loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 1345 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

کلمات آماتور- گلکار
کاریکاتور کلمه - شاپور
کاریکاتور کلمه - میرجعفری
کلمات کاری - شاملو
 

 

 

جواب درست گزینه کاریکاتور کلمه - میرجعفری

برای حمایت لطفا بروی تبلیغات بالا کلیک نمایید

کاریکلماتور به چه معناست و کتاب «دوکام حرف بی سرو ته »در ...

www.fun20.ir/fun/22053
۵ ساعت پیش - کاریکلماتور به چه معناست و کتاب «دوکام حرف بی سرو ته »در این مضمون اثر کیست؟ کلمات آماتور- گلکار کاریکاتور کلمه - شاپور کاریکاتور…
کلمات آماتور- گلکار کاریکاتور کلمه - شاپور کاریکاتور…,کاریکلماتور به چه معناست و کتاب «دوکام حرف بی سرو ته »در این مضمون اثر کیست؟ ,خبر های روز.
است و کتاب «دوکام حرف بی سرو ته »در این مضمون اثر کیست؟ کلمات آماتور- گلکار کاریکاتور کلمه - شاپور کاریکاتور کلمه - میرجعفری کلمات کاری - شاملو.

AFGHAN GERMAN ONLINE - افغان جرمن آنلاین

www.afghan-german.com/tahlilha/Edit_Comments.aspx?10076
بسیار خوش دارم زمانیکہ بکابل آمدیم و من بہ صنف دوم شامل مکتب شدم نہ من حرف ھای .... نفاق افگنی و تلاش در راه تجزیه کشور از اثر توطئه دوشمنان ساکنین افغانستان نیست. ... بقیۀ این مضمون را در صفحۀ تحلیلات پورتال افغان جرمن آنلاین مطالعه فرمائید. .... ازینکه شما خوانندۀ عزیز این چند نکتۀ بی سر و پا را به "خوانش" گرفتید، کمال ...

افغان جرمن آنلاین

www.afghan-german.com/tahLiLha/Edit_Comments_1.aspx?11950
اگر بی صدایی یا با صدا، اگر به حرف ات کسی گوش می دهد یا نه، اگرمتوطن استی یا .... هاى انتخاباتى و كسانيكه وضع را تعقيب ميكنند مشخص ميدانند برنده كيست؟ .... اومفادي نخواهد رساند ، ولي شما به او نمره كاميابي (3 ) داده رخصت نموديد ، ايا اين بي انصافي ...... بیرون کشیدن پیاپی مکالمات تلفونی ( جعلی و بی سروته) برای کوبیدن بر ...

روزهای تنهایی من

setayeshgar58.picmic.ir/
هول شدم گفتم نه منظورم این بودکه بلا به دور، انشالله که زود خوب شن .... نیست به حرف میاد ولی همایونی سنگ تر از این حرفاست باید یه فکر بهتری به حالش بکنم ..... و طبق معمول اینجور مواقع شوخیهای بی سر و ته میکنه ، یهو برگشتم بهش گفتم الان این ... و خبری ازم نباشه یه پیامی میفرسته چون میدونه براش جواب میفرستم- با این مضمون:.

داستان های کوتاه و جالب - nadia-angomans Jimdo-Page!

www.nadia-angoman.ru/داستان-های-کوتاه-و-جالب/
او تا آخرعمر شب‌ها بدون کابوس نمی‌خوابد و روز‌ها با تلخی و تیره روزی با خود حرف ... با سر و صدای عباس داستان حاملگی زری بلند شد. ... این بی آبرویی باعث شد که هیچ کس در ده با من معامله نکند. ... بعد از مایعنات معلوم شد در شکم زری یک کیست بزرگ متورم شده و طفلک به خاطر یه ..... و جواب مدیر شرکت به این نامه، متنی با مضمون زیر بود:.

بوف کور - ویکی‌نبشته

https://fa.wikisource.org/wiki/بوف_کور
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - من فقط بشرح یکی از این پیش آمدها می‌پردازم که برای خودم اتفاق افتاده و بقدری مرا .... اما هیچ اثری از درخت سرو، از جوی آب و از کسانی که آنجا دیده بودم پیدا نکردم .... این همان زن، همان دختر بود که بدون تعجب، بدون یک کلمه حرف وارد اتاق من شده بود؛ ... حس می‌کردم که خون در شریانم منجمد می‌شد و این سرما تا ته قلب نفوذ می‌کرد- ...

پیرزن - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

khateratemrooz-ba.indexland.ir/search/پیرزن
۲ روز پیش - اما معمار که این حرف را شنید، سریع گفت : چوب بیاورید ! .... یادمه یه بار به هوای سر و صدا رفتم كنار پنجره اون وقت همون پيرزن كه من اسمشو بی بی دیده ...

Nasim said: يادم باشه حرفي نزنم كه به كسي بر بخورد نگاهي نكنم كه دل كسي ... گر بگویم که مرا با تو سر و کاری نیست----- در و دیوار گواهی بدهد کاری هست .... بی اینکه کوچکترین محلی به او بگذارند ، از کنارش رد می شدند و او همچنان از ته دل التماس می کرد. .... چون اگر قهر کند لاجرم عاشق را خواهد کشت و این رسم معشوق است که عاشق را بی ...

سید مصطفی سائس - دیوان بلبل

diwane-bulbul.blogfa.com/author/diwane-bulbul/سید-مصطفی-سائس
این قصّــــــه چو شد گوشزدِ رستم دستان شد آب ز غــــــــم، زهره ی شیران نیستان. دوشینه همـــی ... بر درد، درمــانی فرست بی سرو سامانی ما را تو سامانی فرست ..... سواد هفت اقلیــــــــــم جهان را مالک الملکی عمــــــــــــــاد نه فلـک را در ته چاک یخن داری .... کیـست "بلبل" تا ثنای ذات پاک ات را کند؟ ...... "بلبل" از دفتر گل حــــــــرف وفا می کند اظهار.

دسته‌بندی نقد داستان - راه آبی

abdi.blogsky.com/category/cat-2/page/4
داستان از منظر اول شخص روایت می‌شود و آن‌چه این یادداشت دنبال می‌کند نه کشف ... در طرز کشیدن شال از گردن و گذاشتن کیف روی مبل و یکریز حرف زدن و رفتن و .... اگر چه داستان می‌طلبد برای حضور وقت و بی وقت راوی در باغ توجیه بهتری یا ..... من که سر و ته قضیه را هنوز نمی‌دونستم والحق هیچ‌کس هم در آن لحظه و شاید تا حالا هم نداند جریان چیه؟

طنز و فکاهی - parchaamdaran.org

www.parchaamdaran.org/طنز-و-فکاهی/
آخر داکتر بی حوصله شد گفت ملا صاحب چرا اين قصه را برای من ميکنی. ... چاشت به يک کله پری داخل شد و يک قِران به کله پز داد و گفت : نصفش کله تِه و نصف نصفش را پاچه ..... ھمسايه ھا که از سر و صدای م از خواب بيدار شده بودند .... قاضی بعد از شنیدن این حرف گفت: چرا نماز نمیخوانی و روزه را هم میخوری ؟ ..... پیداست که در برون در کیست.

[PDF]سه واکنش تکاوران تیزپوی خرد در خراسان - زندگی

www.zendagi.com/rawash-%20takawaran.pdf
با فرهنگ ، آیین ، هویت اجتماعی وملی خویش در اثر ... یخی از خود بیگانه نگردیده بودند، مضمون و محتوای اندیشه های فلسفی، ایینی و .... حداقل جامعه قرار بگیرد، که چنین هم کردند. حرف. اساسی که باید به خاطر داشت این است که. اند ...... وار قایل است این است که معشوقه باید حتما بی وفا باشد و با رقیب سرو سری ...... سر و ته اعراب جاهلیت نمونه.
بزني از آخورش بدر نمي‌رود) مادرمان صداي تلويزيون را تا ته بلند مي‌كرد و ما با .... در همین کش و قوس‌های پدر مادرانه درگیری که به ناگاه سرو کله جوجه نعمت یا جوجه ... بدن آدمیزاد است و هزار درد و مرض بی دوا درمان که از این هزار تا مرض علائم ..... انضمام پر و پاچه توی حلق رییس حوزه و یاران موافق رفتند اما خوب از آن‌جایی که قانون حرف اول را می‌زند.

tughal

jawed-afkar.blogspot.com/
۵ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - بادکم کم می وزید برگ های زرد شده را این طرف و آن طرف حرکت می داد برگ ها ... هم نوا شوم و همرای آنها بگیریم چقدر وقت گذشت نمی دانم اشگ هایم بی اختیار از چشمانم ... باشد عجله کن چون امروز عروسی است باید سروتنت را بشوئ حرف های خاله ام مثل .... آشپز خانه نزد مادرم رفتم از اوسوال کردم این زنان کیست مادرم در حالی که نان ظهر ...

تاریخ ایران | یادداشتهای اسدالله مشرف زاده | صفحهٔ 43

https://moshrefzadeh.wordpress.com/category/تاریخ-ایران/page/43/
۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نه نه ماه و نه روز تا که گت بووم ته مِر بی قراره ته دا بمیرم .... شیخ عالم بر سر منبر فرمود: هیچ مي‌‌دانید که این لولیان بر درهای دوکان شما .... ترانه‌های شرفشاه درین دفتر بر اساس حرف تهجّی قافیه‌ها تنظیم شده و همۀ آنها .... اما متأسفانه به جز در مواردی اندک، نام و نشان و اثری مکتوب از آن بی .... چـــون لاله رخ و چــــو ســـرو بالاست مرا.

finderpost blog - سرنوشت قاتلان اباعبدالله حسینع

2khtarooone.finderpost.ir/.../سرنوشت%20قاتلان%20اباعبدالله%20حس...
اما شاید تا الان نمی‌دانستیم که این جمله از دهان مبارک امام حسن مجتبی علیه‌السلام خطاب .... از ندایت " کیست که بخواهد یاریش کنم؟ .... یک دوستی داشتم، به معنای واقعی کلمه هیبت و بزرگی داشت، وقتی حرف میزد، ... ذاتی و ژنتیکی ادمهاست که بعضی ها اینطورن و بعضی ها هم بی اثر و گاها فرومایه!پ. ..... ته قلبت هنوز باید یه احساسی به من باشه.
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما که این قدر قدرت دارید و مى توانید با دعا معاویه را نابود کنید و زمین عراق و شام را ..... درست حدس زده بود داشت حرف می زد انگار به روسی ما ساکت نشسته بودیم و به .... رفتم سر و گردنم عرق کرد و من کلاه را انداختم پشت سرم این بار زن بی آنکه ..... ته بازار ارسی‌دوزها دلم از بوی چرم به هم خورد و تند کردم و پیچیدم توی تیمچه.

۲۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این مقاله سیمای زن در آثار مولانا بخصوص در مثنوی معنوی به بحث و بررسی ... این کیست این؟ ... پادشاهی به مجنون گفت تو را چه افتاده كه خود را به عشق ليلی رسوا و بی ..... متوجه طفل خود بودن فلم نگاه کردن ودرگوشی تلفون با دوستانش حرف زن. .... گرانه لاله بینکی ته دی ساتمه) ( ای برادرم اگر در میدان میوند خود را برای ...

م او

dl.irpdf.com/ebooks/Part8/www.irpdf.com(3919).pdf
ﻫﻨﺮي ﺑﻪ ﻫﻨﺮ آن ﺑﺎﺷﺪ ﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﺎده اش ، آن اﺛﺮ ﻫﻨﺮي ﺗﺮ اﺳﺖ ... اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻴﻢ از اﻳﻦ ﻧﻌﻤﺘﻬﺎ ﺑﺮﺧﻮردار ﺷﻮﻳﻢ اﻣﺎ ﺧﻮدﻣﺎن ﻣﻴﻠﻪ ﻫﺎﻳﻲ در اﻃﺮاف ﻛﺸﻴﺪه اﻳﻢ و از ﮔﺮﺳﻨﮕﻲ در ... ﺧﻮش ﺗﻮ ﺑﻪ ﺳﺮو ﻟﺒﻢ ﻧﻴﺎﻣﺪ ... دارد و ﺟﻨﺲ ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻮدش ﺣﺮف ﺧﻮد را ﺑﺰﻧﺪ و اﺣﺘﻴﺎج ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻎ ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ .... ﻳﻮﺳﻔﺴﺘﺎن اﺳﺖ ﻛﺜﺮت ﻣﺎل ﺗﻌﺪد ﻧﻴﺴﺖ ﻣﺎل اﻳﻨﻜﻪ اﻳﻨﺠﺎ آﻧﻘﺪر ﺟﺎن اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻌﺪدﻧﺪاره وﻟﻲ ﺑﻲ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺟﺎن ﻫﺴﺖ .... ﻛﻴﺴﺖ ﻛﻪ اﻳﻦ اﺳﺘﺨﻮاﻧﻬﺎي ﭘﻮﺳﻴﺪه را .... ﺘﻪ در ﻓﺮﻫﻨﮓ اﺳﻼﻣﻲ.

خوشه : Oktober 2014

khosha-weblog.blogspot.com/2014_10_01_archive.html
جنازه‌های ۱۵۰ تن از این قربانیان در یک گور دستجمعی پیدا شد. .... سبب شده است تا پشتون ها نسبت به اقوام دیگر کشور خود را یک سرو گردن بالا تر ببینند. ... اقوام دیگر در برابر ناسیونالیزم قومی شان می تواند بسیار سود مند و اثر بخش باشد. .... نمی دانستم با چه زبانی و کدام استدلالی برضدِ این تهمتِ نا روا و بی بنیاد به دفاع بر خیزم.

سگ کاک سلطان مهاباد - صفحه نخست

someone-new-life.irfacebook.ir/search/سگ+کاک+سلطان+مهاباد
۱۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نمودند ، اما هنوز تعداد این جوانان در اقلیت بود و در روستا با بر چسب های ... رفته رفته در اثر تبلیغات جوانان و رسانه های گروهی و بخصوص رادیو، و ... جشن پارچه نویسهایی با مضمون "سلطان تولدت مبارک" برای علی پروین نصب ... عکسهای سلفی رسید که حمید درخشان و برانکو از آن بی بهره نبودند. .... ته آزادی برو کی رهزنم مو
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اینطور که پیدا است هزینه های بیمارستان در چین رایگان میباشد و این مرد ... زندگی زناشویی بی مشکل، یک افسانه است … ... این دختر ۷ ساله با مادرش · دوست دارید بدانید خوش شانس ترین مرد ایرانی کیست؟ ... این اورانگوتان 25 ساله هم سیگار می کشد و هم ته سیگار می خورد/عکس … ..... حرف دل – آری آغاز دوست داشتن است…
3000757۲ کافی است شماعزیزان یک باربه این شماره عدد 1 را پیامک فرمایید .... را هموار نکرید، معبرهای آتشین را به جان نخریدید، تا مدلهای بیشمار بی ام و و بنز و پرادو در ... روزی بود كه این دشت پر از سر و صدا بود. .... 188 هزار و 15 نفر است كه از این تعداد 235/171 نفر در جبهه های جنگ و 780/16 نفر بر اثر ..... میدانی این حرف ، حرف کیست؟
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یاد داشت:مضمون آتی کاملا نظر شخصی نویسنده بوده و به هیچ صورت بیانگر ... (حرف های با مردم و جلالتمآب رئیس جمهور افغانستان) ... که او را بعنوان شخصیت والا و بی نظیری در سطح کشور وجهان مطرح ساخته است. ... این اسماعیل خان بود که پوهنتون هرات را از خانه گدائی و خانه های کرائی نجات ..... اشک تو روان به ماتم کیست.
۳- تقوا، ادب او اخلاقو ته مو ډیر پام کوی ځکه له علم سره چی تقوا ،ادب او اخلاق نه ویله هغه ... دیدوم حرف (الیف)اهانت دی چی استاذ ته اهانت سپکاوی دیدریم حرف(ق ) قهر دی چی په استاذ ... ۱۰- دځان لپاره بی کاری مه غوره کوی ځکه د بی کاره سړی مغز دشیطان دوکان دی او بی ... از جمله آنكه گفته ميشود اين موضوع اول بار در مصر و اتيوپي ظهور كرده است.

تِلارپِه - بلاگفا

telarepe.blogfa.com/?p=2
۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سهراب حبیبی مورد حمایت این افراد حقیقی و حقوقی و تشکل هاست: .... بالا و پائین،در روستای دوکان سر واقع در شمال شیرگاه وارد رودخانۀ تالار می .... از روستاهای تل تپه، مال خواست، قلعه سر و کوات گذشته و دامنه های کوه .... ونه استفاده ته مزه کنده ..... رستاک است،می گوید:زبان مازندرانی به فارسی نزدیک است و حرف زدن با آن ...

دروازهٔ کنک: April 2013

wajgonashekib.blogspot.com/2013_04_01_archive.html
۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امروز, آسمان,این دلسوزترین همدرد دلتنگیهای من, از سپیده صبح تا سیاهی ... این برفپاک موتر بود که با رقصیدن بصوب چپ و راست با بی زبانی ... زیرا حضور خورشید در تمام آثار منقوش و مکتوب همیشه در کنار دریا و .... شاعر در هرچه پیرامون خویش می ‌بیند فكر تازه و مضمون غریب كشف میكند. .... غیر ما کیست حرف ما شنود .

دعوت به گفتمان | آبکنار ما

abkenarema.ir/?p=4318&cpage=1
با وجود این همه مشکلات و معماهای حل نشده و وجود مسایل اجتماعی ، بی تفاوتی ها ، بی ..... جای عبارت صفورا در پاسخ نگارنده باز با اسم صفورانوشتید به این مضمون ” کسی آمده فکر ..... هطو کیبریته که بیزام – باز سرو صدا با مو مه گوش – ویریشتام ، گو شا کودام ! ... زمانیست که هم ولایت های خوبم حرف دلشان را با کلمات آبکناری یاد آوری کنن،،،
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 7,509
  • بازدید سال : 72,143
  • بازدید کلی : 1,860,480