loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 437 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

هزاران کودک متهم به جادوگری می شوند و خبر شکنجه، مرگ یا وحشت آنها به گوش ما می رسد. «Anja Ringgren Loven» امدادگر دانمارکی، نجات بخش این کودک دوساله گرسنه و رها شده نیجری است. این کودک تنها و گرسنه ۸ ماه در خیابان ها سرگردان بود. او که اکنون «امید» نام دارد پس از نجات توسط این خانم امدادگر مورد ملاحظات پزشکی قرار گرفت و اکنون مسیر بهبودی را می پیماید. 

 

8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان!

 

8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان!

 

8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان!

 

8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان!

 

8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان!

 

8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان!

 

8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان!

 

8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان!تصاویر برای غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بودگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای تصاویر غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود!
4 روز پیش
تصاویر بیشتر برای غم انگیز از نجات کودکی که ۸ ماه گرسنه و سرگردان بود
مجله خبری روز - که
www.irannaz.com/news_cats_19.html
تصاویری ناب از وقتی که خشکسالی زمین را فرا میگیرد ... زنی که مرد بود دوقلو باردار شد (عکس) ... پیامک بسیار غم انگیز یک پدر به برنامه شبکه یک (عکس) ... کودکی که زیر شکنجه های والدینش به کام مرگ رفت (عکس) · برنامه تلگرام زن بارداری را از مرگ حتمی نجات داد! ... بچه خردسال سرگردان جسد مادرش را به پلیس نشان داد.
۸ ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان | سایت تفریحی ...
azemrooz.ir/۸-ماه-سرگردانی-کودک-دو-ساله-در-خیابان/
۸ ساعت پیش - ... و سرکاری, - اس ام اس خیانت و جدایی, - اس ام اس های تنهایی و غم انگیز, - اس ام اس پَــ نـَـ پـَـ .... این کودک تنها و گرسنه ۸ ماه در خیابان ها سرگردان بود. او که اکنون «امید» نام دارد پس از نجات توسط این خانم امدادگر مورد ملاحظات پزشکی قرار گرفت و اکنون مسیر بهبودی را می پیماید. 8 ... تصاویری شگفت انگیز از زایمان عقرب.
8 ماه سرگردانی کودک دو ساله در خیابان | اولین ها
avalinha.com/post/478239.html
«Anja Ringgren Loven» امدادگر دانمارکی، نجات بخش این کودک دوساله گرسنه و رها شده نیجری است. این کودک تنها و گرسنه 8 ماه در خیابان ها سرگردان بود. ... در ماه ژانویه تصاویر پسربچه ای در اینترنت منتشر شد که پیراهن لیونل مسی را که از یک .... + تصاویر · نقاشی شگفت انگیز از دریای طوفانی + تصاویر · زنده سوختن 300 بز در آتش ...
وارد نشده: غم
انشا کودک من درغالب خاطره - مجله خبری موریکس
morix.ir/search/?q=انشا+کودک+من+درغالب+خاطره
این کودک تنها و گرسنه 8 ماه در خیابان ها سرگردان بود. او که اکنون «امید» نام دارد پس از نجات توسط این خانم امدادگر مورد ملاحظات پزشکی قرار گرفت و اکنون ... از آغاز دهه فجر، گام‌های فنی راه‌اندازی شبکه کودک و نوجوان با ارتقای ابعاد تصویر از 4: 3 به 16: 9 ... قدیمی و گپ و گفت با چهره‌های آشنا و خاطره انگیز خاطره روزهای خوش گذشته را برای.
وارد نشده: غم
کودک روی لب پنجره - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=کودک+روی+لب+پنجره
"نیک اودونوگو" مسافر 30 ساله ایرلندی پرواز اتریش به کورک (ایرلند) بود که توانست ... نیک -عکاس این تصویر- معتقد است که این شیء عجیب شبیه "میشلن"(نماد مشهور یک شرکت .... «Anja Ringgren Loven» امدادگر دانمارکی، نجات بخش این کودک دوساله گرسنه و رها شده نیجری است. این کودک تنها و گرسنه 8 ماه در خیابان ها سرگردان بود.
علی پلنگ ت - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=علی+پلنگ+ت
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حمله یک پلنگ عصبانی و سرگردان به مدرسه‌ای در شهر بنگلور هند، ۶ زخمی برجای گذاشت. ... پلنگ گرسنه وقتی که دید یک مار پیتون عظیم‌الجثه اما مرده از درخت .... نیست و این عامل سبب تصاویر ناراحت کننده و غم انگیزی شده که در ادامه می ... تصاویری تکان دهنده از کودک 2 ساله که 8 ماه کنار خیابان رها شده بود + تصاویر.
اجتماعی خوبی: کودکان از سوریه: گرسنگی در مادران جنگ جهانی ...
www.worldmomsblog.com/2013/10/08/crisis-syria/?lang=fa
۱۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... بحث در مورد بحران در حال رشد در سوریه و تاثیر غم انگیز خود را بر کودکان خود را. ... تمام اطلاعات زیر و همچنین تصاویر با اجازه از نجات کودکان استفاده می شود. ... در اواسط ماه سپتامبر, تخمین زده شد که بیش از وجود دارد 4 میلیون خانواده آواره .... سرگردان جهان در قلب, او همچنین خوش شانس بوده به بیش از بازدید 30 کشورهای هر ...کودک سرگردان جنازه مادرش را به پلیس نشان داد+عکس | پگاه ...
various.pegahonline.ir/.../کودک-سرگردان-جنازه-مادرش-را-به-پلیس-نشان/
۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شنیدن جواب و پیدا کردن دلیل این اتفاق اما بسیار غم انگیز بود . ... ماجرا ازین قرار بود که کودک خردسال بعد از بیدار شدن زمانی که از مادرش میخواهد اورا به مهد ... شد مرگ مادر بزرگ قهرمان به خاطره نجات نوه اش + عکس مرگ یک مادر و دو کودک زیر در ضریح ... تصویر:جشن تولد دو نفره ماه چهره خلیلی در رستوران گردون برج میلاد.
جنازه های سرگردان در رودخانه هند (22 عکس) - تاپ ناپ
topnop.ir › همه آلبوم ها › جهانگردی
۱۲ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 29 ارديبهشت ماه ، 1394 .... خیلی چیزها فکر آدم رو مشغول میکنه چجوری اونا رو نجات بدیم چی شده ..... ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺷﺮﯾﻌﺘﯽ ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪﺍﻡ ﺍﺯ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﻣﺮﺩ، ﺩﺭ ﻋﺰﺍﯾﺶ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﻫﺎ ﺳﺮ بریدند ! .... من شخصا گریه ام گرفت ازاین تصاویری که نشون میده انسانیت در گوشه ای از ... بودند من یک بار از سایتی دیدن کردم که پر از عکسهای دلخراش بود .
داستان غم‌انگیز تجاوز به یک دختر 15 ساله در تهران - آسیب های ...
www.salamatnews.com › سلامت اجتماعی › آسیب های اجتماعی
۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داستان غم‌انگیز تجاوز به یک دختر 15 ساله در تهران ... کلاً چهار ماه طول کشیده؛ چهار ماه که از دختر 15 ساله‌ی خانه تبدیل شود به مادر ناشنوا ... با سیم کتکش زده بودند و گوشت بدنش کنده شده بود. ... در پارک، حیران و سرگردان می‌چرخیدم. ... تازه یادم می‌افتد که کودک است و دستان کودکی‌اش را گرفته‌ام؛ کودکی که در چهارماه پیش و ...
درباره عکس «آیلان کردی» فریاد کودکی که به دنبال بهشت بود
www.aftabir.com/news/article/view/2015/09/07/947904
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمانی که یک عکس مثل تصویر «آیلان» این‌قدر غم‌انگیز است‌، می‌تواند تغییری در درون و ... با دوربین خود به ثبت رساند؛ تصویر دلخراش کودکی سودانی که گرسنگی او را چروکیده .... سینما سرگردان میان ماهواره و تلویزیون. ۱ ماه پیش. ایسنا ... «شهرزاد» شبکه نمایش خانگی را هم نجات داد. ۲ ماه پیش. خبر آنلاین .... ۸ روز پیش.
سگ‌‌های خوش سرانجام - Vafa Animal Shelter
www.vafashelter.com/main/fa/vafa-shelter/happy-ending-stories
متاسفانهً چيكا در ماه سپتامبر درگذشت و روحش به بهشت پرواز كرد. .... بعد از اون خیلی‌ برام سخت بود که باز مهمان نواز سگی‌ باشم تا اینکه با وفا آشنا شدم و ... برای من این صدا، صدای سه‌ سگ نجات یافته هست که با لذت تمام در یک فعالیت اجتماعی .... داستان زندگی‌ اون یکی‌ از اون داستانهای حیرت انگیز بود؛ قصه یه سگ خیابانی در ایران که ...
آذر ۱۳۹۱ - بهترین اشعار برای تو که نیستی
ghambarak.blogfa.com/9109.aspx
بهترین اشعار برای تو که نیستی - به شانه هایم زدی تا تنهاییم را تکانده باشی. به چه دل ... شب یلداست شب با غم تو سر کردن ... آن روزها ی خوب که دیدیم، خواب بود .... شب همه بی تو کار من، شکوه به ماه کردن است .... و صدای هيجان انگيز چند سگ ... از شوق به هوا می پرم چون كودكی ام .... هزار چهره به هر لحظه می کند تصویر .... عاشق ابرهای سرگردان.
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - *۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می‌کشد تا نور خورشید به زمین برسد! ..... هر وقت تصویر خودم را در آن ببینم.» ... ایرانیان در مرداد ماه امسال 5 میلیارد تومان ساعت سوئیسی خریدند. ..... این بدین معنی است که خانواده هایی که دارای کودک زیر 5 سال هستند، باید .... طلایى اعجاب انگیز داشت که به طلاى مشت فشار یا مشت افشار معروف بود .
دخترکه در حال قایق درست کردن است
iruni.ir/search/?q=دخترکه+در+حال+قایق+درست+کردن+است
حداقل ۶ کودک در دو حادثه جداگانه غرق قايق مهاجران خارجی در سواحل ترکیه جان خود را ... در ماه مارس دو قايق ماهیگیری ایرانی دیگر در سومالی ربوده شده‌اند که سرنشینان یکی .... در آخرین مورد از حوادث غم انگیزی که در جریان سفر دریایی پناهجویان قايق سوار ... از بندرعباس عازم بندر خصب عمان بود، به دلیل مشکل فنی در میانه دریا، سرگردان شدند.
تصویر کودک سربریده شده با پنکه
www.khabareruz.ir/search/?...تصویر%20کودک%20سربریده%20شده%20...
دلیل اقدام او این بود که دختر هشت ساله اجازه نداده بود این پسر، سگش را ببیند. ... و زیست محیطی را مشاهده می کنید؛ همزمان با ایام ماه محرم و پایان عزاداری هیات ها گروهی از جوانان .... شبکه آفتاب نوشت: کودک جیغ می‌زند، مادر درد می‌کشد؛ در میان راه‌های سرگردان. .... در ادامه می توانید گلچینی از غم انگیز ترین و زیباترین اس ام اس ها را به مناسبت فرا ...
داستان نجات از چنگ داعش+تصاویر - رسانه ی خبری وبلاگی
mashreghnews.rasanetv.ir/page-609852.html
در آن لحظه که تشنگی رمقی برایم باقی نگذاشته بود، به خد. ... تشنگی شدید بود نه گرسنگی، عطش من به حدی رسید که دیگر نمی‌توانستم تحمل کنم، در آن هنگام .... کردند · داستان نجات از چنگ داعش+تصاویر عکس/ نجات معجزه‌ آسای کودک یمنی شبکه ... علم عروس نوجوان از اعدام نجات یافت ؛ داستان یک زندگی غم انگیز مثلث14 سپتامبر 2015 ...www.ariaye.com/dari8/siasi2/mehrin4.html
زیرعنوان کودکان نان آور، به یکی ازموانع غم انگیز که نمی گذارد کودکان به سوی ... زیستن کودکان تامین شده نتواند چگونه انسانها از مظالم اجتماعی و سیاسی نجات خواهند یافت. .... که هرکدام ایشان دارای 2 و 3 کودک بودند،عاید متوسط3 هزارافغانی دریک ماه "غنیمت" ... بیشتردامنگیرتعدادی ازکودکان سرگردان ،بی سرپرست ویا کوچه گرد شده است.
جلیله سلیمی
www.jalilasalimi.blogfa.com/
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفت در فلانی موسسه چند ماه شده است که آمده است و مرا همانجا دید . ... و کودکان افغان میان جنگل های تاریک ساحل سرگردان اند ... این غم تکراریست ... در شروع هر فصل خزانی که بعد از رخصتی های تابستان بود در مکتب با لباسهای و بوتهای جدید میامدند. .... است اویک معجزه است یک تحفه ی خداوند است و یک فرشته ی نجات است .
غم انگیزترین حادثه ها در دریا -آکا - آکاایران
www.akairan.com/foto-aka/havases/20142225932.html
۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - غم انگیزترین حادثه ها در دریا کشتی های غرق شده,کشتی تایتانیک. ... این کشتی 24 هزار تنی در پنجم ماه می 1937 به آب انداخته شد. ... قایق های نجات بسیار اندک بود و تعداد افرادی که در آب بودند بیشتر از .... تصاویر شگفت انگیز از سیاره زیبای ما تصاویر شگفت انگیز از .... عکس های کودکی سپند امیرسلیمانی ...
ایرنا - عکسی که تبدیل به تندیس یادبود حلبچه شد
www.irna.ir/fa/News/81314816/
۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حوالی ظهر 25 اسفند 1366 ( 15مارس 1988 ) بود که به دره ای خوش آب هوا رسیدیم، ... ما که از صبحِ علی الطلوع کوه و کمر رو طی کرده بودیم حسابی گرسنه ... اما فکر کردم الان وظیفه مهمتری دارم و آن نجات جان احتمالی دو کودکی است که .... خانواده ای کنار آتشی نشسته بودند اما هُرم آتش، سرمای غم انگیز وجودشان را ... گالری تصاویر ...
کــافه ادبیات
lostcafe.persianblog.ir/
۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - غـریـبــی و اسیـــری و غــم یــــــار ... انسان خندید و به نظرش این بزرگترین اشتباه ممکن بود. ... یکرنگی کودکانه می خواهم .... 8 دی ماه ، سالروز تولد فروغ فرخزاد ، شاعری که ماندگاری صدا و جاودانگی پرواز را به ما ... چگونه می شود به آن کسی که می رود این سان صبور، سنگین، سرگردان ... لویی: این تنها راه نجات ماست، مگه نه؟
مرزپرگهر 9
javid-iran9.blogfa.com/
جوان سی و چند ساله ای که پدر دو دختر بود بخاطر نداشتن پول عمل جراحی که دکتر مطالبه ... چند ماه پیش نام چهارده پزشک متخلف که وزارت بهداشت اسامی انها را به مجلس معرفی کرده .... است چون شب هاي قبل كه با ارامش نسبي به صبح غم انگيز بعد دوخته مي شود . .... مظلوم كودكي است كه از ديدن پدر محروم شده چون صبحگاهان از خانه مي رود و شب نيز كه ...
ارواح سرگردان در جنوب دمشق +عکس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/newspaper/view/074905.php
بلعیدن باتری لیتیوم گلوی کودک نوپا را آتش زد + تصاویر ... یرموک به اردوگاه آوارگان فلسطینی اطلاق می شود که در حوالی دمشق قرار داشته و در آن هزاران ... قرار داشت اما اکنون در محدوده شهرداری دمشق و در فاصله حدود ۸ کیلومتر مرکز شهر است. ... می شود که در آن ماه ها هزاران فلسطینی بدلیل عدم خوردن غذا بر اساس گرسنگی مفرط کشته شده اند.
شعر نو - پارادوکس های روحی
paradise90.persianblog.ir/tag/شعر_نو
نویسنده : vague - ساعت ۸:٥٧ ب. ... شعر نجات می دهد ... بازار در بوهای سرگردان شناور بود ... بازار مادر بود که میرفت با سرعت به سمت حجم های رنگی سال. و باز می ... کودکان هم امروز، مات و مبهوت تصاویر دروغین شده اند ... نه غم را باید از خود راند ... نفسها اضطراب انگیز ... امروز روز اول دی ماه است .... گرسنگی شرط بقا بود به آیین قبیله مهربانش.
رئیس جمهور محبوب من - تعبیر خواب دیدن حیوانات!
ahmadynejad.rasekhoonblog.com/show/96654/
12ـ ديدن اسب زخمي در خواب ، نشانة آن است كه دوستان به دردسر خواهند افتاد . .... 1ـ اگر خواب ببينيد بزهاي سرگردان در اطراف مزرعه چرا مي كنند ، علامت آب و هواي موسمي و .... 1ـ شنيدن صداي جيرجيرك در خواب ، نشانة‌ شنيدن اخبار غم انگيز است . .... 7ـ ديدن سگ نحيف و كثيف در خواب ، دلالت بر بيماري كودكان و شكست در كار و ..... ماه رجب ماه رحمت خدا.
تصاویر: مادری که بچه خود را شکار کرد ! : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/2015/11/28/تصاویر-مادری-که-بچه-خود-را-شکار-کرد/
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر غم انگیز مادری که بچه اش را شکار کرد راس جنی درحالی که به ... گفته می‌شود که افسردگی و خودکشی عکاس این عکس، کوین کارتر که چند ماه بعد روی … ... بچه فیل سرگردان به منظور مطمئن شدن از نبودن گله اش فیل درمانده را شکار کردند. ... مادر کودک که شاهد صحنه بود دیوانه و پدرش دچار بیماری افسردگی شدند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 298
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,025
  • بازدید ماه : 5,299
  • بازدید سال : 69,933
  • بازدید کلی : 1,858,270