loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 534 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

پیرامون انتشار خبری مبنی صدور ویزا در سفارت انگلیس در تهران در بازه زمانی کمتر از یک ماه دیگر گفت: هنوز گزارش رسمی از سفارت در لندن دریافت نکرده ایم.

شایان ذکر است؛ وزیران خارجه ایران و انگلیس روز جمعه پس از دیداری که بیش از یک ساعت به طول انجامید، تایید کردند که صدور ویزای سفارتخانه های دو کشور در تهران و لندن آغاز می شود.
محمد جواد ظریف و فیلپ هاموند در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کردند: این صدور ویزا در چند هفته آینده انجام می شود. 
انتهای پیام/
دیگر نتایج مارا ببینید

صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟ - باشگاه ...

www.yjc.ir › سیاسی › سیاست خارجی
۱ ساعت پیش - صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟ یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه ...

گذارنیوز | صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟ - ...

gozarnews.ir/صدور-ویزا-در-سفارت-انگلیس-انجام-خواهد-ش/
۴۰ دقیقه پیش - به گزارش “گذارنیوز” یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان پیرامون انتشار خبری مبنی صدور ویزا در سفارت انگلیس در تهران در بازه زمانی کمتر ...

صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟ بعد از ظهر جمعه 16 ...

khabarche.ir/خبر/.../صدور-ویزا-در-سفارت-انگلیس-انجام-خواهد-شد-
۳۸ دقیقه پیش - در پی انتشار خبری مبنی صدور ویزا در سفارت انگلیس در تهران، یک منبع آگاه در وزارت خارجه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان توضیحی ارائه داد.
۱۲ دقیقه پیش - یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون انتشار خبری مبنی ...
بعد از انجام مراحل آنلاین ، ایمیلی در مورد وقت ملاقات تعیین‌شده، به طور خودکار به نشانی اینترنتی ... همراه کپی‌ آن‌ها نزد بخش روادید سفارت خواهد ماند و بابت آن به شما رسیدی تحویل داده خواهد شد. بعد از صدور ویزا، مدارک اصلی به متقاضی برگردانده می‌شود.
وقت سفارت امریکا در ارمنستان - ایروان تعیین میشود ، مصاحبه به زبان فارسی صورت میگیرد .... ویزای B را دهند، مسعول ویزا در کونسولگری، معمولاً به آنها یک ویزای ۱۰ ساله خواهد داد. .... قوانین تعیین کننده سیاست ایالات متحده در زمینه مهاجرت و صدور روادید ... هزینه های مربوط به روادید گونه گونی هنگام انجام مصاحبۀ تعیین شد ه به صندوقدار ...

ایسنا - از سفر هاموند به تهران تا روند صدور ویزا برای سفر به ...

www.isna.ir/fa/news/.../از-سفر-هاموند-به-تهران-تا-روند-صدور-ویزا
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باگذشت حدود 4 سال از ورود تعدادی از دانشجویان به سفارت انگلیس و بسته شدن ... مسئولان دوکشور مجداد درهای این سفارت خانه ها به روی مراجعان باز خواهد شد. ... امور دوجانبه، منطقه‌ای و پارلمانی انجام و هیات‌هایی بین دو کشور تبادل شده است".

ایسنا - سفارت‌خانه‌های ایران و انگلیس فعلا در سطح کاردار ...

www.isna.ir/fa/news/.../سفارت-خانه-های-ایران-و-انگلیس-فعلا-در-سطح
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همان‌طوری که در اوایل دهه هشتاد میلادی سفارت ما در لندن خسارتی دید و این خسارت ... بحث صدور ویزا در سفارتخانه‌های ایران و انگلیس به چه شکلی خواهد بود؟ ... که کادر کنسولی سفارت انگلیس در تهران تکمیل شد ویزای مسافری و عادی هم در تهران صادر شود. وی همچنین گفت که در سفارت ایران در لندن نیز صدور ویزا کاملا به مانند ...
۵ روز پیش - صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟ ... به هیچ وجه به معنی تایید آن نیست و صرفا جهت اطلاع است و مسوولیت محتوا بر عهده ناشر اصلی خواهد بود.

ویزای انگلیس - سفری دیگر

safaridigar.com/visa/england-visa
بعد از انجام مراحل آنلاین ، ایمیلی در مورد وقت ملاقات تعیین‌شده، به طور خودکار به نشانی ... ویزای انگلستان فقط از طریق سفارت انگلستان و مراکز صدور ویزا در خارج از ... خواهد شد و به دلیل استفاده از فریب ممکن است از صدور ویزای انگلستان برای شما به ...

صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟ | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../صدور-ویزا-در-سفارت-انگلیس-انجام-خواهد-شد/
صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟ در پی انتشار خبری مبنی صدور ویزا در سفارت انگلیس در تهران، یک منبع آگاه در وزارت خارجه در گفتگو با باشگاه ...

بخش صدور ویزا بزودی در سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد

www.nasimonline.ir/.../بخش-صدور-ویزا-بزودی-در-سفارت-لندن-در-تهرا...
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بخش صدور ویزا بزودی در سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد ... باید به تعهدات خود تحت برجام عمل کنند و انگلستان قطعا این کار را انجام خواهد داد.

برچسب ها - سفارت انگلیس - عصرایران

www.asriran.com/fa/tag/1/سفارت%20انگلیس
قضیه اتفاقات سفارت انگلیس در ایران چه بود خیلی ناراحت. ... انجام دادند 3- در سال 1983 سفارت آمریکا در بیروت. ... صدور ویزا در سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد.

دیوار نیوز - صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟

www.divarnews.com/شرح-خبر/?...صدور-ویزا-در-سفارت-انگلیس-انجام-...
صدور ویزا در سفارت انگلیس انجام خواهد شد؟ امروز به وقت ... ایران 37 سال است که در مقابل آمریکا ایستاده/ این ایران است که پرچم اسلام را بالا نگه داشته. امروز به وقت ...
پس ازدریافت این ایمیل پاسپورت ظرف یک هفته در تهران تحویل مسافر خواهد شد. ... در مورد ویزای مهاجرتی انگلیس بعد از انجام مصاحبه و تحویل مدارک به سفارت، اصل ... وقت سفارت آمریکا برای مصاحبه اولین گام در زمینه صدور ویزای آمریکا و دیگر کشورها ...
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توئیت روحانی در مورد فعال شدن بخش صدور ویزا در سفارت انگلیس در تهران ... تلفنی خود گفت: به زودی بخش صدور ویزا سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد.» ... به تعهدات خودتحت برجام عمل کنند و انگلستان قطعا این کار را انجام خواهد داد.
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلیپ هاموند بلافاصله بعد از ورود به تهران راهی سفارت شد تا مراسم ... خارجه این کشور اروپایی انجام شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس نیز فعالیت ... شدن مقدمات و افزایش کادر در ماه های آینده اقدام به صدور ویزای عادی خواهد کرد.

وقت سفارت انگلستان (انگلیس) در تهران - تور ارمنستان

www.anamehrparvaz.com/خدمات-قابل-ارائه-به.../وقت-سفارت-انگلیس
تعیین و گرفتن وقت سفارت انگلستان (انگلیس)در ترکیه در سریعترین زمان ممکن و ... و ارسال فرم درخواست ویزا، شخصا به سفارت انگلستان و یا یکی از مراکز صدور ویزا در ... بود و در بازه ی زمانی مناسب اقدام به اخذ وقت سفارت برای شما عزیزان خواهند کرد ... مرحله ی چهارم: سفر به کشورانتخاب شده جهت مراجعه به VAC و انجام انگشت نگاری

در تعامل با انگلیس اسیر گذشته نمی‌شویم /فعال شدن صدور ...

titrnews.com/.../در-تعامل-با-انگلیس-اسیر-گذشته-نمی‌شویم-فعال-شدن-...
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... که به‌زودی روند صدور ویزا در سفارت انگلیس در تهران آغاز خواهد شد، گفت: ... را انجام ندادیم ولی دیگر امور کنسولی را در سفارت‌مان در لندن ارائه می‌دهیم.

بازگشایی سفارت انگلیس پس از 4 سال - روزنامه ایران

iran-newspaper.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...
گفت: در مورد آسیب‌های وارد شده به سفارت انگلیس در ایران یک سری آسیب‌ها هنوز برطرف نشده ... برجام از سوی همه اعضای آن بدرستی انجام شود در آینده روابط نیز بهبود خواهد یافت. .... بر همین اساس صدور ویزا برای شهروندان عادی تا چند ماه دیگر صورت می‌گیرد.

قوانین ویزا

www.teheran.diplo.de/visa
این در مورد کلیه وقت ها ی درخواست شده در سفارت آلمان در تهران صدق می کند. ... طور اصولی ملزم به دادن اثر انگشت خود به هنگام ارایه درخواست صدور روادید خواهند بود. ... سفارت و در کوچه های اطراف آن افرادی هستند که به شما پیشنهاد انجام کارهای ویزا را می دهند.
این زمان بسته به نوبتی است که به متقاضی ویزای انگلستان از طرف سفارت داده میشود. ... نامه پذیرش داده خواهد شد که با در دست داشتن این نامه و مدارک مربوط ( پاسپورت شما, ... شده جهت مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه در این مرحله فرد درخواست کننده ی ویزا ...

توئیت رئیس جمهور درباره صدور ویزای انگلیس +عکس

www.fardanews.com/.../توئیت-رئیس-جمهور-درباره-صدور-ویزای-انگلی...
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توئیت رئیس جمهور درباره صدور ویزای انگلیس +عکس ... کشورمان، خبر داده است که به ‌زودی بخش صدور ویزا در سفارت "لندن" در تهران فعال خواهد شد. ... باید به تعهدات خود تحت برجام عمل کنند و انگلستان قطعا این کار را انجام خواهد داد.»

سفارت بریتانیا در تهران بازگشایی شد - BBC Persian

www.bbc.com/persian/.../150823_l30_iran_britain_embassies_reopening
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سفارت ایران در لندن هم کار خود را از سر گرفته است. ... امور خارجه ایران و محمد حسن حبیب الله زاده، کاردار ایران در لندن انجام شد. ... آقای تخت روانچی گفت که در سفارت ایران در لندن هم صدور ویزا مانند سفارت بریتانیا در تهران خواهد بود.

انگلیس قطعا به تعهداتش در برجام عمل می‌کند/ به زودی

www.tasnimnews.com/.../انگلیس-قطعا-به-تعهداتش-در-برجام-عمل-می-ک...
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انگلیس قطعا به تعهداتش در برجام عمل می‌کند/ به زودی؛ آغاز فعالیت بخش صدور ... خود تحت برجام عمل کنند و انگلستان قطعا این کار را انجام خواهد داد. ... کامرون با بیان اینکه به زودی بخش صدور ویزا در سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد، ...

ویزای سفر به بریتانیا به زودی در تهران صادر می‌شود | ...

www.dw.com/fa-ir/ویزای-سفر-به-بریتانیا-به...در.../a-19029278
... به توافق رسیده است که صدور ویزا در سفارت بریتانیا در تهران در کمتر از یک ماه آغاز ... ماه جاری میلادی صدور ویزا برای شهروندان دو کشور در تهران و لندن انجام خواهد شد.

آغاز صدور ویزا در سفارت انگلیس - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/284916/آغاز-صدور-ویزا-در-سفارت-انگلیس
۳ ساعت پیش - وزیران خارجه ایران و انگلیس روز جمعه تایید کردند که صدور ویزای ... اعلام کردند: فرآیند صدور ویزا در چند هفته آینده در تهران و لندن انجام می شود . ... نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .

وقت سفارت , ویزای انگلستان - آژانس الیت سیر

www.elitseir.com/EmbassyDetails/2135/ویزای-انگلستان
فرم تقاضای ویزای انگلستان را لازم است که به صورت آنلاین در وبسایت اینترنتی ... توجه: در زمان ملاقات تعیین‌شده حضور متقاضی جهت تسلیم مدارک، پرداخت هزینه‌ی ویزا و انجام ... فقط متقاضی روادید با نام و شماره‌ی گذرنامه در وقت تعیین شده پذیرفته خواهد شد. ... بررسی مدارک به منظور صدور ویزا ممکن است تا ٢٠ روز کاری به طول انجامد.

عکستوییت روحانی درباره صدور ویزای انگلیس

morix.ir/search/?q=عکستوییت+روحانی...صدور+ویزای+انگلیس
رئیس‌جمهور به نقل از‌ نخست‌وزیر انگليس از آغاز به کار بخش صدور ويزاي سفارت این ... تلفنی خود گفت: به زودی بخش صدور ویزا در سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد. ... باید به تعهدات خود تحت برجام عمل کنند و انگلستان قطعا این کار را انجام خواهد داد.

توییت روحانی درباره صدور ویزای انگلیس - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=توییت+روحانی+درباره+صدور+ویزای+انگلیس
رئیس‌جمهور به نقل از‌ نخست‌وزیر انگليس از آغاز به کار بخش صدور ويزاي سفارت این ... تلفنی خود گفت: به زودی بخش صدور ویزا در سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد. ... باید به تعهدات خود تحت برجام عمل کنند و انگلستان قطعا این کار را انجام خواهد داد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 506
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,960
  • بازدید ماه : 7,234
  • بازدید سال : 71,868
  • بازدید کلی : 1,860,205