاف...
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش اطلاع از دریافت و یا اعتراض به عدم دریافت یارانه ها ... برای اطلاع از اینکه یارانه شما حذف شده یا نه می توانید از سامانه زیر .... تغییر کد امنیتی.

مراحل ثبت نام خانوارها در سامانه هدفمندی یارانه ها+تصویر - بانکی

banki.ir/.../5990-راهنمای-تصویری-ثبت-نام-خانوار-در-طرح-هدفمندی-یاران...
خانوار هایی که به هر دلیلی تا کنون موفق به ثبت نام در طرح هدفمندی یارانه ها نگردیده ... از تلفنبانکها استفاده نکنید · بانکداری در بازارهای نوظهور · روش تشکیل صندوق ... پرداخت یارانه نقدی عطف به ماسبق نخواهد شد بدین ترتیب یارانه ماه های گذشته به حساب ... یارانه خود را دریافت نکرده اند و یا این که سرپرست خانوارشان تغییر کرده است:.
با توجه به تعاریف فوق روش های پرداخت یارانه ها در سه گروه قابل طبقه بندی است : - یارانه مستقیم نقدی : یارانه ایی که بصورت پرداخت نقدی و به منظور افزایش درآمد ... که این اثرات توزیع درآمد را به ضرر طبقه های آسیب پذیر ( گروه های هدف ) تغییر می دهد چرا ... الگوی مصرف اشاره کرد و گفت: شیوه پرداخت یارانه ها به جای ترویج اصلاح الگوی ...
جدول 8 میزان یارانه پرداختی در بخش برق طی برنامه چهارم توسعه ...... جهت دستیابی به این هدف اعمال سیاست هایی جهت تغییر در توزیع درآمد افراد جامعه ضروری است. .... در این شیوه برخلاف روش نقدی، کالابرگی وکالایی محدوده افراد دریافت کننده یارانه معمولاً ...
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی ادامه داد: هرچند در ابتدا اجرای این قانون و پرداخت یارانه نقدی باعث بهبود ... ولی در ادامه بواسطه تورم بالایی که این روش اجرا به دنبال داشت تمام دستاوردهای اولیه آن ... قرار داده بودند و در وهله دوم هدفمندی یارانه‌ها و حذف یارانه‌های پنهان اولویت داشت. ... در هدفمندی یارانه‌ها موفق نبود و تداوم پرداخت یارانه نقدی به شیوه فعلی آثار منفی ...

اخبار یارانه ها

www.yaranehnews.org/
سامانه اطلاع رسانی اخبار یارانه ها. ... قیمت بنزین از فردا شب تغییر می‌کند؟ ... سرپرستان خانوار با رقم آخر ۷ کد ملی امروز برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام کنند · PDF ...
۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آفتاب : آفتاب: اگر مبلغ یارانه نقدی با 20 درصد افزایش از 45 هزار و 500 ... هدفمندی یارانه ها همچنین نحوه تغییر یا افزایش شیوه پرداخت نقدی یارانه به ...

بررسی طرح هدفمندی یارانه ها | جستجو | atuo-link

atuo-link.ir/list/بررسی+طرح+هدفمندی+یارانه+ها.html
«پنجاه و هشتمین» مرحله يارانه نقدی مربوط به آذر ماه سال 94 همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 455/000 ریال ساعت 24:00 روز ..... تغییر روش پرداخت یارانه نقدی به مردم.
۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مبلغ یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها همزمان با زمزمه های آغاز مرحله دوم ... هدفمندی یارانه ها همچنین نحوه تغییر یا افزایش شیوه پرداخت نقدی یارانه به ...
۳ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پایگاه اطلاع رسانی دولت - روش های اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها اعلام شد. ... کند اما تقاضای زیاد و تغییرات مستمر خانوارها موجب شد، این شیوه تغییر کند. ... رئیس مرکز آمار ایران درباره چگونگی پرداخت یارانه نقدی نوزادان اظهار داشت: ...
در پاسخ به کساني که مي گويند اقاي احمدي نژاد مثلا يارانه ها را آورده چنين و چنان شده و وضع ما ... يارانه مستقيم نقدي : يارانه ايي که بصورت پرداخت نقدي و به منظور افزايش درآمد .... در غير اين صورت نحوه هزينه كردن درآمد اضافه، هم براي خانواده و هم جامعه مضر است. ... با اين مختصر اگر الگوي مصرفي يك خانوار بيش از الگوي درآمدي تغيير كند ...

روش های اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها | استخدام

www.estekhtam.com/روش-های-اصلاح-اطلاعات-اقتصادی-خانواره/
بازبینی توسط Admin

۴ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - روش های اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارهاReviewed by Admin on Sep 26Rating: ... اما تقاضای زیاد و تغییرات مستمر خانوارها موجب شد این شیوه تغییر کند. ... رییس مرکزآمار ایران درباره چگونگی پرداخت یارانه نقدی نوزادان اظهار داشت ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 101,845
  • بازدید کلی : 1,890,182