loading...
بروز ترین سایت خبری/تحلیلی
هادی بازدید : 528 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

آخرین باری که اسکاچ ظرفشویی یا بالش های تان را جایگزین کردید، یا کمد کمک های اولیه را از داروهای تاریخ مصرف گذشته خالی نمودید، کی بود؟ با وجودی که استفاده از این کالاها و اشیا حتی بعد از گذشت تاریخ مصرف یا آسیب دیدن شان هم چنان وسوسه کننده است اما نگه داشتن آن ها نه تنها ریخت و پاش اضافی ایجاد می کند، بلکه بر سلامت و امنیت شما نیز تأثیر می گذارد. در این مطلب لیستی از کالاهای خانگی رایج گرد آورده ایم که باید هرچه سریع تر از شرشان خلاص شوید. پس منتظر ننشینید و به بهانه ی نزدیک شدن عید، یک سطل یا کیسه زباله بردارید و پروژه ی خانه تکانی منزل تان از کالاهای اضافی و به درد نخور را آغاز کنید.

راهنمای خانه تکانی,اصول خانه تکانی

غذاهای مانده در یخچال باید طی دو یا سه روز خورده شوند در غیر اینصورت یا فریز کنید یا دور بریزید

غذاهای مانده در یخچال
آیا در دور ریختن غذاهای مانده کوتاهی می کنید؟ پس بهتر است بدانید غذاهای مانده در یخچال باید طی دو یا سه روز خورده شوند، زیرا بعد از این زمان خطر مسمومیت غذایی افزایش می یابد. اگر مطمئنید در این زمان دو یا سه روزه غذا را مصرف نمی کنید، آن را فریز کنید، زیرا در این صورت بین سه تا چهار ماه سالم باقی می ماند.

نکاتی قبل از خانه تکانی,تکنیک های خانه تکانی

برس های توالت آلودگی زیادی با خود حمل می کنند و باید به طور مرتب تعویض شوند

برس های کثیف توالت
برس های توالت با وجودی که ابزارهایی ضروری برای تمیز کردن سرویس بهداشتی هستند، اما آلودگی زیادی با خود حمل می کنند و باید به طور مرتب تعویض شوند – هر شش ماه یک بار زمان مناسبی است. با این وجود این قضیه بستگی به میزان و نوع استفاده ی شما از این ابزار ها نیز دارد. شما می توانید عمر برس توالت را با ضدعفونی کردن موی ها و دسته ی آن بعد از هر بار استفاده افزایش دهید.

روش خانه تکانی عید نوروز, نظافت و خانه تکانی خانه

به گفته ی متخصصان باید بالش ها را هر ۱۸ ماه یک بار تعویض کنید

بالش ها با استفاده ی بیش از دو سال
اگر بالش خود را زیر میکروسکوپ بگذارید، با دیدن آنچه پشت لنز است، جا می خورید. سلول های مرده ی پوست، مایعات بدن، کنه ها، کپک ها و باکتری ها و حشره های میکروسکوپی دیگر – که می توانند سبب به خطر انداختن سلامتی و به هم ریختن خواب شوند – تنها بخشی از آلودگی های رایجی هستند که در بالا یا درون بالش ها وجود دارند. چندش آور است، نه؟

بر اساس گفته ی متخصصان شما باید بالش ها را هر ۱۸ ماه یک بار تعویض کنید. استفاده از روکش های بالش و شستن مداوم بالش ها هر سه ماه یک بار، عمر و نظافت آن ها را تا زمان تعویض شان افزایش می دهد.

راهنمای نظافت در خانه,آشنایی با اصول خانه تکانی

سر زدن مداوم به داروها و دور انداختن قرص ها، کپسول ها، شربت ها و پمادهای منقضی شده است

داروها و ویتامین های منقضی شده
اغلب داروها با گذشت زمان فاسد می شوند و با اتمام تاریخ مصرف شان حتی ممکن است سمی و خطرناک شوند. یک راه حل بدیهی برای جلوگیری از این اتفاق، سر زدن مداوم به کابینت داروها و دور انداختن قرص ها، کپسول ها، شربت ها و پمادهای منقضی شده است. البته توجه داشته باشید که به جای انداختن این داروهای منقضی شده در سطل زباله، آن ها را به داروخانه ها بدهید تا به صورت صحیح و امن دفع شوند.

اصول خانه تکانی, روش های خانه تکانی

شما تنها لازم است اسنادی را نگه دارید که حاوی اطلاعات اصلی و قابل استفاده در آینده هستند

کاغذهای باطله و بی استفاده
بدون شک اکثر ما در میز کار یا کمد خود کوهی از کاغذها و اسنادی داریم که شاید فقط یک دهم آن ها مهم باشند و بقیه را معمولا به خاطر وسواس نگه می داریم. من پیشنهاد می کنم زمانی را به بررسی این کاغذها و حذف کاغذها و اسناد اضافی اختصاص دهید. شما تنها لازم است اسنادی را نگه دارید که حاوی اطلاعات اصلی و قابل استفاده در آینده هستند.

تکنیک های خانه تکانی,راهنمای خانه تکانی

تخته های خراشیده شده باعث تجمع میکروب ها می شود بنابراین آن ها دور بیاندازید

تخته برش خراشیده و آسیب دیده
آیا تخته برش تان تاب برداشته، ورقه شده، ترک خورده، لکه گرفته یا به طور عمیق زخمی شده؟ سطوح آماده سازی مواد غذایی که بد زخمی شده و آسیب دیده اند، بستر مناسبی برای تولید مثل باکتری های مضر هستند زیرا رطوبت، ذره های مواد غذایی و زائدات آب میوه ها می توانند به این فرورفتگی ها و شیار ها رسوخ کرده و انباشته شده و به مواد غذایی دیگر منتقل شوند. در هنگام خرید تخته برش جدید، تخته هایی انتخاب کنید که آلودگی را منتقل نمی کنند یا می توان آن ها را به راحتی در ماشین ظرفشویی یا مایکروویو ضدعفونی کرد.

دورریختنی های خانه تکانی, روش خانه تکانی عید نوروز

هر ماهی تابه ی نچسبی که خراشیده یا پوسته پوسته شده است را تعویض کنید

ماهی تابه های نچسب خراشیده
هر ماهی تابه ی نچسبی که خراشیده یا پوسته پوسته شده است را تعویض کنید. دلیلش این است که لایه ی نچسب استفاده شده در بعضی از وسایل آشپزی از مواد شیمیایی مضر ساخته شده که اگر این لایه آسیب ببیند، این مواد می توانند به غذای شما نفوذ کنند. این سموم می توانند به سلامتی آسیب بزنند – از جمله آسیب به کبد، اختلالات سیستم ایمنی و سردرد ها – و محیط زیست را نیز به خطر بیندازند.

نظافت و خانه تکانی خانه,راهنمای نظافت در خانه

اگر تشک تان قلنبه، خم، لکه دار، کپک زده شده ، باید برای خرید تشک نو اقدام کنید

تشک های پژمرده، چرک یا خم شده
بر اساس گفته ی کارشناسان طول عمر متوسط تشک ها بین ۸ تا ۱۰ سال است. پس اگر تشک شما بیشتر از این عمر کرده وقت آن رسیده که فکری به حالش کنید. همان طور که پیش از این روش نگهداری و تمیز کردن تشک را به شما گفتیم، به طور مشخص اگر تشک تان قلنبه، خم، لکه دار، کپک زده شده یا سبب درد کمر یا کم خوابی شما گردیده، این ها نشانه هایی از آن است که باید برای خرید تشک نو اقدام کنید.

راهنمای نظافت در خانه,تکنیک های خانه تکانی

مسواک هایتان را هر دو یا سه ماه یک بار تعویض کنید

مسواک های آلوده و کثیف
کارشناسان توصیه می کنند مسواک هایتان را هر دو یا سه ماه یک بار تعویض کنید. اگر این کار را انجام ندهید، موهای مسواک تان ممکن است ساییده یا فرسوده شده و به درستی پلاک ها، رسوبات و میکروب ها را خارج نکنند و سبب پوسیدگی دندان و بیماری لثه شوند.

آشنایی با اصول خانه تکانی,نکاتی قبل از خانه تکانی

محصولات آرایشی و بهداشتی به محض اینکه تاریخ انقضایشان فرا رسید، آن ها را دور بیندازید

لوازم آرایشی و محصولات زیبایی منقضی شده
محصولات آرایشی و بهداشتی منقضی شده ممکن است پوست را تحریک کرده و موجب آسیب و عفونت شوند، پس به محض اینکه تاریخ انقضایشان فرا رسید، آن ها را دور بیندازید. طبق یک قانون کلی شما باید ریمل و خط چشم مایع تان را بعد از سه ماه و مرطوب کننده ها (شامل ضدآفتاب) را بعد از شش ماه جایگزین کنید. رژ لب، براق کننده، مداد خط لب و چشم، رژ گونه، سایه چشم، زیرسازی ها و عطرها می توانند تا دو سال هم دوام داشته باشند. ضمنا به تاریخ استفاده ی این محصولات که بر روی آن ها درج شده نیز توجه کنید.

راهنمای خانه تکانی,اصول خانه تکانی

باید ابرها، اسفنج ها و اسکاچ های ظرفشویی آشپزخانه ی خود را حداقل ماهی یک بار تعویض کنید

ابر، اسفنج و اسکاچ های ظرفشویی آلوده
طبق گفته ی متخصصان بیش از یک سوم اسکاچ های ظرفشویی حاوی باکتری مضر E. coli هستند که می تواند سبب مسمومیت غذایی شود. شما باید ابرها، اسفنج ها و اسکاچ های ظرفشویی آشپزخانه ی خود را حداقل ماهی یک بار تعویض کنید. فراموش نکنید آن ها را به طور منظم ضدعفونی نمایید تا از رشد میکروب ها پیشگیری شود.

خانه تکانی عید | نوروز 95 | سال 95 | هفت سین 95 | تقویم 95 ...

www.nowruz95.ir/tag/خانه-تکانی-عید
با وجودی که استفاده از این کالاها و اشیا حتی بعد از گذشت تاریخ مصرف یا آسیب دیدن شان هم چنان وسوسه ... ادامه مطلب دور ریختن این وسایل به بهانه خانه تکانی عید ۹۵ .

دور ریختن این وسایل به بهانه خانه تکانی عید ۹۵ - نوروز 95

www.nowruz95.ir/6921/دور-ریختن-این-وسایل-به-بهانه-خانه-تکانی
آخرین باری که اسکاچ ظرفشویی یا بالش های تان را جایگزین کردید، یا کمد کمک های اولیه را از داروهای تاریخ مصرف گذشته خالی نمودید، کی بود؟ با وجودی که استفاده از.
پیش از این همراه با هم یک برنامه کلی برای خانه تکانی را تنظیم کردیم و وعده دادیم که جزییات آن را در روزهای ... ادامه مطلب دور ریختن این وسایل به بهانه خانه تکانی عید ۹۵ .
پیش از این همراه با هم یک برنامه کلی برای خانه تکانی را تنظیم کردیم و وعده دادیم ... دور ریختن این وسایل به بهانه خانه تکانی عید ۹۵ · دکوراسیون لوکس و سلطنتی اتاق ...

برنامه ریزی برای رسیدگی به کارهای نوروز ۹۵ - نوروز 95

www.nowruz95.ir/6961/برنامه-ریزی-رسیدگی-به-کارهای-نوروز-95
پیش از این همراه با هم یک برنامه کلی برای خانه تکانی را تنظیم کردیم و وعده دادیم که ... هنوز به سنی نرسیده اند که بتوانند خودشان برای خرید لباس عید نوروز به فروشگاه ها .... سه سوته خانه برای نوروز ۹۵ · دور ریختن این وسایل به بهانه خانه تکانی عید ۹۵ ...
دوست دارید بدانید پرمیکرب ترین نقاط خانه ی شما کجا هستند تا به حال به این ... جور کردن سه سوته خانه برای نوروز ۹۵ · دور ریختن این وسایل به بهانه خانه تکانی عید ۹۵ ...


سنت خانه تکانی در فرهنگ ایرانی- اسلامی / عید بهترین ...

www.fater24.com/.../2394-سنت-خانه-تکانی-در-فرهنگ-ایرانی-اسلامی-ع...
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ما در خانه تکانی آلودگی ها را از اطراف خود دور می کنیم و به نظافت روی می آوریم. ... باز این سنت زیبا را به پا می دارند و بر این باورند که با دور ریختن وسایل ... کردن وسایل خانه یک فعالیت دسته جمعی است و آنها سالی یکبار به بهانه جشن ...

میکروب زدایی از وسایل خانه در آستانه نوروز ۹۵

newsof.rozblog.com/.../میکروب-زدایی-از-وسایل-خانه-در-آستانه-نوروز-.h...
۵ دقیقه پیش - تا به حال به این فکر کرده‌اید که پرمیکرب ترین نقاط خانه ی شما کجا هستند؟ .... 5 views; بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۴; خانه داری و خانه تکانی 95 ... میکروب زدایی از وسایل خانه در آستانه نوروز ۹۵ · جمع و جور کردن سه سوته خانه برای نوروز ۹۵ · دور ریختن این وسایل . ... ادامه مطلب دور ریختن این وسایل به بهانه خانه تکانی عید ۹۵ . ... میکروب ...

اسرار خانه داری بایگانی - بهترین ها

mededu13.ir/topic/اسرار-خانه-داری

در این مقاله با چند گام ساده به شما یاد می دهیم به راحتی خانه ی شلوغتان را مرتب کنید. .... با نزدیک شدن به خانه تکانی‌های شب عید و تمیز کردن وسایل خانه به شما توصیه ... نمونه هایی از تزیینات سبزه میمون و هفت سین میمون سال ۹۵ ..... پس منتظر ننشینید و به بهانه ی نزدیک شدن عید، یک سطل یا کیسه زباله بردارید و پروژه ی خانه تکانی ...

خانه داری - هنر در خانه بایگانی - برف و بارون

barfobaroon.ir/tag/خانه-داری-هنر-در-خانه/
ایده هایی زیبا برای تزیین تخم مرغ عید ۹۵ ... آموزش تزیین شمع حاجی فیروز عید را به صورت تصویری ببینید .... قبل از خانه تکانی باید این وسایل را دور بیندازید! ... به بهانه ی نزدیک شدن عید، یک سطل یا کیسه زباله بردارید و پروژه ی خانه تکانی منزل ... سبب به خطر انداختن سلامتی و به هم ریختن خواب شوند – تنها بخشی از آلودگی های ...

تزیین - خانه داری - آکاایران

www.akairan.com/khanehdari/tag/تزیین/
... و می شود گفت که حال هوای عید و سال جدید بر همه جا مستولی شده چرا که خانه تکانی ... آکاایران آموزش تزیین دیوار برای نوروز ۹۵ در هر خانه ای تزیینات داخلی منزل نقش مهمی در ... به نقل از آکاایران: تزیین خانه با وسایل دور ریختنی این بخش را از دست ندهید .... :کریسمس یکی از اعیاد مهم مسیحیان است و به همین بهانه برند ورساچه ظروف بسیار ...

راهکارهای کلیدی برای خانه تکانی عید

vista.ir/article/132010/راهکارهای-کلیدی-برای-خانه-تکانی-عید
بر خلاف تصور عموم که خانه تکانی یک نظافت عمومی و کلی منزل به نظر می آید اگر ... برای این کار در ابتدا باید لیست تمام اشیایی که در منزل نیاز به تعمیر دارد یادداشت شود. ... که در خانه تکانی عید انجام آن ضروری است بررسی تمام وسایل اضافی در منزل است. کلیه لوازم اضافی که در یک سال گذشته از آن ها استفاده نکرده اید، به بهانه «روز ...

نو کردن هال مهمتر است یا حال؟ - عکس

www.kermankhabar.ir/بخش-اجتماعی.../138-نو-کردن-هال-مهمتر-است-یا-حا...
۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حتی سرامیک فروشی های دیوار و کف، در این مدت بهترین ایام کاسبی خود را ... می گویید نه، به وسایل مختلفی که در این ایام به بهانه خانه تکانی دور ریخته اید، توجه کنید. ... عید نوروز و فرارسیدن سال نو اگرچه به معنای نوشدن طبیعت و شروعی تازه ... ۶۳ هزار میلیارد تومان درآمد تخیّلی در بودجه ۹۵ + جدول · نکند مجلسی شکل ...

خانه داری - هنر در خانه بایگانی - روز برفی

roozehbarfi.ir/tag/خانه-داری-هنر-در-خانه/
آموزش تزیین شمع حاجی فیروز عید را به صورت تصویری ببینید ... تزیین سبزه میمون عید نوروز ۹۵ .... قبل از خانه تکانی باید این وسایل را دور بیندازید! ... آن ها نه تنها ریخت و پاش اضافی ایجاد می کند، بلکه بر سلامت و امنیت شما نیز تأثیر می گذارد. ... و به بهانه ی نزدیک شدن عید، یک سطل یا کیسه زباله بردارید و پروژه ی خانه تکانی ...
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از آن به بعد من هم یقین کردم که زندگی دور از شلختگی ها (چه در خانه و چه ... اگر خیلی مرتب و منظم وسایل تان را در جای مخصوص بگذارید و هر چیزی را به .... این خانه ها معمولا نه تنها به ساکنانش آرامش نمی دهد که اغلب هم به هم ریخته و .... اس ام اس خانه تکانی و فرا رسیدن عید نوروز (2) .... هزینه یک مسافرت داخلی و خارجی در نوروز ۹۵ ...

خانه تکانی دل؛ دل تکانی . . . | جستجو | پرنسیا

peransia.com/list/خانه-تکانی-دل؛-دل-تکانی-.-.-..html
تدارک خانه تکاني، دور ریختن وسایل کهنه و تغییر دکوراسیون . ... شست وشو و نظافت اجزای خانه، مولفه اصلی خانه تکاني است اما وقتی پای این نظافت به لوازم برقی مانند ... خانه تکاني یکی از رسوم بسیار قدیمی برای عید نوروز است و هر چند که ... یکی از آن فرصت هایی که انجام سالانه آن بهترین بهانه برای تحول و دگرگونی است و می تواند ...

ضرورت توجه به خانه تکانی دل در کنار خانه تکانی منزل - آفتاب

www.aftabir.com/...home/.../ضرورت-توجه-به-خانه-تکانی-دل-در-کنار-خا...
۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - این روزها همه جا حرف از خانه تکانی خرید لباس نو و انجام کارهای عید و خلاصه به استقبال بهار رفتن است. ... با فرارسیدن ایام خانه تکانی همه وسایل کهنه و قدیمی باید دور ریخته شود، بلکه در آخرین .... می گوید که لجاجت و بهانه جویی بسیاری از مردمان به سبب همین زنگار دلهاست، و این گونه ..... قبرس اروپایی نوروز ۹۵ پرواز ماهان.

search استفاده ي دوباره از وسايل دور ريختني - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=search+استفاده+ي+دوباره...وسايل+دور+ريختني
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از وسايل دور ريختني و بي استفاده که در خانه خود داريد با کمي سليقه و خلاقيت ... از وسايل دور ريختني براي خانه را به شما ارائه کرده ايم که اميدواريم از اين آموزش ... همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۹۵ هزار و ۴۱۰ تومان و نرخ هر .... آخرين خبر/ معمولاً هنگام خانه تکاني که بعد از مدت طولاني وسايل خانه را جا به جا ...

تبدیل شدن یک جشن سنتی به فرهنگی ناپسند/ یک عمر ...

www.mehrnews.com/.../تبدیل-شدن-یک-جشن-سنتی-به-فرهنگی-ناپس...

۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... حوادث ناگوار و آسیب های جدی شده و عید را به کام خود و دیگران تلخ می کنند. ... چهارشنبه آخر سال با انجام خانه تكاني و دور ريختن و آتش زدن وسايل كهنه پليدي هاي ... فرماندار سمنان با اشاره به این که رفتارهای نابهنجار و نا امن باید اصلاح شود ادامه ... چهارشنبه آخر سال با یادآوری این مطلب که با افرادی که به بهانه چهارشنبه سوری ...

خانم ها، دیرتون نشه! - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/khanevde-m/ladies4-dyrtvn-away.html
خانم ها، دیرتون نشه رسم خوشایند نوروزی,تمیز کردن خانه ,آخرین روز خانه تکانی. ... به هم ریختن تمام اسباب و لوازم خانه یکی از اشتباهات رایج در خانه تکانی است، همه لوازم را برای تمیز ... برای همین توصیه می کنیم به این بهانه که همه چیز یکباره به هم می ریزد و به یکباره هم در ..... رونمایی از محاسبات جدید مزد ۹۵/ هزینه خانوار ۲.۷ میلیون تومان شد ...

همه چی اینجایه

we-are-the-world.mihanblog.com/
شتر در هنگام تشنگی میتواند ۹۵ لیتر آب را در کمتر از ۳ دقیقه بنوشد . ... به باور ایرانیان نظافت خانه و دور ریختن وسایل قدیمی و تعمیر خانه، زندگی و روحیه ... کردن وسایل خانه یک فعالیت دسته جمعی است و آنها سالی یکبار آنها را به بهانه جشن سال نو ... انجام می شود که آن هم خانه تکانی شب عید است و نشان دهنده گسترده شدن این سنت در جنبه ...
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش تهیه ماسک ضد چروک در خانه برای عید نوروز 95 ... مدل کفش سفید عروس ۲۰۱۵ برای عید نوروز ۹۵ - مرجع کامل . .... شكلاتی ، پوست پیاز(با پیچیدن پوسته پیاز به دور تخم‌مرغ) برای رنگ نارنجی . .... به بهانه نزدیک شدن عید نوروز این مطلب رو براتون منتشر کردیم :idea: . ..... www.dailysun.ir/tag/خانه-تکانی-نوروز-94

خانه و دکوراسيون - چه خبر

www.chekhabar.ir/Service/28/خانه-و-دکوراسيون
با نزديک شدن به خانه تکاني‌هاي شب عيد و تميز کردن وسايل خانه به شما توصيه مي‌کنيم تا با اين 2 ماده غذايي به‌ راحتي ... قبل از خانه تکاني اين وسايل را دور بريزيد!

سا موزیک | مدل تخم مرغ برای عید نوروز ۹۵ | جستجو |

saamusic.ir/list/مدل+تخم+مرغ+برای+عید+نوروز+۹۵.html
اهمیت دوران طلایی نوروز به این است که برنامه مدارس در این زمان تعطیل می شود. ..... آنها خودشان اندک وسایل ساده زندگی را در روز آفتابی آخر سال روی بند می انداختند و دیوار ... پیشنهاد می کنیم قدم اول خانه تکانی کار آسانی باشد و چه کاری آسان تر از دور ریختن؟ .... مردمان به دنبال لحظه ای براي آرامش و بهانه ای براي دیدن همدیگر و با هم بودن هستند.

خانه تکانی عید نوروز 93 « آشپزخانه » | پگاه آنلاین - آخرین ...

woman.pegahonline.ir/news/.../خانه-تکانی-عید-نوروز-93-آشپزخانه/
سروسامان دادن به کابینت‌هایی که در طول یک سال پر از وسایل. ... مدیا موتورز طرح فروش محصولات MG ویژه نوروز ۹۵ را آغازکرد. ... نوروز با چاشنی دیسک کمر/ عوارض خانه تکانی های عید را جدی بگیرید ... فیلم خاطرات خانه متروک به کاگردانی مهدی فارسی به دلیل نقص فنی این فیلم ..... ۱۹- بهانه ای برای تعریف کردن از همسرتان پیدا کنید.

قدیمی‌ترین آداب و رسوم مردمان بام ایران زمین

https://www.webgardha.com/.../قدیمی‌ترین-آداب-و-رسوم-مردمان-بام-ایران-...
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به سبب این روز در جای جای ایران بسته به نوع آداب و رسوم و بر اساس ... در این استان نوروز با خانه تکانی که معمولا دو هفته قبل از عید شروع می شود ... آب ریختن دانه هایی مانند گندم،عدس و ماش برای تهیه سبزه سفره هفت سین از ... در گذشته ای دور سبزه را از صحرا می چیدند، آن را در بشقابی گذاشته و .... به بهانه روز جهانی رادیو ...

آداب و رسوم مسلمانان جهان در روز عید فطر+تصاویر - صد خبر

sadkhabar.ir/fa/news/.../آداب-و-رسوم-مسلمانان-جهان-در-روز-عید-فطرتصاو...
۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پس از آن در قالبهای کوچک و بزرگ ریخته و مادر خانه آنها را در داخل فر قرار می دهد. در روز عید مردم که برای عید و بازدید به خانه های هم می روند، این شیرینی را به ... مردم سوریه چند روز قبل از عید با خانه تكانی به استقبال آن می روند، اعضای خانواده ... مردم سوریه به ویژه در روستاها طبق آداب و رسوم خود اقوام و خانواده ها به دور هم بر سر ...

عکس وسایل داخل کابینت جهیزیه عروس در سال 95 بایگانی ...

pixmodel.ir/tag/عکس-وسایل-داخل-کابینت-جهیزیه-عروس-در-سا/
۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در طراحی کابینت آشپزخانه این امکان به راحتی وجود دارد که بخشی از فضا را برای یک .... عروس مدل لباس عروس ۲۰۱۶ مدل مدل چیدمان شیک ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل ۹۵ نوروز ۹۵ … ..... خانه تکانی عید،عید نوروز ۹۳،خانه تکانی،آشپزخانه تکانی،آشپزخانه، … .... دیوار آشپزخانه را با کاشی های دور ریختنی تزیین کنید + عکس.

خانه معلم بزمان - گروه ریاضی آموزش و پرورش منطقه کهریزک

riazigroupkahrizak-ba.atrimblog.ir/search/خانه+معلم+بزمان

۴ روز پیش - این رو هم متذکر بشم سالهای گذشته حداقل 180 فرهنگی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب می شدند. ..... ترین مشکلی خانه تکانی کنید باید یک سری وسایل را دور بریزید. ... پس منتظر ننشینید و به بهانه نزدیک شدن عید، یک سطل یا کیسه زباله ... خاکروبه را ریخت بر در خانه، حضرت به او فرمود ای کنیز، ‌صاحب این خانه آزاد ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 485
  • باردید دیروز : 624
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,109
  • بازدید ماه : 1,109
  • بازدید سال : 102,894
  • بازدید کلی : 1,891,231