loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 483 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

 

علی دماغ ، علی دماغ

سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

تاریخ انتشار : 17 بهمن 1394
بازدید : 457 نفر

 

علی دماغ دستگیر شد

سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد. دهم دی ماه زن جوانی به هویت «نرگس» به کلانتری ١٢٦ تهرانپارس مراجعه کرد و اظهار داشت که از خانه وی در خیابان احسانی سرقت شده است.
وی در بازجویی های پلیسی گفت: پس از اینکه به خانه رفتم متوجه شکسته شدن در و سرقت ال سی دی، ساعت دیواری، رادیو قدیمی، مقداری خرده ریز و گوشی تلفن همراهم شدم.

به دنبال اظهارات وی ماموران به محل سکونت مالباخته مراجعه کردند و ضمن تحقیق از صحت گفته های شاکی مطمئن شدند. پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران تجسس این یگان به صورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

علی دماغ ، علی دماغ

دستگیری علی دماغ

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم از برنامه تلگرامی که شاکی روی تلفن همراه خود نصب کرده بود، استفاده می کند و تصویر خود را در تلگرام قرار داده است که با بررسی گوشی شاکی ماموران موفق به پیدا کردن تصویر سارق در برنامه اجتماعی تلگرام شدند.

در نهایت ساعت ٣٠: ٠٢ بامداد ١٢ دی ماه عوامل گشت یگان کلانتری ١٢٦ تهرانپارس فردی را با یک خودرو پرشیای سفید که فاقد مدارک بوده و با عکس سارق شباهت داشت دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند. متهم ابتدا خود را «عادل» معرفی کرد که طی بررسی عوامل تجسس در مجرمان تحت کنترل و سابقه دار هویت اصلی سارق به نام «علی.ط» معروف به «علی دماغ» ٢٤ساله فاش شد.

در بررسی های تخصصی متهم به بیش از ٢٠ سرقت خانه به شیوه تخریب با دیلم در محدوده تهران اعتراف کرد و بیان داشت تک به تک تمام منزل هایی را که سرقت کرده ام، نشان می دهم.

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: با فرد دیگری به نام «مهدی» با یک پراید هاچبک سفید سرقت خانه انجام می دادیم و خانه شاکی را نیز ما سرقت کرده ایم و طلا های سرقت شده را در چند طلافروشی در خاک سفید فروختیم. مقدار زیادی لوازم خانه از ال سی دی و غیره را در آدرسی در مسعودیه نگهداری می کنیم که آنجا را نیز به شما نشان می دهم.

سرهنگ ضرغام امیری، رئیس کلانتری ١٢٦ تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با اقرار متهم به جرم خود در بیش از ٢٠ سرقت خانه و ارایه آدرس محل های سرقت و نیز شناسایی مالباختگان و آدرس محل جمع آوری وسایل سرقتی و معرفی مالخرها، متهم جهت بررسی تخصصی به همراه شاکی و پرونده تحویل کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب شد.

"علی دماغ" سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس

تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد/سارق حرفه ...

www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی
۱ روز پیش - سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به "علی دماغ" که به 20 منزل دستبرد زده ... مدارک بوده و با عکس سارق شباهت داشت را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.


"علی دماغ" سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس - نمناک

namnak.com/26560-%22علی-دماغ%22-سارق-حرفه-ای-دستگیر-شد.html
۸ ساعت پیش - علی دماغ و دستگیری علی دماغ و عکس علی دماغ و دستگیری سارق حرفه ای تهران در نمناک.

علی دماغ سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس

www.news-live.sar3damusic.ir/.../علی-دماغ-سارق-حرفه-ای-دستگیر-شد--...
۶ ساعت پیش - About 554000 results(0.84 seconds) Search Results تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد/سارق حرفه‌ای ... www.yjc.ir › اجتماعی…,علی ...
۱ روز پیش - سارق حرفه ای پایتخت معروف به "علی دماغ" که به 20 منزل دستبرد زده است،توسط پلیس ... "علی دماغ" تبهکار حرفه ای پایتخت دستگیر شد + عکس
۲۳ ساعت پیش - سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به 20 منزل دستبرد زده است،توسط پلیس ... "علی دماغ" تبهکار حرفه ای پایتخت دستگیر شد + عکس

علی دماغ سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس | پگاه آنلاین ...

various.pegahonline.ir/news/.../علی-دماغ-سارق-حرفه-ای-دستگیر-شد-عک...
علی دماغ سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

"علی دماغ" سارق حرفه ای دستگیر شد | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/02/06/علی-دماغ-سارق-حرفه-ای-دستگیر-شد/
۳ ساعت پیش - ۱ روز پیش – سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به “علی دماغدستگیر شد+عکس دولت بهار: … شاکی ماموران موفق به پیدا کردن تصویر سارق در برنامه ...

"علی دماغ" سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس

newallp.rozblog.com/.../علی-دماغ-سارق-حرفه-ای-دستگیر-شد--عکس.htm...
۳ ساعت پیش - ۱ روز پیش - سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به 'علی دماغ' که به 20 منزل دستبرد زده ... مدارک بوده و با عکس سارق شباهت داشت را دستگیر و به کلانتری ...

سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به “علی دماغ” دستگیر شد+عکس

tabantorbat.ir/سارق-حرفه‌ایایتخت...به-علی-دماغ/.../اخبار-ایران-و-جهان/
۱ روز پیش - سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به “علی دماغدستگیر شد+عکس دولت بهار: ... شاکی ماموران موفق به پیدا کردن تصویر سارق در برنامه اجتماعی تلگرام ...

علی دماغ سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../علی-دماغ-سارق-حرفه-ای-دستگیر-شد-عکس/
علی دماغ سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

"علی دماغ" سارق حرفه ای دستگیر شد عکس | News File

newsfile.ir/.../%26quot%3Bعلی+دماغ%26quot%3B+سارق+حرفه+ای+دست...
سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.
خانه / عمومي / “علی دماغسارق حرفه ای دستگیر شد + عکس ... پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.
۷ ساعت پیش - علی دماغسارق حرفه ای دستگیر شد + عکس. سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط پلیس پایتخت ...
سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به "علی دماغ" که به 20 منزل دستبرد زده است،توسط پلیس پایتخت ... دستگيري مادر و فرزند سارق ... مرد همسرکش پس از 2 سال دستگیر شد ...

اخبارجهانی | تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد ...

www.newsglobal.ir/...پایتخت...شد/سارق-حرفه‌ای-مرکز-دپو-اموال-مسروقه...
۱ روز پیش - سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به علی دماغ که به 20 منزل دستبرد زده ... «دماغ» در پایتخت بازداشت شد/سارق حرفه‌ای مرکز دپو اموال مسروقه را لو داد+عکس.

«علي دماغ» در پايتخت بازداشت شد

mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=241201
۱۶ ساعت پیش - سارق حرفه‌اي پايتخت معروف به «علي دماغ» که به 20 منزل دستبرد زده است،توسط پليس پايتخت شناسايي و دستگير شد. ... خودروي پرشيا سفيد که فاقد مدارک بوده و با عکس سارق شباهت داشت را دستگير و به کلانتري انتقال دادند.

جردن نیوز » "علی دماغ" سارق حرفه ای دستگیر شد + عکس

jordannews.ir/علی-دماغ-سارق-حرفه-ای-دستگیر-شد-عکس/
۷ ساعت پیش - علی دماغ دستگیر شد سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.
۷ ساعت پیش - سارق حرفه‌اي پايتخت معروف به «علي دماغ» که به 20 منزل دستبرد زده ... مدارک بوده و با عکس سارق شباهت داشت را دستگير و به کلانتري انتقال دادند.
تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد/سارق حرفه‌ای مرکز دپو اموال مسروقه را لو داد+عکس. ... سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به علی دماغ که به 20 منزل دستبرد زده است،توسط پلیس پایتخت .... دستگیری تعدادی از اراذل اوباش در شرق تهران+عکس.

تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد | دانلود ...

velayatmadaran-blog.blogreader.tk/page-115937.html
سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به "علی دماغ" که به 20 منزل دستبرد زده است،توسط ... به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد/سارق حرفه‌ای مرکز دپو اموال مسروقه را لو داد+عکس.

سارق حرفه‌ای تهرانپارس بازداشت شد شب جمعه 16 بهمن 94 | خبرچه

khabarche.ir/خبر/4010737/سارق-حرفه-ای--تهرانپارس-بازداشت-شد
۱۹ ساعت پیش - سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به "علی دماغ" که به 20 منزل دستبرد زده ... در پایتخت بازداشت شد/ سارق حرفه‌ای مرکز دپو اموال مسروقه را لو داد+عکس.

«علي دماغ» در پايتخت بازداشت شد | زد ایکس ان

www.zxn.ir/علي-دماغ-در-پايتخت-بازداشت-شد.html
۱ ساعت پیش - علی دماغ دستگیر شد سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، توسط ... “علی دماغسارق حرفه ای دستگیر شد + عکس.

تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد/سارق حرفه ...

www.shaadipoint.in/تبهکاری-معروف-به-دماغ-در-پایتخت-بازد.html
۱ روز پیش - new تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد/سارق حرفه‌ای مرکز دپو اموال مسروقه را لو داد+عکس سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به “علی دماغ” که ...

تبهکاری معروف به دماغ در پایتخت بازداشت-باشگاه ...

khabarpu.com/n.php?u=تبهکاری-معروف-به-دماغ...پایتخت...
۱ روز پیش - تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد/سارق حرفه‌ای مرکز دپو اموال مسروقه را لو داد+عکس. سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به "علی دماغ" که به ...

«علي دماغ» در پايتخت بازداشت شد | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/02/06/علي-دماغ-در-پايتخت-بازداشت-شد/
۲ ساعت پیش - علی دماغسارق حرفه ای دستگیر شد + عکس. منبع : جام جم آنلاین/ن .... سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به “علی دماغدستگیر شد+عکس.

«علی دماغ» بازداشت شد - پارسینه | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15708293
۶ ساعت پیش - سارق حرفه ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به 20 خانه دستبرد زده ... تبهکاری معروف به «دماغ» در پایتخت بازداشت شد+عکس; الف - شنبه ۰۹:۱۸

علی دماغ دزد حرفه ای منازل تهران دستگیر شد – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/علی-دماغ-دزد-حرفه-ای-منازل-تهران-دستگیر/
۱ ساعت پیش - سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به علی دماغ که به ٢٠ خانه دستبرد زده است، ... بوده و با عکس سارق شباهت داشت دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند.
... دپو اموال مسروقه را لو داد+عکس. on: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۴ In: اخبار داغ. چاپ Email. سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به “علی دماغ” که به ۲۰ منزل دستبرد زده است،توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد. LocalFa | لوکالفا ... اقدام ستودنی جراح ایرانی + عکس ...
۲ ساعت پیش - روزنامه شهروند: سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به «علی دماغ» که به ٢٠ خانه ... بوده و با عکس سارق شباهت داشت دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 7,462
  • بازدید سال : 72,096
  • بازدید کلی : 1,860,433