loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 463 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

رئیس اتحادیه باغداران گفت: دیشب حجم وسیعی از انواع میوه‌های تابستانه خارجی به صورت ناگهانی و شبانه در میدان میوه و تره بار تهران توزیع شده، ضمن اینکه این کار با «رابطه بازی» انجام شده است.

مجتبی شادلو اظهارداشت: شب گذشته ۱۰ نوع میوه تازه خوری تابستانه از اقصی نقاط دنیا از جمله کشورهایی مانند شیلی و اکوادور وارد بازار میوه تهران شده است.

 

 وی اضافه کرد: میوه‌هایی مانند گیلاس، انواع آلو، انواع زردآلو، انواع هلو، شلیل و انگور در حجمی گسترده در بازار تهران توزیع شده است.

 

شادلو با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند اسم این کار را قاچاق بگذارند، تصریح کرد: مگر ممکن است این حجم گسترده واردات به شکل قاچاق انجام شده باشد؟ این میوه‌ها هزاران کیلومتر راه را طی کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: این محصولات از طریق سیستم ترانزیت و جاده‌های اصلی آمده‌اند، چون میوه‌هایی نیستند که بتوانند با خر و قاطر از کوه‌ها  و مناطق صعب العبور وارد شوند. به عنوان مثال، وقتی گیلاس از دماوند به تهران می‌رسد، کیفیت آن کلی تفاوت می‌کند.

 

شادلو در پاسخ به این پرسش که آیا اعتقاد دارید این واردات قانونی انجام شده است؟ گفت: این میزان گسترده واردات با رابطه بازی و دلال صفتی انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه قانون واردات این میوه‌ها را ممنوع کرده است، افزود: حجم محصولات وارد شده بسیار چشمگیر و زیاد است، ضمن اینکه این محصولات در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران شب گذشته توزیع شده است.

 

رئیس اتحادیه باغداران با اشاره به اینکه ما صبح امروز موضوع را به مسئولان وزارت جهادکشاورزی اطلاع رسانی کردیم، اضافه کرد: مسئولان این وزارتخانه بسیار ناراحت و متعجب شدند و در حال حاضر پیگیر این موضوع هستند.

 

شادلو تصریح کرد: همه باید به ساماندهی وضعیت پیش آمده کمک کنند، همه مسئولان باید مستقیما ورود کنند و این محصولات جمع آوری شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حواس همه به انتخابات است، گفت: دولت نباید بازار را رها کند، این چه کاری است که انجام شده است؟ ما باید تولید داخل را حفظ  کنیم اما در شرایط پیش آمده سرمایه های کشور دارد به حراج می‌رود.

 

گفتنی است؛ تصاویر حجم وسیعی از انواع میوه‌های تابستانه خارجی که به صورت ناگهانی و شبانه در میدان میوه و تره بار تهران توزیع شده، به شرح ذیل است:


 

 


 


توزیع ناگهانی میوه‌های عجیب در تهران+تصاویر - پارسینه

www.parsine.com/fa/.../توزیع-ناگهانی-میوه‌های-عجیب-در-تهرانتصاویر
۳ ساعت پیش - احتمال ظهور اسلام روسی طی سال‌های آینده وجود دارد ... توزیع ناگهانی میوه‌های عجیب در تهران+تصاویر ... وی اضافه کرد: میوه‌هایی مانند گیلاس، انواع آلو، انواع زردآلو، انواع هلو، شلیل و انگور در حجمی گسترده در بازار تهران توزیع شده است.

مجله گیزمیز

gizmiz.com/
آخرین مطالب و عکس های سایت بهترین جا برای سفر عید خانوما! خبرهای داغ و دست اول · ظهور ناگهانی میوه های عجیب در بازار تهران ۲۶ بهمن ۱۳۹۴. عکسهایی از جشنواره موسیقی ...
شما از این صفحه در 2/13/16 بازدید کردید.

همسر شهره صولتی

farazeandishe.ir/همسر-شهره-صولتی/
ظهور ناگهانی میوه های عجیب در بازار تهران آخرین مطالب و عکس های سایت ظهور ناگهانی ... او همچنین... ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ بدون نظر. عکسی زیبا از دوران جوانی شهره صولتی.

توزیع ناگهانی میوه‌های عجیب در تهران+تصاویر :: پارسینه

pajvak.com/main/.../توزیع-ناگهانی-میوه-های-عجیب-در-تهران-تصاویر
۳ ساعت پیش - توزیع ناگهانی میوه‌های عجیب در تهران+تصاویر. ... احتمال ظهور اسلام روسی طی سال‌های آینده وجود دارد ... وی اضافه کرد: میوه‌هایی مانند گیلاس، انواع آلو، انواع زردآلو، انواع هلو، شلیل و انگور در حجمی گسترده در بازار تهران توزیع شده است.
۵ روز پیش - آکاایران: طلا نخرید آکاایران یک استراتژیست برجسته بازار طلا به سرمایه ... آکاایران: توزیع ناگهانی میوه های عجیب در تهران+تصاویر مجتبی شادلو ...

عروس کشان عجیب در بوداپست/عکس

newsof.rozblog.com/post/.../عروس-کشان-عجیب-در-بوداپستعکس.html
۴ دقیقه پیش - عکس / از جشنواره فانوس های کاغذی تا عجیب ترین عروس کشان. irinn.ir/. ... ظهور ناگهانی میوه های عجیب در بازار تهران ۲۶ بهمن ۱۳۹۴. عکسهایی از جشنواره ...

میوه‌های عجیب وغریب خارجی دربازار/گرایش مردم به خرید میوه‌های ...

www.mehrnews.com/.../میوه-های-عجیب-وغریب-خارجی-دربازار-گرایش-مرد...
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غروب خورشید تهران: 17:40; اذان مغرب به افق تهران: 17:59; نیمه شب شرعی ... اوضاع در بازارهای میوه معروفی همچون تجریش هم ردپای میوه های خارجی را به خوبی نشان می‌دهد. .... علم از نشانه های خداست/ ارتباط بین ظهور علم مدرن و باور به خداوند ...

میوه‌های عجیب و غریب خارجی دربازار - فرادید

faradeed.ir/fa/news/3055/میوه‌های-عجیب-و-غریب-خارجی-دربازار
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گشت و گذاری هم در میوه‌فروشی‌‌های مناطق مختلف تهران همین را نشان می‌دهد. ... اوضاع در بازارهای میوه معروفی همچون تجریش هم ردپای میوه های خارجی را به خوبی ...

میوه‌هایی لوکس و عجیب در تهران! (+عکس)

www.shahrekhabar.com/picnews/1421760120401504
۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش پارسینه، سروکله میوه‌ های لوکس وارداتی دوباره در بازار پیدا شده است و این روزها باوجود ... البته دامنه میوه‌های لوکس در بازار تنها به این میوه‌های با اسم‌های عجیب و غریب ختم نمی‌شود، بلکه برخی از ..... موتور هواپیمای ماهان در آسمان اسلامشهر بطور ناگهانی از هواپیما جدا شد+تصاویر ... آیا حادثه مکه از علائم ظهور بود؟

۲ ساعت پیش - دختر فلسطینی رسانه های ضد سوری را رسوا کرد +تصاویر. ... توزیع ناگهانی میوه های عجیب در تهران+تصاویر توزیع ناگهانی میوه های عجیب در تهران+ ...

پرده‌برداری از راز گرانی‌های ناگهانی مرغ و میوه در نوروز ۹۴ ...

www.farhangnews.ir/content/118860
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیر مرکزتحقیقات راهبردی غذا و کشاورزی دانشگاه تهران : عده‌ای از تجار اتاق بازرگانی و واردکنندگان مرتبط با وزارت ... پرده‌برداری از راز گرانی‌های ناگهانی مرغ و میوه در نوروز ۹۴ ... ستاد تنظیم بازار در وهله اول مسئول گرانی های شب عید است ..... شباهت‌های عجیب خوارج و تکفیری‌ها ... حادثه منا در حج سال 94، از علائم ظهور است؟

5871884 و 4492573 در 3759482 به 2937785 از - People of ...

people.mozilla.org/~jdaggett/tests/textdata/fa-opensubtitles-freq.txt
... كه 626112 های 604659 آن 576096 مي 574332 هاي 560797 شده 511217 خود 481011 ... ایران 196965 اما 194351 عنوان 194161 آنها 189746 تهران 188006 نيز 184505 يك ... 52551 کردن 52369 خواهند 52273 همراه 52205 بازار 52141 بازی 52081 سياسي ..... 6794 منزل 6791 ظهور 6785 دیدن 6784 سرزمین 6783 واسطه 6781 شديد 6771 مجاز ...
پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران،اخبار و تحلیل های مازندران و شمال کشور. ... علاوه بر گرانی بسیاری از کالاهای خوراکی در ماه های اخیر، قیمت میوه و صیفی‌جات نیز ..... اسپم ناگهانی برخی کاربران تلگرام .... غارهای كلاردشتدر سال‌های (1354 - 1355) بر اثر بررسی‌های موسسه‌ باستان‌شناسی دانشگاه تهران تعدادی از غارهای عصر سنگ در منطقه‌ .

میوه عجیب - صفحه نخست

salarhidari-ba.crawlblog.ir/ogle/میوه+عجیب
ادامه ميوه های عجيب در ادامه مطلبمنبع: http://dard-zm.blogfa.com/ ... درخت زالزالك به صورت خودرو در گرگان،اراك،كلاردشت،ارومیه،بروجرد،كوهستان های البرز و حتی ناحیه شمال تهران ..... دوباره ميوه‌های وارداتی با ظاهری زیبا در بازار خودنمایی می کند و در این میان بیم آن ... ظهور پدیده نوظهور در هوای ابری شهر اسکازو در کشور کاستاریکا موجب تعجب و ...

میوه های عجیب - صفحه نخست

salume-nemat-ba.csland.ir/ogle/میوه+های+عجیب
۱ روز پیش - ميوه‌ هاي عجيب و غریب، بیشتر در نواحی گرمسیری رشد می ‌کنند. .... روز اول تصمیم گرفنم به بازار ميوه بروم و انار درجه یك و پرتقال بخرم. ..... فیبر روند افزایش قند ميوه را در جریان خون کند می کند در نتیجه به جای افزایش ناگهانی، قند خون به ..... از بردگی تا صدارت · قاجاریه · چرا تهران به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد ؟

اقدام مهم سال 94 به ثمر نشستن برجام بود | اقدام بسیار مهمی

www.ghatreh.com/news/.../اقدام-مهم-سال-ثمر-نشستن-برجام-بود
۱۲ ساعت پیش - احتمال ظهور اسلام روسی طی سال‌های آینده وجود دارد ... علی لاریجانی عصر یکشنبه در همایش «فرصت های سرمایه گذاری در پسا ... توسعه و ورود به بازار مبادلات هسته ای در مقابل پذیرش برخی محدودیت ها که هیچ خسارتی به دانش هسته ای کشور وارد نمی کند، به اهداف خود دست یافت. ..... توزیع ناگهانی میوه‌های عجیب در تهران+تصاویر.

ظهور باربی های جدید در بازار (16 عکس) | پگاه آنلاین - آخرین ...

fun.pegahonline.ir/news/.../ظهور-باربی-های-جدید-در-بازار-16-عکس/
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ظهور باربی های جدید در بازار (16 عکس) عروسک های باربی برای اولین بار در سال ... با آغاز معاملات در جلسه گذشته، شاخص کل بازار بورس اوراق بهادار تهران در روند ..... 103 دیدگاه 33021 بازدید 70 لایک عروسک های عجیب و ترسناک (71 عکس) 22 .... این جمله را به خاطر داشته باشید که صبر تلخ است ولی میوه آن شیرین است.
۲ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بعد از اینکه عروس به خانه داماد وارد شد زن های فامیل می آمدند و شروع به شادمانی می کردند . .... مقداری از میوه های فصل و شیرینی نیز جزو اصلی این هدایا به شمار می آمده است ..... آيا در قبال اين تراكم عجيب و وحشتناك تهران هيچ يك از شهرستان هاي ايران، ..... ثروت حاصل از صعود ناگهانی قیمت نفت به احداث خانه های تازه و ظهور محلات ...

اقتصاد غذا- پایگاه خبری صنایع غذایی و کشاورزی ایران ...

www.foodpress.ir/Tag/?key=نرخ+ارز
ظهور بارقه‌های وحدت فعالان صنایع غذایی ... مرغ ها چگونه با تقلب چاق می شوند+ فیلم بسیار جالب .... بساط میوه‌های لوکس برچیده شد/ قیمت انواع میوه در بازار ... اینکه مردم بتوانند از منافع سهام عدالت برخوردار شوند، گفت: دولت با تغییرات ناگهانی نرخ ارز ... است رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: افزایش نرخ ارز تعادل اقتصاد را به هم می زند.

برچسب ها - قیمت موز - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/قیمت%20موز

هادی بختیاری ضمن اعلام قیمت های جدید انواع میوه سبزی... بارفروشان ... میوه های تابستانه از جمله گیلاس و زردآلو با قیمت... بازار شده ضمن اینکه قیمت این میوه در روزهای ابتدایی... هلوی ۶۰ روزه .... مرگ ناگهانی مصرف‌کنندگان داروهای انرژی‌زا ... ظهور مخدرهای جدید؛ گوش‌کردنی‌ها جایگزین دودکردنی‌ها ... جدول/قیمت فروش آپارتمان در نقاط مختلف تهران ...

آن وعده ناگهانی 31 مرداد 893 ش وقوع جنگ چالدران بین ایران و ...

www.khorasannews.com/NewsSource/18483-920531/pdf/R08.pdf
داستانک. زندگی بزرگان. بچه های امروزی! دی روزنامه. صور. خیال. تهران. بیرجند. مشهد. بجنورد. 33 ... می کرد و نیروی جاذبه بازار میوه رو کشف می کرد!! خبر بعدی این که .... ه ر کسی ب رای خ ودش شیرین و جالب ... ما ]ظهور حضرت[ یکباره و ناگهانی.
در اولین هفته دی‌ماه میوه‌های تازه با ۲.۵ درصد و گوشت مرغ با ۳.۹ درصد بیشترین کاهش و ... هندوانه‌های شب‌یلدا برخلاف سال‌های قبل به فروش نرفت و بازار آن راکد بود. ... دلیل افزایش ناگهانی قیمت میوه ... شبانه ماموران تعزیرات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران، گرانی عجیب میوه مهار شده است و ٧٥ درصد .... ظهور ابوبکر البغدادی بعد از ۱۸ ماه tick ...

آخرین قیمت آی پد در بازار تهران +جدول - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/.../آخرین-قیمت-آی-پد-در-بازار-تهران-جدول
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میوه شب عید تامین است / قیمت میوه افزایش نمی یابد ... میزان از سهم 25درصدی آی پد در بازار جهانی تبلت گزارش می‌دهد ... ظهور تبلت ها در بازار محقق شد تا با حرکت یک انگشت خواسته کاربران در ... در جدول زیر آخرین قیمت انواع مدل های آی پد در بازار تهران آمده است: .... مرگ ناگهانی و سکته قلبی در پی مصرف داروهای انرژی زا ...

میوه‌های ممنوعه در گمرک! | پایگاه خبری کارمند شمال

karmandshomal.ir/?p=23805
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش کارمند شمال، البته این روزها بازار میوه و تره‌بار از انواع و اقسام میوه‌های خارجی با اشکال و قیمت‌های عجیب و غریب از سیب ترش فرانسوی ...

گزارش نیویورک پست از فیسبوک "بچه پولدارهای تهران" ( ...

features.kodoom.com/entertainment/گزارش-نیویورک-پست-از.../5489/
۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این گزارش می نویسد: صفحه اینستاگرامی بچه پولدارهای تهران از هنگام افتتاح (۱۳ ... (تصویر) · تصاویر جالب مراسم افتتاح نمایندگی مازراتی بابک زنجانی در تهران ... میخانه ها · علت مرگ ناگهانی پسر جوان سیلوستر استالونه (هنرپیشه راکی) چه بود؟ ... خوش تیپ ترین هنرپیشه های هالیوودی که در سن بالا وحشتناک شدند!

آخرین خبرهای پارسینه - پارست

www.parset.com/NR152_متن_استعفای_کی‌روش.html
۲ ساعت پیش - توزیع ناگهانی میوه‌های عجیب در تهران+تصاویر پارسینه ۱ ساعت پیش ... زردآلو، انواع هلو، شلیل و انگور در حجمی گسترده در بازار تهران توزیع شده است. .... در زمان ظهور حضرت علیه‌السلام؛ ظاهرا این طور است که همه ایمانشان باطنی نیست.

علت سفید شدن مو در سن جوانی - بیتوته

www.beytoote.com/health/malady-remedy/hair.html
... ظاهر جواني خود را از دست داده‌اند و پيش از زمان موعد نشانه‌هاي پيري در آنها بروز و ظهور يافته است. ... برخي افراد تصور مي‌كنند يك فشارعصبي شديد يا هول و هراس ناگهاني باعث مي‌شود موها يك ... لباس های زیبا و شیک برای نوروز 95. قیمت خودرو در بازار,خرید خودرو .... اسباب کشی, اثاث کشی, باربری شرق تهران ... غذاهای آرامش‌بخش, خواب راحت ...
آموزش نماز شب, نماز شب, نماز شب چیست و چگونه خوانده می شود, نماز های مستحب, ... خون بازی های عجیب در خانه های خالی تهران. خون بازی در خانه خالی های تهران امروزه یکی از ...

مجریان ممنوع تصویر تلویزیون را بیشتر بشناسید ...

www.momtaznews.com/مجریان-ممنوع-تصویر-تلویزیون-را-بیشتر-ب/
در این شرایط، ما با مجری های انگشت شماری مواجه بودیم که علت محرومیت شان را می دانستند ... او که هر سال با «جشن رمضان» شبکه تهران به خانه روزه داران می آمد از این برنامه کنار ... علت توقف ناگهانی این برنامه عارضه قلبی و بستری شدن جمشیدی در بیمارستان .... به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، این تلویزیون LED با ...

الف - ظهور ناگهانی مونیکا لوینسکی

alef.ir/vdceon8wejh8wni.b9bj.html?225594

مصاحبه ناگهانی مونیکا لوینسکی زنی که باعث رسوایی اخلاقی بیل کلینتون شد مساله بهره ... تحلیلگران می گویند ظهور ناگهانی مونیکا لوینسکی و مصاحبه وی می تواند با جدی شدن .... ۲. بازیگر زن تصاویر پیکر دایی های شهیدش را منتشر کرد ... سلفی عجیب وزیر خارجه عربستان .... باد و باران در راه/ هوای تهران ۶ تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 7,353
  • بازدید سال : 71,987
  • بازدید کلی : 1,860,324