loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 939 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود فیلترشکن، خرید vpn، استفاده از vpn رایگان، خرید فیلترشکن

لطفا قبل از دانلود فیلترشکن، خرید vpn، استفاده از vpn رایگان، خرید فیلترشکن این مطلب را بخوانید

به گزارش فرهنگ نیوز، یکی از مواردی که به نظر می رسد در جامعه رایج شده است استفاده از اینترنت می باشد. اما ممکن است برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که صفحه ای را باز کنیم و با صفحه پیوندها مواجه شده باشیم. این بدان معنی است که این صفحه فیلتر شده است. اما برای دسترسی به آن عموما از سایت ها یا نرم افزارهایی که به نام فیلترشکن موسوم هستند استفاده می کنند. قصد داریم ضمن نگاهی به شرایط فقهی و حقوقی استفاده از فیلترشکن به راهکارهای بهتری نیز اشاره کنیم.

نظر مراجع عظام درباره فیلترشکن

پرسش: استفاده از فیلتر شکن ها با توجه به این نکته که قانونی نیستند، جهت ورود به سایت‌ها و کسب اطلاعاتی که نیاز است (زناشویی، خانواده، سیاسی و ..) مجاز است؟
پاسخ دفتر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای: تابع قوانين و مقررات مربوطه مى‌باشد.
پاسخ دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی: از قوانين و مقرّرات حکومت اسلامى تخلّف نشود.
پاسخ دفتر حضرت آیت الله سیستانی: حضرت آيت الله اجازه نمي دهند.
 
نظر مراجع در مورد استفاده از فیس بوک
 
سؤال: با توجه به این که وب سایت "فیس بوک" در ایران فیلتر شده است آیا ورود به چنین سایتی صرفاً برای ارتباط با دوستان و بدون هیچ فعالیت سوء علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اشکال دارد؟ 
حکم استفاده، بازدید و همچنین عضویت در شبکه‌های مجازی مثل "فیس بوک" چیست؟
آیت الله العظمی حسینی خامنه‏ای: به‌طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست؛ والا مانعى ندارد.
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: چنانچه این موارد برخلاف قوانین و مقررات باشد و مفسده داشته باشد جایز نیست.
آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی: به طور کلی استفاده از فضاهای مجازی برای جهات مشروع و صحیح که موجب فساد عقیده و اخلاق نشود بلکه بتوان از آن در جهت تبلیغ و ترویج معارف دینی استفاده کرد ‌مانعی ندارد بلکه مطلوب است؛ اما رفتن در سایت‌هایی که باعث سست‌شدن عقیده و فساد اخلاق و یا ترویج باطل باشد، حرام است.
آیت الله العظمی حسینی روحانی: عضویت در این قبیل سایت‏ها و شبکه های اجتماعی اگر موجب اعمال خلاف شرع و دین نگردد، بلامانع است.
 
مجازات های استفاده از فیلترشکن
 
بنا بر اعلام مسئولان قضایی همه‌روزه برخی سایت‌های کشور به دلیل عدم رعایت قوانین فیلتر و یا پالایش می‌شوند و در این میان برخی کاربران فضای مجازی برای دسترسی به تارنمای مورد نظر فیلترشکن‌های مختلفی را مورد استفاده قرار داده و به سایت مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنند.
 طبق ماده اول مبحث یکم قانون جرایم رایانه‌یی کشور هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سیستم‌های رایانه‌یی یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است، دسترسی یابد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
 
همچنین بر اساس ماده (۲۷) قانون جرایم رایانه‌یی در صورت تکرار جرم برای بیش از دو بار دادگاه می‌تواند مرتکب را از خدمات الکترونیکی عمومی از قبیل اشتراک اینترنت، تلفن همراه، اخذ نام دامنه مرتبه بالای کشوری و بانکداری الکترونیکی محروم کند.
 
در چنین شرایطی چنانچه مجازات حبس آن جرم نود و یک روز تا دو سال حبس باشد، محرومیت از یک ماه تا یک سال خواهد بود و اگر مجازات حبس آن جرم دو تا پنج سال حبس باشد، محرومیت از یک تا سه سال تعریف می شود.همنچنین چنانچه مجازات حبس آن جرم بیش از پنج سال حبس باشد، محرومیت از سه تا پنج سال اعمال خواهد شد.
 
 
نحوه ثبت نام و دریافت فیلتر شکن قانونی
 
مرکز ملی فضای مجازی در روزهای آینده با معرفی یک پرتال عمومی ثبت‌نام متقاضیان دریافت و خرید وی پی ان قانونی را آغاز می کند.
 
جامعه علمی، کاربران اینترنت می‌توانند برای دریافت خدمات قانونی vpn در روزهای آینده ثبت‌نام کنند.
 
مرکز ملی فضای مجازی در روزهای آینده با معرفی یک پرتال عمومی ثبت‌نام متقاضیان دریافت vpn قانونی را آغاز می کند.
 
در این ثبت نام اشخاص حقوقی مشخصات سازمان، دستگاه یا شرکت خود و IP را که از آن استفاده می کنند و اشخاص حقیقی مشخصات و IP خود را درج خواهند کرد. مدتی طول خواهد کشید تا این اسناد بررسی شود و به تدریج خدمات قانونی vpn داخل کشور ارائه خواهد شد.
 
مرکز ملی فضای مجازی خدمات قانونی vpn را به منظور ساماندهی فضای فیلترینگ کشور ایجاد می کند تا پس از آن خدمات غیرقانونی vpn اجازه فعالیت نداشته باشد.
 
اخوان بهابادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی در این خصوص گفت: یکی از تبعات خلأ قانونی برای ارائه خدمات vpn این بود که مردم برای دسترسی به بعضی از سایتهایی که به دلیل نبود امکانات کافی در کشور برای اعمال فیلترینگ به اشتباه فیلتر شده بود از ابزارهای فیلترشکن استفاده می‌کردند.
 
وی افزود: برای مثال یک خبرنگار نیاز دارد به انواع سایتهای خارجی دسترسی داشته باشد حال اگر این خدمت به صورت قانونی در کشور ارائه نشود مجبور است به صورت غیرقانونی به این هدف برسد.
 
اخوان بهابادی با اشاره به اینکه در بیشتر کشورها نوعی فیلترینگ اعمال می‌شود، گفت: هر کشوری بنا به شرایط خاص فرهنگی خود معیارهایی برای پالایش محتوا دارد و ما نمی توانیم اجازه دهیم که داخل کشور کودکان ما به یک محتوای مبتذل در اینترنت دسترسی داشته باشند.
 
وی افزود: فیلترینگ در کشور ما دارای نقصهایی است که باید برطرف شود و دلیل آن هم نحوه فیلترینگ داخل کشور است که در حال حاضر بر روی آدرس یا اصطلاحاً URL وجود دارد.
 
 گفت: به همین دلیل اگر داخل محتوای یک سایت که شاید صدها صفحه داشته باشد یک محتوای مجرمانه در یکی از صفحات آن باشد نرم افزار کل آن سایت اصلی را فیلتر می‌کند.
 
وی افزود: راه حلهایی برای این منظور پیدا شده است و ما در تلاشیم با کمک مردم و کاربران این نقص را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
 
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه می توان از vpn استفاده‌های مفیدی به ویژه در دور زدن بسیاری از تحریمها کرد گفت: برای مثال یکی از دانشگاههای برتر کشور مورد تحریم علمی قرار گرفت و دسترسی منابع علمی برای دانشجویان این دانشگاه محدود شد که با استفاده از این ابزار و با روشهای ایرانی توانستیم این تحریم را دور بزنیم.
 
با این اوصاف به نظر می رسد این مقوله از چند جنبه حائز اهمیت است:
1-  استفاده از فیلتر شکن  با توجه به استفتائات ذکر شده در بالا، خلاف قانون و خلاف شرع به حساب می آید. در نتیجه  لزوم توجه  اقشار مختلف مردمف نسبت به این امر ضروری می نماید . به عبارتی دیگر چنانکه توجه یک مسلمان به نماز و روزه و تکالیف دینی از مقدمات و ضروریات قبول دین می باشد،توجه به این امر نیز ضروری است. یکی از دلایلی که ممکن است عدم توجه به حلال یا حرام بودن آن را در پی داشته باشد، شرایط استفاده و اسباب دسترسی آن می باشد که به راحتی میسر می شود. در عین حال بهانه هایی همچون نیاز داشتن به یک مرجعی که فیلتر شده و ... توجیه مناسبی برای استفاده از فیلتر شکن نمی باشد.
2- در حال حاضر تعدادی از سایت ها به گفته رئیس مرکز ملی فضای مجازی به دلیل نبود امکانات کافی در کشور برای اعمال فیلترینگ به اشتباه فیلتر شده است که به همین دلیل مردم از ابزارهای فیلترشکن استفاده می کنند. از طرفی برای حل این معضل خدمات قانونی VPN مدتی است از طریق سایت به متقاضیان ارائه می شود که تا حدودی می تواند مشکلات این حوزه را بر طرف نماید. هر چند این روشها، روشهایی تثبیت شده و دائمی برای دسترسی ساماندهی شده به اینترنت نمی باشد که جا دارد دولت جدید که این روزها وزرایشان در حال گرفتن رأی اعتماد از مجلس هستند (خصوصا وزیر ارتباطات و فن آووری) شرایط مناسب تری را در این زمینه فراهم نمایند.
3- در کنار نظارت های مستمر و پویایی  که وجود آن نیز ضروری به نظر می رسد، برنامه ریزی برای ساماندهی بهتر فیلترینگ نیز یکی از مواردی است که حائز اهمیت است. در حقیقت یکی از دلایل اصلی استفاده از فیلترشکن و VPN های غیر قانونی سایت هایی است که بدون دلیل فیلتر شده اند. در روایات ما نیز به این موضوع اشاره شده است که الانسان حریص علی ما منع.. انسان به چیزی که از آن منع شود حریص است. هر چند این موضوع تناقضی با نظارت دقیق بر روی موضوع فیلترینگ ندارد.

پخش زنده شبکه تلویزیونی من و تو Manoto1 tv live | جدید دانلود

2newdownload2016.ir › جدید
سرمستی مجری شبکه من وتو از پخش رقص در تلویزیون! , متن آهنگ های آلبوم بزرگ از زدبازی ... و تو از اينترنت پخش زنده من و تو اندروید پخش زنده من و تو گوگل پلاس پخش زنده شبکه من و تو با .... ببخشین لینک دانلود اپلیکیشن اندروییدتون کجاست .

دانلود اپلیکیشن من و تو - دانلود با لینک مستقیم

download2413.rozblog.com/-دانلود-اپلیکیشن-من-و-تو.html
۱۲ ساعت پیش - ۵ روز پیش - دانلود آهنگ جدید حامد تاری به نام تو مال من شدی. ۱ بازدید. 00. حامد تاری ... 00:00. 50%. Download 320kbps ... دانلود اپلیکیشن اندروید ...

اپلیکیشن اندروید من وتو استیج - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=اپلیکیشن+اندروید+من+وتو+استیج
اپلیکیشن اندروید من وتو استیج. تعداد و شدت آسیب پذیری ... سونی اپلیکیشن پیام‌رسان پلی‌استیشن را برای iOS و اندروید منتشر کرد. 8-12-2015 خواندنی ها زومیت ...

وبلاگ ها - من و تو

https://www.manototv.com/blogs
صفحه مورد درخواست شما در سایت موجود نمی باشد.از این لینک برای بازگشت به صفحه اصلی استفاده کنید. درباره ما تماس با ما برای تبلیغات جستجوی کار حفظ حریم ...

اپلیکیشن اندروید من و تو - بالاترین

https://www.balatarin.com/tag/اپلیکیشن%20اندروید%20من%20و%20تو
۱۵ ساعت پیش - مسابقه‌ای که شبکه من و تو برای گرفتن گوی رقابت از رقبایش، در زمانی که بخشی از مخاطبش را توسط شبکه جم و بخش دیگری را هم به تازگی توسط ...

اپلیکیشن من و تو

sarbehava.ir/1394/11/02/3866
۴ ساعت پیش - ManotoTV https://www.manototv.com/app دانلود اپلیکیشن من و تو. روی لینک ... 40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید - زومیت.
شما اینجا هستید: اندرویدینا » برنامه اندروید » ایرانی » دانلود GLWiZ 2.2.4 برنامه نمایش زنده تلویزیون و ماهواره .... میخواستم ببینم تو ایران قطعه یا نسخه اپلیکیشن منا ایراد پیدا کرده. ... برنامه ی من وقتی باز میشه چیزی بالا نمیاره لطفا راهنمایی کنید.
۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این لیست مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید را شامل می‌شود که ما .... به نظر تو این چند وقته کاربردی ترین اپلیکیشنی که من باهاش کار کردم ...
برای دانلود اپلیکیشن اندروید نکس وان موزیک ( نسخه 1.6 ) اینجا کلیک کنید امکانات ... من هر اهنگیرو که میخوام دانلود کنم ارور میده میاد بیرون میشه راهنماییم کنید ... به نظرم اگه تو نسخه جدید اهنگایی ک قرار تو سایت بزارین رو هم نشون بده بهتر باشه.
سلام علی جان؛ اپلیکیشن اندروید هم به درخواست شما گذاشتیم. موفق باشید ..... سلام خسته نباشید،میخواستم ببینم شبکه منو تو رو نمیشه گرفت با glwiz. پاسخ دادن.
نرم افزار واين, اپليكيشن vine, برنامه واين - ارسال ویدئو Vine اندروید,اشتراک ویدئو با Vine ,اپلیکیشن Vine اندروید,اپلیکیشن شبکه اجتماعی واین برای آندروید ...

معرفی Focus؛ اپلیکیشن گالری اندروید با قابلیت تگ ...

digiato.com/article/.../معرفی-focus؛‌-اپلیکیشن-گالری-اندروید-با-قا/
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب‌ها:Focusاپلیکیشن های گالریدانلود اپلیکیشن اندرویددانلود ... بعلاوه اپلیکیشن های شخص ثالث خوب تو اندروید زیاده ولی ویندوزفون من هر چی ...
با دانلود اپلیکیشن پخش فیلم اندروید MX Player تمام فرمت های ویدیویی موجود را بر روی دستگاه ... من چنتا فیلم با دوربین فیلمبرداری گرفتم و تو گوشیم ریختم.
این اپلیکیشن این امکان را فراهم می کند تا پوشه جدید ایجاد کنید، فایل ها را در میان .... بررسی براش ساختین والا من دیگه خسته شدم از بس تو اینترنت گشتم ببینم ...
برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن AnTuTu Benchmark اندروید : ...... تو سایت بنچمارک 2887 شده البته مال اونا اندروید 2.3 هست مال من 4.0.4 رسمی هست.یکم عجب ...

دانلود برنامه داب اسمش اندروید + مود Dubsmash 1.10.2

1001download.com › برنامه اندروید › پلیر و مولتی مدیا اندروید
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب ها: Dubsmash اندرویدDubsmash برای اندرویداپلیکیشن .... من نمیتوانم تو قسمت انتخاب زبان فارسی رو پیدا کنم چرا. 0. 0. پاسخ دادن.

آموزش پنهان کردن فایل و فولدر در اندروید | فارنت

farnet.ir/.../how-to-hide-files-and-folders-on-android-without-installing-...
چگونه فایل‌ها و فولدرهای خود را در اندروید بدون نصب هیچ برنامه اضافی مخفی کنیم؟ ... فایل‌ها و فولدر‌ها تنها از طریق اپلیکیشن مدیریت فایل در دسترس باشند و هیچ‌جای دیگر نتوان ... من طبق گفته شما تو es file explorer فقط ی پوشه به همون نام nomedia.

آموزش نصب همزمان یک برنامه در اندروید برای دو یا چند بار :: ...

unit-sardroud.blog.ir/.../آموزش-نصب-همزمان-یک-برنامه-در-اندروید-برای-د...
با توجه به درخواست های فراوان کاربران اندروید مبنی بر آموزش نصب کردن چندین باره ..... من کپی کردم تو مموری ولی موقع اجرای برنامه برنامه های داخل گوشیمو نشان نمیدهد

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام من و تو

nabzetaraneh.com › موزیک ها › میثم ابراهیمی
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام من و تو. ۶۲۴۶۳۷ بازدید ... متن آهنگ میثم ابراهیمی من و تو. آهنگ من و تو ... دانلود اپلیکیشن اندروید سایت دانلود اپلیکیشن ios سایت ...

اپلیکیشن اندروید تریپل ای سانگ بایگانی | صفحه 3 از 6 ...

aaasong.ir/tag/اپلیکیشن-اندروید-تریپل-ای-سانگ/page/3/
Salar Aghili - Madar. متن آهنگ جدید سالار عقیلی مادر. مادر من مادر من در طواف عطر تو خدارو دیدم. مادر من مادر من با تو به شکوه و زیبایی رسیدم. آسمان در عمقه چشمت ریشه دارد.

اپلیکیشن من و تو

linkgardi.ir/news/اپلیکیشن-من-و-تو
"من به تو" وبسایتی است بر پایه خرید و فروش آنلاین ؛ فروشندگان و خریداران می توانند بدون ... تردد قناة ... اپلیکیشن98 | دانلود اپلیکیشن اندروید … ردیابی افراد از ...

توییتر

getandroid.ir/download/apps/internet/social-network/49-Twitter.html
دانلود Twitter 5.92.0 نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی توییتر برای اندروید ... با این اپلیکیشن جدیدترین آپدیتها و اخبار راجع به دوستانتان ، اشخاص نخبه ، مشاهیر .... من هرکاری میکنم که این ورژن رو نصب کنم نمیشه ارور میده تو گوشی انگار اصلا آپدیت ...

اپلیکیشن من و تو - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=اپلیکیشن+من+و+تو
با اپليکيشن جدید مایکروسافت می‌توانید تعداد اپليکيشن‌های گوشی اندروید خود که در ویندوز فون وجود دارند را مشاهده کنید. اگر اپليکيشنی وجود نداشته باشد معادل‌های ...

سبد بلاگ | دانلود اپلیکیشن برنامه استیج | جستجو |

sabad-blog.ir/list/دانلود+اپلیکیشن+برنامه+استیج.html
دانلود مسابقه تلویزیونی Stage من و تو Manoto - صفحه نخست ... پاک شده برای سیستم عامل اندروید استDumpster Premium یک اپليکيشن عالی و محبوب در زمینه ...
اگه شما هم مثل من از طرفداران این رادیو هستید و یک دستگاه اندرویدی دارید برنامه رادیو گیک برای اندروید می تواند انتخاب ... چرا فقط تا پادکست شماره ۲۴ تو برنامه هست؟

Dubsmash v1.10.2 - اندروید

www.androidha.com/180102-dubsmash/
برچسب ها : اندروید 4.1, برنامه ایجاد ویدیوی دوبله, برنامه هنری, به اشتراک گذاری ویدیو, ویرایش ... من این برنامه رو تو گوشی کسی دیگه دیده بودم ‌‍‌‌‌‌اهنگ های فارسی هم داشت .
دانلود برنامه آندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود اپلیکیشن اندروید. ... hamed : دریا باش تا دیگران از عمیق بودن تو لذت ببرند و بعضی دیگر که لایق آن نیستند غرق ...
با نصب اپلیکیشن آپ – آسان پرداخت و انجام اولین تراکنش صاحب 733 امتیاز شوید. ... دانلود LINE 5.10.0 مسنجر لاین تماس و پیامک رایگان برای اندروید ... سلام ببخشید من تمام این برنامه ها رو نصب کردم ولی وقتی مثلا وقتی شماره معرف رو میزنم هیچ ...

سوال و جواب :: نصب نشدن هیچ برنامه اندروید

www.soja.ir › گروه بندی › موبایل › مشکلات موبایل
سلام من ميخوام برنامه نصب كنم ولي نميشه واخطار application not install رو میده . ... گزینه را از کجا گوشی غیر فعال کنم آدرسش را میگید گوشی من اکسپریا تی تو هس. 0

روزهای تنهایی من - اپلیکیشن رژیم دکتر دوکان برای اندروید

setayeshgar58.blogfa.com/.../اپلیکیشن-رژیم-دکتر-دوکان-برای-اندروی...
چیزی درباره رژیم فرانسوی دکتر دوکان شنیدین؟ اینم یکی از رژیمهای پر طرفدار هست که انقلابی رو تو این زمینه بوجود آورده بود و بر مبنای مصرف پروتئین خالص کار ...
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ربات تلگرام منو دار و کلی امکانات دیگر را بدون هیچ اپلیکیشن یا ربات دیگری ... ۱۳۹۴-۰۵-۰۴ /18 دیدگاه/در آموزش, اندروید, اپلیکیشن /توسط مهندس محمد مخلوقی ..... سلام من روبات خودم رو ساختم با تشکر از برنامتون ولی از دیشب تو گروه ...
برنامه اندروید سایت موزیک ما به شما امکان دریافت لیست آخرین موزیک ها ، ویدئوها و آلبوم های ... مثلا من اهنگ های امید جهانو میخوام که هیچ کدوم تو برنامه نیس .... به قول یکی از دوستان وقتی قراره سایت باز بشه برای دانلود خوب ۵ مگ اپلیکیشن واسه چیه دیگه؟
بیش از 1000 بازی از ۸ کنسول کلاسیک سگا / آتاری / میکرو / سوپر نینتندو / نینتندو 64 / پلی استیشن سونی / گیمبوی کالر / گیمبوی ادونس در اندروید برخی از ...
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش اندروید ، آموزش سی شارپ ، برنامه نویسی ، فیلم آموزش ، آموزشگاه تخصصی برنامه ... همچنین که تو اندروید استودیو هست من خیلی دوست دارم
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 17پست - ‏15 نویسنده
نام رمان : من تو عشق ... دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB) ... گوشات دراز که هست ولی من هرچی گفتم حقیقته ..... استفاده از کتابهای قرار داده شده بر روی نودهشتیا به هر نحوی (انتشار از طریق اپلیکیشن های موبایل ،.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار در اندروید - علم فردا

www.elmefarda.com/غیرفعال-کردن-آپدیت-خودکار-اندروید/
۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر از دست پیامی های آپدیت خودکار برنامه های اندروید ذله شدین حتما این مطلب رو بخونید ! ... می تونید به روش زیر پیام های آپدیت اپلیکیشن ها رو غیر فعال کنید : ... بگو تا راه حلش رو بهت بگم من خودم سونی دارم اینجوری شد اگه تو هم ...

اپلیکیشن اندروید رادیو فردا را - خرید vpn,خرید کریو, خرید ...

aiheconf2.ir/post/اپلیکیشن-اندروید-رادیو-فردا-را/
۴ روز پیش - ... دانلود فیلتر شکن سایفون ۳ شبکه من و تو · خرید VPN و فیلترشکن و کریو و cisco ... اپلیکیشن اندروید رادیو فردا را و کافه بازار برنامه های اندروید. جدیدترین نسخه از اپلیکیشن اندرویدی رادیو فردا که از هفته گذشته روی گوگل ...

مجله فارسی بورد FarsiBoard Mag - Android Apps on Google ...

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farsi.news
من و تو ManoToTV دویچه وله ... FarsiBoard is the first news and magazine application on android platform for Farsi/Parsi speakers all around the world. We have ...

اپلیکیشن اندروید «یک پزشک» منتشر شد - یک پزشک

1pezeshk.com/archives/2015/01/1pezeshk-android-application-2.html
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اپلیکیشن اندروید «یک پزشک» منتشر شد - راهی نو برای حضور در میان شما ... وبی هم خواند، اما من در ذهنم در حال تجسم همه اینها هستم و البته نیک می‌دانم که برای اینکه ..... کجا و کی میشه آثاری که واجد شرایط شرکت تو مسابقه بودن رو دید؟

عکس جنجالی لو رفته از اتاق خواب مجری شبکه من و تو+ عکس

www.iranstyle.ir/عکس-جنجالی-لو-رفته-از-اتاق-خواب-مجری-شبک/
مجری شبکه جم: بهتر است آقای خلیلی که از سوی مدیریت من و تو تحریک شده، قبل از .... دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی جنگ روبات ها به همراه دیتا برای اندروید ...

حذف اپلیکیشن های پیش فرض در اندروید - زوم تک

zoomtech.ir › تلفن های هوشمند › اندروید
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این پست روش حذف اپلیکیشن های اندروید را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. ... اعصابتون رو خراب نکنید ، چون همه چی راه حل خودش رو داره ، به نظر من در دنیا هیچ چیزی غیر قابل حل نیست بجر ... سلام از کجا دانلود مبیشه این برنامه تو.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من اینجا دو راه برای دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی که هر دو رو شخصا تست کردم و ... (در بعضی گوشی‌ها و نسخه‌های جدید اندروید، نیازی به root شدن نیست.) .... داداش برو تو تنظیمات گوشی تو قسمت امنیت یا security و مجازشدن نصب برنامه ...
سلام برای من این اموجی ها در وایبر و اینستاگرام وامثال اینا به صورت مربع تو خالی میان. ... سلام ممنون بابته اپلیکیشن استکیرهای آیفون ,من گوشیم هوآوی ایسند G700 ...
۳ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اپلیکیشن کمپانی Glwiz برای گوشی های Android · اپلیکیشن کمپانی Glwiz ... تو آنروید من نصب شد ولی نمیتونه اجرا بکنه arc s android 4.0.2.
ده اپلیکیشن برتر موبایل من (اندروید یا iOS یا ویندوز). ۱۹۰دیدگاه .... منظورم اینه که تو سایتتون بخشی رو هم به آموزش کاربرد اپلیکیشن ها اختصاص بدید. برای مثال ...

دانلود آهنگ جدید مهدی جاوید به نام منو تو - نکس فور موزیک

nex4music.ir/7540/دانلود-آهنگ-جدید-مهدی-جاوید-به-نام-منو-ت/
با دانلود اپلیکیشن اندرویدی سایت نکس فور موزیک تمامی آهنگ های جدید ، آلبوم ها و موزیک ویدیو ها ... دانلود آهنگ جدید مهدی جاوید به نام منو تو ... دانلود اپلیکیشن اندروید.
اپلیکیشن ها بسته به نوع کاربری خود مانند کتاب اندروید،اپ کاربردی،بازی و . ..... سلام چطور میشه این برنامه ساز گیر اورد من هفده سالمه فلجم همش تو خونم چطور پول ...
Tags: گوشی های هوشمند، اندروید، انتقال به کارت حافظه · Share on Facebook ... داده هااز حافظه داخلی به کارت حافظه ارسال نمیشوند موبایل من سونی مدل زدآر هست. پاسخ دادن.

دانلود من وتو برنامه استیج

top2016.toskablog.ir/search.php?key=دانلود+من+وتو+برنامه+استیج
۱ روز پیش - دانلود مسابقه استيج stage من و تو Manoto -معرفی داوران ... دانلود برنامه پلیر فیلم MX Player Pro v1.8.2 برای اندروید .... ای از برنامه برای اسکن و تبدیل به بهترین شبکه و دیگر ویژگی ها، این اپلیکیشن مورد نیاز شما خواهد بود.
موضوع مقاله: بارداری و زایمان - مقالات مرتبط با: برنامه اندروید .... سلام بچه خوبین من تازه تو این سایت امدم الان تو ماه سوم بارداریم بهم دکتر گفته قند حاملگی داری شما ...

دانلود کنید : برنامه فارسی ساز منو تمام دستگاه های اندروید - آی ...

itradar.ir › مقالات › نرم افزار › معرفی اپ موبایل
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در معرفی اپلیکیشن این هفته قصد داریم به نیاز اساسی بیشتر کاربران فارسی زبان گوشی های ... دانلود کنید : برنامه فارسی ساز منو تمام دستگاه های اندروید ... ۴- و تو قسمت country بنویسید IR (دقت کنید دقیقا به هیمن شکل)

اپلیکیشن اندروید؛ رادیو فردا را با سایفون تجربه کنید

www.radiofarda.com/content/f7-psiphon-for-android.../24960704.html
۲۸ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اپلیکیشن اندروید؛ رادیو فردا را با سایفون تجربه کنید ... با سلام،دیروز پریروز تو برنامه مربوط به فن آوری اطلاعات رادیو فردا گفت شد واسه ... توضیح اینکه من اپلیکیشن اندرویدی بدون سایفون را روی گوشی ام دارم و از پخش زنده آن ...

Saeed Asayesh - Selfie Mano To

www.playmusic.pro/music/hitmusic/item/saeed-asayesh-selfie-mano-to
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اندروید پلی موزیک اینستاگرام پلی موزیک فیسبوک پلی موزیک تلگرام ... هم اکنون آهنگ جديد سعید آسایش به نام سلفی منو تو را از PlayMusic گوش و دانلود کنيد ... پخش آهنگ اپلیکیشن اندروید تبلیغات در سایت درباره ما تماس با ما.
۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اولین گزینه اسم برنامه است، (همون اسمی که تو play store خواهد بود و همین طور .... همون اولین گزینه یعنی Android Application رو انتخاب کنید و OK رو بزنید. ... من در به در دنبال اس دی کی ورژن 22.3.0 هستم اگه ادرسی چیزی داری بدی کمک ...
کافه بازار نامی آشنا برای کاربران اندروید و حتی دیگر کاربرانی است که با آن سر و کاری هم ندارند. ... با بانک‌ها درگاه اینترنتی راه انداختیم و فروش اپلیکیشن راه افتاد. ..... نه عزیز من. بازار بهترین مارکت هست تو ایران و از همه لحاظ کارش درست. میخواین ...

اپلیکیشن اندروید نوشته های من | وبلاگ صفحه شخصی امید حداد

omidhaddad.ir/blog/sdm_downloads/اپلیکیشن-اندروید-نوشته-های-من/
اپلیکیشن اندروید نوشته های من۵۱ Downloadsخوب یه اپلیکیشن اندروید خیلی ... نقاط مستعد پیروزی و شکست تو. ۹ آبان ۱۳۹۴. تا در موردش صحبت کنی من انجامش دادم.

Facebook 62.0.0.0.29 دانلود نرم افزار فیس بوک | اندروید گذر

androidgozar.com › نرم افزار اندروید › اجتماعی
با Facebook for Android v62.0.0.0.29 (All Version) سریع تر از گذشته در کنار دوستان ... الان چرا من نصبش کردم ولى ميرم توش ميخاد باز ش ولى بعد ميره تو منو نمياره.
DELE MAN DELE TO - دل من دل تو · KASH BEDOONI - کاش ... DOWNLOAD MUSIC MP APK ANDROID - دانلود اپلیکیشن اندروید وبلاگ. دانلود اپلیکیشن موزیک ام ...

Zapya ، بهترین راه برای انتقال فایل بین اندروید و آی او اس

beroozresani.com/.../789-zapya-،-بهترین-راه-برای-انتقال-فایل-بین-ان...
۱۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زاپیا در حال حاضر از پلتفرم های اندروید ، ای او اس و ویندوز پی سی ... در بخش اندروید به اندروید است، جایی که میتوانید حتی اپلیکیشن های اندرویدی خود را بدون .... اصلا هیچکدم از این تنظیماتی که گفتین تو اندروید من ندیدم اما بدون اون ...
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این اپلیکیشن برای اندروید و آی‌او‌اس ساخته شده ولی ویندوزفونی‌ها ..... من تو دابسمش عضو شدم و چندتا ویدیو هم ضبط کردم ولی بعد از یکی دو روز خود ب ...
دانلود آخرین ورژن برنامه منو فارسی اندروید ۳٫۱ MoreLocale | رم افزار فارسی ساز ... سلام باید تو قسمت تنظیمات گزینه های برنامه نویس تیک اشکال زدایی رو فعال کنی ...
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قدم اول : اپلیکیشن iTube ( اندروید [5] - آیفون [6] ) را نصب کنید. این نرم‌افزار ... من تو این سایت عضوم ،بدون فیلترشکن میرم. بی نام شنبه 16 ...
یکی از کارای موفق چند سال اخیر برای اندروید من تو Google play هم اپلیکیشنی به ... اپلیکیشن پورشه را بایستی نتیجه یک همکاری موفق بین گروه نشریه آنلاین ...
»دانلود بازی فکری به من نفت بده Feed Me Oil 2 V1.1.1, 0, 759, khazaee ... »دانلود Movie Mate Pro 5.7 – اپلیکیشن اطلاعات و نقد فیلم اندروید, 0, 607, admin .... برچسب ها : نرم افزار روح تو عکس, نرم افزار اندروید روح تو عکس, برنامه اندروید روح تو ...

4 روش ساخت اپلیکیشن برای اندروید - Shamot City! شهر شاموت!

city.shamot.net/4-روش-ساخت-اپلیکیشن-برای-اندروید/
۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من خیلی دنبال راه های ساخت اپلیکیشن برای ویجت ها گشتم. ... با زبان های دیگه هم میشه برنامه اندروید سلخت چون تو شهر ما کلاس اموزش زبان جاوا رو نداره ...

چگونه یک اپ اندروید بسازیم (بخش اول)

hive.ir/چگونه-یک-اپ-اندروید-بسازیم-بخش-اول/
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هدف من در اینجا، ساخت یک اپلیکیشن اندروید برای دسترسی کاربران به ... نه بعدش باید psd رو بزنی تو فتوشاپ یا نرم افزار های مشابه که رنگ بندی ...
سرمستی مجری شبکه من وتو از پخش رقص در تلویزیون! , متن آهنگ های آلبوم بزرگ از زدبازی ... من و تو از اینترنت پخش زنده من و تو از اينترنت پخش زنده من و تو اندروید پخش زنده من و تو گوگل .... ببخشین لینک دانلود اپلیکیشن اندروییدتون کجاست .

4 روش برای مسدود کردن شماره تلفن و رد تماس در آندروید | tech24

tech24.ir › آموزش و مقالات › آموزشهای اندروید
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - منو را فشار دهید و گزینه Add to Rejects List را انتخاب کنید . با این حرکت تمام .... سلام,راهی داره با کسی که شماره منو تو گوشی خودش بلاک کرده تماس بگیرم؟ پاسخ دادن .... اصولا این اپلیکیشن کار ریجکت کردن رو انجام میدهند .یعنی به ...
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه iRoot یکی از قدرتمندترین و ساده ترین اپلیکیشنهای روت برای تمامی ... آقا من هروقت که میرم تو برنامه میگه گوشی شما روت نیست بعد میزنم ...

آموزش رفتن به حالت Safe Mode در اندروید - موبولوژی

mobology.ir › آموزش ها و مقالات موبایل › آموزش ها › Android
۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چگونه Safe Mode را در اندروید فعال کنیم ؟ ... من آپدیت گرفتم برا تبلتم بعد رفتم تو حالت ریکاوری مود بعد زدم نصب شد ..... اپلیکیشن های موبایل.

دانلود برنامه بازار 5.0.6 bazar گوشی اندروید/جدیدترین نسخه ...

www.jahangirieh.ir/دانلود-برنامه-بازار-گوشی-اندروید/
برای نصب بازار قسمت اعلان‌های اندروید را با کشیدن انگشت خود از بالای صفحه نمایش به پایین باز ... من نصب کردم از تو موبایل فروشی اما نمیدونم چرا وصل نمیشه.

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای وبلاگ و وبسایت | حرف تو

https://www.harfeto.ir/?q=node/33232
نمایندگان "حرف تو" در استان ها ... گفت: من نرم‌افزارهای صهیونیستی وایبر، تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ و. ... آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای وبلاگ و وبسایت.

تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید ! - برنامه نویس

barnamenevis.org › ... › برنامه نویسی موبایل › برنامه نویسی Android
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 11پست - ‏7 نویسنده
به نظر خودم فقط اگه بشه یه shortcut از سایتمون رو پین بکنیم تو صفحه حله ... بعدش این که من میخام فرمتش apk باشه که بتونم بذارم برا دانلود تو بازار .... وب ویوی خوبی برای تبدیل سایتهای ریسپانسیو به اپلیکیشن اندروید ارائه ...
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در به روز رسانی جدید اپلیکیشن اندروید هنگ اوت( ورژن ۱٫۲ به بالا) امکان ..... سلام من ۱هفته هست نمی تونم تو گوگل پلاس کسیرو ADDکنم اگه میشه ...
تقریبا تمامی کیبوردهای اندروید، خود دارای شکلک های متفاوتی می باشد اما ممکن است ... من اندروید چه جوری میتونم شکلک هایی که از طریق ایفون مثلا تو اینستاگرام ... سلام ممنون بابته اپلیکیشن استکیرهای آیفون ,من گوشیم هوآوی ایسند G700 هست,ورژن ...

مهاجرت از اندروید به iOS ساده‌تر از همیشه؛ اپلیکیشن Move to ...

www.gsm.ir/.../مهاجرت-از-اندروید-به-iOS-ساده‌تر-از-همیشه؛-اپلیکیشن-...
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهاجرت از اندروید به iOS ساده‌تر از همیشه؛ اپلیکیشن Move to iOS را دانلود کنید ... من میخوام یه دونه ایفون6اس پلاس بگیرم قبلا نگران یه سری محدودیتها بودم اما جدیدا شرایط استفاده ... خلاصه تو برنامه ها و بازی ها نمیتونی بگی اپل بده.

اپلیکیشن اندروید من میتونم - پونیشا

ponisha.ir/job/Android-Mobile-Phone.../اپلیکیشن-اندروید-من-میتونم/
سلام اپلیکیشن اندرویدی لازم دارم همانند وبسایت anjammidam . گرافیک ... تو این صفحه چه خبره؟! من به شما بصورت خلاصه نشان می دهم. اپلیکیشن اندروید من میتونم.
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حتی کاربر می‌تواند به‌وسیله‌ی اپلیکیشن‌های لانچر، رابط کاربری ..... که تو این مقایسه به نظر من قطعا اندروید پیروز میشه مثلا شما آیفون 6s رو در ...

اپلیکیشن شخصیت شناسی اندروید(نتیجه شخصیت شناسیه من!

www.aparat.com/.../اپلیکیشن_شخصیت_شناسی_اندروید(نتیجه_شخ...
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اپلیکیشن شخصیت شناسی اندروید(نتیجه شخصیت شناسیه من! :(. ۲۶۹. ای بابا کلا از .... خخخ اختیار داری تو هم به من سر میزنی. Hacked By Angry ...
این لینک شما را مستقیما به صفحه نرم افزار اطلاعات (application info) میبرد و در ... سلام من نوت 3 دارم که اندروید 4.3 داره لیست این برنامه هایی که میخوام پاک کنم تو اون ...
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب‌هاآخرین ورژن Frim, اپلیکیشن Frim, اپلیکیشن اندروید, .... میخوام بدونم تو فریم چت که کسی از نام وشماره من سؤء استفاده کنه میشه پیداش ...
۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود نرم افزار آهنگ برای اندروید دانلود نرم افزار ahaang برای اندروید .... سلام من میرم تو برنامه رادیو جوان اصلا چیزی نمیاره چی کار کنم سرعت نتمم ...

دانلود آلبوم بابک جهانبخش به نام من و بارون

www.smusic.ir/1392/06/بابک-جهانبخش-به-نام-من-و-بارون/
دانلود آلبوم فوق العاده بابک جهانبخش به نام من و بارون + کد پیشواز آلبوم. ترانه سرا : یاحا ... چه حالی داریم امشب به یاد تو من و بارون . . فول آلبوم ... اپلیکیشن اندروید.
۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اپلیکیشن پدیده‌ی این روزهای فیس‌بوک و یوتیوب، شاهکار فناناپذیر!، شاه ماهی موسیقی ایران، ... مامانش موهاشو عروسکی شونه کرده"، "حالا دخترخانوم دستو بزار تو دعس دوستت!" و ... . این سه عبارت ... دریافت برای آی‌اواس 4.3 به بعد 48.8 MB، دریافت برای اندروید 2.3 به بالا 39 MB: .... MyFitnessPal - رفیق تناسب اندام من!
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود اپلیکیشن های اندروید و اپل صدای آمریکا. … فركانس ... برخي از اين شبکه‌ها مانند BBC فارسي، VOA، من و تو و فارسي وان، در ميان … برچسب ها ...
Tictoc تیک توک مسنجر نوپا ولی بسیار پرطرفدار و جدید برای اندروید و کامپیوتر می باشد که در مدت زمانی بسیار کوتاه ... من تو کامپیوتروگوشی هردونصب کردم.

سرخی تو از من - شنوتو

shenoto.com/.../2224-دهمین-سری-پادکست-رادیوکتاب-سرخی-تو-از-من.ht...
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فایل صوتی دهمین سری پادکست رادیوکتاب - سرخی تو از من را به صورت گویا در شنوتو( مرجع کتاب های ... دانلود اپلیکیشن اندروید از طریق کافه بازار.

مباحث و مشکلات مربوط به نصب و اجرای برنامه های اندروید ...

forum.p30world.com › ... › آرشیو › برنامه های کاربردی موبایل › اندروید
۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏100+ نویسندگان
من linda file manager و android manager رو دارم. ... 2- در موقع وصل یا باید سیم کارت رو رد بیاری یا گوشی رو بزاری تو حالت airplane mode ... کلیک میکنم ویزارد نصب میاد ولی مینویسه application could not install on this phone

چطور شماره یک فرد مزاحم را در وایبر بلاک کنیم؟(آیفون و اندروید)

4farda.com/1393/06/چطور-شماره-یک-فرد-مزاحم-را-در-وایبر-بلاک/
برچسب ها : آیفوناندرویداپلیکیشنگوشی هوشمند .... اما می تونه دلیلش این باشه که شماره من و تو گوشی کلا بلاک کرده تو وایبر منظورم نیست، منظورم تنظیمات گوشی یا ...

آسان ترین راه برای نصب اندروید روی ویندوز! +آموزش تصویری ...

sobhanehonline.com/.../آسان-ترین-راه-برای-نصب-اندروید-روی-ویندوز-آ...
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای نصب هرگونه اپلیکیشن می توانید آن را مستقیما از درون اندروید ...... سلام من نرم افزارو نصب کردم فایل apk رو هم تو قسمت app ریختم حالا از کجا ...
دانلود رمان در دست تو جاوا، اندروید،pdf،ایفون. توصیه کنید. 35 .... ۲٫من خودم خلاصه ای از جلد یکو بهتون میگم که از همین تاپیک شروع به خوندن کنید…:۱۲۸fs318181:
» دانلود سایفون من وتو · صفحه اصلی. دسته ها. 1موضوع · اهنگ · بازی · خرید سرویس سیسکو · خرید سرویس پی ام 9 · خرید سرویس کریو · خرید سیسکو · خرید ...

عکس/ فیسبوک مجری اتاق خب من و تو! - دولت بهار

www.dolatebahar.com/view/.../عکس-فیسبوک-مجری-اتاق-خب-من-و-تو!
۵ روز پیش - آرشیو | درباره ما | دریافت اپلیکیشن اندروید دولت بهار | باشگاه مخاطبان دولت بهار · RSS | ارتباط با ما ... عکس/ فیسبوک مجری اتاق خب من و تو!

مشاهده شبکه های تلویزیون با کیفیت دیجیتال در گوشی های ...

www.doostiha.ir/1391/10/.../تماشای-تلویزیون-در-موبایل-های-اندروید.ht...
۱۲ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نرم افزار كاربردی (اپلیكیشن) همراه تی وی كه توسط مدیریت شبكه همراه ... سلام، میخوام این نرم افزار اندروید، تبدیل گوشی به تلویزیون دیجیتال رو ... سلام من برنامه رو دانلود و نصب كردم باز ميشه ولي مينويسه در حال بار .... دانلود آهنگ جدید سامی یوسف به نام إنَّ فِی الجَنَّهِ · دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام تو یادت نیست ...
۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این اپلیکیشن تمام مقاله های آشپزی رژیمی وبگاه دکتر کرمانی را به شما در ... من خریداری کردم اما کار نمی کنه تو رو خدا یکی جواب بده:Laie_72: ...

آدرس بهترین کانال های تلگرام + معرفی رایگان کانال شما ...

dezfun.com › اخبار
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرام در آخرین آبدیت اپلیکیشن ارتباطی خود از ابزار جدیدی تحت عنوان کانال پرده برداشت. ... لینک آپدیت تلگرام برای اندروید و iOS .... طلا – خودرو – آهن آلات – رویدادهای مهم و جالب – هنری و اجتماعی – چیزهایی که باید بدونید رو تو این کانال می بینید . ... کانال من سه روزه افتتاح شده خوشحال میشم عضو کانال من هم بشین

صداهای مورد نیاز اپلیکیشن اندروید - انجمن تخصصی برنامه ...

p30droid.com/Thread-صداهای-مورد-نیاز-اپلیکیشن-اندروید
صداهای مورد نیاز اپلیکیشن اندروید - 04-16-2014, 10:26 AM. در یکی از پروژه ها نیاز داشتم که بتوانم صدا ها و یا افکت ... ممنون من تو پروژه خودم استفاده کردم Smile ...

سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران - میلیاردر شدن با ...

forum.unc-co.ir › ... › یادگیری یک مهارت برای میلیاردر شدن
۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نسخه کامل: میلیاردر شدن با اپلیکیشن اندروید ... دوستان عزیز من تو شهر خودم، دزفلو قهرمان دفتر بسیار لّوکس و تک، با تخصص کار در زمینه نسل ...
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اپلیکیشن مترجم گوگل در اندروید مارشملو، امکانات ویژه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این هدیه امروز ماست تا تو رو برای یه روز خوب همراهی کنیم.حسی که از این تصویر گرفتی رو تا شب همراه خودت نگه دار و به اطرافیان‌ات منتقل کن. بهترین راه برای به ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 102,089
  • بازدید کلی : 1,890,426