loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 630 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ساعت در کدام طبقه برج ناقوس موجوداست؟ 
پدر مرحومش_طبقه اول
برادر مرحومش- طبقه دوم
مادر مرحومش- طبقه سوم
خواهر مرحومش-طبقه چهارم
جواب درست گزینه دوم : برادر مرحومش- طبقه دوم

 

ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ...

www.fun20.ir/fun/22169
۶ ساعت پیش - ... کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ساعت در کدام طبقه برج ناقوس موجوداست؟ ... به همین دلیل درخواست و تقاضای بینندگان این سریال باعث شد که ...

ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ...

www.bedandid.eu/ماردیروس-به-یاد-بود-چه-کسی-ساعت-را-به-کل/
ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ساعت در کدام طبقه برج ناقوس موجوداست؟ ... برادر مرحومش- طبقه دوم ... جواب درست در این لینک کلیک کنید.

ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ...

newsof.rozblog.com/.../ماردیروس-به-یاد-بود-چه-کسی-ساعت-را-به-کلیس...
۶ دقیقه پیش - Translate this page. ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ساعت در کدام طبقه برج ناقوس موجوداست؟ پدر مرحومش_طبقه اول برادر ...

ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده

newsof.rozblog.com/.../ماردیروس-به-یاد-بود-چه-کسی-ساعت-را-به-کلیس...
۱۷ ثانیه پیش - ... ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ساعت در کدام طبقه برج ناقوس موجوداست؟ ... این برج ناقوس و ساعت آن را «ماردیروس هوردانانیان» در سال ۱۹۳۱ میلادی به ...
ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ساعت در کدام طبقه برج ناقوس موجوداست؟,skinak.ir. ... جواب درست در این لینک کلیک کنید · عضو کانال زیر ...

برج کج پیزا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/برج_کج_پیزا
گفته می‌شود در آن دوره، ثروتمندان ایتالیا و طبقه اشراف برای رقابت با یکدیگر مشهورترین هنرمندان و ... این برج ۵۵ متر بلندی و هفت ناقوس داشت، که به علت خطر ریزش آن، ناقوس‌های آن به صدا در نمی‌آمدند. ... در ویکی‌انبار پرونده‌هایی دربارهٔ برج کج پیزا موجود است. ... این صفحه آخرین‌بار در ۲ فوریهٔ ۲۰۱۶ ساعت ۰۲:۰۵ تغییر یافته‌است.

کلیسای وانک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/کلیسای_وانک
این کلیسا از کلیساهای تاریخی ارمنیان اصفهان می‌باشد و در زمان شاه عباس دوم ساخته شده‌است. ... در بالای در ورودی، برج ناقوس در سه طبقه بنا شده که در طبقه دوم آن ساعت بزرگی به ... این برج ناقوس و ساعت آن را «ماردیروس هوردانانیان» در سال ۱۹۳۱ میلادی به کلیسا هدیه کرده است. .... در ویکی‌انبار پرونده‌هایی دربارهٔ کلیسای وانک موجود است.
ماردیروس به یاد بود چه کسی ساعت را به کلیسا اهدا نموده واین ساعت در کدام طبقه برج ناقوس موجوداست؟ ... خواهر مرحومش-طبقه چهارم ... جواب درست در این لینک کلیک کنید.

بدندید

bedandid.com/feed/
۱۲ ساعت پیش - در بالای در ورودی، برج ناقوس در سه طبقه بنا شده که در طبقه دوم آن ساعت بزرگی ... این برج ناقوس و ساعت آن را «ماردیروس هوردانانیان» در سال ۱۹۳۱ میلادی به .... قتل رسیده‌اند به همین دلیل سه افسانه برای بازگویی این تاریخچه موجود است.

۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته این برج از ابتدا کج ساخته نشده وهدف از ساخت آن قراردادن ساعت ... این برج هشت طبقه دارد و ناقوس بزرگی در طبقه هشتم قراردارد که مربوط بع ... گیاهشناسی موجود است که دانشمندان و محققان زیادی برای مطالعات علمی از آن بهره میبرند.

قره کليسا ؛ مقبره طادي مقدس - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../قره-کليسا-؛-مقبره-طادي-مقدس
2143; 0; یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 17:06 ... این موضوع را کتیبه که بر سر در کلیسا موجود است، تایید می کند که در آن شاعری به زبان فارسی الحاق بخش ... براساس برخی منابع، گویا قرار بوده است دو طبقه دیگر نیز به این برج ناقوس اضافه شود.
اين كليسا به نامهاي سن سور و آمنا پركيچ نيز ناميده مي شود بزرگترين كليساي جلفا است ... در گوشه ديگري از اين حياط و روبروي برج ناقوس ستون بلندي از سنگ يادبود 1/5 ... آن به چاپ رسيد زبور داوود بود كه از اين كتاب فقط يك نسخه در دنيا موجود است و آن ... در ميدان بزرگ اين محله واقع است، بناي عظيم و برج ساعت آن از فاصله‌ي دور مشخص ...

[PDF]Untitled - Iran Air

www.iranair.com/portal/File/ShowFile.aspx?ID=0d776589-88dc...
این کلیسا از کلیساهای تاریخی ارمنیان اصفهان. است که در زمان شاه ... برج ناقوس روبروي در اصلي. کلیسا به سبک ... این حیاط و روبروی برج ناقوس، س تون. بلندی از ... یک نس خه در دنیا موجود است و آن نیز. در کتابخانه ... و یا خلیفه وقت در دو طبقه س اخته شده است که در. طبقه اول ... عظیم و برج ساعت آن از فاصله دور مشخص است. این.

دیر آمناپرگيچ مقدس - خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران

www.vank.ir/fa/کلیساهای-ارامنه-اصفهان/دیر-آمناپرگيچ-مقدس.html
۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در حال حاضر یکی از این کلیساها در منطقه ی جلفا موجود است. .... مجموعه ی این دیر کلیسای اصلی و صحن آن، ناقوس خانه، کتابخانه، موزه، برج ساعت، اتاق های مخصوص اقامت ... برج ساعت است كه در بالای در ورودی دير قرار گرفته و از سه طبقه ...

زندگی در روسیه [بایگانی] - ApplyAbroad Forum

www.applyabroad.org/forum/archive/index.php/t-16946.html
۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 100+پست - ‏71 نویسنده
شما در عرض نيم ساعت خواهيد توانست ديوار كرملين مسكو به طول 2،2 كيلومتر را دور بزنيد. ... مدارس سال هاي 1930 ميلادي تماماً آجري و داراي 4 طبقه و دو ورودي در دو انتهاي ساختمان بود. .... در نزديكي اين برج بزرگترين ناقوس جهان موسوم به ناقوس تزار قرار دارد كه داراي 6 متر ارتفاع و 200 تن ..... فاكس در تلفنخانه ها موجود است.
برج ناقوس یکی از مکان های مبارزه در سری بازی های مورتال کامبت است.این مکان در بازی های Mortal kombat Armageddon,mortal kombat Trilogy,Mortal Kombat ultimate,Mortal ... حریف چندین طبقه به پایین سقوط میکرد تا به میخ هایی که در زمین قرار داشتند میرسید. برج ... از تغییرات دیگر این مکان ظاهر شدن همانند یک برج ساعت است .
ساخت اولین طبقه این برج ناقوس که سنگ‌های مرمر سفیدرنگ در آن به کار رفته است از نهم آگوست ۱۱۷۴ ... در سال ۱۱۹۸ چند ساعت به طور موقت روی این بنای ناتمام نصب شد.

مسکو - کرملین و میدان سرخ - الی گشت

www.eligasht.com › خانه › الی گشت: راهنمای سفر › به کجا سفر کنیم
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این برج شامل ۳ طبقه می باشد و با ۳ وزنه به وزن های ۱۶۰ تا ۲۲۴ کیلوگرم کار می کند. وزن ناقوس ساعت ۲۱۶۰ کیلوگرم است و وزن کل این سازه ۲۵ تن می ...
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محوطه کرملین این محوطه که نه تنها، تنها کرملین مسکو بلکه اولین کرملین روسیه نیزنیست بر ... امروزه سنگین ترین ناقوس این برج 70 تن وزن دارد.

۱۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در حال حاضر یکی از این کلیساها در منطقه ی جلفا موجود است. ... ایتالیایی است و بنای عظیم و برج ساعت آن از فاصله دور مشخص است. ... در سمت راست این بنا (برج ناقوس) کتیبه‌ای بزرگ به رنگ آبی مشخص است و دور آن ... دو طبقه دارد که در طبقه اول وسائل و مایحتاج ذیر در آن نگهداری می‌شود و طبقه دوم محل سکونت اسقف است.

قصّه گو - سفرنامه روسیه - مسکو

m4taghi.blogfa.com/cat-17.aspx
ساعت 9 پس از صرف صبحانه در هتل، راه می افتیم سمت میدان سرخ و در صف بازدید از ... نکته جالب این است که بدون به هم زدن ابعاد آن، عمق ساختمان را زیاد کرده و 5 طبقه در زیر .... موجود است همچنین آرشیو شخصی افراد مشهور و برجسته روسیه که توسط دولت از .... که تا انقلاب اکتبر بلندترین بنای شهر محسوب میشد برج ناقوس 21 زنگ بزرگ و ...

برج کج پیزا - تیشینه

www.tishineh.com/touritem/4744-536/برج%20کج%20پیزا
هدف ازساخت این برج، استقرار یک ساعت بزرگ بر بالای آن بود اما این بنا مدتی بعد از احداث ... طبقه اشراف برای رقابت با یکدیگر مشهورترین هنرمندان و معماران را مأمور ساختن ... ساخت اولین طبقه این برج ناقوس که سنگ‌های مرمر سفیدرنگ در آن به کار رفته .... از معابد مشهور عصر آگوست است که در قرن دوم میلادی مرمت گردید و هنوز موجود است.

بیوگرافی کلیسای وانک

biography.wikipici.ir/بیوگرافی-کلیسای-وانک
[۱] بنای عظیم و برج ساعت آن از فاصلهٔ دور مشخص است با ایرن این بنا با ذوق و ... در گوشه حياط کليسا برج ناقوس زيبا و بزرگی ساخته شده که بر چهار ستون ... که از اين کتاب فقط يک نسخه در دنيا موجود است و آن نيز در شهر آکسفورد انگلستان ... ساختمان برج ساعت که در بالای در ورودی دیر قرار گرفته و از سه طبقه تشکیل یافته است.
۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آخرین طبقه برج ناقوس والنسیا، 8 دریچه یا پنجره دارد که سالن ناقوس نامیده می‌شود. هر کدام از ... این پارک همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد ازظهر بر روی عموم مردم باز است. موزه‌ تاریخ ... فیلم‌های زیادی هم در این موزه برای نمایش موجود است.

معماری کلیساهای اصفهان - فصلنامه فرهنگی پیمان

www.paymanonline.com/article.aspx?id=D9BBE2A3-9D2D-46F3...
در حال حاضر یکی از این کلیساها در منطقهٔ جلفا موجود است. .... مجموعهٔ این دیر کلیسای اصلی و صحن آن، ناقوس خانه، کتابخانه، موزه، برج ساعت، اتاق های مخصوص ... بنا و 5/3متر دورتر از آن برج ناقوس خانه دیگری با 5/10متر ارتفاع در 1716م به صورت دو طبقه ...

فهرست رودخانه‌های جهان - حقیق ...بزرگترین سایت برای ...

tahghig.mihanblog.com/post/category/15/page/1
نوشته شده توسط مهدی محمد کریمی در دوشنبه 2 مرداد 1385و ساعت 11:07 ق. ... نخستین ناقوس بر روی طبقه همکف این برج قرار گرفت و پس از تکمیل سایر طبقات در ... گرفته در زمره کهن ترین تمدنها محسوب می‌شود که از حدود 4 هزار سال قبل از میلاد موجود است.

اسپادانا سیر - گوانجو

espadanaseir.com/asia/2015-01-26-14-41.../2015-01-27-08-09-36.html
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چیزهای جالبی تو این طبقه دیده میشه مثل محصولات سفال چین، مبلمان کلاسیک .... البته رستوران هاي سنتي چيني و غربي زيادي هم در اين شهر موجود است و شما .... برج غربی آن برج ساعت است و برج شرقی، با پنج ناقوس عظیم برنزی که در ...

همه چیز در مورد معماری

spnuarchitecture.blogfa.com/1394/07
+ نوشته شده توسط فرهاد غفوریان در جمعه دهم مهر ۱۳۹۴ و ساعت 7:55 | نظر بدهید ... این برج محل ناقوس های کلیسای جامع این شهر است که البته مدتها بعد از خود کلیسا به اتمام رسید. به همین ... در سال ۱۱۷۸ که ساخت برج تا طبقه سوم پیش رفته بود کج شدن آن شروع شد. .... هم اكنون ليترا كن به سه رنگ سياه ، سفيد و خاكستري در بازار موجود است.
۴ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در حال حاضر یکی از این کلیساها در منطقه ی جلفا موجود است. .... مجموعه ی این دیر کلیسای اصلی و صحن آن، ناقوس خانه، کتابخانه، موزه، برج ساعت، اتاق های مخصوص اقامت ... برج ساعت است که در بالای در ورودی دیر قرار گرفته و از سه طبقه ...

۸ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چهارشنبه 12 خرداد 89 ساعت 3:30 رسیدیم رم مستقیم رفتیم هتل سه ستاره .... این برج هفت طبقه که دویست سال زمان ساخت آن طول کشید. ... برج پیزا 7 ناقوس دارد که به علت افزایش امکان سقوط برج ناقوس ها را به صدا در نمی آورند. ... آب نما در شهر رم و بلونیا هم موجود است این تندیس نمایانگر قدرت فلورانسی ها بر دریاهاست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 101,995
  • بازدید کلی : 1,890,332