loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 437 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تحولات سوریه به نفع ارتش و نیروهای دفاع وطنی این کشور به صورت ویژه در اکثر استانها به پیش می‌رود؛ تروریست‌ها که در استانهای مختلف شکست‌هایی را پذیرا شدند؛ ضمن عقب‌نشینی تلاش می‌کنند تا از کمک‌های لجستیکی و تسلیحاتی هم پیمانان منطقه‌ای خود بهره ببرند.


مقامات امریکایی ادعا می‌کنند که این شبه‌نظامیان مخالف دولت سوریه، خود را برای عملیات نظامی جدید علیه تروریست‌های داعش در مقر آن‌ها در شهر  "رقه" در شمال سوریه آماده می‌کنند.


در این پروسه کشوری که بیش از همه از پیروزهای ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوری و همچنین پشتیبانی حزب‌الله و ارتش فدراسیون روسیه نگران بوده، ایالات متحده آمریکا است. باراک اوباما رئیس جمهور و اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا تلاش می‌کنند از طرق مختلف یک جبهه نظامی دیگر برای سربازان کشورشان در سوریه ایجاد کنند و به همین منظور پایگاه نظامی  "رمیلان"  در استان  "حسکه" را برگزیدند.



**مشخصات پایگاه نظامی  "رمیلان"

 ایالات متحده آمریکا تلاش می‌کند تا با ایجاد پایگاه نظامی در مرز سوریه، ترکیه و عراق نقش رصد عملیاتی و نظارت را در مواجهه با جنگنده‌های فدراسیون روسیه ایفا کند. یکی دیگر از دلایلی که ایالات متحده تصمیم گرفته در منطقه  "رمیلان" کردستان سوریه پایگاه نظامی ایجاد کند، رصد عملیاتی محور مقاومت و عملیات آزادسازی  "حلب"  با عنوان "انتقام سخت"  است.


آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟




روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: فرودگاه  "ابوحجر" در منطقه  "تل الحجر" در حومه شرقی  "حسکه" در منطقه تحت کنترل "یگان‌های حمایت از ملت کرد" قرار دارد. این فرودگاه در جنوب شرق شهر  "رمیلان" واقع است.


این روزنامه ادامه داد:  این فرودگاه نزدیک مرز سه کشور سوریه، عراق و ترکیه بوده  و پایگاه تسلیحاتی اصلی یگانهای حمایت از ملت کرد و حاوی بزرگترین انبارهای سلاح و ذخیره است. این فرودگاه یک فرودگاهی زراعی است که اداره کشاورزی  "حسکه" از آن برای سم پاشی استفاده می‌کرد و از سال 2010 از کار افتاده است.

این فرودگاه به واشنگتن کمک خواهد کرد تا یک مکان امن دیگری برای فرودآمدن نیروهایش (مانند نیروهای کماندو) فراهم کند و از هم پیمانان خود حمایت نظامی کند؛ نیروهایی که در حال حاضر  پس از ورود به شهرک الهول در نزدیکی مرزهای عراق و تسلط بر سد جنوبی حسکه واقع در 25 کیلومتری جنوب شهر حسکه پس ازدرگیری با داعش، به کنترل حومه جنوبی حسکه نزدیک می شوند. - See more at: http://fa.alalam.ir/news/1766325#sthash.BAvhM3zk.dpuf
این فرودگاه به واشنگتن کمک خواهد کرد تا یک مکان امن دیگری برای فرودآمدن نیروهایش (مانند نیروهای کماندو) فراهم کند و از هم پیمانان خود حمایت نظامی کند؛ نیروهایی که در حال حاضر  پس از ورود به شهرک الهول در نزدیکی مرزهای عراق و تسلط بر سد جنوبی حسکه واقع در 25 کیلومتری جنوب شهر حسکه پس ازدرگیری با داعش، به کنترل حومه جنوبی حسکه نزدیک می شوند. - See more at: http://fa.alalam.ir/news/1766325#sthash.BAvhM3zk.dpuf




الاخبار یادآور شد:  این فرودگاه به واشنگتن کمک خواهد کرد تا یک مکان امن دیگری برای فرودآمدن نیروهایش (مانند نیروهای کماندو) فراهم کند و از هم پیمانان خود حمایت نظامی کند؛ نیروهایی که در حال حاضر  پس از ورود به شهرک  "الهول"  در نزدیکی مرزهای عراق و تسلط بر سد جنوبی "حسکه"  واقع در 25 کیلومتری جنوب شهر  "حسکه" پس ازدرگیری با داعش، به کنترل حومه جنوبی این شهر  نزدیک می‌شوند.



ایالات متحده آمریکا همچنین تلاش می‌کنند با استقرار نیروی نظامی و ادوات و تجهیزات بر عملیات آزادسازی قریب‌الوقوع  "ادلب" نظارت کند و حتی اگر لازم شد همانند آنچه که در استان "دیاله" و یا "صلاح‌الدین" رخ داد با محموله‌های هوایی داعش و جبهه‌النصره را پشتیبانی هوایی کند ؛ هرچند که تاکنون روسیه نبض عملیات در سوریه را بدست گرفته است.




**کمیته نیروهای مسلح آمریکا نظرشان چیست؟

در جلسه اخیر کمیته نیروهای مسلح سنای ایالات متحده ، نمایندگان حزب جمهوریخواه از استراتژی دولت  "باراک اوباما" در عراق و سوریه انتقاد کردند و ادامه تسلط داعش بر بخش‌های گسترده‌ای از این دو کشور را غیرقابل قبول دانستند که البته این یک بازی سیاسی برای حضور نظامی در سوریه تلقی می‌گردد.


"اشتون کارتر"، وزیر دفاع آمریکا گفت: ارتش ایالات متحده تنها گروه کوچکی از مخالفان سوری را آموزش می‌دهد و انتظار دارد که این افراد یک بار دیگر به صحنه نبرد باز گشته و با داعش به مقابله بپردازند.



آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟


سخنگوی دولت اردن در این باره عنوان داشت: آموزش مخالفان سوری چند روز قبل آغاز شده و منابع خبری در غرب آسیا و آمریکا اعلام کردند که بخش دیگری از این آموزش به زودی در منطقه‌ای در ترکیه آغاز می‌شود.


این روزها که ارتش و نیروهای دفاعی وطنی سوریه، مشغول پاکسازی ریف شمالی حلب هستند؛ ارتش ترکیه با تانک‌هایش در آن سوی مرزها مستقر شده است و تلاش می‌کند با برخی تاکتیک‌ها وارد نواحی تحت کنترل تروریست‌ها شود و در این پروسه یک همکاری راهبردی با آمریکا دارد.


ایالات متحده آمریکا تلاش می‌کند تا با حضور نظامی در سوریه معادلات میدانی را بین شورشیان مسلح با نیروهای مقاومت و ارتش سوریه تعدیل کند و لذا حضور احتمالی سربازان ارتش ایالات متحده در آینده به همین دلیل باشد.




**آیا آمریکا به سوریه نیروی نظامی اعزام می‌کند؟

تحلیل‌گران معتقدند ایجاد پایگاه نظامی ایالات متحده در شرق سوریه در راستای اعزام نیروی زمینی به این کشور است. آمریکا با طرح‌هایی که دارد به دنبال پیشبرد طرح غرب آسیای جدید بوده و لذا احداث پایگاه نظامی در سوریه با همین هدف انجام می‌شود.


کنگره آمریکا به دنبال تجزیه سوریه و عراق است و در راهبرد خود سه منطقه خود مختار شمالی، مرکزی و جنوبی را در نظر گرفته که دولت "باراک اوباما"  رئیس جمهور ایالات متحده به دنبال عملیاتی کردن این طرح است.


توازن قوا بین شورشیان مسلح با نیروهای مقاومت اسلامی و ارتش سوریه باعث می‌شود تا بازارهای سلاح کمپانی‌های ایالات متحده از رونق نیفتد و این شرکت‌های تسلیحات نظامی بتوانند هر چه بیشتر از ادوات و تسلیحات خود به حامیان شورشیان مسلح از جمله ترکیه و عربستان بفروشند.


گزارش از محمد زرچینی

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ - شریان

shariyan.com/article.asp?id=44934
۳ ساعت پیش - آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ مقامات آمریکایی به دنبال کلید زدن سناریویی جدید در سوریه هستند. تحولات سوریه به نفع ارتش و ...

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ | پایگاه خبری ...

www.divangah.ir/news/.../آیا-آمریکا-به-سوریه-نیروی-زمینی-اعزام-می‌کن...
۴ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحولات سوریه به نفع ارتش و نیروهای دفاع وطنی این کشور به صورت ویژه در ...

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ - صد خبر

sadkhabar.ir/fa/news/.../آیا-آمریکا-به-سوریه-نیروی-زمینی-اعزام-می‌کند
۷ ساعت پیش - مقامات آمریکایی به دنبال کلید زدن سناریویی جدید در سوریه هستند.
۳ ساعت پیش - مقامات آمریکایی به دنبال کلید زدن سناریویی جدید در سوریه هستند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحولات سوریه به نفع ارتش و نیروهای دفاع ...

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ - تفریحی

tafrihy.net/post/14298-آیا+آمریکا+به+سوریه+نیروی+زمینی+اعزام+می‌کند؟
آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ بهمن 13، 1394. 6 دقیقه قبل مقامات آمریکایی به دنبال کلید زدن سناریویی جدید در سوریه هستند 7 دسامبر 2015 بین الملل ...

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../آیا-آمریکا-به-سوریه-نیروی-زمینی-اعزام-می/
آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ مقامات آمریکایی به دنبال کلید زدن سناریویی جدید در سوریه هستند.

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ صبح زود سه ...

khabarche.ir/خبر/.../آیا-آمریکا-به-سوریه-نیروی-زمینی-اعزام-می-کند-
۸ ساعت پیش - آمریکا سوریه صبح زود سه شنبه سیزدهم بهمن ماه 1394 خبر آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. حال و هوای اولین اتاق فرمان داعش این روزها چگونه است؟ جرج میلر رئیس هیات داوران جشنواره کن شد · وزارت دفاع تور بازدید از ...
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بین الملل > اروپا - واحد مرکزی خبر نوشت: دبیر کل سازمان پیمان ... وی گفت: اعزام نیروهای زمینی به سوریه در دستور کار ائتلاف و متحدان ناتو قرار ...

ایا ایران نیروی نظامی به سوریه خواهد فرستاد - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=ایا+ایران+نیروی+نظامی+به+سوریه+خواهد+فرستاد

اعزام 50 نظامی آمریکا به کردستان سوریه/ ورود هواپیماهای نظامی آلمان به جنگ داعش در سوریه ... پنتاگون اعزام نیروی زمینی بیشتر به سوریه را بررسی می‌کند. 1-12-2015 ...

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ - Nividar نیویدار

www.nividar.com/news/56b02fb1870024e2c9fb1334
۸ ساعت پیش - مقامات آمریکایی به دنبال کلید زدن سناریویی جدید در سوریه هستند.

ارتش روسیه آماده ورود به کارزار سوریه می‌شود | پرسمان ... - خانه

www.mahdaviat.porsemani.ir/.../ارتش-روسیه-آماده-ورود-به-کارزار-سوریه...
ارتش روسیه آماده ورود به کارزار سوریه می‌شود. تیری میسان بررسی می‌کند؛ ... تشکیل داده و اقدام به تأمین تسلیحات، تبادل اطلاعات و اعزام مشاور به سوریه کرده است. ... ژنرال "جان آلن" (بازنشسته یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا) توافق کرده بود تا به ‌منظور ایجاد ... پایگاه "ازمیر" ترکیه، مقر فرماندهی نیروهای زمینی 28 کشور عضو ناتو است.
مقامات آمریکایی به دنبال کلید زدن سناریویی جدید در سوریه هستند.

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می کند؟ - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15672400
۸ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تحولات سوریه به نفع ارتش و نیروهای دفاع وطنی این کشور به صورت ویژه در ...

نام‌نويسي اعزام نيروي داوطلب به سوريه - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../نام‌نويسي-اعزام-نيروي-داوطلب-به-سور...
روزی که زمین به زمینی دیگر و آسمان ها نیز مبدل می‌شوند و همه در برابر خدای یگانه مقتدر حاضر می گردند. ... با حمایت مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به چنین عمل شنیعی زده اند ،به سزای ... لذا پایگاه خبری "ولی امر" از همه عزیزانی که داوطلب اعزام به سوریه، جهت پاسداری و ... مواظب باش سرت رانبرن ایا کله کندهای سیاسی ثبت نام کردن.

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ - چیتوا

www.chitva.com/news/.../آیا-آمریکا-به-سوریه-نیروی-زمینی-اعزام-می-ک...
آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ مشاهده متن اصلی خبر در سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان · درباره ما; |; تماس با ما. تمامی اخبار توسط نرم افزار ...

فراخوان اعزام نیروهای داوطلب به سوریه - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../فراخوان-اعزام-نیروهای-داوطلب-به-سوریه
روزی که زمین به زمینی دیگر و آسمان ها نیز مبدل می‌شوند و همه در برابر خدای یگانه ... با حمایت مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به چنین عمل شنیعی زده اند ،به سزای ... لذا پایگاه خبری "ولی امر” از همه عزیزانی که داوطلب اعزام به سوریه، جهت پاسداری و .... قطعا از حرمین شریفین محافظت میکند ولی این پیشنهاد و اعزام نیرو به سوریه به هر ...

دیوار نیوز - آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟

www.divarnews.com/شرح-خبر/?...آیا-آمریکا-به-سوریه-نیروی-زمینی-اع...
01-02-2016 به وقت تهران پرتال جامع قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران · ریزش دیوار تحریم‌های ... آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ 01-02-2016 به وقت تهران ...

آیا ناتو نیروی زمینی به سوریه اعزام می‌کند؟ - جوان

https://javanonline.ir/fa/news/.../آیا-ناتو-نیروی-زمینی-به-سوریه-اعزام-می‌ک...
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا ناتو نیروی زمینی به سوریه اعزام می‌کند؟ ینس استولتنبرگ در گفتگو با روزنامه سوئیسی «تاگس آنزایگر» بر نیاز به تقویت نیروهای محلی در ...

آمریکا برای حمله زمینی به داعش در عراق و سوریه آماده می شود ...

farsi.alarabiya.net/.../آمریکا-برای-حمله-زمینی-به-داعش-در-عراق-و-سوریه-آ...

۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیشتر نقش نیروی زمینی آمریکا علیه داعش در عراق و سوریه به امور ... که نیروی زمینی بیشتری به سوریه و عراق اعزام خواهد شد اما بخش بزرگی از این ...

آمریکا به سوریه نیروی نظامی اعزام می کند - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آمریکا در اقدامی بی سابقه و برای نخستین بار به سوریه نیروی ویژه نظامی اعزام می کند. به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، از این اقدام با عنوان ...

چرا آمریکا نیروی زمینی به سوریه و عراق اعزام نمی کند؟

www.mizanonline.ir/.../چرا-آمریکا-نیروی-زمینی-به-سوریه-و-عراق-اعزام-...
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا از این امر وحشت دارد یا این که ادعای مبارزه با تروریسم یک دروغ آمریکایی است؟ ... برای همین است که در داخل آمریکا مخالفین اعزام نیروی زمینی به سوریه و عراق ... سوریه را بمباران می کند و یا مهمات و آذوقه برای تروریست ها ارسال می کند.

ناتو نیروی زمینی به سوریه اعزام می‌کند؟ | News File

newsfile.ir/news/ناتو+نیروی+زمینی+به+سوریه+اعزام+می‌کند؟
سلامت نیوز - Today; آیا گوشی‌ موبایل فکر را تنبل‌ می‌کنند؟ .... ایسنا - Today; اعزام نیروهای نظامی آمریکا به سوریه؛ اهداف و پیامدها اعزام نیروهای مستشاری توسط کاخ ...

آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟

tasna.ir/1394/11/13/آیا-آمریکا-به-سوریه-نیروی-زمینی-اعزام-می‌کند.html
آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحولات سوریه به نفع ارتش و نیروهای دفاع وطنی ...
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک نشریه آلمانی نوشت آلمان در زمینه اعزام نیروی زمینی به سوریه دچار ... را مطرح می‌کنند که آیا آلمان در نهایت ناچار به اعزام نیروی زمینی به سوریه خواهد ...
۴ ساعت پیش - جزئیات خبر : آیا آمریکا به سوریه نیروی زمینی اعزام می‌کند؟ 1281098 ... مقامات آمریکایی به دنبال کلید زدن سناریویی جدید در سوریه هستند.
احتمال اعزام نیروی زمینی امریکا به سوریه و عراق وجود دارد ... رقه کمابیش "پایتخت" گروه تروریستی داعش محسوب می‌شود و شهر رمادی، مرکز استان انبار، از شهرهای مهم عراق است که در ماه ... محقق: آیا از هزاره ها آزمایش (دی ان ای) گرفته اند که آنان را مغول می گویند؟
۱۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آقای کری در پاسخ به این پرسش که آیا آمریکا نیروی بیشتر به سوریه اعزام می‌کند، گفته است: «من نمی‌توانم آینده اکنون پیش بینی کنم که آینده چه ...

آلمان در پیچ و خم اعزام نیروهای نظامی زمینی به سوریه - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../468650-آلمان-در-پیچ-خم-اعزام-نیروهای-نظامی-زمین...
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک نشریه آلمانی نوشت که آلمان در زمینه اعزام نیرو زمینی به سوریه دچار ... را مطرح می‌کنند که آیا آلمان در نهایت ناچار به اعزام نیروی زمینی به سوریه ...

ایا اعزام نیروی بسیجی ب سوریه وجوددارد - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=ایا+اعزام+نیروی+بسیجی+ب+سوریه...

پنتاگون اعزام نیروی زمینی بیشتر به سوریه را بررسی می‌کند ... موضع آلمان در اعزام نیرو به سوريه تغییر نمی‌کند وزیر امورخارجه آلمان از موضع کشورش در اعزام نيروي ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 7,363
  • بازدید سال : 71,997
  • بازدید کلی : 1,860,334