loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 530 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

کلم بروکلی و آشنایی با خواص بی نظیر آن - نمناک namnak.com/27328-کلم-بروکلی.html کلم بروکلی یبزیجات سبز رنگ خوشمزه، ضد سرطان و سرشار از مواد مغذی مفید برای بدن است. این سبزی که از خانواده کلم است دارای خواص بسیاری برای پیشگیری از ... کلم بروکلی گیاهی با هزاران خاصیت - نیک صالحی www.niksalehi.com/taghzie/archives/136610.php کلم بروکلی گیاهی با هزاران خاصیت. ... این محققان اظهار می کنند وقتی کلم بروکلی و گوجه فرنگی با هم خورده می شوند تأثیرات ..... با خواص بی نظیر "سیر" آشنا شوید! “کلم بروکلی” و آشنایی با خواص بی نظیر آن - خبر ایرونی iruni.ir/news/567871 سبزیجات دارای مزایای گسترده برای سلامتی هستند.هنگامی که شما کلم بروکلی می خورید درحال گرفتن دریافت خواص فوق العاده ای هستید که از سلامت بدن به طور ... خواص بی نظیر کلم بروکلی - که www.irannaz.com/unique-properties-of-broccoli.html کلم بروکلی به دلیل ترکیبات خاص خود یکی از سبزی‌های ضد سرطان معرفی شده است به دلیل ... خواص بی نظیر کلم بروکلی .... آشنایی با خواص درمانی فوق العاده هویچ. خواص بی نظیر کلم بروکلی www.poolnews.ir/fa/news/160100/خواص-بی-نظیر-کلم-بروکلی ۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خواص بی نظیر کلم بروکلی ... خواص خوب و مفید معروف است و افرادی كه با تركیبات منحصربه‌فرد بروكلی آشنا هستند از این سبزی غافل نمی‌شوند. تصاویر برای “کلم بروکلی” و آشنایی با خواص بی نظیر آنگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای “کلم بروکلی” و آشنایی با خواص بی نظیر آن نتیجه تصویری برای “کلم بروکلی” و آشنایی با خواص بی نظیر آن نتیجه تصویری برای “کلم بروکلی” و آشنایی با خواص بی نظیر آن نتیجه تصویری برای “کلم بروکلی” و آشنایی با خواص بی نظیر آن 4 روز پیش تصاویر بیشتر برای “کلم بروکلی” و آشنایی با خواص بی نظیر آن فواید کلم بروکلی | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/tag/فواید-کلم-بروکلی/ در این پوستری که در مورد خواص و فواید بی نظیر و دارای اهمیت کلم بروکلی است شما را بیشتر با کلم بروکلی آشنا می کنیم و یکسری دلایل قانع کننده برای خوردن ... فواید کلم بروکلی - آکاایران www.akairan.com/health/tag/فواید%20کلم%20بروکلی/ در این پوستری که در مورد خواص و فواید بی نظیر و دارای اهمیت کلم بروکلی است شما را بیشتر با کلم بروکلی آشنا می کنیم و یکسری دلایل قانع کننده برای خوردن ... خواص کلم بروکلی - آکاایران www.akairan.com/health/tag/خواص%20کلم%20بروکلی/ در این پوستری که در مورد خواص و فواید بی نظیر و دارای اهمیت کلم بروکلی است شما را بیشتر با کلم بروکلی آشنا می کنیم و یکسری دلایل قانع کننده برای خوردن ... خواص بی نظیر کلم بروکلی - رسانه ی خبری وبلاگی irannaz.rasanetv.ir/page-573921.html خواص بی نظیر کلم بروکلیقسمت‌ پرفایده میوه ها‌ و سبزیجات که دور ریخته می شود. ... بخوانید آشنایی با خواص کرفس همشهری آنلاین2 ا کتبر 2006 آشنایی با خواص ...

کلم بروکلی” و آشنایی با خواص بی نظیر آن

 

کلم بروکلی ، فواید کلم بروکلی

“کلم بروکلی” یبزیجات سبز رنگ خوشمزه، ضد سرطان و سرشار از مواد مغذی مفید برای بدن است. این سبزی که از خانواده کلم است دارای خواص بسیاری برای پیشگیری از پوکی استخوان و سرطان ها و ... می باشد.

 
سبزیجات دارای مزایای گسترده برای سلامتی هستند.هنگامی که شما کلم بروکلی می خورید درحال گرفتن دریافت خواص فوق العاده ای هستید که از سلامت بدن به طور گسترده ای پشتیبانی می کند.کلم بروکلی نه تنها ا گروه سبزیجات دارای مواد مغذی ضروری است بلکه دارای خواص درمانی نیز می باشد.
 
خصوصیات گیاه شناسی:
 
اعتقاد بر این است که بروکلی اولین کلمی بوده است که از گونه های وحشی کلم پیچ استنتاج شده که توسط مردم روم کشت می شد. در اوایل قرن 14 به عنوان مارچوبه ایتالیایی یا کلم گل جوانه ای معرفی گردید. این گیاه به عنوان یک سبزی مهم در طی سال های 1930 شناخته شد و از سال 2000 میلادی تاکنون به عنوان مهمترین سبزی از نظر ارزش غذایی در بین سایر سبزی ها معرفی می شود. 
خواص کلم بروکلی ، فواید کلم بروکلی ، خواص کلم بروکلی
 
 
شرایط محیط رشد:
 
بروکلی محصول فصل خنک است. این گیاه به عنوان محصول بهاره یا پاییزه کشت می شود. اما به سرما حساس است و صدمه می بیند. مخصوصاً وقتی که گیاه کوچک است. بهترین زمان کاشت با دمای روزانه 15.5 تا 21 درجه سانتیگراد در روز و 10 تا 15.5 درجه سانتیگراد در شب است. دمای زیر صفر برای دوره های 36 ساعته، گیاه را از بین می برد و ادامه یافتن یک دوره 30 ساعته گیاه را از رشد باز می دارد.
دما در تشکیل قسمت خوراکی بروکلی برعکس کلم گل چندان مؤثر نیست. زمین مورد کاشت باید مانند زمین کلم گل دارای یک طبقه هوموس با آب کافی باشد. پی اچ مناسب آن اندکی بالای 6 است. بروکلی در مقابل گرما اندکی حساس تر از کلم گل است. احتیاجات کودی آن مانند کلم گل است و پس از برداشت گل مرکزی می توان به عنوان کود سرک مقدار 50 کیلوگرم ازت در هکتار به زمین داد تا افزایش محصول گل های ثانوی را به همراه داشته باشد.
 
 

ارزش غذایی کلم بروکلی:

 
مقدار ویتامین در بروکلی بیش از کلم گل است و در 100 گرم گل خوراکی آن مقدار 114 میلیگرم ویتامین ث، مقادیری کاروتین و نیز پتاسیم، فسفر و آهن وجود دارد. بر اساس مطالعات انجام شده هر 100 گرم گل خوراکی این گیاه حاوی 89.7 گرم آب، 3.3 گرم پروتئین، 0.2 گرم چربی، 2.5 گرم کربوهیدرات، 3 گرم مواد سلولزی، 1 میلیگرم ویتامین ب6، 0.21 میلیگرم ویتامین ب2، 0.09 میلیگرم ویتامین ب1، 115 میلیگرم ویتامین ث، 2 میلیگرم ویتامین آ، 465 میلیگرم پتاسیم، 25 میلیگرم منیزیم، 1.3 میلیگرم آهن، 80 میلیگرم فسفر و 105 میلیگرم کلسیم می باشد.
 
 
آفات و بیماری ها:
 
شته ها یکی از آفات مهم بروکلی هستند زیرا در داخل جوانه های متراکم جای می گیرند و از برگ های جوان شیره گیاه تغذیه می کنند. کرم کلم نیز مخصوصاً در فصل کاشت زودهنگام است. حشره تخم ها را در سطح خاک ذخیره کرده و کرم حشره از ریشه تغذیه می کند و گیاه از مواد غذایی و آب بی بهره می ماند. رگه های قهوه ای در بخش تحتانی ساقه نشانه این آفت است.
پوسیدگی سیاه یک بیماری باکتریایی بوده و باعث ایجاد مناطق نکروزه در گیاه می شود. این بیماری معمولاً رگه های متورمی می سازد که سیاه می شوند.
دکمه ای شدن نیز یک اختلال فیزیولوژیکی است که به دلیل کم شدن حرارت است. این وضعیت قبل از شکل گیری مجموعه های گل صورت می گیرد و باعث کوچکی آنها می شود. گیاه برای تولید گل نیاز به سرما دارد. با کمبود مواد غذایی نیز ساقه گل پوک می شود.
 
خواص کلم بروکلی ، خواص کلم بروکلی ، خاصیت کلم بروکلی
 

خواص درمانی کلم بروکلی

 

خاصیت ضد سرطانی:

در میان سبزی های موجود در جهان کلم بروکلی یکی از غنی ترین منابع آهن به شمار به دلیل داشتن خاصیت ضد سرطان بلکه به دلیل داشتن مقادیر قابل توجهی از انواع ویتامین ها(ویتامین CوE)ومواد معدنی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

 

از بین بردن باکتری ها:

بر اساس نتایج پژوهشی در فرانسه، ماده ای در کلم بروکلی وجود دارد که باکتریهای معده را از بین می برد. دانشمندان می گویند که یکی از راههای خوب برایپیشگیری از ابتلا به بیماریهای معده و روده( به ویژه در کشورهای د رحال توسعه) خوردن کلم بروکلی است.

 

درمان دیابت:

مصرف کلم بروکلی در از بین بردن عوارض قلبی دیابت موثر است. کلم بروکلی، آسیب رگ های خونرسان قلب را که بر اثر دیابت ایجاد شده است ترمیم می کند..

 

کلم بروکلی به جای کرم ضد آفتاب:

کلم بروکلی به دلیل برخورداری از یک ماده گوگردی می تواند پوست را از آسیب های اشعه فرابنفش خورشید و ابتلا به سرطان پوست محافظت کند.می توان با مالیدن یک لایه نازک از برگ های تازه این کلم، پوست را درمقابل این تابش ها محافظت کرد.

 

درمان پوکی استخوان:

انواع سرطان، آلزایمر(فراموشی دوران پیری)، بیماریهای قلبی، آرتریت( التهاب مفاصل) پیشگیری کرده و فرآیند پیری را به تاخیر می اندازد.

فیبر غذایی بالای موجود در بروکلی برای افراد دیابتی بسیار مفید است و افراد دیابتی برای کنترل بیماری خود بایستی این سبزی با ارزش را در وعده های غذایی خود قرار دهند.

کلسیم موجود دربروکلی، به همان میزان کلسیم موجود در شیر است، در نتیجه مصرف آن برای افرادی که دچار پوکی استخوان یا کمبود کلسیم هستند، بسیار مفید است.

ولی چون شیر علاوه بر کلسیم، دارای ویتامینD نیز می باشد که به جذب کلسیم در بدن کمک می کند، به عنوان منبع بهتری برای رفع پوکی استخوان مطرح می شود.

 

بروکلی دارای مقادیر زیادی فیبر، ویتامین A، ویتامین C و ویتامین K است که باعث پیشگیری از سرطان معده و روده می شود و به دلیل دارا بودن مقادیر بالای ویتامین C، فیبر و بتاکاروتن،یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود و از بروز بیماری هایی مثل انواع سرطان، آلزایمر ، بیماری های قلبی،التهاب مفاصل پیشگیری کرده و فرآیند پیری را به تاخیر می اندازد.

مقدار بالای فیبر غذایی موجود در بروکلی برای افراد دیابتی بسیار مفید است و افراد دیابتی برای کنترل بیماری خود باید این سبزی با ارزش را در وعده های غذایی خود قرار دهند.

 

کلم بروکلی و آشنایی با خواص بی نظیر آن

آشنایی با خواص و فواید گل کلم

tasalamati.com/e/PnDXy/
در این پوستر که در رابطه با خواص و فواید گل کلم است شما را با خاصیت های فوق العاده ... خواص و فواید بی نظیر عسل دلایلی قانع کننده برای خوردن کلم بروکلی خواص ...

گزارش تصویری جهت آشنایی بیشتر با کلم

tasalamati.com/e/jbmjj/
این یک گزارش تصویری از کلم است جهت آشنایی بیشتر شما با کلم. ... همچنین اگر می خواهید در مورد خواص کلم بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم این بخش را مطالعه کنید: همه چیز در مورد خاصیت های گیاه کلم. کلم بروکلی؛ سلاحی علیه سرطان ... کلم کلم بروکلی ؛ ضدآرتروز 7 غذای عالی با کلم بروکسل فواید بی نظیر کلم پیچ برای سلامتی ...

خواص کلم بروکلی+عکس - پرشین وی

www.persianv.com/khoraki/026034.php
۲۰ خرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - کلم بروکلی با کاهش شیوع سرطانهای حلق دهان معده پروستات معده مثانه مرتبط ... آشنایی با خواص کلم کیل ..... آشنایی با 6 خاصیت بی نظیر آلو خشک.

رویای منتظر - آشنایی با 5 جفت غذایی با خواص بی نظیر

133854.blogfa.com/post/686
پس این دو میوه را با هم مخلوط کرده و بخورید. 4- کلم بروکلی و خردل. آشنایی با 5 جفت غذایی با خواص بی نظیر. کلم بروکلی خام منبع عالی ترکیبی قوی و ضدسرطانی ...

خواص بی نظیر کلم بروکلی

nimkilooo.ir/خواص-بی-نظیر-کلم-بروکلی/
کلم بروکلی به دلیل ترکیبات خاص خود یکی از سبزی‌های ضد سرطان معرفی شده است. ... خواص بی نظیر کلم بروکلی .... آشنایی با خواص چای بابونه برای بیماری ها.

با همه ي خواص بي نظير سير آشنا شويد - فندق

fandoq.cofeblog.ir/post/13040
... سير آشنا شويد 1 . با همه ی خواص بی نظیر "سیر" آشنا شوید - نیک صالحی ... با خواص بی نظیر هسته انگور آشنا شوید - پرشین وی ..... خواص کلم بروکلی .... خواص بی ...

آشنایی با 5 جفت غذایی با خواص بی نظیر

ketab4u.test.com/info2/.../آشنایی-با-5-جفت-غذایی-با-خواص-بی-نظیر/
پس این دو میوه را با هم مخلوط کرده و بخورید. 4- کلم بروکلی و خردل. آشنایی با 5 جفت غذایی با خواص بی نظیر. کلم بروکلی خام منبع عالی ترکیبی قوی و ضدسرطانی ...

آشنایی با فواید کلم بروکلی و شیوه های پخت آن – تاپک

topak.ir/health/239429/آشنایی-با-فواید-کلم-بروکلی-و-شیوه-های-پخت-آن
کاشت و برداشت بروکلی همچنان فراگیرتر از قبل می‌شد و در سال 1925 دانشمندان از خواص بی‌نظیر و ضدسرطانی این گیاه تعریف ‌می‌کردند. البته این خواص در سایر ...

با خواص کلم بروکلی آشنا شوید - سایت زیبایی و مجله ...

zibajoo.ir/با-خواص-کلم-بروکلی-آشنا-شوید/
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاشت و برداشت بروکلی همچنان فراگیرتر از قبل می‌شد و در سال ۱۹۲۵ دانشمندان از خواص بی‌نظیر و ضدسرطانی این گیاه تعریف ‌می‌کردند. البته این ...

ماده کلم بروکلی

avayemelal.ir/+ماده+کلم+بروکلی
روش تهیه سوپ کلم بروکلی - vivadl.com وجود ماده سولفورافان در کلم بروکلی خاصیت ضد سرطانی دارد.با توجه به این خواص بیشمار و بی نظیر ... آشنایی با خواص کلم ...

خواص بی نظیر کلم بروکلی | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ایران ...

health.pegahonline.ir/news/.../خواص-بی-نظیر-کلم-بروکلی/
خواص بی نظیر کلم بروکلیبروكلی كه ‌مهمان خارجی سفره‌های ماست در میان مردم ... آشنایی با غار بی نظیر و دیدنی در ایران (+تصاویر) در این بخش از سایت ایران ناز با ...

کلم بروکلی و خواص بی شمار آن

ruyr.isfahanet.ir/
کلم بروکلی و خواص بی شمار آن. ... با خواص انواع میوه و سبزیجات آشنا شوید - اورجینال ... آشنایی با خاصیت میوه ها و سبزیجات کدام میوه ، چه خاصیتی دارد ؟ ... بی نظیر است و در سطح اول بازارهای جهانی به مشتریان ارائه می شود * این دستبند با روکش آب طلا ...

خواص کلم بروکلی و فواید شگفت انگیز آن - آرگا

arga.ir › سلامت › خواص مواد غذایی
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهمترین مزایا و خواص کلم بروکلی را به همراه فواید کلم بروکلی برای پوست و ... در این مطلب با خواص کلم بروکلی و فواید شگفت انگیز آن آشنا می شویم. .... با خواص قارچ و فواید بی نظیر آن آشنا شویم · خواص اسفناج, با ۷ خاصیت مفید ...

خاصیت بی نظیر میگو - مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

www.rk7.ir/1394/09/17/post-2180/
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خواص بی نظیر کلم بروکلی - رسانه ی خبری وبلاگی .... آشنایی با خواص و ارزش غذایی میگو : سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=13213‏ ...

تصاویر بی نظیر از حیات وحش - بیمه عمروتامین آتیه بیمه ...

omroatieh.persianblog.ir/page/4
عوامل مؤثر در رشد تکلم کودکان · آشنایی با خواص تمر هندی · آشنایی با خواص روغن کنجد · آشنایی با خواص مرزه · آشنایی با خواص کلم بروکلی · آشنایی با خواص رژیمی گوجه فرنگی · آشنایی با خواص شاتوت ... تصاویر بی نظیر از حیات وحش ... این پرنده در جریان زمستان به تگزاس و مکزیک مهاجرت کرده و با فرا رسیدن بهار به توندراهای قطب ...

جهان بین - 3 روش عالی برای شستن کلم بروکلی

jahanbinnews.ir/vdcgqu9x.ak9nx4prra.html
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با 5 ضدعفونی‌کننده طبیعی آشنا شوید ... خواص بی‌نظیر این گیاه برای مو. ۵. با 5 ... با دستتان (برس) تمام قسمت‌های کلم بروکلی را خوب تمیز کنید.

آشنایی با خواص غذایی پوست میوه ها | برخی از باقیمانده های - ...

www.ghatreh.com/news/nn27554853/آشنایی-خواص-غذایی-پوست-میوه
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خواص بی نظیر پوست میوها را بشناسید ... مجله آشنایی با سواد رسانه ای ... برگ های کلم بروکلی کلم بروکلی ماده خوراکی بسیار خوبی است که برگ ...

خواص بی نظیر کرفس-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=1028...65...
خواص بی نظیر کرفس, ... کرفس سبزی پر خاصیتی است که نظیر آن گزارش نشده است. ... آب کرفس به علت داشتن املاح و ویتامین ها و همچنین فیبر با کیفیت بالا از بروز یبوست جلوگیری میکند و حرکت روده ها را تنظیم می کند، در این .... آشنایی با خواص شاهدانه, خواص شاهدانه برای بدن,شاهدانه ... کلم بروکلی,خواص کلم بروکلی برای بدن.

توصیه هایی برای از بین بردن کرم های داخل کلم بروکلی

shafaonline.ir/.../توصیه-هایی-برای-از-بین-بردن-کرم-های-داخل-کلم-برو...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شفا آنلاین>تغذیه>کلم بروکلی یکی از خوشمزه ترین سبزیجاتی است که برای انواع سالاد و غذاها استفاده می ... آشنایی با خواص بی نظیر پای مرغ.

همه چیز در مورد بدنسازی - چه بخوریم چقدر بخوریم

www.daneshebadansazi.blogfa.com/post-141.aspx
همه چیز در مورد بدنسازی - چه بخوریم چقدر بخوریم - آشنایی با اصول علمی بدنسازی. ... موز یخ زده یک غذای آماده بی نظیر میباشداز خواص دیگر موز خاصیت انتی اسیدی آن میباشد که از گرفتگی عضلات جلوگیری ... یک پیمانه کلم بروکلی پخته شده حاوی:.

با خواص بی‌نظیر روغن هسته انار آشنا شوید : روزنامه پزشکی ...

www.iran.pezeshk.us/archives/67162
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از همشهری، روغن هسته انار با پرس کردن سرد دانه‌های انار به دست می‌آید. این روغن به زیبایی کهربا است و بوی ...

خواص بی‌نظیر والک - بهداشت و ارتقاء سلامت

www.irandoctor.lol/tag/خواص+بی‌نظیر+والک/
برای بهره مندی از خواص بی نظیر کنجد می توان آن را در ترکیب انواع سالادها، نان ها و ... بی نظیر و دارای اهمیت کلم بروکلی است شما را بیشتر با کلم بروکلی آشنا می ...

طرز تهیه کلم بروکلی به همراه ارزش غذایی - دوبرال

www.doobral.com/cooking/food.../cook-broccoli-properties.html
آخرین های خواص مواد غذایی ... با کشمش و فواید بی نظیر آن آشنا شوید ... بهترین روش پختن کلم بروکلی بخار پز کردن آن است و اصولا کارشناسان بر این باورند که کلم ...

داتیس - خواص میوه ها و سبزی ها بایگانی - داتیس

www.dateesco.com/category/posts/خواص-میوه-ها-و-سبزی-ها/
فواید بی نظیر کرفس كرفس گیاهی است علفی، به ارتفاع 20 تا 60 سانتی متر كه ساقه‌ای منشعب دارد. برگ‌های آن .... با خواص بی نظیر پوست لیمو ترش آشنا شوید.

دلایلی قانع کننده برای خوردن کلم بروکلی | هفیان | مجله ...

hefyan.com › خانه › دسته‌بندی نشده
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این پوستری که در مورد خواص و فواید بی نظیر و دارای اهمیت کلم بروکلی است شما را بیشتر با کلم بروکلی آشنا می کنیم و یکسری دلایل قانع ...

ضیافت - *خواص انواع میوه ها و سبزیجات*

www.xiafat.blogfa.com/cat-65.aspx
دراین قسمت با خواص لیمو شیرین آشنا می شوید: لیموشیرین دارای .... از این رو این گیاه دارای فواید تغذیه ای بی شماری است. .... ميوه هايي كه پتاسيم بالايي دارند نظير طالبي، موز، سيب و... از بروز ...... در این قسمت با خواص کلم بروکلی آشنا می شوید:.

خواص بی نظیر کلم بروکلی - موزیکس

musicss.jusfun.in/pmsi1864860_خواص-بی-نظیر-کلم-بروکلی
چهارده خاصیت بی نظیر لیمو ترش. اگرچه با خاصیت لیمو اشنا هستید بازهم در این مطلب به گوشه ای از خواص این خوراکی بسیار. robabnaz1 persianblog ir. گیاه درمانی ...

آشنایی با خواص چای سبز - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=آشنایی%20با%20خواص%20چای%20سبز&page=3
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب شما را با طرز تهیه ی لیمونادی خوشمزه آشنا می کنیم و خواص .... نماز خواندن علیرضا بیرانوند در فرودگاه سئول +عکس خواص طبی و بی نظیر نماز خواندن ! ... کلم بروکلی جز سبزیجات چلیپایی است که خواص غذایی بی نظیری ...

خواص گل کلم

https://www.webgardha.com/tag/خواص-گل-کلم
آشنایی با کلم قمری و خواص آن. کلم قمری سرشار ... کلم بروکلی جز سبزیجات چلیپایی است که خواص غذایی بی نظیری دارد و برای سلامتی بسیار مفید است. گرچه تا چندین ... طرز تهیه شیرینی مجلسی گل کلم با روشی ساده و طعمی بی نظیر. مواد لازم برای ...

میز کار - آشنایی با خواص کلم بروکلی

morvaridesiah.mihanblog.com/post/676
آشنایی با خواص کلم بروکلی. ... عکس های بی نظیر از طبیعت مناسب برای تمامی گوشی های اچ دی با کیفیت فوق العاده · عکس های بی نظیر از گل مناسب برای تمامی ...

با کلم بروکلی به جنگ سرطان سینه بروید - آبی روز

www.abirooz.com/.../641-با-کلم-بروکلی-به-جنگ-سرطان-سینه-بروید...
با کلم بروکلی به جنگ سرطان سینه بروید - 3.0 out of 5 based on 2 reviews. برچسب‌ها ... آشنایی با بنیاد کودک ... ۳ ماده غذایی با خاصیت سیرکنندگی بی‌نظیر ...

فواید و خواص سبزی کوهی والک (wild Garlic) | آشپزی من ...

www.ashpaziyeman.ir/news/فواید-و-خواص-سبزی-کوهی-والک-wild-garlic/
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امروزه افراد درباره خواص بی‌شمار گیاه سیر اطلاعات زیادی دارند؛ اما والک گیاهی است که مهجور مانده و کمتر کسی با خواص بی‌نظیر آن آشنایی دارد.

مواد غذایی بی نظیر برای چربی سوزی سریع - وبسایت ...

mscenter.ir › پزشكي › پزشكي › تغذیه و سلامت
۱۰ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏9 نویسنده
مواد غذایی بی نظیر برای چربی سوزی سریع .... مارچوبه – چغندر – کلم – کلم بروکلی – هویج - گل کلم – کرفس ... آشنایی باخواص 4 غذای چربی‌سوز

فواید و خواص شگفت انگیز ساقه کرفس | کوکا

www.coca.ir/properties-celery-stalks/
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مقاله با 10 خاصیت و مزیت بی نظیر ساقه ی کرفس برای سلامتی بدن آشنا خواهید شد. فواید و خواص شگفت انگیز ساقه کرفس. ما خاصیت های بی ...

سوپ کلم بروکلی - پاتوق دختر پسر ایرانی 450 - رز بلاگ

fun18x450.rozblog.com/post/20/-سوپ-کلم-بروکلی.html
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آشنایی با روش تهیه سوپ کلم بروکلی .... نحوه ی تهیه کردن سالاد بروکلی همراه با خواص کلم بروکلی ... با توجه به این خواص بیشمار و بی نظیر .

خبرگزاری آريا - غذاهاي رژيمي که با کلم بروکلي درست مي شوند

aryanews.com/News.aspx?code=20150119162704721&svc=46
۲۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حتما شما از خواص بي نظير کلم بروکلي و ضرورت استفاده از آن آگاه هستيد. اين سبزي کم کالري و سرشار از ويتامينها، مواد معدني و فيبر مي باشد.

خواص بی نظیر کرفس - گیاه درمانی.زیره.زعفران.زرشک.الو ...

robabnaz1.persianblog.ir/tag/خواص_بی_نظیر_کرفس
۳۰ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - مصرف آن به خصوص به افراد درگیر با بیماریهای قلب و عروق و بالا بودن چربی‌های خون بسیار توصیه می‌شود،این گیاه از ... تخم کرفس نیز دارای خواص مفید بی شماری است. .... آشنایی با خواص شقاقل(۱) .... ارزش غذایی کلم بروکلی(۱)

با خواص شگفت انگیز گردو آشنا شوید - ساحل94

sahel94.ir/با-خواص-شگفت-انگيز-گردو-آشنا-شويد/
پستان. 24 . با خواص بی نظیر گیاه والک آشنا شوید – مجله اینترنتی تهران تیتر ..... آشنایی کامل با خواص کلم بروکلی:بروکلی از سبزیهایی است که بهترین … قبل

خواص کلم پیچ

mofassal.ir/detail/خواص-کلم-پیچ/article/98/
آشنایی با خواص کلم همشهری ،کلم سبزی‌ای است که در انواع مختلفی شامل گل‌کلم کلم بروکلی کلم پیچ کلم سفید کلم . فواید بی نظیر کلم‌ پیچ برای ،کلمها انواع ...

آشنایی با خواص کرفس - همشهری آنلاین

hamshahrionline.ir/details/5185
۱۰ مهر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - ... های کرفس در مورد کسانی که از ناراحتی های گوارشی نظیر یبوست رنج می‌برند بسیار نافع است. ... مصرف آن به خصوص به افراد درگیر با بیماریهای قلب و عروق و بالا بودن چربی‌های ... تخم کرفس نیز دارای خواص مفید بی شماری است. ... آشنایی با خواص گیاه کاکوتی · آشنایی با خواص کلم بروکلی · آشنایی با خواص مرزه ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 573
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 1,249
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,269
  • بازدید ماه : 14,957
  • بازدید سال : 100,983
  • بازدید کلی : 1,889,320