loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 517 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟ - نمناک namnak.com/27335-مواد-غذایی-مانع-خواب.html مواد غذایی مفید در داشتن خوابی راحت تاثیر بسیاری دارد.اگر میدانستید کدام غذاها از خواب خوب جلوگیری میکنند از آنها پرهیز میکردید، در اینجا چنین فرصتی برایتان ... کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟ - جوونی | جدیدترین ... www.javuni.ir/news/42370 ۳ ساعت پیش - اگر می توانستید بهترین موادغذایی را انتخاب کنید که به خواب راحت و بهتر شما کمک می کنند، آیا واقعاً چنین کاری نمی کردید؟ اگر می دانستید کدام ... [DOC]براي رفع کم خوابي چه بايد خورد ؟ www.mums.ac.ir/shares/.../براي%20رفع%20کم%20خوابي%20چه%20با... مصرف بعضي غذاها باعث ايجاد خواب راحت مي شوند و بعضي ديگر باعث اختلال در خواب ... از موادغذايي به علت داشتن ترکيبات خاص باعث ايجاد استرس و کاهش ميزان خواب مي ... 6- مصرف زياد غذا در شام به علت عدم هضم کامل و ايجاد درد معده ، مانع از خواب مي شود. کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟ - جدیدترین اخبار روز ... www.khabarnewss.ir/tag/کدام-مواد-غذایی-مانع-خواب-راحت-می-شوند؟ ۲ ساعت پیش - اگر می توانستید بهترین موادغذایی را انتخاب کنید که به خواب راحت و بهتر شما کمک می کنند، آیا واقعاً چنین…,کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟ برای رفع کم خوابی چه باید خورد ؟ www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=9665 ۲۳ آذر ۱۳۸۳ ه‍.ش. - غذاهایی که باعث خواب راحت می شوند شامل:سبزیجات سبز رنگ و برگی شکل ... زیاد غذا در شام به علت عدم هضم کامل و ایجاد درد معده ، مانع از خواب می شود. قبل از خواب از خوردن این مواد غذایی پرهیز کنید » رژیم غذایی یکا yeka.ir/blog/?p=2657 اما دقیقاً برعکس این است و خوردن غذای سنگین در زمان نزدیک به خواب، اثرات منفی بر روی دستگاه گوارش برجای گذاشته و مانع از خواب راحت می شود. علاوه بر این، چون در ... چه بخوریم تا راحت بخوابیم - بیتوته www.beytoote.com/health/nutrition/eat-sleep2-comfort.html مصرف مواد غذایی مفید و مناسب در داشتن خواب راحت شبانه موثر است. ... کاری زیاد، خوردن مواد غذایی نامناسب، یک جا نشستن و بی‌تحرکی مانع خواب خوب و راحت است. ... بیشتر این سردردها زودگذر نیم ساعته تا یک ساعته هستند و خود به خود خوب می شوند. مواد غذایی که باعث خوابی راحت می شوند - نیومگ newmag.ir/1749 ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مواد غذایی که باعث خوابی راحت می شوند. ... اما برای اینکه شاخص گلیسمی این مواد غذایی پایین بماند که تمام شب را شما را سیر نگهدارند و مانع از ... کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟ - بارانی پاتوق www.baranipatogh.ir/post/.../کدام-مواد-غذایی-مانع-خواب-راحت-می-شوند.ht... ۲ ساعت پیش - کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟,کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟,بارانی پاتوق. تغذیه‌ی مناسب برای بی‌خوابی‌های شبانه | دکتر منصور ... www.rismanchian.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=11432 بعضی وقتها بر حسب عادت یا نادانسته غذاهایی میخوریم که خواب شبانه را مختل میکند ... چای و قهوه نخور راحت بخواب»، «شام خوردن مانع خواب راحت میشود»، «شبها مواد غذایی نشاستهای نخور» و غیره. ... یعنی خوردنیهایی که باعث ترشح ملاتونین میشوند.

کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟

 

غذا خواب ، غذای قبل از خواب

مواد غذایی مفید در داشتن خوابی راحت تاثیر بسیاری دارد.اگر میدانستید کدام غذاها از خواب خوب جلوگیری میکنند از آنها پرهیز میکردید، در اینجا چنین فرصتی برایتان فراهم شده تا درباره تاثیر غذاهایی که میخورید بر خواب خوب شب بیشتر بدانید.

بازدید : 193 نفر

 

کدام نوع غذا خواب را مختل می کند؟

اگر می توانستید بهترین موادغذایی را انتخاب کنید که به خواب راحت و بهتر شما کمک می کنند، آیا واقعاً چنین کاری نمی کردید؟ اگر می دانستید کدام موادغذایی خوابتان را خراب می کنند، آیا از خوردن آنها اجتناب نمی کردید؟

مسعود ترابی گودرزی در مورد ارتباط تغذیه و خواب اظهار داشت: امروزه اکثر افراد می دانند که نوشیدن قهوه در ساعت 4 عصر یا خوردن بیش از حد دسرهای شیرین باعث بیداری طولانی می شود اما احتمالاً اطلاع ندارند که خوردن بعضی از غذاها که از اتفاق بخشی از رژیم غذایی سالم هستند می توانند روی خواب شبانه تأثیر منفی بر جای گذارند.

قبل از خواب چه غذایی نخوریم ، غذای قبل از خواب ، غذای مفید قبل از خواب

وی در مورد اینکه جهت خواب آرام هنگام شب چه غذاهایی نباید بخوریم، بیان داشت: سبزیجاتی همچون کلم بروکلی و گل کلم هر چند که سرشار از مواد شیمیایی گیاهی، ویتامین ها و املاحی هستند که نقش آنها در فرآیند سم زدایی از بدن و حتی جلوگیری از سرطان اثبات شده به دلیل اینکه سرشار از فیبر نامحلول هستند هضم کندی داشته و اگر در ساعت های منتهی به خواب مقدار زیادی از آنها مصرف شود بدن مجبور است که برای هضم آنها فعالیت کند.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی ایمنی غذا گفت: مصرف انواع کلم هنگام خواب مانع از خواب طبیعی و مطلوب شده البته باید توجه داشت که این مسئله به این مفهوم نیست که نباید از کلم ها استفاده کرد بلکه مسئله اینجاست که نباید ساعت های قبل از خواب شب کلم خورد.

همچنین سس گوجه فرنگی سرشار از ویتامین C، آهن، لکوپن است و از آنجایی که این سس اسیدی بوده و این خصوصیت آن می تواند به سوزش سر معده و سوءهاضمه در طول شب منجر شود بنابراین برای جلوگیری از اختلالات خواب در ساعت های منتهی به خواب پیتزا یا ماکارانی همراه با سس گوجه فرنگی نباید مصرف شود.

در صورتی که قصد مصرف پیتزای ماکارانی با سس گوجه فرنگی را دارید حداقل باید سه ساعت زودتر از اینکه به رختخواب بروید از آنها استفاده کنید تا بتوانید خواب راحتی در شب داشته باشید.

مدیر داروخانه های بیمارستانی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است و مزیت های زیادی برای سلامت انسان دارد تصریح کرد: اگر یک یا دو تکه شکلات تلخ بعد از شام مصرف شود کافئین موجود در آن مانع از خواب راحت شده بنابراین بهتر است از مصرف این ماده غذایی نیز پرهیز شود.

ترابی گودرزی اضافه کرد: استفاده از گوشت قرمز و پنیرهای کهنه در ساعت های منتهی به خواب شبانه نیز مانع از خواب مطلوب و راحت می شود. در حالی که گوشت قرمز حاوی پروتئین است و می توان انواع بدون چربی آن را هم انتخاب کرد اما هنوز هم نمی شود چرب بودن آن را انکار کرد. همین چربی گوشت قرمز یکی از عواملی بوده که هضم آن را سخت می کند و مصرف آن خواب شبانه را مختل می سازد.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی ایمنی غذا بیان داشت: غذاهای تند و ادویه دار متابولیسم بدن را افزایش می دهد، به کاهش وزن کمک می کند ولی با این حال مصرف آن هنگام شب خواب را آشفته می سازد. در واقع غذاهای تند باعث افزایش درجه حرارت مرکزی بدن شده و تأثیر منفی بر روی خواب شبانه می گذارد.

کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟ 5/5 1
منبع : فارس-/ف

تغذیه و خواب - بی خوابی و درمان ان.خواب الودگی.اختلالات خواب ...

robabnaz14.persianblog.ir/tag/تغذیه_و_خواب
هر نوع غذا و نوشیدنی ای که دارای کافئین است سبب بی خوابی می شود. ... اپنیای مانع ( بازدارنده ) در اثر مسدود شدن راه های عبور هوا ایجاد می شود که در این حالت ... غذاهایی که باعث خواب راحت می شوند شامل:سبزیجات سبز رنگ و برگی شکل مثل کاهو، اسفناج و.

غذایی که بد خوابی دارع +مانع خواب .کدام نوع غذا خواب را مختل ...

downloadfun7.ir/news/3261
۲ ساعت پیش - کدام نوع غذا خواب را مختل می کند؟ X کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟ X کدام نوع غذا خواب را مختل می کند؟ کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟

بیمارستان امام جعفر صادق/غذا،خواب ،آرامش

emamjafarsadegh.abzums.ac.ir/.../ShowPage.aspx?...ID...
رابطه مستقیمی بین خواب وخوراک وجود دارد ،خواب منظم روی جذب مواد مغذی اثر مستقیمی دارد واز طرف دیگر ،تغذیه خوب هم می تواند باعث خواب راحت شود. چه غذاهایی مانع از ...

چه نوع مواد غذایی را قبل از خواب نخوریم؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/articles/.../چه-نوع-مواد-غذایی-را-قبل-از-خواب-نخوریم؟
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای داشتن خوابی راحت غذاهای چرب از نوع همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، ... هستند که به بدن انرژی می دهند و به همین دلیل مانع از به خواب رفتن می شوند. ... به همین دلیل توصیه می شود که از مصرف این مواد غذایی قبل از خواب خودداری کنید.

خواب راحت - آبی روز

www.abirooz.com/lifestyle/itemlist/tag/خواب%20راحت.html
و یا اگر بدانید خوردن برخی مواد غذایی مانع از داشتن خوابی آرام و راحت می شود آیا از خوردن این خوراکی ها اجتناب نمی کنید؟ اگر جواب شما مثبت است با ما همراه شوید تا ...

غذا و رژیم مناسب جهت خوابی راحت - مردمان

www.mardoman.net/diet/sleepdiett
۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ ه‍.ش. - غذاهایی که خواب راحتی را به شما هدیه می دهند عبارتند از: ... البته علاوه بر اینکه سبب ایجاد آدرنالین می شود اما از سوی دیگر مانع انتقال تریپتوفان به ...

پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز 27 مرداد 1392 ساعت 10:24 ...

https://www.arshnews.ir/getdkf0fjyt0fz6.2a2y.html
متن : عرش نیوز،حتماً این حرف ها به گوش شما هم آشناست: شب ها چای و قهوه نخور راحت بخواب ، شام خوردن مانع خواب راحت می شود ، شب ها مواد غذایی نشاسته ای نخور» و ...

خوراکی هایی که نمی گذارند بخوابیم - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/1049480021461461708
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رمز موفقیت آنها چیست و این خواب راحت و عالی را چطور به دست آورده اند؟ ... زراتی با اشاره به موادغذایی ای که می تواند موجب کاهش خواب شود، می گوید: مصرف ... سلام من خواب خیلی زیادی دارم و دانش آموز هستم خواب زیادم مانع از انجام كارهام و انجام ...

برای رفع کم خوابی چه باید خورد ؟- ترکیب سه مقاله از ...

https://www.facebook.com/notes/...خوابی.../547752955241806/
این ماده، نقشی اساسی در خواب دارد و با توجه به این که نور، مانع تولید آن و ... غذاهایی که باعث خواب راحت می شوند شامل:سبزیجات سبز رنگ و برگی شکل مثل کاهو، اسفناج ...

بچه شمرون - بی خوابی و کم خوابی و راههای درمان بی خوابی

anasr121.mihanblog.com/post/1179
قهوه- نوشابه های سیاه رنگ- چای- شکلات کاکائویی و سایر مواد کاکائو دار- فلفل سبز- ... 6- مصرف زیاد غذا در شام به علت عدم هضم کامل و ایجاد درد معده ، مانع از خواب می شود. ... در این نوع بی خوابی، فرد در ابتدا راحت می خوابد اما 2 یا 3 ساعت قبل از صبح از ...

چند ساعت بعد از شام مي توانيم بخوابيم - سالم باش

salembash.com/article/2824-45
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - براي اينكه خواب شبانه عميق و مفيد داشته باشيم بايد از خوردن خوراكي هايي چون قهوه، چاي پررنگ، غذاهاي ... چه مواد غذايي مانع از خواب راحت شبانه مي شوند؟

آوای سلامت - خواب رضایت بخش

iec.behdasht.gov.ir › عنوان های اصلی سلامت › مهارت های زندگی
همچنین سالمندان در طی خواب بیشتر بیدار می شوند و تمام اینها در این سنین .... که کوچکترین سرو صدا مانع به خواب رفتن شما شده ویا باعث بیدار شدنتان می گردد، از .... براي داشتن يك خواب راحت، خوردن شام مناسب توصيه مي شود، اما چه مواد غذايي براي شام ...

کودکانی که خواب راحتی ندارند

www.2ctor.com/کودکانی-که-خواب-راحتی-ندارند/
خوابیدن در روز حتی به مدت کوتاه مانع از خوابیدن در شب می شود. ... مصرف برخی از غذاها باعث ایجاد خواب راحت می شوند و بعضی دیگر غذاهایی که باعث خواب راحت می شوند ...

مواد غذایی طبیعی برای خواب راحت! - کلوب

www.cloob.com/u/dr_amin_m/.../مواد_غذایی_طبیعی_برای_خواب_راحت!
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مواد غذایی طبیعی برای خواب راحت! ... فکر می کنند نوشیدن الکل به خواب راحت کمک می کند در حالی که تاثیر آن کاملا برعکس است و مانع خواب می شود.

مواد غذایی طبیعی برای داشتن خواب راحت! - نیک صالحی

www.niksalehi.com/taghzie/archives/240732.php
۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متاسفانه برخی فکر می کنند نوشیدن الکل به خواب راحت کمک می کند در حالی که تاثیر آن کاملا برعکس است و مانع خواب می شود. یک لیوان شیر داغ می ...

خوراکی هایی که موجب بی خوابی می شوند - کلینیک ...

zohrehdental.com/.../3365-خوراکی-هایی-که-موجب-بی-خوابی-می-شوند.ht...
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از همشهری، خوابی راحت و باکیفیت ... هستند که به بدن انرژی می‌دهند و به همین دلیل مانع از به خواب رفتن می‌شوند. ... به همین دلیل توصیه می شود که از مصرف این مواد غذایی قبل از خواب خودداری کنید.

پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - این خوراکی ها را شب ها ...

qudsonline.ir/detail/News/329753
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما باید توجه داشت که چه خوراکی هایی برای شام انتخاب می شوند زیرا بعضی از مواد غذایی دیر هضم هستند و مانع از خواب راحت می شوند. پس آنها را از وعده ...

مواد غذایی طبیعی برای خواب راحت! - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/107795_مواد-غذایی-طبیعی-برای-خواب-راحت.html/
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متاسفانه برخی فکر می کنند نوشیدن الکل به خواب راحت کمک می کند در حالی که تاثیر آن کاملا برعکس است و مانع خواب می شود. یک لیوان شیر داغ می ...

چه بخوریم تا راحت بخوابیم

www.movafaghiat.com/تغذیه-سلامت/3771/چه-بخوریم-تا-راحتخوابیم
مصرف مواد غذایی مفید و مناسب در داشتن خواب راحت شبانه موثر است. ... کاری زیاد، خوردن مواد غذایی نامناسب، یک جا نشستن و بی‌تحرکی مانع خواب خوب و راحت است. ... بیشتر این سردردها زودگذر نیم ساعته تا یک ساعته هستند و خود به خود خوب می شوند.

خوابیدن بعد از خوردن ذا مشکلاتی را به دنبال دارد

sh-parsian.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?...
دکتر پروین میرمیران می گوید حداقل باید ۳ تا ۴ ساعت بین آخرین وعده غذایی و خواب شبانه فاصله انداخت ... چه مواد غذایی مانع از خواب راحت شبانه می شوند؟ خوراکی هایی که ...

وقتی خوردن تعیین کننده چگونه خوابیدن است! - نسخه قابل ...

www.ka-vip1.ir/printthread.php?tid=2839
۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و یا اگر بدانید خوردن برخی مواد غذایی مانع از داشتن خوابی آرام و راحت می شود آیا از خوردن این خوراکی ها اجتناب نمی کنید؟ اگر جواب شما مثبت است با ما ...

مقاله دير خوابيدن كودكان - سايت كودكان

koodakan.org/cnslt/magh/m07.htm
عواملي كه سبب دير به خواب رفتن در كودكان مي شود ممكن است دلايل متعددي داشته باشد. ... 5 آيا ممكن است سر و صدا زياد باشد و مانع خواب كودك شود؟ ... واقعيت اين است كه براي خوابي راحت داشتن در شب براي كودك تنها يك روش وجود ندارد، راه ... به خاطر داشته باشيد مصرف شبانه برخي از مواد غذايي مانند : چاي و يا نوشابه ، خواب كودك را كاهش مي دهد.

قبل از خواب این‌ها را نخورید - همشهری آنلاین

hamshahrionline.ir/details/309185/Nutrition/ingredients
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای داشتن خوابی عمیق و راحت لازم است که دمای بدن پایین باشد. ... نیز هستند که به بدن انرژی می‌دهند و به همین دلیل مانع از به خواب رفتن می‌شوند. ... به همین دلیل توصیه می شود که از مصرف این مواد غذایی قبل از خواب خودداری کنید.

این خوراکی ها خواب شیرین را به سراغ چشمانتان می آورند | خوراکی

www.ghatreh.com/news/.../این-خوراکی-خواب-شیرین-سراغ-چشمانتان-آور...
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بررسی ها نشان می دهند، غذاهایی مانند برنج می تواند به خواب راحت کمک کند اما ... چون پیتزا و بیسکویت در ساعات آخر شب می تواند منجر به بی خوابی در افراد شود. ... مانند کوریتزول و آدرنالین کمک می کند و مانع از دیدن کابوس و خواب ها.

تاثیرات بی خوابی در انسان

hessam87.persianblog.ir/
غذاهایی که باعث خواب راحت می شوند شامل:سبزیجات سبز رنگ و برگی شکل مثل کاهو، ... مصرف زیاد غذا در شام به علت عدم هضم کامل و ایجاد درد معده ، مانع از خواب می شود.

چند غذایی که خواب را مختل می کنند - تغذیه و سلامت

behsite.ir/content/articles/food/2459/
بنابراین در ادامه به غذاهایی اشاره می‌کنیم که نباید شب‌ها بخورید. ... پس طبیعی است که این وضعیت، مانع از خواب طبیعی و مطلوب شما شود. ... قرمز و پنیرهای کهنه : استفاده از گوشت قرمز در ساعات منتهی به خواب شبانه، مانع از خواب مطلوب و راحت می‌شود.

باور های اشتباه در مورد همه چیز

www.khorafat3000.blogfa.com/
گرم شدن زیاد موجب می شود نتوانید خواب راحتی داشته باشید. ... یا غذا را در ظروف كوچك تر بریزید و در یخچال قرار دهید، در این صورت غذا زودتر سرد می شود. .... اخبار بوده است زیرا شیرین کننده ها یکی از رایج ترین طعم دهنده ها هستند که تقریبا در بیشتر مواد خوراکی امروزی یافت می شود. ..... قهوه می تواند مانع از خوابیدن شود اما نه در تمام مردم.

خواب و سلامت روانی - آشپزباشی

ashpazbashy.com/خواب-و-سلامت-روانی/
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در مورد کارگرانی که محل کارشان دورتر است، زود از خواب بیدار می شوند و ... در مطالعات علمی ثابت شده است که گرم کردن پا با آب گرم شما را برای یک خواب شبانه راحت بیمه می کند. ... طب سوزنی را آزمایش کنید، مخصوصاً اگر درد مانع خواب شما می شود. ... لذت ببرید، آشپزی تنها ریختن مواد غذایی داخل قابلمه، حرارت دادن و هم زدن ...

چند راه حل ساده برای داشتن یک خواب راحت - وبلاگ آی برتر

blog.ibartar.com/روش-داشتن-خواب-راحت/
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی مواد غذایی فرد را بی خواب می کند. برای مثال قهوه دارای کافئین است که مانع خواب می شود. خودداری از مصرف غذاهای سنگین در شب و داشتن پیاده روی ...

عطاری بهار - برای رفع کم خوابی چه باید خورد؟

www.atari-bahar.ir/extrapage/16
مصرف بعضی غذاها باعث ایجاد خواب راحت می شوند وبعضی دیگر باعث اختلال در خواب میشوند. ... قهوه-نوشابه های سیاه رنگ-چای-شکلات کاکائویی وسایر مواد کاکائو-فلفل ... 5)مصرف زیاد غذا در شام بعلت عدم هضم کامل وایجاد درد معده مانع از خواب میشود.

بهبود کیفیت خواب با تغذیه سالم ! - بیست ستون

www.bistsotoon.com/p/بهبود-کیفیت-خواب-با-تغذیه-سالم
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مواد غذایی سالم برای مقابله با بی خوابی. ... این دو ماده باعث شل شدن عضلات و ماهیچه ها درهنگام شب می شود و در پی آن می تواند مانع خواب آرام و راحت شود .

درمان های طبیعی و گیاهی بیخوابی | مرجع سلامت و زیبایی زنان

parsivenus.com/?q=درمان-های-طبیعی-و-گیاهی-بیخوابی
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مواد غذایی موثر در درمان بیخوابی ... شلبی هریس روانشناس می گوید بهترین غذای خواب آور ترکیبی از پروتئین ... داده است که حتی کمبود اندک آن نیز می تواند مانع از تنظیم درست مغز در شب شود. ... همه این موارد می تواند مانع خواب راحت شود.

میگنا - مشكلات خواب کودکان

www.migna.ir/vdcjfiexzuqea.sfu.html
۴ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - این مواد غذایی را دوبار گرم نکنید .... معمولاً کودکان زير 5 سال بيش از بقيه دچار مشکلات خواب مي شوند ، ولي اين مشکلات در کودکان بزرگتر نيز ديده مي شود . .... قبل از خواب اجازه ندهید کودکتان خوراکی های محرکی که مانع خواب او می شوند مانند شکلات و ..... این کمک می کند تا کودک خواب عمیق تر و راحت تری داشته باشد.

باور های اشتباه در مورد همه چیز

www.khorafat3000.blogfa.com/
گرم شدن زیاد موجب می شود نتوانید خواب راحتی داشته باشید. ... یا غذا را در ظروف كوچك تر بریزید و در یخچال قرار دهید، در این صورت غذا زودتر سرد می شود. .... اخبار بوده است زیرا شیرین کننده ها یکی از رایج ترین طعم دهنده ها هستند که تقریبا در بیشتر مواد خوراکی امروزی یافت می شود. ..... قهوه می تواند مانع از خوابیدن شود اما نه در تمام مردم.

چند راه حل ساده برای داشتن یک خواب راحت - وبلاگ آی برتر

blog.ibartar.com/روش-داشتن-خواب-راحت/
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی مواد غذایی فرد را بی خواب می کند. برای مثال قهوه دارای کافئین است که مانع خواب می شود. خودداری از مصرف غذاهای سنگین در شب و داشتن پیاده روی ...

عطاری بهار - برای رفع کم خوابی چه باید خورد؟

www.atari-bahar.ir/extrapage/16
مصرف بعضی غذاها باعث ایجاد خواب راحت می شوند وبعضی دیگر باعث اختلال در خواب میشوند. ... قهوه-نوشابه های سیاه رنگ-چای-شکلات کاکائویی وسایر مواد کاکائو-فلفل ... 5)مصرف زیاد غذا در شام بعلت عدم هضم کامل وایجاد درد معده مانع از خواب میشود.

کدام مواد غذایی مانع خواب راحت می شوند؟ - باتوته

batoote.ir/کدام-مواد-غذایی-مانع-خواب-راحت-می-شوند؟/
۲ ساعت پیش - مواد غذایی مفید در داشتن خوابی راحت تاثیر بسیاری دارد.اگر میدانستید کدام غذاها از خواب خوب جلوگیری میکنند از آنها پرهیز میکردید، در اینجا چنین ...

عادت‌هایی که معده را خراب می‌کنند | سایت وردپرس

amir-abbasi.ir › سلامت
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بنابراین بهتر است مواد غذایی را به روشی ملایم و با درجه حرارت پایین ... اگر مشکل ریفلاکس معده مانع از خواب راحت می شود برعکس آن نیز ممکن است.

17 قدم تا حفظ تندرستی مغز | بنیاد امور بیماری های خاص

khaspress.ir/?p=1111
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در جهان امروز، مصرف مواد غذایی ناسالم، استفاده از لوازم الکتریکی و… ... محیط عاری از نور و صدا باعث ترشح ماده شیمیایی ملاتونین و خوابی راحت می شود. ... و تماشای تلویزیون مانع ترشح این ماده شیمیایی و آشفته شدن چرخه خواب می شود.

چگونه خواب خوبی داشته باشیم،روشهای آرامش درخواب،افزایش ...

www.zibaweb.com/khab.htm
چگونه خواب راحتی داشته باشیم؟ ... خواب به اندازه غذا، هوا،آب براي شما ضروري است. ... بيشترافراد در ساعت هفت صبح، ظهر و شش بعدازظهر گرسنه مي شوند، چرا كه براي سالها دراين ساعات غذا خورده اند. ... مواد الكلي باعث دوره هاي خواب غير طبيعي، نامنظم وبيداري مكرر در صبح زود مي شود. 13. ... براي بعضيها، سروصدا مي تواند مانع خوابشان شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 622
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 1,332
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,352
  • بازدید ماه : 15,040
  • بازدید سال : 101,066
  • بازدید کلی : 1,889,403