loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 459 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

هنوز یک هفته بیشتر از حضورم در مشهد نگذشته بود که روزی هنگام رفتن به دانشگاه با پسر جوانی آشنا شدم. این آغاز توصف روزگار تلخ دختر دانشجوی بی تجربه است.

تاریخ انتشار : 17 بهمن 1394
بازدید : 819 نفر

 

روزگار تلخ دختر دانشجو

دختر جوان در حالی که اشک می ریخت و دستانش از شدت عصبانیت به لرزه افتاده بود درباره چگونگی ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری الهیه مشهد گفت: اواخر شهریور بود که نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد. آن روز وقتی نامم را در ردیف پذیرفته شدگان دیدم از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم دوست داشتم با تمام وجودم فریاد بزنم چرا که در رشته مورد علاقه ام، آن هم در یکی از دانشگاه های معتبر مشهد قبول شده بودم.

وقتی مادرم را در آغوش کشیدم احساس کردم توانسته ام اندکی از زحمات شبانه روزی او را جبران کنم اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود که پدرم را در جریان قبولی من گذاشت. پدرم که کارگری زحمت کش است با دستان پینه بسته اش برایم دعا کرد و بدین ترتیب چند روز بعد عازم مشهد شدم و در ترم اول دانشگاه ثبت نام کردم.

هنوز یک هفته بیشتر از حضورم در مشهد نگذشته بود که روزی هنگام رفتن به دانشگاه با پسر جوانی آشنا شدم. ابراز علاقه «قاسم» به من موجب شد تا دوستی خیابانی من و او ادامه یابد. «قاسم» در همه تماس هایش وانمود می کرد که قصد دارد با من ازدواج کند اما منتظر فراهم شدن شرایطی برای خواستگاری بود چرا که من اهل یکی از شهرهای جنوبی کشور بودم و خانواده ام نیز در جنوب کشور ساکن هستند.

هنوز 3 ماه از این آشنایی نگذشته بود که «قاسم» پیشنهاد کرد برای صحبت درباره آینده و فراهم کردن شرایط خواستگاری به منزل یکی از دوستان متأهلش در منطقه جاده قدیم قوچان بروم من هم که هیچ گاه به نقشه شوم او فکر نمی کردم بلافاصله پیشنهادش را پذیرفتم. «قاسم» گفت: یکی از دوستانش با خودرو دنبالم می آید تا مرا به خانه دوستش برساند.
اما وقتی به آن خانه لعنتی رسیدم اثری از قاسم نبود او حتی تلفنش را هم خاموش کرده بود و من نمی توانستم با او تماس بگیرم.

وقتی شیشه مشروبات الکلی را در دست راننده خودرو دیدم پی به نیت شوم او بردم و فهمیدم که «قاسم» با طرح یک نقشه کثیف مرا در دام جوان شیطان صفت گرفتار کرده است .

خواستم فرار کنم اما او با تهدید به مرگ مقابلم ایستاد و... این گونه بود که همه هستی ام را از دست دادم و تازه متوجه شدم آن فرد شیطان صفت از اعمال کثیف خود فیلم نیز تهیه کرده است. در حالی که به روزگار سیاه خودم می گریستم او مرا سوار خودرو کرد تا به محل سکونتم برساند.

آن فرد در بین راه تهدیدم می کرد که سکوت کنم اما وقتی به اطراف میدان نمایشگاه بین المللی رسیدیم ناگهان با دیدن خودروی گشت پلیس روزنه امیدی پیدا کردم و در یک لحظه خودم را از خودرو پایین انداختم. مأموران نیز بلافاصله راننده را دستگیر و فیلم کثیف را نیز کشف کردند.

دختر دانشجو ، روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت

دختر دانشجو | روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت

namnak.com/26582-روزگار-تلخ-دختر-دانشجوی-اسیر-مرد-شیطان-صف...
۵ ساعت پیش - دختر دانشجو و روزگار سیاه دختر دانشجو و حادثه ای تلخ برای دختر دانشجو و داستان دختر دانشجو اسیر مرد شیطان صفت در نمناک.


روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/.../روزگار-تلخ-دختر-دانشجوی-اسیر-مرد-شیط...
۳ ساعت پیش - ۲ ساعت پیش – دختر دانشجو و روزگار سیاه دختر دانشجو و حادثه ای تلخ برای دختر دانشجو و داستان دختر دانشجو اسیر مرد شیطان صفت در نمناک.
۵۶ دقیقه پیش - روزگار تلخ دختر دانشجو. دختر جوان در حالی که اشک می ریخت و دستانش از شدت عصبانیت به لرزه افتاده بود درباره چگونگی ماجرا به کارشناس ...

دختر دانشجو ، روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت

modelmanto95.ir/2016/02/.../دختر-دانشجو-،-روزگار-تلخ-دختر-دانشجوی...
۱ ساعت پیش - ۴ ساعت پیش – دختر دانشجو و روزگار سیاه دختر دانشجو و حادثه ای تلخ برای دختر دانشجو و داستان دختر دانشجو اسیر مرد شیطان صفت در نمناک.

روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../روزگار-تلخ-دختر-دانشجوی-اسیر-مرد-شیطان-...
روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت هنوز یک هفته بیشتر از حضورم در مشهد نگذشته بود که روزی هنگام رفتن به دانشگاه با پسر جوانی آشنا شدم. این آغاز ...
۳ ساعت پیش - هنوز یک هفته بیشتر از حضورم در مشهد نگذشته بود که روزی هنگام رفتن به دانشگاه با پسر جوانی آشنا شدم. این آغاز توصف روزگار تلخ دختر دانشجوی ...

روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت | نیوزفان

news.honarfun.ir/.../198198_روزگار-تلخ-دختر-دانشجوی-اسیر-مرد-شیط...
هنوز یک هفته بیشتر از حضورم در مشهد نگذشته بود که روزی هنگام رفتن به دانشگاه با پسر جوانی آشنا شدم. این آغاز توصف روزگار تلخ دختر دانشجوی بی تجربه است.

روزگار تلخ دختر دانشجو | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/02/06/روزگار-تلخ-دختر-دانشجو/
۲ ساعت پیش - دختر دانشجو | روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت namnak.com/26582-روزگار-تلخ-دختر-دانشجوی-اسیر-مرد-شیطان-صف... ۳ ساعت پیش ...

مرد درختی + تصاویر - قطار وبگردی

www.ghatar.com/111737/مرد-درختی-تصاویر/
۴۱ دقیقه پیش - مرد درختی + تصاویر ... روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت · افشاگری علیرضا حقیقی در مورد عدم ... ردپای شبح دختری در یک موزه؟

ربودن و قتل دختر یکی از پزشکان معروف + عکس | پگاه آنلاین ...

event.pegahonline.ir/.../ربودن-و-قتل-دختر-یکی-از-پزشکان-معروف-عک...
اغفال و تجاوز به دختر دانشجوی جنوبی در مشهد/دختر با پرتاب خود از خودرو باعث دستگیری فرد متجاوز شد .... روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت. هنوز یک ...

فیش حقوقی تامین اجتماعی,tamin.ir,فیش حقوقی مستمری ...

lavdan.com/p/fish/www.tamin.ir-فیش-حقوقی-تامین-اجتماعی.htm
روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت ... اغفال و تجاوز به دختر دانشجوی جنوبی در مشهد/دختر با پرتاب خود از خودرو باعث دستگیری فرد متجاوز شد.
این آغاز توصف روزگار تلخ دختر دانشجوی بی تجربه است. نوشته روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت اولین بار در سئوی چت روم | طراحی چت روم | گلد طرح ...

اخبار روز » Blog Archive » قانون اعمال معدل سال سوم متوسطه در ...

nchse.ir/قانون-اعمال-معدل-سال-سوم-متوسطه-در-آزمو/
خربزه تلخ و خواص درمانی شگرف آن · سری جدید تصاویر ورزشکاران ایرانی در شبکه ... نوجوانی فرهاد مجیدی و برادرش · روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت ...
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بي علاقگي دختر بکام به عکس گرفتن ... اغفال و تجاوز به دختر دانشجوي جنوبي در مشهد ... روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت.

جمله جالب سحر دولتشاهی در مورد طلاق از رامبد جوان - سئوی چت ...

www.goldtarh.ir/2016/02/.../جمله-جالب-سحر-دولتشاهی-در-مورد-طلاق-از-ر/
۳ ساعت پیش - روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت ... مرتضی مشهودی - 1,479 views; دانلود فیلم و کلیپ رقص سوشا مکانی با دوست دختر - 1,031 views ...
برنامه زنده و مستقیم پخش می شد تا اینکه تجاوز به زن از سوی یکی از مردان مست د. ... مردان شیطان صفت بعد از تجاوز به دختر نوجوان هندی روی او نفت ریختند. .... روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت · مصاحبه خواندنی با گلوریا هاردی بازیگر ...
برنامه زنده و مستقیم پخش می شد تا اینکه تجاوز به زن از سوی یکی از مردان مست در محل ... روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت بازگشت علی ضیا با برنامه ...

اغفال و تعرض به دختر دانشجوی جنوبی در مشهد | News File

newsfile.ir/news/اغفال+و+تعرض+به+دختر+دانشجوی+جنوبی+در+مشهد
یک دختر دانشجوی کارشناسی ارشد در کلانتری الهیه مشهد، اتفاق تلخی را که برایش ... ایسنا - Today; روزگار تلخ دختر دانشجوی اسیر مرد شیطان صفت هنوز یک هفته ...
زن جوان در پايان گفت: از اين افراد حيله گر و شيطان صفت شکايت کرده ام تا آن ها را به ... مرد غريبه وقتي فهميد مطلقه هستم ابراز عشق و علاقه کرد و اين باب آشنايي بود براي ..... دختر دانشجو در دايره اجتماعي کلانتري شهرک ناجاي مشهد افزود: پدر و مادرم به .... او در بيان داستان تلخ زندگي اش گفت: اهل يکي از روستاهاي اطراف مشهد هستم و در سن ...

عاقبت شوم فرار دختر مشهدی از خانه

web-lord.rozblog.com/post/527
۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عاقبت شوم دختر دانش آموز در خانه مرد شیطان صفت(عکس)/سوء استفاده پدر معتاد از .... تبرئه متهم به ... یک تصمیم غلط یک دنیا پشیمانی: روزهای تلخ فرار از خانه ... این دختر نوجوان عنوان می‌کند: با خودم فکر می‌کردم که با فرار از خانه روزگار بهتری را در . ..... عکس شلاق زدن دختر دانشجو و پسر دانشجو به خاطر رابطه نامشروع.
۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کردم و همراه او، چشم ..... دختر دانشجو در دايره اجتماعي کلانتري شهرک ناجاي مشهد افزود: پدر و مادرم به . .... عاقبت شوم دختر دانش آموز در خانه مرد شیطان صفت(عکس)/سوء . ... یک تصمیم غلط یک دنیا پشیمانی: روزهای تلخ فرار از خانه ... این دختر نوجوان عنوان می‌کند: با خودم فکر می‌کردم که با فرار از خانه روزگار بهتری را در .
۳۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - داستان های واقعی از فریب شیطانی دختران دبیرستانی در دنیای مجازی. ... به سلامت از گردنه‌‌های سخت روزگار به مقصد برسانند و از دام‌‌های شیطانی ... صدیقه ابراهیمی به خبرنگار شوک گفت: متأسفانه حوادث تلخ و ناگواری .... والدین روبه‌رو می‌شوند کسانی هستند که با نخستین پیشنهاد ازدواج از سوی یک پسر، اسیر رؤیا‌‌های خود ...

تجاوز وحشیانه مرد هوسباز به دختر تهرانی در آسانسور - جدید ...

www.momtaznews.com/تجاوز-وحشیانه-مرد-حوسباز-به-دختر-تهران/
مانور تلخ ابتذال در سکوت مسئولان فرهنگي” ... مردی که اسیر وسوسه شیطانی شد و دختر جویای کار را در شمال غرب تهران از پا .... این مرد شیطان صفت با این دختر چه کرده؟ ... لحظات وحشتناک در یک آسانسور +عکس روزگار نو:تبلیغات خاص و متفاوت همواره ..... ۱۸ ساعت تجاوز به دختر دانشجو · حادثه ای مرگبار کە پراید را نصف کرد+تصاویر ...

ماجرای تعرض به زنان توسط گروه گرگهای خاکستری در تهران ...

shaparakmag.ir/1394/09/ماجرای-تعرض-به-زنان-توسط-گروه-گرگهای-خا/
تجاوز به ۲ دختر دانشجو توسط راننده اتوبوس · تجاوز گرگ‌های خاکستری به ٨ زن و دختر ... شاید بارها از تصاحب، ازدواج و برقراری رابطه ی جنسی با زنان اسیر شده توسط داعش و ... ماجرای تلخ دختر ۱۴ ساله که به آمریکا سفر کرد/ اعمال شیطانی گیتاریست معروف … ..... دختر ۱۵ ساله که توسط ۶ مرد شیطان صفت مرد تجاوز قرار گرفته است شرق: ...

شمال نیوز :: جزئیات قتل زن جوان مازندرانی از زبان قاتلان+ ...

www.shomalnews.com/.../جزئیات-قتل-زن-جوان-مازندرانی-از-زبان-قاتلا...
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این مرد گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه‌زنی بودیم که متوجه زن ... امنیتی و زیرساختی شهرستان می‌ تواند راه را برای تکرار این حوادث تلخ ببندد. ... چقدر اسیر روزمره گی شدیم ؛ آنقدر غرق در حاشیه شدیم که از کنار ...... تا 3 تا شیطان صفت دیگر ، سر ناموس ما بلا نیاوردند و باران های دیگر بی مادر نشوند.

سخنرانی دختر قربانی از تعرض‌های بی‌رحمانه ناپدری‌اش+تصاویر

tozibae.ir/2015/12/سخنرانی-دختر-قربانی-از-تعرض‌های/
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویکتور ناپدری بی‌شرم که در خبرگزاری‌ها از وی با نام “شیطان صفت” یاد شده با ربودن ... و شتم ویکتور خاطره‌ای تلخ از روزگار کودکی آن‌ها بود که هرگز آن را فراموش نمی‌کردند. ... تجاوز مرد شیطان صفت به دختر ۶ ساله ... خاطرات تلخ دختر ۷ ساله اسیر داعش · زنی که ۲۰ سال به عنوان برده جنسی کارفرمای سعودی قرار گرفت ...

عاقبت شوم فرار دختر مشهدی از خانه - سایت تفریحی و بروز

01.pop-music.biz/2016/01/24/عاقبت-شوم-فرار-دختر-مشهدی-از-خانه/
۱ روز پیش - دختر دانشجو در دايره اجتماعي کلانتري شهرک ناجاي مشهد افزود: پدر و مادرم به … ... عاقبت شوم دختر دانش آموز در خانه مرد شیطان صفت(عکس)/سوء استفاده پدر معتاد از … .... یک تصمیم غلط یک دنیا پشیمانی: روزهای تلخ فرار از خانه ... این دختر نوجوان عنوان می‌کند: با خودم فکر می‌کردم که با فرار از خانه روزگار بهتری را در …

دانلود - قائمیه

download.ghbook.ir/downloads/htm/5000/3165-f-13930520-hejab.htm
دختران با حیا و با عفّت امیرالمؤمنین علیه السلام همه مصائب جان سوز را به جان خریدند امّا .... مختلط موجب می شود تا مرد چشمش به چهره زنِ زیبا بیفتد، اسیر زیبایی او گردد. ..... زن شیطان صفت تمام آرزوهای جوانم به گور رفت، آبرو و حیثیّت چند خانواده لکّه دار ...... سوء، اجتماع فاسد، بی اطلاعی از کیفر و مجازات گناه و هوای نفس، این روزگار تلخ و ...

روزگــــــــار تلخ

mamad-mosibat.blogfa.com/
روزگــــــــار تلخ - عاشقانه ها و دلشکسته ها. ... حسرت زندگیم و عشقی ک داشتم و تو خودم دفنش میکنم.. من اینجوری نبودم.دلم مرد..!! ♥ دوشنبه یکم مهر ۱۳۹۲ 15:29 بـ ه ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 607
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 1,305
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,325
  • بازدید ماه : 15,013
  • بازدید سال : 101,039
  • بازدید کلی : 1,889,376