loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 799 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

سابسیژن” چیست که جای جوش را نابود می کند!


سابسیژن ، سابسیژن پوست

نام “سابسیژن” را تا به حال شنیده اید؟ تاحدودی می دانید که روش جدید رفع و درمان اسکار یا جای جوش های صورت

همه چیز درباره سابسیژن و روش درمان اسکار جای جوش صورت

 درمان جای جوش یا به اصطلاح اسکار به دو دسته طب سنتی و طب مدرن بخش بندی می شود. ماسک های گیاهی بسیاری برای این روش توصیه و استفاده می شود که مربطو به بحث طب سنتی و درمان های گیاهی مشکل جای اکنه است. در این بخش به معرفی یکی از روش های درمان جای جوش در طب مدرن به نام سابسیژن پوست خواهیم پرداخت. در مقاله ای که در و ب سایت acne.org منتشر شده بود در رابطه با ساب سیژن توضیحاتی ارائه شد که در ادامه می خوانید.

سابسیژن چیست؟

سابسیژن روشی است ساده و سر پایی و بی خطر ، با یک مکانیسم متفاوت و اساسی در درمان اسکارهای آتروفیک ( فرورفته ) نظیر جای جوش – جای بخیه و آبله مرغان و ... ساب سیژن و آر-اف فرکشنال در کنار هم بهترین درمان جهت اسکارهای آتروفیک ( فرورفته ) محسوب می شوند. در روش سابسیژن برای درمان و رفع جای جوش از روش آزاد کردن بافت های همبندی یا بافت های فیبروتیک استفاده می شود. سابسیژن با وسیله ای استاندار دارای سوزن های خاص به نام سوزن نوکور انجام می شود. روش سابسیژن برای درمان جای جوش یا به اصطلاح درمان جوشگاه های عمیق تاشی از اکنه انجام می شود.

 چرا جای جوش فرورفته می شود؟

یکی از عوامل مهم در ایجاد فرورفتگی در جوشگاه های آکنه، وجود چسبندگی ها و فیبروز زیر آنهاست که باعث کشیده شدن پوست به سمت داخل و فرورفتگی می شود. ساب سیژن روش بسیار موثری برای بهبود این فرورفتگی ها و به داخل کشیده شدن های جوشگاه های آکنه است. سابسیژن با استفاده از سوزن مخصوص وارد بافت فیبروتیک می شود و به صورت افقی بافت های فیبروتیک بریده می شوند.

  

روشهای انجام سابسیژن پوست صورت

روش قدیمی: با استفاده از سوزن نوکور که شبیه نیزه بوده و پزشک بعد از واردکردن آن به بافتهای زیر پوست و حرکت دادن متناوب آن، اقدام به بریدن بافتهای فیبروتیک و چسبندگی ها و بعضاً ایجاد خونریزی و هماتوم می کند.ساب سیژن با این روش، علیرغم اینکه هدف درمان که پاره کردن باندهای فیبروتیک است را محقق میکند، ولی به علت عوارض ناخواسته مثل کبودی شدید صورت، ایجاد جوشگاه های جدید ناشی از ورود خود سوزن نوکور، درد نسبتاً زیاد و گاهی تشدید فرورفتگی و چسبندگی ها و ایجاد لک و تیرگی های مقاوم،چندان محبوب و متداول نیست.

روش جدید: این روش که با استفاده از وسیله ساب سیژن ابداعی انجام میشود،تحول اساسی در درمان جای جوش، جای زخمهای وسیع نظیر سالک، چین و چروک های عمیق صورت نظیر خط خنده و خط اخم و....، جوانسازی پوست در پوستهای مسن و دچارچروک های وسیع ایجاد کرده است.

سابسیژن ، سابسیژن پوست ، درمان اسکار

سابسیژن پوست و ساب سیژن اسکار جای جوش

چه کسانی می توانند سابسیژن انجام دهند؟

همانطور که گفته شد روش سابسیژن برای رفع جوشگاههای عمیق است و هرچه عمق این جوشگاهها بیشتر باشد به نسبت نتیجه بهتر خواهد بود. البته برای جوشگاه های سطحی هم موثر خواهد بود. روش سابسیژن برای اکثر جنس پوست ها مناسب است اما پوست های تیره بعد از انجام سابسیژن احتمال بروز هیپرپیگما نتاسیون را دارند.

اقدامات و مراقبت های قبل از انجام سابسیژن :

شب قبل از سابسیژن حمام نمایید.

اگر جزء بیماران دیالیزی، پیوندی و یا بیماران مبتالء به بیماری های خاص می باشید به پزشک معالج اطلاع دهید.

در صورت مصرف هر گونه دارو و یا داشتن اعتیاد به مواد مخدر یا الکل به پزشک معالج اطلاع دهید.

قبل از ساب سیژن، صورت را با آب و صابون شستشو داده و چربی، دارو و یا مواد آرایشی را پاک نمایید.

در صورت مصرف وارفارین، هپارین وآسپرین ،از 3 روز قبل دارو را پس از مشورت با پزشک معالج قطع نمائید.

در صورت ابتالء به دیابت، فشار خون، بیماریهای خاص یا مزمن داروهای خود را پس از مشورت با پزشک معالج ،طبق روال قبل مصرف نمایید.

در بیماران با سابقه تبخال،قرص آسیکلوویر به صورت پیشگیرانه تجویز می شود و مصرف قرص آسیکلوویر تا بهبود ضایعات ادامه می یابد.

در صورت ابتالء به بیماری های عفونی مانند هپاتیت، ایدز و ... به پزشک معالج اطلاع دهید.

در صورت بارداری و یا شیردهی به پزشک اطالع دهید.

بیماران مبتال به آکنه فعال (جوش ) نیاز به درمان موفق آکنه قبل از انجام ساب سیژن دارند. 

اقدامات و مراقبت های بعد از انجام جراحی سابسیژن

بعد از ساب سیژن بیمار باید به مدت 24 تا 48 ساعت از تماس 2 سوراخ ایجاد شده در طرفین صورت با آب جلوگیری کند و روی آنها پماد آنتی بیوتیک بزند.کبودی بعد از عمل طبیعی است که در مدت 8 الی 10 روز بهبود می یابد . گاهی بعد از انجام جراحی سابسیژن بازهم اسکارها دیده می شوند و انهم به دلیل نیاز به 2 الی 3 جلسه در این دوره درمان جای جوش است.

سابسیژن ، همه چیز درباره سابسیژن برای درمان اسکار و جای جوش

سابسیژن چیست که جای جوش را نابود می کند! 5/5 1
منبع : acne.org - ترجمه نمناک /ن

سابسیژن | همه چیز درباره “سابسیژن” برای درمان اسکار و جای جوش

namnak.com/26978-سابسیژن-چیست.html
سابسیژن و سابسیژن چیست و سابسیژن برای درمان اسکار و روش سابسیژن برای رفع جای جوش و بهترین نوع ... “سابسیژنچیست که جای جوش را نابود می کند!

درمان فرورفتگی جای جوش-اسکار آکنه | گالوس

www.galoos.ir/فرورفتگی-جوش-اسکار/
۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از دلایل باقی ماندن جای جوش، ژنتیکی می باشد که در افراد مختلف متفاوت می باشد که بعضی از ... درمان جای جوش توسط تزریق چربی، ساب سیژن و لیزر بعد از ۲ سال ... مراقبت های بعد از عمل سابسیژن جای جوش صورت: ... حدا اقل سه برابر نرمال در ناحیه اسکار تزریق کند و نتائج خوبى در یک جلسه بدست آوردگالوس.
۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شایع ترین نوع جای جوش صورت اسکار آتروفیک می باشد و بصورت یک فرورفتگی در سطح ... پوست كه مواد چربي به نام سبوم را به سطح پوست منتقل مي كنند و نفوذ باكتر بپروپیونی ... درمان جای جوش صورت با عمل سابسیژن چیست؟
سلامت: برای رفع جای آکنه از روشی به نام ساب‌سیژن استفاده می‌شود. برایمان در ... هایی بروز می‌کند و گاهی به‌حدی خفیف است که خود فرد متوجه ابتلایش نیست. برعکس در ... عوارض روانی آکنه چیست؟ ... هرچند امروزه با کمک لیزر، ساب‌سیژن یا کرم‌های موضعی می‌توان جای جوش یا لک را برطرف کرد اما برخی قدرت مالی این کار را ندارند. به هرحال ...

سوالات و مشکلات درباره‌ی پوست صورت ! [آرشيو] - Page 6 - ...

forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › پرسش و پاسخ پزشكي
۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏50 نویسنده
اما در مورد درمان جای جوش بعد از این که درمان شدید و جوش ها برای همیشه کنار ... اکثر متخصصین پوست لیزر رو انجام می دن ولی سابسیژن رو من ندیدم هرجایی انجام بدن. ..... براي جذب مواد مغذي كليدي و ويتامين هاي B و K ضروري است، نابود كنند.
روش ساب سیژن با کانول که در درمان جای جوش، جای سالک، چین و چروک عمیق ... افقی کانول زیر پوست، بافت های فیبروز در محل اسکار پاره شده و چسبندگی را آزاد می کند.

سابسیژن Subcision چیست؟ ساب سیژن با کانول درمان جای ...

newsfile.ir/.../سابسیژن+Subcision+چیست؟+ساب+سیژن+با+کانول+درمان...
ساب سیژن با کانول درمان جای جوش، جای سالک، چین و چروک عمیق. ... درمان بسیاری از بیماری ها را کشف کند اما هنوز هستند برخی امراض که صرفا با مرگ درمان می شوند. ... موافقم که با یک میوه خوشمزه پیری و افتادگی پوست،چین و چروک پوست را نابود کنم.
علت تیرگی جای جوش های صورت چیست؟ ... سه اشتباه مالی که زندگی شما را نابود می‌کند ... بنابراین عاقلانه این است که جوش را درمان نمود تا جوشگاه را؛ چون درمان راحت تر و ... شستن صورت روزی دوبار با صابون و یا شامپو در بهبودی جوش کمک می کند. .... و کرم های لایه بردار، سابسیژن یا آزاد کردن جوشگاه های فرو رفته از زیر، تزریق کلازن، ...
۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - باید دانست که یکی از علل پیدایش جوشها ،درست عمل نکردن کبد و غدد .... مالش پوست با ضماد سرکه التهاب جوش های خارش دار را برطرف می کند. .... ژل دندان آلوئه ورا مانند خمیر دندان عمل می‌ كند و قادر به نابود كردن باكتری ‌ها و .... آکنه چیست؟ .... جگر در برگیرنده مقادیر بالای ویتامین A است که به کاهش جای زخم کمک می کند.

آرشیو وبلاگهای ایرانی - درمان جای جوش اسکار تیرگی پوست ...

taren-blogfa-com.nahamta.ir/.../درمان+جای+جوش+و+اسکار++و+تیرگی+پ...
جاي جوش ها را می توان در مطب یک متخصص پوست درمان کرد، اما درمان جاي جوش به این روش ... و ورم را بر طرف می كند همچنین در مورد مداوای سرمازدگی و بیماریهای پوستی تجویز ... سابسیژن. سابسیژن چیست؟ اسکار یا جوشگاه بافتی است که به دلیل التهاب و یا ..... دانلود بازی نابود سازی شهر Demolition Inc | جزییات تازه قاتل حسین جگرکی در ...

جوش های قرمز رنگ روی گونه هایم و چانه ام - پرشین وی

www.persianv.com/ziba/055957.php
۲۲ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - و نزدیك به 5/2 ساله كه روی گونه هایم و روی چانه ام پر جوش های قرمز رنگ و گاهی یكی دو تای انها. ... برداری با مواد اسیدی و کرم های لایه بردار، سابسیژن یا آزاد کردن جوشگاه های فرو رفته از ... جگر در برگیرنده مقادیر بالای ویتامین A است كه به كاهش جای زخم كمك می كند. ..... بیماری پیسی چیست ، چه کسانی به آن مبتلا می شوند ؟
۳ ساعت پیش - گیاهی برای نابودی سلول های سرطانی -آکا .... 8- سابسیژن در رفع اسکارهای جراحی، جای جوش و منافذ پوستی ... نتایج و کارایی هایفوتراپی روی پوست ما چیست؟ .... به عبارت ساده تر، PRP ، پلاکت هایی را وارد بافت می کند که با آزادسازی ...
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش کدر پوست هایی که پر از جای جوش و آکنه هستند، باید مداوا شوند.از بین جای ... اگر جای جوش ها پر رنگ شده است، ماسک خاک رس معجزه می کند.
۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آکنه یا جوش یک اختلال پوستی است که در سنین نوجوانی شروع می شود و تا آخر ... راه نیابد یک برآمدگی سفید در سطح پوست تولید می کند که به آن سرسفید می گویند. ... بهترین راهکار برای درمان جای جوش چیست؟ .... درمان آکنه,درمان قطعی جوش صورتعخلاصی از آکنه,چگونه از شر جوش رها شوم,نابودی . ..... ساب‌سیژن چیست؟

جایزه اسکار - من و هنر - صفحه نخست

honareasil-ba.crawlblog.ir/tag/جایزه+اسکار
اسکار جای جوش را با طب سوزنی به سادگی می توان کنترل کرد. ..... سابسیژن. سابسیژن چیست؟ اسکار یا جوشگاه بافتی است که به دلیل التهاب و یا آسیب قبلی در ...

www.roial.blogfa.com - زيبايي

pardais.blogfa.com/category/1/زيبايي
علت چیست؟ ... برای شستشو از صابون اسیدی (گوگردی) كه پزشك توصیه می‌كند استفاده كنید. ... اپیلاسیون شرقی در واقع استفاده از همین موم است که به جای مواد شیمیایی از ... بند انداختن غیر بهداشتی پوست را تحریک می‌کند و اغلب باعث ایجاد جوش و ... با طول موج خاص رنگدانه‌های موجود در پیاز مو را هدف گرفته و پیاز مو را نابود می‌کنند.

جوش صورت یا آکـنه [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین انجمن ...

www.roozmenu.com › ... › پزشکی - Medical › دانستنیهای پزشکی
۱۲ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گرچه غذاهای چرب و شیرین در بعضی افراد جوشها را بدتر می کنند ولی ... پس باید موقعی قضاوت کرد که این غذاها باعث تشدید جوش می شوند که با .... اسیدی و کرم های لایه بردار، سابسیژن یا آزاد کردن جوشگاه های فرو رفته .... -به جای غبطه خوردن به دیگران با حوصله و تمرین از پوست خود مراقبت کنید. .... آکنه هورمونی چیست؟

آرشیو وبلاگهای ایرانی - آبله مرغان

nopal-blogfa-com.parsblogs.ir/tag/آبله+مرغان.html
مثلا خورشید که هر روز بالای سرمون طلوع و غروب می کنند رو نادیده می گیریم و در حسرت ... درمان اسکار ( جای جوش ، جای زخم ، جای ابله و جای سوختگی) با طب سوزنی ... سابسیژن. سابسیژن چیست؟ اسکار یا جوشگاه بافتی است که به دلیل التهاب و یا ..... هم شی مجازی مورخ 94517 با عنوان بررسی مشکلات زیست محیطی ناشی از نابودی دریاچه آرال ...
درمان آکنه با راکوتان چیست؟ ... این خوردنی ها پوست تان را نابود می کند ... اکوتان جوش‌ها را ریشه‌کن و از به وجود آمدن فرورفتگی‌های جدید پیشگیری می‌کند. ... شیب‌دار دارند که در این صورت، بهترین راه، ابتدا عمل بازسازی ساب‌سیژن و سپس لیزر خواهد بود.
عوارض دست زدن به جوش صورت راه درمان قطعی جوش های صورت چیست. ... برداری با مواد اسیدی و کرم های لایه بردار، سابسیژن یا آزاد کردن جوشگاه های فرو رفته از زیر، تزریق کلاژن، هیالورونیک اسید و چربی را نام برد. ... جگر در برگیرنده مقادیر بالای ویتامین A است كه به كاهش جای زخم كمك می كند. ..... ۴ عادتی که کلیه‌های‌ شما را نابود می‌کند.

چگونه جای جوش ها را از بین ببریم؟ -آکا - آکاایران

www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/2013102311821.html
۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اکوتان جوش‌ها را ریشه‌کن و از به وجود آمدن فرورفتگی‌های جدید پیشگیری می‌کند. آکوتان در بهبود فرورفتگی‌ها کمی موثر است. یک سال پس از مصرف ...

پرسشکده - مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

www.porseshkadeh.com/LastAnsweredQuestionsList/page/572
این خوردنی ها پوست تان را نابود می کنند! .... چون بعضی از دکترها میگن که با روش خاص انجام میدن که جای سوزن سابسیژن بصورت اسکار یا سوراخ باقی نمونه.
آكنه یا جوش یک اختلال پوستی میباشد که در سنین نوجوانی شروع وتا آخر جوانی همراه ... شستن صورت روزی دوبار با صابون و یا شامپو در بهبودی جوش کمک می کند. .... کرم های لایه بردار، سابسیژن یا آزاد کردن جوشگاه های فرو رفته از زیر، تزریق کلازن، ... روی آن پدید آید جای آن پس از بهبودی به صورت لکه در بدن و در روی پوست باقی می ماند ...

بهترین روش ها برای درمان جای جوش - تی نیوز

tnews.ir/news/21CE39621913.html
بهترین راه حل برای درمان لکه های جوش آن است که از همان ابتدا که جوش به وجود می آید از ... اکوتان جوشها را ریشه کن و از به وجود آمدن فرورفتگی های جدید پیشگیری میکند. ... شیبدار دارند که در این صورت، بهترین راه، ابتدا عمل بازسازی سابسیژن و سپس لیزر خواهد بود. ... افراد شب‌بیدار بیشتر در خطر سرطان هستند/ فعال شدن مکانیزم نابودی ...
۱۳ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فلسفه سیزده به در چیست؟ ... تاريخچه‌ي تقلب از جايي شروع ميشود که حسن کچل براي نخستين بار تن ... حتما شنيده ايد که عشق آدم را کور مي کند، خب اين همان عشق کور است. ... که موشهای صحرایی سالانه یک سوم منابع و ذخایر غذایی جهان را نابود می ... از 300 استخوان دارد که با رشد بعضی از آنها به یکدیگر جوش می خورند ؟

درمان اسکار با طب سوزنی

galeriblue1-rzb.blogreader.ir/.../درمان%20اسکار%20با%20طب%20سوزنی-0...
درمان اسکار ( جای جوش ، جای زخم ، جای ابله و جای سوختگی) با طب سوزنی ... طب سوزنی روندی را در بدن ایجاد می کند که پوست به طور وسیع شرایط مناسب خود از قبیل ..... صفحات رشد گاهی در بچه ها به علت تمرینهای ورزشی غلط آسیب و یا نابود می شود و به .... سابسیژن. سابسیژن چیست؟ اسکار یا جوشگاه بافتی است که به دلیل التهاب و یا ...

میکرودرم Instagram Photos - #میکرودرم - MostLikedTags

mostlikedtags.com/instagram/میکرودرم/1091064727863570195
dr.sadeghi: @s611246 چهارصد تا ششصد بسته به عمق جای جوش دارد dr.sadeghi: @fmmmmmmeshkat کمی کمرنگ میکند hoda_ava: سلام . ببخشید لک بارداری یا مشکل کبد که کمرنگ باشه رو با میکرودرم از بین میره؟ ... راهنمای قدم به قدم برای یک شبه نابود کردن جوش ها . ☑ 1. .... atisbeauty: موارد استفاده و فواید میکرودرم چیست؟
بیماری لک و پیس حداقل 1 درصد از جمعیت را درگیر میکند. این بیماری در همه نژادها ... لک و پیس چیست؟ ملانین رنگدانه است که تعیین کننده رنگ پوست ، مو و چشم است.

دفتر خط خطی رضا...

rezalashgar.mihanblog.com/
۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - برچسب ها: مردم چیست؟، ... 3 - فوت کردن آن هم یک راه فیزیکی دیگری است که کمکتان می‌کند. ... روده و کبد خیلی کمک می‌کند زیرا احساسات ساکن معمولاً در روده جای می‌گیرند و .... وزیر و سپهسالار او نیز بود، سپرد و دستور داد که کوروش را نابود کند. ..... وقتی جوش می‌زنیم 4 نوع جوشگاه یا جای جوش ممکن است باقی بماند؛ لک ...
جای جوش,از بین بردن جای آکنه,مراقبت پوست,روغن لوندر,ماسک صورت ... اکوتان جوش‌ها را ریشه‌کن و از به وجود آمدن فرورفتگی‌های جدید پیشگیری می‌کند. ... و برخی مثل دره، دیواره‌های شیب‌دار دارند که در این صورت، بهترین راه، ابتدا عمل بازسازی ساب‌سیژن و سپس لیزر خواهد بود. .... تأثیر متغیر کیفی در قیمت‌گذاری خودرو؛ نابود یا نامشهود؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,937
  • بازدید ماه : 7,211
  • بازدید سال : 71,845
  • بازدید کلی : 1,860,182