loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 1358 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

وجود کدام ماده در زیتون در جلوگیری از زوال عقلی موثر است؟
آمینواسید
رسوراتول
امگا 3
پلی فنول
 

برای مشاهده جواب صحیح اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

راههای جلوگيري از آلزايمر و کند شدن ذهن - علمی ، فرهنگی ، ...

mapms.blogfa.com/post-295.aspx
۱۵ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 7 ماده موثر در جلوگیری از آلزایمر و موثر در تقویت حافظه ... اجتماعی با دوستان و خانواده، اقدامی بسیار موثر برای حفاظت مغز از خطر زوال عقلی است.

آشنایی با چند ماده غذایی گیاهی در پیشگیری و درمان آلزایمر - ...

forum.vegankind.ir › تالارهای گفتمان › سلامت و خانواده
۲۹ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آلزایمر که به بیمارى پیرى معروف است در واقع چیزى بیشتر از یک فراموشى ساده است. ... اما چون این سلول ها به یکدیگر نچسبیده اند، بین آنها یک فضاى خالى کوچک وجود دارد. ... سالم، در پیشگیری از زوال مغزی و ارتقای سلامت بدن موثر شناخته شده است. ... آن‌ها با گذشت یکسال این زوال عقلی را تا جایی از خود دور کردند که ...
۱۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ماساژ منظم پوست سر با روغن نارگیل از شوره سر جلوگیری می کند. ... روغن نارگیل حتی از روغن زیتون که مقدار بالایی اسید چرب ترانس دارد نیز بهتر است. ... این ماده بعنوان یک مرطوب کننده بسیار موثر برای همه انواع پوست ها از جمله پوست های خشک عمل می کند. .... با گذشت یکسال این زوال عقلی را تاجایی عقب راندند که می ...

خواص روغن نارگیل - آفتاب

aftabnews.ir/vdcfexdycw6dcja.igiw.html
۱۸ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ماساژ منظم پوست سر با روغن نارگیل از شوره سر جلوگیری می کند. ... حتی از روغن زیتون که مقدار بالایی اسید چرب ترانس دارد نیز بهتر است. ... این ماده بعنوان یک مرطوب کننده بسیار موثر برای همه انواع پوست ها از .... با گذشت یکسال این زوال عقلی را تاجایی عقب راندند که می ... جواب بدین دیگه موی صورت زیاد میشه عایا؟
علامت دیگر بیماری وجود کلافه‌های ظریف مارپیچی‌شکل در سلول‌های مغزی است، که در نهایت ... عارضه اصلی بیماری دمانس یا زوال عقل است که از علائم شاخص آن از دست دادن .... ها پیش از پیدایش هرگونه علائم آلزایمر(ضعف توانایی های مغزی) آغاز شود، موثر است. .... و پیش رونده سیستم عصبی مرکزی انسان است که باعث زوال قوای عقلانی می‌شود.

سالمندان : پزشکان ایران

www.pezeshkan.org/?cat=51
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکتر کامیاب در پاسخ می‌گوید: اصولا در پزشکی اصلی وجود دارد مبنی بر این که ... کفی مناسب رایج‌ترین روش و نقطه شروع درمان درد پا در سالمندان است. .... استفاده از داروهای ادرار آور نیز از عوامل موثر در ایجاد کم آبی در سالمندان است. .... سه نوع داروی ضدروانپریشی که برای درمان اختلالات رفتاری ناشی از زوال عقلی در افراد ...
درمان با داروهای سنتی و روان درمانی - روشهای درمان امراض با داروهای گیاهی و علوم متا فیزیک. ... خلط چهارم ماده زردرنگی است كه از دیگر خلط‌ها سبكتر بوده و صفرا نام دارد. ... به‌علاوه وجود رطوبت در سر موجب سرگیجه، تشنج، سكته، صرع و … ..... بيماري تحليل برنده و پيش رونده سيستم عصبي مركزي انسان است که باعث زوال قوای عقلانی می‌شود.

آلزایمر - پزشکی

pezeshki2.persianblog.ir/tag/آلزایمر
دکتر محمد روحانی، متخصص مغز و اعصاب تاکید می کند که دمانس یا زوال عقل لزوما ... قشر مغز یا عملکرد عقلانی، دمانس گفته می شود، اما شاید بپرسید منظور از عملکرد عقلانی ... این متخصص اعصاب با تاکید بر این که آلزایمر و دمانس دو بیماری متفاوت است که ..... وجود دارند که هم در پیشگیری و هم در بهبود حافظه و کمک درمان آلزایمر موثر است.
۲۳ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
حقیقت: برای آلزایمر، هیچ نوع درمان قطعی وجود ندارد. .... که مصرف مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3، راه درمانی موثر برای مشکلات ضعف حافظه است. ... بر اساس این تحقیقات، مصرف روغن زیتون و ماده امگا 3 همچنین کودکان را از ابتلا به .... بروز سکته مغزی می‌شود و همچنین ابتلا به بیماری آلزایمر و زوال عقلی را کاهش می‌دهد.

بابک تسلیمی - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی

blogreader.ir/tags/بابک%20تسلیمی
وی در توضیح علت عدم ذکر اسامی برخی متخلفان در کیفرخواست بابک زنجانی گفت: ... وی افزود: با این وجود به نظر می‌رسد بابک زنجانی در حال بازی کردن است و آنچه را که ...... رنجی پور: در جواب این سوال، به نظر بنده چنین می‌رسد که ما در ایفای نقش‌ها و ...... در ساحل جنوبی غربیدریایمازندران و آگاهی از قدرت اشتعال این ماده، تصمیم گرفت که ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 624
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,003
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 102,788
  • بازدید کلی : 1,891,125